زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت مژه در کلینیک بین المللی آراد اصفهان

لیفت مژه در کلینیک بین المللی آراد اصفهان

لیفت مژه در کلینیک بین المللی آراد اصفهان

خانم های زیادی به دنبال روش هایی می گردند تا بتوانند مژه های خود را پر پشت و بلند تر جلوه دهند برخی  افراد برای دستیابی به نتایج از محصولات آرایشی مانند ریمل استفاده می کنند اما استفاده از ریمل فقط جنبه آرایشی دارد و دوره ماندگاری آن بسیار کوتاه است و برخی دیگر نیز به کاشت مژه و اکستنشن مژه می پردازند.

امروزه یکی از روش های پر طرفدار برای زیبایی و پر پشتی مژه ها لیفت مژه می باشد که در کلینیک های تخصصی انجام می شود. معمولاً این فرایند زیبایی عوارض خاصی به همراه ندارد و موادی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد سبب تقویت ریشه مژه ها نیز خواهد شد.

محصولات زیادی در داروخانه ها برای بلند کردن و حالت دهی به مژه ها وجود دارد اما اکثر خانم ها می خواهند روشی ماندگار و بهتر را تجربه کنند.  لیفت مژه جزء روش های نیمه دائمی است  و معمولاً بدون آسیب به مژه فرم چشم ها را نیز زیباتر خواهد کرد.

پس از انجام این تکنیک زیبایی دیگر نیاز به محصولات آرایشی و ریمل نیست.  همه ما می دانیم که استفاده طولانی مدت از ریمل سبب  ضعیف شدن ریشه و تار های مژه خواهد شد و لیفتینگ آن جایگزین مناسبی خواهد بود.

در حال حاضر متقاضیان لیفتینگ مژه در کلینیک های زیبایی بسیار زیاد شده است اکثر افراد فکر می‌ کنند که این تکنیک روشی بسیار ساده است و می توان توسط افراد غیر تخصصی نیز این عمل را انجام داد،  بلکه باید بدانید تار ها و ریشه مژه ها بسیار حساس هستند و با عدم مهارت فردی که شما به آن مراجعه می کنید آسیب زیادی به چشم و مژه های شما وارد می شود.

  اگر لیفت به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود هیچ خطری برای شما نخواهد داشت . مثلاً اگر مواد شیمیایی که در هنگام لیفت مورد استفاده قرار می گیرد به مدت زیادی بر مژه ها باقی بماند سبب آسیب دیدگی و شکستگی تار های مژه خواهد شد و یا با برخورد رنگ مژه ها در هنگام استفاده با پوست تحریکات پوستی را به همراه دارد.

پس مهم ترین موضوع برای انجام این فرایند زیبایی داشتن مژه های بلند و خوش حالت،  انتخاب متخصصین با تجربه و مراجعه به مراکز زیبایی و تخصصی می باشد. در ادامه مطلب ما شما را با چگونگی انجام این عمل آشنا خواهیم کرد پس در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت مژه چیست ؟

خوش حالتی و زیبایی مژه ها یا لیفت آن یکی از تکنیک های جدید و پر طرفدار است که باعث می شود مژه ها به حالتی طبیعی پر حجم و خوش حالت شوند. متخصصین زیبایی در هنگام انجام این عمل لایه ای سیلیکونی در اطراف چشم قرار می دهند تا از تماس مواد لیفت با سطح پوست جلوگیری کنند.

شاید اگر شما به تصاویر این تکنیک زیبایی نگاه کنید به نظرتان این روش دردناک باشد اما مراحل انجام آن با هیچ دردی همراه نمی باشد و اصلاً جای نگرانی ندارد .زیرا،  با انتخاب پزشک ماهر و باتجربه هیچ خطری برای شما نخواهد داشت.

فقط تنها اقدامی که در هنگام لیفتینگ مژه انجام می دهید این است که از باز کردن چشم های خود خودداری کنید و تا پایان لیفت چشم های خود را بسته نگه دارید . این تکنیک زیبایی در حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

افرادی که از نتایج فرایند لیفت رضایت کامل حاصل می کنند تا پایان دوره ماندگاری آن نیازی به لوازم آرایشی نخواهند داشت اما برخی افراد می خواهند پس از لیفت همچنان با استفاده از ریمل مژه های خود را بلند تر کنند استفاده از ریمل هیچ مانعی پس از لیفت نخواهد داشت.

مراحل انجام لیفت مژه

قبل از این که متخصص زیبایی لیفتینگ مژه را برای شما انجام دهد در جلسه مشاوره با شما گفت و گو خواهند کرد تا در مورد مدل مژه ها مورد نظر شما اطلاعاتی حاصل کنند سپس بر اساس اهداف شما اندازه لایه سیلیکونی و میزان حالت دهی به مژه ها تعیین می شود.

همچنین متخصصین با استفاده از رنگ ها ، رنگ مژه های شما را تیره تر خواهند کرد و تار های مژه ضخیم تر خواهند شد. البته این مرحله به نظر شما بستگی دارد برخی افراد دوست دارند مژه‌ هایی های آن ها کاملاً طبیعی باشد تا حالتی چشمگیر و زیبا تر پیدا کند.

در مرحله اول پس از دراز کشیدن شما بر روی تخت باید چشمان خود را ببندید و تا پایان مراحل آن از باز کردن چشم ها خودداری کنید به غیر از بستن چشم ها شما کار دیگری انجام نمی دهید. در مرحله اول پوست اطراف چشم از هر نوع آلودگی پاک سازی می شود و لایه سیلیکونی با استفاده از چسب بر روی پلک ها چسبانده می شود.

سپس مژه ها با براشی مخصوص از یکدیگر جدا شده و لوسیونی  که برای لیفتینگ مژه استفاده می شود بر روی آن زده خواهد شد.  لوسیون به مدت ۶ تا ۱۲ دقیقه بر سطح مژه ها باقی می ماند و مژه ها همچنین آن بر روی لایه محافظ سیلیکونی چسبیده است و در مراحل بعد حالت می گیرد.

در مرحله بعد متخصصین از محلولی تثبیت کننده و کراتین استفاده می کنند. محلول تثبیت کننده ماندگاری حالت مژه ها را افزایش می دهد در این مرحله تیم متخصصین برای افزایش ضخامت و تیرگی مژه ها از رنگ استفاده می کنند.  در مرحله پایانی یک لایه کراتینه خالص به مژه ها مالیده می شود وظیفه کراتین آب رسانی به مژه ها خواهد بود.

مواد لیفت مژه چیست ؟

برای حالت دهی و زیبایی مژه ها در تکنیک زیبایی لیفتینگ مژه از محلول ها و لوسیون های مختلفی استفاده می شود سه ماده مهم در این تکنیک زیبایی عبارتند است:

  • لوسیون پرم( perm loton)

متخصصین با کمک این لوسیون مژه ها را نرم می‌ کند تا حالت آن ها زیبا تر شود این لوسیون از موادی شامل پلی آکریل آمید،  تیو گلیکولیک اسید،  متیل پارابن،  مونو اتانول آمین و آب تصفیه شده تشکیل شده است.

  • محلول تثبیت کننده

این محلول  در تثبیت حالت مژه ها برای طولانی مدت موثر است که سبب فر شدن و خوش حالتی مو ها خواهد شد. این محلول حاوی پلی آکریل آمید،  برومات سدیم،  پلی سوربات پروپیلن،  گلیکول متیل،  پارابن و آب تصفیه شده می باشد.

  • رنگ

از رنگ ها برای تیرگی و ضخامت مژه ها استفاده می شود. رنگ هایی که برای مژه ها استفاده می شود باید ضد حساسیت باشند که رنگ های حاوی فرمالدئید و پارابن مورد تایید نمی باشند.

مزایا و کاربرد های لیفت مژه

لیفتینگ مژه راه کاری موثر به جای اکستنشن و یا کاشت مژه می باشد. مراحل انجام این عمل کاملا غیر تهاجمی است و هیچ آسیبی به چشم و مژه های شما وارد نخواهد کرد.

به همین دلیل روز به روز طرفداران آن افزایش پیدا می کند. مدت ماندگاری و تاثیرات لیفت بر مژه ها در همه افراد متفاوت است از مزایای بی نظیر این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد

زیبا جویان عزیز در حین انجام لیفت احساس درد نخواهند داشت.

 میزان عوارض و خطرات در این روش بسیار کم و خفیف است.

 پس از انجام لیفت دیگر نیازی به محصولات آرایشی نخواهید داشت.

 هزینه این روش مقرون به صرفه خواهد بود.

 مدت ماندگاری لیفت در حدود دو تا سه ماه می باشد و شما بدون نگرانی می توانید برای تمدید مجدد اقدام کنید.

پس از پایان جلسه لیفت شما نیاز به استراحت و دوره نقاهت نخواهید داشت و بدون محدودیت می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

 به مرور زمان مواد مورد استفاده در لیفت باعث تقویت  و استحکام مژه ها می شود.

کاربرد ها

  • حالت دهی به مژه ها
  • بلند کردن مژه ها
  • تیره تر شدن مژه ها
  • زیبایی و خوش حالتی چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تقویت و پر پشت شدن مژه ها
  • صرفه جویی در وقت و هزینه ها

کاندیدای لیفت مژه چه کسانی هستند ؟

اگر شما جزء افرادی هستید که از کوتاهی مژه های خود راضی نیستید لیفتینگ مژه برای شما گزینه بسیار مناسبی می باشد زیرا در این روش مژه های شما بلند تر دیده می شوند. همچنین با حالت دهی به مژه های طبیعی خود حالت چشم هایتان زیبا و نافذ خواهد شد.

برخی از خانم ها تمایلی به استفاده از از ریمل ندارند و هر روز می خواهند بدون آرایش،  چشمانی زیبا و مژه های بلند و طبیعی داشته باشند ما لیفتینگ مژه را به این افراد پیشنهاد می کنیم.

 کسانی که مژه هایی کم رنگ و روشن دارند می توانند با این تکنیک زیبایی مژه های خود را تیره و ضخیم تر کنند.

 افرادی که مژه های صاف  و به سمت پایین دارند می توانند با لیفتینگ مژه ، مژه های خود را حالت دار و زیبا کنند.

کسانی که چشمان ریز و پف کرده دارند با این تکنیک زیبایی چشم های خود را درشت تر و باز تر می کنند.

 با این روش چشم ها جوان و زیبا تر نمایان خواهند شد اما با این که این روش غیر تهاجمی است انجام این عمل برای برخی افراد پیشنهاد نمی شود.

متخصصین در جلسه مشاوره همه شرایط شما را مورد بررسی قرار می دهند و در مورد حساسیت های شما نسبت به دارو ها و مواد شیمیایی سوالاتی می پرسند شما باید اطلاعات کاملی در اختیار پزشک قرار دهید.  اگر شما با مشکلات زیر مواجه هستید قبل از انجام لیفتینگ مژه حتماً پزشک را مطلع کنید.

  • عفونت چشم
  • اختلالات بینایی و چشمی
  • انجام عمل جراحی در چند ماه اخیر
  • آلرژی و حساسیت نسبت به محصولات آرایشی و خاص
  • حساس بودن  چشم ها
  • التهاب در اطراف چشم
  • خشکی چشم
  • استفاده از دارو برای چشم
  • دوران بارداری و شیردهی

( انجام لیفتینگ مژه برای خانم های باردار و شیرده توصیه نمی شود.)

  • افرادی که درگیر بیماری های خاص هستند و دارو مصرف می کنند.

پس در صورت مواجه شدن با مشکلات فوق حتماً با متخصصین زیبایی مشورت کنید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه هر گونه خدمات درمانی و زیبایی شرایط جسمانی شما عزیزان را مورد بررسی قرار می دهند تا از بروز عوارض خطرناک و احتمالی جلوگیری کنند.

عوارض لیفت مژه چیست ؟

لیفتینگ مژه جزء روش های کم خطر زیبایی می باشد و اکثر افراد پس از انجام این تکنیک هیچ عوارضی را تجربه نخواهند کرد . البته مراحل انجام این تکنیک با استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود و مواد به طور دقیق در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است  و در طول سال هزاران خانم از این روش استفاده می کنند.

اما خوب باید عوارض نادر این تکنیک زیبایی را نیز در نظر بگیرید پس حتماً این عمل را در کلینیک های تخصصی و زیبایی انجام دهید. متخصصین برای جلوگیری از هر عارضه و خطری ابتدا تست پچ را انجام می دهند . انجام این تست  بسیار راحت است ست و با ریختن دو قطره از لوسیون به پشت گوش پس از ۱۵ دقیقه حساسیت افراد مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر فرد نسبت به مواد و ترکیبات آن دچار قرمزی،  تحریک و التهاب نشدند مراحل انجام لیفت سپری می شود اما در صورت بروز حساسیت از انجام این عمل خودداری می کنند.

 اگر شما این تکنیک زیبایی را در سالن های آرایشی و مراکز غیر تخصصی انجام دهید با عوارض نا خوشایند ی مانند

  • حساسیت پوست
  • تحریک
  • قرمزی
  • خارش مواجه می شوید.
  • حتی مژه های شما ممکن است شکننده و دچار آسیب شوند.

در مراکز تخصصی از مواد مرغوب و برند های معتبر استفاده می شود.  پس از اعتماد کردن به آرایشگران خود داری کنید زیرا ممکن است حتی بینایی و چشم های شما تهدید شوند.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت ابرو و مژه توسط متخصصین  حرفه ای و با تجربه انجام می شود و قطعاً شما عزیزان از هر گونه عوارض در امان خواهید بود.

هزینه لیفت مژه چقدر است؟

هزینه این تکنیک زیبایی به عوامل مختلفی وابسته است بنابراین نمی‌ توان هزینه ای مشخص و ثابتی را اعلام کرد. هزینه ها در این روش در کلینیک های زیبایی بر اساس مواد مورد استفاده ، نوع لیفت،  میزان مهارت و تخصص پزشک،  مدت زمان انجام لیفت و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می‌ شود .

مثلاً اگر متقاضیان بخواهند در طی مراحل لیفت رنگ مژه استفاده کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند. برخی افراد ممکن است در جهت پرداخت هزینه کمتر به مراکز غیر تخصصی مراجعه کنند و لیفت را توسط افراد کم تجربه انجام دهند اما باید به این نکته توجه کنید که زیبایی و سلامتی شما مهم ترین سرمایه می‌ باشد.

بنابراین نباید به خاطر پرداخت هزینه کمتر خطرات آن را نادیده بگیرید پس حتماً برای انجام هر گونه تفکیک زیبایی و درمانی به مراکز تخصصی مراجعه کنید. در برخی از سالن های آرایشی لیفت با استفاده از محصولات نام مرغوب انجام می‌ شود و آسیب زیادی به پوست اطراف چشم و مژه ها وارد می کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست با تعرفه های معقول و استاندارد ارائه می شود همچنین تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات ویژه در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مژه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-مژه

مراقبت های قبل از لیفت مژه :

قبل از این که بخواهید فرایند لیفت را بر مژه ها انجام دهید باید از مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید و از مراجعه به مکان های غیر تخصصی خودداری کنید . زیرا، ممکن است بر اثر یک اشتباه کوچک یک عمر پشیمانی حاصل می کنید.

در جلسه مشاوره حتما انتظارات و اهداف خود را از انجام این فرآیند  با پزشک در میان بگذارید .

هنگامی که برای فرایند لیفت به کلینیک مراجعه کنید اطلاعات کافی در مورد موادی که قرار است برای شما استفاده شود حاصل کنید.

 استرس خود را کنترل کنید و زمان کافی برای ان انجام این فرایند زیبایی در نظر بگیرید.

 هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید آرایش نکنید.

حتی الامکان تا ۴۸ ساعت قبل از انجام لیفت از لنز های طبی و آرایشی استفاده نکنید و عینک را جایگزین آن کنید.

 اگر نسبت به مواد و ترکیبات لیفت حساسیت دارید حتما به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های پس از لیفت مژه :

پس از انجام لیفت استفاده از مرطوب کننده ها را متوقف کنید.

متخصصین توصیه می‌ کنند تا ۲۴ ساعت صبر کنید تا مواد بر سطح مژه‌ ها خشک شود. در این فاصله از مالیدن چشم و دست زدن به آن ها بپرهیزید.

 هنگام شست و شوی صورت مواظب چشم های خود باشید و حتما تا ۴۸ ساعت فعالیت های زیر را متوقف کنید.

از رفتن به استخر،  سونا،  جکوزی و حمام خودداری کنید.

 از انجام انواع روش ها و فرایند های زیبایی بپرهیزید.

 از بخور دادن پوست خود داری کنید.

 از هیچ گونه از محصولات آرایشی مانند ریمل، سایه و کانسیلر که به چشم های شما نزدیک است استفاده نکنید چون که تاثیرات نا خوشایند ی بر حالت مژه ها خواهد داشت.

اگر پس از انجام لیفت با خارش و  تورم مواجه شدید حتماً به پزشک اطلاع دهید.

 واکنش های حساسیت زا پس از  انجام لیفت به ندرت اتفاق می‌افتد اما در صورت مشاهده هر گونه عارضه حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  از خوابیدن بر روی صورت خود داری کنید تا هیچ فشاری به مژه ها وارد نکنید.

برای تمدید مجدد لیفت از پزشک بخواهید زمان مناسبی برای شما تعیین کند.

اثرات و نتایج :

همان طور که در بخش های قبل اعلام کردیم مدت ماندگاری این فرآیند برای همه افراد متفاوت خواهد بود و تقریباً ۲ تا ۳ ماه تاثیرات آن ماندگار است.  با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه شما می توانید بدون هیچ گونه آسیب به مژه ها چشمانی زیبا و مژه های پر پشت داشته باشید.  مهم ترین مرحله  برای حالت دادن به مژه ها مرحله کراتینه کردن مژه ها می باشد   که سبب پر پشت شدن و بلند شدن مژه ها خواهد شد.

همچنین با این عمل حجم مژه ها و استقامت آن ها افزایش می‌ یابد و جزء بی ضررترین تکنیک  های زیبایی محسوب می شود. اگر شما برای انجام لیفت به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید هیچ آسیبی به مژه های شما وارد نمی شود همچنین  علاوه بر این که از مژه هایی خوش حالت و زیبا برخوردار خواهید شد و ترکیبات آن باعث استحکام و تقویت مژه ها نیز می‌ شود.

نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی بلافاصله قابل مشاهده است و نتایج عالی به همراه دارد.  شما عزیزان می توانید پس از پایان دوره ماندگاری برای تمدید مجدد لیفت اقدام کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان زیبایی و پر پشتی مژه ها با روش های مختلفی از قبیل لیفت، لمینت، کاشت و اکستنشن مژه حاصل می‌ شود .

شما پس از مراجعه به این کلینیک و گفت و گو با پزشک می توانید نسبت به اهداف خود یکی از روش های موثر را انتخاب کنید. در ادامه مطلب شما را با تفاوت های لیفت با کاشت مژه و لمینت آشنا خواهیم کرد.

تفاوت لیفت مژه با لمینت چیست ؟

تفاوت بین لیفت و لمینت مژه یکی از سوالات رایج زیبا جویان عزیز بوده است لمینت مژه همانند لیفت باعث ضخیم تر شدن و پر پشتی مژه ها می شود.  تنها تفاوت بین این دو روش موادی که در حین انجام این دو تکنیک زیبایی استفاده می‌ شود همچنین رنگ مژه در لمینت همیشه انجام می‌ شود در صورتی که در روش لیفت با رضایت و خواست متقاضیان این مرحله انجام خواهد شد.

تفاوت لیفت با اکستنشن مژه چیست ؟

مدت ماندگاری اکستنشن مژه نسبت به لیفت بسیار کمتر است و در حدود ۶ تا ۸ هفته ماندگار خواهد بود در صورتی که ممکن است ماندگاری لیفت ۲ تا ۳ ماه ادامه دار می باشد. در روش لیفت مژه ها حالتی طبیعی دارند اما در روش اکستنشن با استفاده از مژه های مصنوعی و چسب چهره کمتر حالت طبیعی به خود می گیرد و حتی  پس از این عمل  باید مراقبت بیشتری از مژه ها انجام شود .

  ترکیباتی که در حین انجام لیفت مورد استفاده قرار می گیرد باعث تقویت و استحکام مژه ها خواهد شد در صورتی که اکستیشن ممکن است باعث ریزش و کم پشتی مو ها به مدت طولانی شود.

تفاوت لیفت مژه با کاشت مژه چیست ؟

کاشت مژه یکی از روش‌ های جراحی و کاملا تهاجمی می باشد.  در این روش متخصصین برای پر پشت کردن مژه ها از مو های بخش‌ های مختلف بدن استفاده می کنند و نیازی به مواد مصنوعی و شیمیایی نمی باشد.  البته، به دلیل حساسیت بالای جراحی معمولاً متخصصین از انجام این عمل خودداری می‌ کنند.

مژه های کاشته شده قابل رشد هستند و نتایج کاملاً طبیعی دارند و ماندگاری آن تا آخر عمر با متقاضیان همراه است اما در  لیفت به مدت دو تا سه  مژه هایی خوش حالت و زیبا خواهید داشت اما عوارض آن نسبت به جراحی بسیار کم است و نتایج آن بلافاصله پس از پایان جلسه قابل مشاهده خواهد بود.

دوره نقاهت پس از لیفت مژه چقدر است ؟

 مراحل لیفت  مژه به صورت غیر تهاجمی و کاملا ایمن انجام  می شود  بنابراین پس از انجام این عمل محدودیتی برای فعالیت‌ های روزانه نخواهید داشت و می توانید به محل کار خود باز گردید. مهم ترین زمان برای  پایداری و تثبیت  نتایج لیفت  ۴۸ ساعت اول پس از لیفت می باشد.

در این مدت از تماس مژه  های خود با آب خودداری کنید همچنین انجام فعالیت های ورزشی و هر عملی که باعث تعریق شما می‌ شود را متوقف کنید.  رفتن به استخر،  سونا و جکوزی را به تعویق بیندازید. پس از  ۴۸ ساعت توصیه می‌ شود صبح و عصر مژه ها را قبل از زدن سرم  شانه بزنید حتی می‌ توانید از روغن نارگیل استفاده کنید.

پس از انجام لیفت طاق باز بخوابید و از خوابیدن به روی صورت خودداری کنید زیرا باعث تغییر حالت مژه ها خواهد شد. تا سه روز از محصولات آرایشی مانند سایه،  مداد خط چشم و کانسیلر استفاده نکنید.

تعداد جلسات لیفت مژه چقدر است ؟

پس از حضور شما در جلسه مشاوره متخصصین ابتدا تست پچ را انجام می‌ دهند و شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار خواهند داد.  در صورت مساعد بودن شرایط مراحل انجام این تکنیک زیبایی آغاز می شود.

شما برای پر پشت کردن مژه ها با لیفت در حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارید.  البته این بازه زمانی به اهداف و نظرات شما بستگی دارد. پس برای انجام این تکنیک یک جلسه حضور در کلینیک کافی می باشد. به دلیل موقتی بودن نتایج حاصل از این فرایند پس از پایان دوره ماندگاری و در صورت رضایت می‌ توانید برای تمدید مجدد آن به کلینیک مراجعه کنید.

«سوالات رایج متقاضیان در مورد لیفت مژه»

آیا لیفت مژه خطر دارد ؟

در پاسخ این سوال باید گفت که این فرایند روشی بی خطر است  و مهم ترین موضوع انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می باشد.  پس اگر می خواهید آسیبی به مژه ها، پوست اطراف چشم و چشم ها وارد نشود حتماً به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید و از رفتن به مراکز غیر تخصصی و آرایشگاه ها برای انجام این تکنیک زیبایی بپرهیزید.

  لازم است بدانید که موادی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد اگر از نوع مرغوب و با کیفیت باشد هیچ تحریکات بالقوه ای بر پوست یا آلرژی برای شما حاصل نخواهد کرد.  زمانی این تکنیک زیبایی خطرناک است که مواد مورد استفاده سبب شکستگی یا آسیب دیدگی مژه‌ ها شود که به علت ماندن زیاد مواد بر مژه ها اتفاق می افتد.

  همچنین با تماس این مواد با پوست اطراف چشم،  با بروز حساسیت و واکنش های پوستی مانند التهاب، قرمزی و خارش مواجه خواهید شد.  پس مراحل انجام این فرایند را ساده ندانید و حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مژه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مژه

آیا پس از لیفت مژه می توان از ریمل استفاده کرد ؟

بله،  شما می توانید پس از انجام لیفت از محصولات آرایشی استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید که از ریمل های ضد آب استفاده نکنید. زیرا این نوع ریمل ها سبب د هیدراته شدن مژه ها خواهد شد و این موضوع به شکنندگی مژه ها کمک می کند.

برای پایداری و ماندگاری لیفت مژه چه کار هایی باید انجام دهیم ؟

مهم ترین زمان برای اثبات و پایداری نتایج حاصل از لیفت در ۴۸ ساعت اولیه می باشد. در این مدت از تماس مژه های خود با آب خود داری کنید همچنین از محصولات آرایشی استفاده نکنید.

با ورزش کردن و تعرق زیاد شما به دوش گرفتن نیاز دارید  و باعث می شود که حالت دهی و مژه های شما کم شود.  هر روز صبح و عصر مژه های خود را قبل از سرم زدن شانه کنید حتی می توانید برای تاثیرات بهتر از روغن نارگیل استفاده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7-2/

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%84%d9%84-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa-%d9%85%da%98%d9%87/

نتیجه گیری :

همیشه چشم ها در زیبایی چهره اهمیت زیادی داشته اند. داشتن مژه های پر پشت و زیبا جذابیت چشم ها را چندین برابر خواهد کرد.  در چند سال گذشته تنها راه برای داشتن مژه های پر پشت و بلند استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل و اکستیشن مژه بود اما امروزه استفاده از روش های تخصصی با ماندگاری بیشتر مانند لیفت مژه کار خانم ها را راحت کرده است.

البته این تکنیک زیبایی باید ، در مراکز تخصصی و معتبر انجام شود.  در این روش متخصصین با استفاده  از مواد مناسب و تقویت کننده مژه ،حالت مژه ها زیباتر می کنند و همچنین باعث تیرگی و افزایش ضخامت مژه ها خواهد شد.  در صورت مراجعه به مراکز تخصصی شما بدون مشاهده هیچ عارضه خاصی می توانید چشمانی زیبا و نافذ داشته باشید.

استفاده از این محصولات مخصوصاً کراتین که در طی مراحل انجام می شود سبب تقویت و استحکام مژه ها خواهد شد. کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر و شناخته شده در سر تا سر کشور و حتی خاورمیانه می باشد.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی مربوط به پوست و مو همچنین روش های مراقبتی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.

هدف متخصصین و کادر درمانی در این کلینیک جذب رضایت زیبا جویان و کسب بهترین نتایج با حداقل عوارض می باشد.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/k24y

لینک آپارات:https://aparat.com/v/XL2gC

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/QUqTYEVQ

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.