زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی
محتوا پنهان
1 همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی
1.1 لابیاپلاستی چیست؟

همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

اصولا لابیاپلاستی نیز نظیر دیگر عمل­ های جراحی محدوده سنی خاصی را جهت اثر گذاری بیشتر می­ طلبد.

بعد از اینکه شخص نسبت به عمل لابیاپلاستی احساس نیاز کند می خواهد در وهله ی اول همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی و همچنین تمامی عوامل در رابطه با لابیاپلاستی که در ذهنشان تداعی می شود را بدانند.

در ادامه مطلب در این مطلب از وب سایت کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان قصد داریم شما را با همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی آشنا کنیم و همچنین به بعضی از جوانب عمل لابیاپلاستی پرداخته می­ شود.

با ما همراه باشید تا به آگاهی های مفیدی دست پیدا کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لابیاپلاستی چیست؟

در این جراحی سایز لابیا مینورهای بیش از اندازه رشد کرده، کوچکتر و متقارن می­ شوند و چین و پوسته­ های اضافی هم بریده می­ شوند.

لابیاپلاستی می­ تواند همراه با برداشتن پوسته­ های اضافی در ناحیه کلاهک کلیتوریس انجام گیرد.

کوچک کردن سایز لبه­­ های واژن به تعدادی روش قابل اجرا است، می­تواند با استفاده ازلیزر یا جراحی توسط تیغ جراحی و یا استفاده ترکیبی از هردو گزینه انجام گیرد.

نوع یا شکل و سایز و ضخامت لابیاها در متقاضیان مختلف تعیین کننده روش و تکنیک عمل می­باشد، بنابراین عمل جراحی لابیاپلاستی با لیزر در همه­ی بیماران قابل انجام نیست اما اگر افرادی کاندید استفاده از روش لیزر بشوند، خط­ها و برش­ها نسبت به روش جراحی با تیغ، صاف تر و نمای بهتری دارد و اگر احتیاج به بخیه هم باشد با تعداد کم و نهایتا یکی دو عدد بخیه خواهد بود همچنین نتیجه­ ی مطلوبتری خواهد داشت.

مراحل انجام عمل لابیاپلاستی

بعد از انتخاب پزشک ماهر و با تجربه با آزمایش خون وضعیت بدنی شخص مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بعد با بی حسی موضعی عمل جراحی شروع می شود متخصصان با برداشتن بخش های اضافه لابیا به شکل v مانند صورت می گیرد و برش های ایجاد شده توسط بخیه یا دستگاه لیزر بسته می شود.

استفاده از بخیه یا لیزر هزینه گوناگون دارد که البته در کلینیک هایی که تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای داشته باشد بایستی هزینه بیشتری را پرداخت کنید. عمل زیبایی واژن به صورت جراحی و یا با دستگاه لیزر امکان پذیر می باشد.

انواع جراحی ­های زیبایی واژن را نام ببرید؟

عمل های زیبایی واژن به کل جراحی هایی می­ گویند که در راستای زیبا کردن اندام خصوصی بیرونی بانوان و بهبود مشکلات و اصلاح مشکلات ظاهری یا عملکردی هر نواحی انجام می­ شود.

این جراحی ها در حقیقت مربوط به ژنیتالیای خارجی بانوان است و ارتباطی به درون واژن ندارد،ولی به اصطلاح و به گفتار عامیانه به آن جراحی زیبایی واژن می­ گویند.

واژن راه بین سطح بیرونی اندام خصوصی و دهانه رحم است و بخشی است که در آن رابطه زناشویی صورت می­ گیرد.

جراحی­ زیبایی در این نواحی روی بخش های پوبیس، لابیاهای بزرگ، لابیاهای مینور و پرینه انجام می­ شود.

جراحی هایی که روی این بخش ها صورت می­ گیرد شامل کوچک کردن اندازه و ساکشن چربی پوبیس یا تزریق چربی در این بخش در بعضی بیماران است.

چه سنی برای عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است؟

پرسشی است که ذهن بسیاری از خانم های که در لابیاهای خود دچار مشکل سایز هستند را درگیر خود می­ کند.

هنگام در نظر گرفتن این راه، خیلی از خانم‌ها از خودشان می‌پرسند که آیا برای لابیاپلاستی بسیار جوان هستند یا این‌که بسیار پیرند.

این بانوان نگران درصد نتیجه بخش بودن لابیاپلاستی‌ هستند.

جهت اجرای لابیاپلاستی، سن یک عامل مهم نیست.

این جراحی تقریبا بسیار کوتاه است، به حداقل زمان نیاز دارد و در درجه اول روی بافت نرم سطحی در بخش اندام خصوصی صورت می‌گیرد.

لابیاپلاستی اگر توسط متخصص باسابقه و متبحر صورت بگیرد، مطمئن است که روی بیماران در محدوده سنی 18 الی 75 سال صورت می­ پذیرد.

می­ توان گفت جهت انجام لابیاپلاستی، سن اشتباهی وجود ندارد.

فقط اینکه شما بایستی به دلیل هایی که جهت انجام این جراحی دارید، خوب تفکر کرده باشید و پزشک جراح را نیز از دلایلتان آگاه کنید.

اندازه­ی لابیاها و سینه­ ها پس از دوره­ی بلوغ تغییر می­ کند و فرم و شکل زنان بالغ را به خودش می­ گیرد ، بنابراین اگر تقاضای عمل جراحی لابیاپلاستی را دارید صلاح است که لزوما سن 18 سالگی شما به اتمام برسد و پس از این سن عمل جراحی لابیاپلاستی صورت گیرد.

دلیل اینکه می­ گویند پس از سن 18 سالگی جراحی لابیاپلاستی صورت گیرد این است که رشد نهایی لابیاها کامل شود و تغییر رنگ و فرمی که لابیاها به دست می آورند پس از سن 18 سالگی می­ باشد به همین دلیل است که توصیه می­ شود پس از این سن عمل جراحی لابیاپلاستی صورت گیرد.

جهت دسترسی به آگاهی های بیشتری در رابطه با چه سنی جهت جراحی عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین پرسش هایی دیگر صلاح است توسط تکنیک های ارتباطی بیان شده در انتهای همین مطلب با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لابیاپلاستی

دلیل بزرگی لبه­ های واژن چه چیزی است؟

علت بزرگ شدن لبه­ های واژن می­ تواند عوامل گوناگونی باشد.

اکثر دختران به صورت ژنتیکی نسبت به دختران دیگر با لابیاهای تقریبا بزرگتری متولد می­ شوند.

تعدادی هم در طول زندگیشان به علت های گوناگونی لابیاهایشان رشد بیشتری می­ کند. علت بزرگ شدن لابیا در خانم ها عبارت است از:

بلوغ دختران، اختلال در هورمون­ ها، بارداری و زایمان­ های پی در پی طبیعی، نوسانات وزنی، از دست دادن ذخیره چربی.

راه و روش­های عمل زیبایی واژن چیست؟

تزریق چربی با سرنگ به لابیاهای بزرگ شده

لابیا ماژوروپلاستی یا بریدن پوست­ های اضافه و آویزان روی لابیاهای ماژور به علت آتروفی زیاد چربی در این بخش

لابیامینوروپلاستی که کلا لابیاپلاستی می­ گویند.

  • جراحی هودکتومی
  • عمل­ های تنگ کردن واژن که زیر مجموعه جراحی­ های زیبایی در بخش خارجی تناسلی نیستند.
  • جراحی حذف اسکارهای پوستی روی نواحی پرینه که می­ تواند به علت برش اپی زیوتومی در لحظه زایمان طبیعی در شخص بیمار به وجود آمده باشد.
  • حذف ضایعات پوستی مانند خال، منگوله های پوستی، زگیل های پوستی و یا اسکار به وجود آمده از عمل­های قبلی در این منطقه.

عمل لابیامینوروپلاستی چیست؟

عمل لابیامینوروپلاستی، عمل ترمیمی و بازسازی لابیاهای کوچک است. لابیاهای مینور دو لبه پوستی در دو سمت ورودی واژن است.

در بعضی بیماران احتمال دارد به صورت ارثی این لبه­ های پوستی بزرگ و آویزان مانده باشد، یا موقع تغییرات هورمونی در دوران حاملگی، پس از زایمان اندازه­ اش بزرگ­تر بشود. گاهی وقت ها هم به دلیل اصطکاک خیلی زیاد در این نواحی، بزرگتر، ضخیم­ تر و دارای چین و چروک می­ شود. این علامت­ ها به­ همراه فعالیت­ های ورزشی مانند دویدن، دوچرخه، سوارکاری و یا رابطه جنسی و در بعضی موارد خود ارضایی بسیار رخ می­ دهد.

جهت دسترسی به اطلاعات و آگاهی های بیشتر در رابطه با چه سنی جهت عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین پرسش های دیگر صلاح است توسط شیوه های ارتباطی بیان شده در انتهای همین متن با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

لابیاماژور پلاستی چیست؟

لابیاهای ماژور یا بزرگ، دو تا بالشتک چربی هستند که در دو طرف لابیاهای مینور جای گرفته­ اند.

این بالشتک­ های چربی فاصله بین لابیا مینور و کشاله­ های ران را می­ گیرند. در بعضی اشخاص در پی کم شدن وزن شدید نظیر پس از حاملگی­ هایی که فرد زیاد شدن وزن زیادی داشته است یا در نهایت عمل جراحی­ های کوچک نمودن معده در اشخاص چاق که فرد بیمار کم شدن وزن بسیار زیادی داشته، این بالشتک­ های چربی گفته شده در نواحی مبتلا به آتروفی می­ شود.

درصد چربی زیر پوست مقدار بسیار زیادی تحلیل می­رود.

پوست روی نواحی لابیاهای ماژور آویزان و چروک شده می­ شوند.

جراحی لابیاماژورپلاستی به قصد برداشتن این پوست‌های اضافی صورت می­ پذیرد.

جهت دسترسی به اطلاعات و آگاهی های بیشتر در مورد چه سنی جهت عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین سوالات دیگر صلاح است توسط تکنیک های ارتباطی بیان شده در پایان همین متن با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

روش­ های متنوع عمل زیبایی واژن چیست؟

انتخاب تکنیک مناسب برای هر شخص قطعا وظیفه جراح و پزشک او می­ باشد.

پس از مراجعه جهت مشاوره و معاینه پزشک، از لحاظ فرم لابیا مورد بررسی قرار می­ گیرید، جراح بر اساس مشکل، ضخامت، وجود چین وچروک­ ها دور تا دور کلیتوریس، بزرگی و افتادگی هود روی بخش کلیتوریس، شیوه عمل جراحی را مشخص می­ کند.

  • تکنیک تریم: در این تکنیک لب­ های مینور برش داده شده و در انتها با نخ جذب بخیه می­ شود، این جراحی به صورت متوسط نهایتا بین ۳۵ الی ۴۵ دقیقه به طول می­ انجامد.
  • تکنیک وج: در این تکنیک با استفاده از برش V شکل لابیا مینور بریده می­ شود و بعد لبه­ ها با نخ جذبی به هم نزدیک و بخیه می خورند.
  • استفاده از لیزر واژینال: در این تکنیک با استفاده از لیزر بافت هدف لابیا بریده می­شود و همزمان انعقاد خون نیز انجام می­گیرد. در انتها خونریزی در این روش خیلی کمتر است و احتیاجی به بخیه زدن ندارد.

جهت دسترسی به اطلاعات بیشتری در مورد چه سنی برای عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین سوالات دیگر بهتر است توسط روش­های ارتباطی ذکر شده در پایان همین متن با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

مزایای لابیاپلاستی چه مواردی هستند؟

عمل جراحی لابیاپلاستی دارای مزایای بسیاری است که برخی از آن­ها عبارت است از:

  • پدید آمدن جذابیت و زیبایی در بخش خارجی اندام تناسلی بانوان
  • بهبود عزت و اعتماد به نفس موقع رابطه جنسی
  • مطلوب تر شدن میل جنسی در زمان رابطه جنسی در بانوان ها

درمان هر مشکل و عارضه که می­ تواند هنگام لباس پوشیدن مشکل بوجود آورد.

  • اصلاح چین و چروک‌هایی که در بیرون اندام خصوصی بانوان ها وجود دارند.
  • احساس راحتی بیشتر هنگام انجام انواع فعالیت­ های روزمره و ورزشی

معایب لابیاپلاستی

در عمل لابیاپلاستی احتمال دارد در موارد نادر با توجه به درصد بخیه­ ها و ضخامت ابتدایی لابیاها و زمینه­ ی پوستی فرد بیمار در پروسه ترمیم، اسکار یا بافت کلوئید پدید آید. خونریزی و هماتوم در این بخش، ورم یا عفونت نیز نظیر عوارض موقت و کم احتمال دارد باشد.

علامت­ های خطر  بعد از عمل لابیاپلاستی

با تجربه هر کدام از این علامت­ ها حتماً باید به پزشک مراجعه بفرمایید:

  • دیدن ترشح زرد یا سبز از ناحیه عمل
  • احساس بوی بد واژن
  • خونریزی زیاد

کاربردهای لابیاپلاستی را نام ببرید؟

همان گونه که در این مطلب به آن اشاره شد کاربرد­های لابیاپلاستی هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ درمانی برای کوچک­تر کردن سایز لابیاها در اشخاص خواستار آن است.

بهترین کاندیدا برای لابیاپلاستی

  • بانوان که ۱۸ سال و بیشتر دارند.
  • بانوان که دارای سلامت کامل هستند.
  • بانوان که BMI مطلوبی داشته باشند.
  • بانوان که در اندام تناسلی درد دارند.
  • بانوان که از فرم ظاهری لبه­ های واژن خود ناراحت هستند.
  • بانوان که در برقراری رابطه زناشویی مبتلا به درد و ناراحتی می­ شوند.
  • بانوان که به علت درد و بزرگی لابیاهای خود نمی­ توانند فعالیت­ هایی نظیر دوچرخه انجام بدهند.

چه کسانی نباید لابیاپلاستی انجام دهند؟

سوالی که ذهن بسیاری از متقاضیان در رابطه با عمل جراحی لابیاپلاستی درگیر خود کرده و حتما باید به موارد منع انجام لابیاپلاستی که در ادامه در سایت کلینیک تخصصی آراد گفته می­ شود توجه لازم داشته باشید و در گفتن این عوامل به پزشک خود حتما دقت کنید.

  • بانوانی که در رابطه جنسی با همسر خود با مشکل مواجهه

هستند.

توجه داشته باشید لابیاپلاستی هم مانند هر عمل جراحی زیبایی به اندام شما کمک می کند که جذابتر شود، اما به هیچ وجه نمیتوان در روابط جنسی پر کننده خلاهای احساسی با شریک زندگیتان را پر کنند.

اگر با شوهرتان در روابط جنسی دچار مشکلاتی هستید لازم است به یک مشاور خانواده و روانشناس مراجعه کنید زیرا برای پر کردن شکاف های عاطفی، داشتن جذابیت جنسی به هیچ وجه نمی تواند جایگزین باشد.

  • بانوانی که باردار هستند.
  • عمل جراحی در دوران بارداری توصیه نمی شود. بنابراین اگر خانم های باردار قصد انجام لابیاپلاستیکی را دارند باید انجام این عمل را به مدت دو ماه پس از زایمان، که زمان بسیار استانداری برای انجام جراحی زیبایی واژن است منتقل دهند.

لازم به ذکر است: دقت کنید بعد از لابیاپلاستی زایمان طبیعی هیچ گونه مانعی ندارد و جراحی های تنگ کردن واژن برعکس زایمان طبیعی امکان برگشت آنها وجود دارد.

ناحیه لابیا ها با انجام زایمان طبیعی مبتلا به بدفرمی مجدد نمی شود.

  • خانم‌های مبتلا به زگیل یا تبخال تناسلی
  • پیشنهاد می‌شود به این اشخاص که از انجام هرگونه عمل زیبایی بر روی اندام تناسلی خود خودداری کنند. این دستکاری ها روی اندام جنسی می تواند سبب افزایش زگیل یا تبخال در این قسمت از بدن شود.
  • دختران با سنی کم‌تر از 18 سال

تا سن ۱۸ سالگی مرحله بلوغ جنسی و رشد کردن لابیا ها ادامه دارد. به همین دلیل به دختران زیر هجده سال پیشنهاد نمی شود و باید از ۱۸ سالگی به بعد عمل زیبایی واژن را انجام دهند.

  • زنان با سن بالای 55 سال

توانایی بدن در ترمیم زخم ها و جوش خوردن جراحتها در سنین بالا بسیار پایین تر است. به منظور جلوگیری از عفونت های بعد از آن توصیه می شود، به این بانوان از انجام عمل های زیبایی خودداری کنند.

  • زنانی که دارای عفونت و زخم‌های درون واژنی هستند
  • این گروه از خانم‌ها بهتر است ابتدا به درمان زخم و بیماریهای داخلی خود بپردازند. اولویت انجام عمل‌های زیبایی واژن به طبع کمتر از بیماری‌های عفونی می­باشد.

از این رو توصیه می­ شود که عمل‌های زیبایی واژن (واژینوپلاستی، •پرینورافی، لابیاپلاستی، روشن‌ کردن واژن و تنگی واژن با نخ) را به پس از درمان بیماری خود منتقل کنند.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد سوال چه کسانی نباید لابیاپلاستی انجام دهند و موضوعاتی در زمینه لابیاپلاستی می­توانید با راه­های مختلف ارتباطی کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

همه مراقبت­­ های قبل از انجام لابیاپلاستی

قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی، باید حتما ناحیه تناسلی خود را پاکیزه نگه دارید.

بهتر است قبل از مراجعه به اتاق عمل جهت انجام عمل لابیا پلاستی حتما حمام کنید.

از نشستن داخل وان­ های پر از آب و رفتن به داخل استخرهای عمومی بپرهیزید. به مدت یک ماه از انتقال هرگونه فشار به اندام تناسلی بپرهیزید.

همه مراقبت­ های بعد از انجام لابیاپلاستی

مراقبت­ های اولیه بعد از عمل لابیاپلاستی برای بدست آوردن نتیجه دلخواه بسیار موثر واقع می­ شود.

در روز اول بیمار باید حتما استراحت مطلق کند.

وقتی که می­خوابد زیر باسن یک بالشت بگذارد، کمپرس یخ به طور منظم مصرف شود.

به طور خلاصه مراقبت­ های روزهای آغازین بعد از عمل لابیاپلاستی شامل موارد زیر می­ شوند:

  • بعد از پایان عمل و موقع برگشت به منزل نباید رانندگی کنید.
  • بعداز رسیدن به منزل باید استراحت کاملی کنید.
  • کمپرس یخ در ناحیه­ی عمل استفاده بشود و تنها هنگام رفتن به سرویس بهداشتی از جای خود برخیزید.
  • مطلوب است از سرویس بهداشتی فرنگی مصرف کنید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را فراموش نکنید.
  • بهتر است بعد از گذشت روز اول کمپرس آب گرم استفاده بشود. امکان استحمام هست و پس از هر بار شستشو با سشوار ناحیه مورد نظر خشک شود.
  • از شستن های با مدت طولانی جدا خودداری کنند.
  • لباس زیر تنگ به هیچ قیمتی نپوشند.
  • در ماه اول بعد از لابیاپلاستی سیگار و دخانیات مصرف نشود.

ویتامین هایی مانند C،E و سبزیجات و میوه­ های تازه حتما مصرف داشته باشند.

  • یک ماه اول بعد از عمل از رابطه زناشویی خودداری کنند. توصیه­ های زیر هم در مراقبت­ های هفته ابتدایی پس از عمل لابیا پلاستی توصیه می­شوند:
  • از لحاظ شستشو ناحیه­ی عمل: 2 روز بعد از لابیاپلاستی باید از آب ولرم و بتادین برای شستن ناحیه­ی هدف استفاده کنید. •بتادین نباید غلیظ باشد وگرنه مانع از ترمیم زخم می­شود. هر روزی 2 بار و هر بار 5 دقیقه محل عمل را بشویید. بعد از شستن ناحیه­ی هدف باید با باد سشوار خشک بشود و به هیچ قیمت از دستمال کاغذی استفاده نکنید.
  • فاصله زمانی بین روز دوم تا چهارم پس از لابیاپلاستی فقط کارهای بسیار راحت و شخصی انجام دهید و از اعمال سنگین حتما دوری کنید.
  • بعد از 4 روز از گذشت لابیاپلاستی می­ توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی بکنید.
  • حتما به این موضوع مهم توجه داشته باشید که قسمت هدف رطوبت نداشته باشد، به این خاطر که ریسک پیدا کردن عفونت را بالا می­برد.

اثرات و نتایج لابیاپلاستی

لابیاپلاستی معمولا باعث داشتن لب­ه ای با اندازه کوتاه­ تری می‌شود که دیگر پایین‌تر از سطح لب­ه ای با اندازه بزرگ خود جای نمی­ گیرند.

اکثر بیمارانی که علائم پیچ خوردگی و کشیدگی لب‌های خود را تجربه کرده‌اند، اغلب پس از لابیاپلاستی درمان می‌یابند. طبق مطالعات، عمل لابیاپلاستی رضایت بالای ۹۰ درصد را به همراه دارد.

معمولا تورم و خارش بعد از لابیاپلاستی چه مدت طول می کشد؟

بعد از لابیاپلاستی دو عارضه تورم و خارش نشان دهنده بهبود اولیه است. به طور کلی تورم بعد از جراحی زیبایی واژن چیزی حدود 2 الی 3 روز در اوج خود قرار دارد و بعد از گذشت یک هفته به تدریج کاهش پیدا می کند.

خارش بعد از لابیاپلاستی در هفته اول بعد از جراحی بسیار زیاد است و این در حالی است که همه چیز در حال بهبودی است.

مهم است در صورتی که این خارش ها بیش از یک هفته ادامه داشت به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید و مشکلات خود را اعلام نمایید. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی پوست و مو است. زیرا ممکن است عفونت باکتریایی باشد و یا به داروی درمانی خاصی که تجویز شده است، آلرژی داشته و این سبب شده است تا خارش ها ادامه داشته باشد.

بعد از گذشت یک هفته از جراحی درد اولیه عمل، به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

دوره‌ی بهبودی پس از لابیاپلاستی

لابیاپلاستی جراحی سبک است و دوره نقاهت آن بسیار کم می­ باشد، به همین خاطر خانم ها پس از چند روز می­ توانند به سرکار و زندگی خود برگردند.

بعد از سه روز نیز می­ توانند به راحتی از پله­ ها عبور کنند و یا حتی رانندگی نیز انجام بدهند.

رابطه زناشویی را تا 4 الی 6 هفته نباید انجام بدهند.

همین طور مطلوب است تا 3 ماه بعد از لابیاپلاستی ویتامین استفاده بکنند.

در دوره نقاهت نیاز به انجام عمل خاصی نیست.

با مراقبت­های خیلی آسان و مصرف داروهای تجویزی از طرف پزشک می­توان به راحتی این دوره را پیمود.

بعد از لابیاپلاستی نیاز به 21 روز دوره­ برای ترمیم می­ باشد، البته مستقیما بعد از جراحی دوره­ی ترمیمی آغاز می­ شود ولی باید توجه داشت که هر جراحتی پس از عمل جراحی نیاز به دوره­ی ترمیمی دارند و زمانی به طول می­انجامد تا بیمار به بهبودی کامل خود دست پیدا کند پیشنهاد می­شود که فرد صبوری کند و ترجیحا در هفته­ ی اول پس از عمل کارهایی مانند مطالعه کردن یا تماشای تلویزیون که احتیاج به تحرک ندارد انجام بدهد.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتری در مورد چه سنی برای عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین سوالات دیگر بهتر است توسط روش­های ارتباطی ذکر شده در پایان همین متن با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد در ارتباط باشید.

جراحی لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

پس از رفتن به ویزیت حضوری در مطب پزشک متخصص، برای انجام عمل لابیاپلاستی به بیمارستان مراجعه می­کنید. زمان حدودی جهت انجام عمل لابیاپلاستی بین 1 الی 2 ساعت می­ باشد.

موقع لابیاپلاستی بی حسی به صورت موضعی می­ گیرد.

پس از پایان عمل لابیاپلاستی، مرخص شده و به خانه باز می­ گردید.

تعداد جلسات لابیاپلاستی

تقریبا یک ماه پس از عمل لابیاپلاستی، بیمار بایستی جهت معاینه به پزشک خود مراجعه کند.

جراح متخصص پس از عمل جراحی لابیاپلاستی تعداد جلسات معینی برای شخص بیمار تجویز می­ کند، بایستی بیمار تمامی این جلسات را سپری کند به این علت که علاوه بر مزایای مثبتی که در پروسه درمانی دارد می­ تواند ماندگاری بلفاروپلاستی را بیشتر بکند.

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

نگرانی در مورد حس جنسی پس از لابیاپلاستی دغدغه بسیاری از بانوان است که می خواهند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند.

لازم است بدانید که کلیتوریس اصلی ترین اندام در تحریک جنسی است و اعصاب حسی فراوانی دارد.

در بسیاری از افراد که لابیاهای بزرگ دارند به علت داشتن پوست اضافه یا چین خوردگی پوست در این ناحیه کلیتوریس تحریک پذیری بسیار کمی حین نزدیکی دارد که با انجام لابیاپلاستی و برداشتن پوست اضافه ،کلیتوریس نمایان تر می شود و تحریک پذیری افزایش خواهد یافت.

علاوه بر آن در بسیاری از بانوان به علت بزرگ بودن لابیا ها عمل دخول به سختی انجام می شود، بنابراین با کوچک کردن لابیا با عمل لابیاپلاستی دخول تسهیل می گردد.

همچنین بهبود شکل ظاهری در ناحیه تناسلی سبب افزایش اعتماد به نفس و لذت بیشتر از رابطه جنسی خواهد شد.

هزینه‌ی لابیاپلاستی چقدر است؟

برای معین کردن هزینه عمل جراحی لابیاپلاستی معاینه به طور حضوری احتیاج است، زیرا برای هر کس با توجه به نوع و ضخامت لابیای بزرگ شده و مقدار قرینه نبودن لابیامینورها، باید معین شود که امکان عمل با لیزر است یا عمل جراحی لابیاپلاستی یا استفاده تلفیقی از لیزر و جراحی.

در نهایت تا زمانی که برای معاینه در کلینیک یا بیمارستان حضور پیدا نکنید امکان تعیین قیمت لابیاپلاستی وجود نخواهد داشت.

باید بدانید که بیمه­ ها هیچ نوع هزینه­ای برای جراحی­ های زیبایی و لابیاپلاستی را اصلا تقبل نمی­کنند.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتری در مورد چه سنی برای عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین سوالات دیگر بهتر است توسط روش­ های ارتباطی ذکر شده در پایان همین متن با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لابیاپلاستی

«سوالات متداول زیباجویان عزیز کلینیک آراد»

1-چه کسانی نباید لابیاپلاستی را انجام دهند؟

 اگر خانمی بسیار خاص و دقیق باشد، مطمئناً کاندیدای مناسبی برای لابیاپلاستی نیست.

2-دوران نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

پس از لابیاپلاستی حدود چهار تا شش ساعت هیچ ناراحتی نخواهید داشت.

این به شما زمان می دهد تا به خانه برگردید و راحت باشید.

وقتی از اتاق عمل بیرون می‌آیید، اکثر زنان احساس می‌کنند که برای ۲۴ ساعت آینده نیاز به داروهای قوی دارند.

ما شما را با دو نوع داروی مختلف و یک کیسه یخ به خانه می فرستیم.

توصیه می کنیم در ۲۴ ساعت اول داروها را به طور منظم مصرف کنید.

پس از آن، بسیاری از زنان مقدار دارو را کاهش می دهند. اکثر زنان سه تا چهار روز از کار یا مدرسه مرخصی می گیرند.

شما باید در دو هفته اول فعالیت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و قبل از بازگشت به فعالیت های کامل و تمرینات سنگین، شش هفته کامل صبر کنید.

بخیه ها خود به خود حل می شوند.

3-مراقبت های قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر کدام اند؟

هنگام انتخاب جراح برای انجام لیزر لابیاپلاستی، مهم است که مطمئن شوید که او در این روش ظریف و صمیمی کاملاً آموزش دیده و با تجربه است.

یک متخصص زنان و زایمان دارای گواهینامه است که در زمینه جراحی واژن و لابیا آموزش دیده است و بیش از ۲۰ سال است که لابیاپلاستی را انجام می دهد.

در طول مشاوره عکس‌هایی را که قبل و بعد از عمل‌های لابیاپلاستی انجام شده‌اند، به شما نشان دهیم تا بدانید چه انتظاری دارید.

4-لابیاپلاستی چه مدت طول می کشد؟

لابیاپلاستی به دو روش جراحی و لیزر انجام می شود که در کلینیک تخصصی سعیدیه با استفاده از لیزر این جراحی را انجام می دهند و مدت زمان این جراحی به چیزی حدود 45 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

انجام جراحی لابیاپلاستی با لیزر باعث کاهش میزان خونریزی و عفونت واژن نیز می شود.

5-آیا جراحی زیبایی واژن روی حساسیت های ناحیه تناسلی تأثیر خواهد گذاشت؟

با برخی از عمل های جراحی، در منطقه ای که برش ها انجام می شود، مدتی بی حسی اولیه وجود دارد.

بی حسی ها به مرور زمان برطرف می شود.

همچنین به دلیل حساس بودن ناحیه و یا افزایش میزان حساسیت زنان در زمان رابطه جنسی ممکن است نیاز به انجام سایر روش های جراحی زیبایی زنان در کنار لابیپلاستی باشد که جراح بعد از معاینه این روش ها را نیز عنوان می کند.

بهترین جراح زیبایی زنان آشنایی کامل به آناتومی ناحیه تناسلی دارد و می تواند با بروز کمترین آسیب به بافت های عصبی این جراحی را انجام دهد.

در کلینیک زیبایی آراد با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های روز دنیا تمامی مشکلات ناحیه تناسلی زنان را تا حد امکان بر طرف می کند.

6-آیا برای انجام لابیاپلاستی نیاز به بیهوشی است؟

لابیاپلاستی را می توان تحت بیهوشی با آرام بخش انجام داد ، یا می توان آن را در اتاق معاینه تحت بی حسی موضعی انجام داد.

7-ریکاوری بعد از لابیاپلاستی چیست؟

خانمها معمولاً 4 روز پس از عمل نیاز به ریکاوری دارند و توصیه می شود از ایجاد هرگونه اصطکاک در ناحیه تناسلی، از انجام ورزش یا رابطه جنسی به مدت 8-10 هفته پس از عمل خودداری کنند.

به طور کلی ، ناراحتی کمتری بعد از انجام این روش جراحی زیبایی زنان وجود دارد.

8-آیا لابیاپلاستی برگشت پذیر است ؟

همچنین  در رابطه با برگشت پذیر  بودن جراحی لابیاپلاستی هم بسیار سوال می شود،  ما با اطمینان خاطر به شما می گوییم که این عمل برگشت پذیر نیست  و  نیاز به عمل مجدد ندارد و  لابیا ها بعد از جراحی و برداشته شدن مجدد رشد نمی کنند .

9-آیا لابیاپلاستی تاثیر منفی بر میل جنسی می گذارد ؟

تاثیر منفی بر میل جنسی ندارد  و حتی به دلیل افزایش اعتماد به نفس  سبب افزایش میل جنسی هم می شود .

10-آیا جراحی لابیاپلاستی محدودیت سنی دارد ؟

این جراحی زیبایی محدویت جدی ندارد اما لازم است تا بعد از  سن بلوغ  انجام شود و تا زمانی که سلامت جسمانی فرد، به متخصص زنان اجازه انجام  جراحی لابیاپلاستی را بدهد، محدودیتی در این جراحی وجود ندارد .

نتیجه گیری

در این مقاله سعی بر این بود تا همه مراقبت های بعد از لابیاپلاستی را برای شما عزیزان شرح بدهیم و سپس اشاره ­ای به توضیحات مربوط به انجام عمل لابیاپلاستی بشود تا افرادی که متقاضی چنین عمل‌هایی هستند بهتر بتوانند تصمیم خود را بگیرند.

همچنین بهتر است بین محدوده سنی 18 تا 75 سال این عمل انجام پذیرد تا نتیجه­ ی مطلوب و اثر بخش تری داشته باشد همچنین به شکل دلخواه فرد نزدیک­تر باشد.

برای انتخاب روش جراحی زیبایی واژن بهتر است به نظر پزشک متخصص و متبحری که انتخاب کرده­ اید احترام گذاشته و اطمینان کنید.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتری در مورد چه سنی برای عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است و همچنین سوالات دیگر بهتر است توسط روش­های ارتباطی ذکر شده در پایان همین متن با کلینیک تخصصی و زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/Vfj3k

نماشا:https://www.namasha.com/v/xcK4H64q

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.