زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

با افزایش سن شاهد تغییرات زیادی در چهره خود خواهید بود. همه ما همیشه دوست داریم چهره زیبا و جذاب داشته باشیم و هیچ اثری از پیری در چهره مان مشاهده نشود. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان از تکنیک های نوین پزشکی برای از بین رفتن مشکلات انسان ها در زمینه زیبایی بهره مند شد. لیفت ابرو یکی از روش های پر کاربرد برای زیبا شدن چهره می ‌باشد که امروزه جزء پرطرفدارترین روش های زیبایی محسوب می شود. لیفت  ابرو یعنی بالا بردن ابرو ها، این عمل باعث می شود چهره‌ای زیبا و خاص داشت. با بالا کشیدن ابرو ها و فرم زیبای ابرو ها چهره باز می شود و همه چین و چروک ها در اطراف ابرو برطرف می شود و شاهد چشمانی درشت و زیبا خواهید بود. روش های مختلفی برای لیفت و کشیدن ابرو ها وجود دارد که ما در طی این مطلب تصمیم داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

اگر شما نیز تصمیم دارید یکی از روش های لیفت ابرو برای تغییر فرم ابرو ها را امتحان کنید می توانید اطلاعاتی در مورد این روش ها حاصل کنید تا به طور آگاهانه بهترین روش را انتخاب کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیفت ابرو چیست؟

لیفت  ابرو به تغییر حالت ابرو ها گفته می شود  که باعث تعادل بین اجزای صورت خواهد شد و حالت چهره به شکل مطلوبی تغییر می کند و چشم ها بازتر درشت تر و جذاب تر به نظر برسد. در برخی مواقع خانم ‌ها برای حالت دهی ابرو ها از روش ‌های آرایشگاهی مانند تاتو، میکرونیدلینگ،  هاشور، فیبروز و …. استفاده می کنند.

در چند سال اخیر با تغییر سبک زندگی انسان ها و تنوع در روش های زیبایی آقایان  نیز به دنبال روش های مناسب برای تغییر حالت ابرو های خود هستند و پیشنهاد می شود که این روش ها را توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام دهند تا بتوانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

همراه با افزایش سن و گذشت زمان شاهد ضعیف شدن عضلات پیشانی خواهید شد و کم کم ابرو ها به سمت پایین حرکت می کنند.  در این حالت چهره همیشه خسته و اخمو به نظر می رسد و تصویری نا خوشایند  در چشم دیگران ایجاد می کند. پس بهتر است برای از بین بردن این مشکل و داشتن چهره ای جوان و زیبا بالا کشیدن و لیفت  ابرو را به شکل مطلوب و حرفه ای انجام دهید.

لیفت و بالا کشیدن ابرو ها بر اساس سن هر فرد برای از بین بردن خطوط سطح پیشانی و خط اخم انجام می شود ، چون به مرور زمان و شل شدن بافت و عضلات پیشانی شاهد افتادگی ابرو ها خواهید بود. با انجام لیفت می ‌توانید ابرو هایی متقارن داشته باشید و چین و چروک ها بر سطح پیشانی حذف شود تا چهره جوان داشته باشید.

انواع لیفت ابرو

امروزه می توان با تکیه بر علم و تکنولوژی از روش های مناسبی برای بالا کشیدن ابرو و داشتن چهره جوان و شاداب بهره‌مند شد. در طی این مطلب در مورد انواع روش های لیفت از قبیل :

  • تزریق بوتاکس
  • لیفت با نخ
  • لیزر
  • هایفوتراپی
  • اولتراپی
  • آندوسکوپی
  • جراحی پلاستیک
  • ورزش

آشنا خواهیم کرد تا بر اساس میزان افتادگی ابرو ها ، سن و شرایط جسمانی بهترین روش را انتخاب کنید.

  • لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

بالا کشیدن ابرو ها با تزریق بوتاکس یکی از روش های موثر و بدون جراحی است. در طی این عمل ناحیه تزریق ماده بوتاکس،  توسط پزشک مشخص می شود و با بی حسی موضعی مراحل انجام آن طی خواهد شد. پس از بی حسی ماده بوتاکس به این نواحی تزریق می شود. تزریق در عضلات اطراف ابرو انجام می‌ شود تا آن ها را فلج کند و از ایجاد چین و چروک در این ناحیه جلوگیری شود.  این فرایند زیبایی ده دقیقه بیشتر زمان نیاز ندارد و ماندگاری آن چهار تا شش ماه خواهد بود. پس از تزریق بوتاکس می ‌توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید و نیاز به سپری کردن دوره نقاهت ندارید.

در برخی مواقع متخصصین برای کسب نتایج بهتر روش های لیفت  ابرو را با هم ترکیب می کنند. عوارض ناشی از تزریق که شامل مقداری کبودی و قرمزی در ناحیه تزریق است کاملا موقتی است و پس از مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

بالا کشیدن ابرو ها با تزریق بوتاکس جز به روش های کم هزینه و بی دردسر است و باعث شادابی و جوانسازی پوست اطراف ابرو ها خواهد شد.  هزینه لیفت ابرو با تزریق بوتاکس در همه ی کلینیک ها متفاوت است. پس بهتر است قبل از انجام این عمل با مشاوران کلینیک گفت ‌و گو کنید و سپس این عمل را انجام دهید. البته تزریق بوتاکس جزء روش های مقرون به صرفه است و نباید نگران هزینه آن باشید.

  • لیفت ابرو با نخ

یکی دیگر از روش های موثر برای بالا کشیدن ابرو ها لیفت با نخ می باشد . در این فرآیند برش های ظریفی به اندازه ۳ تا ۴ میلی متر در قسمت داخلی ابرو ایجاد می شود. این فرایند در سال ۱۹۹۰ ابداع شده است و به مرور زمان روش و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد تغییر کرده است. این نوع روش زیبایی برای رده های سنی ۳۰ تا ۵۰ سال بسیار مناسب است. در این سنین عوارض و اثرات پیری در چهره زیاد نیست و می توان کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ بود.

در این روش نخ های ظریف PDO با سوزن های بسیار ظریفی در داخل ابرو جایگذاری می‌ شوند تا افتادگی پوست این ناحیه از بین برود. البته این روش زیبایی را می ‌توان برای قسمت های مختلف صورت از قبیل گردن،  لب،  غبغب و گونه ها استفاده کرد.

با کشیدگی پوست این ناحیه و بخیه های ایجاد شده و پوست  نسبت به این حالت واکنش نشان می دهد.  بنابراین کلاژن بیشتری تولید خواهد کرد و به مرور زمان جوانسازی پوست حاصل می شود . با افزایش میزان کلاژن چین و چروک ها و فرورفتگی های سطح پوست از بین می‌ رود و افتادگی پوست رفع خواهد شد و شما شاهد چهره‌ ای زیبا و جوان خواهید بود . در این نوع لیفت چهره حالت مصنوعی پیدا نمی کند و جوانی شما کاملا طبیعی به نظر می رسد . ماندگاری لیفت با نخ موقتی است و پس از یک سال تاثیرات آن از بین می رود.

لیفت با نخ جزء روش های موثر برای بالا کشیدن ابرو ها می باشد زیرا در این فرآیند میزان عوارض بسیار خفیف است و قرمزی و تورمی که پس از این عمل مشاهده می شود در مدت زمان کوتاهی از بین می رود. هزینه لیفت با نخ نیز مناسب است و بر اساس تعداد نخ های جایگذاری شده و مدت زمان انجام آن تعیین می شود.

  • لیفت ابرو با استفاده از لیزر

بالا کشیدن ابرو ها با فرآیند لیزر، روشی غیر تهاجمی است و نیاز به جراحی نمی ‌باشد. این فرایند مانند سفت کردن پوست با کمک فرایند لیزر می باشد. بالا کشیدن ابرو ها طی فراوندی به نام نئوکلاژنز انجام می شود. در این فرایند میزان کلاژن پوست افزایش می یابد و با گرم شدن ماهیچه ها و عضلات زیرین پوست، پوست اطراف ابرو و پلک ها به سمت بالا کشیده می شود . این روش جزء روش هایی است که پس از پایان جلسه درمانی می‌ توانید تاثیرات آن را مشاهده کنید.

در فرایند لیزر هیچ تزریقی در سطح پوست ایجاد نمی شود و جز روش های با کیفیت و موثر شناخته می شود و بدن هیچ واکنشی حساسیت زایی نسبت به ماده خارجی نشان نمی دهد. هزینه این روش نسبت به روش های دیگر لیفت مقداری گران تر است و چند جلسه لیزر برای به دست آوردن نتایج مورد نظر نیاز است و این موضوع هزینه های درمان را افزایش می دهد.

  • لیفت ابرو با روش هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از تکنیک های پیشرفته و جدید برای بالا کشیدن ابرو ها و حذف چین و چروک های اطراف ابرو می باشد. در طی این عمل انرژی امواج الکترو سوند با فرکانس بالا به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند. با حرارت ایجاد شده توسط امواج، کشیدگی و سفتی پوست پیشانی و بالا کشیدن ابرو ها حاصل خواهد شد.

  • لیفت ابرو با اولتراپی

اولتراپی نیز یکی از روش های موثر برای لیفت و کشیدگی پوست می باشد که با کمک امواج التراسوند و ایجاد حرارت در لایه های زیرین پوست انجام می شود. با حرارت این انرژی میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می ‌یابد و سبب تحریک کلاژن سازی  در این ناحیه خواهد شد.  با افزایش تولید کلاژن چین و چروک های سطحی پوست برطرف می شود و شاهد سفتی پوست خواهید بود. احساس سفتی پوست گذرا است  و پس از مدتی از بین می رود.   ویژگی های این روش زیبایی شامل موارد زیر می باشد.

در طی این روش پوست افتاده و شل شده اطراف ابرو ها و پلک ها کشیده و سفت می شود و ابرو ها خوش حالت خواهند شد و به سمت بالا کشیده می شود.

این فرآیند روشی غیر جراحی است و با افزایش کلاژن سازی پوست حالت سفت و ارتجاعی پیدا می کند و برای نواحی مختلف صورت مانند گردن، سینه و فک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نتایج قطعی لیفت با اولتراپی پس از ۸ تا ۱۲ هفته به وضوح قابل مشاهده می باشد.

  • لیفت ابرو با آندوسکوپی

یکی دیگر از روش های بالا کشیدن و خوش حالتی ابرو ها استفاده از روش آندوسکوپی می باشد. این روش جزء روش ‌های تهاجمی است و با بیهوشی انجام می شود. در طی این عمل برش های ظریفی در بالای پیشانی ایجاد می ‌شود و دستگاه آندوسکوپ در داخل برش ها قرار می گیرد.

امواجی که توسط این دستگاه ارسال می شود می ‌تواند تصاویری در مانیتور برای پزشک ارائه دهد تا پزشک مراحل جراحی را پیش ببرد . این فرآیند برای کسانی که میزان افتادگی ابرو هایشان ملایم و متوسط است انجام می شود.

این روش نسبت به جراحی عوارض کمتری خواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی می توانید به بهبودی دست یابید.  در طی این عمل ابرو ها به سمت بالا کشیده می ‌شود و پوست اطراف ابرو نیز صاف و یکدست خواهد شد و می توانید پیشانی صاف و بدون چین و چروک  و خطوط داشته باشید.

استفاده از لیفت ابرو با دستگاه  آندوسکوپ افتادگی های ملایم و متوسط ابرو را از بین می برد و با برش های محدودی که ایجاد می شود عوارض آن بسیار خفیف و روند بهبودی سریعاً طی خواهد شد. در کنار بالا کشیدن ابرو ها پوست اطراف ابرو و پیشانی صاف می شود و هیچ چین و چروکی در این ناحیه دیده نخواهد شد.

  • لیفت ابرو با جراحی کلاسیک

بالا کشیدن ابرو ها با جراحی کلاسیک جز روش های تهاجمی می باشد که با بیهوشی عمومی انجام خواهد شد.  در این فرآیند خط ظریفی در ناحیه رویش مو ایجاد می شود و با کشیدن پوست چین و چروک ها در این ناحیه صاف می شود و ابرو ها به سمت بالا هدایت خواهد شد.

در طی این جراحی ماهیچه هایی که به مرور زمان ضعیف و شل شده اند تقویت می ‌شوند و پوست اضافه این برداشته خواهد شد.  این روش گزینه مناسبی برای رفع خط بین دو ابرو می باشد.

کسانی که میزان چین و چروک ها و افتاده پوستشان شدید است جراحی کلاسیک برای آن ها گزینه مناسبی است. چون روش های دیگر تاثیر چندانی بر چین و چروک های عمیق پیشانی نخواهد داشت.  مدت ماندگاری لیفت با جراحی نسبت به روش های دیگر بیشتر است و تغییرات بی نظیری در چهره ایجاد خواهد کرد.

لیفت با جراحی جزء روش های تهاجمی است و پس از انجام آن باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید.  این عمل برای آقایانی که طاسی سر دارند مناسب نمی باشد.

  • لیفت ابرو با استفاده از ورزش ابرو

لیفت ابرو ها با ورزش و انجام حرکات و تمرینات خاص امکان پذیر است. در طی این فرایند نیاز ندارید هزینه ای پرداخت کنید و شاهد هیچ عوارضی نخواهید بود و به مرور زمان چین و چروک های نواحی پیشانی و ابرو برطرف می شود. نتایج این عمل نسبت به روش های دیگر دائمی است و ولی نمی توانید بلافاصله نتایج آن را مشاهده کنید و باید زمان زیادی را سپری کنید.

اگر از میزان مزایای بی نظیر این روش مطلع شوید چند دقیقه وقت خود را برای انجام تمرینات آن اختصاص خواهید داد .با انجام این تمرینات از افتادگی ابرو ها و چین و چروک پیشانی پیشگیری خواهید کرد و ابرو های خوش حالت و زیبا خواهید داشت. در نتیجه  عوامل تاثیرگذار مانند افزایش سن تاثیر زیادی بر حالت ابرو های شما نخواهد داشت.

لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت ابرو

بهترین کاندیدای لیفت ابرو چه کسانی هستند؟

  • کسانی که ابرو های افتاده دارند.
  • کسانی که شاهد خطوط عمیق بر سطح پیشانی هستند.
  • کسانی که بین دو ابرویشان خطوط عمیق ایجاد شده است.
  • کسانی در دوران جوانی و میانسالی هستند و می ‌خواهند از ایجاد چین و چروک ها و خطوط سطح پیشانی و ابرو ها پیشگیری کنند.
  • کسانی که متقاضی چهره ‌ای شاداب و جوان هستند .
  • افرادی که از نظر سلامتی در شرایط مساعدی هستند و درگیر بیماری خاصی نمی باشند.

البته هر روش لیفت بر اساس شرایط و ویژگی های فردی انتخاب می ‌شود. مثلاً برای کسانی که حالت افتادگی آبرو هایشان شدید است و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و روش های غیر جراحی تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید از روش های جراحی استفاده کنند. تزریق بوتاکس روشی مناسب برای پیشگیری از افتادگی ابرو ها می باشد.

مزایای لیفت ابرو

کلاژن سازی یکی از فرایند های موثر برای جوان سازی پوست صورت می باشد که با کاهش سطح کلاژن و نیروی جاذبه زمین شاهد تغییر حالت ابرو ها و چین و چروک ها در این ناحیه خواهید بود و زیبایی و جوانی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.  متخصصان زیبایی با کمک انواع روش های لیفت  ابرو زیبایی و جوانی را به چهره شما باز می‌ گرداند تا اثرات  و نشانه های پیری از چهره رفع شود. از مزایای لیفت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سن افراد کمتر دیده می شود و خاصیت کششی پوست افزایش می یابد و شما پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.
  • چهره زیبا خواهد شد و چشمانی درشت و خوش حالت حاصل خواهید کرد.
  • فرم ابرو ها به شکل مطلوب تغییر می‌ کند و می ‌توان فرم ابر وها را به شکل دلخواه تبدیل کرد. با این عمل اعتماد به نفس متقاضیان افزایش می یابد.
  • چین و چروک های سطحی پیشانی از بین می‌ رود و عضلات این ناحیه تقویت می شود.
  • خط بین دو ابرو که چهره را حالتی اخمو و خشن نشان می ‌دهد رفت خواهد شد.
  • با انجام لیفت و بالا کشیدن ابرو ها حالت نا متقارن ابرو ها برطرف می شود چهره‌ای زیبا و خاص خواهید داشت.
  • بالا کشیدن ابرو ها به روش های مختلف امکان پذیر است و شما می توانید بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید از تکنیک های مختلف لیفت استفاده کنید.
لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت ابرو

عوارض لیفت ابرو

در طی این نوشتار شما را با انواع روش های بالا کشیدن ابرو آشنا کردیم. میزان عوارض در هر کدام از روش ها متفاوت است. در روش های غیر جراحی شما عوارض چندانی را تجربه نخواهید کرد و عوارض  شده کاملا موقتی هستند و به مرور زمان برطرف می شود.  به طور کلی میزان عوارض به عواملی مانند ویژگی های جسمانی فرد،  مهارت و تخصص پزشک و مراقبت هایی که پس از درمان انجام می‌ شود بستگی دارد. در روش جراحی میزان عوارض شدید تر است و باید مراقبت ها به صورت جدی تر انجام شود، تا روند بهبودی سرعت یابد. به طور کلی اگر می خواهید در هر روش درمانی و زیبایی کمترین عوارض را تجربه کنید بهترین کلینیک تخصصی را انتخاب کنید تا از مهارت و تخصص پزشکان با تجربه و حرفه ای بهره مند شوید.  در کلینیک های حرفه ای از دستگاه های مجهز و استاندارد استفاده می ‌شود و شما با حداقل عوارض می توانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

عوارض رایج همه روش های لیفت شامل:

  • قرمزی
  • کبودی
  • تورم
  • درد خفیف

می باشد که به مرور زمان و بر حسب نوع لیفت برطرف خواهد شد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و درمانی در زمینه پوست و مو و زیبا سازی چهره توسط متخصصین مجرب و حرفه ای با هزینه ای مناسب انجام می شود. تا شما بتوانید چهر ه ای زیبا و جوان داشته باشید.

 هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

هزینه ها در هر کدام از روش های لیفت متفاوت است و در جلسه مشاوره شما می توانید از هزینه های آن مطلع شوید. در روش های غیر جراحی تزریق بوتاکس جزء روش های مقرون به صرفه می باشد به همین دلیل طرفداران آن زیاد است. فرایند لیزر نسبت به روش های دیگر غیر جراحی هزینه بیشتری دارد و در طی چند جلسه بالا کشیدن ابرو انجام می شود.

لیفت با جراحی نسبت به روش‌ های غیر جراحی پر هزینه تر است ؛ البته نیاز به تمدید مجدد آن نیست و شما یک بار این هزینه را پرداخت خواهید کرد.  به طور کلی عوامل تاثیر گذار بر هزینه‌ های انواع روش های لیفت شامل میزان افتادگی ابرو ها، نوع لیفت، میزان مهارت و تخصص پزشک، دوره درمان، تعداد جلسات ، وسایل و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد. برای آگاهی از هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید.

لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت ابرو

مراقبت های قبل از انجام لیفت ابرو

  • به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
  • در جلسه مشاوره اهداف و نظرات خود را بیان کنید.
  • با مشاهده نمونه کار های پزشک می‌ توانید انتخابی درست و مشخص داشته باشید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر نسبت به دارو ها و مواد بی حسی و بیهوشی حساسیت دارید پزشک را آگاه کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید.
  • از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی و مکمل ها خودداری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید

مراقبت های پس از لیفت ابرو

مراقبت های توصیه شده در جلسه مشاوره در هر روش برای شما ارائه می شود در این مطلب مراقبت های کلی برای شما بیان می شود که شامل موارد زیر می باشد.

  • در صورت تجویز دارو، دارو ها را سر وقت مصرف کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
  • هنگام استراحت زیر سرتان را بالا تر از بدن قرار دهید تا میزان کبودی و تورم را کاهش دهید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض و طولانی شدن آن ها پزشک را در جریان قرار دهید.
لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت ابرو

انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو

در این نوشتار با انواع روش های لیفت به شما معرفی  شد و حتما به این موضوع  فکر می کنید که کدام روش برای شما مناسب تر است و چگونه باید انتخابی درست داشته باشید؟  عوامل اصلی برای انتخابی درست برای همه افراد شامل موارد زیر می باشد.

  • هدف وانتظارات فرد از انجام لیفت ابرو ها
  • میزان افتادگی ابرو ها در هر فرد
  • میزان چین و چروک ها و خطوط پیشانی
  • حالت چهره
  • جنسیت ارتفاع پیشانی

در ادامه مطلب در مورد هر کدام از دلایل انتخاب لیفت به طور جداگانه توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت ابرو

هدف افراد از انجام لیفت ابرو

در طی جلسات مشاوره پزشک صحبت های اولیه را برای شما انجام می دهد تا پزشک با اهداف و نظرات متقاضی آگاه شود. در این جلسات با بیان انتظارات و هدف خود پزشک می تواند به صورت آگاهانه روشی را انتخاب کند که به اهداف شما نزدیک تر باشد.

  • میزان افتادگی ابرو ها

یکی از دلایل اصلی انتخاب روش لیفت و بالا کشیدن ابرو ها میزان افتادگی ابرو ها می باشد. چون بتوان فرم ابرو ها را به بهترین نحو تغییر داد.

  • چین و چروک ها و خطوط پیشانی و بین دو ابرو

میزان چین و چروک ها و خطوط پیشانی و بین دو ابرو نقش مهمی در انتخاب روش لیفت خواهد داشت. روشی که برای چین و چروک های ملایم و متوسط انتخاب می شود با روشی که برای میزان چین و چروک ها و خطوط شدید است متفاوت است. برای کسانی که میزان افتادگی ابرو ها و چین و چروک ها شدت زیادی دارد انجام جراحی گزینه ‌ی مناسبی می باشد.

  • حالت چهره فرد

برای صورت های باریک و کشیده ابرو های صاف انتخابی درست است زیرا جذابیت چهره آن ها افزایش می یابد و با حالت ابرو ی صاف چهره کشیده و دراز دیده نمی شود. برای چهره های گرد و بیضی ابرو های قوس دار و کمانی پیشنهاد می شود. پس حالت چهره نقش مهمی در انتخاب روش لیفت و فرم ابرو ها ایفا می کند.

لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت ابرو

تفاوت لیفت ابروی خانم ها و آقایان در چیست؟

خانم ها طرفدار ابرو های کمانی و بالا کشیده هستند چون چهره آن ها زیبا و جوان به نظر می‌ رسد .اما آقایان دوست دارند ابرو هایی صاف داشته باشند. پس روشی که برای بالا کشیدن ابروی خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.

  • ارتفاع پیشانی و انتخاب روش لیفت ابرو

یکی از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب روش لیفت ارتفاع پیشانی است. کسانی که میزان ارتفاع پیشانی آن ها کمتر از ۷ سانتی متر است و چین و چروک ها سطح پیشانی و بین دو ابروی آن ها به وضوح مشاهده می ‌شود لیفت ابرو با آندوسکوپی برای آن ها گزینه مناسبی است. در این روش در کنار بالا کشیدن ابرو چین و چروک های سطح پیشانی و بین دو ابرو برطرف خواهد شد.

به طور کلی برای انتخاب روشی درست در جهت بالا کشیدن ابرو ها می توانید به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید تا متخصصان با بررسی شرایط شما بهترین روش را به شما پیشنهاد کنند.

اثرات و نتایج

اثرات و میزان ماندگاری هر کدام از روش های لیفت ابرو متفاوت است. مثلاً ماندگاری تزریق بوتاکس ۴ تا ۶ ماه ،لیفت با نخ یک سال ،هایفوتراپی و اولتراپی بر حسب مراقبت ‌های انجام شده متفاوت می باشد. ماندگار ترین روش بالا کشیدن ابرو ها لیفت با جراحی است. در طی این عمل چین و چروک ها و خطوط پیشانی به طور کامل برطرف می شوند و شما می توانید سالیان طولانی از نتایج آن بهره مند شوید. اگر چه روش ‌های غیر تهاجمی همراه با هزینه کمتر نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارد و شما می توانید اثرات درمان را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت با ابرو چقدر است؟

عوارض ناشی از انواع روش های لیفت متفاوت است. بنابراین دوره بهبودی در هر کدام فرق دارد. در روش ‌های غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس ، هایفوتراپی، لیفت با نخ، اولتراپی نیاز به استراحت کردن و گذراندن دوره نقاهت نیست اما پس از جراحی باید یک هفته استراحت داشته باشید تا بهبودی حاصل شود . در صورت طولانی شدن عوارض جانبی در هر کدام از روش ها باید پزشک را در جریان قرار دهید . اعمال مراقبت های توصیه شده پس از انجام لیفت روند بهبودی را سرعت می بخشد؛  پس بهتر است به توصیه های پزشکان به خوبی گوش دهید.

تعداد جلسات لیفت ابرو چقدر است؟

تعداد جلسات هر روش لیفت مانند میزان عوارض، دوره نقاهت و میزان ماندگاری متفاوت است. لیفت با تزریق بوتاکس و نخ در یک جلسه انجام می شود . سریع ترین روش لیفت تزریق بوتاکس است که نهایتاً ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد و می توانید پس از ۴ تا ۶ ماه این عمل را مجدداً تکرار کنید . مدت زمان لیفت با نخ بر اساس تعداد نخ های جایگذاری شده مشخص می‌ شود و تقریباً یک ساعت زمان نیاز دارد. جلسات هایفوتراپی ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد و  بالا کشیدن ابرو با لیزر در طی چند جلسه انجام می‌ شود که تعداد جلسات بر حسب میزان افتادگی ابرو ها مشخص خواهد شد. مدت لیفت با جراحی بر اساس میزان افتادگی ابرو ها و انتظارات شما متفاوت خواهد بود. در جلسه مشاوره پزشک در مورد هر کدام از روش ها توضیحاتی برای شما ارائه می دهد تا بر اساس شرایط هر فرد بهترین روش انتخاب شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/

نتیجه گیری

وقتی به مرور زمان عضلات و ماهیچه های پیشانی ضعیف شوند ابرو ها حالت افتادگی پیدا می کنند و چهره اخمو و خشن می شود .لیفت ابرو برای باز شدن چهره و بالا کشیدن ابرو ها روشی مطلوب و موثر است و اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد. در کنار این عمل می توانید لیفت پیشانی را نیز انجام دهید و خطوط سطح پیشانی و بین دو ابرو را برطرف کنید .در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت  ابرو با بهترین تکنیک ها انجام می شود. اگر شما نیز به دنبال کلینیکی معتبر با سابقه درخشان و حرفه‌ای هستید ما کلینیک زیبایی آراد اصفهان را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/jva2

لینک آپارات: https://aparat.com/v/qmd5n

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/3W3PS9SZ

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1476154227005313024?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/dCHOOmPfaOQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.