زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی

همه مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی

همه مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی

رابطه زناشویی یکی از مهمترین معیارهای بنیاد خانواده است.

متاسفانه بسیاری از زوجین اهمیتی به زیبایی در ناحیه تناسلی خود نمی دهند و این موضوع می‌تواند در رابطه جنسی آنها سردی در پی داشته باشد.

این زیبایی می تواند در حجم نواحی تناسلی بانوان و همچنین سایز آلت مردان خلاصه شود که به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی امکان زیباسازی آنها به سهولت وجود دارد.

در صورتی که با تزریق چربی  در اندام خصوصی بانوان جهت مصرف داروهای حجم دهنده آلت مردانه می توانند از این تکنیک استفاده کنند، اما پرسشی که مطرح است که همه مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی چیست؟ و چه افرادی به زیبایی اندام خصوصی خود احتیاج دارند و چه افرادی نباید این کار را انجام دهند؟

پس با ما از وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان همراه باشید تا شما را با نحوه حجیم کردن اندام خصوصی در بانوان با کمک تزریق چربی بیشتر آشنا کنیم.

همچنین همه مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها و کاربرد و مزایای این درمان را مورد بررسی قرار دهیم .

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

انواع روش های بدون جراحی زیبایی  اندام خصوصی خانم ها  :

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تکنیک های گوناگونی بدون جراحی وجود دارد که می تواند به زیبایی اندام خصوصی و برطرف کردن مشکلات آن کمک نماید که عبارت است از :

  • تزریق چربی به واژن
  • کربوکسی تراپی واژن
  • تزریق ژل به واژن
  • پلاسما تراپی واژن
  • لیزر زیبایی
  • سفید کردن واژن
  • زیبایی واژن با نخ می باشد.

ما در این قسمت از مطلب قصد داریم تا با تکنیک زیبایی همچون تزریق چربی  به اندام خصوصی بانوان را برای شما مورد بررسی قرار بدهیم بنابراین ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها :

بسیار از بانوان به همراه کم شدن وزن و لاغری، عوامل ژنتیکی و بالا رفتن سن ظاهر زیبای واژن خود را از دست می دهند، این عدم رضایت از ظاهر اندام جنسی، می تواند به صورت مستقیم اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

اغلب بانوان به دلیل بالا رفتن سن احتمال دارد با ناحیه تناسلی لاغر، چروکیده و پیر شده روبرو شوند.

تکنیک تزریق چربی در کلینیک بین المللی  پوست و مو زیبایی آراد اصفهان با کادری با تجربه و متخصص می تواند به زیبا جویان عزیز در این مورد کمک بسیار شایانی کنند.

یکی از تکنیک های درمانی مناسب برای این مجموعه از بانوان ‌، تزریق چربی در بخش لابیاماژور است.

می توان به آسانی چربی به اندام خصوصی تزریق نموده و به جوانسازی و زیبایی این ناحیه از بدن کمک کرد.

ممکن است همه خانم ها بعد از بارداری، زایمان های طبیعی و سزارین و بالا رفتن سن دفرمگی لابیاماژور را تجربه نمایند.

همچنین در بعضی اشخاص احتمال دارد به صورت طبیعی یکی از لابیا ماژورها بیش از حد رشد کرده و باعث ایجاد عدم تقارن بین لابیاها شود،اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تکنیک های کم خطر و کم عارضه ای جهت درمان مشکلات بشر پا به عرصه گذاشته اند.

یکی از این تکنیک ها تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان به منظور بازسازی و ترمیم ظاهر لابیاماژورها می باشد.

زیبایی ژنیتال در دنیای زیبایی و پزشکی رشته زنان از جایگاه بسیار اساسی برخوردار است.

به همین جهت نیز در علم پزشکی این روزها، تکنیک های بسیار متعدد و متنوعی جهت افزایش سلامت و زیبایی ژنیتال به کار گرفته می شود.

تزریق چربی به واژن یکی از اصلی ترین تکنیک های زیبایی ژنیتال است که در سال های اخیر مراجعه کنندگان بسیار زیادی پیدا کرده است.

در این مطلب می توانید اطلاعات و آگاهی های بیشتری در مورد این تکنیک زیبایی کسب کنید.

کاربرد و مزایای تزریق چربی به اندام خصوصی:

استفاده از تزریق چربی به منظور رفع مشکلات جا شده در ناحیه تناسلی مزایا و کاربردهای بی شماری دارد که به علت اینکه از بدن خود فرد چربی استخراج می گردد و هیچ نوع آلرژی و حساسیتی برای شخص ایجاد نمی کند.

همچنین تخلیه کردن چربی های تجمع یافته در شکم و پهلو می تواند زیبایی اندام را برای اشخاص به دنبال داشته باشد .

این تکنیک درمانی دوره نقاهت بسیار نادری دارد و می‌تواند نتایج ماندگارتری نسبت به سایر تکنیک های دیگر داشته باشد همچنین این تکنیک به صورت سر پایی انجام می شود و شخص می‌تواند نتیجه خوبی را از این تکنیک درمانی برای خود رقم بزند.

اگر شما هم می خواهید از مزایای این تکنیک درمانی جهت بر طرف نمودن مشکلات اندام خصوصی خود برخوردار شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به اجرای این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

مراحل تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها :

پیش از اقدام به انجام تزریق چربی به منظور ایجاد جوانی و شادابی در ناحیه اندام خصوصی بانوان ابتدا بایستی یک کلینیک همراه با یک پزشک متخصص را انتخاب نمایید تا از عوارض و معایب انجام این تکنیک زیبایی توسط اشخاص کم تجربه در امان بمانید.

پیش از تزریق چربی به واژن پزشک شما را مورد معاینه و بررسی قرار می‌دهد و آزمایشات مورد نیاز را برای شما در نظر می‌گیرد تا از سلامت شما مطمئن شود پس از آن شما جهت درمان آماده خواهید شد .

چربی های تجمع یافته در بخش های متعدد بدن نظیر: شکم یا ران توسط ساکشن از بدن شما خارج می شود به این صورت که یک لوله بسیار کوچک در ناحیه مشخص شده که قرار است چربی از آنجا استخراج شود قرار گرفته می‌شود و با استفاده از ساکشن چربی های اضافه از بدن خارج می گردد.

پس از خروج چربی ها توسط دستگاه های سانتریفیوژ چربی ها خالص سازی و آماده سازی خواهند شد .

پس از سپری کردن این مراحل و آماده سازی چربی های خارج شده توسط دستگاه سانتریفیوژ چربی ها و کمک سوزن‌های مقصود به لایه های بیرونی واژن منتقل داده می شوند که درصد تزریق چربی بستگی به میزان افتادگی و چین و چروک های اندام خصوصی شما دارد.

انجام این تکنیک زیبایی به صورت سرپایی می باشند و بعد از اینکه پزشک تزریق را به صورت کامل برای شما انجام داد می توانید بلافاصله کلینیک را ترک و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

تنها بایستی به پیشنهادات و مراقبت هایی که توسط متخصص داده می شود به طور صحیح دقت کنید و آنها را رعایت نمایید تا بهترین نتیجه از انجام این تکنیک درمانی ایجاد گردد.

 تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- تزریق چربی

کاندیدای مناسب تزریق چربی به اندام خصوصی :

کاندیدای مناسب تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان عزیزی هستند که از لاغری لابیای خود رنج می برند یا به علت زایمان های طبیعی، زیبایی این بخش را از دست داده اند .

همچنین کسانی که وزن زیادی را از دست داده اند و مبتلا به چین و چروک در ناحیه واژن شده‌اند نیز می توانند به منظور تجربه عمل زیبایی واژن از این تکنیک جهت جوانسازی واژن خود استفاده کنند .

همچنین خانم هایی که با بالا رفتن سن مبتلا به افتادگی در لابیای خود هستند می توانند با تزریق چربی به جوانسازی آن بپردازند و از زیبایی آن بهره‌مند شوند.

شما هم می توانید این تکنیک درمانی را با خیالی راحت تحت نظر پزشک متخصص و باسابقه کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام دهید و به زیبایی و اعتماد به نفس خود بپردازید.

افراد نامناسب برای تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها:

برخی از خانم ها با وجود اینکه از لاغری و افتادگی واژن  رنج می‌برند اما به علت بیماری‌های زمینه‌ای برای تزریق چربی  مناسب نخواهند بود .

اشخاص با بیماری های زمینه ابتدا بایستی بیماری خود را درمان کنند یا تکنیک های دیگری را جهت زیبایی در اندام خصوصی انتخاب کنند در صورت کلی اشخاص زیر نمی توانند به تزریق چربی به اندام خصوصی بانوان بپردازند:

. بانوانی که دچار برخی بیماری های خود ایمنی همچون لوپوس , تیروئید و آلرژی هستند.

. خانم هایی که سابقه سکته مغزی و قلبی داشتند.

. بانوانی که از بیماری های دیابت در رنج و عذاب هستند.

. خانم هایی که به بیماری‌هایی مانند سرطان دچار هستند.

. خانم هایی که به زگیل تناسلی فعال مبتلا اند.

. بانوان باردار و شیرده

. بانوانی که سابقه لختگی خون دارند.

. بانوانی هایی که چربی اضافه برای برداشت و تزریق  به ناحیه مورد نظر در بدنشان یافت نمی شود.

توجه داشته باشید فقط در شرایطی قادر به انجام تزریق چربی هستید که پزشک  شما را مورد بررسی و معاینه قرار دهد و سلامتی شما را تایید کرده باشد.

اگر پزشک زنان و زایمان پس از مشاهده موارد فوق  تشخیص دهد که پس از تزریق چربی خطری برای شما به وجود نمی آید اجازه دارید که به انجام این تکنیک درمانی بپردازید.

شما نیز اگر خواهان انجام تزریق چربی برای برطرف نمودن مشکلات ایجاد شده در ناحیه واژن هستید می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان مراجعه نمایید و تحت درمان متخصص مورد معاینه و بهترین روش برای انجام زیبایی در نواحی تناسلی خود را تجربه نمایید.

در این کلینیک تمام خدمات مربوط به مشاوره توسط بهترین متخصصین و مشاوران برای شما زیباجویان عزیز به صورت کاملاً رایگان در نظر گرفته می شود.

عوارض تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها:

هر جراحی بدون عیب و عوارض نیست؛ حتی مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک نیز می‌تواند بدن را دچار اختلال کند.

به همین دلیل بعضی از اشخاص نیز احتمال دارد پس از تزریق چربی به اندام خصوصی مبتلا به مشکلاتی شوند.

البته، بایستی متذکر شد که شدت عوارض این نوع از جراحی بستگی به مهارت و سابقه پزشک دارد. در صورتی که هرچه جراح زنان و زایمان از مهارت و تجربه بالاتری برخوردار باشد، شخص بیمار با عوارض کمتری مواجهه خواهد شد.

در ادامه با بعضی از شایع ‌ترین عوارض تزریق چربی در اندام خصوصی خانم ها آشنا خواهیم شد:

  • التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق
  • سفت شدن موقت در محل تزریق
  • عفونت سطحی در محل تزریق
  • حالت تهوع
  • تورم و کبودی
  • احساس درد جزئی
  • ایجاد حساسیت
  • ایجاد لکه های قرمز

لازم به ذکر است که عوارض فوق بیشتر موقتی هستند و پس از اتمام دوران نقاهت، بهبودی کامل می‌یابند.

شما می توانید تزریق چربی به واژن را با خیالی راحت زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی معالی آباد شیراز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

هزینه‌های مربوط به انجام تزریق چربی به اندام خصوصی:

هزینه تزریق چربی به لابیا از بیشترین سوالاتی است که اشخاص بیمار مجدد آن می پرسند ولی لازم به ذکر است درصد هزینه تزریق چربی به واژن به عوامل گوناگونی نظیر مهارت متخصص زنان و شرایط شخص بیمار بستگی دارد که بعد از معاینه اولیه قابل تعیین است.

در این تکنیک درصد تخلیه چربی برای همه مراجعه کنندگان متعدد است و طبق انتظارات و اهداف آن ها مراحل تعیین  می شود، بنابراین نمی توان برای این روش درمانی هزینه ثابتی را اعلام کرد.  هزینه ها در این تکنیک درمانی به عواملی نظیر

  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • میزان تخلیه و تزریق چربی
  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
  • دارو های تجویز شده توسط پزشک
  • انجام آزمایشات و معاینات لازم

بستگی دارد.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می‌ شود، همچنین خدمات در این کلینیک با تخفیفات ویژه ارائه خواهد شد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه  این کلینیک مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت و توصیه های قبل از تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها:

. پیش از مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، موهای ناحیه تناسلی خود را بتراشید و از هیچ نوع مواد آرایشی و بهداشتی و روی منطقه مورد نظر استفاده نکنید.

. پیش از اینکه بخواهید جهت جوانسازی و زیباسازی واژن خود اقدام کنید در رابطه با اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید.

. اگر به موادی حساسیت و آلرژی دارید حتماً در خصوص آن با پزشک گفت و گو داشته باشید و ایشان را در جریان قرار دهید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً در رابطه با آن با پزشک خود گفت و گو داشته باشید تا از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شود و بهترین نتایج رقم بخورد.

. حدود ۳ روز پیش از تزریق چربی به واژن بایستی از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها :

. به مدت یک هفته بایستی از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی دوری کنید البته توجه داشته باشید که مصرف این نوع مواد در کل وضعیت می تواند ضرر و زیان های متعددی را برای پوست و مو به همراه داشته باشد بنابراین تا میتوانید از مصرف این گونه مواد پرهیز کنید تا همواره بدنی سالم ، پوستی شاداب و با نشاط داشته باشید.

اگر پزشک پس از تزریق چربی داروی مسکن یا آنتی بیوتیک برای شما در نظر گرفته جهت کم شدن درد و تورم واژن بایستی آنها را بر اساس دستور پزشک متخصص خود مصرف کنید.

همچنین می توانید ۲۴ ساعت پس از تزریق با آب ولرم استحمام کنید اما نباید تا یک هفته دوش آب داغ بگیرید و یا در وان داغ بمانید طی این مدت رفتن به سونا و استخر و شنا کردن نیز ممنوع میباشد.

. تا ۳روز ناحیه تزریق را ماساژ ندهید و تا دو هفته نباید این ناحیه در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد.

. به مدت یک ماه نباید فعالیت ها یا ورزش های سنگین را انجام دهید.

. بعد از تزریق چربی به ناحیه تناسلی رانندگی نکنید.

. مایعات زیادی بنوشید و از خوردن غذاهای چرب و شور خودداری کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق چربی نباید رابطه جنسی داشته باشید.

اثرات و نتایج :

تزریق چربی  به واژن یک روش آسان و مطمئن برای جوانسازی و زیبایی پوست است.

این روش درمانی می‌تواند همواره اعتماد به نفس خانم ها  را افزایش دهد و سبب جوانی و زیبایی واژن آنها شود .

همچنین انجام این روش زیبایی  می تواند میل جنسی در بانوان  را نیز افزایش دهد .

نتایج تزریق چربی به واژن بستگی به نوع تزریق و تخصص پزشک  دارد که  می‌تواندمدت زمان طولانی با توجه به متابولیسم بدن  فرد متفاوت باشد.

بعد از گذشت دوره مشخص شده دوباره برای جوانسازی و زیباسازی نیاز به تمدید مجدد دارد.

شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج تزریق چربی به واژن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبا و جوان بمانید.

دوره نقاهت تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها :

عمل تزریق چربی به واژن به تنهایی یا همراه با عمل کوچک کردن لابیا ماژور معمولاً با استفاده از بی‌ حسی موضعی انجام می‌شود.

بیمار در طول عمل هوشیار است، می‌تواند قبل و بعد از جراحی رانندگی کند و همان روز مرخص شود.

همچنین درد و ناراحتی پس از این عمل بسیار خفیف است و بیمار نیازی به استراحت کردن ندارد.

اکثر بیماران نیازی به مصرف داروهای مسکن  و  قوی ندارند و تنها جهت ایجاد آرامش و درد کمتر با مصرف یک مسکن معمولی آرام می‌شوند و ظرف یک تا دو روز می‌توانند در محل کار حاضر شوند.

پس از تزریق چربی به واژن نیز مانند تمام جراحی های دستگاه تناسلی خارجی، انجام فعالیت‌ های بدنی سنگین، رابطه جنسی واژینال، استفاده از تامپون و نشستن در آب به مدت شش هفته ممنوع است.

در کل دوره نقاهت تزریق چربی به واژن بسیار کوتاه است و نیازی به استراحت نخواهد بود.

فرد پس از انجام این روش زیبای می تواند بدون نیاز به همراه به محل سکونت خود بازگردد و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد.

تعداد جلسات تزریق چربی به اندام خصوصی خانم ها :

اکثر افراد بین یک تا سه جلسه تحت درمان قرار می گیرند و این تعداد جلسات با توجه به شدت مشکل فرد متفاوت خواهد بود.

معمولا تزریق چربی با فاصله زمانی بین سه تا چهار ماه انجام می شود.

در کلینیک بین المللی  پوست و مو  زیبایی آراد اصفهان  با کادری مجرب و متخصص می تواند در این زمینه بهترین مشاوره و اعمال لازم برای تزریق چربی به واژن را به زیبا جویان عزیز ارایه کنند.

 تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- تزریق چربی

«سوالات متداول زیباجویان عزیز کلینیک آراد»

1- آیا جوانسازی ناحیه تناسلی روی میل جنسی فرد تاثیر میگذارد؟

جوانسازی ناحیه تناسلی بر روی اعتماد به نفس جنسی خانوم می تواند اثر زیادی داشته باشد و به همین دلیل می‌توان به تمایل آنها به برقراری رابطه جنسی نیز اشاره کرد.

این اعتماد به نفس در آنها می تواند منجر به افزایش میل جنسی خانم ها شود البته در بعضی از روش های جوانسازی قسمت های مختلف دیگر ناحیه تناسلی نیز تقویت می شود تقویت این نواحی و افزایش میل جنسی خانم ها و لذت بردن در رابطه جنسی آنها کمک خواهد کرد.

2- بهترین سن برای استفاده از روش های مختلف جوانسازی واژن چه زمانی است؟

معمولاً روش های گوناگون جوانسازی واژن وجود دارد که از نظر سنی هیچگونه محدودیتی ندارد خانم های جوان می توانند از این روش برای افزایش جذابیت و زیبایی ناحیه تناسلی خود استفاده کنند خانم های مسن تر نیز علاوه بر جوانسازی در ناحیه تناسلی می توانند از این روش برای بهبود بعضی آسیب های ناشی از افزایش سن استفاده کنند.

با وجود این معمولاً پزشکان توصیه دارند که این روش‌ها را در سنین ۳۰ تا ۵۵ سالگی انجام دهید چرا که در این دوران قبل از ۳۰ سالگی پوست شخص در بهترین حالت است و نیازی به استفاده از روش های جوانسازی نخواهد داشت در سنین بعد از ۵۵ سالگی نیز تاثیرات هر روش ممکن است کمتر باشد اما تشخیص دقیق این موضوع که آیا می تواند این روش ها بهترین روش برای تپل کردن و چاق کردن واژن باشد بر عهده پزشک متخصص است که بستگی به شرایط شما دارد.

3-تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟

استفاده از هر یک از این روش ها جهت رفع مشکلات ناحیه تناسلی می تواند به نوبه خود باعث ایجاد نتایج مطلوب گردد که هر یک از این روش‌ها می‌تواند مزایای خاص خود را به دنبال داشته باشد و برای همین نمی‌توان گفت کدام یک از این روش ها بهترین گزینه جهت رفع مشکلات ناحیه تناسلی به شمار آیند و استفاده از هر یک از این روش ها با توجه به شرایط فرد متقاضی و مشورت با پزشک متخصص و معاینه توسط ایشان یکی از آنها را برای فرد متقاضی در نظر گرفته می شود که بتواند بهترین نتیجه را برای او رقم بزند.

نتیجه گیری

تزریق چربی به واژن یکی از شایع ترین روش های زیبایی است که در سال های اخیر متقاضیان زیادی پیدا کرده است. همان طور که در مقاله دلایل شل شدن واژن و افتادگی آن بیان کردیم، واژن یکی از مهمترین ارگان های یک بدن است، که از قضا بسیار حساس بوده و در طول زمان بنا به دلایل مختلف، تغییرات زیادی کرده و معمولا دچار پیری، تیرگی و افتادگی می شود.

در مورد ماندگاری اثر تزریق چربی به واژن می توان گفت که در طی دو الی سه ماه اول حدود 30 درصد از چربی جذب می شود اما همانطور که در مقاله به ان اشاره می شود راه های برای جلوگیری از این مورد وجود دارد.

بانوانی که قصد جوانسازی واژن با تزریق چربی به آن را دارند باید بدانند که این روش برای تعدادی از افرادی مناسب است. خانم هایی که رویای به دست آوردن اندامی سکسی با منحنی استاندارد دارند و لبه های واژن آنها دچار پیری شده است با تزریق چربی به اندام خصوصی می تواند به خواسته خود برسند.

این روش به آنها کمک می‌کند تا با افزایش حجم در لبه های فرج، جوانی و زیبایی را به اندام خصوصی خود برگردانند.

این تکنیک درمانی به عنوان ایمن ترین و طبیعی ترین روش معرفی می شود زیرا،  برای افزایش سایز دستگاه تناسلی از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود و قطعاً عوارضی مانند حساسیت ها ، واکنش های آلرژی زا  و مشکلات دیگر را به حداقل می رساند .

اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

مشاوران و کارشناسان ما می توانند به صورت رایگان شما  را راهنمایی کنند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/TAfnW

نماشا:https://www.namasha.com/v/6e3Jpkkc

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.