زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه چیز در خصوص بوتاکس

همه چیز در خصوص بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش های درمانی و می‌باشد، که در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. و مهمترین استفاده آن برای رفع چین و چروک های صورت می باشد، که در اینجا سعی می کنیم همه چیز در خصوص بوتاکس را برای شما دوستان گرامی توضیح دهیم.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوع داروی تزریقی می باشد که از سم بوتولینیوم تشکیل شده است، که این سم می تواند باعث فلج موقت عضلات شود. و علت اصلی ایجاد چین و چروک های صورت حرکت عضلات می باشد، پس زمانی که با استفاده از بوتاکس عضلات صورت دچار فلج موقت میشوند، چین و چروک های صورت از بین می روند و این مهم ترین خاصیت  بوتاکس است.
در خصوص بوتاکس می توانیم بگوییم که یک روش کم تهاجمی است، و باعث رفع خطوط پنجه کلاغی کنار چشم می شود. ولی از این روش برای رفع خطوط دیگر نقاط صورت به خصوص خطوط روی پیشانی و خط اخم نیز استفاده می‌شود.

مراحل انجام تزریق بوتاکس:

۱_ معاینه توسط پزشک متخصص
۲_ انجام بی حسی موضعی حدود ۱۵ دقیقه قبل از انجام بوتاکس
۳_ مشخص کردن نقاطی که باید تزریق بوتاکس انجام شود
۴_ تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص
۵_ رعایت مراقبتهای لازم در خصوص بوتاکس

کاربرد ها و مزایا در خصوص بوتاکس:

۱_یکی از دلایل استفاده از روش بوتاکس ایمن بودن این روش است، که هیچ گونه عوارضی برای فرد به وجود نمی‌آورد. اما باید همه چیز در خصوص بوتاکس را بدانید و این درمان را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید.
۲_ بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست بسیار مناسب می باشد.
۳_ مدت ماندگاری بوتاکس معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد.
۴_ بوتاکس علاوه بر جنبه زیبایی می تواند جنبه های درمانی نیز داشته باشد و از آن برای رفع تعریق بیش از حد بدن و همچنین سردردهای میگرنی استفاده می کند.
۵_ یکی دیگر از کاربردها و مزایا در خصوص بوتاکس لیفت ابرو ها یا ایجاد قرینگی بین ابروها می باشد.

چه افرادی میتوانند از تزریق بوتاکس استفاده کنند :

تزریق بوتاکس با توجه به ژنتیک و نوع پوست افراد در سنین مختلف می تواند انجام شود.
و افراد از سن ۱۸ سالگی می‌توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند. ولی اصولاً سن مناسب در خصوص بوتاکس ۳۵ تا ۵۰ سال می باشد، ولی افرادی که پوست مستعد چین و چروک دارند، یا با توجه به نوع پوست شان خطوط روی پوست سریع تر به وجود می آید . می تواند از سنین پایین تر نیز این تزریق را انجام دهند.
البته افرادی که در دوران بارداری و شیردهی به سر می‌برند. یا سابقه حساسیت به سم بوتولونیوم را دارند، نمی توانند از این روش استفاده کنند.

عوارض و معایب در خصوص بوتاکس:

در صورتی که بوتاکس توسط افراد متخصص در این زمینه تزریق نشود؛ می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. پس برای جلوگیری از ایجاد عوارض بوتاکس بهتر است که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
به طور کلی تزریق بوتاکس عوارض بسیار دارد از جمله قرمزی پوست پس از تزریق که طی دو ساعت پس از تزریق بوتاکس از بین خواهد رفت، یا کبودی پوست که برای رفع قرمزی یا کبودی آن از کمپرس سرد استفاده می شود.

مراقبت های قبل از انجام بوتاکس:

۱_ یک هفته قبل از انجام بوتاکس استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین را قطع کنید. زیرا این داروها می‌تواند در هنگام تزریق بوتاکس باعث بروز خونریزی و کبود شدن پوست شود.
۲_ دو روز قبل از انجام بوتاکس مصرف دخانیات و الکل را قطع کنید.
۳_ یکی از مهمترین مراقبت ها در خصوص بوتاکس این است که پوست خود را با استفاده از وکس یا بند نیندازید، همین طور از کرم های موبر نیز استفاده نکنید.
۴_ در صورتی که شما دارای سابقه تبخال هستید. در جلسه مشاوره با پزشک خود مطرح کنید. تا با استفاده از داروهای خاص برای جلوگیری از بیماری اقدام شود.
۵_ یکی دیگر از مهم ترین موارد در خصوص بوتاکس این است، که قبل از انجام آن پوست دچار آفتاب‌سوختگی نباشد.

مراقبت های پس از انجام بوتاکس:

۱_ پس از انجام بوتاکس مانعی برای آرایش کردن وجود ندارد. و شما می توانید بلافاصله بعد از آن آرایش کنید.
۲_ سعی کنید دو ساعت پس از تزریق بوتاکس تمرین های مربوط به آن را انجام دهید. تا مواد بوتاکس سریعتر جذب شود. ولی در صورتی که این کار را فراموش کردید، نگران نباشید زیرا مشکلی پیش نمی آید.
۳_ حدود دو هفته طول می کشد، تا نتایج کامل در خصوص بوتاکس را ببینید. ولی از روز۴ یا ۵ می‌توانید تغییرات به وجود آمده در پوست خود را مشاهده کنید. اما نتایج کامل کمی طول می کشد.
۴_ مراقبت های مهم در خصوص بوتاکس این است، که تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق محل تزریق را دست نزنید، مالش ندهید، از خوابیدن بپرهیزید و سعی کن تا راه خود را خم نکنید.
۵_ حدود ۲۴ ساعت از ورزش کردن و کارهایی که باعث طریق شما می شود بپرهیزید.
۶_ برای رفع تورم و کبودی های ایجاد شده بهتر است، از کمپرس سرد استفاده کنید.
۷_ سعی کن تا حدود دو هفته از روش هایی مانند لایه برداری پوست، میکرودرم ابریژن، ماساژ پوست و … بپرهیزید.
۸_ استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را در  دستورالعمل روزانه خود قرار دهید.

همه چیز در خصوص بوتاکس را بدانید
همه چیز در خصوص بوتاکس و عوارض آن – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام تزریق بوتاکس در خصوص رفع چین و چروک های صورت و بازگشت جوانی توسط پزشک ماهر و حاذق انجام می شود.

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟

هزینه انجام بوتاکس با توجه به چین و چروک های صورت و نوع برند بوتاکس تعیین می شود.
شما دوستان عزیز می توانید برای دریافت هزینه ها و همچنین تخفیفات فوق العاده و روزانه در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد  از مشاوره رایگان ما توسط بهترین مشاوران استفاده کنید.

اثرات و نتایج درخصوص بوتاکس:

همانطور که گفته شد بوتاکس می تواند جنبه های زیبایی و درمانی داشته باشد. در صورتی که از بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت استفاده کنید، پس از حدود دو هفته می توانید نتایج این تزریق را مشاهده کنید. که با پوستی صاف و شفاف رو به رو خواهید شد و تمامی چروکهای پیشانی و کنار چشم از بین میرود.همچنین بعد از تزریق باعث جلوگیری از ایجاد خطوط جدید بر روی پوست نیز می شود.
از روش‌های درمانی این تزریق می‌توانیم به بهبود سردردهای میگرنی و یا درمان تعریق زیاد بدن اشاره کنیم.

دوره نقاهت تزریق بوتاکس چقدر است؟

تزریق بوتاکس روند بهبودی و ریکاوری خاصی را شامل نمی شود، زیرا این یک روش کاملاً سرپایی است و هیچگونه زخمی یا برشی بر روی پوست فرد ایجاد نمی شود.
و بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می توانید به سرکار روزانه خود برگردید، و فقط کافیست حدود ۳ تا ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس استراحت کنید.

تزریق بوتاکس در چند جلسه انجام می شود؟

معمولا بوتاکس در یک جلسه انجام می‌شود، که حدود دو هفته بعد از تزریق می توانید اثرات و نتایج آن را ببینید. و پس از دو هفته می توانید به پزشک خود مراجعه کنید.  در صورتی که نیاز به شارژ مجدد آن وجود داشته باشد، طبق تشخیص پزشک این کار انجام می‌شود.
ماندگاری بوتاکس با توجه به نوع برند استفاده شده بین ۲ تا ۶ ماه می باشد. و پس از آن برای جلوگیری از ایجاد خطوط بهتر است که بوتاکس دوباره تزریق شود.

نتیجه:

تزریق بوتاکس که یکی از روشهای زیبایی به حساب می آید، طرفداران بسیار زیادی دارد. و این یک روش تزریقی است که در آن از سم بوتولینیوم جهت فلج کردن عضلات استفاده می شود. و در نهایت باعث رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست می گردد.
شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بوتاکس به کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مراجعه کنید. و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. در این کلینیک تزریق بوتاکس توسط جناب دکتر علیزاده با سابقه بسیار درخشان و عالی انجام می شود.
شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره دیگر روش های جوانسازی مانند جوانسازی پوست با لیزر به مقاله مربوطه به آن مراجعه نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
https://clinicarad.com/hh9q
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/


لینک یوتیوپ: https://youtu.be/OsTjsavaHao

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.