زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مهم ترین عامل ریزش ابرو

مهم ترین عامل ریزش ابرو

پرپشت و زیبا بودن ابرو در جوانی و شادابی چهره نقش مهمی را ایفا می‌کند گاهی با افزایش سن تارهای موی ابرو شروع به ریزش می کند و این مسئله برای افراد مخصوص خانمها ناراحت کننده است که در این مقاله مهم ترین عامل ریزش ابرو و درمان آن توضیح داده شده است.

مهم ترین عامل ریزش ابرو

از مهم ترین عامل ریزش ابرو میتوان :

°به هم خوردن هورمون های بدن
° رژیم غذایی نامناسب و خودسرانه
°مشکلات پوستی
°عفونت های قارچی
اشاره کرد.
ریزش ابرو و کم پشت شدن آن می تواند به جز اثرات زیبایی بر روح و روان فرد نیز اثر گذاشته و فرد را دچار افسردگی کند اما امروزه روش های مناسب و آسانی برای رفع این مشکل وجود دارد که شما می توانید در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به داشتن ابروهای پرپشت و زیبا دست پیدا کند یکی از این روشها درمان میکروبیلدینگ است.

میکروبلیدینگ چیست:

میکروبیلدینگ با استفاده از سوزن های مخصوص و قرار دادن آنها در جای مخصوص رنگ پوست ابرو تزریق میشود و هاشور ها را در امتداد رویش ابرو به طرف بالا زده می شود تا فرم ابرو طبیعی به نظر برسد و باعث زیبایی و پرپشتی ابرو میشود این روش برای زیبایی و آرایش ابرو و برای از بین بردن جاهای خالی ابرو و ریزش ابرو به کار میرود که درمان مناسبی است و شما میتوانید در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید و حتی می توانید مهم ترین عامل ریزش ابرو که عوامل ژنتیکی است را با این درمان از بین ببرید.

مزایای میکروبیلدینگ:

° آسان و راحت
°هزینه مناسب
°بدون درد و خونریزی
°عدم نیاز به جراحی های سنگین و بیهوشی کامل
°ماندگاری طولانی
°عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت
و….
موارد گفته شده فقط چند نمونه از مزایای میکروبیلدینگ هستند که شما می توانید با این روش حتی مهم ترین عامل ریزش ابرو را نیز از بین ببرید و باعث زیبایی صورت خود شوید.

هزینه:

هزینه انجام درمان میکروبیلدینگ برای از بین بردن مهم‌ترین عامل ریزش ابرو با توجه به مشخصات فردی مانند مقدار ریزش ابرو و همچنین مدت زمان انجام این درمان و تعداد جلسات مشخص می‌شود و شما با گذراندن جلسه مشاوره می توانید از قیمت و هزینه این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

پرپشت و زیبا بودن ابرو ها از دلایل زیبایی صورت افراد است و می تواند باتوجه به مهم ترین عامل ریزش ابرو مانند افزایش سن و رژیم های نامناسب زیبایی از بین برود اما شما می توانید با انجام درمان‌میکروب این مشکل را حل کنید که در این روش با استفاده از سوزن های مخصوص و با ایجاد خراش بر روی پوست رنگ ها با عکس به وجود آمدن خط هایی در جهت رویش مو می باشد و باعث پرپشت نشان دادن ابروها میشود و این روش بسیار آسان بوده و عوارضی برای شما در بین خواهد داشت اما باید تحت نظر فرد متخصص و ماهر انجام گیرد تا سلامتی شما را به خطر نیندازد.
شما می توانید کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و حتی مهم ترین عامل ریزش ابرو را با روش میکرو‌بیلدینگ از بین ببرید و زیبایی را به صورت خود هدیه دهید این کلینیک درمان میکروبیلدینگ را توسط جناب دکتر علیزاده انجام می دهد و شما می توانید از مشاوره رایگان این کلینیک استفاده کنید و بهترین نتیجه را از این درمان به دست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/iom4

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.