زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه ها مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه ها مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه ها مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

یکی از ارکان مهم زیبایی داشتن مو های زیبا و سالم است که به طور قطع اعتماد به نفس و جوانی چهره را به همراه دارد.  چون مو ها نزدیک ترین بخش به صورت است کامل کننده زیبایی هر فردی می باشد.  متاسفانه امروزه عوامل مختلفی باعث ریزش مو و از دست رفتن زیبایی وجود دارد این موضوع باعث افت اعتماد به نفس همه افراد خواهد شد . کاشت مو یکی از تکنیک های کلینیکی است که می تواند به شکل مطلوبی این مشکل را برطرف کند و جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی در کل جهان محسوب می شود . این عمل زیبایی نتایج دائمی به همراه دارد. این عمل  با تکنیک‌ های متفاوتی انجام می شود در طی این مطلب ما تصمیم داریم شما را با یکی از پر کاربرد ترین روش های پیوند مو به نام میکروگرافت آشنا کنیم.  این نوع پیوند به طور دقیق و با کیفیت عالی انجام خواهد شد.

اگرچه این روش زیبایی  همانند همه روش ها با مزایا و معایبی همراه است.  این عمل با انتقال گرافت های قوی و محکم به نواحی طاس و کم پشت سر انجام می شود و به عنوان کم خطر ترین روش پیوند مو در سرتاسر جهان شناخته شده است.  به همین دلیل افراد زیادی به این نوع عمل کشش دارند.

در این روش برای برداشتن گرافت ها  از دستگاهی برقی استفاده می شود تا بتوان به شکل مطلوبی قسمت های طاس و کم پشت سر را پوشش داد.  اگر شما نیز به دنبال راهی مناسب برای داشتن مو هایی زیبا و طبیعی هستید و می خواهید به نتایجی مطلوب دست یابید پیوند مو به روش میکروگرافت گزینه مناسبی است و می توانید در مدت زمان کوتاهی داشتن مو های سالم و زیبا را تجربه کنید.  در این فرایند محدودیت جنسی وجود ندارد و برای همه خانم ها و آقایان انجام می شود . متخصصان  مجرب و حرفه‌ ای با انواع تکنیک های کاشت مو آشنایی دارند و می توانند به بهترین نحو شما را به نتایج مورد نظرتان نزدیک کنند.  در ادامه  این مطلب با ما همراه باشید تا با این تکنیک زیبایی پیوند مو بیشتر آشنا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

چرا کاشت مو به روش میکروگرافت را انتخاب کنیم؟

پیوند مو به روش میکروگرافت برای پرپشتی نواحی طاس و کم پشت سر،  سبیل،  ریش و ابرو ها انجام می شود که طرفداران آن ها خانم ها و آقایان هستند زیبایی خود اهمیت می دهند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی روش های مختلفی برای کم پشتی و طاسی سر وجود دارد.  برخی افراد از روش‌ های سنتی مانند تاتو و پروتز مو بهره مند می شوند این روش ها نمی توانند نتایج قطعی و طبیعی به همراه داشته باشد.  اما تا حدی مشکلات افراد زیادی را حل کرده است و نواحی که پشت سرا پر تراکم نشان می دهد.  اما طبیعی ترین و قطعی ترین روش پرپشتی مو ها کاشت یا پیوند مو با تکنیک های پیشرفته پزشکی می باشد.

پیدایش کاشت مو به روش میکروگرافت

یکی از مشکلات مهم از آغاز حیات بشر تاکنون ریزش مو و از دست رفتن زیبایی و سلامتی می باشد و حتی می توانید با مشاهده نقاشی های مصر باستان و مطالعه داستان‌ ها به اهمیت این موضوع پی ببرید.  خوشبختانه امروزه می‌ توان از تکنیک های پیشرفته برای داشتن مو های پرپشت و طبیعی بهره مند شد.  پیدایش پیوند مو به روش میکروگرافت به دهه ۵۰ میلادی باز می گردد .که تحقیقات و فعالیت آن توسط یک پزشک آلمانی به نام نورمن آنتریک انجام شد و پس از مدتی توسط  متخصصی در ژاپن توسعه و ارتقا یافت.

پس از فعالیت ها و تحقیقات نورمن به مدت دو دهه بر این تکنیک کم کم آوازه کاشت موی سر همه دنیا را فرا گرفت.  اوایل این روش به نام منگنه پیاز مو معرفی شد و در سال ۱۹۷۵ متخصصین از پیاز موی ۴ میلیمتری برای افزایش تراکم مو ها استفاده کردند.

کم کم این نوع پیوند پیشرفته تر شد و متخصصین برای برداشت فولیکول مو از نقاطی که نتایج مطلوب و بهتری به همراه داشت استفاده کردند تا بتوانند با خطر کمتر به نتایج بهتر دست یابند و امروزه پیوند مو به روش میکروگرافت جزء ایمن ترین و آسان ترین روش های پیوند مو شناخته می شود و رضایت متقاضیان عزیز راه به همراه دارد.

در طی این عمل می توان فولیکول های بیشتری را از ناحیه اهدا کننده استخراج کرد و همچنین در زمان بسیار کوتاهی مراحل پیوند مو را پشت سر گذاشت.

با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان پیوند مو به روش میکروگرافت را تحولی عظیم در زمینه‌ی زیبایی و پزشکی دانست و امروزه به عنوان کم عارضه ترین روش های پیوند مو معرفی می شود و جزء یکی از دلایل رقابت کلینیک های زیبایی می باشد.

در چند سال گذشته متخصصین زیبایی در مورد یکی از روش های موفقیت آمیز پیوند مو خبر دادند  که در سال ۱۹۸۰ به عنوان بهترین تکنیک پیوند معرفی شد و  اولین بار که این نوع پیوند انجام شد نتایج بی نظیری به همراه داشت . در این تکنیک تعداد جلسات بسیار کم است نتایج قطعی و کاملاً طبیعی به همراه دارد.

قبل از ابداع پیوند مو به روش میکروگرافت متخصصین برای استخراج گرافت ها  از فولیکول های قسمت های مختلف سر استفاده می کردند و باعث می شد زخم های زیادی در نواحی سر ایجاد شود که ترمیم و بازسازی پوست سر زمان زیادی را طی سپری می‌ کرد.

خوشبختانه با ابداع این تکنیک این مشکلات بر طرف شد و می توان همه مراحل پیوند مو را به طور حرفه ای انجام داد.

امروزه می توان قبل از انجام کاشت تعداد گرافت های مورد نیاز را برای قسمت های طاس و کم پشت سر مشخص کرد و بر اساس آن برداشت فولیکول مو انجام شود.  این تکنیک تحت تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و اروپا قرار گرفته است  و در سال ۲۰۰۸ در کشور آلمان برای اولین بار انجام شد.

نتایج بی نظیر این تکنیک توسط متخصصین آلمانی باعث شد که نتایج موفقیت آمیز آن مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و اروپا قرار گیرد.

در حال حاضر ۲۰ کشور توسعه یافته و پیشرفته در سر تا سر دنیا به دلیل موفقیت بی نظیر در این تکنیک و پروتکل های استاندارد و در چهار کشور خاورمیانه که در زمینه زیبایی بسیار پیشرفته است مانند کشور ترکیه انجام می شود.

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان- کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت چه تفاوتی با روش های دیگر دارد؟

امروزه تبلیغات زیادی در مورد انواع روش های پیوند مو مشاهده می کنید که شامل  Ultra, SUPER FUE, VIP می باشد که از نظر علم پزشکی معتبر و قابل اعتماد نیستند. این تبلیغات در جهت بازاریابی و جلب مشتری می باشد.

هم اکنون معتبر ترین تکنیکی پیوند مو روش SUT است که از روش FIT پیشرفته تر است و به جای استفاده از ابزار های دستی از هولدر های اتوماتیک برای انجام آن استفاده می شود.  در روش کاشت مو به روش SUT با کمک دستگاه های تمام اتوماتیک جراحت زخم و خونریزی در حین پیوند مو به کمترین حد خود می رسد و ضریب خطا و اشتباه در این عمل بسیار پایین است.  بنابراین مو هایی زیبا و طبیعی به شما هدیه خواهد داد.  در این نوع پیوند مو از پانچ های مخصوص برای ایجاد برش ظریف در محل اهدا کننده استفاده می شود تا بتوان فولیکول های مو را سالم و به شکلی مطلوب از این ناحیه استخراج کرد و به محل گیرنده انتقال داد.

این نوع پیوند مو در بین بازیگران و مد گرایان پرطرفدار است و حتی ورزشکاران مطرح دنیا نیز از این تکنیک بهره مند شده اند چون به عنوان بهترین روش برای احیای مجدد مو ها شناخته شده است.

مراحل انجام کاشت مو به روش میکروگرافت

قبل از انجام هر عملی باید در مورد انواع تکنیک های پیوند مو اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید نکات مثبت و منفی هر روش را مورد بررسی قرار دهید.  متخصصین در جلسه مشاوره توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه می دهد و در جلسه مشاوره برخی دارو ها که باید قبل از شروع درمان مصرف نکنید را که شامل داروهای رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  آنتی بیوتیک ها و مواد مخدر و می باشد معرفی می شود.

در مرحله اول محل گیرنده و اهدا کننده مو را به آرامی ماساژ می دهند سپس بی حسی پوست سر انجام می شود.  بی حسی در قسمت های مختلف سر تزریق خواهد شد قبل از تزریق بی حسی از اسپری های بی حس کننده استفاده می شود تا هنگام تزریق بی حس کننده به کاسه سر دردی احساس نشود.

در مرحله بعد در ناحیه اهدا کننده شیار های ظریفی به صورت خطی ایجاد می شود که بر اساس میزان تراکم مو ها و ویژگی های فردی از دو تکنیک هولدر های اتوماتیک و یا روش تریکو فیک اسکارلت استفاده می شود.  از این تکنیک برای طاسی های گسترده استفاده می شود.

سپس توسط سوزن های بسیار ظریفی سوراخ های به اندازه یک میلیمتر در ناحیه کاشت به وجود می آید پس از برداشت گرافت ها از ناحیه گیرنده توسط دستگاهی به نام میکرو ایمپلنتر گرافت ها در سوراخ های ایجاد شده در ناحیه گیرنده جایگذاری می‌ شوند این نوع پیوند مو به ۲ تا ۸ ساعت زمان نیاز دارد و به میزان کم پشتی سر بستگی دارد.  نتایج این فرایند زیبایی طبیعی و بی نظیر می باشد.

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان- کاشت مو به روش میکروگرافت

مرحله برداشت در کاشت مو به روش میکروگرافت

برای انجام تکنیک میکروگرافت از ابزار هایی به نام میکرو موتور های اتوماتیک استفاده می شود که به اندازه ۶ دهم میکرون دقیق‌ تر و ظریف تر از دیگر پیوند مو می باشد. و در نتیجه شما گرافت های سالم تر قوی‌ تری را استخراج می کنید.

آستانه درد در این روش برای همه متقاضیان متفاوت است.  اکثر افرادی که از این تکنیک استفاده کرده‌ اند این روش را جزء بی درد ترین روش ها معرفی می کند . پس از انجام پیوند مو مقداری تورم در محلهگیرنده و اهدا کننده ایجاد می شود که می توان با کمک کمپرس سرد میزان آن را کاهش داد.

متخصصین زیبایی مدعی هستند که این تکنیک آسان ترین و راحت ترین پیوند است  می تواند به شکل مطلوب رضایت متقاضیان را در این زمینه حاصل کند .

اگر میزان طاسی گسترده باشد و یا متقاضیان بانک موی ضعیفی داشته باشند از روش تریکوفیتیک اسکارلت استفاده می شود.  در این نوع تکنیک میزان عوارض نسبت به روش FUT بسیار خفیف تر است و هیچ آسیبی به پوست ناحیه بانک مو وارد نمی شود.

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

پیوند مو به روش میکروگرافت پیشرفته ترین و مدرن ترین روش پیوند مو است که از جهات مختلفی می‌ توان مزایای بی نظیر آن را بیان کرد . در طی این عمل شما می توانید دوره بهبودی کوتاه مدتی را سپری کنید و از نظر زمان انجام عمل و دوره درمان نسبت روش fut کاملاً متفاوت می باشد و نتایج آن کاملاً طبیعی می باشد.

همه مراحل این نوع تکنیک به سرعت سپری می شود و این موضوع یکی است از مزایای مهم این فرایند زیبایی محسوب می شود.  هرجلسه میکروگرافت ۲ ساعت زمان نیاز دارد و حتی می‌توان مدت زمان آن را افزایش داد.  در این تکنیک شما می توانید ۸۰ درصد مو های بیشتری داشته باشید

در تکنیک میکروگرافت خطرات و عوارض جراحی را تجربه نمی کنید بنابراین جز روش های جراحی محسوب نمی شود و هیچ برش عمیقی بر پوست سر ایجاد نخواهد شد.

متخصصین می توانند بر اساس میزان تراکم مو ها در ناحیه اهدا کننده ناحیه یک گیرنده را دو برابر متراکم تر کنند.

در طی مراحل انجام پیوند مو هیچ‌ جای زخمی در ناحیه بانک مو ایجاد نمی شود.  چون با ابزار های مخصوص میکرو موتور های ظریف و ایمپلنتر های میکرو انجام می شود.  متخصصین از تکنیک تریکوفیتیک اسکارلت استفاده می کنند.

به دلیل پیوند مو در سایز های میکرون می توان مو ها را با تراکم بالا نسبت به روش های دیگر انجام داد.

دوره نقاهت در این روش بسیار کوتاه مدت است زیرا شما عوارض خطرناکی را در طی این عمل تجربه نخواهید کرد.

این نوع پیوند مشکلاتی از قبیل اسکار و نکروز به وجود نمی آید و رویش مو ها پس از پیوند به دلیل استفاده از تکنیک های سلول های بنیادی سریع تر می باشد.

استخراج فولیکول ها بدون آسیب و سرعت عمل بالا در این عمل می توانید نتایج فوق العاده ای حاصل کنید.

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان- کاشت مو به روش میکروگرافت

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش میکروگرافت چه کسانی هستند؟

افراد زیادی می توانند از این نوع تکنیک پیوند مو بهره‌مند شوند متقاضیان این روش شامل کسانی هستند که از طاسی منطقه ای ، دائمی ، کچلی و ریزش موی شدید رنج می برند می باشد.

با انجام این عمل می توان قسمت بالایی و کناری سر را پوشش داد. برای افزایش تراکم مو ها از مو های پشت سر و کنار گوش استفاده می شود با داشتن بانک موی قوی در پشت سر می توانید نتایج فوق العاده ای در این زمینه حاصل کنید.

پیوند مو به روش میکروگرافت فقط در جهت افزایش تراکم مو های سر و درمان کچلی مورد استفاده قرار نمی گیرد.  بلکه می‌ توان برای افزایش حجم ریش و ابرو ها نیز استفاده کرد.

متخصصین با تجربه و حرفه ای بر اساس ویژگی ها و شرایط جسمانی فرد از این تکنیک برای قسمت های مختلف بدن استفاده می کنند و محدودیت جنسی ندارد.

با تمام مزایای که از این تکنیک زیبایی ارائه شد نمی توان گفت که همه افراد می‌ توانند این عمل را انجام دهند متخصصین قبل از انجام این عمل همه شرایط شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند در صورت بروز برخی بیماری ها متخصصین از روش‌ های دیگر برای افزایش تراکم مو ها استفاده می کنند  متخصصین در کلینیک زیبایی آراد اصفهان به خوبی می توانند  تشخیص دهند چه کسانی برای انجام پیوند مو به روش میکروگرافت مناسب هستند.  پس سعی کنید در این زمینه کاملا عاقلانه رفتار کنید و به حرف پزشک خود گوش دهید به طور کلی پیوند مو به روش میکروگرافت برای افراد زیادی انجام می شود.

کاشت مو به روش میکروگرافت برای بانوان

بر اساس شواهد  عینی اکثر افراد فکر می‌ کنند که طاسی و کم پشتی پوست سر فقط به آقایان مربوط می‌ شود و خانم ها درگیر این موضوع نمی شوند.  چون هورمون های مردانه نسبت به خانم ها بیشتر است و یکی از علت های اصلی ریزش مو محسوب می شود . همچنین فکر می کنند که خانم ها ریزش مو ندارند پس احتمال کچلی در خانم ها بسیار کم است.  در صورتی که عواملی مانند مصرف برخی دارو ها ، افسردگی،  شیمی درمانی و …. باعث ریزش موی خانم ها خواهد شد.

پیوند مو به روش میکروگرافت برای خانم ها هم مانند آقایان قابل انجام است و نتایج بی نظیری به همراه دارد.  در کشور هایی از قبیل آمریکا به دلیل دستگاه های پیشرفته و مدرن و همچنین متخصصین فعال خانم های زیادی به پیوند مو روی می آورند و برای خانم هایی که به ریزش  سطح اول و دوم مبتلا هستند پیشنهاد می شود.

طی این مطلب شما را با مزایای بی نظیر پیوند مو به روش میکروگرافت آشنا کردیم.  اما برای کسب نتایج مطلوب نمی توان گفت که کدام روش برای کدام افراد بهتر است.  چون ویژگی های هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و همچنین میزان مهارت و تخصص پزشک در این موضوع اهمیت زیادی دارد.  پس اگر شما می خواهید به نتایج مورد نظر خود در این زمینه دست یابید حتماً باید با متخصصین مجرب و حرفه ای مشورت داشته باشید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا بتوانند بر اساس شرایط و ویژگی‌ های شما از بهترین تکنیک پیوند مو استفاده کنید.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است؟

عوامل مختلفی هزینه‌ های انواع تکنیک های پیوند مو را تحت تأثیر قرار می‌ دهند و میزان کم پشتی و طاسی سر مهم ترین عامل آن می باشد.  البته ویژگی های فردی نیز جزء موارد مهم محسوب می شود.

اما در کل هزینه ها در انواع تکنیک های پیوند مو در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر قیمت پایین تری دارد چون در کشور ما متخصصین زیادی در این زمینه ارائه خدمت می کنند و می توانید پیوند مو را با هزینه مناسب انجام دهید . همچنین اگر پیوند مو در جهت درمان انجام شود بیمه مقداری از هزینه ها را پرداخت خواهد کرد.

خدمات عالی و هزینه مناسب در کشور ما سبب شده بسیاری از متقاضیان پیوند مو در ایران کسانی باشند که از کشور های همسایه به ایران سفر می‌ کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های کاشت مو با کیفیت عالی دستگاه های پیشرفته و مجهز انجام می شود.  تا شما بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید و هزینه مناسبی را پرداخت کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با مشاورین و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش میکروگرافت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان- کاشت مو به روش میکروگرافت

آیا کاشت مو به روش میکروگرافت بهترین تکنیک می باشد؟

امروزه با توسعه علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی می توانید برای داشتن مو های زیبا و سالم از انواع تکنیک های پیوند مو بهره مند شوید.  همچنین هزینه ها در هر نوع تکنیک متفاوت است اما این سوال در ذهن متقاضیان ایجاد می شود که آیا این روش بهترین روش پیوند مو است؟

همان طور که می دانید عوامل مختلفی باعث ریزش مو ها خواهد شد و همچنین در طی هر عمل میزان کچلی سر،  میزان چربی پوست سر و ریشه مو مورد بررسی قرار می گیرد و حتی اندازه فولیکول ها ارزیابی می شود.  متخصص  حرفه‌ای بر اساس این عوامل نوع پیوند مو را مشخص می کنند.

پیوند مو به روش میکروگرافت امروزه به عنوان بهترین و مدرن ترین روش پیوند مو شناخته شده است و نتایج بی نظیری به همراه دارد  اما نمی‌ توان گفت که همه متقاضیان می‌ توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند.  پس همه افراد بر اساس ویژگی های فردی و میزان طاسی و شرایط بانک مو از روش های مختلف کاشت بهره مند می شوند و غیر از پزشک کسی نمی تواند تشخیص دهد که کدام تکنیک برای متقاضیان مناسب‌ تر است.

عوارض کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

همان طور که می دانید پیوند مو به روش میکروگرافت جزء پرطرفدارترین و مدرن ترین تکنیک های پیوند مو در سراسر دنیا شناخته می شود . انجام این عمل به میزان مهارت و تخصصی پزشک بستگی دارد.  در طی این عمل  از ابزار ها و دستگاه های پیشرفته و ظریف استفاده می شود و تاکنون هیچ عوارض خطرناکی در مورد این نوع پیوند در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گزارش نشده است.  پس از انجام پیوند مو ممکن است عوارضی مانند گزگز شدن و یا بی حسی پوست سر را تجربه کنید.  این مشکل تا چند هفته با شما همراه است چون با  حسی پوست سر گردشی خون  کاهش می یابد.

در طی هر نوع پیوند مو پوست سر مقداری دچار جراحت می‌شود و باید به پوست سر فرصت داد تا مجدداً ترمیم و بازسازی شود و پوست اطراف فولیکول های مو التیام یابد.  البته این عوارض در روش پیوند مو به روش میکروگرافت بسیار خفیف است.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش میکروگرافت

همان طور که در طی این نوشتار ذکر کردیم میکروگرافت جزء پیشرفته‌ترین و روش‌ های پیوند مو شناخته می شود و کسانی که برای انجام این عمل اقدام می کنند باید همه شرایط را بسنجند و آگاهی کافی در این زمینه داشته باشند.

متخصصین در جلسه مشاوره در مورد نکات مثبت و منفی این عمل و همچنین مراقبت های قبل و بعد از پیوند مو توضیحاتی برای شما ارائه می دهند .‌ پس شما باید برای کسب نتایج مطلوب مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.

  •  قبل از انجام انواع پیوند مو باید مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید زیرا با مختل شدن سیستم گردشی خون روند  بهبودی کند تر شده و همچنین نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • هفته قبل از پیوند مو مصرف انواع آنتی بیوتیک ها و دارو های ضد التهابی،  رقیق کننده خون،  ویتامین ها و مکمل ها ممنوع می باشد.
  •  در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.
  •  در جلسه مشاوره در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید.
  •  شب قبل از عمل استراحت کافی داشته باشید و استرس را از خود دور کنید.
  •  هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند لوسیون ها،  اسپری ، ژل،  نرم کننده ها استفاده نکنید.
  •  قبل از مراجعه به کلینیک برای انجام پیوند مو صبحانه خود را به خوبی بخورید چون با طولانی تر شدن ساعت انجام کاشت ممکن است دچار ضعف شوید.
  •  مصرف نوشیدنی های گازدار و کافئین دار را از وعده صبحانه خود حذف  کنید.
  • پس  از بین رفتن اثرات بی حسی ممکن است مقداری احساس درد داشته باشید . متخصصین برای برطرف کردن این مشکل مسکن های مناسب را تجویز می کند.‌ البته برخی افراد هیچ دردی احساس نمی کند و این موضوع به ویژگی های فردی هر فرد بستگی دارد.
  • انجام پیوند مو مقداری کبودی و ورم در ناحیه کاهش و برداشته گرافت ها مشاهده می‌ شود.  استفاده از کمپرس سرد در این دوران بسیار کمک کننده است. در صورت طولانی شدن این عوارض پزشک را در جریان قرار دهید.
  •  ایجاد تورم نسبت به کبودی امری رایج تر است و در برخی افراد بیشتر مشاهده می شود که با استفاده کمپرس سرد برطرف می شود.
  • تا مدتی از انجام فعالیت‌ های سنگین،  رابطه جنسی و فشار آوردن به پوست سر  و مویرگ ها خودداری کنید.  زیرا این کار  احتمال خونریزی زیاد است و میکروب ها از ناحیه خونریزی به پوست سر نفوذ  کرده و عفونت ایجاد می‌ شود.
  •  پس از، از  بین رفتن تاثیرات بی حسی با مقداری درد  مواجه خواهید شد که با  مسکن‌ این  مشکل را برطرف می‌ شود.
  •  دارو های تجویز شده در جهت پیشگیری از التهاب،  عفونت و درد می باشد . دارو ها را سرقت و به اندازه تعیین شده مصرف کنید.
  •  توصیه ها و مراقبت هایی که پزشک در جلسه مشاوره ارائه می دهد را به خوبی انجام دهید.

با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید اطلاعات کافی در مورد انواع تکنیک های پیوند مو  حاصل کنید.  در این کلینیک همه مراحل کاشت مو  با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می‌ شود تا رضایت شما عزیزان حاصل شود و پس از انجام پیوند این با حداقل عوارض بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

اثرات و نتایج

افزایش گرافت های برداشته شده از بانک مو و با توجه به شرایط بانک مو هر فرد( مثلاً دو برابر تراکم برداشت بیشتر )در یک روش و چهار برابر افزایش تراکم  برداشت بیشتر در روش ترکیب میکروگرافت با روش دیگر می توان به نتایج بی نظیری دست یافت.

با ایجاد نشدن اسکار و جای زخم در محل اهدا کننده  و گیرنده به دلیل استفاده از میکروموتور­ ها و ایمپلنتر های  سایز میکرو و تکنیک پیشرفته  تریکوفیتیک اسکارلت

میزان تراکم مو های کاشته شده  تا 3 برابر روش‌­ های دیگر  افزایش می یابد.

به دلیل  کاشت مو در سایز میکرو و همچنین دوره نقاهت بسیار کوتاه­ مدت نسبت به روش­‌های دیگر

رفع مشکل اسکار و نکروز به طور قطع،   سریعتر به نتایج قطعی دست خواهید یافت.

در این روش رویش  مو ها سریع­‌ تر از سایر  تکنیک ها  بدلیل استفاده از تکنیک سلول­‌ های بنیادی اتفاق می افتد .

با افزایش سرعت عمل پیوند  مو و در نتیجه پیوند گرافت­‌ های قوی و سالم تر نتایج بسیار طبیعی خواهد بود .

کاشت مو با روش میکروگرافت در کلینیک زیبایی آراد اصفهان به طور مستقیم توسط متخصصین و کادر پزشکی حرفه ای انجام می شود .

به دلیل عدم زخم و اسکار و استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند در مدت زمان کوتاهی می توان سریع تر به نتایج مورد نظر دست یافت معمولا پس از ۶ تا ۹ ماه به نتایج مورد نظر دست می یابید.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است؟

اگر می خواهید دوره بهبودی را سرعت ببخشید و مویرگ های اطراف فولیکول سریع‌تر التیام یابند باید مو ها را وارد چرخه رشد کنید. در دوره بهبودی سعی کنید از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید . مصرف قرص های استروئیدی در این دوره ممنوع است و باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید . عوارض ناشی از پیوند مو به روش میکروگرافت پس از دو هفته به طور کامل برطرف می شود.  متخصصین برای سرعت بهبودی دارو های مناسبی در این زمینه تجویز می کنند . در دوره بهبودی سعی کنید به موارد زیر دقت کنید .

پس از انجام پیوند مو تا دو روز احساس خارش در پوست سر خواهید داشت از خاراندن این ناحیه خودداری کرده و لوسیون‌ های تجویز شده را استفاده کنید. کبودی و تورم ایجاد شده در قسمت پیشانی و اطراف سر پس از ۲ روز کاملا برطرف می شود تا چند روز فعالیت های خود را به تعویق بیندازید و از فشار وارد  کردن به پوست سر خودداری کنید.

تا سه روز اول کمپرس سرد می‌ تواند در کاهش تورم و کبودی به شما کمک کند.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همه افراد کادر حرفه ای وظیفه خاصی بر عهده دارند تا بتوانند با همکاری یکدیگر موفقیت عمل را به ۱۰۰ درصد برسانند.

تعداد جلسات به روش میکروگرافت چقدر است؟

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر متخصصین در جلسه مشاوره در مورد انواع تکنیک های پیوند مو توضیحاتی برای شما ارائه می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط شما پیوند مو به روش میکروگرافت انجام می شود . متخصصین برای وضعیت شرایط جسمانی هر فرد آزمایش ‌ها و معاینات لازم را انجام می‌ دهند. تعداد جلسات برای همه افراد برحسب میزان طاسی و کم پشتی مو ها مشخص می شود.

این عمل تقریباً ۲ تا ۸ ساعت طول می کشد.  هر جلسه را می ‌توان به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته ۲ تا ۳ برابر سرعت عمل را بالا تر برد متخصصین ممکن است این عمل را در جلسات دو ساعته انجام ‌دهند پس از پایان جلسه پیوند مو ، شما می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8%db%8c/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-super-fue/

نتیجه گیری

در طی این نوشتار با تکنیک کاشت مو به روش میکروگرافت آشنا شدیم و تاریخچه ای ابداع این عمل زیبایی برای شما ارائه شد در حال حاضر شما اطلاعات دقیقی در مورد مزایا و تاثیرات این روش بی نظیر حاصل کرده اید در طی این عمل می توانید در مدت زمان کوتاه حجم زیادی از قسمت کم پشت سر خود را پوشش دهید و به مرور زمان شاهد نتایج طبیعی و بی نظیر این عمل باشید.  تکنیک میکروگرافت جزء مدرن ترین روش های پیوند مو است که روز به روز شاهد ارتقاء و توسعه آن خواهیم بود.

تا بتوانند با اثرگذاری بیشتری این عمل با کیفیت بالاتری انجام شود.  اما به طور کلی نمی توان گفت که این عمل برای همه افراد به عنوان بهترین تکنیک پیوند مو استفاده می ‌شود زیرا متخصصان بر اساس ویژگی های فردی و شرایط جسمانی بهترین روش پیوند مو را برای متقاضیان در نظر می گیرند.در این زمینه متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می ‌توانند شمارا برای انتخاب بهترین روش پیوند مو کمک کنند تا بهترین نتایج را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/gucx

لینک آپارات:https://aparat.com/v/YuPcg  

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/XEE7cfBQ

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1477873096036167685?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/J7OfxK9Vbps

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.