زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

پر پشت شدن ابرو در مدت کوتاه

پر پشت شدن ابرو در مدت کوتاه

یکی از زیبایی هایی که در چهره به چشم می‌خورد ابروهای پرپشت و همچنین داشتن قرینگی در آنها می باشد. که شما می توانید یک روش برای پر پشت شدن ابرو در مدت کوتاه برای داشتن ابروهای پرپشت داشته باشید که بهترین روش میتواند استفاده از روش فیبروز برای داشتن ابروهای زیبا و پر پشت باشد.

پر پشت شدن ابرو در مدت کوتاه

فیبروز چیست و چگونه می توان با استفاده از این روش ابروهای پرپشتی داشته باشیم:

از فیبروز برای پر پشت شدن ابرو ها و همچنین به عنوان یک آرایش نیمه دائمی با استفاده از رنگ های طبیعی برای حالت ابرو ها استفاده میشود.
فیبروز یک روش نیمه دائمی برای هاشور بین ابروها استفاده می شود. و پرکاربرد ترین روشی است که در بین افراد می باشند. که در این روش با استفاده از یک قلم و سوزن های یکبار مصرف هاشور هایی در لابلای ابروها ایجاد می شود.

مزیت های استفاده از فیبروز:

از مزیت های استفاده از فیبروز به دنبال پر پشت شدن ابرو در کوتاه ترین مدت میتوان از روش فیبروز استفاده کرد. که مزایای این روش می‌تواند:
• باعث ایجاد قرینه سازی بین هر دو ابرو شود.
• با استفاده از این روش یک حالت طبیعی وزیبا به ابروهای خود خواهید داد.
• در این روش به دلیل اینکه از سوزن های ریز در عمق کم استفاده می شود درد و سوزش خیلی کمی نسبت به روش‌های قدیمی دارد.
• کسانی که قبلاً از تاتو استفاده کرده باشند نمی توانند از روش فیبروز استفاده کنند فیبروز فقط مخصوص افرادی است که هیچگونه روشی بر روی ابرو های خود استفاده نکردند.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش فیبروز با توجه به روش های دیگر از هزینه منصفانه تری برخوردار است. که باز هم با توجه به انجام کار میتوان در هزینه‌ها دخیل باشد و عواملی همچون  تجربه استفاده از مقدار رنگ و ماندگاری فیبروز ابرو می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.
که شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام فیبروز با مشاوران کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به این روش به طور کاملاً دقیق اطلاع پیدا کنید.

نتیجه:

پر پشت شدن ابرو در مدت کوتاه می تواند باعث زیباتر شدن چهره شما باشد. که بهترین روشی که میتوان برای پر پشت شدن ابرو در کوتاه ترین مدت استفاده کرد. استفاده از روش فیبروز می‌باشد.
دوستان عزیز اگر قصد انجام روش فیبروز را دارید حتما در یک کلینیک معتبر و همراه با یک پزشک با تجربه این روش را انجام دهید تا از نتایج فوق‌العاده این روش بر روی ابروهای خود بهره مند شوید.
پیشنهاد ما به شماکلینیک بین المللی آراد می باشد. شما دوستان عزیز می توانید تمام خدمات مربوط به انجام روش فیبروز را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید.
شماره هایی که برای شما در نظر گرفته شده است. شماره های زیر میباشد شما میتوانید برای گرفتن مشاوره و همچنین رزرو نوبت با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/kn7i

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.