زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

معرفی ۱۱ روش مدل و معجزه گر لیفت صورت

معرفی ۱۱ روش مدل و معجزه گر لیفت صورت

معرفی ۱۱ روش مدل و معجزه گر لیفت صورت

برای داشتن پوستی یکدست و صاف باید مراقبت‌ های ویژه ای از پوست انجام داد زیرا یکی از مهم ترین ارکان زیبایی جوانی و شادابی پوست می باشد. متاسفانه دلایل مختلفی زیبایی ما را تحت تاثیر قرار می دهد و به مرور زمان شاهد‌ این تاثیرات بر چهره خود خواهیم بود. افرادی که به مدت طولانی و دائمی در مقابل نور خورشید قرار می گیرند، رطوبت و شادابی پوست خود را در مدت زمان کوتاهی از دست می دهند اگر چه فقط نور خورشید علت پیری پوست نیست و عواملی مانند افزایش سن، فشار های عصبی، تغذیه غیر اصولی، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نا مرغوب و… باعث از بین رفتن زیبایی و اعتماد به نفس همه افراد خواهد شد . چین و چروک ها را می توانید در بخش های مختلف صورت خود مانند دور چشم، اطراف دهان و پلک ها مشاهده کنید و افراد حس پیری و افسردگی خواهند داشت. خوشبختانه امروزه در زمینه ی زیبایی پیشرفت های گسترده ای حاصل شده است و می توان روز به روز با تکنیک های موثر و پیشرفته برای جوان سازی پوست اقدام کرد . با این تکنیک های مختلف انواع آسیب های پوستی را که به دلایل مختلفی بر سطح پوست مشاهده می‌ شود را رفع خواهد کرد و شاهد جوانی و شادابی مجدد چهره خواهید بود . در این مطلب ما قصد داریم در مورد چند روش لیفت صورت که امروزه جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی محسوب می‌ شود آشنا کنیم. تا با توجه به شرایط خود و میزان چین و چروک ها بهترین راهکار را انتخاب نمایید. همه این روش ها در کلینیک های تخصصی با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود تا شما عزیزان بتوانید در مدت زمان کوتاهی زیبایی و جوان از دست رفته خود را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم؟

عوامل مختلفی مانند به کار گیری سبک نادرست در مراحل مختلف زندگی، جمع شدن چربی ها در قسمت های مختلف زیر پوست صورت، افزایش سن، نور خورشید و …. باعث از دست رفتن زیبایی و شاهد به تدریج چین و چروک ها در اطراف بینی، گونه ها، لب ها و چشم ها می باشید . حتی شما با افتادگی و شلی پوست در قسمت های پایینی صورت خود مواجه خواهید شد که فرم و تناسب اجزای صورت را تحت تاثیر قرار می دهد. با مشاهده این نشانه ها بر سطح پوست چهره ، باید به دنبال یکی از روش‌ های مناسب برای از بین بردن این مشکلات و بازگرداندن زیبایی و جوانی به چهره باشید تا به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

انواع روش های لیفت صورت چیست و چه مراحلی دارد؟

برای انتخاب بهترین روش لیفت باید از متخصصین زیبایی کمک بگیرید زیرا فقط متخصصین می توانند تشخیص دهند که کدام روش برای شما مناسب تر است. در این زمینه متخصصان و افتادگی پوست شما را مورد بررسی قرار می دهند، همچنین با بررسی وضعیت جسمانی شما و میزان شلی و افتادگی پوست محل درمان و نوع پوست شما بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد تا با شرایط شما مطابقت داشته باشد و بتوانید نتایج مطلوبی حاصل کنید. اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که روش‌ های جراحی را انجام دهند زیرا نتایج آن دائمی و ماندگار است. اگرچه باید قبل از انجام این عمل باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که باید عوارض پس از جراحی را پشت سر بگذارید و نیاز به مراقبت زیاد و دوره نقاهت طولانی مدتی خواهید داشت. میزان عوارض در این روش نسبت به روش های غیر جراحی بسیار شدید است و همه مراحل انجام آن با بیهوشی عمومی انجام می‌شود و باید دو روز در بیمارستان بستری شوید و سپس دوره نقاهت طولانی مدتی را در منزل پشت سر بگذارید. در این دوران مراقب ها تا بسیار سخت است و تا مدتی پانسمان بر پوست شما قرار دارد.

در چند سال اخیر روش های غیر جراحی به دلیل این که نیاز به بیهوشی ندارد و پس از انجام آن عوارض بسیار خفیف است و نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین این روش های زیبایی دوره درمان کوتاهی خواهد داشت و نیاز نیست که مراقبت های سختی را در نظر بگیرید. در اکثر روش های غیر جراحی پس از پایان مرحله های درمان می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید .

در صورتی که میزان چین و چروک ها و خطوط و افتادگی پوست چندان شدید نباشد متخصصان روش های غیرجراحی را گزینه بهترین می دانند.

برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست می توان از روش های جراحی و غیر جراحی بهره‌مند شد . در طی این نوشتار ما به بررسی چند نمونه از روش های غیر جراحی از قبیل هایفوتراپی، تزریق ژل و چربی، تزریق بوتاکس، آر آف ، لیفت با نخ و کربوکسی تراپی می پردازیم. هر کدام از این روش ها نتایج بی نظیری به همراه خواهد داشت و در کنار به دست آوردن جوانی و شادابی چهره، انواع آسیب های پوستی نیز مورد درمان قرار می گیرد.

متخصصین حرفه ای و با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انتخاب روش لیفت مناسب شرایط جسمانی و میزان چین و چروک ها و شدت افتادگی پوست را مورد بررسی قرار می‌دهند و بهترین روش جوانسازی را برای شما ارائه خواهند داد. در ادامه مطلب شما را با بهترین روش های لیفت و جوان سازی صورت آشنا خواهیم کرد.

• هایفوتراپی

هایفوتراپی جزء روش های مدرن و امروزی است که در طی یک تا دو جلسه کوتاه جوانی و شادابی را به پوست صورت باز می گرداند. هایفو تراپی توسط امواج متمرکز الکترو سوند انجام خواهد شد و طی مراحل آن هیچ برش خونریزی و بخیه و تزریق انجام نمی شود . هایفوتراپی برای افرادی که می خواهند بدون نیاز به تیغ جراحی و روش های تزریقی پوستی جوان و شاداب داشته باشند پیشنهاد خواهد شد . در طی این عمل با نفوذ امواج متمرکز فراصوت الکترو سوند لایه های عمیق و زیرین پوست تحت تاثیر قرار می گیرند و بر لایه های سطحی تاثیری نخواهد داشت. امواج الکترو سوند با تولید گرما در زیر پوست میزان کلاژن سازی را افزایش می دهد. با افزایش میزان خون رسانی در بافت ها و عضلات شاهد سفتی و کشیدگی پوست صورت خواهید بود. هایفوتراپی یکی از بهترین روش های از بین بردن چین و چروک ها، افتادگی و شلی پوست و همچنین خطوط ایجاد شده بر بخش های مختلف صورت می باشد.

هایفوتراپی را می توان به عنوان ایمن ترین روش زیبایی معرفی کرد . در طی مراحل آن نیاز به تحمل درد شدید نیست و نتایج آن در کنار عوارض خفیف، ماندگار و طولانی مدت خواهد بود. به دلیل این ویژگی خاص روز به روز بر طرفداران هایفوتراپی افزوده می‌ شود و متخصصان زیبایی برای کسب نتایج ماندگار پیشنهاد می‌ کنند که سالی یک بار این عمل زیبایی را تکرار کنید. تا بتوانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید. این عمل با ترمیم و باز سازی پوست همه علائم پیری را از چهره بر طرف می کند.

هایفوتراپی می تواند تاثیرات بی نظیری بر پوست ایجاد کند و در جهت بر طرف کردن چین و چروک ها و خطوط و افتادگی های خفیف تا متوسط پوست مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین هایفوتراپی را برای افرادی که در سنین ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند مناسب می‌ دانند.

• آندولیفت

آندولیفت یکی از روش های غیر جراحی در جهت زیبایی و جوان سازی پوست می باشد که نتایج آن کمتر از لیفت با جراحی نمی باشد و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. مراحل این فرایند زیبایی به صورت بی حسی موضعی طی خواهد شد و هیچ برش و بخیه و تزریقی ایجاد نمی شود .اما با این روش می‌ توانید زیبایی و جوانی پوست خود را حاصل کنید. متخصصین زیبایی این فرایند را جزء بهترین روش های لیفت صورت معرفی می کنند و بدون عوارض خطرناک و احتمالی به نتایج ‌العاده‌ای دست خواهید یافت. فرایند زیبایی و جوان سازی آندولیفت با دستگاه های لیزر با طول موجی برابر ۱۴۷۰ نانومتر انجام خواهد شد. در طی این روش امواج لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می‌ دهند با این عمل پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد شد و این پروتئین در پوست افزایش می یابد. فرایند لیزر چربی‌ های اضافه در زیر پوست را از بین می‌ برد و شما پوستی سفت و کشیده حاصل خواهید کرد. لیفت با فرآیند آندولیفت در یک جلسه درمانی انجام خواهد شد و می توانید بدون گذراندن دوره نقاهت به فعالیت های روزانه خود بپردازید. میزان ماندگاری آندولیفت تقریباً سه سال می باشد و پس از پایان دوره ماندگاری آن ترمیم مجدد پوست پیشنهاد می شود. با تمدید مجدد می توانید نتایج بهتری حاصل کنید.

• ‏ ‏ ‏آر اف فرکشنال

اگر شما دوست دارید که برای زیبایی و جوان سازی پوست خود از روش های موثر بهره مند شوید آر اف فرکشنال گزینه ی مناسبی می باشد. در این روش می توان امواج رادیو فرکانسی را همراه با فرایند زیبایی میکرونیدلینگ ترکیب کرد و جوانی و شادابی چهره به شکل مطلوبی حاصل کرد . با ترکیب این دو روش تاثیرات درمان چندین برابر می شود و پس از نفوذ امواج رادیو فرکانسی به لایه های پوست میزان کلاژن پوست افزایش می یابد . در نتیجه پوست کشیده و سفت خواهد شد. روش زیبایی میکرونیدلینگ در جهت درمان انواع آسیب های پوستی، ناهمواری های سطح پوست، جای جوش و آکنه موثر می باشد و تاثیرات بی نظیری به همراه خواهد داشت. پس این دو روش در کنار یکدیگر کامل کننده یکدیگر خواهند بود و پوستی یکدست و شاداب به شما هدیه خواهند داد با انجام این روش میزان انعطاف‌ پذیری پوست نیز افزایش می یابد.

این روش زیبایی ماندگاری طولانی مدتی دارد و دوام آن نسبت به هایفو تراپی بیشتر است. تاثیرات رادیو فرکانسی سه تا پنج سال باقی می‌ ماند و نیاز به روش های تزریقی و جراحی نمی‌ باشد و تاثیرات آن در حد جراحی می باشد. فرایند زیبایی رادیو فرکانسی بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود. همه افراد در سنین مختلف می توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند آن بهره مند شوند.

• آتیوا

آتیوا به عنوان بهترین روش جوان سازی پوست معرفی می شود. این روش به عنوان یکی از روش های زیر مجموعه آر اف فرکشنال می باشد. با انجام این فرآیند لایه ها و بافت های زیرین پوست همزمان و یکنواخت گرم می شوند و میزان تولید سلول ها و کلاژن سازی افزایش می یابد. با این عمل سلول های فیبروبلاست نیز برای تولید کلاژن تحریک می‌ شوند پس در نتیجه شما پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. با عمل زیبایی آتیوا همه ناهمواری هایی که بر سطح پوست به دلیل جای آکنه، جای جوش و دیگر آسیب های پوستی وجود دارد درمان خواهد شد.

روش زیبایی و جوانسازی آتیوا جزء روش های غیر جراحی می باشد که در یک جلسه انجام می شود و پس از آن شاهد عوارض خطرناک و احتمالی نخواهید بود. اگر شما جزء افرادی هستید که به فکر درمان افتادگی و شلی پوست خود هستید مطمئنا متخصصین زیبایی این عمل را پیشنهاد می کنند. البته در صورت شدید بودن میزان افتادگی های پوستی این عمل در جلسات بیشتری انجام خواهد شد تا بتوانید تا مدتی طولانی از نتایج بی‌ نظیر آن بهره مند شوید و چهره ای شاداب و جوان داشته باشید.

• تزریق بوتاکس

امروزه تزریق بوتاکس یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست در سر تا سر دنیا می باشد و نتایج بی نظیری به همراه دارد. مهمترین ماده ای که باعث تاثیرات آن بر پوست می‌ شود سم بوتولینیوم است که به شکل عجیبی چین و چروک ها و خطوط سطح پوست را از بین خواهد برد. حتی در برخی مواقع متخصصین برای بر طرف کردن عیب های ظاهری چهره از این عمل استفاده می کنند. تزریق بوتاکس را می توان برای درمان افتادگی نوک بینی، گوشه لب ها و لیفت ابرو مورد استفاده قرار داد. ممکن است این عمل در برخی افراد با حساسیت همراه باشد. متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از اقدام به تزریق بوتاکس آن را بر پوست متقاضی تست می کنند تا از میزان حساسیت افراد نسبت به بوتاکس مطمئن شوند و از در ایجاد خطر پس از تزریق پیشگیری شود. تزریق بوتاکس جزء روش های موقتی است و پس از ۴ تا ۶ ماه تاثیرات آن بین می‌ رود و پوست به حالت قبل باز می‌ گردد . در این شرایط می توانید برای ماندگار کردن نتایج این عمل را مجدداً تکرار کنید.

• تزریق ژل

کسانی که در مورد روش های زیبایی آگاهی کامل دارند معمولاً روش های تزریق را با هم اشتباه می گیرند . در نتیجه افراد معمولاً تزریق ژل و بوتاکس را از هم تشخیص نمی‌ دهند. مواد مورد استفاده در هر کدام از روش ها کاملاً متفاوت است. ژل های تزریقی برای از بین بردن خطوط و چین و چروک هایی که در سطح پوست مشاهده می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بوتاکس با فلج کردن عضلات سبب کشیدگی پوست خواهد شد و برای اعضای مختلف صورت موثر می باشد. این عمل خطوط ایجاد شده در سطح پیشانی و اطراف چشم، خطوط پنجه کلاغی و خط بین ابرو را از بین می برد و تاثیر بی نظیری از بین بردن چین و چروک های ریز در سطح پوست خواهد داشت. تزریق ژل با برجسته کردن گونه ها و لب ها فرم چهره به شکل مطلوبی تغییر می‌ دهد. این فرایند زیبایی در جهت حجم دهی و افزایش سایز باسن و سینه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و سبب تناسب اندام خواهد شد.

متخصصان نوع ژل را بر اساس محل تزریق تعیین می‌ کنند. این ژل ها از نظر ماندگاری نیز متفاوت هستند . عواملی مانند شرایط سنی، شدت آسیب های پوستی و نوع پوست تاثیر گذاری ژل را تحت تاثیر قرار خواهد شد. ماندگاری ژل ها بر اساس نوع ژل از ۶ ماه تا ۵ سال متفاوت خواهد بود و پس از پایان دوره ماندگاری آن ها تمدید مجدد آن ها امکان پذیر می باشد.

مرغوب ترین نوع ژل برای جوان سازی اجزا مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد ژل حاوی هیالورونیک اسید می باشد که تاثیر بی نظیری در جوان سازی و شادابی پوست خواهد داشت و ماندگاری موقتی دارند پس به مرور زمان در بدن تجزیه و جذب خواهد شد. این ژل ها با بدن انسان ها سازگار هستند بنابراین پس از تزریق علائمی مانند حساسیت و واکنش های آلرژیک بسیار کم خواهد بود.

• کربوکسی تراپی

فرایند زیبایی کربوکسی تراپی تقریباً نا آشنا است اما به عنوان بهترین و موثرترین روش های زیبایی معرفی می‌ شود. این فرایند زیبایی در کنار جوان سازی و از بین بردن چین و چروک ها تاثیر بی نظیری در از بین بردن آسیب های پوستی خواهد داشت و انواع ترک های پوستی را می تواند به شکل مطلوبی بر طرف کند.

کربوکسی تراپی برای از بین بردن گودی و سیاهی دور چشم ، فرورفتگی های سطح پوست ناشی از جای آکنه و جای جوش و ..موثر می باشد. عنصر مورد استفاده در این روش گاز دی اکسید کربن است که با فشار کم و تنظیم شده به محل مورد نظر تزریق می‌ شود. با افزایش میزان دی اکسید کربن نیاز پوست به اکسیژن افزایش می یابد و در نتیجه بازسازی و ترمیم پوست انجام خواهد شد. در این شرایط میزان خون رسانی در پست نیز افزایش می‌ یابد و کلاژن بیشتری تولید خواهد شد و شاهد پوستی جوان و یکدست خواهید بود.

با نفوذ گاز دی اکسید کربن با فشار تنظیم شده و کم توسط سرنگ های مخصوص، سریعاً پوست بازسازی و ترمیم می‌ شود و شما می‌ توانید نتایج بی‌ نظیری حاصل کنید.

متخصصین برای به دست آوردن نتایج مطلوب تر در فرایند کربوکسی تراپی را در ۴ تا ۸ جلسه انجام می‌دهند . این جلسات با فواصل ۲ تا ۴ هفته برگزار خواهد شد که مدت ماندگاری آن ۴ تا ۶ ماه می باشد.

• لیفت صورت با نخ

نخ هایی که به جهت جوان سازی پوست و حذف چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد پلی لاکتیک اسید و یا اسید گلیکولیک نامیده می شود . این روش درمانی و زیبایی با هدف درمان افتادگی و شلی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و افرادی که متقاضی داشتن گونه های زیبا و برجسته هستند به این عمل گرایش زیادی دارند‌ همچنین کسانی که تمایلی به انجام عمل های جراحی و یا تزریقی ندارند لیفت با نخ را به روش‌ های دیگر ترجیح می‌ دهند.

افرادی که در مورد این فرایند اطلاعات کافی ندارند برای انتخاب این روش دچار استرس و ابهام می شوند. در صورتی که متخصصان هنگام جای گذاری نخ ها برشی سطحی و کوچک در محل رویش مو ایجاد می کنند تا بتوانند آن ها را در زیر پوست قرار دهند. پس از جایگذاری، نخ ها کشیده و سفت خواهند شد و شلی و افتادگی پوست بر طرف می‌ شود.

لیفت با نخ به عنوان روش های غیر جراحی معرفی می شود و مراحل انجام آن نیاز به بیهوشی عمومی ندارد. برش ها در ناحیه خط رویش مو ایجاد می شود و بر سطح پوست نمایان نخواهند شد و نباید شما نگران برجای ماندن جای زخم، بخیه و نخ ها باشید. عوارضی که ممکن است پس از لیفت با نخ حاصل شود شامل کبودی، تورم و سوزش در پوست است این عوارض کاملاً طبیعی هستند و در مدت زمان کوتاهی از بین می روند . وقتی نخ ها در زیر پوست قرار می‌ گیرند به مرور زمان در پوست تجزیه خواهند شد و پس از پایان دوره ماندگاری پوست به حالت قبل باز می‌ گردد. شما برای ماندگار کردن نتایج این عمل و جوان سازی مجدد پوست باید این عمل را تکرار کنید.

  • لیفت صورت با نخ PDO

در این روش تفاوت در نوع جنس نخ می باشد و به جای نخ های پلی لاکتیک اسید نخ های pdo مورد استفاده قرار می گیرد . نخ های PDO پس از قرارگیری در زیر پوست در اثر کشیدگی کلاژن بیشتری تولید می کنند و شما پس از مدت زمان کوتاهی می توانید تاثیرات آن را بر پوست صورت مشاهده کنید. لیفت با نخ باعث افزایش حالت کششی و انعطافی پوست خواهد شد. همراه با حالت ارتجاعی و کشسانی پوست مشکلاتی از قبیل منافذ باز پوست از بین می‌ رود و در نتیجه پوست صاف یکدست خواهد شد و باعث استحکام و قوام پوست در نواحی مختلف صورت مانند اطراف لب ، اطراف چشم و پیشانی، بینی و فک می شود و عنوان راهکاری موثر در درمان غبغب معرفی می‌ شود.

روش انجام لیفت با نخ و مراحل جایگذاری نخ های PDO همانند نهایی سیلوئت می باشد که میزان ماندگاری آن ها یکسان است اما این نخ ها در عمق بیشتری از پوست قرار می‌ گیرند.

• تزریق چربی

تزریق چربی جزء روش های کم تهاجم و پر طرفدار زیبایی و جوان سازی پوست می باشد. در این روش با کمک چربی‌ های قسمت‌ های دیگر بدن افتادگی و شلی پوست از بین می رود . یکی از علت‌ های اصلی شلی و افتادگی پوست تحلیل رفتن چربی ها در بخش های مختلف صورت و بدن می باشد که می توان با چربی های بخش‌ های دیگر بدن خود شخص چربی های از دست رفته را جبران کرد. این چربی‌ ها از اندام هایی از قبیل شکم ، پهلو یا ران استخراج می کنند و با قرار دادن در دستگاه سانتریفیوژ و پشت سر گذاشتن مرحله فیلتر در محل مورد نظر تزریق خواهد شد تا علائم ناشی از افزایش سن و پیری بر طرف شود. تزریق چربی برای افرادی که به دلیل نوسانات وزنی و افزایش سن چربی صورت و بدن خود را از دست داده آن مناسب است. با این عمل ناهمواری های سطحی پوست به طور کامل بر طرف می شود و همچنین قسمت های کم حجم و فرو رفته پوست پر می شود در نهایت چهره ای جوان و خوش فرم خواهید داشت.

تزریق چربی جزء روش های ماندگار و طبیعی است که تا سال های طولانی می توانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید. این فرآیند زیبایی در طی یک جلسه انجام می شود که مدت زمان جلسه درمانی بر حسب میزان تخلیه چربی و ناحیه درمان مشخص خواهد شد. با این عمل برای مدت طولانی چین و چروک و افتادگی پوست صورت از بین خواهد رفت و صورتی خوش فرم و پوستی یکدست و زیبا خواهید داشت. کسانی که سوخت و ساز بدن شان بالا است و جذب چربی‌ ها با سرعت بالایی انجام می‌ شود به جلسات بیشتری نیاز خواهد داشت.

• لیفت صورت با جراحی

همه روش هایی که تا کنون برای جوان سازی پوست و برطرف کردن افتادگی و شلی پوست برای شما ارائه شد روش های غیرجراحی بود. این روش ها به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. این روش ها برای کسانی پیشنهاد می‌ شود که میزان افتادگی و شلی پوست خفیف تا متوسط باشد و پوست حالت ارتجاعی خود را حفظ کرده باشد . اما کسانی که میزان شلی و افتادگی پوست شان شدید است و حالت کشسانی پوست خود را از دست داده اند باید با عمل جراحی برای جوانسازی پوست خود اقدام کنند. کسانی که لیفت با جراحی را انجام می دهند و در صورت داشتن رژیم غذایی اصولی و مراقبت صحیح از پوست می توانند برای همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشد. لیفت با جراحی برای افرادی که در سنین ۴۰ تا ۶۰ سال هستند توصیه می شود . در این روش باید مراقبت بیشتری پس از جراحی به کار بگیرید و دوره نقاهت طولانی مدتی به همراه خواهد داشت. کسانی که در سنین پایین تر قرار دارند نیاز به جراحی ندارند و متخصصان توصیه می‌ کنند روش‌ های غیرجراحی را استفاده کنند.
این فرایند زیبایی با بیهوشی عمومی انجام می شود و پس از لیفت با جراحی چند روزی در بیمارستان بستری خواهید شد. دوره نقاهت در این روش تقریبا دو هفته می باشد. در این دوران به هیچ وجه نباید در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار بگیرید و پوست شما تا مدتی با محافظ های مخصوص پوشیده شده است تا دوره استراحت را راحت‌تر سپری کنید.

در روش لیفت با جراحی متخصصین چربی های اضافه در قسمت های مختلف صورت را بر می دارند تا پوست صورت و گردن سفت و کشیده شود پوست زیبایی خود را مجددا به دست آورد.

 لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت صورت

مزایای لیفت صورت چیست؟

• جوانی و شادابی پوست
• استحکام و افزایش حالت کشسانی پوست
• از بین بردن چین و چروک ها خطوط ظریف و عمیق قسمت‌ های مختلف صورت
• جوانی و شادابی چهره
• افزایش اعتماد به نفس
• از بین بردن غبغب
• عوارض خفیف
• نیاز نداشتن به دوره نقاهت( البته اگر لیفت با روش‌ های غیر جراحی انجام شود در روش جراحی باید مراقبت ها و دوره‌ی نقاهت را باید جدی بگیرید.)
• از بین بردن انواع آسیب های پوستی که به دلایل مختلف ایجاد شده
• از بین بردن نا همواری های سطح پوست

کاربرد های لیفت صورت

• لیفت بینی
• لیفت ابرو و پیشانی
• لیفت شقیقه
• برجستگی لب ها
• زاویه دار کردن صورت
• از بین بردن غبغب
• جوانسازی سازی پوست گردن
• از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، خط اخم و خطوط سطح پیشانی
• لیفت گونه

 لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت صورت

بهترین کاندیدای لیفت صورت چه کسانی هستند؟

در جلسه مشاوره متخصصین زیبایی بر اساس شرایط متقاضیان و همچنین میزان چین و چروک ها، شلی پوست و آسیب های پوستی ایجاد شده نوع روش لیفت را پیشنهاد می‌ کنند.

لیفت با روش زیبایی آرا فرکشنال نیاز به محدودیت سنی و جنسی ندارد.

هایفو تراپی برای کسانی که در سنین ۳۰ تا ۷۰ سال قرار دارند و می خواهند بدون روش های جراحی و تزریقی برای جوان سازی پوست خود اقدام کنند گزینه مناسبی می باشد.

لیفت با جراحی برای ترمیم ۴۰ تا ۶۰ سال انجام می‌ شود و کسانی که با شلی و افتادگی شدید پوست مواجه هستند و پوستشان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده پیشنهاد می شود. به دلیل عوارض شدید و دوره نقاهت طولانی مدت متخصصین در سنین پایین تر این جراحی را پیشنهاد نمی کنند.

متخصصین زیبایی برای کسانی که هنوز پوستشان حالت کشسانی خود را حفظ کرده است روش های غیر جراحی را مناسب تر می دانند.

هایفو تراپی جزء روش هایی است که از ایجاد افتادگی و شلی پوست پیشگیری خواهد کرد و می توان به عنوان روش های مراقبتی برای تعویق انداختن روند پیری پوست را مورد استفاده قرار داد. متخصصین توصیه می کنند که این عمل را پس از ۳۰ سالگی سالی یک بار انجام دهید تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

تزریق بوتاکس به عنوان سریع ترین و موثرترین روش جوان سازی پوست شناخته می‌ شود که نسبت به روش های دیگر لیفت هزینه مناسبی دارد این عمل برای کسانی که چین و چروک ها و خطوط بر جسته پوستشان پدیدار شده است انجام می شود و قبل از مشاهده چین و چروک نیاز به انجام این عمل نمی باشد. زمانی که خطوط در حال تشکیل شدن بر سطح پوست باشد تزریق بوتاکس از ایجاد و عمیق شدن آن ها جلوگیری می کند و چهره‌ ای جوان و زیبا خواهید داشت.

همه روش هایی در جهت لیفت صورت مورد استفاده قرار می‌ گیرد برای همه خانم ها و آقایان انجام می‌ شود و محدودیت جنسی نخواهد داشت.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های جوان سازی پوست انجام می‌ شود که معمولاً درصد بالایی از متقاضیان را آقایان تشکیل داده‌ اند که متقاضی لیفت لیفت غبغب هستند.
آندولیفت جز روش ها یی است که برای درمان غبغب پیشنهاد می شود و همچنین در جهت سفتی و کشیدگی پوست شکم و بازو نیز کاربرد دارد.

عوارض و معایب لیفت صورت چیست؟

همه روش هایی که بدون جراحی برای جوان سازی و درمان افتادگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و شما عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد.

پس از روش‌ های غیر جراحی مقداری تورم، کبودی و سوزش در ناحیه درمان کاملاً طبیعی است که متخصصین برای کنترل درد مسکن های مناسب را تجویز خواهند کرد.

در روش لیفت با نخ به دلیل عبور سوزن ها زخم های کوچکی بسیار ظریف بر سطح پوست نمایان می شود که بسیار جزئی است و پس از دو روز به طور کامل برطرف می شود.

پس از انجام عمل کربوکسی تراپی شاهد عوارضی مانند بی حسی و گز گز شدن در ناحیه درمان خواهید بود. که بیشتر از چند ساعت طول نمی کشد.

هایفوتراپی جزء روش های بدون درد، ایمن و موثر جوانسازی پوست است. در این روش بدون نیاز به برش و بخیه، جوان سازی پوست حاصل خواهد شد.
امواج الکترو سوند پس از عبور از لایه های سطحی در بافت های عمیق پوست به دلیل گرمای امواج حالت گر گرفتگی ایجاد می شود و بر سطح پوست شاهد قرمزی‌ پوست خواهید بود. البته عوارض ایجاد شده پس از چند ساعت از بین می رود.

تزریق بوتاکس سریع ترین راهکار جوان سازی پوست می باشد . این ماده با فلج کردن بافت ها و عضلات بخش های مختلف صورت باعث کشیدگی و سفت شدن پوست خواهد شد و همه چین و چروک ها از بین می رود. پس از تزریق ماده بوتاکس مقداری سوزش قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق مشاهده خواهید کرد که با کمپرس سرد از بین می رود. اگر تزریق بوتاکس را در مکان های نا معتبر انجام دهید عوارض خطرناکی مانند افتادگی پلک، خونریزی ، آسیب به بافت های پوست، عفونت، نا متقارن شدن صورت و … را تجربه خواهید کرد. پس باید قبل از اقدام به هر کدام از روش های لیفت در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطلاعات کافی حاصل کنید.

تزریق ژل و چربی دو روش تزریقی است که عوارض خفیف به همراه دارد و نیاز به ایجاد برش و بخیه در سطح پوست نمی باشد . پس از تزریق این دو فرایند زیبایی عوارضی مانند تورم و کبودی حاصل می‌ شود. البته میزان عوارض در تزریق چربی نسبت به ژل های تزریقی بیشتر است که اگر پزشکی ماهر و با تجربه را انتخاب کنید عوارض حداقل میزان خود خواهد رسید.

لیفت صورت با جراحی عوارض زیادی دارد و دوره مراقبت و نقاهت بسیار سختی خواهد داشت بنابراین متخصصین توصیه می کنند تا صورت امکان روش های غیر جراحی را تجربه کنید. لیفت با جراحی برای افرادی که میزان افتادگی پوستشان شدید است و راهکار های غیر جراحی نمی‌ تواند مشکلات پوست آن ها را بر طرف کند پیشنهاد می شود. پس از جراحی با درد شدید همراه خواهد بود که متخصصین برای کنترل درد دارو های مسکن تجویز می کنند. پس از چند ماه شما می توانید بهبودی کامل به دست آورید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش جراحی و غیر جراحی برای جوان سازی پوست انجام می شود که با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و مهارت بالای متخصصین انجام خواهد شد. در این کلینیک انواع روش های زیبایی پوست و مو با تعرفه مناسب برای متقاضیان عزیز ارائه می شود. متخصصین در جلسات مشاوره با بررسی شرایط جسمانی شما، میزان افتادگی و شلی پوست و آسیب های پوستی پس از انجام آزمایش ها و معاینات لازم روش لیفت مناسب را پیشنهاد خواهند کرد. برای به دست آوردن نتایج مطلوب و رضایت بخش در جلسات مشاوره اهداف و نظرات خود را با پزشک در میان بگذارید تا بتوانید به نتایج دلخواه خود دست یابید.

 لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت صورت

هزینه لیفت صورت چقدر است؟

روش های مختلفی برای جوان سازی و درمان افتادگی پوست به کار برده می شود و مطمئناً هر کدام از روش ها مراحل متفاوتی خواهد داشت. در نتیجه هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. در روش های غیر جراحی هزینه ها نسبت به عمل های جراحی مناسب تر است. هیچکدام از روش های زیبایی شامل بیمه درمانی نمی شوند. عوامل مختلفی از قبیل:
• میزان مهارت و تخصص پزشک
• نوع عمل
• موقعیت جغرافیایی کلینیک
• وسایل و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد
• مدت زمان انجام لیفت
• هزینه های اتاق عمل
• داروهایی که در طول درمان مورد استفاده قرار می گیرد
• تعداد جلسات روش های لیفت وابسته است . برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی کافی در این زمینه می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از لیفت صورت

  • از مراجعه به کلینیک های نا معتبر و پزشکان کم تجربه خودداری کنید تا با عوارض خطرناک پس از لیفت مواجه نشوید.
  • متخصصین در جلسات مشاوره بر اساس میزان افتادگی و شلی پوست شما ، چین و چروک ها و آسیب های پوستی و همچنین اهداف نظرات شما بهترین روش لیفت را پیشنهاد می کنند.
  • در جلسات مشاوره بدون خجالت کشیدن در مورد اهداف و نظرات خود گفتگو کنید.
  • اگر بیمار هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را آگاه کنید.
  • دو هفته قبل از عمل از مصرف انواع ویتامین ها ، مکمل ها، دارو های گیاهی، دارو های رقیق کننده خون و دارو های ضد التهابی خودداری کنید.
  • دو هفته قبل از آغاز روند درمان از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی امتناع کنید تا دوران بهبودی را با سرعت بیشتر سپری کنید.
  • شب قبل از لیفت استرس خود را کنترل کنید و به خوبی استراحت کنید.
  • در هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن صورت خودداری کنید.
  • در جلسه لیفت وسایلی که در جلسه مشاوره اعلام شده را با خود به کلینیک بیاورید.
  • از وکس کردن، اپیلاسیون و لایه برداری پوست خودداری کنید.

مراقبت های پس از لیفت صورت

  • پس از انجام لیفت در معرض نور خورشید قرار نگیرید و استفاده از ضد آفتاب را جدی بگیرید. اگرچه پس از لیفت با جراحی تا مدتی صورت شما با پوشش‌ های مخصوص پوشانده می شود و باید مراقبت ها به صورت جدی اعمال شود..
  • پس از تزریق بوتاکس برای جوان سازی پوست از خوابیدن و دراز کشیدن به مدت ۴ ساعت خودداری کنید. زیرا باعث مهاجرت ماده بوتاکس شده و با مشکلاتی مانند افتادگی پلک مواجه خواهید شد.
  • از دست زدن ، لمس کردن و فشار دادن ناحیه درمان خودداری کنید.
  • پس از انجام هر کدام از روش های لیفت تا مدتی زیر سر تان را با استفاده از بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده در این ناحیه بر طرف شود .
  • تا یک هفته از انجام فعالیت های ورزشی، جابجایی اشیا سنگین و خم شدن خودداری کنید.
  • دارو هایی که پزشک تجویز می‌ کند را سر وقت و با دوز معین مصرف کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا پوست خود را به خوبی هیدرات کنید.
  • از مصرف غذا های تند، شور و پر کالری بپرهیزید.
  • با طولانی شدن عوارض پزشک را در جریان قرار دهید.
 لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت صورت

اثرات و نتایج

هر کدام از روش های لیفت نتایج متفاوتی و همراه دارد و بر اساس میزان افتادگی و چین و چروک های سطح پوست انتخاب می شود. روش های غیر جراحی روش های موقتی هستند و ماندگاری هر کدام از روش ها نیز متفاوت خواهد بود.

در روش لیفت با نخ، نخ ها پس از یک تا دو سال در پوست تجزیه و جذب می شوند و تاثیرات آن ها از بین می رود. شما می توانید برای ماندگار کردن نتایج این عمل را مجدداً تکرار کنید.

تزریق چربی جزء روش های طولانی مدت است که با مراقبت های مناسب و برداشتن چربی ها از قسمت های ورزیده بدن و مهارت بالای پزشک تا چندین سال می توانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

تزریق ژل نیز جزء روش های موقتی است که بر اساس نوع ژل ها ماندگاری آن ها متفاوت است. ژل های حاوی هیالورونیک اسید ۹ تا ۱۸ ماه دوام دارد و پس از پایان دوره ماندگاری امکان تمدید مجدد آن وجود خواهد داشت.

هایفوتراپی جزء روش های ایمن می باشد که ماندگاری ان تقریباً یک تا سه سال خواهد بود. شما می توانید با تکرار این عمل به طور سالیانه پوستی همیشه جوان و شاداب داشته باشید. با عمل هایفوتراپی ۱۵ سال جوان تر خواهید شد.

آر اف فرکشنال ماندگاری بیشتری نسبت به هایفوتراپی دارد و تقریباً ۳ تا ۵ سال ماندگاری خواهد داشت. این عمل بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود.

لیفت با جراحی جزء ماندگارترین روش های جوان سازی پوست و بر طرف کردن افتادگی و شلی پوست می باشد. کسانی که لیفت با جراحی را انجام می دهند باید سبک صحیحی در زندگی به کار گیرند و با تغذیه مناسب و قرار نگرفتن در معرض نور خورشید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند.

درمان افتادگی پلک با روش جراحی ماندگار تر خواهد بود و شما برای همیشه چشمانی زیبا با دید بهتر خواهید داشت. با روش های غیر جراحی مانند هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، پلاسماجت نیز می توانید مشکلات پوست اطراف چشم را برطرف کنید، اما متخصصان به دلیل نتایج دائمی عمل بلفاروپلاستی و یا جراحی پلک را پیشنهاد می کنند.

دوره نقاهت پس از لیفت صورت چقدر است؟

با اعمال روش های غیرجراحی نیاز به مراقبت دشوار و استراحت در منزل ندارید. روش هایی مانند استفاده از دستگاه پلاسماجت ، تزریق ژل، هایفوتراپی، آندولیفت، کربوکسی، آتیوا، تزریق چربی و ….جزو روش های غیر جراحی هستند و تقریبا مراقبت های پس از آن ها یکسان می باشد. مراقبت هایی مانند
• قرار نگرفتن در معرض نور خورشید
• نوشیدن مایعات
• مصرف نکردن مشروبات الکلی و دخانیات و در دوران بهبودی
و…. پیشنهاد می شود و می توانند تاثیرات بی نظیری بر روند بهبودی داشته باشد . اما در روش جراحی باید مراقبت ها به طور دقیق و کاملاً جدی انجام شود . پس از جراحی چند روز در بیمارستان بستری می شوید. پس از مرخص شدن از بیمارستان دو هفته استراحت کامل خواهید داشت در این دوران با درد شدید مواجه خواهید شد که با مصرف مسکن های مناسب کنترل می شود . همچنین برای پیشگیری از عفونت باید در زمان معین آنتی بیوتیک مصرف کنید. محافظ های مخصوصی برای پیشگیری از آسیب های محیطی از قبیل آلودگی ها، گرد و غبار و نور خورشید بر پوست شما قرار می گیرد.

 لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت صورت

تعداد جلسات لیفت صورت چقدر است؟

کربوکسی تراپی جز به روش های جوان سازی پوست بدون جراحی است که در طی ۴ تا ۶ جلسه انجام می شود.

روش های دیگری که در این نوشتار برای شما توضیح داده شد در یک جلسه انجام می شود و جزء روش های غیر جراحی محسوب می‌ شوند. در جلسات مشاوره متخصصین بر اساس شرایط شما روش های مناسبی را انتخاب می کنند در مورد دوره ماندگاری آن ها گفت‌وگو خواهند کرد.

لیفت با جراحی نیز در طی یک جلسه به مدت یک تا سه ساعت طول می کشد. پس از جراحی چند روزی در بیمارستان بستری می شوید و پس از مرخص شدن از بیمارستان باید دوره بهبودی را به مدت دو هفته در منزل به استراحت بپردازید. متخصصین توصیه می کنند برای بررسی نتایج عمل یک جلسه به کلینیک مراجعه کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت صورت به روش های مختلفی اعم از روش های جراحی و غیر جراحی انجام می‌ شود. هر کدام از روش ها با تجهیزات مدرن و دستگاه های استاندارد انجام می شود تا شما با حداقل عوارض را تجربه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

نتیجه گیری

روش های مختلفی مانند افزایش سن، مصرف دخانیات، استفاده از محصولات و لوازم آرایشی نا مرغوب، استرس، بیماری‌ ها ، نوسانات وزنی و …..باعث ایجاد چین و چروک ها و افتادگی پوست همچنین انواع آسیب های پوستی خواهد شد. که اگر به موقع مورد درمان قرار نگیرد شدت آن افزایش می یابد . پس اگر می خواهید پوستی سالم زیبا و جوان داشته باشید حتی الامکان در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از محصولات مناسب و مرغوب استفاده کنید. برای داشتن پوستی سالم و شاداب به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید تا متخصصین روش های مراقبتی مناسب را برای شما ارائه دهند. به کار گیری سبک صحیح و اصولی در زندگی، رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن جوانی و شادابی شمارا تضمین خواهد کرد. لیفت و جوان سازی صورت به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام از روش ها بر اساس شرایط پوستی هر فرد توسط متخصصین زیبایی پیشنهاد می شود. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین و کادر حرفه ای درمانی محیطی راحت و امن را برای زیبا جویان عزیز مهیا کرده اند تا شما بتوانید با خیال راحت برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید و به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/1jpe
لینک آپارات: https://aparat.com/v/8JUaf


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/D3uWT5dn
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1489895642986315778?s=20&t=DRsNAvqzbsAjVu9b8YMDUA
لینک یوتیوب: https://youtu.be/Yd3e4fTa0Is
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.