زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

بینی بخش مرکزی صورت هر شخص به حساب می آید.

همینطور، خوش فرم بودن بینی می‌تواند اثرات بسیاری متعددی بر اعتماد به نفس و عزت نفس هر شخص داشته باشد.

چنانچه فردی از فرم بینی خود ناراضی باشد ولی از اجرای جراحی‌های تهاجمی از نظیر: جراحی بینی می‌ترسد، در این شرایط لیفت بینی با نخ به منظور یک راهکار کاملا مناسب برای این اشخاص به حساب می‌ آید.

شما عزیزان با انجام این روش غیر تهاجمی، می‌توانید در کمتر از یک ساعت و بدون این‌ که زیر تیغ جراحی بروید، بینی مورد دلخواه خود را داشته باشید.

بهتر است بدانید به عمل لیفت بینی با استفاده از نخ  «عمل بینی به هنگام ناهار» نیز گفته می‌شود.

بدون تردید لیفت بینی جزء یکی از سریع‌ترین و البته جذاب‌ترین شیوه های زیبایی بینی به حساب می رود.

امروزه لیفت کردن بینی به منظور یکی از شیوه های مدرن و جدید در عمل بینی شناخته شده است که موجب پیشرفت‌های بسیار چشم‌گیری در این تخصص نیز شده است.

اگرچه این شیوه جدید برای همه اشخاص مناسب نیست، اما در بسیاری از موارد نتیجه حاصل از آن، در مقایسه با شیوه های دیگر بسیار اثر گذار تر بوده است.

امروزه شیوه های بسیار مختلفی به عنوان انجام انواع لیفت وجود دارد که از مهم‌ترین و اساسی ترین آن‌ها می‌توان به لیفت بینی با نخ و لیفت بینی با استفاده از ژل، لیفت بینی با اجرای عمل و لیفت بینی با فیلر اشاره کرد.

ما در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان سعی داریم لیفت بینی با استفاده از نخ را به صورت کامل و همچنین تمامی مراقبت های بعد از این تکنیک بررسی نماییم و ببینیم استفاده از این تکنیک درمانی می تواند برای چه کسانی مناسب و کارآمد باشد و همچنین انجام آن با استفاده از چه شیوه هایی امکان‌پذیر می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت بینی در حقیقت یک تکنیک زیبایی بینی است که تحت هیچ عنوان عوارض جراحی را نخواهد داشت.

در این روش پس از استفاده از بی‌حسی موضعی، چند نخ قابل جذب به گونه زیر پوست جداسازی می‌شوند که آن را در حالت مطلوب نگه‌ داشته و قوز یا شکستگی را بدون هیچ نوع برش و یا شکستن استخوان به صورت کامل ترمیم نمایند.

اجرا نمودن این کار اصولا چیزی در حدود پنج تا شش جلسه صورت می‌پذیرد و هزینه بسیار کمتری در مقایسه با شیوه های کلاسیک یا همان جراحی دارد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که انجام این شیوه مناسب هر بینی نبوده و نظر پزشک در این زمینه بسیار مهم و اثر گذار خواهد بود.

نخ‌های استفاده شده در انجام لیفت بینی اصولا پس از گذشت دو سال کاملا جذب پوست شخص می شود و بینی به صورت کامل به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

کسانی که از این تکنیک درمانی استفاده می‌کنند حتما احتیاج به تمدید دوباره آن خواهند داشت.

لازم به ذکر است که انواع شیوه های غیرجراحی برای کسانی که قصد عمل بینی را دارند هم می تواند مناسب باشد.

با استفاده از این تکنیک ها پیش از اقدام به انجام جراحی بدون تغییر دائمی در بینی خود این امکان برای آن ها وجود دارد را که درک کنند نتایج جراحی به چه صورت خواهد بود و آیا متناسب با دیگر اعضای صورت آن ها می شود یا خیر.

بدون در نظر گرفتن این مسائل، روش های اصلاح فرم بینی برای آن دسته از افرادی که قبلاً عمل بینی را پشت سر گذاشته‌اند و تمایل  به اصلاحات جزئی در بینی خود هستند نیز می تواند گزینه بسیار معقولی نیز باشد.

در کنار کل این موارد، روش های غیرجراحی به همه اشخاص به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ به‌ منظور مثال کسانی که دارای بینی های بزرگ هستند و تمایل به کوچک نمودن بینی بزرگ خود دارند، می توانند کاندیدای بسیار مناسبی به عنوان این تکنیک به حساب نمی‌آیند.

اصولا اهداف این قبیل تکنیک‌ها، برداشتن قوز بزرگ و همچنین برطرف کردن نامتقارنی در بینی نیست، به همین دلیل است که توصیه می شود قبل از انتخاب هر کدام از این روش ها که در ادامه ی مقاله آن ها را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم، بهتر است اشخاص انتظارات خود را از انجام این کار در نظر گرفته و کلیه خواسته‌های خود را با پزشک متخصص خود در میان بگذارند.

گاهی وقت ها شاید در رابطه با لیفت بینی برای شما عزیزان سوالات متعددی پیش آید سوالاتی نظیر: آیا لیفت بینی با نخ دارای عوارض می باشد؟

آیا این روش برای همه ی اشخاص مناسب است؟

توصیه می کنیم تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید تا همه موارد را در مورد لیفت بینی با نخ برای شما توضیح دهیم.

لیفت بینی با نخ چگونه بوده و به چه صورت عمل می‌کند؟

لیفت بینی با استفاده از نخ یک تکنیک غیر جراحی و کاملا برگشت‌پذیر به عنوان بهبود بخشیدن به فرم بینی است.

این تکنیک، بسیار ارزان‌تر و مقرون‌ به‌صرفه‌تر از انجام عمل های جراحی دیگر بینی است، اما اگر می‌خواهید بدانید که آیا لیفت بینی با نخ دائمی است یا خیر، باید در جواب شما عزیزان بگوییم خیر دائمی نبوده است و احتیاج به ترمیم مجدد خواهد داشت.

در انجام این روش از نخ‌های کاملا مصنوعی استفاده می گردد.

این نخ ها به شکل قابل حل شده و از نخ های پیچیده ای به نام PDO (پلی دیوکسانون) ساخته و تهیه می شود.

این ماده بدون حساسیت و غیر آلرژیک، کاملا زیست تخریب پذیر و قابل جذب است؛ این به این معنی می باشد که بدن نخ‌های PDO را در طول زمان کاملا جذب می‌کند.

همچنین نخ‌های تخصصی موقتی جهت لیفت بینی طراحی شده‌اند که نخ‌های MINT Tip Thread نامیده می‌شوند. این نخ‌ها اصولا خاردار می باشند تا در این صورت در جای خود مستحکم بمانند و به بافت زیر پوست بهتر بچسبند و پوست را بکشند.

در واقع، این نخ‌ها به منظور یک ساختار داربستی عمل خواهند کرد و به فرم و شکل‌دهی مجدد بینی کمک بسیاری می‌کنند تا بدین صورت نتیجه مورد نظر به دست آید.

استفاده از این تکنیک به منظور یک تکنیک با تاثیر لیفت آنی شناخته می شود. هنگامی که پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی کشیدگی نخ‌ها را تنظیم می‌کند، بافت زیرین را کاملا فشرده کرده و لیفت می‌کند. این کار درست مثل برپا کردن یک چادر است.

بعد از انجام عمل، تاثیرات احیا کنندگی پوست آغاز می‌گردد که به صورت تدریجی و طبیعی خواهد بود. همان‌طور که نخ‌ها جذب می‌شوند، به عنوان یک محرک کلاژن عمل می‌نمایند و این کلاژن جدید، ساختار و لیفت طولانی مدت را برای بینی بوجود می آورد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

کاندیدای مناسب برای لیفت بینی با نخ چه رده سنی می باشد؟

لیفت بینی با نخ برای افراد زیر توصیه می‌شود:

اقایان و بانوان بالای ۳۰ سال یا کمتر از آن که تمایل به داشتن نتایج طبیعی و طبیعی نیز می باشند؛ اما از انجام دادن جراحی ترس دارند.

همه پوست ها به جز آن هایی که آلرژیک یا حساسیت به «بیومواد» (biomaterials) دارند.

کسانی که دارای پوستی با کیفیت خوب هستند.

چنانچه اشخاص بیمار دارای پوست نازک یا آسیب‌دیده باشند، امکان دارد لیفت بینی با استفاده از نخ قابل مشاهده یا قابل لمس نیز باشد.

اجرای لیفت بینی با استفاده از نخ برای کسانی که دارای بینی های استخوانی و گوشتی هستند مناسب می باشد و به سادگی امکان‌پذیر است.

در این صورت هرکدام از آنها خصوصیات های مخصوص به خود را دارند و احتیاج است بر اساس فرم آنها، پزشک متخصص بررسی و نتیجه گیری کند که آیا لیفت با نخ به شما در بر طرف کردن مشکلتان کمک می‌کند یا خیر.

در این روش، با وارد نمودن نخ‌های قابل جذب به بافت‌ بینی، آن را کشیده و بر اساس سلیقه هر فرد فرم می‌دهند.

موارد احتیاط در لیفت بینی با استفاده از نخ:

در افرادی که دارای سن بالا یا به اصطلاح مسن تر می باشند و مبتلا به تحلیل استخوان یا کاهش حجم ناشی از بالا رفتن سن در بخش بینی خود هستند، صلاح است به جای لیفت بینی با نخ، از پرکننده‌های مناسب استفاده نمایند.

همچنین داشتن سابقه اشعه به بینی، التهاب یا عفونت فعال در بخش بینی، بارداری یا شیردهی، اشخاص را مانع از انجام این می کند.

در ایران نیز نظیر دیگر کشور‌های جهان، اجرای این عمل زیبایی در شهرهای متعدد توسط دکتر گوش و حلق بینی و برخی دیگر از متخصص‌ها انجام می‌پذیرد. لیفت بینی با استفاده از نخ در شهر های از جمله:

قزوین،سنندج، تهران و سایر شهرها مرسوم شده است.

که ما در کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان به زیباترین نحوه این تکنیک را انجام می دهیم.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با استفاده از نخ:

دوران بهبودی اصولا بسیار سریع و بدون عارضه سپری می شود و بیشتر بیماران روز پس از اجرای آن سر کار خود بر می‌گردند.

مراقبت‌هایی که بعد از لیفت بینی با نخ بایستی صورت گیرد شامل پرهیز نمودن از موارد زیر می باشند:

  • انجام ورزش های شدید به مدت حداقل ۴۸ ساعت
  • دست زدن به بینی و فشار دادن آن
  • خوابیدن به روی شکم
  • انجام مراقبت های پیشنهاد شده از پوست و ماساژ دادن صورت به مدت ده روز
  • آرایش کردن به مدت حداقل ۱۲ ساعت
  • مصرف الکل و سیگار کشیدن به مدت ۷ روز
  • ماندن در معرض نور مستقیم خورشید

لیفت بینی با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری لیفت بینی با نخ برای همیشه و دائمی نبوده است.

به عبارت دیگر چنانچه می‌خواهید بدانید آیا لیفت بینی با نخ دائمی است یا خیر، باید بگوییم خیر استفاده از این تکنیک به هیچ‌ عنوان دائمی نبوده است.

اصولا لیفت بینی با نخ می‌تواند حدود ۱ الی ۲ سال برای هر فرد دوام بیاورد،اما اگر ترمیم دوباره نخ‌ها را هر ۹ ماه یکبار بعد از اولین عمل به طور دقیق انجام دهید، می‌توانید انتظار نتیجه طولانی مدت تری را از این عمل داشته  باشید.

لیفت بینی با نخ چه عوارضی دارد؟

عوارض احتمالی لیفت بینی با نخ شامل موارد زیر می باشند:

  • ناراحتی و درد های خفیف یا شدید
  • بروز کبودی و تورم
  • فرورفتگی و بی نظمی
  • در افراد با پوست نازک نخ‌های قابل مشاهده
  • بروز انواع عفونت ها
  • بیرون زدگی و اکستروژن رزوه‌‌ها
  • برآورده نشدن انتظارات بیماران

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

معمولا نوع نخ لیفت بینی با در نظر گرفتن نوع پوست، بافت و همچنین اهداف زیبایی شناسی منحصر به فرد اشخاص انتخاب می‌گردد.

امکان دارد تعداد نخ‌ها برای یک بینی با بینی دیگر کاملا متفاوت باشد.

معمولا هزینه بر طبق تعداد نخ های استفاده شده و با ضرب قیمت واحد نخ در تعداد آن محاسبه می‌شود. ب

عضی از مراکز لیست قیمت لیفت بینی با نخ را بر اساس نوع نخ به طور کامل ارائه می‌دهند، بنابراین مهارت پزشک، کلینیک و مرکزی که در آن لیفت بینی را انجام می‌دهید و مواردی از این قبیل هم در برآورد کردن هزینه ها بسیار مهم است.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

«سوالات متداول زیباجویان عزیز کلینیک زیبایی آراد»

1-آیا لیفت بینی با نخ درد دارد؟

امکان دارد همزمان با تزریق داروی بی‌حسی کمی احساس سوزش کنید، اما توجه داشته باشید که بعد از آن نباید دردی احساس نمایید.

بلافاصله بعد از قرار دادن نخ‌ها زیر بافت پوست، کمی در نواحی درمان احساس سفتی خواهید داشت و ممکن است در مدت چند روز کمی احساس درد داشته باشید.

2-لیفت بینی با نخ بهتر است یا ژل؟

پرکننده بینی به متخصصان این امکان را داده است که بینی شما را دقیقاً به همان شکل و فرمی که می‌خواهید برای شما شکل دهند، در حالی که روش لیفت با نخ بینی، برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند پل بینی باریک‌تر، پهنای بینی کاهش یافته و کانتور بینی قابل مشاهده ای نیز داشته باشند بسیار مناسب تر خواهد بود.

در نظر داشته باشید که لیفت بینی با استفاده از نخ در منزل چیزی نیست که به راحتی امکان‌پذیر باشد؛ پس به شما توصیه می شود به هیچ عنوان فریب مطالب زرد را نخورید.

3-لیفت بینی با نخ چند سال دوام دارد؟

معمولا حدود ۱ الی ۲ سال می تواند برای هر شخص دوام داشته و ماندگار باشد؛ اما چنانچه آن را در زمان دقیق، مرتب ترمیم نمایید، اثرات آن مدت بیشتری باقی خواهند ماند.

4-لیفت بینی با نخ در منزل چگونه انجام می‌پذیرد؟

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد، لیفت بینی با نخ نیاز به نخ‌های مخصوص، محیط کلینیک و یک متخصص ماهر و با تجربه خواهد داشت. پس انجام لیفت بینی با استفاده از نخ در منزل چیزی نیست که به راحتی امکان‌پذیر باشد.

نتیجه گیری

در موارد بالا تلاش ما بر این بود که شما عزیزان را با نحوه ی مراقبت های لیفت بینی با نخ و همچنین لیفت نمودن بینی با استفاده از نخ به صورت خلاصه و کامل آشنا سازیم. امیدواریم موارد بیان شده به شما عزیزان در رابطه با این مسئله کمک کند ‌و برای شما مفید واقع شود.

با توجه به موارد ذکر شده در این راستا چنانچه شما عزیزان قصد انجام لیفت بینی خود با استفاده از نخ را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان و انجام مشاوره های مربوطه با پزشکان این کلینیک بهترین تصمیم را با اطمینان خاطر بگیرید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/1Du9d

نماشا:https://www.namasha.com/v/Y4H8B1Iz

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.