زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه چیز در خصوص مزوتراپی مو

همه چیز در خصوص مزوتراپی مو

همه چیز در خصوص مزوتراپی مو

ریزش مو از جمله مشکلاتی است که عموم مردم در شرایط مختلف به ان مبتلا میشوند .عوامل مختلف ازجمله استرس که بیشتردر جوانان دیده میشود. استفاده از مواد شیمیایی ،بارداری و شیرده هی در بانوان ،مشکلات هورمونی ،و ژنتیکی نیز از جمله این عوامل میباشند. راههایی گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارد که یکی از این راهها مزوتراپی مو میباشد.

با مزوتراپی درمانی مواد مورد نیاز مو به طور مستقیم به پوست سر تزریق می‌شوند .و آن را تغذیه می‌کنند از جمله این مواد ویتامین ها  و پروتئین ها آنزیم ها و هورمون ها میباشد. که برای درمان ریزش مو و طاسی موی سر مفید هستند .یکی از عواملی که باعث میشود نتیجه مزوتراپی مو مطلوب شود ،مراقبت های بعد از تزریق میباشد .

اینکه به مدت 24ساعت از حمام کردن و شستن موها خودداری کنید. زمانی که در دوره ی مزوتراپی قرار دارید ، موهایتان را رنگ نکنید.  همچنین ، در صورتی که مزوتراپی  را جهت‌درمان ریزش مو  انجام میدهید ،و میخواهید که از محلول های ریزش مو نیز استفاده نمایید ،باید به ترکیبات این محصولات دقت فرمایید .در این باره بهتر است، با پزشک خود مشورت فرمایید. نظر پزشک  شما در این باره بسیار مهم است.و در روند درمان شما موثراست.

مراحل انجام کار

اگر می خواهید همه چیز در خصوص مزوتراپی مو را بدانید لازم است اول به شما بگوئیم که ابتدا پزشک،دلایل ریزش مو را مورد برسی قرار میدهد ،سپس وضعیت جسمی بیمار و انتظارات فرد از نتیجه کاررا  برسی میکند . اگر تشخیص داد که داوطلب مناسبی برای مزوتراپی مو هستید.

جلسات مزوتراپی را برای شما مشخص می‌کند.و سپس در  جلسه مزوتراپی، محلول مخصوص مزوتراپی که ترکیباتی از قبیل  ویتامین‌ها، آمینو اسید‌ها و عصاره‌های گیاهی  و …دارد، به وسیله سرنگ های مخصوص به  پوست سر، تزریق می کند، به این شکل تمام مواد مغذی مستقیما به فولیکول‌های مو می رسد. دراین روش بیهوشی یا دوران نقاهت نخواهید داشت ودرصورت نیاز با بی حسی اجام میشود.

همه چیز در خصوص مزوتراپی مو و کاربردهای آن

از مزایای مزوتراپی می توان گفت ،این روش باعث جلوگیری  و قطع ریزش مو میشود .مزیت دیگر در این روش این است که  بدون انجام عمل جراحی انجام میشود و بدون داشتن دوره ریکاوری بهبودی سریع برای زیبا جو به همراه دارد .همچنین روش درمانی  بدون درد می باشد. واز بیهوشی در این روش استفاده نمی‌شود و در صورت لزوم  از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود.

مناسب برای درمان ریزش مو و رفع مشکلات سر مثل چربی شوره و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد . هزینه های مربوط به این روش نسبت به روش های دیگر درمانی بسیار کمتری است.

بهترین کاندیدا

افرادی که دچار بیماری هایی نظیر دیابت ،هموفیلی و ایدز هستند. باید حتما تحت نظر پزشک متخصص باشند. و از روشهای دیگر برای درمان استفاده کنند.

از مزوتراپی می‌تواند در درمان بیماری پوستی ( آلوپسی )و بیماری‌های نظیر این ها استفاده کرد. اما مزوتراپی بر روی افرادی که بیماری زمینه‌ای مثل سیفلیس دارند جواب نمی دهد.

خانم های باردار و یا خانم هایی که در زمان شیردهی هستند سعی کنند که این روش را به زمانی دیگر موکول کند.

افرادی که  دچار انواع ریزش مو هستند میتوانند از این روش بهرمند شوند .

افرادی  که دارای تار های نازکی هستند و ریزش موی کمی دارندو میخواهند ریشه موی خود را تقویت کنند میتوانند از این روش درمانی استفاده کنند.

همه چیز در خصوص مزوتراپی مو و معایب یا عوارض آن

یکی از عوارض در عمل مزوتراپی که به ندرت دیده شده ،ایجاد الرژی و حساسیت است . که به طور معمول  پس از چند روز رفع خواهد شد. و در صورت استمرار ترکیب محلول  مزوتراپی توسط پزشک عوض میشود . به طور کل عمل های زیبایی با عوارضی همراه هستند .اما نوع تزریق توسط پزشک حاذق همچنین استفاده  صحیح از مواد مزوتراپی از عوارض این عمل میکاهد . در کلینیک بین المللی آراد عمل مزوتراپی توسط دکتر محمد علیزاده انجام میشود.

همه چیز در خصوص مزوتراپی مو در بهترین کلینیک
همه چیز در خصوص مزوتراپی مو و مزایای آن – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه

اگر میخواهید همه چیز در خصوص مزوتراپی مو و هزینه مزو تراپی مو را بدانید باید گفت که این هزینه به عوامل گوناگون مانند، تعداد جلسات ،مدت زمان انجام هر جلسه مزو تراپی مو ،و مواد تزریق شده به سر،تعرفه کلینیک و حق الزحمه پزشک ، بستگی دارد. و شما می‌توانید با انجام معاینات و مشاوره از قیمت حدودی این درمان اطلاع پیدا کنید.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید مي‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان میباشد .

مراقبت قبل از عمل

از ماده ی حالت دهنده  برای مو به هیچ وجه استفاده نکنید.

قبل از اینکه به پزشک برای مزوتراپی مراجعه کنید ابتدا موهای خود را شستشو دهید.

افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند باید قبل از درمان حتماً با پزشک صحبت کنند.

یک هفته قبل  از مزو تراپی داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارافین …مصرف نکنید.

یک هفته قبل از  مصرف قلیون, دخانیات و الکل خو داری کیند زیرا باعث کاهش روند بهبودی می شود.

مراقبت بعد از عمل

چند  روز پس از تزریق داروهای رقیق کننده خون را مصرف نکنید.

زمانی که در دوره ی مزوتراپی قرار دارید از رنگ کردن موها خودداری کنید.

به مدت 24ساعت از حمام کردن و شستن موها خودداری فرمایید.

از دست زدن  و خاراندن پوست سر به شدت خودداری کنید.

به مدت یک هفته از ورزش کردن و انجام فعالیت های زمین که باعث تعریق می شود خودداری کنید.

در صورت احساس درد می توانید از مسکن استفاده کنید.

اثرات یا نتایج

در عمل مزوتراپی از مواد مغذی،طبیعی وغنی شده استفاده می‌شود .که این مواد سبب افزایش تولید کلاژن می‌شوند. نتایج مزوتراپی مو دو هفته بعد از عمل قابل مشاهده است .همچنین نداشتن عوارض در این عمل  از فواید مزوتراپی محسوب میشود . برای اینکه از اثرات مطلوب در این روش بهرمند شویم بهتر است که  مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی را یاد گرفته و آن ها را رعایت کنیم، زیرا رعایت مراقبت ها می تواند مارادر روند این درمان یاری کند.

با وجود اینکه مزو تراپی عوارض کمی دارد اما  ،اگر توسط فرد متخصص و ماهر انجام نشود ممکن است که ،سلامتی شما را به خطر بیندازد.  شما میتوانید با مشاورین کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید لازم به ذکر است که کلیه خدمات مشاوره زیبایی در این کلینیک رایگان است.

دوره نقاهت

در روش مزو تراپی از ویتامین ها  و پروتئین ها آنزیم ها و هورمون ها جهت تقویت ریشه مو برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌شود، و  اینکارتنها به  وسیله یک سرنگ کوچک انجام میشود  .که زخم آنچنانی ایجاد نمیکند . و برش و زخم عمیق ایجاد  نمیکند به همین دلیل نیازی به گذراندن دوره نقاهت نمی باشد.

جلسه

جهت درمان  ریزش مو و توقف آن ،یک جلسه درمانی کافی نمی باشد و تعداد جلسات مورد نیاز جهت درمان توسط پزشک تعیین می شود . برای رسیدن به نتایج مطلوب  دوره درمان را کامل کنید .

 

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد  هر آنچه درباره ریزش مو و درمان آن لازم است بدانید به شما گفته می‌شود و این روش توسط پزشک عالی و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

در این کلینیک تمامی خدمات مربوط به درمان ریزش ریش و سبیل نیز انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ماینوکسیدیل برای ریش در اصفهان مراجعه کنید.

همچنین مشاوره پوست وزیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد‌.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/edcp

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/IeD0m0Mu7sU

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.