زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت صورت با نخ بهتره؟ یا ژل

لیفت صورت با نخ بهتره؟ یا ژل

لیفت صورت با نخ بهتره؟ یا ژل

روش های جدید جوان‌سازی پوست شاید نتواند زمان را متوقف کند ولی می تواند به شکل چشمگیری روند پیری پوست را آهسته کند ، لیفت با نخ یکی از روش های محبوب و همچنین موثر برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است و با استفاده از آن می توان چین و چروک های صورت را در سنین بالا برطرف کرد و جوانی و زیبایی را به صورت باز گرداند.

لیفت صورت با نخ و ژل یک روش ایمن و موثر است که ماندگاری دائمی ندارد و نیاز به ترمیم مجدد دارد، ولی اگر زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد عوارضی با خود به دنبال نخواهد داشت و سبب جوانسازی و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست خواهد شد.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحات مختصری در رابطه با لیفت صورت با نخ بهتره؟ یا ژل بدهیم لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت صورت با نخ چیست؟

تا همین چند سال پیش تنها روش درمان شل شدگی و افتادگی پوست انجام جراحی لیفت صورت بود جراحی بسیار خطرناک و دشوار که دوره نقاهت طولانی با خود به دنبال داشت.

البته روش‌های جوان‌سازی زیادی نیز هستند که قدمت طولانی دارند ولی نتایج اکثر آنها قابل مقایسه با نتایج نهایی جراحی لیفت نبود.

در واقع تنها برای رفع افتادگی پوست و حذف پوست های اضافه به کمک تیغ جراحی انجام می شد.

جراحی لیفت با اینکه می‌تواند نتایج فوق العاده را با خود به دنبال داشته باشد خطرات بسیار و هزینه بالایی را نیز با خود به همراه دارد.

برای همین خیلی از متقاضیان علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی را نداشتند یا از نظر شرایط جسمی و روانی نمی‌خواهند این کار را انجام دهند.

به همین دلیل، روش های مدرن و کم تهاجمی برای لیفت صورت ابداع شد.

یکی از این روش‌ها، لیفت صورت با نخ است که یک روش مناسب برای جوانسازی است که در آن از نخ های بخیه موقت یا جذبی استفاده می‌شود که با استفاده از آن ها صورت لیفت و به طرف بالا کشیده خواهد شد و بخیه های موقت در زیر پوست کار می‌شود و دو تاثیر جوانسازی فوق العاده می تواند روی پوست به جا بگذارد.

. لیفت و سفت کردن پوست

در این روش نیازی به استفاده از تیغ جراحی نخواهید داشت و هیچ گونه برش یا برداشتی روی پوست انجام نخواهد شد.

به جای آن پزشک متخصص با ایجاد تغییرات در زیر پوست کاری خواهد کرد که پوست به طرف بالا می رود و سفت خواهد شد.

در واقع به جای بریدن پوست اضافه پزشک متخصص با استفاده از نخ های بخیه آن را جمع و ضعیف خواهد کرد تا دیگر افتادگی در پوست قابل مشاهده نباشد، پس بدون دسترسی به جراحی لیفت پوست شما جوان تر وزیبا تر خواهید شد.

. تحریک کلاژن سازی

باید گفت که نخ های به کار برده شده در زیر پوست به جز اینکه پوست را می تواند لیفت کند فرایند پیری پوست را نیز می‌تواند به تاخیر بیندازد و با آن مبارزه کند این بخیه با تحریک پوست کار می کند که بدن در نزدیکی مناطق تحت درمان مقادیر زیادی کلاژن تولید می کند این تاثیر شگفت انگیز در رسیدن به هدف نقش مهمی را برعهده می‌گیرد، چون کلاژن یکی از عوامل اصلی برای جوانسازی و زیبایی پوست به شمار میرود.

کلاژن پروتئینی است که در عمق پوست ما وجود دارد که کاربردهای بسیاری در بدن دارد این رشته های پروتئینی برای ترمیم زخم ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاری خواهند کرد که پوست ما سرزنده و قوی میشود و حجیم و با طراوت به نظر خواهد رسید.

هر چه سن ما بالا می رود بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند تا در نهایت ۸۰ درصد از ضخامت پوست در حدود ۷۰ سالگی کاهش پیدا می‌کند ، کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد افتادگی و چین و چروک در پوست است با ضعیف شدن پوست قدرت آن برای بالا نگهداشتن ساختار و بافت های زیرین کاهش پیدا می‌کند و می‌تواند اثرات جاذبه زمین را افزایش دهد و همین امر سبب می‌شود که جاذبه زمین سبب افتادگی و شل شدگی پوست شود.

تحریک کلاژن سازی در پوست زمانی که هنوز افتادگی زیادی ندارد و انعطاف پذیری پوست وضعیت خوبی دارد می‌تواند در افزایش ضخامت و قدرت پوست جهت کاهش سرعت پیری و زیباسازی آن کمک کند ، یا بیان دیگر لیفت صورت با نخ یک روش مناسب برای جوانسازی است.

متقاضیانی که تحریک کلاژن‌سازی لیفت با نخ انجام میدهند به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد تا زمانی که نخ های بخیه در جای خود هستند فرایند ترمیم به طور مداوم فعال است چرا که بدن می خواهد برش و بخیه را ترمیم کند و نخ های بخیه را از بین ببرد و بدن به طوری برنامه‌ریزی شده که به این گونه در برابر وجود جسم خارجی از خود واکنش نشان می‌دهد.

خوشبختانه نخ های استفاده شده در این روش بسیار ظریف است و شما متوجه فعل و انفعالات در زیر پوست نخواهید شد و احساس ناراحتی یا درد نخواهید داشت خیلی از افراد متقاضی بعد از اینکه درمان تمام میشود وجود نخ را در زیر پوست احساس نمی کنند.

لیفت صورت با ژل یا فیلرها

یکی از روش های بهبود و رفع خطوط خنده تزریق ژل هاست.

تزریق ژل یا فیلر در ناحیه خط خنده تأثیر بسیار زیادی در جوان سازی و رفع خستگی صورت شما دارد.

نیاز است پرکننده خطوط خنده با دقت و با توجه به شکل خط خنده شما انتخاب شود،همچنین نوع، غلظت و حجم فیلر نیز برای افراد متفاوت است.

باید بدانید از ژل ها مدت زیادی است که برای جوان سازی استفاده می شود.

معمولاً فیلر ها تا ۶ ماه دوام دارند اما اگر این فیلرها، بافت ناحیه تزریق را تحریک کنند اثر آن تا یک سال هم ممکن است باقی بماند.

متخصصان قبل از تزریق ناحیه خط خنده را با کمک کرم بی حس می کنند و به این ترتیب تزریق شما راحت و بدون درد انجام خواهد شد. البته تزریق فیلر یا ژل بستگی به افتادگی در قسمت های دیگر صورت دارد. برای مثال شخصی را فرض کنید که افتادگی در قسمت گونه یا خط اشک دارد. اگر برای این فرد مستقیماً از فیلر ها  روی خط خنده استفاده کنید، نه تنها کمکی به بهبود صورت او نکردید بلکه باعث ایجاد پف و افتادگی در ناحیه تحتانی صورتش خواهد شد. به همین ترتیب صورت آن شخص  فرم و ظاهر غیرطبیعی پیدا خواهد کرد.

بنابراین لازم است ابتدا با پزشک خوب مشورت کرده و بدانید که چه قسمتی از پوست شما نیاز به تزریق دارد.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت صورت

لیفت صورت با نخ بهتره؟ یا ژل

به طور کلی از لیفت نخ و پرکننده ها می توان برای درمان خطوط خنده استفاده کرد.

گاهی اوقات ترکیب هر دو تکنیک برای یک سری از بیمارانی که لبخند عمیق تری دارند خطوط خنده آنها عمیق تر هست است می توان استفاده کرد.

با این حال بهتر است بدانید که استفاده بیش از حد از فیلرها آنها باعث می شود قسمت تحتانی صورت پر و سنگین به نظر برسد.

به همین ترتیب نیاز است پزشک متخصص میزان و نحوه عمل زیبایی مورد نیازتان را تشخیص دهد برای این منظور به فرستادن عکس اکتفا نکنید و حضوری مشاوره بگیرید.

برای بیمارانی که خواهان لیفتینگ گسترده و رفع افتادگی پوست هستند، تزریق ژل (پرکننده های پوستی) و لیفت با نخ بهترین گزینه ها هستند؛ اینکه بین این دو روش کدام بهتر است بستگی به نتیجه ای دارد که هر شخص انتظار دارد.

وقتی لیفت با نخ را در برابر تزریق ژل قرار می دهید، تنها می توانید از مزایای هر کدام از روش ها نام ببرید، هیچ گزینه ای بهتر از این دو مورد برای افرادی که می خواهند چهره شان جوان و شاداب بماند وجود ندارد.

با مراجعه به متخصص می توانید طیف گسترده ای از راه حل ها را با بررسی کنید و روشی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

تفاوت عمده لیفت با نخ و تزریق ژل در نحوه عملکرد آنهاست، به طوری که تزریق ژل نواحی خاصی را حجم داده و نیاز به ماساژ دقیق دارند، آنها ظرفیت لیفت ملایم را فراهم می کنند؛ اما لیفت با نخ تمام صورت را به صورت یکباره سفت و بلند می کند و لیفت متوسطی را ارائه می دهد.

انواع لیفت با نخ

در این روش جوانسازی پوست با استفاده از نخ ها داربستی در زیر پوست می سازند.

ضخامت این نخ ها به اندازه یک تار مو می‌باشد.

نخ ها از فلزات گران قیمت مانند طلا پلاتینیوم یا فیبرهای سنتتیک مثل پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمرهای صناعی یا سایر مواد باشند

لیفت با نخ را با استفاده از هنر نخ می توان انجام داد.

. نخ های جذبی

این نخ ها بعد از مدتی جذب بدن خواهند شد و از موارد  زیست سازگار ساخته شده اند یعنی بافت های بدن انسان به آنها واکنش نشان نخواهد داد.

سلول های پوستی در مجاورت داربست تشکیل شده از این نخ ها تقسیم و مستقر می شوند و حتی بعد از جذب نخ ها اثرات آن ماندگار و قابل مشاهده است.

. نخ های غیرقابل جذب

نخ های ساخته شده از طلا یا بعضی فیبرهای سنتتیک در این دسته قرار دارند این نخ ها تا آخر عمر در زیر پوست باقی میماند و بیشتر برای رفع مشکلات جدی و حاد پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این نخ ها استفاده میشود.

. نخ های ترکیبی

اینها به این صورت هستند که بخشی از مواد آن جذب پوست می شود و بخشی دیگر به شکل تکه های ریز در زیر پوست باقی خواهند ماند.

معروف ترین این نخ ها، سیلوئیت لیفت هستند که ساختار این نخ ها اینگونه است که خودشان جذب پوست می‌شوند، ولی در طول آن تکه های مخروطی قرار دارد که اینها را جذب نمی کند و همیشه در زیر پوست باقی خواهد ماند.

البته این مخروط ها بسیار کوچک اند و از بیرون مشاهده نخواهند شد.

کمی هم که زمان بگذرد دیگر زیر پوست آنها را احساس نخواهید کرد، منتهی مشکلی که دارند این است که بعد از جایگذاری به سختی می‌توان آن ها را تکان داد.

 

مزایای لیفت صورت با نخ

. نتایج طبیعی : مهمترین مزیت لیفت صورت با نخ این است که نتایج بسیار طبیعی و زیبایی را با خود به دنبال دارد مثلاً بعد از جراحی لیفت پوست به شکلی میشود که انگار آن را کشیده اید انحنای طبیعی صورت از بین میرود و حجم دهی قسمت ها مانند گونه ها افزایش پیدا می‌کند در مورد لیفت اینگونه نیست و ویژگی صورت حفظ خواهد شد.

نخ های ظریف مشکلات صورت را از بین می برد و پوست را شاداب می کند.

این کار می‌تواند بدون اینکه شکل یا ویژگی صورت را تغییر دهد انجام شود.

. ایمنی بالا : از لیفت می‌توان در نواحی ابرو یا پلک ها نیز استفاده کرد، مثلاً پلک افتاده را با استفاده از آن لیفت کرد برخلاف سایر روش های لیفت اینکه در خیلی از نقاط صورت نمی تواند اجرا شود لیفت با نخ را می‌توان در حساس‌ترین نواحی نیز مورد استفاده قرار داد.

بررسی های علمی و تجربه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان نشان می‌دهد لیفت اگر در محیط کلینیک و توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد هیچ عارضه و خطری را با خود به دنبال نخواهد داشت.

. ریکاوری سریع : دوره نقاهت یا ریکاوری حداقل پنج روز خواهد بود.

برخلاف جراحی لیفت در این مدت نیاز به مراقبت خاص و ویژه نخواهید داشت و می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید اما رفتن به سرکار ، رویدادهای اجتماعی و ورزشی به شما توصیه نخواهد شد.

.هیچ اثری از درمان باقی نخواهد ماند.

در مدت ۵ الی ۷ روز که دوره نقاهت پشت سر گذاشته می‌شود، تقریباً تمامی نشانه های لیفت صورت با نخ ناپدید خواهد شد.

نکته دیگر این است که این نخ ها در زیر لایه های عمیق پوست قرار گرفته می‌شود و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نخواهد بود.

سوراخ هایی که برای وارد کردن نخ ها ایجاد می‌شود کوچک هستند و در اصل قابل مشاهده نخواهند بود.

. هزینه مناسب لیفت با نخ : در مقایسه با جراحی لیفت، هزینه بسیار کمتری را با خود به دنبال دارد و جراح لیفت نیاز به بیهوشی عمومی ، اتاق عمل ، بیمارستان ، تیم کامل جراحی و شرایط بستری دارد.

دردسرهایی که در لیفت با نخ وجود ندارد و سبب تفاوت هزینه چشمگیر در این دو روش خواهد شد.

شما هم می توانید از مزایای بی شماره لیفت صورت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک با خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و هموار زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

معایب لیفت صورت با نخ

تغییرات مهم در لیفت را در بخش مزایا بیان کردیم نتایج لیفت با نخ طبیعی است.

واقعیت این است که این وضعیت برای بعضی از افراد متقاضی مهم به شمار می رود طبیعی بودن نتایج لیفت بیشتر به دلیل این است که در این روش نمی توان تغییرات جدی و زیادی در زیر پوست ایجاد کرد.

در جراحی لیفت در بافت زیر جلدی تغییر عمده ایجاد می شود.

این کار ها را نمیتوان در لیفت با نخ انجام داد.

در این روش می‌توان با حفظ ساختار اصلی پوست تغییراتی در انحنای سطحی صورت به وجود آورد برای همین روش جوانسازی برای بیشتر افراد جوان که بین ۲۰ تا ۵۰ سال هستند توصیه خواهد شد.

✓آیا لیفت با نخ درد دارد؟

در حین انجام لیفت با نخ ممکن است کمی درد را داشته باشید که البته دور از انتظار نخواهد بود و در زمان درمان که نخ ها در زیر پوست شما قرار داده می‌شوند و سپس برخی نواحی پوست را با آن خواهند کشید.

البته با استفاده از مسکن یا داروهای بی حسی می توانید این درد را به حداقل برسانید.

 نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

واقعیت این است که لیفت با نخ در مقایسه با جراحی غیر تهاجمی تر است و ماندگاری بسیار کمتری دارد.

جراحی لیفت می‌تواند حدود ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد.

در طرف دیگر لیفت با نخ جذبی معمولاً یک یا دو سال ماندگاری خواهد داشت و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید برای حفظ نتایج پیدا خواهید کرد.

اساس لیفت بر تحریک کلاژن‌سازی استوار خواهد بود.

باید توجه کنید که در این روش از روش های جذب یا نیمه جذبی استفاده خواهد شد، چون عوارض زیادی را با خود به دنبال دارد و در مواردی خیلی خاص استفاده خواهد شد.

نخ های جذبی و نیمه جذبی ظرف حداکثر یک ماه جذب پوست خواهند شد و پوست های جذب شده را با رشته‌های کلاژن جایگزین خواهد کرد.

پروتئین های کلاژن اجزای ساختار پوست به شمار می‌روند که سفتی پوست را می توانند به وجود آورند.

کلاژن‌های پوست که  در حال ساخته شدن هستند برای همین ماندگاری دائمی نخواهند داشت و روش‌های مختلف جوانسازی غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ هایفوتراپی و اندولیفت کلاژن سازی پوست را تحریک خواهد کرد.

کلاژن های جدیدی که ساخته می شوند به پوست حجم می دهند ، کانتور صورت را اصلاح می کنند و کاری انجام می دهند که ده سال شما می‌توانید جوانتر به نظر برسید.

کلاژن های جدید می تواند تا حداکثر دو سال پایدار باشد و در این مدت اندک اندک تخریب خواهد شد.

بعد از این که کلاژن ها از بین رفتند، اثرات لیفت با نخ با یا سایر روش‌های لیفتینگ کم تهاجمی نیز از بین خواهند رفت.

البته جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می توانید دوباره برای تمدید اثرات ، همان درمان یا درمان های مشابه را انجام دهید.

شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج لیفت صورت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می گیرد که می توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید.

انتخاب بین جراحی لیفت و لیفت با نخ

چند عامل وجود دارد که شما می توانید برای انتخاب موثر از آنها استفاده کنید

. هدف شما از جوانسازی چیست؟

اول از همه و اصلی تر از همه این است که چه انتظاری از روش درمانی دارید ابتدا باید محدودیت‌ها و اثرات روش درمانی را به خوبی بدانید و ببینید که آیا با نیاز و اهداف شما می‌تواند همخوانی داشته باشد یا مثلاً گفتیم که در اندولیفت نمی توان تغییرات زیادی در ساختار پوست ایجاد کرد و فقط می توان شرایط را تا حدی بهبود بخشید یعنی بهتر است به لیفت با اندولیفت به عنوان یک ترمیم کننده نگاه کنید تا یک درمان زیبایی.

. ماندگار و دشوار یا موقت و آسان

دو مورد انتخاب بین لیفت با نخ و جراحی لیفتینگ وجود دارد دو ویژگی اصلی که در مقابل هم قرار دارند:

. درمان دائمی ولی با عوارض بیشتر یا ریکاوری دشوارتر یا

. درمان موقتی ولی بدون عارضه و با ریکاوری چند روزه آسان

اولین عبارت مربوط به جراحی لیفت است و واقعیت این است که هیچ کدام از روش های کم تهاجمی لیفتینگ اندازه جراحی نمی تواند موثر باشد.

منتهی جراحی لیفت پرخطر و عارضه می باشد.

به هر حال در این روش به بیهوشی عمومی نیاز است و تغییرات زیادی روی صورت ایجاد می‌شود.

دوره نقاهت بعد از جراحی لیفت صورت حدود دو هفته است و فعالیت‌های سنگین باید بعد از ۴ هفته آغاز شود.

در این روش نیازی به بیهوشی نخواهید داشت و کل جلسه درمانی با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

مدت زمان جلسه حدود ۴۵ دقیقه است بعد از اتمام جلسه نیاز به بستری شدن نخواهید داشت و بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بروید.

تمام اثرات درمانی مانند قرمزی ، تورم و موارد دیگر حداکثر در ۵ روز از بین خواهد رفت و بعد از آن هیچ گونه محدودیت خاصی نخواهید داشت.

. قیمت و هزینه های جانبی

به هرحال قیمت برای همه مهم به شمار می رود.

جراحی لیفت چندین برابر روش های کم تهاجمی لیفتینگ صورت میتواند هزینه با خود به دنبال داشته باشد به مراتب ارزان تر به شمار می‌روند، ولی برای حفظ نتایج باید هر چند وقت یکبار دوباره آنها را انجام داد.

اینکه کدام روش برای شما به صرفه تر است به شرایط شما بستگی خواهد داشت.

شاید دوره ریکاوری بلندمدت جراحی لیفت از نظر شغلی آسیب‌های زیادی برای شما حاصل کند یا مثلاً شرایط پیری پوست به گونه‌ای باشد که اثرات روش های لیفتینگ کم تهاجمی خیلی کمتر از یک یا دوسال پایدار باشد.

. سن و عوامل دیگر

ماندگاری روش های کم تهاجمی تا حد زیادی به شرایط شما بستگی خواهد داشت.

پایداری درمان برای افرادی که دچار پیری شدید و افتادگی های زیاد در پوست هستند کوتاه است.

در مورد این فرد انتظار داریم که در عرض چهار ماه ۶۰ درصد اثرات درمانی از بین برود ، پیش از انجام هر روش درمانی باید شرایط فرد و عواملی مانند فعالیت های روزمره ، شغل و سبک زندگی مورد بررسی قرار گیرد و ببینید که آیا این روش برای شما گزینه مناسبی هست یا خیر.

روش های کم تهاجمی لیفتینگ برای افراد جوان توصیه خواهد شد که پوست آن ها قابلیت کلاژن سازی بالایی دارند برای افراد بالای ۵۰ یا ۶۰ سال احتمالاً جراحی لیفت می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری باشد .

 انتخاب بین لیفت با نخ ، اندولیفت و هایفوتراپی

این سه، روش های جدید لیفت پوست صورت هستند.

این سه روش بدون جراحی و به اصطلاح کم تهاجمی به شمار می‌روند، عوارض و خطرات کمی با خود به دنبال دارند و می‌توانند به اندازه جراحی موثر واقع شوند.

به طور کلی علم پزشکی به سمت توسعه روش های کم تهاجمی در حال حرکت است.

ما هم سعی میکنیم تا حد ممکن از روش های کم تهاجمی استفاده کنیم ، روش های تهاجمی علاوه بر اینکه عوارض با خود به دنبال دارد هزینه بالا و بار درمانی سنگین را نیز با خود به همراه دارد که محبوبیت شان در بین پزشکان و بیماران به شدت کاهش پیدا کرده است.

. اندولیفت

در اندولیفت از فیبرهای نوری ویژه و تکنولوژی لیزر برای جوانسازی و لیفت استفاده می شود.

در این روش اشعه های بسیار نازک در زیر پوست فرستاده خواهند شد و نور لیزر را به بافت های زیرین می رساند تا با لیزر آسیب های جزئی و کنترل شده در پوست ایجاد کند و ساختارهای عمیق را وادار به تولید کلاژن خواهد کرد.

اگر لیزر به نواحی درست تابانده شود می تواند اثر موثرتری انجام دهد.

اندولیفت می تواند به اندازه لیفت با نخ و حتی بیشتر نیز موثر باشد.

خطرات و عوارض این روش کمتر از لیفت با نخ است و دوره ریکاوری کمتر می باشد.

کلاژن سازی در اندولیفت بسیار موثر است و برای همه ممکن است ماندگاری این روش در خیلی از افراد بیشتر از لیفت با نخ باشد.

. هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی است که با استفاده از امواج ایمن فراصوت انجام می گیرد.

در این روش از امواج فراصوت در لایه های عمیق پوست آسیب های جزئی و انتخابی را ایجاد خواهد کرد و مانند اندولیفت یا لیفت با نخ کلاژن سازی را تحریک خواهد کرد.

لیفت صورت محبوب ترین کاربرد هایفوتراپی می باشد که مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است.

مهمترین اثر هایفوتراپی روی لایه ای است که به اختصار SMAS نامیده می شود.

این لایه در بین عضلات و چربی عمیق قرار گرفته و دقیقا همان لایه است که در جراحی لیفت صورت روی آن کار می‌شود و سفت می شود.

بدین ترتیب اثرات هایفوتراپی دقیقاً مشابه اثرات لیفت با جراحی است در هایفوتراپی کاربرد های مناسب این روش می‌تواند موثرتر از لیفت با نخ یا اندولیفت باشد.

بالاخره کدام بهتر است؟

هر کدام از این سه روش بیان شده مزایا و معایبی را با خود به دنبال دارد و نمی‌توان گفت کدام می تواند گزینه بهتر و مناسب‌تری باشد هر کدام در جای خود می تواند اثرات شگفت انگیزی را به جا بگذارد که به شرایط شما بستگی خواهد داشت.

میزان افتادگی پوست ، محل لیفت و موارد این چنینی در انتخاب یکی از روش‌های بالا می تواند موثر باشد.

برای اینکه بدانید بهترین روش لیفت صورت برای شما کدام گزینه است می توانید با متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان گفت و گو داشته باشید.

لیفت صورت با نخ به چه صورتی انجام میشود؟

برای انجام لیفت صورت با نخ به یک پزشک متخصص و باتجربه مراجعه کنید پزشک برای انجام این کار تمام چین و چروک‌های صورت شما را مورد بررسی قرار خواهد داد و شما را مورد معاینه قرار می‌دهد و مطمئن می‌شود که شما کاندیدای مناسب برای انجام این روش جوانسازی هستید سپس مراحل زیر برای شما انجام می دهد:

. پوست شما تمیز و ضدعفونی می شود و هرگونه آلودگی و مواد آرایشی از روی آن پاک می شود.

. سپس از داروهای بی‌حسی موضعی بر روی قسمت مورد نظر استفاده خواهد شد.

. زمانی که مورد معاینه و بررسی قرار می‌گیرد پزشک محل ورود و خروج نخ را مشخص خواهد کرد و بعد از بیحسی موضعی نخ های مخصوص توسط سوزن های بسیار ظریف در قسمت های مشخص شده وارد خواهند شد و بعد از وارد شدن در زیر پوست به طرف بالا کشیده خواهد شد تا به رفع چین و چروک و افتادگی پوست پرداخته شود.

. انجام لیفت صورت با نخ در حدود ۴۵ دقیقه زمان خواهد برد در این مدت شما هیچ گونه احساس درد و ناراحتی را نخواهید داشت.

. بلافاصله بعد از انجام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال نخواهد داشت.

نکات و مراقبت های قبل از انجام لیفت صورت با نخ

.انتخاب کلینیک یا مرکز معتبر و دریافت مشاوره از متخصص  با تجربه و مهارت بالا در ارائه خدمات نیز اهمیت بالایی دارد.

. عدم همکاری با پزشک فاقد تجربه و صلاحدید و البته کلینیک فعال در جوان سازی صورت با خدمات ارزان قیمت.

. دوری کردن از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از لیفت صورت با نخ.

. تراشیدن ریش و سیبیل در صورت استفاده لیفت صورت با نخ برای آقایان.

. استفاده نکردن از لوازم های آرایش قبل از انجام لیفت صورت با نخ.

. مصرف نکردن ویتامین سی و برخورداری از رژیم غذایی سالم حداقل دو هفته قبل از انجام عمل.

. احتمال پرهیز از مصرف یک سری داروهای خاص قبل از انجام لیفت صورت با نخ به مدت محدود.

. پرهیز از بروز حساسیت یا گزارش برنامه های دارویی خود به پزشک متخصص.

. توصیه ها و مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

. عدم استفاده از لوازم آرایشی بعد از انجام لیفت صورت با نخ برای بانوان حداقل یک هفته.

. عدم تراشیدن ریش و سبیل بعد از لیفت با نخ برای آقایان سه هفته.

. دوری کردن از نوشیدن الکل و استعمال دخانیات بعد از لیفت با نخ حداقل یک هفته.

. دوری کردن از خوابیدن روی صورت بعد از انجام لیفت با نخ حداقل یک هفته.

. دوری کردن از رفتن به استخر ، سونا و جکوزی بعد از انجام درمان حدود سه هفته.

. دوری از بالا رفتن دمای بدن بعد از انجام درمان حداقل دو هفته.

. احتمال مصرف بعضی داروهای خاص بعد از لیفت صورت با نخ و تعیین شده توسط پزشک متخصص.

. حذف فعالیت‌های سنگین از روتین زندگی خود بعد از انجام لیفت صورت حداقل دو هفته.

. اطلاع دادن به پزشک یا تکنسین در صورت علائم غیر عادی تا یک ماه.

عوارض لیفت صورت با نخ

باید گفت که لیفت صورت با نخ یکی از کم خطر ترین و کم عارضه ترین روش های افزایش زیبایی پوست صورت . سایر نواحی بدن به شمار می‌رود ولی این روش نیز مانند سایر روش ها می تواند عوارضی خطراتی را برای افراد متقاضی ایجاد کند.

. واکنش آلرژیک به مواد بی حس کننده

یکی از عوارض جدی که می تواند به عنوان مشکل برای تمام روش‌های جراحی در نظر گرفته شود امکان داشتن آلرژی و حساسیت به بی‌حسی موضعی می باشد.

احتمال دارد که شما در صورت داشتن تجربه قبلی با بی حسی از این حساسیت آگاه باشید، هرچند همیشه این چنین نخواهد بود که میزان واکنش آلرژی به بی حسی می تواند تا حد زیادی متغیر باشد و بنابراین اگر شک دارید که حساسیت دارید یا نه احتمالاً جستجوی یک راه حل جایگزین می تواند ایده مناسبی باشد.

. اکستروژن یا پس زدن

بدن انسان زمانی که چیزی را به خودش متعلق نباشد در آن قرار بگیرد در شناسایی آن بسیار خوب عمل می‌کند و می‌تواند بر همان اساس عملکرد از خود نشان دهد.

در مورد لیفت صورت با نخ بدن گاهی اوقات می‌تواند نخ را به عنوان  شی خارجی شناسایی کند و با پس زدن آن سبب شود که از طریق سطح پوست از بدن خارج شود.

. عفونت لیفت با نخ

عفونت یک مشکل دیگر در خصوص لیفت با نخ می تواند برای پوست ایجاد کند و آن را در مقابل باکتری ها آسیب پذیر کند.

بنابراین استریل بودن در طول جراحی کشیدن پوست صورت با نخ بسیار مهم می باشد.

این امر بسیار حیاتی است که نخ و سوزن قبل از استفاده کاملا ضدعفونی شده باشد.

پوست نیز باید به طور کامل تمیز شود تا باکتری ها را بتوان تا حد امکان از بین برد و از ایجاد عفونت جلوگیری کرد.

. دندانه های صورت

همچنین ممکن است دندانه های قابل مشاهده‌ای بعد از انجام روش کشیدن پوست صورت با استفاده از نخ روی صورت فرد متقاضی ظاهر شود.

علت آن معمولاً این است که یکی از خارهای نخ در این نقطه موضعی در داخل بافت بیش از حد به خود جذب شده است.

این بدان معناست که پوست به آن نقطه خاص محکم تر قلاب شده و چین و چروک ظاهر می‌شود.

ماساژ دادن ناحیه تحت درمان توسط متخصص گاهی اوقات این اثر را برطرف خواهد کرد هرچند یک راه حل جایگزین برای داشتن روش اصلاحی بهتر خواهد بود.

. ناسازگاری پوست

مواردی در خصوص عوارض لیفت صورت با نخ وجود دارد که کشیدن پوست با نخ را می تواند موفقیت آمیز نکند، زیرا نتوانسته‌اند پوست را در موقعیت مناسب قرار دهند و نتیجه خوبی را حاصل کند دلیل مختلفی برای این مشکل وجود دارد.

از جمله عدم وجود چربی در زیر پوست یا نداشتن تخصص و مهارت پزشک این عارضه می‌تواند از طریق یک لیفت دیگر با نخ اصلاح شود هرچند بستگی زیادی به دلایل عدم موفقیت آن دارد.

آسیب عصبی

آسیب عصبی بدترین عارضه ای است که می تواند در اثر لیفت پوست صورت با نخ ایجاد شود هرچند بسیار نادر است اما تضعیف کننده ترین و جبران‌ناپذیری ترین عارضه می‌تواند باشد.

اگر در طول لیفت صورت با پزشک به یک شاخه عصبی آسیب وارد شود می تواند سبب فلج شدن و یا افتادگی صورت شود این آسیب می تواند روی توانایی در نشان دادن احساسات مثل بالا بردن ابرو ها ، لبخند زدن و حتی بستن چشم ها تاثیر گذار باشد.

. عوارض جانبی لیفت صورت با نخ چیست؟

از عوارض جانبی لیفت صورت با نخ می توان به:

. کبودی و تورم خفیف

. خونریزی طولانی مدت

.ایجاد عفونت

. زمان زیاد برای بهبودی کامل که زندگی روزمره را میتواند مختل کند.

. سطوح مختلفی از حساسیت در نواحی صورت را می تواند ایجاد کند.

. عدم تقارن در صورت که هر کدام از نخ ها از جای خود حرکت کنند یا به طور مناسب در جای خود قرار نگرفته باشند.

. حرکت نخ ها که می تواند منجر به عدم تقارن احتمالی و تا حدودی درد و ناراحتی را به دنبال داشته باشد.

. به وجود آمدن زخم های قابل ملاحظه

.حساسیت به لمس

. بی حسی

. ایجاد حساسیت به نخ در روش لیفت با نخ

. آلرژی به مواد بی حس کننده

. آسیب عصبی

. عدم لیفت صورت

. پس زدن توسط بدن.

البته همانطور که بیان کردیم انتخاب کلینیک و پزشک متخصص در نداشتن عوارض جانبی نقش مهمی را ایفا می‌کند هر پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین نتیجه را برای شما رقم می‌زند و شما را از هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان خواهد داشت.

پس در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شما میتوانید لیفت صورت با نخ را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته در امان باشید ، انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

تعداد جلسات برای لیفت با نخ

گذراندن تنها یک جلسه لیفت صورت کافی است و در صورت اتمام زمان ماندگاری اثرات آن که به طور میانگین می‌تواند حدود دو تا سه سال ماندگاری داشته باشد، دوباره نیاز به ترمیم و جوانسازی مجدد پوست صورت وجود خواهد داشت.

اگر شما هم علاقه به استفاده از لیفت صورت با نخ را دارید و می خواهید بدانید آیا کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی هستید و می توانید نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از نوع روش درمانی و هر سوالی که در خصوص آن دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به درمان مناسب بپردازید و نتایجی که دوست دارید برسید.

در چه شرایطی نمی توان از لیفت صورت با نخ استفاده کرد؟

. وجود آکنه های فعال یا عفونت‌های پوستی

. زمینه برآمدگی بعد از التیام زخم

. بیماری های خود ایمنی

.مصرف داروهای ضد انعقاد خون

.هموفیلی

. دوران حاملگی

. بدخیم یا شیمی درمانی

. هپاتیت.

هزینه لیفت صورت با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت صورت با نخ مواردی است که برای تمام افراد یکسان نخواهد بود و بستگی به موارد زیادی دارد از جمله ناحیه مورد نظر ، کلینیکی که انتخاب میکنید ، تجربه و مهارت پزشک ، مواد مصرفی ، نوع ، نحوه و مقدار نخ استفاده شده دارد.

برای مثال تکنیک لیفت به روش دوبل اثر ماندگار تر و بهتر و قیمت بالاتری دارد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان با این کلینیک تماس گرفته با مشاوران و کارشناسان حرفه ای گفت‌وگو داشته باشید ، نوبتی را رزرو کنید و جهت معاینه و مشاوره با پزشک به کلینیک مراجعه کنید ، مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام درمان برای خود اطلاع کامل به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید می‌توانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه کلینیک از آنها نیز استفاده کنید.

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ چقدر است؟

لیفت صورت با نخ یک روش غیرتهاجمی است که برای جوانسازی و زیبایی صورت استفاده میشود.

بعد از انجام درمان شما بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بازگردید و فقط طی یک هفته باید به توصیه های ارائه شده توسط متخصص خود توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از روش درمانی برای خود رقم بزنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید.

البته باید گفت که برای نداشتن دوره نقاهت طولانی در خصوص کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شما می توانید لیفت صورت با نخ یا هر روش درمانی و زیبایی دیگر را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و بهترین این نتیجه را برای خود رقم بزنید و از بروز هرگونه دوره نقاهت و عوارض نیز در امان باشد.

کاندیدای مناسب لیفت صورت چه افرادی هستند؟

لیفت صورت می‌تواند سبب جوانسازی ، برطرف کردن چین و چروک ، افتادگی و شل شدگی پوست باشد و افرادی که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، بهترین کاندیدا برای انجام این جراحی به شمار می‌روند.

البته کسانی که افتادگی های شدید در پوست دارند استفاده از این روش نمی تواند نتایج خوب و مطلوبی را برای آنها رقم بزند.

این روش برای افرادی که علاقه دارند، همواره زیبایی و جوانسازی پوست آنها حفظ شود و همواره زیبا بمانند می تواند روش مناسبی باشد و همچنین می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس آنها شود.

اگر شما هم جز کاندیدای مناسب لیفت صورت هستید و علاقه دارید از این روش برای زیبا سازی صورت استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت صورت

سوالات متداول زیباجویان کلینیک زیبایی آراد

1- آیا کشیدن پوست صورت با نخ دردناک است؟

ممکن است در طول روش کشیدن پوست صورت با استفاده از نخ کمی احساس درد و ناراحتی داشته باشید که در این صورت پزشک از داروهای بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد.

2-آیا من می توانم وجود نخ ها را حس کنم؟

در ابتدا بعد از کشیدن پوست صورت ممکن است شما قادر باشید وجود بعضی نخ ها را احساس کنید وقتی نخ ها به تدریج شروع به جذب شدن کردند این احساس برطرف خواهد شد.

3- آیا می توان نخ را دید؟

با کشیدن پوست صورت برای شما ممکن نیست که بتوانید نخ ها را به طور دقیق ببینید، اما این احتمال وجود دارد که سر نخ های ریز دیده شود و این مشکل به آسانی می‌تواند برطرف شود و نباید هیچگونه مشکلی ایجاد کند.

4-نخ ها می توانند شکسته شوند؟

بسیار بعید است که نخ ها شکسته شوند، با این حال اگر این اتفاق به وجود آید جای نگرانی وجود ندارد و جذب می شوند و در صورت لزوم می توان نخ های دیگری را جایگزین آنها کرد.

5- چه مقدار نخ استفاده میشود؟

نخ هایی که در لیفت صورت استفاده می شود می تواند به دو نوع تقسیم شود آن هایی که برای کمک به لیفت و سفت کردن پوست استفاده می شود و آنهایی که بیشتر به صورت سطحی قرار دارند و در زمان تولید کلاژن و حالت ارتجاعی پوست پشتیبان انها می باشد.

تعداد نخ های استفاده شده در لیفت صورت بستگی به مشکلات پوست صورت فرد متقاضی و نظر پزشک متخصص دارد.

6- عوارض جانبی در روش کشیدن و لیفت پوست با نخ چیست؟

اگر چه عوارض لیفت صورت بسیار جزئی است و می‌تواند کمی قرمزی و کبودی را با خود به دنبال داشته باشد اما عوارض جدی مانند ایجاد عفونت بسیار نادر است.

با این وجود شما باید در خصوص عوارض و خطرات به وجود آمده با استفاده از لیفت صورت با پزشک مشورت داشته باشید.

7-نتایج چه موقع قابل مشاهده است؟

شما قادر خواهید بود اثرات فوری لیفت صورت بدون جراحی را ببینید.

با این حال نتایج خوب و مطلوب آن در حدود شش ماه بعد خود را نشان می دهد.

وقتی که کلاژن پوست افزایش پیدا کرد، سبب بهبود خاصیت پوست خواهد شد.

8- کشیدن و لیفت کردن پوست با نخ چقدر دوام می آورد؟

اثرات کشیدن پوست می‌تواند حدود ۲ تا ۳ سال ماندگاری داشته باشد، با این حال نتایج کشیدن پوست با نخ در افراد می تواند متفاوت باشد و تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند سن ، سلامتی و عادات ، شیوه زندگی مانند مصرف دخانیات ، الکل و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مراقبت بعد از لیفت با نخ

چسب زدن بعد از لیفت با نخ نیاز است؟

بهترین کلینیک لیفت با نخ در تهران و اصفهان

نتیجه گیری

روش های جدید جوان‌سازی پوست شاید نتواند زمان را متوقف کند، ولی می‌تواند به طور چشمگیری روند پیری پوست را آهسته کند.

لیفت صورت با نخ و یا ژل، فیلر یکی از این روش های محبوب و موثر است که برای برطرف کردن چین و چروک صورت در سنین بالا می‌تواند کمک کننده باشد.

درمان افتادگی و شل شدگی پوست با جراحی لیفت صورت بسیار خطرناک است ، دوره نقاهت طولانی دارد و می‌تواند مشکلات و عوارضی با خود به دنبال داشته باشد.

در صورتی که لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی غیرتهاجمی است که در آن از نخ های بخیه موقت یا جزبی برای بالا کشیدن پوست استفاده می شود نیاز به هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و فرد می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی به جوانسازی و زیبایی پوست خود بپردازند.

لیفت صورت دارای دو مزیت اصلی می باشد که سبب سفت شدن پوست صورت می‌شود و با تحریک پوست باعث تولید کلاژن می شود.

همانطور که میدانید کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است که افزایش آن می‌تواند سبب جوانسازی و رفع افتادگی پوست شود، اگر شما هم می خواهید از مزایای بی شمار لیفت صورت با نخ و ژل بهره‌مند شوید و زیبایی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید.

اگر کاندیدای مناسب هستید زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام این روش برای جوانسازی و زیبایی پوست خود بپردازید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/BWIvP4YC

آپارات:https://www.aparat.com/v/AQuxs

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.