زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

1لیفت شکم با نخ

1لیفت شکم با نخ

لیفت شکم با نخ

لیفت شکم بانخ چیست؟

از همان ابتدای معرفی لیفت نخ، از این درمان علاوه بر صورت برای قسمت‌های دیگر بدن هم استفاده می‌شد، اما این کار چندان متداول نبود.

یکی از علل عمده این مساله این است که اکثر افراد بسیار به صورت خود توجه می‌کنند، چون صورت اولین قسمت از بدن است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از دلایل این امر آن است که معمولاً نیازی به نشان دادن شکم خود نداریم، بنابراین بدیهی است که نیازی به بهبود ظاهر آن هم نخواهیم داشت.

با استفاده از لیفت با نخ می‌توان افتادگی شکم یا قفسه سینه را به سرعت درمان کرد و ظاهری مطلوب برای نواحی مختلف بدن ایجاد نمود.

همچنین با لیفت نخ می‌توان ظاهر باسن را مطلوب‌تر و گردتر کرد.

طول عمر روش کشیدن پوست با نخ زیاد است و از آن برای لیفت قفسه سینه، شکم، باسن و حتی سینه‌ها استفاده می‌شود.

حتماً شنیده‌اید که لیفت با نخ نسبت به جراحی لیفت صورت عملی سریع‌تر و کمتر تهاجمی است اما نتایجی مشابه لیفت صورت در پی دارد.

گرچه که لیفت با نخ عملی متداول برای صورت محسوب می‌شود اما هنوز استفاده از آن برای کشیدن و سفت کردن شکم یا دیگر قسمت‌های بدن غیرمعمول است. نهایت کاری که نخ لیفت می‌تواند انجام دهد کشیدن پوست است و نمی‌تواند دیگر نشانه‌های پیری مانند لک‌ها یا پیگمانتاسیون را از بین ببرد؛ اما بهبود قسمت‌های شُل و افتاده بدن و پوست چیز کمی نیست.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

پوست شل و اضافی چه مشکلاتی دارد؟

احساس عدم رضایت از اندام خود

در صورتی که فرد پس از لاغر شدن دچار افتادگی پوست شود و یا به دلیل عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و یا افزایش سن، پوست به مرور زمان حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد، فرد احساس ناخوشایندی نسبت به اندام خود پیدا میکند.

کاهش فعالیت بدنی فرد

افتادگی پوست اغلب سبب می‌شود که فرد فعالیت ورزشی خود را کاهش دهد و یا در برخی افراد مشاهده شده که به طور کامل ورزش و فعالیت بدنی را کنار گذاشته‌اند؛ زیرا هنگام فعالیت مردم به بدن آنها خیره می‌شوند. به همین دلیل، ممکن است فعالیت روزانه‌ی فرد با اختلال مواجه شود.

کاهش اعتماد به نفس در فرد

افتادگی و شلی پوست در افراد سبب ایجاد حس نارضایتی در آن‌ها شده و باعث می‌شود اعتماد به نفسشان را از دست بدهند و از رفتن به جمع خودداری کنند؛ زیرا حس می‌کنند دیگران به آنها خیره می‌شوند و این برای آنها آزاردهنده است.

لیفت شکم چیست؟

برای رسیدن به شکمی زیبا و صاف ورزش های سخت و رژیم غذایی نیاز است که برای تمامی افراد امکان پذیر نیست. لیفت شکم روشی برای تناسب اندام میباشد. در این روش با کشیدن پوست شل شده مقدار اضافه آن برداشته می شود.

این جراحی به طور کلی به روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود.

انواع روش های لیفت شکم

جراحی ابدومینوپلاستی

یکی از روش‌های درمانی برای از بین رفتن شلی پوست شکم، جراحی ابدومینوپلاستی است که به عمل ابدو نیز معروف است. در این جراحی، پزشک برش‌هایی در قسمت تحتانی پوست شکم و زیر ناف ایجاد می‌کند. سپس، پوست و چربی‌های اضافی شکم از سایر بافت‌های بدن جدا شده و پوست اضافی از قسمت پایین ناف برداشته می‌شود.

سپس، جراح، پوست شکم را به اندازه‌ی کافی می‌کشد تا بتواند به لبه‌ی پایینی شکم متصل و بخیه کند. در این جراحی، علاوه بر از بین رفتن چربی‌های اضافی، افتادگی پوست شکم ترمیم می‌گردد.

در این روش پوست شل شده ای که زاویه ای به سمت پایین دارد کشیده شده و میزان اضافه آن برداشته می شود.

پانیکولکتومی

این جراحی گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که از شل بودن و افتادگی شکم خود رنج می‌برند. همچنین، این جراحی، پس از بارداری می‌تواند به رفع افتادگی شکم بانوان کمک کند.

در این جراحی، با ایجاد برش‌های افقی در زیر ناف و بالای اندام جنسی، پوست اضافی و چربی‌های موضعی برداشته می‌شود. اندازه‌ی برش‌های ایجاد شده در این جراحی، به میزان افتادگی پوست در فرد بستگی دارد.

لیفت شکم

یکی از روش‌های جدید و بسیار روتین برای ایجاد شکمی صاف و از بین بردن افتادگی پوست، لیفت شکم است. پزشک با استفاده از این روش، پوست اضافی شکم را که سبب افتادگی شکم می‌شود را برش می‌زند و کاشت ناف را در منطقه‌ی جدید انجام می‌دهد.

لیفت شکم برای افرادی که پس از لاغری و یا بارداری با کاهش خاصیت ارتجاعی سبب افتادگی پوست شده‌اند، تاثیرگذار است.

لیپولیز

لیپولیز را می توان به عنوان روش لیفت شکم بدون جراحی دانست. در این جراحی یک سوزن توخالی مخصوص وارد بدن فرد می‌شود و سپس توسط فیبر نوری، اشعه‌ی لیزر وارد بدن فرد شده و با استفاده از سوزن مخصوص در تماس مستقیم با چربی‌های انباشته شده در زیر پوست قرار می‌گیرد.

با استفاده از تاباندن لیزر، چربی‌ها آب شده و توسط بدن فرد جذب می‌شود. لیپولیز، علاوه بر از بین بردن چربی‌های زیر پوست با تحریک کلاژن، سبب سفت شدن پوست شده و پوست را از حالت افتادگی خارج می‌کند.

لیپوماتیک

شاید این سوال در ذهن شما باشد عمل لیپوماتیک چیست؟ در این روش برای لاغری شکم، ابتدا چند سوراخ کوچک و چند میلی‌متری رو شکم زده می‌شود. سپس، وسیله‌ی مخصوصی به نام کانولا از طریق سوراخ ایجاد شده وارد بدن بیمار می‌شود.

امواج، ارتعاش و لرزش کانولا در شکم فرد، سبب جداسازی سلول‌های چربی از سلول‌ها و بافت‌های دیگر بدن می‌گردد و پس از جدا شدن سلول‌های چربی، بدون این‌که سلول‌ها متلاشی شوند، توسط ساکشن به صورت سالم از بدن خارج می‌شود.

یکی از مزیت‌های این عمل در این است که سلول‌های چربی تخریب نمی‌شوند و می‌توان در قسمت‌های دیگر بدن از آن‌ها استفاده کرد. درواقع عمل لیپوماتیک از روش های لیفت شکم بدون جراحی است.

یکی از مزیت‌های عمل لیپوماتیک در این است که سلول‌های چربی تخریب نمی‌شوند و می‌توان در قسمت‌های دیگر بدن از آن‌ها استفاده کرد.

لیفت شکم بدون جراحی

روش‌های غیر جراحی برای لیفت صورت و کشیدن پوست افتاده روز به ‌روز محبوب ‌تر می ‌شوند چرا که بدون نیاز به ایجاد برش در پوست و رفتن زیر تیغ جراحی، صورت شما را به صورت سه‌ بعدی فرم دهی می ‌کنند. برای آنکه تأثیرات مشابه لیفت صورت ایجاد شود و پوست شما منسجم‌ تر شود، می ‌توان کل صورت را تحت درمان قرار داد تا پوست شما جوانسازی شود و ظاهری شاداب و جوان پیدا کند.

  روش کول اسکالپتینگ CoolSculpting

این روش پیکرتراشی غیرتهاجمی برای افرادی که به وزن ایده‌آل خود نزدیک هستند، مناسب است. این افراد تنها می‌خواهند نقاط مشکل‌دار با چربی اضافی کوچک و موضعی در ناحیه لگن‌، شکم یا ران خود را کاهش دهند.

روش ترواسکالپ TruSculpt

درمان مشابه با روش کول اسکالپتینگ بدون نیاز به جراحی و با کمک بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این روش از فناوری پیشرفته کنترل فرکانس رادیویی برای از بین بردن سلول‌های اضافی چربی در نواحی مختلف بدن مانند شکم استفاده می‌شود.

روش بادی تایت BodyTite

این راه حل لاغری یک روش کم‌خطر کاهش چربی است که موجب سفت شدن پوست شده و با کمک انرژی فرکانس‌های رادیویی، رسوبات اضافی چربی را کم می‌کند.

این روش در حالی انجام می‌شود که یک پروب داخلی، انرژی حرارتی لازم را برای کمک به ذوب سلول‌های چربی‌ و تقویت نوارهای کلاژن در زیر سطح پوست وارد می‌کند و از یک اپلیکاتور خارجی برای سفت شدن بیشتر، انرژی فرکانس رادیویی را به پوست استفاده می‌کند.

روش اسمارت‌ لیپو  SmartLipo

یا لیپولیز، که به آن لیپوساکشن لیزری نیز گفته می‌شود. در این روش پیکرتراشی از فناوری لیزر سه طول موج برای از بین بردن سلول‌های چربی اضافی در اطراف ماهیچه‌ها و سفت شدن پوست شل بدون نیاز به تیغ جراحی استفاده می‌کند.

اسکالپشور SculpSure

پیکرتراشی با اسکالپشور نیز یک روش بدون نیاز به جراحی و کم‌خطر است که چربی‌های ناخواسته زیر پوست(چربی زیر شکمی) را از بین می‌برد.

مشابه دیگر روش‌های زیبایی مانند کول اسکالپتینگ برای افرادی که چربی‌های زیادی در زیر پوست خود ندارند اما می‌خواهند چربی‌های سرسخت نواحی مانند شکم، لگن، چانه و گردن خود که در برابر ورزش‌های روزانه و رژیم غذایی مقاومت می‌کنند را از بین ببرند، بسیار ایده‌آل است.

لیفت شکم با نخ چیست؟

لیفت پوست شکم با نخ یکی از روش های غیر جراحی و کم تهاجمی هست که میتونه بدون ایجاد جای زخم و اسکار ، پوست شکم رو سفت و محکم کنه. در این روش ابتدا با استفاده از سوزن ها مخصوص ، برش ها خیلی ریز و کوچکی در سطح پوست شکم ایجاد میشه و سپس نخ مخصوص لیفت پوست شکم از طریق این برش ها ، وارد پوست شده و کار کشیدن و لیفت کردن پوست شکم انجام میگیره.

در واقع لیفت شکم با نخ یکی از روش های عالی و موثر برای کاهش سایز موضعی بوده و کمک میکنه تا شکم کاملا صاف و تخت داشته باشید. البته لازمه بدونید در طی فرآیند لیفت شکم با نخ ، چربی های شکم کاهش پیدا نمیکنه و فقط با تحریک کلاژن سازی در پوست ، باعث میشه تا افتادگی و شل بودن پوست شکم تا حد زیادی برطرف شده و ظاهری سفت و محکم برای شکم به وجود بیاد.

با گذشت زمان ، بدن به طور طبیعی در اطراف این نخ های وارد شده به پوست شروع به کلاژن سازی میکنه و از این طریق پشتیبانی خیلی خوبی از پوست لیفت شده خواهد داشت.

لیفت شکم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت شکم

مراحل انجام لیفت شکم با نخ

نخ های PDO (Polydioxanone) برای لیفت صورت و گردن و همچنین درمان های جوانسازی و کاهش چین و چروک صورت بدون جراحی استفاده می شود.

همچنین لیفت شکم با نخPDO  برای سفت کردن پوست افتادگی شکم، باسن، پشت، قسمت داخلی ران و بازوها انجام می شود. همچنین می توان از لیفت شکم با نخ برای درمان سلولیت و ترک های پوستی استفاده کرد.

در روش کم تهاجمی لیفت شکم با نخ، از نخ های قابل حل PDO (Polydioxanone) استفاده می کنند.پی دی او ماده ای است که سال ها در پزشکی عمدتاً در جراحی قلب استفاده می شود.

لیفت شکم با نخ های PDO به شل شدن عضلات و تاندون ها کمک می کنند و در عین حال تولید کلاژن جدید را در پوست تحریک می کنند.

علاوه بر این، در داخل بدن می توانند به تسریع تخلیه لنفاوی کمک کنند و تولید الاستین و اسید هیالورونیک در پوست را تحریک کنند، که برای حفظ ظاهری جوان حیاتی است.

لیفت شکم با نخ شامل وارد کردن نخ های PDO از طریق یک کانول است. سپس کانولا برداشته می شود و نخ در جای خود باقی می ماند. در هفته‌های بعد، نخ‌ها شروع به حل شدن می‌کنند. در لیفت شکم با نخ یک اثر فوری اغلب پس از درمان قابل مشاهده است، اما نتایج در طول 2-3 ماه بهبود می یابد. انواع مختلفی از نخ های PDO وجود دارد.

نخ های تک که این ها نخ های صاف و بدون خار هستند. بسیاری از این نخ ها برای سفت شدن پوست به صورت مشبکی روی محل قرار می گیرند.

سفت شدن پوست معمولاً پس از شروع به تشکیل کلاژن در اطراف نخ بهبود می یابد. رزوه‌های پیچ که اینها می‌توانند به شکل یک یا دو رشته باشند که در اطراف سوزن واردکننده با هم در هم تنیده شده‌اند.

رزوه های پیچ تاثیر زیادی در حجم دادن به نواحی فرورفته پوست دارند و برای لیفتینگ عمومی از جمله لیفت شکم با نخ استفاده می شوند.

نخ‌های دندانه‌دار که اینها اساساً نخ‌های تکی با خارهایی هستند که به قسمت زیرین پوست قلاب می‌شوند. خارها ساختار حمایتی را تشکیل می دهند که بافت های افتاده را بلند می کند. کلاژن سازی می تواند در اطراف نخ ها و خارهای آنها نیز رخ دهد.

در لیفت شکم با نخ حداقل وقفه در زندگی روزمره بوجود می آید و هیچ نگرانی در مورد برداشتن نخ ها وجود ندارد، زیرا تارها پس از 2 تا 6 ماه به طور کامل در بدن حل می شوند. ممکن است بعد از عمل لیفت شکم با نخ مقداری تورم و کبودی خفیف وجود داشته باشد.اثرات درمان بسته به درمان باید تقریباً 12 تا 24 ماه طول بکشد.

لیفت شکم با نخ های مختلفی انجام می شود که به نتایج متفاوتی منجر می شود. نخ ها را می توان در بیشتر نواحی بدن استفاده کرد و قیمت ها بسته به ناحیه مورد استفاده متفاوت است.

مزایای لیفت شکم با نخ

لیفت شکم با نخ  مزایای بسیاری دارد که باعث می شود بسیاری از افراد آن را جایگزین جراحی شکم کنند. برخی از این مزایا در زیر ذکر شده است:

نتایج فوری

هنگامی که شما جراحی زیبایی شکم انجام می دهید، ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا نتایج خود را نشان دهند. اما نتایج لیفت شکم با نخ تقریباً فوری است.

به محض اتمام عمل، شکم سفت تری خواهید داشت.

دوره نقاهت کوتاه

هنگامی که عمل جراحی زیبایی شکم انجام می دهید، به یک دوره نقاهت سنگین نیاز دارید که که ممکن است هفته ها طول بکشد. اما لیفت شکم با نخ دوره نقاهت ندارد و بلافاصله می توانید به خانه یا محل کار خود بازگردید.

پوست سفت

لیفت شکم با نخ به تحریک تولید کلاژن کمک می کند و در نتیجه پوست جوان تر به نظر می رسد. علاوه بر این، نخ ها شکم را سفت می‌کنند و افتادگی آن را به طرز چشمگیری از بین می برند.

ماندگاری طولانی

لیفت شکم  با نخ یک روش نسبتاً سریعی است که نتایج آن معمولاً تا یک سال دوام دارند. بنابراین ارزش  هزینه کردن را دارد.

معایب لیفت شکم با نخ

لیفت شکم با نخ هم مثل تمام عمل های زیبایی ممکنه با معایب جانبی همراه باشه که در زیر تعدادی از معایب احتمالی لیفت شکم با نخ رو یاد آورشدیم:

خونریزی موقت

عفونت

درد

حساسیت به لمس

قرمزی و التهاب پوست

بی حسی موضعی در محل درمان

احساس کردن نخ ها در زیر شکم

سر درد

احساس تیر کشیدن در زیر پوست شکم

پاره شدن نخ های لیفت

کاندیدا مناسب لیفت شکم با نخ

اگر نگران اثرات پیری و افتادگی پوست خود هستید یا به دنبال بهبود ظاهر خود و افزایش اعتماد به نفس می باشید، می توانید لیفت شکم با نخ را  امتحان کنید. با این حال توصیه می شود که حداقل 21 سال سن داشته باشید.

بسیار مهم است پزشک مناسبی را برای انجام این روش پیچیده و پیشرفته انتخاب کنید تا نتایج رضایت بخش باشد و به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند.

پزشکان و متخصصان ما در مجموعه کلینیک بین المللی پوست ، مو  و زیبایی سالاریه قم دارای سال ها  تجربه و سابقه ی آموزش هستند و به شما این اطمینان را می دهند که توقعات شما را تا اندازه ی زیادی در زمینه لیفت شکم با نخ برآورده می سازند.

هزینه لیفت شکم با نخ

تعیین هزینه لیفت شکم با نخ به عوامل مختلفی مثل سن بیمار ، شرایط پوست شکم ، میزان نخ مورد استفاده برای لیفت شکم ، دستمزد پزشک ، هزینه های کلینیک و سایر هزینه های جانبی بستگی داره و به همین دلیل نمیشه هزینه یکسان و ثابتی رو برای لیفت شکم با نخ تعیین کرد.

بهترین کار این هست که بعد از تحقیق و بررسی های لازم ، ابتدا بهترین پزشک برای لیفت شکم با نخ رو انتخاب کنید و یک جلسه برای مشاوره و معاینه به پزشک مراجعه کنید. معمولا در این جلسه هزینه تقریبی لیفت شکم با نخ برای شما تعیین خواهد شد.

مراقبت های قبل از لیفت شکم با نخ

یکی از نکاتی که باید قبل از لیفت شکم با نخ رعایت کنید عدم استفاده از داروها و مکمل های رقیق کننده خون حداقل یک هفته قبل از عمل است. عدم مصرف این داروها برای کاهش خونریزی یا کبودی ضروری است.  به یاد داشته باشید مصرف آناناس به کاهش تورم و کبودی کمک می کند.

اقلام و داروهایی که باید از آنها اجتناب کرد عبارتند از:

ایبوپروفن

امگا 3

مکمل های گارلیک (سیر)

موترین

آسپرین

مراقبت بعد از لیفت شکم با نخ

برای اینکه نتیجه حاصل از لیفت شکم به خوبی دیده بشه و ماندگاری خوبی هم داشته باشه لازمه بعد از لیفت شکم با نخ مراقبت های ویژه ای داشته باشید. این مراقبت ها عبارتند از :

به مدت یک هفته بعد از لیفت شکم با نخ ، لازم هست که حتما استراحت کنید.

بعد از لیفت شکم با نخ حتما باید به مدت 1 ماه یا بیشتر (با تجه به دستور پزشک) از گن طبی استفاده کنید تا نتیجه حاصل از لیفت شکم با نخ بهتر مشخص بشه.

سعی کنید به پشت بخوابید و فشار خیلی زیادی رو به قسمت شکم وارد نکنید.

تا چند هفته بعد از لیفت شکم با نخ پیاده روی نداشته باشید.

حداقل به مدت 2 هفته فعالیت سنگین انجام ندید.

تا 3 ماه بعد از لیفت شکم با نخ نباید از سولاریوم یا حمام آفتاب استفاده کنید.

اثرات و نتایج لیفت شکم با نخ

لیفت شکم با نخ می تواند از طریق تقویت و سفت کردن پوست و سنتز کلاژن به کاهش نمود چربی شکم کمک کند. با این حال، روش‌ لیفت شکم با نخ پلی‌دیوکسانون، درمان‌ کاهش چربی نیست و  نمی تواند توده چربی بدن را  کاهش دهد یا آن را از بین ببرد.

ماندگاری لیفت شکم با نخ به نوع و تعداد نخ مورد استفاده، میزان افتادگی پوست شکم و متابولیسم بدن هر فرد بستگی دارد. به طور کلی نخ‌های لیفت بعد از 6 ماه جذب بدن می‌شوند اما نتیجه‌ی آن‌ها به دلیل کلاژن ساخته شده در پوست تا بیش از یک سال ماندگاری دارد.

نخ آپتوس یکی از بهترین نخ‌های لیفت است که نتایج استفاده از آن تا 18 ماه ماندگار است.

نخ لیفت آپتوس چیست؟

جرقه‌ استفاده از نخ آپتوس، ابتدا در ذهن جراح زیبایی مشهور، دکتر مارلن سولامانیدزه، که از سال 1987 شروع به استفاده از بخیه با نخ aptos برای مقابله با چروک‌ ها کرده بود، زده شد. از آن زمان تا کنون نخ‌ های آپتوس تغییرات زیادی پیدا کرده و بهتر شده‌ اند. این نخ‌ ها اولین نخ‌ های خاردار بودند و باعث انقلابی در لیفت با نخ شدند. این نخ‌ ها ساخت کشور آلمان می‌ باشند.

نخ Aptos دو عملکرد دارد:

اول اینکه برای لیفت و نگه داشتن پوستتان در جای خود استفاده می‌ شود.

این اولین اثری است که فوراً خواهید دید و صورتتان صاف‌ تر، پرتر و جوان‌ تر خواهد شد.

اثر بعدی به تدریج و با جذب شدن بخیه‌ ها ظاهر می‌ شود. بدن به ترمیم آن ناحیه خواهد پرداخت که این امر باعث تحریک تولید کلاژن در محل استفاده از نخ می‌ شود.

این کلاژن باعث می‌ شود که لیفت ایجاد شده توسط نخ‌ ها تا مدت‌ ها بعد از جذب شدن نخ‌ ها باقی بماند.

نخ‌ های آپتوس امروزی شکل سوم این نخ‌ ها هستند و طی سال‌ ها با استفاده از دانش بهبود یافته‌ اند.

این نسل جدید نخ‌ ها، در ترکیب خود هیالورونیک اسید هم دارند. این امر باعث لیفت فوری ترمیم و بازسازی بافت شده که باعث ماندگارتر شدن نتایج خواهد شد.

هیالورونیک اسید یک ماده‌ طبیعی است که در بافت همبند، چشم و پوست وجود دارد. کار آن حفظ رطوبت و هیدراته نگه داشتن است.

این ماده مولکول‌ های آب را جذب کرده و در خود نگه می‌دارد، در نتیجه اضافه کردن آن به نخ Aptos اتفاق مثبتی بوده است.

انواع نخ APTOS

این نخ‌ها یا غیرجذبی (پلی‌پروپیلن) و یا جذبی (پلی‌ ال‌ لاکتیک اسید+کاپرولاکتون) هستند. بیش از 50 سال است که از نخ‌ های غیرجذبی پلی‌پروپیلن برای بخیه استفاده می‌ شود.

نخ‌ های پلی‌ لاکتیک اسید از مواد غیرآلرژی‌ زا و جذبی ساخته شده‌اند که سال‌هاست در پزشکی استفاده می‌شوند. این نخ‌ ها بعد از جذب شدن توسط بدن تجزیه شده و هیچ اثری از آن‌ ها باقی نخواهد ماند.

اخیراً آپتوس فرمول جدید و انقلابی در ترکیب نخ‌ها استفاده کرده است که  باعث پیدایش نسل سوم نخ آپتوس با هیالورونیک اسید شده است. نخ P(LACL)HA خواص بیشتری برای پوست دارد.

فرمولاسیون نخ P(LACL)HA ویژگی‌ های به خصوصی دارد و حاوی الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسید است که باعث درمان علائم پیری شده و ظاهری شاداب‌تر به شما هدیه داده و تأثیری دوگانه شامل لیفت و بازسازی دارد.

نخ‌ های لیفت آپتوس چه مزایایی دارند؟

این نخ‌ ها علاوه بر لیفت باعث بهبود توناژ پوست، بافت، رنگ و هیدراته بودن آن می‌ شوند. عمل لیفت با نخ آپتوس 35-45 دقیقه طول می‌ کشد و دوران نقاهت کوتاهی دارد. نخ لیفت آپتوس با نخ PDO فرق دارد و از پلی‌ ال‌ لاکتیک اسید+کاپرولاکتون ساخته شده که باعث ماندگاری بیشتر آن نسبت به نخ‌های لیفت PDO می‌ شود.

برخلاف جراحی سنتی لیفت صورت، لیفت با نخ آپتوس باعث جوانی صورت بدون تغییر در خصوصیات صورت شما می‌ شود. معمولاً فقط بافت‌های نرم به جای اصلی خود برگردانده می‌شوند. کمپانی تولیدکننده‌ نخ aptos دارای تأییدیه‌ FDA برای نخ‌های پلی‌ پروپیلن خود است.

کلاژن سازی با نخ Aptos

کلاژن ماده‌ ای است که باعث جلوگیری از افتادگی و شلی پوست شده و ظاهری شاداب و جوان به پوست می‌ دهد. بدن به طور طبیعی کلاژن تولید می‌ کند و شما می‌ توانید آن را از طریق غذاهایی مانند مرغ و مکمل‌ های کلاژن جذب کنید. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می‌ یابد.

علاوه بر این کلاژن خرد شده و کمتر در بدن توزیع خواهد شد. این تغییرات باعث ظهور علائم پیری، مانند چروک و خشکی و افتادگی پوست خواهند شد.

مواد جذبی نخ آپتوس در عرض 1ونیم الی 2 سال به تدریج جذب خواهند شد. این نخ‌ ها، ماندگارترین نخ موجود هستند.

همه‌ نخ‌ ها می‌‌توانند میزان مختلفی کلاژن نوع 1 بالغ تولید می‌ کنند، اما نخ APTOS می‌ توان کلاژن نابالغ نوع 3 نیز تولید کند که باعث پری و صافی پوست شده و الاستینی تولید کند که الاستیسیته ایجاد کرده و باعث سفتی پوست شود. بعد از جذب شدن نخ‌ ها، کلاژن و الاستین جدید باقی مانده و باعث بهبود پوست و کند شدن روند پیری پوست خواهند شد. لیفت با نخ، علاوه بر تأثیر لیفت باعث سفتی پوست و بهبود رنگ، توناژ و هیدراته بودن پوست می‌ شود.

مقایسه‌ نخ آپتوس با سایر نخ‌ ها

نخ‌ های زیادی برای لیفت وجود دارند؛ از کجا بدانید کدام نخ برای شما بهتر است؟ در واقع نیازی نیست نگران انتخاب نخ باشید چون پزشک در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این روش، در اینجا اطلاعاتی درباره‌ نخ‌ های مختلف آمده است:

سه نوع نخ جذبی برای لیفت با نخ وجود دارد. پلی‌ دی‌ اکسانون (PDO)، پلی‌ ال‌ لاکتیک اسید (PLA) و جدیدترین نخ که پلی‌ کاپرولاکتون است و هریک از آن‌ ها قدرت و مزایای خاص خود را دارد. نخ‌ های PDO همانند نخ‌ های MINT، باعث جوانسازی عالی خواهد شد و می‌‌توانید با نخ PDO پوستی سالم‌ تر و شاداب‌ تر داشته باشید.

نخ‌ های PLA به خاطر نتایج ماندگارشان معروف اند. خود این نخ‌ ها بر خلاف نخ‌ های PDO که حدود 9-12 ماه ماندگاری دارند، 18-24 ماه ماندگار هستند. نخ‌ های PLA باعث لیفت بهتری می‌ شوند، در نتیجه اگر چروک‌ ها یا افتادگی بافت‌ هایتان شدید هستند، لیفت با نخ PLA برای شما مناسب‌ تر است. نخ‌ های PCL جدیدترین نخ هستند و گفته می‌ شود که این نخ محرکی عالی برای ساخت کلاژن است.

نخ‌ های لیفت APTOS چه کاربردهایی دارند؟

نخ‌ های آپتوس به عنوان نمونه‌ مقاوم‌ تر و ماندگارتر نخ‌ های PLA، برای درمان‌ های بسیاری مناسب هستند.

رایج‌ ترین مورد استفاده‌ آن‌‌ها، استفاده برای صورت و بهبود چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست است، اما درمان‌ های دیگری هم هستند که در آن‌ها از نخ Aptos استفاده می‌ شود.

لیفت شکم :یکی از بهترین نخ های استفاده شده در این روش نخ اپتوس می باشد.

چروک‌ های پیشانی: حرکات عضلات پیشانی به معنای این است که ممکن است در این قسمت دچار چروک شوید. این چروک‌ ها ممکن است در ناحیه‌ پیشانی، بین ابروها یا هردو قسمت باشند.

افتادگی گونه: گونه‌ های برجسته نشانه‌ جوانی است، چون حدوداً تا اواخر دهه‌ی 20 پدهای چربی گونه‌ها دقیقاً در زیر حدقه‌ی چشم قرار دارند. اما با تأثیر گرانش و شلی پوست، این پدهای چربی پایین آمده و نه‌تنها باعث گودی زیر چشم بلکه باعث پهن‌تر شدن فکتان خواهد شد.

شکل بینی: اگر روی بینی‌ تان قوز دارد، پل بینی‌ تان فرورفته است یا نوک بینی‌ تان افتادگی دارد، نخ آپتوس می‌ تواند بینی‌ تان را صاف کند و بالا ببرد.

خط فک و غبغب: برجستگی خط فک باعث جذاب‌ تر شدن چهره می‌ شود و نخ‌ ها کمک می‌ کنند تا ظاهر بهتری داشته باشید. اگر می‌ خواهید خط فک خود را کشیده‌ تر کنید یا غبغب خود را از بین ببرید، می‌ توانید از لیفت با نخ استفاده کنید.

لیفت سینه: می‌ توان از نخ Aptos برای لیفت بافت سینه استفاده کرد.

پین کردن گوش: برای اتوپلاستی غیرجراحی می‌ توان از نخ آپتوس استفاده کرد و گوش‌ های برجسته را اصلاح کرد.

لابیا: نخ‌ های آپتوس مخصوصی برای ناحیه‌ تناسلی تولید شده‌ اند که نخ‌ های ریزی هستند که برای بزرگ کردن لابیا استفاده می‌‌شوند.

ماندگاری لیفت با نخ‌ های آپتوس

عوامل زیادی بر ماندگاری تأثیر دارند که عبارتند از: نوع پوست فرد، شرایط پوستی فرد، سبک زندگی و سن و همچنین نوع و میزان نخ مصرفی. نخ‌های جذبی APTOS بعد از حدود 9-12 ماه جذب می‌ شوند، اما مزایای لیفت صورت و بدن با این نخ‌ ها، بسته به ناحیه‌ درمان‌ شده و واکنش بدن هر فرد، سالیان سال ماندگار خواهند بود.

دوره نقاهت لیفت شکم با نخ

معمولا این روش دوره نقاهت خاصی ندارد و زیبا جویان عزیز می توانند بعد از انجام دادن لیفت شکم با نخ به سرعت به فعالیت روزانه و اجتماعی خود بازگردند.

دوران نقاهت لیفت با نخ تقریباً راحت است. دلیل این امر این است که لیفت با نخ به جای بیهوشی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و این بدان معناست که افرادی که لیفت انجام داده‌اند می‌توانند بلافاصله بعد از درمان، خودشان رانندگی کرده و از خوشان مراقبت کنند. این درمان برای افرادی که بچه دارند و کار پرمشغله‌ای دارند، درمان مناسبی است.

اغلب بلافاصله بعد از درمان، کمی تورم و کبودی خفیف در ناحیه‌ی درمان دیده می‌شود. در زمان تغییر حالت چهره درد خفیفی به دلیل کشیده شدن نخ‌ها در اثر حالات چهره احساس خواهد شد. عدم تقارن اندک ناشی از تورم و اصلاح بیش از حد بعد از 2هفته برطرف خواهد شد.

اکثر بیماران کمتر از یک هفته زمان لازم دارند تا بهبود یابند، اما برخی از افراد 1-2 روز بعد از لیفت با نخ، فعالیت‌های عادی خود، از جمله کارشان را از سر می‌گیرند.

تعداد جلسات لازم لیفت شکم با نخ

ممکن است افراد جوان‌تر بتوانند با یک جلسه به نتایج دلخواه خود برسند. اگر این درمان به صورت حرفه‌ای انجام شود نتایج آن تا چند سال ماندگاری خواهد داشت. البته این موضوع به سن داوطلب و قابلیت ارتجاعی پوست او بستگی دارد. پس از گذشت این مدت زمان به درمان مجدد پوست نیاز خواهید داشت.

با بالا رفتن سن و گذشت زمان، قابلیت ارتجاعی پوست به تدریج کاهش پیدا کرده و متعاقباً برای حفظ نتایج به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهید داشت.

سوالات متداول

آیا می‌توان از لیفت شکم با نخ برای آقایان استفاده کرد؟

بله، حتماً. فقط خانم‌ها نیستند که به دلیل کاهش وزن زیاد دچار افتادگی پوست می‌شوند. همچنین آقایانی که می‌خواهند اندامی متناسب‌تر داشته باشند و عضلاتشان نمود بهتری پیدا کنند، می‌توانند از مزایای لیفت شکم با نخ بهره‌مند شوند.

این درمان به کاهش وزن شما کمک نخواهد کرد، اما اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید و فکر می‌کنید که خطوط بدن‌تان نیاز به برجسته شدن و نمود بیشتری دارند، می‌توانید از لیفت شکم با نخ برای کشیدن و مشخص کردن خطوط بدن استفاده کنید.

آیا لیفت شکم با نخ باید تکرار شود؟

برای افراد جوان تر، یک بار لیفت شکم با نخ ممکن است مشکل را حل کند. برای برخی دیگر، اگر به صورت حرفه‌ای انجام شود، بسته به سن فرد و خاصیت ارتجاعی پوست شکم، اثر می‌تواند تا چند سال باقی بماند که پس از آن باید این روند تکرار شود. با افزایش سن و با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی پوست فرد به تدریج کاهش می یابد و ممکن است نیاز به تکرار بیشتر باشد.

آیا زنانی که قصد دارند در آینده بچه دار شوند، می توانند لیفت شکم با نخ انجام دهند؟

این روش بر هورمون ها یا سیستم تناسلی تأثیر نمی گذارد، بنابراین مشکلی ایجاد نمی کند. اما بهتر است با پزشک خود در این باره مشورت کنید.

آیا نخ های استفاده شده برای لیفت شکم ایمن هستند؟

نخ مورد استفاده در این روش یک ماده بیودینامیک است که فقط تولید کلاژن را تحریک می کند، و بر بافت های دیگر بدن اثر ندارد. چند ماه پس از عمل حل می شود و به آرامی لیفت را کاهش می دهد.

آیا لیفت با نخ شکم گران است؟

هزینه لیفت شکم با نخ بسیار کمتر از جراحی پلاستیک سنتی است. هزینه دقیق به ناحیه تحت درمان، میزان افتادگی و سایر عوامل بستگی دارد.

در چه زمینه هایی می توان لیفت با نخ را انجام داد؟

از این روش می توان برای سایر قسمت های بدن مانند چین های زیر بغل، پلک ها، نواحی دور چشم، باسن، داخل ران، لیفت صورت، کانتورینگ خط فک، لیفت غبغب، لیفت ابرو، چین و چروک پیشانی و خط خنده استفاده کرد.

نخ از چه چیزی ساخته شده است؟

بخیه های لیفت با نخ معمولاً از مواد زیست سازگار ساخته می شوند که به طور خاص برای جذب مجدد توسط بدن طراحی شده اند. از همین ماده سال ها در بخیه‌های جراحی استفاده می‌شود.

آیا بیمه هزینه های لیفت شکم با نخ را پوشش می دهد؟

متأسفانه بیمه هزینه ها را پوشش نمی دهد، زیرا لیفت شکم با نخ یک عمل زیبایی است. با این حال، برخی از کلینیک‌ها تخفیف های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند یا هزینه ها را قسط بندی می کنند. می‌توانید با کلینیک صحبت کنید تا ببینید چه گزینه های دیگری را برای تأمین مالی به شما پیشنهاد می دهند.

نتیجه گیری

گاهی اوقات ممکنه در اثر افزایش وزن و کاهش وزن شدید ، بارداری ، تغییرات سن و سایر عوامل ، پوست شکم شل و آویزان بشه و حالت سفت و محکم نداشته باشه و افرادی که با این مشکل مواجه شدند رو به فکر راه حلی جدید برای برطرف کردن پوست اضافی و شل شده شکم بندازه.

لیفت شکم با نخ از جمله روش های غیر جراحی و موثری هست که به غشای داخلی پوست و کلاژن سازی در پوست کمک کرده و باعث میشه تا افتادگی پوست برطرف شده و حتی از افتادگی و شل شدن پوست هم جلوگیری میکنه.

لیفت شکم با نخ یکی از روش های غیر جراحی برای برطرف کردن چین و چروک ایجاد شده روی پوست شکم و برطرف کردن افتادگی و شل شدن پوست شکم هست که با استفاده از نخ های مخصوص و تقریبا بدون ایجاد جای زخم و اسکار انجام میگیره و اثربخشی خیلی خوبی هم در این زمینه داره به شرطی که پزشک متخصص و ماهری رو برای لیفت شکم با نخ انتخاب کرده باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.