زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یا درمان با کمک گاز دی اکسید کربن یکی از موثر ترین روش های جوان سازی پوست می باشد که در سرتاسر جهان طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است. این عمل از سال ۱۹۳۰ میلادی ابداع شده است و روز به روز شاهد تاثیرات و پیشرفته عملکرد آن بوده‌ایم.

تحقیقات زیاد درمورد عمل کربوکسی تراپی به عمل آمده که در همه تحقیقات نتایجی از تاثیرات فوق العاده و عوارض خفیف این فرایند درمانی و زیبایی به دست آمده است. کربوکسی تراپی سبب افزایش حالت ارتجاعی پوست، افزایش گردش خون، از بین بردن چین و چروک ها و افزایش تولید کلاژن و رفع چربی های موضعی پوست می می‌شود. این فرایند درمانی روشی بی نظیر با هزینه مناسب می باشد که ما در این مقاله توضیحاتی در مورد آن ارائه می دهیم.  در پایان مطلب  شما به پاسخ سوالات در ذهنتان دست می یابید.

کربوکسی تراپی چیست؟

قبل از وارد شدن به جزئیات این روش درمانی بهتر است به نکات مهمی در این زمینه اشاره کرد که شامل:

  • کربوکسی تراپی یکی از روش های موثر برای جوان سازی پوست درمان سلولیت است.
  • برطرف شدن ترک های پوستی و تیرگی زیر چشم می باشد.
  • این روش درمانی اولین بار در کشور فرانسه و در دهه ۱۹۳۰ ابداع شده است.
  • این روش درمانی برای اجزای مختلف صورت، گردن، دست ها، پاها و شکم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • عنصر اصلی در این روش گاز دی اکسید کربن است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد.
  • کربوکسی تراپی را نوعی مزوتراپی می دانند و در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
  • عوارض جانبی شدید تاکنون از این روش درمانی گزارش نشده است.
  • کربوکسی تراپی یکی از موثرترین و بهترین روش های جوان سازی پوست می باشد.
  • هرجلسه آن ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد.
  • نیاز به دوره نقاهت ندارد و می توانید پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بپردازید.
  • پس از درمان سلولیت تا دو روز از رفتن به وان یا شنا کردن اجتناب کنید.

هزینه کربوکسی تراپی بر اساس تعداد جلسات درمانی تعیین می‌شود و هزینه ها در برای هر فرد بر اساس ناحیه درمان و خدمات در کلینیک آراد اصفهان متفاوت می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات با مشاوران و متفاوت کارشناسان گفت و گو کنید.

درباره کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از تکنیکی نوین و جدید نیست، زیرا در سال ۱۹۳۰ در کشور فرانسه به وجود آمده است. فرانسوی ها پس از شنا در آبی که درصد گاز دی اکسید کربن بالایی دارد متوجه شدند که زخم ها و آسیب های پوستی سریع تر درمان می شود.

در دهه ۱۹۵۰ میلادی جراحان و متخصصان قلب بیماری های عروقی که به دلیل کاهش خون رسانی و جمع شدن چربی ها در بافت ها ایجاد شده بود مورد استفاده قرار دادند و در سال ۱۹۹۵ به عنوان یکی از روش های زیبایی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گرفت.

امروزه جزء بهترین روش های درمانی برای از بین بردن چربی های موضعی و زیبایی پوست محسوب می شود .کربوکسی تراپی به تدریج خاصیت انعطاف پذیری یا ارتجاعی پوست را با کمک  خونرسانی بالا افزایش می دهد و چین و چروک ها با افزایش تولید کلاژن برطرف می‌ کند.

چگونگی عملکرد کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی نوعی مزوتراپی پوست محسوب می شود. در این عمل گاز دی اکسید کربن به لایه های عمیق پوست تزریق می شود و پس از ورود به بافت ها در ناحیه درمان منتشر و پخش می شود .

با افزایش میزان دی اکسید کربن واکنش بدن برای تامین اکسیژن فعال می شود.

دی اکسید کربن در بدن  با کمک تنفس سلولی دی اکسید کربن و انرژی تولید می‌ کند. از سوختن مواد غذایی مانند قند ها گاز اکسیژن تولید می شود بنابراین بدن ما دائماً به اکسیژن نیاز دارد و دی اکسید بدن از طریق بازدم دفع می شود.

واکنش طبیعی بدن چگونه سبب جوانسازی پوست می شود؟

وقتی میزان دی اکسید کربن به طور طبیعی در بافت بدن افزایش یابد یعنی میزان اکسیژن یا خون رسانی کاهش یابد. دی اکسید کربن همراه با خون به ریه ها منتقل می شود تا با کمک بازدم از بدن دفع شود بدن نیز به طور طبیعی اکسیژن در خون رسانی را در بافت ها افزایش می دهد.  پس نتیجه می گیریم که کربوکسی تراپی فرایندی طبیعی است که سبب تحریک واکنش های طبیعی بدن می شود تا ما به نتایج مورد نظر خود دست یابیم.

با ورود به اکسید کربن به صورت تزریقی در زیر پوست ۷۰% از گاز با آب و خون بدن ترکیب می‌ شوند و به ماده اسیدی به نام بیکربنات تبدیل می شود . بی کربنات محیط بافت و خون‌ را اسیدی می کند و سبب افزایش خون رسانی در بافت ها می شود. هر چه محیط بافت اسیدی تر شود به اکسیژن بیشتری نیاز می باشد.

جوان سازی پوست با افزایش خونرسانی

برای افزایش میزان خون رسانی در بافت ها بدن از چند نوع راهکار استفاده می کند .

باگشاد شدن عروق خونی، عروق با قرار گرفتن در معرض مقدار بالایی دی اکسید کربن گشاد می‌ شوند و خون رسانی را در بافت را افزایش می دهد.  با ترشح فاکتور های رشد، افزایش شبکه های خون رسانی بیشتر می شود .فاکتور رشد با عث افزایش خون رسانی تحریک به سوزاندن چربی ها و بافت ها ترمیم و بازسازی پوست و تحریک به کلاژن سازی می ‌شود.

مراحل درمان کربوکسی تراپی

انجام عمل درمانی به محل درمان بستگی دارد. اما نحوه انجام آن یکسان است. به طور کلی در این روش از گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود.

این گاز با کمک  لوله پلاستیکی به دستگاه تنظیم کننده جریان گاز وصل شده است. متخصص با کمک این دستگاه میزان هدایت گاز را به بدن تنظیم و کنترل می کند. وقتی دی اکسید کربن به دستگاه تنظیم کننده وارد می شود وارد لوله استریل شده و با کمک یک فیلتر ناخالصی های آن جذب می شود.  پس از عبور از فیلتر وارد سوزن ظریفی می شود . متخصص از طریق سوزن گاز را به زیر پوست منتقل می کند.

چه احساسی در طول درمان خواهید داشت؟

این فرایند درمانی و زیبایی بدون درد انجام می شود.  به طوری که حتی نیاز به بی حسی نیست اگر شما آستانه درد بسیار پایینی داشته باشید از کرم های بی حس کننده استفاده می شود.  در هنگام کربوکسی تراپی به زیر چشم  حس می ‌کنید چشم‌ ها یتان  سنگین و پف کرده هستند همان حسی که در هنگام گریه کردن دارید را تجربه می کنید که البته پس از چند دقیقه برطرف می شود.

در هنگامی که ترک های پوستی مورد درمان قرار می گیرد هیچ دردی احساس نمی کنید. فقط مقداری احساس خارش یا فشار دارید که در فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رفع می ‌شود.

به دلیل اینکه بافت زخم فاقد اعصاب است در هنگام درمان جای زخم و اسکار ها شما هیچ دردی احساس نمی کنید.

در هنگام درمان سلولیت با کربوکسی تراپی و یا از بین بردن چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن شما شرایط خاصی را تجربه می کنید. در این روش مقدار ورودی گاز دی اکسید کربن به بافت چربی بیشتر است بنابراین شما احساس فشار خواهید داشت. دقیقاً زمان مانند زمانی که می خواهید فشار خود را اندازه بگیرید.  در این ناحیه شما تا ۲۴ ساعت احساس گرمی و گزگز شدن می کنید و این موضوع به دلیل افزایش گردش خون رسانی در این ناحیه می باشد.

کاربردهای کربوکسی تراپی

این فرایند درمانی در علم پزشکی کاربرد های زیادی دارد و کاربرد های زیبایی آن شامل:

  • افزایش انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی پوست
  • برطرف کردن چربی های موضعی و افتادگی پوست
  • برطرف شدن علائم پیری و جوان سازی پوست
  • رفع سیاهی و چین و چروک های اطراف چشم
  • درمان سلولیت و رفع چربی های موضعی در نواحی مختلف بدن
  • برطرف شدن ترک های پوستی چاقی یا حاملگی
  • درمان ریزش مو
  • مناسب برای افزایش تاثیرات و نتایج لیپوساکشن
  • برطرف کردن جای زخم، اسکار، آکنه، بخیه و سوختگی

کربوکسی تراپی برای قسمت های مختلف بدن از قبیل اجزای مختلف صورت، گردن،  شکم، پا ها، دست و …کاربرد دارد.

کاندیدای مناسب کربوکسی تراپی

اگر شما از سلامتی کامل برخوردار اید و مواردی که بیان میکنیم شما جزء آن ها نباشید می توانید کاندیدای مناسبی برای کربوکسی تراپی باشید.

  • بیماری های قلبی و عروقی مانند فشار خون
  • بیماری‌های حاد تنفسی
  • بیماری های انعقادی خون مانند هموفیلی
  • آمبولی ریه
  • بیماری ها و عفونت های پوستی
  • دیابت
  • قرار گرفتن در دوران بارداری و شیردهی

عوارض و خطرات کربوکسی تراپی

یکی از عوارض رایج کربوکسی تراپی کبودی در ناحیه تزریق می باشد که البته برای زیر چشم ایجاد نمی شود. کبودی هنگامی بیشتر ایجاد می‌شود که دست ها و پا ها را تحت درمان قرار دهید. دیگر عوارض کربوکسی تراپی بسیار خفیف هستند و در صورت مشاهده شدن آن ها ، پس از چند ساعت برطرف می شود.

این عوارض شامل مقداری احساس درد در ناحیه تزریق و حس عجیبی مانند گرگرفتگی یا گرم شدن  پوست می باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های جوانسازی پوست توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود.

هزینه کربوکسی تراپی چقدر است؟

هزینه این روش درمانی بر اساس ناحیه درمان و میزان مشکلات پوستی تعیین می شود و بر حسب تعداد جلسات میزان مهارت بر تخصص پزشک محاسبه خواهد شد.

کربوکسی تراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان

کربوکسی تراپی یکی از روش ها و خدمات جوان سازی پوست در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد. متخصصان و کادر درمانی ما به نحو احسن با تکنیک ها و عملکرد کربوکسی تراپی آشنایی دارند و از بروز ترین تکنیک ها برای ارائه خدمات استفاده می کنند. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از بهترین دستگاه ها و تجهیزات بهره خواهید برد و بدون شک می توان گفت این کلینیک یکی از بهترین مراکز تخصصی کربوکسی تراپی در کشور عزیزمان ایران می باشد. شما می توانید برای رزرو نوبت و مشاوره با پزشک با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید و ابهامات خود را در مورد این فرآیند زیبایی و درمانی برطرف کنید.

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی

  • به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید .
  • در جلسه مشاوره به توصیه‌های پزشک توجه کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید.
  • ناحیه درمان کاملاً تمیز باشد و آرایش نداشته باشید.

مراقبت های پس از کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش های ایمن و بی خطر است . یکی از ویژگی های متمایز این فرایند نیاز نداشتن به استراحت و مراقبت های خاص می باشد.  کسانی که تحت درمان با کربوکسی تراپی قرار می گیرند تا ۲۴ ساعت نباید در معرض آب و هوای سرد قرار گیرند .  کسانی که تحت درمان سلولیت هستند از شنا کردن و قرار گرفتن در وان و استخر باید اجتناب کنند.

اثرات و نتایج

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی تقریباً ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد.  اگر این عمل برای درمان سلولیت مورد استفاده قرار گیرد با تغذیه مناسب و  ورزش کردن می توانید دوره ماندگاری آن را افزایش دهید . این فرایند درمانی  باعث افزایش خون رسانی،  از بین رفتن سلول های چربی اضافه و بازسازی پوست و افزایش کلاژن سازی خواهد شد.

نتایج قطعی آن به صورت تدریجی قابل مشاهده می باشد.

کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی

دوره نقاهت پس از کربوکسی تراپی چقدر است؟

کربوکسی تراپی یکی از روش های ایمن و بی خطر است و پس از انجام آن شما بدون محدودیت و نیاز داشتن به استراحت می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.  کسانی که از این عمل برای درمان سلولیت استفاده می‌کنند باید تا ۲۴ ساعت از قرار گرفتن در وان  و استخر خودداری کنند.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی

تعداد جلسات کربوکسی تراپی بر اساس ناحیه درمان و اهداف هر فرد متفاوت می باشد.

برای حذف چربی های موضعی ۸ تا ۱۰ جلسه نیاز می باشد این جلسات به صورت هفته‌ای و  یک در میان انجام می شود . پس از چند جلسه جلسات به طور سالیانه در نظر گرفته می شود.

برای پوست های پرتقالی و درمان سلولیت ۶ تا ۱۰ جلسه کافیست و جلسات  دو هفته یکبار صورت می گیرد.

درمان ترک های پوستی ۴ تا ۸ جلسه می باشد و ماهی یک بار شما به کلینیک مراجعه خواهید کرد.

سیاهی زیر چشم در ۴ تا ۶ جلسه ۲ تا ۴ هفته یک بار صورت می گیرد.

برای جوان سازی پوست ۴ تا ۸ جلسه سه هفته یک بار توصیه خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/kidy

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.