زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت ابرو با وازلین

لیفت ابرو با وازلین

لیفت ابرو با وازلین

داشتن ابروهای پهن و پرپشت پرطرفدار شده  و یکی از نماد های زیبایی در آرایش نیز محسوب می گردد، از طرفی هم راه های زیادی برای پرپشت کردن و تغییر فرم ابروها به وجود آمده است. یکی ازاین راهکارها استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل ابرو، سایه ابرو و ژل ابروو …… می باشد اما این روش ها ممکن است باعث ریزش ابرو شوند به همین جهت به روشی جدید تر و کم خطرتر که لیفت ابرو با وازلین است میپردازیم

بیشتر افراد تمایل دارند که  ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند و ابروهایشان دست نخورده باشد،در این صورت ابروها پهن بوده و شکل طبیعی خود را بدون تغییر حفظ  میکنند و برای بهتر نشان دادن ابروها احتیاج به مرتب کردن و شانه کردن مداوم دارند.

ابرو ها تاثیر بسیار زیادی بر زیباتر شدن چهره دارند به همین دلیل افراد تمایل دارند همواره، شکل و ظاهر ابروهایشان مرتب و خوش حالت باشد، با استفاده از وازلین می توانیم  ابروهای خوش فرم و مرتبی داشته باشیم

مراحل انجام کار

وازلین به دلیل مزایا و خواص زیاد مصارف بسیار دارد. وازلین از تصفیه نفت خام تهیه میشود و بدون بو و مزه است. و در تولید مواد آرایشی، صابون ها و کرم ها بسیار پرکاربرد است. وازلین برای تمامی سنین یک مرطوب کننده بسیار خوب محسوب میشود. به این ترتیب که بر روی پوست یک لایه ایجاد کرده  که شکل رطوبت پوست را حفظ میکند و از زبری و خشکی پوست جلوگیری می کند

مراحل لیفت ابرو با وازلین:

ابروها را به خوبی تمیز کنید تا وازلین به ریشه ابرو نفوذ کند. و موثر واقع گردد سپس ابروها را با برس  مرغوب مرتب کنید و با قلم مو آغشته به وازلین ابروهایتان را چرب نمایید سپس جهت جذب  بهتر ریشه ابروهایتان حدود  دو تا سه  دقیقه ابروهایتان را ماساژ دهید.

کاربردها و مزایا

با استفاده از وازلین میتوان در نواحی حساس پوست چین و چروک ها را از بین برد و به جوانسازی پوست کمک کرد. وازلین موها را تقویت کرده، مانع از ریزش آن ها می شود و جهت رشد موها نیز بسیارموثر است .

بهترین کاندید

به دلیل کم ضررترین روش در لیفت ابرو اکثر افراد میتوانند از این روش استفاده کنند جهت پی بردن از اطلاعات جامع و کاربردی مشاورین کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد (به صورت کاملا رایگان) به وب سایت ما مراجعه کنید.

معایب یا عوارض

یکی از معایب استفاده از وازلین برای لیفت ابرو این است که، تماس ان بر روی پوست برخی افراد باعث تیرگی پوست  میشود، و اینکه یک روش موقتی است با هر بار شستن ابرو به حالت اولیه برمیگردد.

آشنایی با لیفت ابرو با وازلین
نتیجه و اثر لیفت ابرو با وازلین – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه

این روش یک راه ساده و بدون هزینه برای لیفت ابرو در خانه میباشد .

مراقبت قبل از عمل

قبل از انجام لیفت ابرو محل را به خوبی تمیز کنید و سپس ان را خشک نمایید.

مراقبت بعد از عمل

وازلین به دلیل خواص شگفت انگیز ی که دارد باعث پر پشت شدن ابرو میشود. و به مرور زمان به از بین رفتن چین و چروک اطراف چشم کمک میکند . نیاز به مراقبت خاصی ندارد .

اثرات و نتایج

با استفاده از وازلین در نواحی حساس پوست مانند دور چشم می توان چین و چروک ها را از بین برد، و به جوانسازی پوست کمک کرد. وازلین موها را تقویت کرده، مانع از ریزش آن ها می شود. و به رشد موها نیز بسیار کمک می کند.

وازلین تاثیر خوبی در بهبود یافتن شکل و ظاهر ابروها دارد. وازلین با پوشش کامل ابروها موجب ضخیم تر دیده شدن ابروها می شود و ابروها را محکم و مرتب در جای خود نگاه می دارند.

جلسات

تعداد جلسات استفاده از این روش بستگی به خود فرد دارد چون این روش ماندگاری نیست .

در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد خدمات مربوط به لیفت ابرو با نخ نیز انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله لیفت ابرو با نخ  مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد: 09120043630

شعبه اصفهان: 09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/e33l

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/6mqQ0cq6EaI

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.