زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هاشور ابرو ماژیکی چیست؟

هاشور ابرو ماژیکی چیست؟

هاشور ابرو ماژیکی چیست؟

جهت زیبایی ابروها و پرپشت شدن آن ها می توان از روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن استفاده کرد. ولی امروزه خانم های زیادی تمایل به استفاده از این روش ها به دلیل سوزن های دستگاه و یا نتیجه کار آن ندارند. برای همین جهت زیبایی ابرو ها از ساده ترین راه ها جهت ایجاد جلوه به ابروهای خود استفاده می‌کنند. استفاده از هاشور ابرو ماژیکی توسط مداد هاشور ابرو به عنوان ساده ترین و موقتی ترین راه برای زیبایی ابروها می باشد.

مداد هاشور ابرو ماژیکی چیست؟

مداد هاشور ابرو ماژیکی امروزه در بازار جوری طراحی شده که مخصوص ابرو می باشد.
این مدادها دارای سر اوریب شکل می باشند تا راحت تر بتوان به کمک آن ها تارهای موی ابرو را به راحتی و به شکل طبیعی ترسیم کرد. روش های متنوعی برای طراحی وجود دارد. ماژیک ابرو و یا مداد ابرو کاربردی آسان دارد. به کمک ماژیک می توانید قسمت های خالی ابرو را پر کرده و باعث ایجاد قرینگی در ابروها شوید. ماژیک برخلاف مداد ایجاد چسبندگی در ابروها نمی‌کند و گزینه مناسبی برای انواع پوست می باشد. استفاده از ماژیک ابرو نیاز به مهارت خاصی ندارد و همه افراد می توانند از این محصول برای ابرو متناسب با رنگ ابرو استفاده کنند. البته باید رنگ صحیح انتخاب شود تا نتیجه کار عالی شود.
قدم اول در طراحی هاشور به وسیله مداد شستن صورت از هرگونه چربی و آلودگی است و بعد به کمک پودر آرایش ابروها را بپوشانید و سپس با استفاده از یک براش مخصوص شروع به کشیدن طراحی اولیه ابرو کنید.
استفاده از ماژیک ابرو برای طراحی معایبی نیز دارند. اگر به طور مکرر از ماژیک برای آرایش استفاده شود می‌تواند آسیب‌هایی به ابرو وارد کند. همچنین اگر ماژیک ابرو از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ریسک التهاب را افزایش داده و ممکن است ناقل عفونت باشد. پس از انتخاب لوازم آرایشی تقلبی برای جلوگیری از حساسیت ها، خارش و التهاب دور چشم خودداری کنید.

مراحل استفاده از هاشور ابرو ماژیکی

1. شستن صورت از هرگونه آرایش و چربی
2. استفاده از ماژیک ابرو برای طراحی
3. پر کردن جاهایی از ابرو که خالی است و ایجاد تارهای نازک شبیه به مو

کاربرد و مزایای هاشور ابرو ماژیکی

• رفع عیوب ابرو
• پر کردن نواحی خالی ابرو
• مناسب برای افرادی که تمایل به انجام روش های نوین برای طراحی ابرو به صورت دائمی ندارند
• موقتی بودن

کاندیدای مناسب استفاده از هاشور ابروی ماژیکی

کاندیدای مناسب جهت استفاده از ماژیک برای هاشور ابرو افرادی هستند که به دلیل استفاده از سوزن در روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و ایجاد زخم تمایل به استفاده از این روش ها ندارند و به دنبال یک روش موقتی جهت زیبایی ابروهای خود می باشند.

عوارض و معایب

یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی ماژیک ابرو می باشد که ممکن است استفاده بیش از حد از این وسیله به ابرو صدمه زده و موجب از بین رفتن ریشه مو شود. اگر از این لوازم آرایشی به صورت مکرر استفاده کنید باعث آسیب‌های بیشتر به ابروها می شوید و همچنین با فشار بیش از اندازه به ابرو باعث ریزش و کم شدن ابروهای خود خواهید شد.
خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو در کلینیک بین المللی آراد زیر نظر متخصص کلینیک امکان پذیر می باشد.

هزینه های مربوط به استفاده از هاشور ابرو ماژیکی

هزینه های مربوط به استفاده از هاشور ابرو ماژیکی با توجه به نوع برند در بازار متفاوت می باشد.
جهت استفاده از روش های پزشکی به صورت دائمی برای رفع نواقص ابرو می‌توانید از روش‌های نظیر میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده کنید. جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام این روش های پزشکی با کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مطلع شوید.

 

هزینه هاشور ابرو ماژیکی
نتیجه هاشور ابرو ماژیکی – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

 

مراقبت های قبل از هاشور زدن ابرو

قبل از استفاده از ماژیک برای ایجاد هاشور در ابرو صورت خود را از هرگونه آلودگی و لوازم آرایشی شسته و به کمک پودر مخصوص آرایش ابروها را پوشانده و به ایجاد طرح اولیه ابرو بپردازید. در ابتدا سعی کنید که ابروها را به طور کامل پر نکنید تا حالت غیرطبیعی به خود نگیرد و جاهایی که ابرو خالی از مو است را تارهای نازک شبیه به مو بکشید تا شکل طبیعی تر به خود بگیرد. هیچ گاه از مداد چشم برای حالت دهی به ابرو استفاده نکنید. زیرا چربی بسیاری دارد و حالت غیرطبیعی برای ابروهای شما به ارمغان خواهد آورد.

مراقبت های بعد از استفاده از هاشور ابرو ماژیکی

بعد از اتمام کار و کشیدن هاشور توسط ماژیک در لابلای تارهای ابرو نیاز به مراقبت خاصی نیست و شما به راحتی می توانید با ایجاد طرح مورد علاقه در ابروها به زیبایی و پرپشت شدن ابرو در کمترین زمان به صورت موقتی کمک کنید.

اثرات و نتایج

نتایج استفاده از ماژیک برای ایجاد هاشور در لابلای ابروها بلافاصله پس از اتمام کار قابل مشاهده می باشد و باعث زیبایی و پرپشت شدن ابروها و ایجاد حالت طبیعی در ابروها می‌شود.

دوره نقاهت

استفاده از لوازم آرایشی مانند ماژیک برای ابرو نیاز به هیچگونه استراحت و دوره نقاهت ندارد. برخلاف برخی روش های زیبایی که نیاز به گذراندن دوره نقاهت دارد.

تعداد دفعات استفاده از هاشور ابرو ماژیکی

استفاده از لوازم آرایشی جهت ترمیم ابرو و پر کردن جاهای خالی ابرو و حالت پذیری به آنها در هر مناسبتی قابل اجرا می باشد. فقط تا حد امکان از لوازم آرایشی برند و معتبر استفاده کنید تا از عوارض استفاده از لوازم غیر بهداشتی دور بمانید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد خدمات مربوط به زیبایی ابروها توسط روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلدینگ توسط متخصص کلینیک جناب دکتر محمد علیزاده انجام می گیرد. شما با استفاده از روش های نوین و جدید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و آراسته به صورت دائمی به رفع نواقص ابرو کمک می‌کنید و دیگر نیاز به استفاده از لوازم آرایشی برای پر کردن و حجم دهی به ابرو ها نیستید.
همچنین در این کلینیک خدمات مربوط به جوانسازی پوست زیر نظر متخصص کلینیک انجام می گیرد که جهت اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین دستگاه جوانسازی پوست مراجعه بفرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
https://www.instagram.com/clinicarad.international
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه :
https://clinicarad.com/4mc3
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
لینک آپارات :     http://m.aparat.com/v/


لینک نماشا : https://www.namasha.com/v/GrWIwVWL
لینک یوتیوب : https://youtu.be/Ob8Nvoov7xk
لینک توئیتر : https://pic.twitter.com/71adStlWHc
لینک پینترست : https://pin.it/68blakA

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.