زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

امروزه علم و تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و با ورود آن به زندگی انسان ها تغییرات و تحولات بی نظیری ایجاد کرده است. کاشت مو به روش SUPER FUE یکی از مدرن ترین تکنیک های کاشت مو می باشد که می توان با کمک آن کیفیت پیوند مو را به موفقیت نزدیک تر کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟

در تکنیک پیوند مو به روش SURE FUE یا (Folliular Unit ) جداسازی فولیکول ها به صورت جداگانه و یا تک واحدی می باشد . در این تکنیک اساس کار بر پایه روش FUE می باشد و تفاوت آن در ابزاری است که در مرحله برداشت و جای گذاری فولیکول ها مورد استفاده قرار می گیرد .مطمئناً با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات الکترونیک و هوشمند می توان مشکلات زیادی را از سر راه برداشت. باید به این نکته توجه کنید که تکنیک Super FUE جزء با کیفیت ترین و بهترین روش های کاشت مو محسوب می شود.

البته استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته  کاشت مو، برای نتایج رضایت بخش به تنهایی کافی نیست و در کنار تجهیزات باید از تجربیات و مهارت پزشکی ماهر و با تجربه بهره برد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان که به عنوان بهترین مرکز تخصصی کاشت مو معرفی می ‌شود در کنار تجهیزات پیشرفته و هوشمند می توانید از مهارت و تجربه متخصصان حرفه ای بهره مند شوید. پس در این کلینیک همه شرایط مهیا شده تا شما بتوانید مو هایی زیبا و پر پشت داشته باشید.

تکنیک های کاشت مو بر اساس شرایط هر فرد متفاوت می باشد و متخصصان با اساس انتظارات و اهداف افراد و شرایط فیزیولوژی هر فرد بهترین و موثر ترین روش را برای آن ها ارائه می دهند. شما می توانید نظرات خود را در این زمینه با پزشک اعلام کنید تا پزشک بهترین روش را برای شما در نظر بگیرد.

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش SUPER  FUE

پیوند مو با تکنیک Super FUE برای اکثر افراد قابل انجام است. کسانی که مو هایی کم پشت دارند جزء کاندیدای مناسب کاشت مو می باشند. اما به طور کلی کاندیدای این روش شامل موارد زیر می باشد.

  • کسانی که پوست سر آن ها سفت است و نمی توانند از روش های کاشت مو به روش FUT استفاده کنند. سفتی پوست سر عاملی ژنتیکی است و به دلیل انجام برخی از فعالیت ‌های ورزشی و کاشت مو در گذشته پوست سر سفت می شود.
  • افرادی که بر اثر ضربه یا سوختگی حجمی از مو های خود را از دست داده اند .
  • افرادی که با ریزش موی ژنتیکی مواجه هستند.

متخصصان طی بررسی و معاینه های لازم در جلسه مشاوره بررسی می‌کنند تا  متوجه شوند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش SUPER FUE می باشید یا خیر!!

این تکنیک برای کسانی که متقاضی ابرو، ریش و سبیل پرپشت هستند نیز پیشنهاد می شود.

سن مناسب برای همه روش های کاشت مو بالای 30 سال می باشد زیرا در این سن افراد به الگوی ثابت ریزش مو رسیده اند و مجددا دچار ریزش مو نمی شوند.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل کاشت مو به روش SUPER FUE

تکنیک پیوند مو به روش Super FUE در ۶ مرحله متفاوت انجام می شود که شامل موارد زیر می باشد:

۱. بررسی و آنالیز پوست سر و طراحی لیزری خط رویش مو ها

۲. ضد عفونی کردن و پاکسازی پوست سر برای پیشگیری از عفونت

۳.بی حس کردن پوست سر برای از بین بردن احساس درد  در حین برداشت و کاشت گرافت

۴. خارج کردن فولیکول ها از ناحیه بانک مو

۵. ذخیره‌سازی فولیکول های استخراج شده

۶.جایگذاری فولیکول ها در ناحیه کم پشت و طاس سر

  • بررسی و آنالیز ر پوست سر و طراحی لیزری خط رویش مو

بررسی وضعیت پوست سر یکی از مراحل مهم کاشت مو می باشد و مراحل بعدی بر اساس برنامه‌ریزی این مرحله مشخص خواهد شد و اطلاعات کاملی در مورد مراحل بعد در دسترس پزشک قرار می دهد.

آنالیز و بررسی پوست سر با دستگاه مخصوصی به نام  3D Scanner انجام می شود و نتایج و اطلاعات به دست آمده در دسترس پزشک قرار می گیرد .این مرحله مراحل دیگر را به شکل مطلوب پیش می برد.

▪اندازه میزان ناحیه گیرنده و تعداد فولیکول هایی که باید برای داشتن حداکثر تراکم

▪ طراحی خط رویش مو با استفاده از دستگاه لیزری

▪طراحی چگونگی الگوی کاشت مو بررسی و آنالیز ناحیه اهدا کننده

▪ ارزیابی پوست سر از نظر میزان رطوبت، حالت انعطافی و چربی پوست و انتخاب بهترین نواحی برای خارج کردن فولیکول ها

▪انتخاب تعداد فولیکول های که می توان از ناحیه اهدا کننده استخراج کرد.

▪ آزمایش و بررسی گرافت ها و انتخاب گرافت های چند ریشه ای با ضخامت مناسب

▪ تعیین عمق ریشه ها

▪ استخراج گرافت ها به شکل مناسب و صحیح به طوری که آسیبی به فولیکول ها وارد نشود.

▪ بررسی میزان خون رسانی با هدف روند بهبودی زخم های ایجاد شده

▪تعیین میزان مو های سفید و سیاه در ناحیه اهدا کننده (برای برداشت فولیکول‌ ها با ریشه های سیاه)

متخصصان در این مرحله با بررسی پوست سر از بروز بیماری های پوستی مطلع می شوند در صورت وجود بیماری قبل از کاشت به درمان آن می پردازند. در برخی افراد علت ریزش مو بیماری های پوستی می باشد. پس باید قبل از اقدام به کاشت مو این بیماری های پوستی درمان شود.

  • ضد عفونی کردن و پاکسازی پوست سر برای پیشگیری از عفونت

پاکسازی و ضدعفونی کردن پوست سر اولین عملی است که برای آغاز انواع تکنیک های کاشت مو انجام می شود. این عمل برای حذف میکروب ها و آلودگی های پوست سر انجام می شود. با ضد عفونی کردن این ناحیه میزان خونرسانی در پوست سر افزایش می ‌یابد و در ترمیم جای زخم ها نیز موثر می باشد.

  • بی حس کردن پوست سر برای از بین بردن احساس درد در در حین برداشت و جایگذاری فولیکول ها

متخصصان با بی حسی پوست سر سعی می کنند بیمار در هنگام استخراج و جای گذاری فولیکول ها دردی احساس نکند. در تکنیک SUPER FUE نحوه بی حسی با روش‌ های دیگر متفاوت است. در روش FUE برای بی حسی از سوزن استفاده می‌ شود اما در روش SUPER FUE بی حسی با استفاده از دستگاه های بدون سوزن انجام می شود . پس بیمار هیچ دردی احساس نمی کند .همچنین به ریشه مو آسیبی وارد نخواهد شد.

  •  برداشت  فولیکول ها از بانک مو

این مرحله بر اساس آنالیز و اسکن مشخصی که در در مرحله اول انجام شده ادامه می یابد. در این تکنیک می ‌توان به برداشت گرافت های چند تایی با ریشه های ضخیم پرداخت. در این تکنیک فولیکول ها با استفاده از دستگاه های هوشمند و اتوماتیک استخراج می شوند. استفاده از این دستگاه ها مزایای بی نظیری دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  • توانایی در تنظیم سرعت چرخش کانولای دستگاه
  • دارای تنظیم زاویه
  • کمترین حد خونریزی
  • کمترین حد آسیب گرافت ها
  • افزایش سرعت و دقت بالا ۵ تا ۷ برابر
  • ۴ تا ۵ برابر احتمال استخراج گرافت های چند ریشه ای

قلم و پانچ که در  این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد یک بار مصرف است .پس امکان انتقال عفونت و بیماری ها بسیار کم است. همچنین این دستگاه به صورت کاملاً هوشمند عمل می ‌کند و میزان آسیب رساندن به ریشه مو ها بسیار کم است.

  • ذخیره و نگهداری فولیکول ها

مراقبت از فولیکول ها در فاصله بین  برداشت و جایگذاری فولیکول ها اهمیت زیادی دارد. فولیکول ها پس از استخراج باید تا مدتی در شرایط و محیطی مناسب قرار بگیرند زیرا اگر محیط مناسب نباشد از بین می روند . در کاشت مو به روش Super FUE فولیکول ها پس از جدا شدن از ناحیه اهدا کننده در مایعی مغذی با. دمای  مناسب نگهداری و ذخیره می شوند. برای نگهداری از فولیکول ها از تجهیزات مخصوصی استفاده می شود.

این تجهیزات شامل محوطه ای سربسته و حاوی مواد مغذی است که بتواند نیازهای فولیکول را تأمین کند و از ایجاد شوک ناگهانی و از بین رفتن آن ها جلوگیری کند. به طور کلی این دستگاه طول عمر فولیکول ها را افزایش می دهد. در روش های قدیمی فولیکول ها را در مایعی سرم مانند نگهداری می کنند که نیمی از فولیکول ها از بین می روند. در روش SUPER FUE شرایط را طوری فراهم می‌ کنند که فقط کمتر از ۵ درصد از فولیکول ها ممکن است از بین برود.

قبل از اجرا کردن مرحله جایگذاری، آماده سازی فولیکول ها انجام می شود.

  • جایگذاری فولیکول ها در ناحیه کم پشت و طاسی سر

در روش SUPER FUE مرحله برداشت و جایگذاری فولیکول ها با دستگاه های مجهز و مدرن انجام می شود تا بتوان نتایجی کاملاً طبیعی حاصل کرد .در این روش از دستگاه ایمپلنتر مخصوص استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه افزایش تراکم مو ها به حداکثر می رسد و خط رویش مو کاملاً طبیعی می باشد.

برای جایگذاری فولیکول ها در ناحیه ی کم پشت و بی موی سر با کمک این دستگاه شکاف های کوچک و هم اندازه با جهت و عمق مناسب در پوست سر ایجاد می شود. با استفاده از این دستگاه می توان سه تا چهار برابر میزان شکاف ها را افزایش داد. قلم و پانچی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد یک بار مصرف است. می ‌توان برای هر کدام از متقاضیان آن را تعویض کرد بنابراین انتقال بیماری به کمترین حد خود می رسد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی در روش کاشت مو به روش SUPER FUE میزان دقت ۱۰ برابر افزایش می ‌یابد و مزایای بی نظیری در این زمینه حاصل خواهد شد.

مزایا شامل :

  • زاویه مناسب بر اساس خواب طبیعی فولیکول ها
  • افزایش تراکم با بیشترین حد ممکن
  • جلوگیری از آسیب دیدن مو ها در ناحیه کاشت مو
  • انجام فرایند لیزر تراپی برای کاهش التهابات پوستی و افزایش سرعت بهبودی در ناحیه پیوند مو

می باشد.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUPER FUE

مزایای کاشت مو به روش SUPER FUE

  • این نوع تکنیک هیچ درد و خونریزی به همراه ندارد و بی حسی پوست سر با دستگاه های مخصوص انجام می شود و نیاز به سوزن نیست.
  • خط رویش مو و همچنین ظاهر مو ها کاملا طبیعی می باشد.
  • افزایش تراکم مو ها ۴ تا ۵ برابر افزایش می یابد.
  • زمان مشاهده نتایج قطعی پس از ۶ تا ۹ ماه امکان پذیر است در صورتی که برای روش های قدیمی تر ممکن است ۱۲ تا ۱۴ ماه صبر کنید تا به نتایج قطعی دست یابید.
  • پانچ و قلم دستگاه یک بار مصرف است و احتمال انتقال بیماری به صفر می رسد.
  • در این تکنیک می ‌توان از مو های قسمت های دیگر بدن برای افزایش تراکم مو ها استفاده کرد.
  • استفاده از لیزر ترابی میزان التهابات منطقه پیوند مو را کاهش می دهد و سبب افزایش سرعت ترمیم و رشد مو ها خواهد شد.
  • در این روش جای زخم و اسکار به کمترین حد خود می رسد.
  • این تکنیک جزء روش های غیر تهاجمی پیوند مو است و عوارض آن بسیار خفیف و دوره نقاهت کوتاه مدتی خواهد داشت.
  • از تکنیک SUPER FUE می توان برای کاشت ابرو ، سبیل و ریش نیز استفاده کرد.

عوارض و معایب کاشت مو به روش SUPER FUE

معایبی که در این روش وجود دارد نسبت به مزایای بی نظیر آن بسیار ناچیز است.  اما در هر صورت در هر روش کاشت مو چه به صورت تهاجمی یا غیر تهاجمی عوارض و معایبی وجود دارد .برخی از معایب این تکنیک شامل موارد زیر می باشد:

  • در این تکنیک نیز باید مو ها کوتاه شود و این موضوع برای برخی افراد ناراحت کننده است.
  • این فرایند نیز با بی حسی موضعی انجام می شود و برخی افراد نسبت به مواد بی حسی حساسیت دارند.

عوارضی مانند تورم، کبودی و بی حسی در همه تکنیک های کاشت مو وجود دارد. البته میزان این  عوارض در تکنیک Super FUE به کمترین حد رسیده است.  در این روش عوارض بسیار خفیف و دوره نقاهت بسیار کوتاه مدت است. اما در هر صورت این عوارض با شدت کم وجود دارد.

درصد بروز عفونت در این روش تقریبا صفر است چون قلم و پانچ سر دستگاه برای هر متقاضی تعویض می شود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های کاشت مو توسط متخصصین مجرب و حرفه ای و با کمک دستگاه های اتوماتیک و هوشمند انجام می شود . در این کلینیک تاکنون عوارض خطرناکی پس از کاشت مو گزارش نشده است و اکثر متقاضیان از نتایج درمان رضایت کامل  داشته اند.  رضایت متقاضیان نشانه  مهارت بالا و تضمین تجربه متخصصان ما در این کلینیک می باشد.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUPER FUE

هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE چقدر است؟

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین عوامل تاثیرگذار آن  شامل موارد زیر می باشد:

  • تکنیک کاشت مو: کاشت مو به روش های مختلف قابل انجام است و با توجه به میزان کیفیت، دقت و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد و هزینه آن متفاوت خواهد بود.
  • ویژگی های فرد : یکی از عوامل دیگر تاثیرگذار بر هزینه ها ویژگی های فردی متقاضیان می باشد. که شامل اندازه طاسی سر و وضعیت محل اهدا کننده می باشد.
  • تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده : در کلینیک های زیبایی از دستگاه ها و امکانات مختلفی استفاده می‌ شود و هزینه ها بر اساس استفاده از نوع دستگاه و تجهیزات پیشرفته متغیر می باشد.
  • مهارت و تخصص پزشک: با بهره گیری از مهارت و تخصص پزشکان حرفه ای و با تجربه باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد. چون برخی از روش نسبت به روش های دیگر پیچیده تر است و استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد.
  • میزان تراکم مو ها: یکی از سوالاتی که در جلسه مشاوره از متقاضیان پرسیده می شود میزان تراکم مو ها می باشد. هر چه میزان تراکم مو ها بالا تر باشد هزینه بیشتری پرداخت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های روش SUPER FUE با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش SUPER FUE

پس از مراجعه به کلینیک های تخصصی و گذراندن جلسات مشاوره و معاینه متخصصان در کلینیک  زیبایی آراد اصفهان توصیه های لازم را برای آمادگی کاشت مو برای متقاضی شرح می دهند. با رعایت این نکات و توصیه ها  می توان به نتایج مطلوبی دست یافت  و روند بهبودی را نیز سرعت بخشید. این موضوع در حفظ سلامت افراد نقش مهمی را ایفا می کند . مهم ترین توصیه ها قبل از کاشت مو شامل موارد زیر می باشد:

  • اگر نسبت به دارو ها و انواع آنتی بیوتیک و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • اگر دارو هایی از قبیل مکمل ها، گیاهان دارویی و ویتامین ها استفاده می کنید حتما پزشک را در جریان جزئیات کامل آن قرار دهید .  اگر در طی عمل برای شما با خطری همراه است تا مدتی پزشک توصیه می کند مصرف آن ها را قطع کنید و یا دارو های دیگری را جایگزین آن ها می کند.
  • برخی از دارو ها باعث کاهش غلظت خون می‌ شوند و در حین جراحی میزان خونریزی را افزایش می دهد. پس توصیه می شود ده روز قبل از کاشت مو مصرف این دارو ها قطع شود. این دارو ها شامل وافارین، هپارین، آسپرین و.. می باشد.
  • شب قبل از عمل مو های خود را به خوبی بشویید و از نرم کننده ها و محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده نکنید.
  • کسانی که از رفتن به اتاق عمل واهمه دارند برای این که فرآیند کاشت مو دچار مشکل نشود باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارند.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUPER FUE

رعایت مراقبت های پس از کاشت مو اهمیت زیادی دارد پس سعی کنید در هنگام شرح مراقبت ها دقت کنید. همه مراقبت های توصیه شده را اعمال کنید. برخی از مهم ترین مراقبت هایی که پس از کاشت مو باید انجام دهید شامل موارد زیر می باشد:

  • اگر احساس درد داشتید برای کنترل و کاهش درد مسکن هایی که پزشک تجویز کرده را استفاده کنید.
  • آنتی بیوتیک ها در جهت پیشگیری از عفونت برای شما تجویز می شود پس در زمان معین مصرف کنید. زیرا در غیر این صورت تاثیرات آن از بین می رود.
  • پس از کاشت مو پزشک جلسات معاینه را برای شما در نظر می گیرد و متخصصان در این جلسات وضعیت رشد مو ها و نتایج عمل را مورد بررسی قرار می‌دهند . تا در صورت نیاز دارو هایی برای تکمیل درمان ارائه شود .
  • در صورت بروز التهابات پوستی و عفونت‌ها، پزشک باید دارو های مناسبی تجویز کند. پس، حضور در جلسات پس از کاشت مو اهمیت قابل توجهی دارد.
  • در مورد شروع فعالیت های فیزیکی و ورزشی با پزشک خود گفت و گو کنید. زیرا شروع فعالیت ها قبل از زمان معین روند بهبودی را به تاخیر می‌ اندازد و سبب زخم های احتمالی و آسیب فولیکول ها خواهد شد.
  • هنگام شستشوی مو ها از شوینده هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پس از انجام جراحی کاشت مو شما را تنها نمی گذارند و شما می توانید در طی درمان و مراحل قبل و بعد از کاشت مو تا دست یافتن به نتایج قطعی از همراهی و مشاوره هایی که در اختیار شما قرار می دهند بهره مند شوید.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUPER FUE

اثرات و نتایج

اگر فردی متقاضی مناسبی برای روش کاشت مو به روش SUPER FUE باشد. برای انجام  کاشت مو به مکان‌ های تخصصی مراجعه کند. با انجام این تکنیک می تواند برای همیشه از نتایج همیشگی و ماندگار این عمل بهره‌مند شود . در کلینیک های تخصصی پزشک بر اساس میزان تراکم مو ها با دستگاه ها و تجهیزات مدرن و هوشمند فولیکول ها را از ناحیه پرپشت و قوی به ناحیه طاس سر منتقل می کند . در این فرآیند به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته میزان آسیب دیدن فولیکول ها و بانک مو بسیار کم و خفیف خواهد بود. بنابراین روند بهبودی سریع تر می باشد و برعکس روش های قدیمی نتایج کاشت مو پس از ۶ تا ۹ ماه قابل مشاهده می باشد.

میزان تراکم موها در این روش نسبت به روش های دیگر ۴ تا ۵ برابر می باشد و همچنین خط رویش مو بسیار طبیعی به نظر می رسد .در این روش خونریزی و درد وجود ندارد در نتیجه نتایج درمان در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد.

از ویژگی های متمایز این روش که می تواند تاثیر بی نظیری در نتایج پیوند مو داشته باشد می توان به حفظ زاویه طبیعی فولیکول ها ، تراکم بالا و پیشگیری از آسیب دیدن بانک مو و ناحیه گیرنده اشاره کرد.  به همین دلیل این روش جزء محبوب ترین روش های کاشت مو محسوب می شود.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش SUPER FUE چقدر است؟

همه مراحل در این تکنیک به صورت بی حسی  انجام می شود و متقاضیان در حین عمل هیچ دردی احساس نمی‌کنند. حتی نحوه بی حسی با روش های دیگر متفاوت است و دیگر خبری از تزریق بی حسی با سوزن نیست و این مرحله با دستگاه مخصوص انجام می شود.

مرحله برداشت و کاشت فولیکول ها با ابزارهای اتوماتیک و هوشمند انجام می شود و میزان آسیب محل برداشت و گیرنده بسیار خفیف است . استفاده از این دستگاه ها باعث می‌شود که به فولیکول ها آسیبی وارد نشود و بتوان نتایج بهتری حاصل کرد .‌ متخصصان توصیه می کنند تا یک هفته  هیچگونه فشاری به ناحیه گیرنده و اهدا کننده وارد نشود و برای شست‌ و شو از شوینده هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنند .روند بهبودی در این روش سریع تر از روش های دیگر است  زیرا، میزان آسیب دیدگی پوست سر در کمترین حد ممکن می باشد .پس از دو هفته عوارض ناشی از کاشت از بین می رود و  پس از مدت کوتاهی شما می توانید شاهد نتایج درمان باشید. در این تکنیک از پانچ و قلم یک بار مصرف استفاده می شود؛ بنابراین میزان بروز عفونت به کمترین حد ممکن می رسد. متخصصان برای سرعت یافتن روند بهبودی و پیشگیری از عفونت آنتی بیوتیک تجویز می کند. برخی افراد پس از کاشت مو دچار التهابات پوستی می شود. بنابراین متخصصان از روش لیزر تراپی برای برطرف کردن التهابات  استفاده می کنند. لیزر تراپی روند بهبودی را نیز سرعت می بخشد.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUPER FUE

تعداد جلسات کاشت مو به روش SUPER FUE

شرکت در جلسات مشاوره قبل از انجام فرایند کاشت مو اهمیت زیادی دارد زیرا در این جلسات وضعیت فیزیولوژی بدن و جسمانی فرد مورد بررسی قرار می گیرد .در این مراحل متخصصان بر اساس ویژگی های فردی مانند اندازه ناحیه طاسی تعداد فولیکول های مورد نیاز را مشخص می کنند. همه مراحل این عمل با کمک دستگاه ها و تجهیزات اتوماتیک و هوشمند انجام می شود . معمولاً کاشت مو در این روش در طی یک تا دو جلسه انجام می شود .در صورتی که وسعت طاسی سر زیاد باشد کاشت مو در دو مرحله پس از ۸ تا ۱۲ ماه انجام می شود. شما پس از پشت سر گذاشتن جلسه کاشت مو باید در جلسات دیگری، برای بررسی نتایج عمل در کلینیک حضور پیدا کنید تا پزشک بر اساس شرایط مو ها دارو های تکمیلی را تجویز کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8%db%8c/

نتیجه گیری

کاشت مو به روش SUPER FUE یکی از مدرن ترین روش های کاشت مو می باشد.‌ در این روش همه مراحل کاشت با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات هوشمند انجام می شود. در جلسه اول می توان با دستگاه های مجهز  وسعت منطقه  کاشت مو  را مشخص کرد همچنین تعداد گرافت های مورد نیاز را تعیین می کرد.  تعیین خط رویش مو با دستگاه لیزری باعث می شود تا نتایج درمان کاملاً طبیعی به نظر برسد. همچنین با بررسی ویژگی های پوست سر نتایج درمان بسیار مطلوب و قابل پیش بینی می باشد. همچنین در این فرایند میزان التهابات پوستی و بیماری ها را تشخیص می دهند و می توان با دقت بیشتری علت ریزش مو ها را مورد بررسی قرار داد است. به جرأت می‌ توان گفت پیوند مو به روش SUPER FUE بهترین روش کاشت مو می باشد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های کاشت مو بر اساس شرایط متقاضی با دستگاه ها و تجهیزات مدرن انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/erza

لینک آپارات:  https://aparat.com/v/rDJ1W

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/iOwQKSo5

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.