زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ، یکی از روش های زیبایی است. که به زیبا تر شدن صورت شما کمک زیادی میکند. جراحی لیفت ابرو با نخ باعث شاداب تر شدن چهره شما میشود.پس اگر کسی به شما گفته است که چهرشماعبوس به نظر می رسد ، یا ابروهایتان همیشه در هم است ، لیفت ابرو با نخ یکی ار بهترین راه حل ها برای رهایی از این مشکل است .

به طور کلی بسیاری از افراد از بدو تولد دچار مشکل افتادگی ابروها هستند و این باعث کم بودن اعتماد به نفسشان شده است . ابرو بخش مهمی در صورت ماست و کمی تغییر در حالت ابروها باعث تغییرات قابل توجهی در صورت و در تنیجه افزایش اعتماد به نفس شما میگردد . چنین افرادی اصلا نباید نگران باشند زیاد با پیشرفت علم روش های بسیاری برای جوانسازی صورت وجود دارد که یکی از آن ها لیفت ابرو با نخ است .

لیفت ابرو با نخ می تواند در کنار دیگر روش های جوانسازی و لیفتینگ صورت انجام بگیرد و نتایح بسیار قابل قبولی داشته باشد .

این عمل زیبایی که به نوعی یکی از روش‌های جوان‌سازی پوست نیز در نظر گرفته می‌شود،جهت بالا کشیدن ابرو ها استفاده میشود. با ما همراه باشید ،تا برای داشتن چهره ای زیباتر توضیحات لازمه آشنایی با این روش را فراگیرید.

لیفت ابرو با نخ چگونه است ؟

لیفت ابرو با نخ ، با هدف بالا کشیدن ابرو انجام می‌شود تا ظاهری با طراوت تر در قسمت بالایی چهره ایجاد کند.کسانی که به دلایل مختلف پیشانی پر چروکی دارند می توانند از بالا کشیدن ابروها با نخ استفاده کنند .

در این جراحی زیبایی، پوست اضافی که باعث ایجاد چین‌وچروک در پیشانی و اطراف چشم شده، برداشته می‌شود تا برآمدگی‌های ایجادشده ناشی از پوست اضافی، برطرف شوند. و در نهایت ابرو ها کشیده تر و پوست پیشانی نیز صاف تر و با طراوت تر می شود و این مسئله به زیبا تر و جوان تر شدن پوست صورت شما کمک شایانی میکند.

مراحل انجام کار

لیفت ابرو با نخ بسته به متقاضی زیبایی عزیز یا از طریق کرم بی حسی و یا از طریق بیهوشی با دو روش کلی انجام میگردد:

1- لیفت ابرو با نخ معلق

با توجه به نام این روش در این درمان از یک سری نخ استفاده می‌شود که با استفاده از بی‌حسی موضعی وارد پوست شده که نتیجه آن به مدت ۱ الی ۲ سال ماندگار خواهند بود.

 2- لیفت ابرو با نخ ثابت

در این روش که معمولاً ماندگاری بالایی دارد، پوست اضافی قسمت پیشانی برداشته می‌شود. با وجود اینکه میزان کبودی در این روش بیشتر است، اما نتیجه آن مطمئن‌تر است.

مدت زمان انجام این جراحی، بسته به روشی که برای بالا کشیدن ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، و اینکه آیا جراحی زیبایی دیگری هم‌زمان با این جراحی انجام می‌شود یا نه تفاوت دارد.

مزایای لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو  با نخ یک نوع  عمل بسیار کم ریسک برای جوانسازی چهره‌ی شماست.کشیدن ابروها به وسیله نخ به این دلیل نسبت به دیگر جراحی های لیفت برتری دارد که بعد از جراحی نیازی به مراقب های معمول نیست .

چند نوع از مزایای این لیفت میتوان به :1-کم خطر نسبت به سایر روش‌های بالا کشیدن ابرو 2-عدم نیاز به رعایت موارد خاص قبل از انجام جراحی 3-عدم نیاز به مراقبت‌های ویژه بعد از انجام جراحی 4-قابل مشاهده بودن اثر درمان بلافاصله بعد از انجام جراحی 5-ماندگاری اثر درمان به مدت چندین سال6-عدم وجود زخم روی پوست 7-قابلیت انجام مجدد جراحی بدون عوارض خاص، اشاره کرد.

 

کاندیدای مناسب لیفت ابرو با نخ

با وجود اینکه لیفت ابرو با نخ به عنوان یکی از بهترین روش‌های موجود جهت برطرف کردن چین‌وچروک پیشانی و بالا بردن پلک در نظر گرفته می‌شود، اما قطعاً برای تمامی افراد بهترین روش نخواهد بود. به طور کلی، انجام این جراحی به کسانی توصیه می‌شود که بین ۳۰ الی ۵۰ سال سن داشته و نشانه‌هایی از پیری پوست مانند شلی و افتادگی در آن‌ها مشاهده می‌شود.اما انجام این جراحی، به افراد زیر توصیه نمی‌شود:

1-افرادی که پوست نازکی دارند

2-افرادی که چربی پوست زیادی ندارد

3-افرادی که پوست زاویه فک آن‌ها حالت کیسه‌ای زیادی دارد

عوارض لیفت ابرو با نخ

یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید، این است که در این جراحی نیز مشابه با هر جراحی دیگری، نمی‌توان احتمال عوارض جانبی را صفر در نظر گرفت. خصوصاً اگر بالا کشیدن ابرو توسط یک جراح ماهر انجام نشود.

با این وجود، عوارض جانبی این روش به نسبت سایر روش‌ها بسیار کمتر است؛ چرا که احتمال آسیب رساندن به عروق صورت و پیشانی بسیار پائین می‌باشد.

هزینه

هزینه ها با توجه به تعداد جلسات و دستمزد پزشک محاسبه میشود شما میتوانید با دریافت هزینه ها و تخفیفات ویژه وفوق العاده کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد با مشاورین حرفه ای و مجرب تماس حاصل فرمایید

هزینه انجام لیفت ابرو با نخ
مراحل انجام لیفت ابرو با نخ – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

مراقبت قبل از لیفت ابرو با نخ

مراجعه به بهترین کیلینیک زیبایی و مشاوره با پزشک و صحبت در مورد درمان و عدم مصرف دخانیات و الکل یک هفته قبل از درمان وعدم مصرف داروهایی مانند آسپیرین که سبب رقیق شدن خون میگردند.

مراقبت بعد از لیفت ابرو با نخ

نخ بخیه‌ای که برای زخم‌هایتان استفاده شده است، معمولاً بعد از یک هفته توسط پزشک برداشته میشود و بعد از انجام جراحی معمولاً دردی در ناحیه پیشانی خود احساس می‌کنید. وجود کمی تورم و کبودی تا ۱۰ روز بعد از جراحی طبیعی است. این عوارض معمولاً بعد از ۲ هفته به طور کامل بهبود پیدا می‌کنند.

در صورتی که این مسائل به خودی خود خوب نشدند، حتماً شرایط خود را با جراحتان در میان بگذاریدهمچنین میتوانید برای کاهش اثر کبودی و تورم به صورت منظم از کیسه یخ استفاده کنید.

اثرات و نتایج لیفت ابرو با نخ

علاوه بر بالا کشیدن ابرو و دادن ظاهری زیبا و جوان به شما متقاضی عزیز پس از کشیدن ابروها با نخ ممکن است پوست شما کمی چال بیفتد یا کمی جمع شود که این موضوع بعد از چند روز از بین می رود.

به طور کلی ریکاوری بعد از این نوع لیفت با نخ بسیار سریع اتفاق می افتد و به گفته‌ پزشکان مانند تزریق فیلر است .احتمال کبودی های بسیار کم و یا ورم های خفیف در هفته‌ی اول طبیعی است .

دوره نقاهت از لیفت ابرو با نخ

این دوره را از روز اول تا دو تا چهار هفته پس از لیفت میتوانید از:

روز اول جراحی: پیاده‌روی در اطراف خانه

روز دوم جراحی: دوش گرفتن با فشار آب ملایم

یک هفته بعد از جراحی: بازگشت به زندگی روزمره بدون انجام فعالیت‌های سنگین. در صورتی که نگران کبودی‌های ناشی از انجام جراحی هستید، می‌توانید از لوازم آرایشی که پزشک تجویز می‌کند، استفاده کنید.

یک الی دو هفته بعد از جراحی: انجام فعالیت‌هایی که قبل از جراحی انجام می‌دادید و قطع داروهای مسکنی که توسط پزشک تجویز شده بود.

دو الی چهار هفته بعد از جراحی: از سر گرفتن فعالیت‌های ورزشی اما به تدریج.

تعدادجلسات لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ در یک جلسه انجام میگردد و مدت زمان آن به میزان افتادگی ابرو مهارت پزشک و تعداد نخ های جاگذاری شده بستگی دارد.

در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد سایر خدمات مربوط به لیفت ابرو انجام می شود که برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانید به مقاله لیفت ابرو با وازلین مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/cdog

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/UkEPPJgMi74

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.