زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

وقتی با کشیدن ابرو های خود به سمت بالا احساس می کنید که چهره شما باز تر و جوان تر شده است باید به فکر روشی مناسب برای لیفت شقیقه خود باشید.  تا بتوانید حالت چشم و ابرو های خود را زیبا تر کنید و چهره تان جوان و جذاب تر به نظر برسد.  همچنین با انجام هر یک از روش های لیفت می توانید چین و چروک ها و خطوطی که در اطراف چشمتان ایجاد شده بر طرف کنید.  چون این مشکلات باعث از دست رفتن اعتماد به نفس و زیبایی چهره می شود.  با کشیده شدن پوست شقیقه و بالا کشیدن ابرو ها فرم صورت به شکل مطلوبی دچار تغییر خواهد شد و چهره به روز های جوانی خود باز می گردد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیفت شقیقه چیست؟

با افتادگی در ناحیه ابرو ها و پیشانی می توان شاهد تغییرات نا خوشایندی در چهره خود باشید و چهره عبوس و  کمی عصبانی به نظر می رسد . با کشیدن ابرو های خود به سمت بالا چهره شما باز تر می‌شود و با داشتن چشمانی درشت جذابیت چهره افزایش می یابد.‌ همچنین با انجام این روش فاصله بین دو ابرو تنظیم می شود و هیچ چین و چروکی در اطراف چشم مشاهده نخواهد شد.  در نتیجه این عمل برای زیبایی چشم ها،  ابرو ها و پوست بخش بالایی صورت موثر می باشد و به ترمیم و بازسازی گوشه چشم می پردازد. افرادی که بر اثر افزایش سن دچار افتادگی ابرو شده‌ اند می‌ توانند بدون درد و سریع،  جوانی و شادابی چهره خود را حاصل کنند.

انواع روش های لیفت شقیقه چیست؟

لیفت تمپورال یا شقیقه را به روش های مختلف می توانید انجام دهید که به دو دسته جراحی و غیر جراحی تقسیم می شود.  مدت ماندگاری هر کدام از این روش ها با یکدیگر فرق دارد و البته همه آن ها نتایج بی نظیری را به همراه خواهد داشت و رضایت کامل متقاضیان را به بهترین نحو حاصل می کند . در روش های غیر جراحی بدون نیاز به دوره نقاهت و تجربه عوارض شدید می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید. برای انجام روش های غیر جراحی

لیفت شقیقه را می توان به  روش‌ های مختلفی از قبیل جراحی و غیر جراحی انجام داد. البته مدت ماندگاری هر کدام از روش ها متفاوت است که هر کدام نتایج بی نظیری به همراه دارد و می تواند رضایت کامل شما را حاصل کند.  برای انجام روش‌ های غیر جراحی، زمان کوتاهی نیاز است تا بتوانید نتایج قطعی درمان را مشاهده کنید.  در روش های جراحی باید کمی با حوصله باشید تا با از بین رفتن عوارض پس از لیفت و دوره بهبودی به نتایج مد نظرتان دست یابید  نتایج لیفت با جراحی نتایج  دائمی به همراه دارد.

  • لیفت شقیقه با نخ

لیفت با نخ  یکی از  روش های غیر جراحی است و نتایج  فوق العاده ای به همراه دارد.  با انجام این روش ها چین و چروک ها و افتادگی پیشانی و پیرامون  ابرو و چشم ها توسط نخ های قابل جذب PDO از بین می رود . PDO نوعی نخ بخیه  جذبی است که به تدریج در پوست تجزیه و جذب خواهد شد و تاثیرات آن پس از یک تا دو سال  از بین می رود.  متخصصین در زمان معاینه محل عبور نخ ها را تعیین می کنند.

پس از بی حسی  نخ ها  به صورت کاملاً حرفه ‌ای در محل مشخص شده عبور می کند  و با کشیده شدن نخ ها پوست جوان و صاف خواهد شد.  در محل ورود و خروج  سوزن ها روزنه های بسیار ریزی در سطح پوست ایجاد می شود که پس از چند روز  اثری از آن ها بر سطح پوست رویت نمی شود.  پس از انجام لیفت با نخ  توصیه می شود  یک روز در منزل استراحت کنید . البته اگر نمی ‌توانید از محل کار خود مرخصی بگیرید مانعی برای بازگشتن به محل کار نمی باشد.

  • لیفت شقیقه با پلکسر

مراحل انجام این روش با دستگاه مخصوصی به نام پلاسما جت انجام می شود که با ایجاد قوس الکتریکی دمای  ناشی از دستگاه به پیشانی هدایت می‌ شود.  در این مرحله پوست سطحی بخار می شود و با انجام آن همه چین و چروک ها حذف  خواهند  شد و شاهد کشیدگی و حذف چین و چروک ها در این ناحیه خواهید بود.‌ برخی افراد فکر می کنند این روش ها بسیار دردناک و همراه با سوختگی پوست  می ‌افتد در صورتی که با انجام لیفت با پلکسر هیچ زخمی بر سطح پوست  نمی شود و پس از ۵ تا ۷ روز عوارض ایجاد شده  برطرف می شود.

متخصصین برای کسب نتایج  مورد نظر این عمل را در طی چند جلسه انجام می دهند و بر حسب شرایط پوستی،  سن هر فرد و شدت افتادگی پوست سه تا چهار جلسه پلکسر توصیه می شود.  فواصل بین جلسات دو ماهه است نتایج  طولانی مدت به همراه دارد و تقریبا ۵ سال  چهره ای جوان و شاداب خواهید داشت. عواملی  مانند سبک زندگی،  رژیم غذایی ، نوع پوست و سن فرد مدت ماندگاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • لیفت شقیقه با جراحی

متخصصین با تجربه و حرفه ‌ای در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در طی جلسه مشاوره شرایط بدنی شما را به مورد معاینه قرار می ‌گیرد  و  آزمایش خون تجویز خواهد شد.  پس از تایید وضعیت جسمانی برای جراحی زمان مناسب در جهت انجام عمل مشخص می شود.  در طی جلسه  جراحی متخصصین مراقبت ها و محدودیت های قبل و بعد از جراحی را توضیح خواهند داد.

برای انجام جراحی متخصصین با بی حسی موضعی و یا در صورت نیاز از بیهوشی استفاده می کنند.  این جراحی. تقریبا  ۲ ساعت زمان طول می کشد و  پس از ترخیص از  بیمارستان دوره نقاهت را در منزل سپری می کنید و نیاز نیست در بیمارستان بستری شوید.

لیفت با جراحی یکی از  روش هایی است که نتایج دائمی به همراه دارد  اگر  رژیم غذایی مناسب،  سبک زندگی صحیح و مراقبت کامل از پوست را به کار بگیرید می توانید تا آخر عمر از نتایج آن لذت ببرید با  مصرف دخانیات  تاثیرات و ماندگاری این عمل کاهش می یابد .‌ در  صورت عدم مصرف دخانیات اثرات لیفت همیشگی خواهد بود. کسانی که اصول و مراقبت های بیان شده را رعایت نکنند به عمل های ترمیمی نیاز دارند. انجام لیفت با جراحی برای همیشه چهره ای شاداب و جوان  خواهید داشت.  لیفت شقیقه با جراحی با ۳ تکنیک خاص انجام می‌ شود که در ادامه نوشتار به شما معرفی خواهیم کرد.

1. لیفت پوست شقیقه

برای انجام  این عمل برش های  ظریف و سطحی در جهت از بین بردن چین و چروک ها و صاف شدن پوست ایجاد می شود. اما با این عمل نمی توان چین و چروک های عمیق را نیز  درمان کرد و افتادگی ها و چین و چروک کنار  ابرو ها و چشم ها از بین می رود.  هر یک از تکنیک  های لیفت با جراحی و با استفاده از دستگاه آندوسکوپی انجام می شود.  دستگاه آندوسکوپی از طریق برش در لایه های زیر پوست  قرار می گیرد و به  تدریج پوست را می کشد تا فرم چشم ها و ابرو ها به بهترین شکل تغییر کند و همه چین و چروک ها در این ناحیه بر طرف شود.

2. روش SMAS یا کشیدگی لایه میانی در زیر پوست شقیقه

در این عمل جراحی برش های سطحی در پوست شقیقه ایجاد می شود تا به عضلات  زیر پوست ان دسترسی پیدا کرد و تا بافت  ها را به سمت بالا بکشد.  این کشیدگی بر لایه سطحی بوجود می آید و آسیبی به بافت ‌های دیگر وارد نمی کند.  این کشیدگی را تا وقتی که  چین و چروک ها  حذف شود و  فرم چشم ها و ابروها به حالت مطلوب تغییر کند  ادامه خواهد داشت.  این عمل جراحی به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد تا مراحل  کاملا ایمن طی  شود . زیرا باید به تقارن دو طرف صورت بیشتر  توجه شود و در نتیجه به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد.

3. روش MACS یا کشیدگی لایه های عمیق زیر پوست

در این عمل جراحی ایجاد  برش ها مانند روش SMAS می باشد و  تفاوت آن ها در شدت کشیدگی بافت های های زیرین پوست می باشد . در این روش عضلات  عمیق و یا پریوستئال به سمت بالا  کشیده می شوند و با از بین بردن چین و چروک های عمیق سطح پوست انجام می شود.  این عمل نتایج همیشگی به دنبال دارد . در صورت صلاحدید پزشک  برش‌ ها  عمیق ‌تر ایجاد خواهد شد  اما به مهارت بالا  و تخصصی نیاز دارد . پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی  بخیه ها ی ایجاد شده  به راحتی  قابل تشخیص  نخواهد بود.

 لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت شقیقه

مزایا و کاربرد های لیفت شقیقه

اصلی ترین مزیت انواع روش های لیفت در اولویت  قرار دارد زیبایی و جوانی چهره می  باشد.

در این روش ها  حالت ابرو ها و چشم ها به بهترین شکل تغییر می‌  کند و همه چین و چروک ها در این ناحیه  از بین می رود.

این عمل باعث ایجاد  تقارن ابرو ها و چشم ها می  شود و تناسب خاصی در بین بخش های مختلف صورت ایجاد می شود.

با تغییر حالت چشم ها و ابرو ها اعتماد به نفس متقاضیان افزایش می یابد و چشم ها جذاب و درشت تر نمایان می شوند.

کاربرد ها

  • شادابی و جوانی چهره
  • خوش حالت شدن ابرو ها و درمان افتادگی آن ها
  • باز سازی گوشه چشم
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط پیرامون چشم و ابرو ها
  • درشت و باز شدن چشم ها
  • متقارن شدن دو ابرو
  • تنظیم فاصله چشم تا ابرو ها
  • جوان سازی پوست بخش بالای صورت
  • تقویت و استحکام عضلات پیشانی و ابرو
  • روشن سازی پوست شقیقه و اطراف چشم

بهترین کاندیدای لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

افزایش سن و دلایل مختلف دیگر سبب از بین رفتن چربی های زیر پوست در اطراف چشم ابرو ها و پیشانی خواهد شد  و پوست در این نواحی افتاده و شل می شود. متقاضیان می توانند با انجام لیفت شقیقه به زیبایی و چشم ها و چهره خود بپردازند.  این روش ها گزینه مناسبی برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط پنجه کلاغی در کناره چشم می باشد . این خطوط به تدریج  در اطراف چشم نمایان می‌ شوند که سبب تغییر فرم و مدل چشم ها و فرسودگی چهره خواهد شد و چشم ها ریز تر می شود.‌ افرادی که با این مشکلات مواجه هستند  می توانند از روش ‌های مختلف لیفت استفاده  کنند.

این تکنیک ها برای افراد میانسال و مسن  به تنهایی پیشنهاد نمی شود بلکه جوانانی که  که در سنین بالای ۲۲ سال قرار دارند می توانند برای جذابیت چهره و تغییر فرم چشم ها و ابرو های خود از نتایج این عمل بهره‌ مند شوند.  البته همه متقاضیان  باید از نظر جسمانی در وضعیت مساعدی باشند.  کسانی که در گیر بیماری ‌های خاص هستند باید با پزشک در این زمینه گفت وگو  داشته باشند تا شرایط جسمانی آن ها مورد ارزیابی قرار گیرد و بهترین روش ها برای  آن ها ارائه  شود.

با انجام روش های مختلف لیفت خطوط  ایجاد شده بر سطح پیشانی بر طرف نم یشود و می تواند  پوست ناحیه کناری پیشانی،  نواحی ابرو و چشم ها تحت تاثیر قرار می دهد.‌ پس اگر با خطوطی بر سطح پیشانی  مواجه هستید بهتر است از روش های دیگر  برای جوان سازی این ناحیه را استفاده کنید.

برخی افراد به طور ارثی ابرو ها و چشم های افتاده دارند این این عمل برای آن ها مناسب می باشد

 لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت شقیقه

عوارض و معایب لیفت شقیقه

در طی این مطلب  با انواع روش های لیفت مانند  لیفت با نخ،  جراحی،  دستگاه پلکسر  آشنا شدید.  به طور قطع عوارض پس از از جراحی نسبت به روش های غیر جراحی شدید تر است و به مراقبت جدی تری نیاز دارد. همه روش های لیفت لیفت با عوارض رایجی از قبیل  تورم،  التهاب،  قرمزی و کبودی همراه است.  این عوارض کاملاً  رایج هستند که بر حسب نوع روش لیفت ،  دوره بهبودی آن ها متفاوت می باشد.  اگر مدت زمان عوارض طولانی شد پزشک را در جریان قرار دهید.

پس از انجام  روش های جراحی احتمال تورم و کبودی به طور نا محسوس تا دو ماه مشاهده می شود ،  پس از رفع شدن اثرات  بیهوشی و یا بی حسی احساس درد و بی حسی در  ناحیه پیشانی واطراف  ابرو و چشم ها خواهید داشت که با مصرف دارو های تجویز شده و مراقبت های توصیه شده بر طرف می شود.

در روش لیفت با نخ پس از قرار دادن نخ ها در این نواحی احساس خارش خواهید داشت.  البته این عارضه موقتی است و قابل تحمل است.  متخصصین برای کاهش خارش  پماد های ضد خارش را تجویز می کنند.

یکی از عوارض رایج پس از لیفت با جراحی ریزش مو و یا خونریزی در محل برش های ایجاد شده می  باشد که البته این مشکل  در صورت عدم مهارت پزشک اتفاق می افتد . با ایجاد عوارضی مانند سر درد و سرگیجه حتماً پزشک خود را در مطلع کنید.

یکی از عوارض پس از  جراحی باقی ماندن جای برش ها  و زخم ها می باشد.‌ البته متخصصان با تجربه این برش ها را سطحی و ظریف ایجاد می‌ کنند و پس از پایان دوره نقاهت اثری از آن ها بر سطح پوست دیده نمی ‌شود.  این خطوط در ناحیه خط رویش مو ایجاد می شود و پس از بهبودی با موهای این قسمت پوشیده  خواهد شد.

در روش لیفت با دستگاه پلاسما جت نتایج طولانی مدتی را حاصل خواهید کرد.  در محل نفوذ ماده پلاسما بر سطح پوست زخم  های ظریف و کوچکی با فاصله ۰/۵ بر سطح پوست ایجاد می شود که پس از یک هفته  هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.

با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان  می توانید از مهارت و تخصص بالای متخصصین و کادر پزشکی مجرب  این کلینیک بهره مند شوید و بهترین روش های لیفت شقیقه را انتخاب کنید.  در این کلینیک هزینه لیفت با تعرفه استاندارد برای  زیبا جویان عزیز ارائه می شود تا بتوانید با خیال آسوده  به فکر زیبایی و جوانی چهره خود باشید. همچنین در این کلینیک روش های لیفت با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تجهیزات مدرن انجام می شود و بهترین خدمات برای شما ارائه خواهد شد.

هزینه لیفت شقیقه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

هزینه ها در یک از روش لیفت متفاوت است. در  روش ‌های غیر جراحی از قبیل لیفت با نخ و استفاده از دستگاه پلکسر هزینه ها مناسب تر است  اما روش های غیر جراحی به علت زمان بیشتر و مراحل بیشتر  درمان هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برخی افراد در جهت پرداخت هزینه های کمتر به مکان های غیر تخصصی مراجعه می ‌کنند اما باید مهمترین موضوعی که مورد توجه قرار گیرد  زیبایی و سلامتی و نتایج  درمان باشد زیرا ممکن است نتایج نا خوشایند ی به همراه داشته باشد و یا هر یک از روش های لیفت عوارض احتمالی و خطرناک همراه باشد.

هر یک از روش لیفت بر حسب شرایط جسمانی و میزان افتادگی و شلی پوست در این نواحی مشخص می شود و این موضوع بر هزینه ‌های درمان تاثیرگذار خواهد بود.

در هر کلینیک و مرکز زیبایی هزینه‌ ها بر حسب نوع  لیفت،  مدت زمان انجام عمل،  وسایل و تجهیزات،  مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.  برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران در کارشناسان ما  در کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از لیفت شقیقه

  • در جلسه مشاور در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید.
  • پزشک را از بیماری ها ی خود و دارو هایی که مصرف می ‌کنید مطلع کنید
  • اگر قبلا از روش های لیفت استفاده کرده‌ ا ید پزشک را مطلع کنید.
  • دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف غذا ها و دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود خودداری کنید
  • استرس خود را کنترل کنید و به پزشکتان را مطلع کنید.
  • شب قبل لیفت دوش بگیرید و بدون آرایش به کلینیک مراجعه کنید

مراقبت های پس لیفت شقیقه

  • اگر برای جوان سازی پوست  پیرامون  چشم و ابرو ها از روش جراحی بهره مند شده اید پس از هفت روز  برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.
  • در هنگام خوابیدن و یا دراز کشیدن طاق باز بخوابید و زیر سرتان را با کمک دو بالش بالا تر از بدن قرار دهید .
  • با مصرف دارو های تجویز شده درد پس از درمان را کنترل کنید و همچنین از بروز عفونت پیشگیری کنید.
  • تا یک ماه از انجام فعالیت های سنگین ، خم شدن و جابجایی اشیا سنگین خودداری کنید.
  • تا ۳ روز پس از لیفت از رفتن به حمام  بپرهیزید. و  زیر آب دوش با فشار زیاد قرار نگیرید.
  • از لمس کردن، ماساژ دادن و فشار دادن  ناحیه لیفت خودداری کنید
  • از رفتن به سونا ، استخر،  جکوزی و…  تا بهبودی کامل خودداری کنید.
  • با استفاده از کمپرس سرد می توانید تورم و کبودی را کاهش دهید. از قرار دادن کمپرس بر ناحیه لیفت به طور مستقیم خودداری کنید.
  • با طولانی شدن عوارض پس از لیفت ، پزشک را مطلع کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید امتناع کنید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.
 لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت شقیقه

اثرات و نتایج

متخصصین در کلینیک های زیبایی  بر حسب شدت افتادگی پوست و شرایط سنی هر فرد  بهترین روش  لیفت را شما پیشنهاد می کنند.  اگر  هر یک از روش های لیفت در کلینیک های  تخصصی انجام شود و مراقبت های قبل و پس از آن  با دقت بالا اعمال شود  همه چین و چروک پیرامون چشم،  ابرو و کناره های پیشانی را از بین می رود و البته شاهد محو شدن خطوط پنجه کلاغی که سبب ریز شدن چشم ها و پیری چهره می شود  خواهید بود .  با درشت شدن شدن چشم ها چهره ای جذاب خواهید داشت و اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.  هر یک از روش های لیفت ماندگاری متفاوتی دارد که  با سبک زندگی درست و رژیم غذایی مناسب و مراقبت از پوست  مدت زمان ماندگاری لیفت افزایش می یابد.

اثرات لیفت با نخ پس از یک تا دو سال از بین می رود و باید مجدداً تمدید شود . با استفاده از دستگاه پلکسر پنج سال  چهره ی شما جوان و شاداب خواهد بود  .هر یک از روش های لیفت عوارض نا چیزی به همراه  دارد و پس از ، از بین رفتن عوارض می‌ توانید  شاهد نتایج قطعی آن باشید.

لیفت با جراحی یکی از روش های دائمی است که  ترمیم و بازسازی  گوشه چشم و دم ابرو ها خواهد شد.‌ با این عمل می توانید چهره ای جوان و جذاب  داشته باشید.

افرادی که قصد  دارند با انجام لیفت شقیقه خطوط ایجاد شده بر سطح پیشانی را درمان کنند نمی توانند به نتایج مد نظر خود برسند  و این روش ها کارساز نیست پس باید از روش  دیگر ی را برای رفع این عارضه   استفاده کنید و یا لیفت ابرو ها را به طور همزمان با لیفت شقیقه انجام دهید.

 دوره نقاهت پس از لیفت شقیقه چقدر است؟

پس از انجام هر یک از روش های غیر جراحی از قبیل  لیفت با نخ  و یا پلاسما جت  نیاز به طی کردن دوره نقاهت نیست و  و افراد می توانند در مدت زمان کوتاهی فعالیت های روزمره خود را ادامه دهند.

در روش لیفت با جراحی متخصصین  چند روز استراحت توصیه می کنند تا در این دوران  با مصرف دارو های تجویز شده و استراحت کافی عوارض پس از جراحی را از بین ببرند. متخصصین همچنین  برای  کنترل درد و جلوگیری از بروز عفونت دارو های مناسب را تجویز می کنند.  میزان عوارض در هر یک از روش های لیفت متفاوت است که به تدریج بر طرف می شود . استفاده از کمپرس سرد نیز در کاهش تورم و کبودی  نواحی درمان موثر  می باشد.  پس از هفت رو بخیه های  در این ناحیه برداشته می شود و  دوره بهبودی به بهترین نحو سپری می شود..

تعداد جلسات لیفت شقیقه چقدر است؟

برای بدست آوردن چهره ای جوان و جذاب با ابرو ها خوش فرم  و چشم های درشت می توانید از روش های مختلف لیفت استفاده کنید.

در جلسه مشاوره اهداف و نظرات خود را بیان  می کنید و متخصصان روشی را پیشنهاد می ‌کنند که با انتظارات و اهداف شما نزدیک تر باشد.

در روش لیفت با نخ،  نخ های pdo در طی یک جلسه در زیر  پوست جایگذاری می شوند. مدت زمان این  عمل  بر حسب تعداد نخ های جایگذاری شده مشخص می شود که ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می  کشد.

برای بدست آوردن نتایج مطلوب با دستگاه های پیشرفته پلکسر چند جلسه درمانی برای افراد در نظر گرفته می شود .  این جلسات بر حسب شدت افتادگی پوست تعیین می شود که در حدود ۳ تا ۴ جلسه  می باشد. این جلسات  با فاصله دو ماه  انجام  می شود که هر جلسه درمانی ۳۰ دقیقه طول می کشد.

لیفت با جراحی نیز  در یک جلسه انجام می شود . مدت زمان آن بر حسب نوع جراحی متفاوت است.  متقاضیان برای انجام عمل  جراحی باید آزمایش های لازم را انجام دهند  در را در اختیار پزشک قرار دهند تا متخصصین بر حسب شرایط بدنی هر فرد  و شدت افتادگی ابرو ها یکی  تکنیک های لیفت شقیقه با جراحی را انتخاب می کنند.   یک هفته پس از جراحی  برای برداشتن بخیه ها انجام می شود  همچنین پزشک نتایج عمل را مورد بررسی قرار می دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%b1%db%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%da%af%d8%b1-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

نتیجه گیری

شلی  و افتادگی پوست  در پیرامون  چشم و ابرو ها که به علت های مختلفی مانند  افزایش سن و جنس پوست ایجاد می شود سبب می شود ابرو ها به سمت پایین حرکت کند و فرم چشم ها  افتاده و ریز تر شود. امروزه می توان با مراجعه به کلینیک های زیبایی از بهترین روش های لیفت  استفاده کنید . در کلینیک های زیبایی متخصصین بر حسب وضعیت جسمانی متقاضیان و شدت افتادگی ها بهترین  روش  لیفت را انتخاب می ‌کنند.  یکی از اصلی ترین  مراحلی که باید برای انجام  هر یک از روش های لیفت پشت سر بگذارید اعمال مراقبت های قبل و بعد  از آن می باشد.‌ با استفاده از ضد آفتاب های ساز گار با پوست ،  تغذیه مناسب و انجام مراقبت ها  از پوست می توانید به بهترین  نتایج در این زمینه دست یابید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  انواع روش های لیفت با روش های مدرن و دستگاه‌ های استاندارد انجام می‌ شود تا زیبا جویان عزیز با هزینه مقرون به صرفه و عوارض نا‌ چیز  بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند..

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/4w4x

لینک آپارات: https://aparat.com/v/W3qVv

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/r1f7VhgK

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1493171804026064903?s=20&t=sW10_JONR-Zir38zUVKznA

لینک یوتیوب: https://youtu.be/wWOdcNDxxqQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.