زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مزوتراپی جهت درمان ریزش مو

مزوتراپی جهت درمان ریزش مو
از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو استفاده میشود. مزوتراپی مو از جمله یکی از روش های جدید است که جهت درمان ریزش مو از ان استفاده میکنند.در مزوتراپی مو مواد مغذی به صورت مایع مثل ویتامین ها ،عصاره ی بعضی گیاهان دارویی،پروتئین ها و اسید های امینه را به ریشه ی مو تزریق میکنند.سپس این مواد به وسیله ی ریشه ی مو جذب میشود.

دلایل ریزش موها

مشکل فقر و کمخونی ناشی از ان است.اگر فردی میزان ذخیره ی اهن بدنش کم شود .میزان فرمیتین به زیر 40میلی گرم برسد ریزش مو خواهد داشت.
یکی دیگر از علت های مهم ریزش مو ،رژیم های غیرمنطقی خودسرانه ای است که در پی ان میخواهند طی دوماه ده تا پانزده کیلوگرم از وزن خود بکاهند.
کمبود پروتئین در رژیم غذایی ،کمبود کربوهیدرات و کمبود ویتامین  ها به خصوص  ویتامین های گروه ب منجر به ریزش مو میشوند.
استرس و بارداری و شیردهی نیز از جمله مهم ترین دلایل برای ریزش موها هستند.همچنین در خانم ها ارایش های خطرناک مو مثل شنینون ها و بافت های افریقایی نیز باعث ریزش مو میشوند.البته استفاده از مزوتراپی برای درمان ریزش مو دغدغه های ریزش مو را در افراد حل کرده است.

انواع روشهای درمانی برای ریزش مو

اولین قدم و مهم ترین قدم در مواجه ی علمی با ریزش مو یافتن علت ان است.پس از ان باید بر اساس علت،درمان را اغاز کرد.چنان چه گفته شد ،ریزش موی اندروژنتیک(هورمونی-ارثی) مصرف داروهای مختلف(شال داروهای تخفیف دهنده ی اضطراب یا تپش قلب)کم خونی و فقر اهن ،مشکلات تیروئید،مشکلات هورمونی در زنان ،استرس ،رژیم های غذایی سخت و غیرعلمی و بلاخره بیماری های مختلف پوستی مانند لیکن پلان و لوپوس جلدی از جمله عوامل  ریزش مو به شمار میروند.
در ریزش موی اندروژنتیک ،اگرپس از مصرف داروهای موضعی یا خوراکی،رضایت بیمار فراهم نشد،میتوان درمان کاشت مو را اغاز کرد.علاوه بر کاشت مو از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو نیز استفاده میشود که هزینه ی کمتری را نسبت به کاشت مو دارد و برای کسانی مناسب است که ریزش موی کمی را داشته و میخواهند موهایی پرپشت و زیبا داشته باشند.

چه افرادی میتوانند از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو استفاده کنند؟

افرادی میتوانند از مزوتراپی جهت درمان ریزش مواستفاده کنند که دارای تار های نازکی هستند و ریزش موی کمی دارند.علاوه بر این افرادی که میخواهند ریشه ی موهای خود را تقویت کنند این روش کارساز است.برای اینکه نتیجه ی بهتر را دریافت کنید شما باید با یک متخصص مشورت کنید ابتدا علت ریزش موی خود را پیدا کرده و سپس درمان را اغاز کنید.

مزیت ها و کاربرد های استفاده از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو

در مزوتراپی از محلول های متفاوتی استفاده میشود.از جمله موثر ترین ترکیباتی که در این محلول ها وجود داردعبارتند از:ویتامین ها:ویتامین ها خصوصا بیوتن،ویتامین ث،اسیدپانتوتنیک.این نوع ویتامین ها باعث میشود که خونرسانی به ریشه افزایش یابد.
همچنین تزریق کردن محلول ها باعث میشود که ریشه ی موها تقویت شده و تارهای مو ضخیم شوند.
علاوه بر این این روش دوره ی نقاهت کوتاهی دارد و هیچگونه مشکلی را برای فرد ایجاد نمیکند.

پمراقبت های قبل از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو

قبل از اینکه به پزشک برای مزوتراپی مراجعه کنید ابتدا موهای خود را شستشو دهید و از ماده ی حالت دهنده به هیچ وجه استفاده نکنید.درصورتی که بیماری زمینه ای خاصی را دارید و از داروی خاصی نیز استفاده میکنید با پزشک مشورت کنید.

مراقبتهای بعد از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو

تا گذر 24ساعت از حمام کردن و شستن موها خودداری کنید.زمانی که در دوره ی مزوتراپی قرار دارید از رنگ کردن موها خودداری کنید.همچنین  در صورتی که مزوتراپی  را جهت‌درمان ریزش مو  انجام میدهید و میخواهید که از محلول های ریزش مو نیز استفاده کنید،باید به ترکیبات این محصولات دقت کنید.در این باره بهتر است با پزشک خود گفتگو کنید.نظر پزشک در این باره امری مهم است.

هزینه ی مزوتراپی جهت درمان ریزش مو

هزینه ی استفاده از این روش بستگی به پزشک و همچنین کلینک دارد.در کلینیک بین المللی اراد علاوه بر مشاوره ی رایگان طرح های تخفیفاتی ویژه که به صورت روزانه در اختیار افراد قرار میگیرند نیز وجود دارد.

نتیجه

از مزوتراپی جهت درمان ریزش مو استفاده میشود. جلسات مزوتراپی و همچنین فاصله ی انها به وسیله ی پزشک باید تایین شود.در صورت کلی مزوتراپی 12جلسه و در هر هفته یکبار صورت میگیرد.هزینه ی انجام مزوتراپی بستگی به پزشک وکلینیک مربوطه دارد.مزوتراپی برای افرادی که قصد ضخیم تر شدن تارهای موی خود را دارند میتوانند از این روش استفاده کنند.

معرفی پزشک

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد از  انواع روشهای درمانی برای رفع ریزش موها و همچنین مزوتراپی موها جهت درمان ریزش مو توسط پزشک ماهر و باتجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می گیرد.که مراجیعین بسیاری را در سراسر ایران و خارج از ایران  دارد و تمامی انها رضایت کامل را دارند.
 برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه : https://clinicarad.com/fh2v
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از این لینک استفاده کنید: https://clinicarad.com/vq5c
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.