زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مراقبت های خدمات زیبایی

مراقبت های خدمات زیبایی
محتوا پنهان
1 مراقبت های خدمات زیبایی
1.1 مراقبت های بلفاروپلاستی

مراقبت های خدمات زیبایی

مراقبت های بلفاروپلاستی

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی :

عمل جراحی پلک با بی حسی موضعی انجام می شود و متخصصین برای کنترل درد این دارو را در پوست اطراف چشم تزریق می کنند .

حتی برای احساس آرامش داروی آرام بخش به شکل خوراکی یا تزریقی دریافت می‌ شود.

  اگر لازم باشد جراحی برای شما به صورت بیهوشی انجام شود.

پزشک در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها در اختیار شما قرار خواهند داد که عبارتند از:

  • دو هفته قبل از جراحی باید از مصرف دارو های رقیق کننده خون ، دارو های ضد التهابی،  انواع مسکن ها،  مکمل ها و دارو های گیاهی و …  خودداری کنید، زیرا احتمال خونریزی در حین جراحی را افزایش می دهد .
  • در روز جراحی دارو های ضروری مانند دارو های کنترل فشار خون را با کمی آب مصرف کنید.
  • در روز مراجعه به کلینیک برای جراحی از آرایش کردن چشم ها بپرهیزید همچنین از قرار دادن لنز در چشم خودداری کنید.
  • برنامه های خود را به گونه ای طراحی کنید که پس از جراحی چند روزی در منزل استراحت کنید و در روز عمل یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.
  • چند ساعت قبل از جراحی از خوردن خوراکی ها و یا نوشیدن مایعات بپرهیزید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر در حال مصرف آسپرین هستید حداقل سه روز و حداکثر یک هفته قبل از عمل آن را قطع کنید(بانظر پزشک تجویز کننده)
  • دو هفته قبل از جراحی مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید زیرا،افزایش غلظت خون روند بهبودی را کاهش می دهد.

مراقبت های پس از عمل بلفاروپلاستی

  • پس از پایان مراحل جراحی، پزشک برای پوست اطراف چشم از آنتی بیوتیک موضعی استفاده می‌ کند تا احتمال عفونت در ناحیه جراحی را کاهش دهد.  معمولاً پس از این جراحی نیازی به پانسمان نمی باشد.
  • پس از مرخص شدن از کلینیک به خوبی در منزل استراحت کنید.
  • تا زمانی که التهاب دارید، به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه هر یک ساعت یک بار از کمپرس سرد استفاده کنید. با استفاده از کمپرس سرد کبودی و تورم در پیرامون چشم کاهش می یابد.
  • برای افزایش سرعت روند بهبودی توصیه می شود پس از کاهش التهاب از کمپرس گرم استفاده شود.
  • متخصصین برای کاهش درد و  پیشگیری از عفونت و  سرعت روند بهبودی و کاهش التهاب تورم و کبودی دارو هایی از قبیل مسکن‌ ها،  آنتی‌ بیوتیک‌ ها،  ژل ها و قطره های چشمی را تجویز می‌ کنند. این دارو ها باید به موقع و با دوز معین مصرف شود، بنابراین به هیچ وجه دارو های خود سرانه مصرف نکنید.
  • پس از جراحی زمانی که در منزل استراحت می کنید زیر سر خود را با دو بالش کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم در ناحیه پلک بکاهید.
  • تا دوهفته از آرایش کردن چشم ها و قرار دادن لنز در چشم خودداری کنید.
  • توصیه می شود در دوره بهبودی از عینک آفتابی استفاده کنید و هنگام استفاده از عینک با ملایمت رفتار کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی بپرهیزید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
  • تا سه هفته از خم شدن، جا به جا کردن اشیاء سنگین و  انجام فعالیت های ورزشی،  رفتن به سونا،  استخر و جکوزی خودداری کنید.
  • از دستکاری کردن بخیه ها،  ماساژ دادن و خسته کردن چشم ها خودداری کنید .
  • تا سه هفته از نگاه کردن به تلویزیون،رایانه،صفحه موبایل و مطالعه کردن بپرهیزید.
کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

مراقبت های بوتاکس

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

  • عدم مصرف خوراکی های رقیق کننده خون و مصرف دارو
  • پیش از تزریق بوتاکس به مدت یک هفته از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید.

قبل از تزریق بوتاکس یک هفته نباید ویتامین هایی مانند: ویتامین e، دارچین، چای سبز، زنجبیل، روغن ماهی و مشروب خورد.

مسکن هایی نظیر: ایبوپروفن و آسپرین را پیش از درمان قطع کنید؛ به این علت که این نوع داروها مانع از لخته شدن خون می شوند و ممکن است ایجاد کبودی را افزایش دهند.

  • مصرف الکل را ۱۰ روز قبل از تزریق قطع کنید.
  • حدود ۱۰ روز پیش از تزریق بوتاکس از الکل پرهیز کنید. الکل خون را رقیق کرده و احتمال ایجاد شرایط خطرساز را افزایش می‌دهد.
  • از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

مصرف سیگار و قلیان سبب می‌شود تا روند بهبودی به شدت کاهش یابد. در نتیجه می‌توان شاهد بروز عوارض جانبی در حین درمان و بعد از آن بود.

به همین دلیل توصیه می‌شود کاندید‌های تزریق بوتاکس حداقل ۱ هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف دخانیات را کنار بگذارند.

از دیگر مواردی که حتماً بایستی پیش از تزریق بوتاکس به آن توجه داشت، پرهیز از برنزه کردن پوست است؛ به این علت که پوست‌هایی که مبتلا به آفتاب سوختگی شده‌اند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تا حد امکان پزشک برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از تزریق بوتاکس در این پوست‌ها خودداری می‌کند.

سابقه هرگونه بیماری را با پزشک خود در میان بگذارید.

کسانی که به دنبال تزریق بوتاکس هستند حتماً باید قبل از اقدام به این کار سوابق بیماری خود را با پزشک مربوطه در میان بگذارند.

با این کار می‌توان اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق را انجام داد.

از جمله این بیماری‌ها می‌توان به بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی بدن، سابقه تبخال، بیماری‌های عصبی و … اشاره کرد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

• استفاده از کمپرس سرد
• استفاده از مسکن
• انجام ورزش های تعیین شده توسط پزشک
• عدم خواب یا دراز کشیدن به مدت ۴ تا ۵ ساعت
• عدم دست زدن یا فشار دادن به مرحله تزریق
به طور کلی انجام مراقبت های قبل و بعد بوتاکس صورت می تواند در نتیجه ای که به دست می آید تاثیر گذار باشد.

مراقبت های هایفوتراپی

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر یکی از نکات مهم قبل از این فرآیند این است که مطمئن شوید که مراحل درمان توسط پزشکی ماهر و با تجربه انجام می شود .

.

قبل از این که مراحل انجام این فرآیند آغاز شود شما باید جلسه مشاوره را با پزشک پشت سر بگذارید.  پزشک در این جلسه توضیحات کاملی در مورد چگونگی مراقبت ها ارائه می دهد تا شما بتوانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

پزشک در این جلسه مشکلات و بیماری های پوستی شما را بررسی می‌ کند و شما باید به همه سوالات او پاسخ گو باشید.  زیرا اگر شما به بیماری یا مشکل خاصی مبتلا باشید روند  درمان تغییر می کند .

برای کاهش استرس در روز درمان چند دقیقه زود تر در کلینیک حضور داشته باشید زیرا استرس باعث کاهش تاثیرات درمان می شود.

در روز قبل از انجام این فرایند، غذا های مناسب مصرف کنید.

مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را چند روز قبل از آغاز جلسه متوقف کنید زیرا باعث اختلال در گردش خون خواهد شد و در حین درمان مشکلاتی برای شما حاصل می کند.

اگر در چند هفته اخیر روش های جوان سازی و زیبایی دیگر مانند لیزر،  تزریق بوتاکس،  تزریق ژل،  تزریق چربی و …. را انجام داده اید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.  از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

با نفوذ امواج اولتراسوند به لایه های پوستی ممکن است احساس گرما در شما افزایش یابد . بنابراین توصیه می شود مو های زائد ناحیه درمان را شیو کنید زیرا با وجود مو های زائد احساس گرما بیشتر خواهد شد.

توصیه می شود چند روز قبل از انجام این فرایند در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از رفتن به سولاریوم خودداری کنید .

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید در جلسه مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید.

مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  دارو های ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها را چند روز قبل از آغاز جلسه درمان کنار بگذارید.

چند روز قبل از آغاز جلسه درمان با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 

مراقبت های پس از هایفو تراپی

مراقبت های پس از این تکنیک زیبایی انجام می دهید اهمیت زیادی دارد زیرا می تواند تاثیرات درمان را به حداکثر برساند و از ایجاد عوارض نا خوشایند و آسیب دیدگی پوست پیشگیری خواهد کرد.  پس توصیه های که در ادامه مطلب معرفی می کنیم با دقت انجام دهید

  • مراقبت از پوست در برابر آفتاب

پس از انجام این تکنیک زیبایی توصیه می شود تا چند هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید.  معمولاً متخصصین توصیه می کنند یک تا دو ماه در معرض نور خورشید قرار نگیرید البته، این مراقبت به قبل از انجام هایفوتراپی نیز توصیه می شود.

زیرا نور خورشید احتمال بروز لکه های پوستی مانند هایپرپیگمنتیشن یا تیرگی پوست را حاصل می کند و باعث آفتاب سوختگی و آسیب دیدگی پوست خواهد شد . بنابراین مهم ترین مراقبت استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF  مناسب می باشد. دستگاه سولاریوم و  نور خورشید می تواند تاثیرات مخربی بر پوست داشته باشد پس تا دو ماه توصیه می شود از این اشعه ها دوری کنید.

  • از نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید.

برخی از مراقبت ها مانند مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی پس از انواع تکنیک های جوان سازی عمل جراحی توصیه می شود.  تا دو روز از مصرف این محصولات خودداری کنید.  هر چه شما این مراقبت را با جدیت بیشتری انجام دهید نتایج بهتری پس از درمان حاصل خواهید کرد . زیرا ، الکل و کافئین کبد شما را درگیر می کند و در واقع کبد به جای این که به حذف سلول های چربی غیر فعال بپردازد  سم زدایی و دفع آن را انجام می دهد.

  • از خاراندن پوست خود داری کنید.

پس از انجام این فرایند توصیه می شود که به طور جدی از دستکاری کردن و خاراندن پوست خود بپرهیزید. زیرا پس از انجام این تکنیک زیبایی و درمانی پوست شما بسیار حساس است و با خاراندن و کشیده شدن پوست احتمال زخم شدن و کاهش تاثیرات درمان افزایش می یابد.  البته،  به ندرت پس از انجام تکنیک هایفوتراپی پوست شما دچار خارش می شود.

  • آب زیاد بنوشید.

توصیه می شود پس از انجام این تکنیک زیبایی مصرف چای و قهوه را تا مدتی متوقف کنید.  مایعات و نوشیدنی های سالم تر مانند آب و آب میوه و سبزیجات را جایگزین آن کنید سعی کنید تا می توانید آب بنوشید زیرا با هیدراته کردن پوست شما می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و این مسئله در ساخت کلاژن سازی نیز موثر می باشد.

یادتان نرود که چای و قهوه به دلیل داشتن کافئین سبب کم آبی بدن می شود و ادرار آور هستند.  پس توصیه می شود تا مدتی نوشیدن آب و آب میوه ها را جایگزین کنید.

  • از رفتن به حمام گرم، جکوزی و محیط های گرم خودداری کنید.

اعمال این مراقبت به این معنی نیست که از رفتن به حمام خود داری کنید و یا با آب خنک دوش بگیرید بلکه توصیه می شود در معرض آب گرم قرار نگیرید و با آب سرد دوش بگیرید.

قرار گرفتن در جکوزی و رفتن به حمام  داغ و خشک یا سونای بخار می تواند تاثیرات درمان را کاهش دهد و باعث شسته شدن چربی های طبیعی پوست می شود و در مقابل دوش گرفتن با آب ولرم سبب افزایش سرعت بهبودی، کاهش التهاب و آسیب های پوستی خواهد شد.  پس در هنگام شست و شو توصیه می شود از آب گرم استفاده نکنید.

  • از کمپرس سرد استفاده نکنید.

توصیه می شود پس از این فرآیند از قرار دادن کمپرس سرد یا یخ بر ناحیه درمان بپرهیزید . زیرا،  باعث کاهش تاثیرات مثبت این فرایند خواهد شد.

  • آرایش نکنید.

توصیه می شود ۲۴ ساعت پس از انجام این تکنیک زیبایی از آرایش کردن و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی خودداری کنید. زیرا ، این محصولات باعث تحریک پوست خواهد شد.

  • از انجام برخی از فعالیت های آرایشی خودداری کنید.

وکس کردن،  اپیلاسیون،  بند انداختن و مواردی که برای شیو کردن مو های زائد انجام می شود را تا سه روز به تعویق بیاندازند چون باعث حساس شدن و قرمزی پوست خواهد شد.

  • استفاده از درمان های جوان سازی دیگر

توصیه می‌ شود انجام برخی از فعالیت های کلینیکی برای جوان سازی پوست مانند لایه برداری،  تزریق بوتاکس،  تزریق ژل و …. را یک هفته پس از هایفو تراپی انجام دهید.

  • از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.

توصیه می شود که تا ۴۸ ساعت از انجام برخی از فعالیت ها که تعرق شما و جریان خون رسانی در پوست را افزایش می دهد متوقف کنید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 

مراقبت های تزریق ژل به واژن

مراقبت های قبل از تزریق ژل به واژن

  • انجام آزمایش هایی نظیر خون و ارزیابی تست های انعقاد خون
  • صحبت با پزشک در خصوص بیماری ها و دارو های مصرفی فعلی
  • رفع نمودن عفونت های موجود در ناحیه واژن و رحم قبل از جراحی
  • به مدت ۶ ساعت قبل از تزریق ژل از خوردن غذا خودداری کنید.
  • مصرف و یا تزریق نکردن داروهایی نظیر آسپرین و ویتامین که خون را رقیق می کنند.
  • طی مدت دو هفته قبل از تزریق ژل به دلیل مختل کردن جریان خون و ترمیم به وسیله نیکوتین از مصرف آن خودداری کنید.
  • نوشیدن زیاد آب قبل از تزریق
  • از خوردن روغن ماهی ۳ الی ۵ روز قبل از تزریق ژل خودداری کنید.
  • از بین بردن موهای زائد در نواحی تزریق چربی در لابیا و تمیز نمودن آن

زیبا جویان عزیز اگر تصمیم انجام تزریق ژل به واژن را دارید میتوانید به کلینیک زیبایی پوست و مو الهیه تهران مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرد و از نتیجه کار لذت ببرید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن

اصولا مصرف منظم و مرتب داروهای تجویز شده، نداشتن فعالیت های سنگین تا یک ماه پس از تزریق، عدم استفاده از غذا های پر چرب و پر نمک تا یک ماه، دستکاری نکردن نواحی تزریق، استفاده از استامینوفن و ضد التهاب در صورت ایجاد درد، استفاده از کمپرس یخ جهت برطرف کردن درد و التهاب، عدم استحمام و شست‌وشو با آب‌ داغ تا یک هفته و استفاده از گن جهت جذب کامل چربی توصیه می شود.

علاوه بر این، برقراری رابطه جنسی تا 3 الی 4 هفته پس از تزریق نیز ممنوع خواهد بود.

این ها مهمترین و اساسی ترین مراقبت های پس از تزریق چربی به واژن هستند ولی برای کیس های خاص تر احتیاج به گفت و گو با پزشک می باشد.

مراقبت ها
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مراقبت ها

مراقبت های تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

مراقبت های قبل از تزریق ژل به آلت :

– انتخاب پزشک متخصص و مشورت و تحقیق در مورد نحوه انجام عمل و مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به اندام خصوصی
– داشتن رژیم غذایی مناسب یک هفته قبل از تزریق
– اگر بیماری خاصی دارید حتماً پزشک را در جریان بگذارید.
– اگر داروی خاصی مصرف میکنید حتماً به پزشک اطلاع دهید.
– دو هفته قبل از انجام تزریق از مصرف رقیق کننده های خون خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به آلت :

– استفاده از کمپرس سرد برای کاهش درد و التهاب
– مصرف به موقع و منظم داروهای تجویز شده توسط متخصص
– عدم مصرف دخانیات و الکل به مدت یک هفته
– عدم برقراری رابطه جنسی به مدت یک هفته
-عدم فعالیت های فیزیکی و ورزش‌های سنگین به مدت دو هفته بعد از تزریق
– نوشیدن مایعات و آب فراوان
– عدم دستکاری و ماساژ نواحی درمان شده به مدت سه روز
– انجام دقیق مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به اندام خصوصی برای بهبودی سریعتر

 

مراقبت های تزریق چربی به آلت تناسلی مردان

مراقبت های قبل از تزریق چربی به آلت :

– انتخاب پزشک متخصص و مشورت و تحقیق در مورد نحوه انجام عمل و مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به اندام خصوصی
– داشتن رژیم غذایی مناسب یک هفته قبل از تزریق
– اگر بیماری خاصی دارید حتماً پزشک را در جریان بگذارید.
– اگر داروی خاصی مصرف میکنید حتماً به پزشک اطلاع دهید.
– دو هفته قبل از انجام تزریق از مصرف رقیق کننده های خون خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به آلت :

– استفاده از کمپرس سرد برای کاهش درد و التهاب
– مصرف به موقع و منظم داروهای تجویز شده توسط متخصص
– عدم مصرف دخانیات و الکل به مدت یک هفته
– عدم برقراری رابطه جنسی به مدت یک هفته
-عدم فعالیت های فیزیکی و ورزش‌های سنگین به مدت دو هفته بعد از تزریق
– نوشیدن مایعات و آب فراوان
– ماساژ دادن نواحی تزریق چربی برای توزیع یکسان چربی در آلت
– بستن گن به مدت یک هفته تا 10 روز

مراقبت های تزریق ژل لب

مراقبت های قبل از تزریق ژل به لب :

– قبل از انجام تزریق ژل به لب در مورد پزشک، نوع ژل و مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به لب تحقیق کنید.
– اگر بیماری خاصی دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
– اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
– موقع مراجعه لبها کاملاً تمیز و بدون آرایش باشند.
– اگر مستعد تبخال هستید چند روز قبل از تزریق مصرف قرص‌های آسیکلوویر را شروع کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل به لب :

– بلافاصله پس از تزریق از کمپرس سرد برای کاهش درد و التهاب استفاده کنید.
– از ماساژ دادن و گاز گرفتن لب ها پس از تزریق خودداری کنید.
– هنگام استحمام از آب خیلی گرم استفاده نکنید.
– تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.
– آب و مایعات فراوان بنوشید.
– تا دو هفته پس از تزریق ژل به لب از انجام خدمات دندانپزشکی خودداری کنید.
– مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به لب را با دقت انجام دهید تا به نتایج مطلوب دست یابید.

مراقبت های پلاسماژل

مراقبت های قبل از انجام تزریق پلاسما ژل

  • قبل از انجام تزریق یک کلینیک و پزشک متخصص را انتخاب نموده و در صورتی که پزشک متخصص برای شما داروی تجویز می کند حتماً مصرف کنید.
    • از مصرف سیگار و دخانیات به مدت چند هفته قبل از تزریق خودداری کنید.
    • از برنزه کردن پوست به مدت چند هفته قبل از تزریق اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق پلاسما ژل

  • در صورت تورم یا کبودی از کمپرس یخ بر نواحی استفاده کنید.
    • از فشار دادن نواحی تزریق خودداری کنید.
    • از انجام فعالیت ها و ورزش های سخت به مدت چند هفته خودداری شود.
    • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کنید.

مراقبت های تزریق ژل و چربی به صورت

مراقبت های قبل از تزریق ژل و چربی به صورت:

-از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
-یک هفته قبل از تزریق ژل به صورت از مصرف سیگار و یا مشروبات الکلی خودداری کنید.
-در مورد روش درمان نوع ژل و مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به صورت تحقیق کنید.
– اگر بیماری خاصی دارید و داروی خاصی مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
-با پوست تمیز و بدون آرایش برای تزریق مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل و چربی به صورت:

– استفاده از کمپرس سرد برای کاهش درد و التهاب.
– باید موقع خواب صورت خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید.
– به مدت ۲۴ ساعت از ورزش‌های سنگین و یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.
– سعی کنید به مدت چند روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محل‌ های گرم خودداری کنید.
– به مدت یک هفته آب و مایعات فراوان مصرف کنید.
– مصرف نمک را به شدت کاهش دهید.
-مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل به صورت را با دقت انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید

مراقبت های بوکال فت

مراقبت‌های قبل از بوکال فت:

انجام جراحی بوکال به جهت تغییر زاویه صورت و رفع چربی های اضافه در نواحی صورت نیز شامل مراقبت های خاصی می باشد که بهتر از قبل از انجام این جراحی در جلسات مشاوره حضور داشته باشد و در مورد مراقبت ها حتما از جراح متخصص اطلاعات کافی را به دست آورد.
همچنین سعی کنند که در جلساتی که با مشاور و یا پزشک و جراح برای فرد در نظر گرفته می شود در مورد موارد زیر حتما گفت و گو داشته باشد؛

مشخص کردن هدف و انتظارات شما از این جراحی

شرایط پزشکی و بیماری‌های زمینه ای.

داروهای مصرفی فعلی شامل ویتامین‌ها و مکمل ها.

اگر الکل و دخانیات و مواد خاصی مصرف می‌کنید.

حساسیت‌های دارویی.

جراحی‌های که گذشته انجام داده اید.

بهتر است پس از عمل مراقبی همراهتان باشد تا شما را تا خانه ببرد.

این اطلاعات می‌تواند به پزشک جراح شما در انتخاب بهترین روش و همچنین مخاطرات احتمالی و روندی بهبود کمک کند.

همچنین حداقل تا 12 ساعت قبل از عمل از مصرف سیگار، الکل و دخانیات خودداری کنید.

از مصرف داروهای رقیق کننده خون مثل آسپیرین خودداری نمایید.

ممکن است قبل از عمل نیاز به آزمایش خون و یا توقف مصرف بعضی از دارو‌ها باشد.

ممکن است برای آنالیز و بررسی صورت شما نیاز به عکاسی باشد.

مراقبت های بعد از بوکال فت

پس از جراحی بوکال فت (به همراه بالفن، یا بدون آن)، نیاز به مراقبت‌های خاصی وجود دارد تا بهبودی صحیح اتفاق بیفتد و هرگونه عوارض ممکن کاهش یابد. البته توصیه‌های دقیق و مراقبت‌ها ممکن است به توصیه‌های و دستورات مشخص پزشک شما بستگی داشته باشد، اما در کل عوامل زیر می‌توانند برای مراقبت‌های بعد از بوکال فت مفید باشند:

1. استراحت: بعد از جراحی بوکال فت، استراحت مناسب و به مدت کافی اهمیت دارد تا به بدن اجازه دهید بهبودی کند. توصیه می‌شود تا از ورزش‌های سنگین و فعالیت‌های جسمانی شدید خودداری کنید.

2. مصرف داروها: دستورات پزشک خود را در مورد مصرف داروها دقیقاً دنبال کنید. ممکن است پزشک شما داروهای ضد التهاب و دیگر داروهای مورد نیاز را تجویز کند.

3. اعتنا به تغذیه: توصیه می‌شود که از غذاهای نرم و آبدار مصرف کنید. از خوردن غذاهای سخت و خردنی‌هایی که نیاز به زدن دارند خودداری کنید تا به جرح‌ها زیان نرسد.

4. مراقبت از منطقه جراحی: اگاه باشید که منطقه جراحی را بشویید و به آن توجه کنید. همچنین، از تماس مستقیم با آن جلوگیری کنید تا عفونت جلوگیری شود.

5. استفاده از یخ: استفاده از کیسه‌های یخ یا سردکننده‌ها به منظور کاهش تورم و درد ممکن است مفید باشد. البته، از مستقیم قرار دادن یخ بر روی پوست خودداری کنید و آن را در یک حوله نازک یا دستمال پنبه قرار دهید.

6. اجتناب از مصرف مواد مخدر و سیگار: مصرف مواد مخدر و سیگار می‌تواند به بهبودی بدن زمان بیشتری برساند و عوارض بیشتری به همراه داشته باشد.

7. پیگیری پزشکی: پیگیری منظم با پزشک خود بسیار مهم است تا وضعیت شما را نظارت کند و هر گونه مشکلی را تشخیص دهد.

در صورتی که در طول فرایند به هرگونه مشکلی برخورد کردید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین، از اینکه به توصیه‌های و دستورات پزشک خود دقت کنید بسیار مهم است.

مراقبت های لیفت بینی

عمل جراحی لیفت بینی با نخ یک روش تجمیعی است که نیاز به مراقبت‌های خاصی دارد تا عمل موفقیت‌آمیز باشد و پس از آن تا بازگشت به حالت عادی بیمار کمترین مشکل را داشته باشد. در ادامه به مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی لیفت بینی با نخ اشاره می‌کنیم:

**مراقبت‌های قبل از جراحی:**

1. **مشاوره با پزشک:** قبل از تصمیم به عمل جراحی، بهتر است با یک پزشک جراحی زیبایی مشورت کنید. پزشک شما باید شما را برای این عمل آماده کند و توضیح دهد چگونه عمل خواهد کرد.
2. **تجویز داروها:** پزشک ممکن است داروهایی مانند آنتی‌بیوتیک یا ضد التهاب برای شما تجویز کند تا عفونت و التهاب‌ها پس از عمل را کاهش دهد.
3. **توقف مصرف داروهای خاص:** قبل از جراحی، ممکن است بخواهید مصرف داروهایی که خون را نازک می‌کنند، مانند آسپرین یا ایبوپروفن، متوقف کنید.
4. **محدودیت‌های تغذیه:** در روزهای پیش از جراحی، به توصیه پزشک رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید و در صورت لزوم نیازهای غذایی خود را با مکمل‌های ویتامینی تامین کنید.

**مراقبت‌های پس از جراحی:**

1. **توقف خونریزی:** پس از عمل، به شدت خونریزی و ورم ممکن است رخ دهد. پزشک شما باید توصیه‌هایی دهد تا این مشکلات کاهش یابند.
2. **استفاده از پنس‌های نخی:** نخ‌هایی که در جراحی استفاده شده‌اند، باید حذف شوند. این کار توسط پزشک انجام می‌شود.
3. **مراقبت از زخم:** در مکان‌هایی که نخ‌ها وارد شده‌اند، باید به دقت مراقبت شود. پزشک ممکن است توصیه‌های خاصی برای تمیزی و مراقبت از زخم‌ها بدهد.
4. **استفاده از داروها:** پزشک ممکن است داروهای ضد التهاب یا دیگر داروهایی را تجویز کند تا ورم و التهاب را کاهش دهد.
5. **استراحت:** استراحت کافی در دوره بازگشت به حالت عادی بسیار مهم است. پزشک ممکن است توصیه کند تا فعالیت‌های سنگین را متوقف کرده و به بدن خود فرصت بدهید برای بهبود بیاید.
6. **مراجعه به پزشک:** باید تمامی موارد تغییرات و علائم غیرعادی را به پزشک اطلاع دهید. این شامل خونریزی غیرعادی، عفونت، و تغییرات در شکل بینی است.
برای دقیق‌ترین راهنمایی در مورد مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی لیفت بینی با نخ، با پزشک خود مشورت کنید. همچنین، پیروی دقیق از توصیه‌های پزشک برای بهبود سریع‌تر و بدون مشکل از جراحی بسیار مهم است.

مراقبت های فیلر بینی

مراقبت‌های قبل و بعد از فیلر بینی برای اطمینان از بهبود سریع و کاهش مشکلات جانبی بسیار مهم هستند. در ادامه به مراقبت‌های مهم قبل و بعد از جراحی فیلر بینی اشاره می‌کنیم:

**مراقبت‌های قبل از جراحی فیلر بینی:**

1. **مشاوره با پزشک:** قبل از هر چیزی، با پزشک متخصص در زمینه فیلر بینی مشورت کنید. پزشک باید نیازهای شما را ارزیابی کرده و برای تزریق فیلرها در منطقه بینی شما برنامه‌ریزی کند.
2. **توقف مصرف داروها:** پزشک ممکن است توصیه کند که قبل از عمل، از مصرف داروهایی که ممکن است خونریزی یا براداری را افزایش دهند (مانند آسپرین یا مکمل‌های گیاهی مانند گینکو بیلوبا) توقف کنید.
3. **تغذیه مناسب:** مصرف مواد غذایی سالم و پر از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌تواند به بهبود سریع‌تر بازگشت پوست کمک کند.
4. **معرفی داروها:** در برخی موارد، پزشک ممکن است داروهایی مانند آنتی‌بیوتیک برای پیشگیری از عفونت تجویز کند.

**مراقبت‌های پس از جراحی فیلر بینی:**

1. **کاهش تورم:** بعد از جراحی، ممکن است ورم و التهاب در منطقه تزریق فیلر رخ دهد. برای کاهش تورم، می‌توانید یخ گذاشته یا داروهای ضد التهابی (با توصیه پزشک) مصرف کنید.
2. **محدودیت‌های فیزیکی:** در روزهای اولیه پس از جراحی، باید فعالیت‌های سنگین  را متوقف کنید و استراحت کافی داشته باشید.
3. **استفاده از داروها:** پزشک ممکن است داروهای ضد التهابی یا دیگر داروهایی را تجویز کند تا ورم و التهاب را کاهش دهد.
4. **اطلاع به پزشک:** هر تغییری در وضعیت پوست یا ناحیه تزریق فیلر را به پزشک خود اطلاع دهید، به خصوص اگر احساس خونریزی غیرعادی یا علائم عفونت داشته باشید.
5. **مراقبت از پوست:** در روزهای بعد از جراحی، نباید پوست را تحریک کنید.
6. **عدم مصرف سیگار و الکل:** پس از جراحی، به مدت معینی از مصرف موادی مانند الکل و سیگار خودداری کنید، زیرا این مواد می‌توانند به مشکلات پس از عمل بیفزایند.
توصیه می‌شود با پزشک خود در مورد همه مراقبت‌های قبل و بعد از فیلر بینی صحبت کنید و دستورالعمل‌های او را به دقت دنبال کنید تا نتایج مطلوبی به دست آید و مشکلات جانبی کاهش یابند.
مراقبت ها
مراقبت ها-کلینیک ین الملی پوست، مو وزیبایی آراد

مراقبت های قبل و بعد از لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش غیرجراحی است که به منظور جلوگیری از پیری پوست و ایجاد پوستی کشیده‌تر و جوان‌تر انجام می‌شود. مراقبت‌های قبل و بعد از این روش می‌توانند به بهبود سریع‌تر و نتایج موثرتر کمک کنند. در ادامه به مراقبت‌های قبل و بعد از لیفت صورت با نخ اشاره می‌کنیم:

**مراقبت‌های قبل از لیفت صورت با نخ:**

1. **مشاوره با پزشک:** قبل از هر چیزی، با پزشک  مشورت کنید. پزشک شما باید منطقه‌های مناسب برای اجرای لیفت با نخ را تشخیص دهد و برنامه‌ریزی مناسب انجام دهد.
2. **توقف مصرف داروهای خاص:** پزشک ممکن است توصیه کند که قبل از عمل، مصرف داروهایی که ممکن است خون را رقیق می‌کنند (مانند آسپرین) متوقف کنید.
3. **تغذیه مناسب:** مصرف مواد غذایی سالم، با ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای بهبود سلامت پوست و بازگشت سریع‌تر به بهبودی مفید است.
4. **قطع دخانیات:** اگر سیگار می‌کشید، باید تا چند هفته قبل از عمل از سیگار دست بکشید. سیگار می‌تواند توانایی بهبود سریع پوست را کاهش دهد.

**مراقبت‌های پس از لیفت صورت با نخ:**

1. **استفاده از یخ:** بعد از عمل، ممکن است منطقه‌های تزریق نخ‌ها واژگونی و سفتی داشته باشند. برای کاهش ورم و تورم، می‌توانید یخ را بر روی ناحیه تزریق قرار دهید.
2. **استراحت:** در روزهای اول پس از عمل، استراحت کافی داشته باشید و فعالیت‌های سنگین را متوقف کنید.
3. **محدودیت‌های تغذیه:** به توصیه پزشک رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید و به مصرف مواد غذایی با ویتامین‌های C و آنتی‌اکسیدان‌ها توجه داشته باشید.
4. **استفاده از داروها:** پزشک ممکن است داروهای ضد التهابی یا دیگر داروهایی را تجویز کند تا ورم و التهاب را کاهش دهد.
5. **اجتناب از مصرف مواد ممنوعه:** از مصرف موادی مانند الکل و مواد مخدر خودداری کنید، زیرا این مواد می‌توانند به مشکلات پس از عمل افزوده شوند.
6. **مراجعه به پزشک:** هر تغییری در ناحیه تزریق نخ‌ها یا علائم غیرعادی را به پزشک اطلاع دهید.
7. **مراقبت از پوست:** پس از عمل، نباید پوست را تحریک کنید و از ضربه‌ها و فشار زیاد بر روی ناحیه تزریق پرهیز کنید.
همچنین، تمامی توصیه‌های پزشک را به دقت دنبال کنید تا بهبود سریع‌تر و بدون مشکل از لیفت صورت با نخ داشته باشید.

مراقبت های پی آر پی مو

 مراقبت های قبل از prp مو

. آزمایشات و معاینات لازم را انجام دهید.

. اگر بیماری خاصی دارید پزشک را در جریان قرار دهید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ویتامین آ و ای خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات ، مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های کافئین دار بپرهیزید.

.موهایتان تمیز باشد و از مواد آرایشی مانند اسپري و ژل استفاده نکنید.

 مراقبت های پس از prp مو

. از فشار دادن ناحیه تزریق و استخراج خون خودداری کنید.

. از کمپرس سرد استفاده کنید.

. در صورت داشتن درد از مسکن استفاده کنید.

. از شستشوی موها با آب داغ بپرهیزید.

. از شوینده های ملایم استفاده کنید .

.از استفاده دستگاه های گرمازا خودداری کنید.

. از رنگ کردن موها تا بهبودی کامل بپرهیزید.

مراقبت های مزوتراپی مو

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

. قبل از مراجعه به کلینیک موهایتان را بشویید و از مواد آرایشی استفاده نکنید .

.یک هفته قبل از تزریق محلول مزوتراپی از مصرف پروفن و آسپرین،خودداری کنید.

. اگر بیمار هستید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید پزشکتان را در جریان قرار دهید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.

 مراقبت های پس از مزوتراپی‌مو

. از فشار دادن محل تزریق خودداری کنید.

. از کمپرس سرد استفاده کنید .

.از شستشوی موها تا دو روز بپرهیزید.

. از انجام فعالیت هایی که باعث تعرق شما می شود خودداری کنید.

. از رنگ کردن و شستشوی موها با آب داغ بپرهیزید.

.از وسایل گرمازا کمتر استفاده کنید.

. در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی پوست

مزوتراپی یکی از روش‌های غیرجراحی برای بهبود پوست است.
این روش شامل تزریق مواد مغذی و ویتامین‌ها به لایه‌های عمیق تر پوست است.
در ادامه به مراقبت‌های قبل و بعد از مزوتراپی پوست اشاره می‌کنیم:

**مراقبت‌های قبل از مزوتراپی پوست:**

1. **مشاوره با پزشک:** قبل از شروع مزوتراپی، مهم است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک شما باید نیازهای پوستی شما را ارزیابی کرده و برنامه‌ای مناسب برای درمان ایجاد کند.
2. **توقف مصرف داروهای خاص:** پزشک ممکن است توصیه کند که قبل از مزوتراپی از مصرف داروهایی که ممکن است خون را رقیق کند یا خطر خونریزی را افزایش دهند (مانند آسپرین) متوقف کنید.
3. **تنظیم رژیم غذایی:** مصرف مواد غذایی با ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای بهبود پوست و تغذیه پوستی می‌تواند به نتایج بهتر مزوتراپی کمک کند.
4. **پرهیز از نور خورشید:** پیش از درمان مزوتراپی، بهتر است از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، خودداری کنید. تابش مستقیم آفتاب ممکن است پوست را حساس تر به درمان کند.

**مراقبت‌های پس از مزوتراپی پوست:**

1. **کاهش تورم و التهاب:** بعد از مزوتراپی، ممکن است تورم و التهاب در ناحیه درمان رخ دهد. برای کاهش آن، می‌توانید یخ را بر روی ناحیه مزوتراپی قرار دهید و داروهای ضد التهابی مورد تجویز پزشک را مصرف کنید.
2. **استفاده از محصولات خاص:** پزشک ممکن است مصرف محصولات خاصی را توصیه کند تا پوست را تغذیه کند و نتایج بهتری از درمان حاصل شود. از محصولات ضدآفتاب با بالاترین SPF هم استفاده کنید.
3. **استفاده از میکرونیدلینگ یا لیزر ملایم:** معمولاً مزوتراپی با تکنیک‌های دیگر مانند میکرونیدلینگ یا لیزر ملایم ترکیب می‌شود. این تکنیک‌ها ممکن است به تجدید حیات پوست و بهبود نتایج کمک کند.
4. **عدم مصرف مواد ممنوعه:** پس از درمان، از مصرف موادی مانند الکل و مواد مخدر خودداری کنید، زیرا می‌توانند به مشکلات پس از درمان افزوده شوند.
5. **مراجعه به پزشک:** هر تغییری در ناحیه مزوتراپی یا علائم غیرعادی را به پزشک اطلاع دهید.
باید به توصیه‌های پزشک خود در مورد مراقبت‌های پیش و پس از مزوتراپی پوست دقت کنید تا به نتایج مطلوب و سلامت پوستی دلخواه دست یابید.

مراقبت های قبل و بعد از پی آر پی پوست

پی آر پی (PRP) یک روش غیرجراحی است که از خون خود برای تقویت و بازسازی پوست استفاده می‌کند.
در این روش، پلاسما، بازسازی پوستی ایجاد می‌کند.
در ادامه به مراقبت‌های قبل و بعد از انجام پی آر پی پوست اشاره می‌کنم:

**مراقبت‌های قبل از پی آر پی پوست:**

1. **مشاوره با پزشک:** قبل از شروع درمان، با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک شما باید منطقه‌های مورد نیاز برای درمان PRP را تعیین کند.
2. **توقف مصرف داروهای خاص:** پزشک ممکن است توصیه کند که قبل از انجام پی آر پی از مصرف داروهایی که ممکن است خون را رقیق کنند یا خطر خونریزی افزایش دهند (مانند آسپرین) متوقف کنید. اگر داروهای تجویز شده توسط پزشک مصرف می‌کنید، از او راهنمایی در مورد توقف یا ادامه مصرف بخواهید.
3. **تنظیم رژیم غذایی:** مصرف مواد غذایی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای بهبود پوست و تغذیه پوستی می‌تواند به نتایج بهتر PRP کمک کند. وعده‌های غذایی با غذاهایی مانند میوه‌ها، سبزیجات، و پروتئین‌های با کیفیت مصرف کنید.
4. **استراحت و کاهش استرس:** در روزهای قبل از PRP، تا حد ممکن استراحت کافی داشته باشید و استرس را کاهش دهید. استراحت و کاهش استرس می‌تواند به فرآیند بهبود پوستی کمک کند.

**مراقبت‌های پس از پی آر پی پوست:**

1. **استفاده از محصولات خاص:** پزشک ممکن است به شما محصولات مراقبتی مخصوصی توصیه کند که به پوست کمک کنند تا بازدهی بهتری از درمان PRP داشته باشید. این محصولات معمولاً شامل مرطوب‌کننده‌ها و ضدآفتاب‌ها می‌شوند.
2. **اطلاعات به پزشک:** هر تغییری در پوست یا علائم غیرعادی را به پزشک اطلاع دهید. اگر درد، تورم، قرمزی یا خونریزی نسبت به حالت معمول بیشتر شد، باید به پزشک خود اطلاع دهید.
3. **محافظت از پوست:** پوست شما پس از PRP حساس تر است لذا از ضربه زدن، خارش‌ و …به پوست خودداری کنید.
کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicarad.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

https://eitaa.com/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.