زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت صورت با نخ صددرصد تضمینی

لیفت صورت با نخ صددرصد تضمینی

لیفت صورت با نخ صد در صد تضمینی

تکنیک های جدید جوان‌ سازی پوست شاید نتواند زمان را متوقف کند ولی می تواند به نحوه چشمگیری فرآیند پیری پوست را آهسته تر کند لیفت با نخ یکی از تکنیک های موثر و محبوبی است که می‌ تواند به منظور بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار گیرد و می تواند به سادگی و راحتی چین و چروک های صورت را حتی در سنین بالا رفع کند.

لیفت صورت با نخ یکی از جدید ترین تکنیک های زیبایی است که با حداقل تهاجم اجرا می شود که با استفاده از نخ های خاردار و قابل جذب باعث بالا کشیدن پوست افتاده صورت خواهد شد.

نخ های کاگ نوعی نخی خاردار هستند که قابلیت جذب دارند ، نخ هایی که بدون خار هستند به منظور جوانسازی پوست انجام می شوند، اما قابلیت کششی ندارند.

با بالا رفتن سن به مرور خاصیت ارتجاعی پوست و تولید کلاژن و الاستین کم خواهد شد و پوست قوام خود را به مرور از دست خواهد داد.

با تحریک کلاژن و الاستین می توان علائم پیری را به تعویق انداخت و موجب جوان تر به نظر رسیدن پوست خواهیم شد.

در حقیقت تکنیک لیفت با نخ طب سوزنی است که جایگزین خوبی جهت شیوه های جراحی و تحریک الاستین پوست خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و مو آراد واقع در اصفهان، بهترین مرکز زیبایی همراه ما باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت صورت با نخ چیست؟

تا همین چند سال گذشته فقط راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست ، جراحی لیفت صورت بوده است یک جراحی بسیار سخت که دوره نقاهت بسیار بلند مدت داشته و البته تکنیک های جوان‌سازی بسیار دیگری نیز هستند که قدمت طولانی دارند ولی نتایج آنها نسبت به لیفت با جراحی قابل مقایسه نیست در حقیقت تنها برای بر طرف کردن افتادگی پوست و حذف پوست اضافه فقط به کمک تیغ جراحی است.

لیفت با اینکه می تواند به نتیجه خوبی ختم شود می‌تواند خطرات بسیار و هزینه بالایی را نیز با خود به همراه داشته باشد.

برای همین، خیلی از اشخاص متقاضی یا علاقه به رفتن زیر تیغ جراحی را ندارند و یا از نظر شرایط جسمی و روانی نمی‌ توانند این کار را انجام دهند به همین علت شیوه های جدید و کم تهاجمی تری نیز جهت لیفت صورت ابداع شد که یکی از این روش‌ها لیفت صورت با نخ است که یک تکنیک جوانسازی است که در آن از نخ های بخیه موقت و جذبی جهت لیفت و بالا بردن پوست استفاده می شود.

بخیه های موقت در زیر پوست کار می شوند و دو اثر مثبت جهت جوانسازی پوست می تواند به همراه داشته باشند.

۱. لیفت و سفت کردن پوست

در این تکنیک احتیاج به استفاده از تیغ جراحی نخواهد بود و هیچ گونه برش و برداشتی روی پوست صورت نخواهد گرفت به جای آن جراح متخصص با ایجاد تغییر در زیر پوست کاری می‌کند که پوست صورت بالا بیاید و سفت شود در حقیقت به جای بریدن پوست جراح با استفاده از نخ های بخیه آن را جمع و سفت خواهد کرد تا افتادگی سطح پوست دیگر مشاهده نشود ، بعد بدون دردسر جراحی لیفت پوست می‌ توانید صورتی جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

۲. تحریک کلاژن سازی

لازم است بدانید که نخ های استفاده شده در زیر پوست به جز اینکه می‌توانند باعث سفت و خوش حالت شدن پوست شوند می‌تواند فرآیند پیری پوست را نیز کند کرده و با آن مبارزه کنند ، این نخ ها با تحریک فرایند ترمیمی پوست کاری انجام می دهند که بدن در نزدیکی مناطق درمان تعداد مقادیر بسیار زیادی کلاژن تولید کند این اثر شگفت انگیز در رسیدن به اهداف نقش بسیار مهمی دارد.

تولید کلاژن یکی از عوامل اصلی و اساسی است که می‌ تواند باعث جوانی و زیبایی پوست شود کلاژن پروتئینی است که در عمق پوست وجود دارد و کاربردهای بسیاری می تواند در بدن داشته باشد.

این رشته های پروتئین به منظور ترمیم زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاری می‌ کند که پوست سر زنده و با طراوت به نظر برسد.

هر چه سن بالا برود بدن ما کلاژن کمتری تولید می‌ کند و در نتیجه ۸۰ درصد از ضخامت پوست در سن ۷۰ سالگی کاهش پیدا می کند یا کاهش حجم و قدرت پوست که از اساسی ترین دلیل های بروز چین و چروک پوستی و افتادگی آن است با ضعیف شدن پوست قدرت آن جهت بالا نگهداشتن ساختار و بافت زیرین کاهش پیدا می‌ کند.

به این معنا که دیگر نمی توان تاثیرات جاذبه زمین را خنثی کرد و نیروی جاذبه باعث افتادگی و شل شدگی پوست خواهد شد.

تحریک کلاژن در پوست زمانی که هنوز افتادگی زیاد نیست و انعطاف پذیری پوست خوب است می‌تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست باعث کاهش سرعت پیری و زیبایی پوست شود به بیان دیگر لیفت صورت با نخ یک تکنیک جوانسازی پیشرفته است که مراجعه کنندگان جهت تحریک کلاژن سازی می توانند لیفت با نخ را انجام دهند و با استفاده از آن متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود شوند.

شما هنگامی که نخ های بخیه را در جای خود قرار می دهید روند ترمیمی بدن به صورت مداوم فعال می شود چرا که بدن می خواهد قسمت های بخیه خورده را ترمیم کند و نخ ها را از بین ببرد.

بدن طوری برنامه‌ریزی دارد که به این شکل در مقابل وجود یک جسم خارجی از خود واکنش نشان می دهد که خوشبختانه چون نخ های استفاده شده در این تکنیک ظریف هستند.

شما متوجه فعل و انفعالات در زیر پوست نخواهید شد، احساس درد و ناراحتی نخواهید داشت.

بیشتر اشخاص مراجعه کننده بعد از اینکه ترمیم انجام می شود وجود نخ را در زیر پوست خود احساس نخواهند کرد.

اگر شما هم علاقه دارید جهت جوانسازی و بر طرف کردن چین و چروک و افتادگی پوست خود از لیفت با نخ استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بی شمار این شیوه درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

انواع لیفت با نخ

در این روش جوانسازی پوست با استفاده از نخ های قابل جذب داربستی در زیر پوست ساخته می شود ضخامت این نخ ها حدود یک تار مو است نخ ها ممکن از فلزات گران قیمت مانند پلاتینیوم ، طلا یا فیبرهای سنتتیک پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمرهای صناعی یا سایر مواد باشند.

لیفت با نخ را با استفاده از چه نوع نخ می توان انجام داد؟

. نخ های جذبی

این نخ ها بعد از مدتی جذب بدن خواهند شد و از مواد زیست سازگار ساخته شده اند یعنی بافت های بدن انسان به آن واکنش نشان نخواهد داد سلول‌های پوست در مجاورت داربست تشکیل می شوند و از این نخ ها تقسیم و مستقر می‌شوند برای همین حتی بعد از جذب نخ ها اثرات آن می تواند ماندگار و قابل مشاهده باشد.

  • نخ های غیر قابل جذب

نخ های ساخته شده از طلا یا بعضی فیبر های سنتتیک در این دسته قرار دارند این نخ ها تا آخر عمر در زیر پوست می مانند و بیشتر برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این نخ ها استفاده می شود.

  • نخ های ترکیبی

این نخ ها به این صورت هستند که قسمتی از مواد آن جذب پوست می شوند و بخشی از نخ ها به شکل تکه های ریز در زیر پوست باقی خواهند ماند.

معروف‌ترین این نخ‌ها ، نخ های سیانوژن اینستالیفت هستند.

این نخ ها به این شکل است که خودشان جذب پوست می‌شوند ولی در طول آن مخروطی قرار دارد که جذب پوست نخواهند شد و همیشه در زیر پوست باقی می مانند البته این مخروط ها بسیار کوچک هستند و از بیرون نیز مشاهده نمی شوند.

کمی هم که زمان بگذرد دیگر زیر پوست آنها را احساس نخواهید کرد منتهی مشکلی که دارد این است که بعد از جایگذاری به سختی می‌ توان تکانشان داد.

مزایای لیفت صورت با نخ

  • نتایج طبیعی

مهمترین مزیت لیفت با نخ این است که نتایج آن کاملاً طبیعی است مثلا بعد از جراحی لیفت پوست طوری می شود که انگار آن را کشیده اید انحنای طبیعی صورت از بین خواهد رفت و حجم برخی قسمت‌ها مثل گونه و لب ها کاهش پیدا می‌کند.

در مورد لیفت با نخ اینطور نخواهد بود و ویژگی‌های اصلی صورت حفظ می‌شود.

نخ ها با ظرافت مشکلات صورت را برطرف می کنند و جلوه زیبایی به پوست می‌دهند این کار می‌تواند بدون اینکه شکل یا ویژگی صورت را تغییر دهد انجام شود.

  • ایمنی بالا

از لیفت با نخ می توان در نواحی ابرو و پلک نیز استفاده کرد و مثلاً پلک های افتاده را با استفاده از این روش لیفت کرد و بر خلاف سایر روش های لیفت اینکه در بسیاری از نقاط صورت نمی‌توان استفاده کرد.

از لیفت با نخ می توان در حساس ترین قسمت ها نیز هم استفاده کرد بعد از بررسی علمی و تجربه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان نشان می‌دهد که اگر لیفت با نخ در محیط کلینیکی 4و توسط یک پزشک ماهر و با تجربه صورت گیرد هیچ گونه عارضه و خطری با خود به همراه نخواهد داشت.

  • ریکاوری سریع

دوره نقاهت و ریکاوری حداکثر پنج روزه است برخلاف جراحی لیفت که در این مدت نیاز به مراقبت‌های ویژه نخواهید داشت و می توانید به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید.

اما رفتن به سرکار و رویدادهای اجتماعی و ورزش توصیه نخواهد شد.

  • هیچ اثری از درمان باقی نخواهد ماند.

در مدت ۵ تا ۷ روز که دوره نقاهت پشت سر گذاشته می شود تقریباً تمام نشانه های انجام لیفت با نخ از بین خواهند رفت نکته دیگر این است که نخ هایی که در زیر لایه های عمیق پوست قرار می گیرند با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نمی باشند سوراخ هایی که برای ورود نخ ایجاد می شود کوچک هستند و اصلاً دیده نخواهند شد.

  • هزینه مناسب

لیفت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت هزینه بسیار کمتری را با خود به دنبال دارد جراحی لیفت نیاز به بیهوشی عمومی ، اتاق عمل ، بیمارستان ، تیم کامل جراحی و شرایط بستری دارد این دردسر ها در لیفت با نخ وجود ندارد و سبب تفاوت قیمت چشمگیر این دو روش می شود.

شما می توانید از مزایای بیشمار لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت صورت

معایب لیفت صورت با نخ

  • تغییرات محدود

در بخش مزایا بیان کردیم نتایج لیفت با نخ طبیعی به شمار می‌روند واقعیت این است که این مزیت برای خیلی از افراد متقاضی عیب محسوب می شود طبیعی بودن نتایج لیفت بیشتر به دلیل این است که در این روش نمی توانید تغییرات زیاد و جدید در پوست ایجاد کنید.

در جراحی لیفت در عضلات و بافت های زیر جلدی تغییرات عمده ایجاد می شود این کار را نمی توان در لیفت با نخ انجام داده در این روش میتوان با حفظ ساختار اصلی پوست تغییراتی در انحنای سطحی صورت ایجاد کرد برای همین این روش جوانسازی را بیشتر برای افراد متقاضی جوانتر بین ۲۰ تا ۵۰ سال توصیه می کنیم.

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

در حین انجام لیفت با نخ ممکن است کمی درد وجود داشته باشد که البته دور از انتظار نخواهد بود و به هر حال در طی جلسه درمانی نخ هایی که در زیر پوست کار گذاشته می‌شود و سپس برخی نواحی پوست را می کشد البته با استفاده از مسکن و دارو می توان این درد را به حداقل رساند.

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

واقعیت این است که لیفت با نخ در مقایسه با جراحی تهاجمی ماندگاری کمتری دارد.

جراحی لیفت ممکن است ۵ تا ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد.

در طرف دیگر لیفت با نخ جذبی معمولاً بین یک یا دوسال ماندگار است و بعد از این مدت دوباره برای حفظ نتایج باید لیفت انجام شود.

اساس لیفت با نخ تحریک کلاژن‌ سازی استوار است.

باید توجه داشت که در این روش از نخ های جذبی و نیمه جذبی استفاده می شود، چون نخ های دائمی عوارض زیادی دارند و در عوض در موارد خاص استفاده می شود.

نخ های و نیمه جذبی ظرف حداکثر یک ماه جذب پوست خواهند بافت پوست که نخ ها در آن جذب شده رشته‌های کلاژن را جایگزین خواهد کرد.

پروتئین های کلاژن اجزای ساختار پوست هستند که سبب به قوام و سفتی پوست می‌شوند.

کلاژن های پوست در حال تخریب و ساخته شدن هستند برای همین ماندگاری آنها دائمی نیست در روش‌های مختلف جوانسازی غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ ، هایفوتراپی و اندولیفت کلاژن سازی پوست تحریک خواهد شد.

کلاژن های جدید که ساخته می شود می‌تواند به پوست حجم دهد ، کانتور صورت را اصلاح کند و کاری می‌کند که فرد ۱۰ سال جوانتر به نظر برسد.

کلاژن های جدید می‌تواند تا حداکثر دو سال پایدار باشد و در این مدت اندک اندک تخریب خواهد شد.

بعد از این که کلاژن ها تخریب شود اثرات لیفت با نخ یا سایر روش های لیفت کم تهاجمی ناپایدار می‌شوند.

البته جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می‌تواند دوباره برای تمدید اثرات ، درمان مشابه را دریافت کرد شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

انتخاب بین جراحی لیفت و لیفت با نخ

چند عامل وجود دارد که می تواند در انتخاب موثر به شما کمک کند.

هدف شما از جوانسازی چیست؟

اول از همه و مهمتر از همه این است که چه انتظاری دارید ، ابتدا باید محدودیت و اثرات یک روش درمانی را به خوبی بشناسید و ببینید که آیا با توجه به نیاز با هدف شما همخوانی دارد یا خیر ، گفتیم که در لیفت با نخ نمی توان تغییر ساختاری عمده در صورت به وجود آورد و فقط می توانید شرایط را تا حدودی بهبود ببخشید یعنی بهتر است به لیفت با نخ به عنوان یک ترمیم کننده نگاه کرد نه به عنوان یک روش درمان زیبایی

ماندگاری و دشواری یا موقت و آسان

در خصوص انتخاب بین لیفت با نخ. جراحی لیفت دو ویژگی اصلی در مقابل رو وجود دارد:

. درمان دائمی ولی با عوارض بیشتر و همچنین دوره نقاهت و ریکاوری دشوارتر یا

. درمان موقتی ولی بدون عارضه و با ریکاوری چند روزه آسان

اولین عبارت مربوط به جراحی لیفت صورت می باشد.

بله واقعیت این است که هیچ کدام از روش های کم تهاجمی لیفت به اندازه جراحی نمی تواند موثر باشد، منتهی جراحی لیفت تهاجمی ، پرخطر و پر عارضه می‌باشد.

به هر حال در این روش به بیهوشی عمومی نیاز است و تغییراتی که روی صورت ایجاد می‌شود بسیار شدید است.

دوره نقاهت لیفت صورت با جراحی حداقل دو هفته زمان خواهد برد و فعالیت های سنگین نیز به مدت یک ماه نباید انجام شود.

در لیفت با نخ نیازی به هیچگونه بیهوشی عمومی وجود ندارد ، کل جلسه درمانی با بی حسی موضعی و فقط در ظرف ۴۵ دقیقه به پایان خواهد رسید.

بعد از اتمام جلسه نیاز نیست که شما بستری شوید یا مراقبت خاص و ویژه‌ای داشته باشید و بلافاصله می‌توانید به منزل خود بازگردید تمام اثرات درمان مانند قرمزی و تورم و موارد دیگر حداقل ظرف ۵ روز از بین خواهند رفت و بعد از آن هیچ گونه محدودیت خاصی برای شما وجود نخواهد داشت.

قیمت و هزینه های جانبی

به هرحال قیمت برای همه می تواند مهم باشد جراحی لیفت چندین برابر روش های کم تهاجمی لیفتینگ میتواند هزینه دربرداشته باشد لیفت با نخ ، هایفوتراپی و اندولیفت به مراتب ارزان تر هستند ولی برای حفظ نتایج باید هر چند وقت یکبار آنها را انجام داد.

اینکه کدام روش برای شما به صرفه تر است به شرایط شما بستگی دارد.

شاید دوره ریکاوری بلند جراحی لیفت از نظر شغلی آسیب اقتصادی زیادی برای شما به دنبال داشته باشد یا مثلاً شرایط پوست شما به شکلی باشد که اثرات روش های لیفتینگ کم تهاجمی خیلی کمتر از یک یا دوسال پایدار باشد.

سن و عوامل دیگر

ماندگاری روش های کم تهاجمی تا حد خوبی به شرایط فرد بستگی دارد ، پایداری درمان برای افرادی که دچار پیری شدید و افتادگی زیاد در پوست هستند بسیار کوتاه است.

در مورد این افراد انتظار داریم که در عرض چهار ماه ۶۰ درصد از اثرات درمان از بین برود.

پیش از انجام هر بخش درمانی باید شرایط فرد و عواملی مانند فعالیت های روزمره ، شغل و سبک زندگی مورد بررسی قرار گیرد و ببینید که آیا این روش برای شما می تواند گزینه مناسبی باشد یا خیر هم عامل موثری می باشد و روش های کم تهاجمی لیفتینگ به افراد جوان‌تر توصیه خواهد شد که پوست آن ها قابلیت کلاژن سازی بالایی دارد برای افراد با سن بالای ۵۰ و ۶۰ سال احتمالاً جراحی لیفت می تواند گزینه مناسب تری به شمار رود.

انتخاب بین لیفت با نخ اندولیفت و هایفوتراپی

چند روشی که برای شما نام بردیم روش های جدید برای لیفتینگ پوست صورت هستند این سه روش بدون جراحی و به اصطلاح کم تهاجمی هستند ، عوارض و خطرات بسیار کمی با خود به دنبال دارند و می‌توانند به اندازه جراحی تاثیرگذار باشند.

به طور کلی علم پزشکی به سمت توسعه روش های کم تهاجم در حرکت است ما تلاش می‌کنیم تا حد ممکن از روش‌های تهاجمی دوری کنیم هزینه بالا ، درمان بسیار سنگین ، خطرات و عوارض زیاد روش‌های تهاجمی سبب شده که محبوبیت آنها در بین پزشکان و افراد متقاضی به شدت کاهش پیدا کند.

  • اندولیفت

در اندولیفت از فیبرهای نوری ویژه و تکنولوژی لیزر برای لیفت صورت و جوانسازی استفاده می شود.

در این روش نخ های بسیار نازک به زیر پوست فرستاده خواهد شد و نور لیزر به بافت های زیر می تابد و نور کنترل شده ای را به پوست وارد خواهد کرد و ساختارهای عمیق را تحریک به تولید کلاژن بیشتر میکند و اگر این‌ نور به نواحی صحیح تابیده شود میتوانید لیفت موثری را انجام دهید .

اندولیفت می تواند به اندازه لیفت با نخ یا حتی بیشتر بسیار موثر باشد خطرات و عوارض این روش کمتر از لیفت با نخ هستند دوره نقاهت آن نیز حدود دو روز می باشد ، کلاژن سازی در این روش موثر است و برای همین ممکن است ماندگاری این روش در بعضی از افراد متقاضی بیشتر از لیفت با نخ باشد.

  • هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی است که با استفاده از امواج ایمن فراصوت صورت می گیرد.

در این روش امواج فراصوت به لایه های عمیق پوست آسیب های جزئی وارد می کند و مانند اندولیفت یا لیفت با نخ باعث تحریک کلاژن سازی در بافت پوست می شود.

لیفت صورت محبوب ترین کاربرد هایفوتراپی می باشد که مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا نیز قرار گرفته است.

مهمترین اثر هایفوتراپی روی لایه هایی است که به اختصار SMAS نامیده می‌شوند این لایه ها در بین عضلات و چربی عمیق قرار گرفته و دقیقاً همان لایه ای است که در جراحی لیفت صورت نیز کاربرد دارد و سفت می‌شود بدین ترتیب اثرات هایفو دقیقاً مشابه با جراحی لیفت روی صورت است.

هایفوتراپی برای کاندیداهای مناسب این روش می‌تواند موثرتر از لیفت با نخ و حتی اندولیفت باشد.

بالاخره کدام بهتر است؟

هر کدام از سه روش بیان شده مزایا و معایبی را با خود به دنبال دارند و نمی توانیم بگوییم که کدام می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد هر کدام در جای خود می تواند اثرات شگفت انگیزی داشته باشد که به شرایط هر فرد بستگی دارد.

میزان افتادگی پوست ، محل لیفت و موارد این چنینی در انتخاب یکی از روش‌های بالا می‌تواند تاثیرگذار باشد.

برای این که بدانید بهترین روش لیفت بینی برای شما کدام است می توانید با متخصصان و کارشناسان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان مشورت داشته باشید.

موارد ممنوع برای لیفت و کشیدن صورت با نخ

. وجود آکنه های فعال یا عفونت های پوستی

. ایجاد برآمدگی بعد از التیام زخم

. بیماری های خود ایمنی

. داروهای ضد انعقادی

. حاملگی

. شیمی درمانی.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

. عدم استفاده از لوازم آرایشی بعد از لیفت با نخ برای آقایان تا ۳ هفته

. عدم تراشیدن ریش و سبیل بعد از لیفت نخ برای آقایان به مدت ۳ هفته

. دوری کردن از مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات بعد از لیفت با نخ حداقل یک هفته

. حداقل تا یک هفته بعد از لیفت نباید روی صورت بخوابید

. دوری کردن از فعالیت‌های ورزشی سنگین و افزایش فشار خون به مدت دو هفته

. دوری کردن از بالا رفتن دمای بدن بعد از انجام لیفت با نخ حداقل تا دو هفته

. احتمال مصرف برنامه دارویی خاص بعد از انجام لیفت با نخ تا مدت مشخص شده توسط پزشک متخصص

. حذف فعالیت های سنگین از روتین زندگی بعد از لیفت با نخ حداقل دو تا سه هفته

. گزارش به پزشک متخصص در صورت بروز علائم غیر عادی.

انواع خدمات لیفت با نخ

. لیفت غبغب ، رفع غبغب و زاویه دهی به فک و چانه

. لیفت فک و چانه و زاویه دهی به آن

. لیفت ابرو که باعث از بین رفتن چین و چروک های موقت در اطراف ابرو میشود

. لیفت بینی ، رفع افتادگی بینی ، فرم دهی به بینی و زیبا کردن آن

. لیفت شقیقه

. لیفت پوست ، جوانسازی و لیفت پوست صورت.

عوارض جانبی لیفت صورت با نخ

. کبودی خفیف و تورم

. ایجاد عفونت

. خونریزی طولانی مدت

. زمان زیاد برای بهبودی کامل

. عدم تقارن در صورتی که هر کدام از نخ ها در جای خود دچار حرکت شوند

. زخم های موقت و قابل ملاحظه

. حساسیت کامل به بیحسی.

البته این موارد بسیار نادر هستند و اگر شما لیفت با نخ را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید، هیچ گونه عارضه خاص و جبران ناپذیری برای شما حاصل نخواهد شد و شما می توانید لیفت با نخ را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت لیفت با نخ چقدر است؟

یکی از بزرگترین مزایای لیفتینگ صورت با استفاده از نخ که سبب محبوبیت این روش در بین افراد متقاضی شده است کوتاه بودن دوره نقاهت و ریکاوری آن است لیفت صورت با نخ نیاز به بیهوشی ندارد و فقط با استفاده از بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد و به همین خاطر فرد متقاضی نیاز به ریکاوری بعد از انجام عمل و مراقبت های ویژه نخواهد داشت.

فقط ممکن است صورت او کمی دچار قرمزی و تورم شود که این عوارض نیز در طی چند ساعت و بدون نیاز به مسکن یا داروی خاصی برطرف خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی را ایفا می‌کنند و هر چه پزشک با تجربه تر و ماهر تر باشد بهترین نتیجه را رقم می‌زند و کمترین آسیب را به پوست و بافت آن وارد می کند که خود در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

پس قبل از اینکه بخواهید از هر روش برای درمان و زیبایی استفاده کنید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه این روش زیبایی را نمی توان برای تمام افراد به یکسان در نظر گرفت چرا که میزان آسیب و مشکلات پوستی در هر فرد با فرد دیگر می تواند متفاوت باشد از طرفی قیمت لیفت صورت با نخ به سن فرد ، نوع پوست و ناحیه تحت درمان بستگی دارد از این رو هزینه نهایی این روش زیبایی توسط پزشک و بعد از معاینه توسط ایشان اعلام خواهد شد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان با مراجعه به این کلینیک می توانید مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام درمان و هرسوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه این کلینیک نیز اطلاع پیدا کنید و از آن بهره مند شوید.

نحوه لیفت صورت با نخ چگونه است؟

نحوه انجام لیفت صورت با نخ بدین گونه است که پزشک جراح منطقه مورد نظر را تمیز و پاک سازی خواهد کرد.

جراح شما ناحیه مورد نظر صورت شما را با سوزن و نخ مخصوص لیفت صورت سوراخ کرده و نخ را وارد پوست خواهد کرد سپس به پوست شما نخ ها وارد شده و پزشک پوست شما را به سمت بالا خواهد کشید.

نیازی نیست که در خصوص این ناراحت باشید، قبل از عمل لیفتینگ صورت با تزریق بی حسی موضعی پوست شما بی حس میشود و شما هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نخواهید کرد این روش بر خلاف لیفت صورت با تزریق بوتاکس نیازی به بیهوشی نخواهد داشت و بعد از عمل می توانید به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ

قبل از هر اقدام اول باید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود بگیرید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید، حتماً پزشک متخصص را آگاه کنید تا از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی بتوانید به راحتی جلوگیری کنید.

. قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست صورت خود استفاده نکنید.

. قبل از انجام لیفت صورت از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی باید خودداری کنید.

.حداقل چند روز قبل از انجام لیفت صورت باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید.

. قبل از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت صورت

تعداد جلسات لیفت صورت

لیفت صورت یک روش آسان و موثر است که با استفاده از آن می توانید به درمان افتادگی و چین و چروک های صورت بپردازید.

این روش درمانی در یک جلسه کوتاه انجام می گیرد که مدت زمان آن بستگی به میزان افتادگی و مشکلات پوستی شما و تعداد نخ های استفاده شده دارد اگر شما هم تمایل دارید از این روش برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و با کمک گرفتن از بهترین متخصصین و حرفه ای و با تجربه و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو استفاده کردن از روش های گوناگون جهت برطرف کردن مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را برای خود به دست آورده است.

تمام خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد با بهترین تکنیک های موجود مورد تایید قرار گرفته است موقعیت مناسب این کلینیک و استفاده از تجهیزات و تنوع در تکنولوژی های مدرن سبب شده خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد بتواند اطمینان افراد متقاضی را جلب کند و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت افراد متقاضی شود تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای و برجسته پوست کشور برای شما رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید بهترین روش را جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

ماندگاری لیفت با نخ چند سال است؟1

مراقبت بعد از لیفت با نخ

بهترین کلینیک لیفت با نخ در تهران و اصفهان

نتیجه گیری

روش های جدید جوان‌سازی پوست شاید نتواند زمان را متوقف کند ولی می تواند به شکل چشمگیری روند پیری پوست را آهسته کند.

لیفت با نخ یکی از روش های محبوب و موثر است که به راحتی می توانید به رفع چین و چروک های صورت بپردازید و جوانی و زیبایی صورت را به دست آورید تا همین چند سال پیش تنها راه درمان برای افتادگی و شل شدگی پوست جراحی لیفت صورت بوده که جراحی بسیار دشوار است و دوره نقاهت آن طولانی بوده.

البته روش‌های جوان‌سازی بسیاری هستند که قدمت طولانی دارند ولی نتایج آنها تقریباً با نتایج نهایی جراحی لیفت صورت یکسان است.

در واقع تنها راه رفع افتادگی پوست حذف پوست اضافه با استفاده از تیغ جراحی بوده جراحی لیفت می توان پوست را نتایج فوق‌العاده‌ای برساند، خطرات بسیاری با خود به همراه دارد و هزینه بالایی نیز برای افراد در پی دارد، برای همین خیلی از متقاضیان یا علاقه به رفتن زیر تیغ جراحی را ندارند و یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

به همین دلیل روش های جدید و کم تهاجمی برای لیفت صورت ابداع شد که یکی از این روش ها لیفت صورت با نخ است.

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی است که در آن از نخ های بخیه موقت و جزئی برای لیفت و بالا کشیدن پوست استفاده خواهد شد که می‌ تواند اثرات جوانسازی فوق‌العاده‌ای را با خود به دنبال داشته باشد.

از جمله لیفت و سفت کردن پوست و تحریک پوست برای تولید کلاژن ، این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدتی ندارد.

اگر توسط یک پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد عوارض بسیار کم و کوتاهی در پی دارد ، مزایای بیشماری را می تواند با خود به دنبال داشته باشد.

این روش درمانی ماندگاری بالایی دارد و هیچ اثری از درمان روی پوست باقی نمی گذارد.

همچنین هزینه آن نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه می‌باشد اگر شما هم علاقه دارید از این روش برای جوانسازی و زیبایی پوست استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌ گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/Jp2ROm6N

آپارات:https://aparat.com/v/2Til3

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.