زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

لیزر بیکینی یکی از روش های پیشرفته و مدرن است که می توان توسط آن مو های زائد بخش های مختلف بدن را از بین برد . اکثر خانم های با سلیقه دوست دارند که بدنشان صاف و تمیز باشد هیچ موی زائدی بر پوست صورت و بدنشان مشاهده نشود زیرا این با این عمل سلامتی و زیبایی پوست آن ها تضمین خواهد شد.‌ مو های زائد کلفت و تیره ای که در بخش های مختلف بدن قابل رویت است احساس نا خوشایند ی برای هر فرد به همراه خواهد داشت و اکثر خانم ها ماهیانه هزینه زیادی برای ابزاری مانند وکس، تیغ، ژیلت، اپیلاسیون و … صرف می کنند و همچنین زمان زیادی را برای این عمل هدر خواهند داد. در صورتی که این روش ها درد سر های زیادی به همراه دارد و نمی‌ توانند همه مو های زائد را بر طرف کنند. به همراه صرف هزینه و وقت زیاد ،مجددا شاهد رویش مو ها در این نواحی خواهند بود و همچنین پوست آن ها با بروز حساسیت مواجه می شود. با انجام فرایند لیزر می توانید برای از بین بردن مو های زائد در نواحی مختلف بدن اقدام کنید.

با از بین بردن مو های زائد بخش های مختلف بدن با دستگاه های بی نظیر و مدرن لیزر، نتایج مورد نظر را حاصل خواهید کرد و به طور دائم از شر مو های زائد خود راحت می شوید. مدت انجام جلسات لیزر کوتاه مدت است و هیچ آسیبی به لایه های ‌پوست وارد نمی‌ کنند. در این طی ما تصمیم داریم در مورد فرایند زیبایی لیزر بیکینی اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم . با ارائه این اطلاعات در مورد این فرآیند زیبایی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیزر بیکینی چیست؟

یکی از مسائل آزار دهنده برای اکثر خانم ها پوشیده شدن ناحیه شرمگاهی یا بیکینی توسط دسته مو های ضخیم و تیره رنگ است که در کنار ظاهر نا خوشایند باعث ایجاد مشکلات دیگری از قبیل تعرق ، خارش و از بین رفتن کیفیت روابط جنسی و می شود و تاثیرات نا خوشایند ی بر روحیه و اعتماد به نفس آن ها خواهد داشت. معمولا خانم ها با ابزار ها مختلفی سعی می کنند مو های زائد ناحیه شرمگاهی خود را از بین ببرند و در برخی مواقع پوست آن ها دچار آسیب و حساسیت شدید می شود . با استفاده از این ابزار مشکلاتی از قبیل جوش های ریز، خارش و قرمزی پوست ایجاد می شود . این موارد معمولاً بسیار دیده شده است .

لیزر بیکینی جزء روش های های موثر برای بر طرف کردن مو های زائد در نواحی مختلف بدن از جمله بیکینی می باشد که در سر تا سر دنیا به عنوان بهترین و محبوب ترین روش های از بین بردن مو های زائد معرفی می شود . زیرا در این روش برای به طور دائم و بدون احساس درد مو های زائد بر طرف می رود.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

مراحل انجام لیزر بیکینی

برای از بین بردن مو های زائد در بخش های مختلف بدن شما می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبای آراد اصفهان مشورت کنید . در این کلینیک تخصصی مشاوران دلسوز ما اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد این فرآیند لیزر در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید با کسب اطلاعات دقیق و کامل انتخابی صحیح داشته باشید.

لیزر مو های زائد در ناحیه بیکینی در طی چندین جلسه باید انجام شود که در جهت انجام این ان از دستگاه‌ هایی از قبیل الکساندرایت، دکا و پلاتینیوم استفاده می شود. یکی از مدرن ترین دستگاه ها، دستگاه دکا می باشد که به بهترین نحو مو های زائد را در نواحی مختلف بدن از بین‌ می برد . دستگاه بی نظیر دکا جزء برند های بسیار گران قیمت می باشد که معمولا در کلینیک ها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از این دستگاه با جلوگیری از تغذیه فولیکول مو در برابر اقدام می کنند تا کم کم هیچ مویی در این ناحیه رشد نکند. این دستگاه با طول موج ۸۱۰ تا ۹۱۰ نانومتر عمل می کند که طول موج آن بر اساس کلفتی تار های مو تعیین خواهد شد.

در طی بر گزاری جلسات لیزر مو های زائد، پرتو های پراکنده لیزر با طول موج تعیین شده بر اساس میزان ضخامت تار های مو به ناحیه شرمگاهی منتقل می شوند و به تدریج و در طی جلسات متعدد سبب نازک شدن مو های بیکینی خواهید بود و در نهایت می توانید با این عمل ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد خود را بر طرف کنید.

همه مراحل انجام لیزر مو های زائد به صورت سر پایی و با فرآیند بی حسی انجام می شود. هر جلسه لیزر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد و بلافاصله پس پایان جلسه لیزر می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روز مره خود را آغاز کنید. در دوره نقاهت و پس از اتمام هر جلسه لیزر باید به مراقبت های ارائه شده به خوبی انجام شود. پس از انجام لیزر نیاز به مراقبت دشوار و دوره نقاهت نیست تا به نتایج مد نظر دست یابید.

مزایای لیزر بیکینی

• برطرف کردن ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد در ناحیه شرمگاهی
• انجام فرآیند لیزر بدون نیاز به برش، بخیه، درد و خونریزی
• هزینه مقرون به صرفه نسبت به روش های دیگر از بین بردن مو های زائد
• تعداد جلسات مناسب و کوتاه مدت
• بدون آسیب زدن به بافت ها و اندام ها و بخش های داخلی بدن
• جلوگیری از بیماری های پوستی، عفونت و قارچ ها
• پیشگیری از عرق کردن ، ایجاد زخم بر سطح پوست ، تحریکات پوستی و خارش
• روشن شدن پوست محل بیکینی
• بهبودی در افزایش کیفیت روابط جنسی
• افزایش اعتماد به نفس در زمان برقراری رابطه جنسی
• ماندگار ی همیشگی و عدم رویش مجدد مو ها
• مشاهده تاثیرات و نتایج در در طی جلسات

از دستگاه های لیزر همچنین می توان در جهت از بین بردن انواع آسیب های پوستی، جوان سازی پوست صورت و روشن و شفاف سازی پوست، پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی و حتی درمان سرطان های پوستی استفاده کرد. این دستگاه ها کاربرد های زیادی دارند که طول موج هر کدام بر حسب میزان مشکلات پوست مشخص می شود.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

بهترین کاندیدای لیزر بیکینی چه کسانی هستند؟

برای انجام روش زیبایی لیزر در جهت از بین بردن مو های زائد می توان بدون محدودیت جنسی اقدام کرد. پس همه خانم ها و آقایان می توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند.

استفاده از ابزار هایی از قبیل اپیلاسیون، وکس، تیغ یا ژیلت سبب آسیب دیدگی ، تحریک پوست، درد ، جراحت و زخم های پوستی می شود.

پرتو های پراکنده لیزر تاثیر بیشتری بر مو های ضخیم و تیره نسبت به مو های روشن خواهد داشت . چون رنگدانه ها غلیظ تر هستند بهتر می‌ توانند پرتو های لیزر را جذب کنند . اگر چه این مسئله دلیل بر این نیست که بتوان گفت فرآیند لیزر بر مو های روشن موثر نیست و نمی‌ تواند مو های زائد روشن را بر طرف کند. بلکه برای از بین بردن مو های روشن از قبیل خاکستری رنگ، بلوند و قرمز باید تعدا جلسات لیزر را بیشتر کرد.

یکی از مشکلات خانم ها اختلالات هورمونی می باشد برخی ‌از خانم ها در گیر بیماری سندروم تخمدان پلی کیستیک می باشند و نمی‌ توانند در این زمینه به نتایج مطلوب دست یابند پس قبل از هر اقدامی و آغاز جلسات لیزر باید سطح هورمون های بدن خود را تنظیم کنند زیرا با افزایش سطح هورمون های جنسی مردانه در این خانم ها مو ها ی زائد مجدداً رشد می کند پس نمی توان به طور صد درصد اعلام کرد که فرایند لیزر تاثیری بر مو های زائد این افراد خواهد داشت. با افزایش این هورمون ها مجددا فولیکول ها رشد خواهند کرد و شاهد رویش مجدد مو ها خواهید بود . پس اگر تصمیم دارید از نتایج بی نظیر لیزر بیکینی بهره‌مند شوید باید ابتدا سطح هورمون های بدن تنظیم و متعادل شود. متخصصین برای این خانم ها جلسات بیشتری مشخص می کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصان مجرب ما ابتدا میزان هورمون های بدن و شرایط بدنی خانم ها را مورد ارزیابی قرار می‌ دهند و در صورت ایجاد بیماری ها و مشکلات از قبیل سندروم تخمدان پلی کیستیک مشاوره های لازم را انجام خواهند داد تا وقت خود را در طی جلسات لیزر هدر ندهند و بتوانند به نتایج رضایت بخش دست یابند.

عوارض و خطرات لیزر بیکینی چیست؟

قبل از اقدام و انتخاب هر فرایند درمانی و زیبایی باید ابتدا در مورد عوارض احتمالی آن اطلاعات کافی حاصل کرد مراقبت های توصیه شده مربوط به آن را مورد توجه قرار دهید .

فرایند زیبایی لیزر مو های زائد نیز یکی از روش هایی است که باید در مورد آن تحقیق کرد.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر می توانید بهترین نتایج ممکن را در این زمینه حاصل کنید. چون در کلینیک های تخصصی در جهت بر طرف کردن مو های زائد از دستگاه های پیشرفته و استاندارد استفاده می شود و میزان خطرات و عوارض را به حداقل می رساند.

اگر در جهت انجام فرآیند لیزر به مکان های نا معتبر مراجعه کنید شاهد خطرات جبران نا پذیری و خطرناکی خواهید بود.

با استفاده از ابزار هایی از قبیل تیغ، ژیلت، وکس و اپیلاسیون سبب تحریک شدن پوست، بروز حساسیت، جوش زدن و قرمزی پوست خواهید شد و حتی می تواند عوارض خطرناکی از قبیل تبخال یا زگیل تناسلی را به دنبال داشته باشد. پس اگر قصد دارید به نتایج مطلوب و مد نظرتان دست یابید توصیه می کنیم که از فرآیند زیبایی لیزر استفاده کنید . با استفاده از این روش ها عوارض و خطرات نا چیزی را تجربه خواهید کرد.

زمانی که امواج لیزر به ریشه های مو حمله می کند ممکن است سطح پوست شما کمی قرمز شود که البته در برخی افراد به علت نداشتند مهارت پزشک و یا حساسیت بالای پوست با سوختگی خفیف مواجه خواهند شد. اگر پس از انجام لیزر احساس خارش پوست داشتید از خاراندن پوست خود بپرهیزید چون شدت قرمزی پوست افزایش خواهد یافت و شاهد سوزش و درد در این محل لیزر خواهید بود. در هنگام لیزر با استفاده از بی حسی پوست هیچ دردی را احساس نخواهید کرد .

شاید شایعات زیادی در مورد فرآیند لیزر به گوش شما رسیده باشد که پرتو های لیزر سلول های داخلی بدن و بافت های پوستی ررا دچار آسیب شدید می کند و مشکلاتی از قبیل نا باروری را به همراه دارد. بر حسب گزارشات به دست آمده در این مورد، پرتو های لیزر فقط تا فاصله یک میلی متری پوست نفوذ خواهند کرد و توانایی آسیب رساندن به بافت های داخلی بدن را نخواهد داشت. پس ش در نتیجه به بخش‌ های داخلی هیچ آسیبی وارد نخواهد شد. . پس بهتر است برای از بین بردن ابهامات و ترس های خود در مورد این عمل با چگونگی عملکرد دستگاه ها بیشتر آشنا شوید . پرتو های لیزر فقط می توانند بر رنگدانه هایی که در ریشه مو وجود دارد تاثیر گذار باشد و با گرمای ایجاد شده در فولیکول ها سبب تخریب و از بین بردن فولیکول ها می شود پس هیچ آسیبی به بافت ها و اجزای داخلی بدن وارد نخواهد کرد.

در جهت از بین بردن مو های زائد بیکینی از پرتو های غیر یونیزه استفاده می شود. این پرتو ها خطرناک نیستند و پرتو های سرطان زا پرتو های یونیزه اشعه X هستند که با پرتو های دستگاه های لیزر بیکینی کاملا فرق دارند و برای درمان انواع سرطان ها مورد استفاده قرار می گیرند. پرتو های غیر یونیزه لیزر فقط می توانند تا عمق یک میلی متری پوست وارد شوند و همچنین این دستگاه ها مورد تایید سازمان غذا و دارو ایالت آمریکا قرار گرفته است . پس بنابراین هیچ آسیب و خطری برای افراد به دنبال نخواهد داشت.

برای آگاهی و اطلاعات بیشتر در مورد این فرایند زیبایی با کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

اگر برای انجام لیزر به مکان‌ های نا معتبر مراجعه کنید و یا اپراتور شما در این مهارت و تجربه کافی نداشته باشد با عوارضی خطرناکی مانند
• تاول های پوستی
• سوختگی
• عفونت
• لکه های تیره رنگ بر سطح پوست
و…. مواجه خواهید شد.

متخصصان حرفه ای و با تجربه قبل از شروع جلسات لیزر به رنگ پوست و ضخامت مو ها ی زائد توجه خواهند کرد تا طول موج مناسب تعیین شود و هیچ آسیب خطرناکی به پوست و بافت های بدن وارد متقاضیان وارد نشود. یکی از مسائل مهم که شما را در دستیابی به نتایج عالی کمک می کند میزان مهارت و تخصص پزشک و کادر درمانی حرفه ای کلینیک انتخابی شما می باشد.

در کلینیک های تخصصی و معتبر از دستگاه های استاندارد و مدرن استفاده می شود. اما مکان های غیر تخصصی بدون در توجه کردن به شرایط هر فرد فرایند لیزر انجام می شود و عوارض نا خوشایندی برای افراد به دنبال خواهد داشت. پس حتماً در هنگام انتخاب کلینیک مطمئن شوید که دارای مجوز وزارت بهداشت است. زیرا برخی افراد لیزر بیکینی را به صورت تجربی یاد گرفته اند و ممکن است آسیب زیادی به پوست شما وارد کنند.
اگر در کلینیکی که مراجعه کردید لیزر توسط پرستار یا تکنسین انجام می شود باید مطمئن شوید که پزشک در کلینیک حضور دارد و کار پرستار یا تکنسین را تحت نظر متخصص انجام می شود

در برخی از آرایشگاه ها ، آرایشگران بدون مهارت و تخصص کافی در زمینه لیزر مو های زائد ، این عمل نجام می دهند که عوارض بسیار خطرناکی برای افراد مراجعه کننده به دنبال دارد.

متخصصین در جلسات مشاوره در مورد شرایط بدنی شما، رنگ و نوع پوست، رنگ و میزان ضخامت مو اطلاعات کافی حاصل خواهند کرد تا طول موج دستگاه و نوع دستگاه با آگاهی کامل مشخص شود . همچنین متخصصان با مطالعه پرونده پزشکی، سوابق بیماری های متقاضیان را بررسی خواهند کرد. در این جلسه پزشک در مورد مزایا و عوارض این عمل اطلاعات کافی در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد تا شما بتوانند درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج این فرایند زیبایی داشته باشند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی مانند لیزر مو های زائد، درمان انواع آسیب های پوستی، از بین بردن خال ها و جوان سازی پوست با دستگاه های پیشرفته و استاندارد لیزر انجام می شود . شما می توانید با مراجعه به این کلینیک های تخصصی از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

در هر همه کلینیک ها و مراکز تخصصی هزینه های هر روش درمانی و زیبایی متفاوت می باشد. تعداد جلسات نیز برای متقاضیان بر حسب حجم مو های زائد و محل لیزر در نظر گرفته می شود و متخصصین در جلسات مشاوره به مواردی مانند رنگ پوست و مو و ضخامت مو ها توجه زیادی خواهد کرد . در نتیجه نمی توان در جهت این روش درمانی هزینه ثابتی اعلام کرد. هزینه ها در در کشور ما نسبت کشور های دیگر با قیمت با صرفه تری انجام می شود و حتی برخی از متقاضیان از کشور های همسایه مانند ترکیه ، آذربایجان و … برای انجام لیزر به کشور مسافرت می کنند. قیمت مناسب در کلینیک های زیبایی ما دلیل بر این نیست که این عمل با کیفیت بالا انجام نمی شود بلکه متخصصین ما در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارند. و برای رضایت هموطنان عزیز بهترین خدمات زیبایی را ارائه خواهند داد. عوامل تاثیر گذار بر هزینه های این فرایند زیبایی شامل وسعت ی ناحیه لیزر ، میزان ضخامت مو های زائد ، رنگ پوست و میزان مو های زائد هر فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی اراد اصفهان کسب کنید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از انجام لیزر بیکینی

• چند روز قبل از انجام لیزر با استفاده از تیغ یا ژیلت مو های این ناحیه بکینی را بتراشید . زیرا اگر برداشتن مو های زائد به روش های دیگری انجام شود فولیکول ها ی موجود در پوست از بین می روند و در نتیجه حساسیت های پوستی افزایش خواهد یافت . پس احتمالآ فرایند لیزر برای شما ایمن نخواهد بود.
• روز قبل از شروع جلسه لیزر مو های زائد خود را بر طرف کنید تا انجام مراحل لیزر برای متخصصین سریع و راحت شود.
• یک ماه قبل از شروع جلسات لیزر از کار هایی که شدت حساسیت و تحریکات پوستی شما را افزایش می دهند مانند اپیلاسیون و وکس امتناع کنید. چون این روش ها بر فولیکول مو ها اثر می گذارد و حتما در هنگام لیزر باید ریشه مو در پوست قرار داشته باشد.
• دو ساعت قبل از آغاز لیزر دوباره ً مو های زائد را با تیغ یا ژیلت از ببرید . در زمان مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی پوست و عطر، لوسیون و کرم ها خودداری کنید.
• قبل از مراجعه برای انجام لیزر از شوینده هایی مناسب استفاده کنید که PH آن برای پوست بدن و واژن شما مناسب و سازگار باشد.
• توصیه های بهداشتی ارائه شده را به خوبی انجام دهید.
• با مصرف مواد شیمیایی و معطر شدت حساسیت و تحریک پذیری پوست‌ افزایش خواهد یافت پوست نسبت به پرتو های لیزر حساس تر می شوند. در نهایت با خارش و سوزش شدید پس از لیزر همراه خواهید بود.

• سعی کنید یک هفته قبل از آغاز جلسات لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن و رفتن به سولاریوم خودداری کنید . چون تاثیرات ناشی از نور خورشید تاثیرات فرآیند لیزر را کاهش خواهد داد حتی ممکن است پوست شما تحریک و آسیب پذیر کند.
• در جلسه انجام لیزر لباس های راحت و گشاد بپوشید و از پوشیدن لباس های زبر و چسبان خودداری کنید. زیرا با ایجاد اصطکاک پوست و سایش پوست تحریک و سوزش خواهد شد و میزان عوارض پس از لیزر را افزایش می دهد.
• پس از انجام فرآیند لیزر سعی کنید استرس خود را کنترل کنید و برای از بین بردن مو های زائد با انجام لیزر خجالت نکشید و آرام باشید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در کنار کادر درمانی حرفه ای و دلسوز می توانید در محیطی کاملا آرام از نتایج فوق العاده لیزر بهترین نتایج را حاصل کنید . کادر درمانی و حرفه‌ ای ما تلاش می کند تا جلسات لیزر به بهترین نحو و بدون استرس برای شما عزیزان برگزار شود.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

مراقبت های پس از لیزر بیکینی

• پس دوران جلسات لیزر از دست زدن به محل لیزر خودداری کنید. زیرا میزان حساسیت هایی مانند خارش و سوزش شدید را افزایش می دهد. با مشاهده این عوارض سعی کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
• یکی از توصیه های مهم که متخصصین پیشنهاد می کنند استفاده از کمپرس سرد پس از لیزر می‌ باشد. زیرا با گرمای زیاد فولیکول ها از بین می روند و با استفاده از کمپرس سرد میزان حرارت پوست کاهش می یابد.
• تا سه روز پس از جلسه لیزر از وسایل مانند ژیلت، تیغ و وکس و موارد دیگر استفاده نکنید. تا فولیکول های باقی مانده دوبارهً رشد کنند و در طی جلسات دیگر لیزر نتایج بهتری را حاصل کنید.
• در طی دوران جلسات لیزر از وکس کردن، اپیلاسیون و کندن مو ها و استفاده از کرم های مو بر بپرهیزید . با این روش ها تاثیرات درمان کاهش خواهد یافت
• پس از ۳ تا ۴ روز پس از انجام لیزر می توانید با کمک تیغ یا ژیلت مو های زائد این محل مورد نظر را بتراشید.
• پس از انجام جلسه لیزر از رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی خودداری کنید.

لیزر بیکینی با لیزر برزیلی چه تفاوت هایی دارد؟

• لیزر خط بیکینی

معمولا خانم ها اطلاعات زیادی در باره لیزر خط بیکینی و یا برزیلی ندارد و تصور می‌ کنند این دو روش تفاوتی با یکدیگر ندارند. در صورتی که تفاوت آن ها بسیار نا محسوس است در نتیجه راحت قابل تشخیص نیست و امکان دارد با یکدیگر اشتباه گرفته شود. یکی دیگر از علت هایی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند احساس خجالت از صحبت کردن در مورد این مسئله می باشد. پس سعی کنید برای به دست آوردن اطلاعات کافی به سایت های مختلف متخصصین زیبایی مراجعه کنید تا در این زمینه بتوانید به اطلاعات مورد نیاز دست یابید.

خط بیکینی به قسمت های خارج از خط شرت گفته می‌ شود که تقریباً ۳ اینچ می باشد ‌. با انجام لیزر در صد بالایی از مو های زائد این بخش از بین می رود و لبه های بیرونی واژن و قسمت بالایی شرمگاهی توسط اشعه لیزر مو های زائد آن از بین می رود که متخصصان در این زمینه نظر متقاضی را در اولویت قرار می دهند.

• لیزر برزیلی

در جهت انجام این عمل زیبایی به خط بیکینی توجه بیشتری می شود و لبه های بیرونی واژن و خط باسن تحت نفوذ اشعه لیزر قرار می گیرد . در این روش نوار باریکی از مو های زائد بر سطح پوست باقی خواهد ماند برای انجام این نوع لیزر متقاضیان باید همه لباس های خود را از بدن در بیاورند. هر کدام از روش های لیزر بر حسب نظر خود شخص انتخاب می شود.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

اثرات و نتایج

با انجام روش های سنتی از مانند استفاده از ژیلت ، تیغ و اپیلاسیون می‌ توانید برای مدت زمان کوتاهی از دست مو های زائد خود خلاص شوید. با انجام روش اپیلاسیون تا مدتی رشد مو ها کمتر می شود اما دوباره رویش آن ها شروع خواهد شد. با انجام فرایند زیبایی لیزر فولیکول های مو تخریب می شود و امکان رشد دوباره نخواهند داشت و در نهایت می توانید برای همیشه از شر مو های زائد خود راحت شوید. با انجام اپیلاسیون امکان دارد پوست شما دچار آسیب شود.

برای انجام فرآیند لیزر به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و همچنین توصیه هایی که پزشک بیان می کند را جدی بگیرید و تا بتوانید به نتایج مورد نظرتان در این زمینه دست یابید . همچنین با این عمل می توانید از بیماری های پوستی، بیماری های مقاربتی و عفونی جلوگیری کنید. فرایند لیزر در چند جلسه انجام می‌ شود . تعداد جلسات برای هر فرد بر اساس رنگ پوست و مو و ضخامت مو ها و اندازه محل لیزر تعیین می شود. درد در حین لیزر با بی حسی موضعی کاهش می یابد. برای انجام از بین بردن مو های زائد با اپیلاسیون درد شدیدی را تحمل خواهید کرد. با انجام لیزر رشد دو باره مو ها متوقف می شود و در محل درمان مویی رشد نخواهد کرد. زیرا وقتی پرتو های لیزر به ریشه مو ها نفوذ می‌ کند و سبب تخریب فولیکول ها می شود اما در اپیلاسیون پس از مدتی شاهد رشد مو ها خواهید بود.

در بدن برخی افراد اختلالات هورمونی یا وضعیت فولیکول ها سبب می شود که دو باره شاهد رویش مو ها باشید. متخصصان در جلسه مشاوره در مورد این مسائل با شما گفت و گو خواهند کرد و شرایط بدنی و سطح هورمون‌ های شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره بردن از نتایج فوق العاده لیزر توصیه می شود به طور سالیانه یکی دو جلسه لیزر انجام شود تا از ایجاد فولیکول های جدید جلوگیری کنید.

در جلسه سوم و چهارم لیزر مو ها به تدریج شروع به نازک شدن می کنند و با ضعیف شدن تار های مو در نهایت شد شان متوقف خواهد شد و در نهایت در طی جلسات آخر شاهد از بین رفتن ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد خواهید بود. انجام لیزر برای کسانی که پوست روشن و مو های ضخیم و تیره دارند نتایج بی نظیری به همراه دارد.

دوره نقاهت پس از لیزر بیکینی چقدر است؟

با انجام فرایند زیبایی لیزر بدون نیاز داشتن و گذراندن دوره نقاهت و استراحت می توانید به نتایج مد نظر خود دست یابید. زیرا در این فرآیند مراحل درمان به صورت غیر جراحی و کاملا بی خطر طی می شود. پس از پایان جلسه لیزر می‌ توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید و حتی می توانید به محل کار خود باز گردید . جلسات لیزر زمان زیادی نیاز ندارد و نیاز نیست که شما وقت زیادی برای این عمل در نظر بگیرید لازم نیست از محل کار خود مرخصی بگیرید. پس از انجام لیزر، پوشیدن لباس‌ های راحت و گشاد توصیه می‌ شود تا از سایش لباس و ایجاد اصطکاک، سوزش، تحریکات پوستی خارش پیشگیری شود . اگر پس از انجام لیزر با قرمزی یا خارش پوست شدید مواجه شدید از کمپرس سرد استفاده کنید تا گرمای ایجاد شده توسط پرتو های لیزر کاهش یابد. با خاراندن پوست شدت تحریکات و حساسیت پوستی افزایش می یابد . در این وضعیت بهتر است با پزشک خود گفتگو کنید.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

تعداد جلسات لیزر بیکینی چقدر است؟

تعداد جلسات برای همه متقاضیان بر اساس ضخامت مو ها ، ویژگی های فردی، نوع و رنگ پوست و اندازه ناحیه لیزر تعیین می شود. تعداد جلسات برای قسمت های مختلف بدن متفاوت می باشد. اگر تصمیم بگیرید مو های زائد پا ها را با لیزر از بین ببرید باید ۶ جلسه لیزر در نظر گرفته شود. برای از بین بردن مو های زائد صورت جلسات بیشتری نیاز می باشد. زیرا مو های زائد قسمت های مختلف بدن با هم متفاوت هستند. کسانی که می خواهند لیزر بیکینی را انجام دهند ۶ تا ۸ جلسه لیزر نیاز دارند که در طی جلسه پنجم تا هشتم می توانند تاثیرات درمان را مشاهده کنند و در این وضعیت بخش زیادی از مو ها از بین می روند و یا بسیار نازک می شوند. هر جلسه لیزر بیکینی ۸ تا ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد و که این جلسات با فاصله یک ماه برگزار خواهد شد.

بر حسب چرخه رشد مو ها ، مو ها در فاز های آناژن، کاتاژن و تلوژن قرار می ‌گیرند. اگر در هنگام اغاز جلسات مو ها در مرحله آناژن یا رشد باشند می توان جلوی رشد آن ها را متوقف کرد و در جلسات بعدی مو هایی که از فاز استراحت خارج می شوند از بین خواهند رفت.

در طی جلسه دوم و سوم مو ها نازک تر خواهند شد به تدریج رشد آن ها متوقف می شود و شما می توانید شاهد نتایج درمان باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d9%88%d8%ad%d8%b4%d8%aa%d9%86%d8%a7%da%a9-%d9%88-%d8%ac%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

نتیجه گیری

در بین انواع روش های بر طرف کردن مو های زائد بدن مانند لیزر، اپیلاسیون، تیغ و ژیلت و …. به این نتیجه رسیدیم که که با استفاده از روش لیزر می توان با کاهش آسیب ها و تحریکات پوستی برای همیشه میزان زیادی از مو های زائد را از بین برد و البته با این روش زیبایی از شر انواع بیماری های پوستی، عفونی و قارچی راحت شد. با انجام فرایند لیزر همه مو های زائد در ناحیه شرمگاهی افراد از بین می رود و سبب افزایش اعتماد به نفس در هنگام رابطه جنسی می شود و سبب بالا رفتن کیفیت روابط جنسی می شود. و می توان نتایج قابل توجهی از این فرایند زیبایی حاصل کرد. با انجام لیزر تقریباً ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد از بین می رود این عمل با دستگاه های استاندارد و پیشرفته قابل انجام است.

با انتخاب کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید از مهارت و تجربه متخصصین حرفه ای و کار بلد بهره مند شوید همچنین‌‌ همه دستگاه ها در این کلینیک استاندارد و پیشرفته می باشند و شما می توانید به بهترین نتایج ممکن در این زمینه دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/poxb
لینک آپارات: https://aparat.com/v/QkyTs


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/IyxyXtla
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1492539741652279297?s=20&t=j5oN0kDW8YhQOFDpYq18Ww
لینک یوتیوب: https://youtu.be/wxdKtpDSrk8
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.