زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هایفو تراپی با دستگاه دابلیو و بهترین دستگاه کلینیک زیبایی آراد :

هایفو تراپی با دستگاه دابلیو و بهترین دستگاه کلینیک زیبایی آراد :

هایفو تراپی با دستگاه دابلیو و بهترین دستگاه کلینیک زیبایی آراد :

در حال حاضر یکی  از راه های موثر و سریع جوان سازی پوست  تکنولوژی پیشرفته هایفو تراپی می باشد که با دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی به روز دنیا طراحی شده است . در این روش جوان سازی و لیفتینگ صورت،  گردن و بدن توسط امواج پر قدرت اولتراسوند صورت می گیرد و با متمرکز شدن این امواج به لایه های عمیق پوست و ارسال حرارت آن باعث سفتی و جمع شدن پوست می شود.

جوان سازی پوست با فرایند هایفو با دستگاه های مختلف انجام می شود  که ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با انواع مختلف دستگاه هایفوتراپی و مدل های آن ها آشنا کنیم و همچنین تاثیرات این  فرایند زیبایی را برای شما ما بیان کنید.  پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

 بهترین دستگاه هایفو تراپی کدام است ؟

بهترین دستگاه فرایند هایفو دستگاهی است که بتواند کاربرد ها و مزایای زیادی داشته باشد و هزینه آن برای متقاضیان مناسب باشد.  و بتواند تاثیرات رضایت بخشی بر پوست داشته باشد.  هرچه این دستگاه از تجهیزات و دستگاه های جدید تری ساخته شده باشد قطعاً از مشکلات و کمبود های کمتری برخوردار است.   و عملکرد این فرایند افزایش می یابد.  دستگاه  پیشرفته هایفو دابلیو کاربرد های زیادی دارد شامل موارد زیر خواهد بود.

(دستگاه هایفو دابلیو ساخت کمپانی هایرونیک کره جنوبی)

این نوع دستگاه هایفو در سه مدل مختلف تولید شده است که شامل دابلیو،  دابلیو  S  دابلیو Gold و گلد پریمیوم  جدید ترین نسخه این دستگاه معرفی می شود.  البته این نوع دستگاه در مدل های چینی نیز در بازار وجود دارد .

این دستگاه ها از نظر کیفیت و عملکرد نسبت به مدل های چینی مطمئن تر هستند و در فصل مختلف می توانید به کلینیک مراجعه کنید پس از  کره ای یا چینی بودن دستگاه مطمئن شوید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرآیند زیبایی و درمانی هایفو تراپی با دستگاه های پیشرفته ساخت کشور کره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه هایفو دابلیو از ۴ کارتریج برخوردار است که برای عمق های مختلف پوست  با فرکانس های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد که شامل :

  • کارتریج با عمق نفوذ ۱.۵  میلی متر که برای از بین بردن چین و چروک های خفیف و سطحی پوست طراحی شده است.
  • کارتریج با عمق نفوذ ۳ میلی متر که با تحت تاثیر قرار دادن لایه درم باعث جوان سازی پوست خواهد شد .
  • کارتریج با عمق ۴.۵  میلی متر با دمای مناسب لایه ها و بافت های پوستی را به دمای مناسب می رساند تا استحکام و لیفت پوست حاصل شود .
  • کارتریج ۸ و ۱۳ میلی متر برای لایه های عمیق پوست مورد استفاده قرار خواهد گرفت که چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن را کاهش خواهد داد.

 کیفیت کارتریج رابطه مستقیمی به نتایج درمان خواهد داشت.  فرایند زیبایی هایفو نسبت به روش های جوان سازی دیگر ماندگاری بیشتری دارد و شما می توانید با تمدید مجدد آن به طور سالیانه نتایج نهایی و دائمی حاصل کنید.  بر اساس اثر گذاری این فرایند بر جوان سازی پوست قطعاً هزینه آن مناسب تر از عمل جراحی می باشد.

شاید شما تنها سوالی که در مورد این فرایند در ذهن دارید این است که بهترین دستگاه هایفو برای صورت کدام است ؟

 در پاسخ این سوال باید گفت که بهترین دستگاه بر اساس ناحیه درمان و  اهداف متقاضیان کاملاً متفاوت است.  قطعاً بهترین دستگاه هایفو برای صورت در سالن های زیبایی وجود ندارد و این دستگاه ها تنها توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای کیفیت و نتایج بالا خواهد داشت.

به طور کلی این دستگاه ها در کنار داشتن قدرت بالا در جهت از بین بردن چین و چروک ها لیفت پوست نیز،  قیمت مناسبی دارند و هزینه آن برای زیبا جویان عزیز با صرفه است.  در میان برند های مختلف دستگاه هایفوتراپی برنده دابلیو  با کیفیت ترین دستگاه های هایفو تراپی در دنیا شناخته می شود.  جدیدترین نوع آن دابلیو گلد است که به عنوان جدید ترین سری این دستگاه طراحی شده است.

مزایا و ویژگی های دستگاه هایفو تراپی دابلیو

 کارتریج های این دستگاه می‌ تواند برای عمق های متفاوت پوست مورد استفاده قرار گیرد . با تمرکز بر ناحیه درمان هیچ آسیبی به بافت ها و لایه های پیرامون  وارد نخواهد کرد.  با این دستگاه می توانید از بالاترین قدرت انرژی استفاده کنید. در صورتی که عوارض جانبی آن بسیار کم است.

 با این دستگاه می‌ توان به طور همزمان جوان سازی و لیفتینگ پوست را در طی یک جلسه انجام داد و هیچ آسیبی به لایه اپیدرم و بافت های پیرامون وارد نمی کند.

 دستگاه هایفو  دابلیو برای انواع تیپ های پوستی بدون محدودیت استفاده می شود و در تمام فصل های سال قابل اجرا خواهد بود.

 پس از انجام فرآیند هایفو نیازی به مراقبت های دشوار  و  استراحت در منزل نمی باشد.

 تاثیرات این روند درمانی طولانی مدت است و می توانید با تمدید  سالیانه نتایج آن را دائمی کنید.

 تنظیم این دستگاه آسان و راحت است.

 مراحل انجام هایفو تراپی

هم اکنون که شما با انواع دستگاه های هایفو دابلیو آشنا شدید نوبت آن است که بدانید جوان سازی و لیفتینگ پوست با هایفو چگونه انجام می شود  ؟ متخصصین قبل از ارائه این خدمات درمانی شرایط پوستی و میزان شلی و افتادگی پوست شما را مورد بررسی قرار می دهند تا بر اساس اهداف و نیاز های شما مدل دستگاه و طول موج آن مشخص شود .

زمانی که شما برای این فرایند زیبایی آماده می شوید باید پوستتان از هر گونه آرایش و آلودگی پاک سازی شود . مراحل انجام فرایند هایفو با بی حسی موضعی سپری می شود . پس از بی حسی پوست متخصصین از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کنند.  این ژل برای انجام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه دستگاه هایفو بر سطح پوست قرار خواهد گرفت. طول موج پرتو های دستگاه توسط مانیتور تنظیم خواهد شد . این فرایند زیبایی مستلزم مهارت و دقت بالا خواهد بود و متخصصین می تواند بر اساس تجربه و مهارت خود این فرایند زیبایی را انجام دهند . با نفوذ پالس های الکتریکی دستگاه به لایه های عمیق پوست ممکن است شما با احساس گز گز شدن و یا بی حسی مواجه شوید این احساس برای برخی افراد ناخوشایند است و متخصصین برای شما مصرف مسکن را در این شرایط پیشنهاد می کنند.

جوان سازی پوست با این فرایند به مدت ۳۰ تا ۹۰ در دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. پس از  زمان تعیین شده دستگاه از سطح پوست برداشته می شود.  متقاضیان می توانند پس از پایان جلسه درمان کلینیک را ترک کنند و به محل کار خود یا منزل باز گردند. افراد می‌ توانند بدون نیاز به استراحت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد.

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند ؟

در حال حاضر جوان سازی و زیبا سازی پوست صورت و بخش های مختلف بدن یکی از مهم ترین مسائل برای اکثر خانم ها و آقایان می باشد و همه به دنبال راهی موثر برای بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست خود هستند.  به همین دلیل روش‌ های مختلفی با این هدف ابداع شده است.

فرایند زیبایی و درمانی هایفو تراپی یکی از بهترین روش ها در زمینه جوان سازی پوست می باشد.  این روش به عنوان روشی تقریبا مدرن برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست می باشد که امروزه به عنوان جایگزین لیفت با جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.  با توجه به کاربرد ها و مدل های مختلف دستگاه هایفو می توان برای درمان افتادگی  ها و آسیب های  خفیف و متوسط پوست مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین کسانی که می خواهند از افتادگی و شل شدگی پوست خود پس از پشت سر گذاشتن سن ۳۰ سالگی جلوگیری کنند معمولاً متقاضی این فرآیند خواهند بود.  زیرا ، در این افراد هنوز افتادگی به صورت شدید اتفاق نیفتاده و می‌ توانند نتایج موثری حاصل کنند .

همچنین برخی افراد به دلیل نوسانات وزنی  برای لاغری با افتادگی  و شلی پوست مواجه شده اند .  بنابراین افراد می توانند در جهت لیفتینگ و کشیدگی پوست خود اقدام کنند.

 کسانی که نمی خواهند برای جوان سازی پوست خود روش های جراحی را تجربه کنند و همچنین در ناحیه تحتانی صورت خود با شلی و افتادگی غبغب مواجه هستند می توانند با این روش فرم چهره خود را به شکل مطلوبی تغییر دهند.

 افتادگی خفیف پلک و گونه ها همچنین با فرایند هایفو امکان پذیر است و کسانی که با این مشکلات به صورت سطحی و خفیف مواجه هستند می توانند برای پیشگیری از شدت آن ها از این فرایند استفاده کنند.

 با توجه به کاربرد های بی نظیر فرایند هایفو محدودیت‌ هایی نیز در این روش وجود دارد مثلاً برخی افراد نمی توانند به دلیل شرایط خود از این فرایند استفاده کنند .

کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند مانند مشکل در سیستم انعقاد خون ،  سیستم ایمنی،  فشار کنترل نشده،  بیماری های ویروسی و …… هستند .

کسانی که با مشکلات و بیماری های فعال پوستی مانند جوش ها و آکنه ها مواجه هستند.

 خانم های باردار و شیرده

 کسانی که در بخش های مختلف بدن آن ها از فلز استفاده شده است.

 کسانی که دندان فلزی یا ایمپلنت دارند فرایند هایفو  برای آن ها در شرایط خاصی انجام می شود.

 به طور کلی متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه و انجام فرایند زیبایی و درمانی هایفو شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار خواهند داد تا  در جلسه مشاوره مشخص کنند که آیا شما کاندیدای مناسب برای این تکنیک هستید یا خیر!

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های جوان سازی پوست  به صورت غیر جراحی شامل  تزریق ژل،  تزریق چربی،  تزریق بوتاکس،  مزونیدلینگ،  پیلینگ پوست،  لیزر و  آر اف  انجام می شود . هر کدام از این روش ها بر حسب میزان آسیب های پوستی ، انتظارات افراد و شرایط آن ها انتخاب می شود.

کاربرد ها و مزایای هایفوتراپی

تکنیک زیبایی و درمانی هایفو با استفاده از مدل های پیشرفته و تکنولوژی به روز دنیا انجام می شود.  در این روش ، جوان سازی پوست به صورت سر پایی و کاملا غیر تهاجمی انجام می شود به همین دلیل امروزه به عنوان روشی محبوب و پر طرفدار معرفی می شود .از مزایای بی نظیر فرایند هایفو می توان موارد زیر را اعلام کرد .

همه مراحل این فرایند زیبایی بدون نیاز به تیغ جراحی،  برش،  بخیه و پانسمان سپری می شود.

 پس از انجام این عمل شاهد عارضه هایی مانند کبودی ، خونریزی  و جای بخیه نخواهید بود.

 در طی یک تا دو جلسه می توانید نتایج مورد قبولی حاصل کنید.

 نتایج حاصل از این روش طولانی مدت و تقریبا ماندگار است.

 در طی روند درمان احساس درد نخواهید داشت و نیاز به بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان ندارید.

 این فرایند زیبایی به صورت کاملاً ایمن و بدون خطر سپری می شود و با تاثیرگذاری بالا پوستی جوان و شاداب به شما هدیه می دهد.  پس از انجام فرآیند هایفو هیچ اثری از لک،  زخم و جای اسکار بر سطح  مشاهده نمی کنید.

کاربرد ها :

  • جوان سازی پوست
  • حذف چین و چروک ها در بخش های مختلف صورت حتی جا های حساس مانند پوست اطراف چشم،  پیشانی و دهان آن
  • برطرف کردن افتادگی و شلی پوست
  • درمان افتادگی پلک
  • لیفت گونه ها ، ابرو و پیشانی
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی،  خط خنده رفع افتادگی گوشه لب ها
  • برجسته سازی گونه ها
  • زاویه سازی صورت
  • از بین بردن غبغب
  • برطرف کردن خط چانه و افتادگی زیر چانه
  • جوان سازی پوست دکلته و گردن
  • قوام و استحکام پوست
  • شفافیت و بهبود رنگ پوست
  • درمان منافذ باز پوست

عوارض هایفو تراپی چیست ؟

دستگاه های پیشرفته و مجهز هایفو امروزه به گونه ای طراحی شده اند که میزان عوارض آن به حداقل میزان خود رسیده است . البته ، هر روش درمانی و زیبایی  با عوارض رایجی همراه است و نمی‌ توان آن‌ ها را نادیده گرفت.

 پس از انجام فرآیند هایفو کمی قرمزی و تورم پوست کاملاً طبیعی می باشد که به دلیل تخریب انتخابی سلول ها و افزایش دما در لایه های زیرین پوست  خواهد بود.  عارضه های ایجاد شده در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شود.  در برخی از سالن های زیبایی آرایش گران به  صورت کاملاً غیر حرفه‌ ای سعی می کنند با دستگاه های هایفو به جوان‌ سازی پوست بپردازند .

دستگاه هایفو  که در این سالن ها مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و مرغوب نمی باشند و این افراد با لایه های پوست  و آناتومی آن شناختی ندارند. این  فناوری ممکن است عضلات و بافت های مختلف پوست را دچار آسیب کنند . پس  شما باید برای انجام فرایند هایفو  به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید  و حتماً در مورد نوع دستگاه اطلاعاتی دریافت کنید. احساس سوزن سوزن شدن بدن و بی حسی در حین انجام هایفو برای برخی افراد آزار دهنده است و ممکن است سبب استرس متقاضیان شود.

متخصصین برای کاهش اضطراب دارو های مناسب را تجویز می کنند. مراحل انجام فرایند هایفو بدون احساس درد سپری خواهد شد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو با دستگاه های پیشرفته با  برند های استاندارد و جهانی انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند در طی چند جلسه کوتاه جوانی و شادابی خود را حاصل کنند.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو به صورت کاملاً حرفه ای ارائه خواهد شد . هدف کادر درمانی در این کلینیک نتایج عالی و جلب رضایت زیبا جویان عزیز می باشد .

هزینه هایفو تراپی چقدر است ؟

 امروزه دستگاه های پیشرفته هایفو  به جای عمل لیفت و جراحی مورد استفاده قرار می گیرند.  با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن قطعاً هزینه های آن نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر خواهد بود.

در این روش نیازی به پرداخت هزینه های اتاق عمل ، عمل بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و حتی پس از انجام این فرایند می توانید  بدون مصرف دارو های خاص  و استراحت در منزل فعالیت های روزانه خود را ادامه می دهید.  بنابراین شما هزینه ای مناسبی برای جوان سازی پوست پرداخت خواهید کرد . عوامل مختلفی از قبیل

  • اهداف متقاضیان برای انجام فرایند هایفو
  • مدل و نوع  دستگاه
  • مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک و  همچنین میزان آسیب های پوستی تعیین می شود . ناحیه درمان نیز یکی از موارد مهم در هزینه ها می باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها به صورت کاملا معقول با تعرفه های استاندارد محاسبه می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید با کارشناسان و مشاوران ما  در تماس باشید . کارشناسان ما به صورت کاملاً رایگان پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.
هایفو تراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی اراد-هایفو تراپی

مراقبت های قبل از هایفو تراپی :

قبل از انجام فرایند هایفو در جلسات مشاوره شرکت کنید . در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنید.  در مورد نوع و مدل دستگاه هایفو تحقیق کنید.

 در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.

 اگر در چند ماه اخیر روش های دیگر جوان سازی پوست مانند تزریق ژل،  بوتاکس و  چربی را استفاده کرده اید پزشک را در جریان قرار دهید. اما یک ماه پس انجام این عمل می توانید روش های تزریقی جوان سازی  را انجام دهید.

 از مصرف انواع نوشیدنی های گاز دار و کافئین قبل از انجام فرآیند هایفو بپرهیزید.

 از لایه برداری،  اپیلاسیون و وکس کردن پوست خود داری کنید .

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رفتن به سولاریوم چند روز قبل از انجام هایفو خودداری کنید . زیرا ،  این دو عامل باعث می‌ شود که پوست شما نسبت به امواج هایفو حساس شود.

 با نوشیدن مایعات زیاد پوست بدن خود را هیدراته کنید .

یک هفته قبل از انجام هایفو مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید .

از مصرف انواع آنتی بیوتیک ها،  مسکن ها و دارو های ضد التهابی بپرهیزید.

 هنگامی که برای انجام فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو به کلینیک مراجعه می کنید آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

مراقبت های پس از هایفو تراپی :

 متقاضیان پس از انجام فرایند هایفو و پایان جلسه درمانی می توانند بدون معطلی کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را همانند گذشته ادامه دهند.  البته،  متخصصین برای افزایش تاثیرات درمان توضیحات لازم را در این زمینه ارائه خواهند داد .

پس از انجام تکنیک زیبایی و درمانی هایفو از ماساژ دادن،  خاراندن ، گرم کردن و سرد کردن پوست ممنوع می باشد.

 پس از انجام این عمل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رفتن به سولاریوم خودداری کنید و حتما هنگام خارج شدن از خانه مصرف ضد آفتاب را فراموش نکنید.

 با نوشیدن مایعات زیاد پوست بدن خود را هیدراته کنید و با استفاده از کرم های مرطوب کننده از پوست خود در برابر خشکی محافظت کنید.

 تا ۲۴ ساعت پس از انجام هایفو می توانید پوست خود را با آب ولرم و شوینده های ملایم شست و شو دهید.

 از نوشیدن نوشابه های گاز دار و کافئین دار خودداری کنید.

 متخصصین توصیه می کنند تا ۳ روز پس از محصولات آرایشی استفاده نکنید زیرا ممکن است حساسیت پوست شما را به دنبال داشته باشد.

اثرات و نتایج :

دستگاه هایفو دابلیو یکی از دستگاه های پیشرفته و توسعه یافته برای جوان سازی پوست  می باشد. در این دستگاه ناحیه انتخابی پوست  در لایه SAMS دچار تغییر خواهد شد و بدون آسیب به بافت ها و لایه های پیرامون خود امواج پر قدرت التراسوند در این ناحیه متمرکز خواهد شد .

این دستگاه در سه مدل هایفو دابلیو،  هایفو S و دابلیو گلد طراحی شده است.  هر سه نوع مدل دستگاه به طور پیشرفته امواج التراسوند  را به لایه های زیرین پوست منتقل می‌ کنند تا بتواند خطوط و چین و چروک های سطحی پوست را از بین ببرند.  همچنین با فرایند هایفو و دستگاه های پر قدرت آن می توان چربی های موضعی را همراه با لیفت پوست کاهش داد.

با طراحی این نوع دستگاه ها گرایش افراد نسبت به عمل های تهاجمی جراحی به شدت کاهش یافته است.  دستگاه های پیشرفته هایفو دابلیو  با هدف جوان سازی و لیفتینگ پوست بخش های مختلف صورت گردن ، دکلته،  سینه ، بازو ها  و…..مورد استفاده قرار می گیرد.  و در جهت از بین بردن چربی های موضعی و  لاغری کار ساز می باشد . متقاضیان پس از پایان جلسه هایفو احساس سفتی و کشیدگی در پوست خواهند داشت و با افزایش کلاژن سازی در لایه های پوستی به مرور زمان شاهد  جوان سازی پوست و درمان آسیب های پوستی خواهید بود .

نتایج قطعی هایفو تراپی در  سه ماه قابل مشاهده خواهد بود  و نتایجی در حد جراحی حاصل می شود . معمولاً این فرایند زیبایی برای افراد جوان پاسخ گویی بهتر خواهد داشت زیرا پوست همچنان قوام و استحکام خود را حفظ کرده است. هر چه میزان تولید کلاژن در پوست افزایش یابد پوست استحکام بیشتری خواهد داشت.

فرایند زیبایی و درمانی هایفو یکی از موثرترین روش های غیر جراحی برای باز یافتن جوانی پوست می باشد . عملکرد این دستگاه با کمک امواج التراسوند باعث شده که متقاضیان در طی یک تا دو جلسه بتوانند رضایت کامل حاصل کنند .  مراحل این جراحی بدون درد،  خونریزی ،  برش و حتی تزریق ماده خارجی در  پوست انجام می شود و نتایجی کاملاً پایدار خواهد داشت.

  این فرآیند زیبایی در حدود یک تا سه سال ماندگار است البته،  برخی افراد می توانند مدت زمان بیشتری از نتایج این فرایند لذت ببرند.  متخصصین برای پایدار کردن نتایج تکرار سالیانه هایفوتراپی را پیشنهاد می کند.

دوره نقاهت پس از چقدر است ؟

 همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم مراحل انجام فرآیند هایفو با  مدل های مختلف دستگاه به صورت کاملا غیر تهاجمی و  بدون  نیاز به برش ،  بخیه  و پانسمان و حتی هیچ گونه تزریقی انجام می شود.  بنابراین زیبا جویان عزیز می توانند بدون معطلی پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  البته ، برای افزایش تاثیرات درمان  و نتایج مطلوب برخی از مراقبت های پوستی توصیه خواهد شد.

پس اگر می خواهید دوام و تاثیرات این فرآیند را افزایش دهید باید در دوره بهبودی پوست خود را در معرض هوای گرم و سرد قرار ندهید.  مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید . به هیچ وجه در معرض نور خورشید و اشعه UV  قرار نگیرید.  با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.  استفاده از ضد آفتاب و مرطوب کننده ها را فراموش نکنید. خلاصه  با مراقبت صحیح از پوست ، تغذیه مناسب و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می توانید تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر هایفوتراپی بهره مند شوید.

تورم پس از انجام فرآیند هایفو به دلیل آسیب انتخابی سلول ها حاصل می‌ شود که این عارضه گذر است و در طی چند ساعت برطرف می شود. قرمزی پوست نیز همچنین از عوارض  رایج است که با افزایش دما در لایه های زیرین پوست ایجاد خواهد شد که به مرور زمان بر طرف می شود . عوارض ایجاد شده نگران کننده نخواهد بود و جزو عوارض طبیعی و رایج دستگاه هایفو  محسوب می شود.

هایفو تراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو تراپی

تعداد جلسات هایفو تراپی چقدر است ؟

با توجه به کاربرد های انجام فرایند هایفو  و همچنین میزان آسیب های پوستی و شرایط سنی متقاضیان تعداد جلسات کاملاً متفاوت می باشد.  متخصصین برای افتادگی خفیف پوست پوست یک جلسه هایفو را مناسب می دانند . اما ، برای چین و چروک های عمیق تر و افتادگی متوسط پوست پزشک  جلسات بیشتری را در نظر خواهد گرفت.

هر جلسه هایفوتراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد البته متخصصین توصیه می‌ کنند برای پایدار کردن و افزایش ماندگاری نتایج این عمل را در جلسات سالیانه نیز انجام دهید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین کار بلد و حرفه ای انجام خواهد شد .

در این روش انواع خدمات درمانی با استفاده از تجهیزات مدرن با استاندارد های جهانی ارائه می شود و دستگاه هایی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می‌ باشد.  بنابراین مراحل درمان به صورت کاملا حرفه ای و ایمن سپری خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa/

نتیجه گیری:

 فرایند هایفو به معنی امواج متمرکز می باشد که امروزه می توان برای جوان سازی پوست از دستگاه های پیشرفته تکنولوژی پیشرفته استفاده کرد.  لایه های عمیق پوست تحت تاثیر امواج پر قدرت اولتراسوند قرار می گیرند و با افزایش میزان کلاژن سازی پوست عضلات و لایه های پوستی کشیده و سفت خواهد شد. امواج پر قدرت التراسوند دمایی لایه های پوستی را در حدود ۶۵ تا ۸۰ درجه افزایش می‌ دهند و با تخریب سلول ها در این ناحیه ترمیم و بازسازی پوست انجام خواهد شد.

در این روش متخصصین بر اساس کاربرد های مختلف مدل دستگاه هایفو را انتخاب خواهند کرد.  در طی این مطلب شما را با مزایای بینظیر دستگاه دابلیو  آشنا کردیم این دستگاه در سه نوع طراحی شده  که توسط کمپانی هایرونیک کره جنوبی تولید شده است.  البته،  نسخه چینی این دستگاه نیز وجود دارد اما  دستگاه های  ساخت کره ای مطمئن تر خواهند بود.  با استفاده از این دستگاه می توان لایه های مختلف پوست را تحت تاثیر قرار داد.  سری این دستگاه دارای ۴ کارتریج می باشد که شامل

  • عمق ۱.۵  میلی متر
  • ۳ میلی متر
  • ۴.۵ میلی متر
  • ۸ و ۱۳  میلی متر

می باشد که متخصصین بر اساس کاربرد ها و میزان افتادگی پوست انتخاب نوع آن را  انتخاب م ی کنند. نتایج حاصل از این فرایند همانند لیفت با جراحی می باشد در صورتی که شما جوانی و شادابی پوست خود را بدون تهاجم،  برش و بخیه حاصل خواهید کرد . همچنین هزینه مناسبی را در این زمینه پرداخت می‌ کنید.

این دو عامل از تفاوت های مهم فرایند هایفو و لیفت با جراحی می باشد.  به همین دلیل امروزه فرآینده هایفو بهترین جایگزین برای عمل لیفت با جراحی خواهد بود.  اگر شما نیز می خواهید برای جوان سازی و شادابی پوست خود اقدام کنید پیشنهاد می کنیم از دستگاه های پیشرفته هایفو تراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهره مند شوید . در این کلینیک خدمات زیبایی و درمانی پوست توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای به صورت کاملا تخصصی ارائه خواهد شد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از نتایج بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/liyb

لینک آپارات:https://aparat.com/v/QzXid

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Wo3xq6NX

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.