زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت ابرو با صابون

لیفت ابرو با صابون

لیفت ابرو با صابون

‌می‌دانید یکی از روش‌های لیفت ابرو که امروزه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است، صابون ابروست. این روش از جمله ارزان ترین و بصرفه ترین روش‌هایی است که در کمترین زمان ممکن ابروهایتان را لیفت کرده و زیبایی خاصی به آنها ‌می دهد .

آیا ‌می‌دانید فرق ژل ابرو با صابون ابرو در چیست؟

یکی از معایب ژل‌های ابرو در این است که با کمک آنها نمیتوان به آسانی ابروها را حالت داد و در عین حال  حالت ابرو را برای مدت طولانی حفظ کرد. زمانی که پوست عرق ‌می‌کند و ژل‌ها خیس ‌می‌شوند، ابروها به حالت اولیه باز میگردند همانطور که ‌می‌دانید ژل‌ها بر پایه آب هستند و در آن حل ‌می‌شوند

اما صابون ابرو این گونه نیست و نسبت به ژل و پودر دارای لایه ضخیم تری میباشد . این ضخامت باعث حفظ حالت ابرو برای مدت زما ن بیشترو فرم زیبایی را به ابروها هدیه میکند. نکته ای که باید حتما رعایت شود این است که نباید زیاد و بیش از حد از صابون استفاده کنید زیرا باعث ایجاد التهاب و سوزش ‌می‌شود.

مراحل انجام کار

صورت خود را با آب و شوینده بشویید، و کاملا خشک کنید. سپس قلم مویتان را کمی خیس کنید تا رطوبت کافی را پیدا کند و از حالت خشکی  خارج شود. لازم به ذکر است که اگر قلم مو زیاد خیس شود، صابون را رقیق کرده و کارایی آن از دست ‌می‌رود.

سپس قلم موی مرطوب را به صابون آغشته کنید و با دقت قلم مو را به همان حالتی که ‌می‌خواهید ابروهایتان فرم بگیرد ،در ابرو بکشید سپس  کمی صبر کنید تا خشک شود و قلم مو را از روی ابرو بردارید و بقیه نواحی را فرم دهید.

اگر پس از اتمام کارمشاهده کردید کمی صابون روی ابروها خشک شده و ظاهر بدی به ابروها داده، به آرامی با دستمال مرطوب آن را تمیز کنید.

کاربرد ها یا مزایا

یکی از مزایای این روش هزینه کم وصرف زمان کم میباشد. در صورتی که از صابون‌های شفاف استفاده کنید خیلی مناسبتر است. چون اکثر این صابون‌ها دارای گلیسیرین هستندو صابون‌های گلیسیرینی مواد آرایشی را به خوبی از سطح پوست پاک ‌می‌کنند .در نتیجه باعث کاهش منافذ باز پوست ‌می‌شوند.

این نوع صابون‌ها یک تونر عالی برای پوست‌های چرب هستند چون  علاوه بر این که چربی پوست را کنترل ‌می‌کنند باعث رطوبت پوست میشوند.

 

بهترین کاندیدها

بیشتر افراد میتوانند این روش را استفاده کنند هر چند با ابروهای پر پشت نتیجه بهتری حاصل میشود.

معایب یا عوارض

ممکن است با مرور زمان این عمل باعث ریزش ابرو و کم پشت شدن ابروها شود وبهتر است که قبل از هر عمل زیبایی با متخصص و مشاورین مشورت فرمایید

کلینیک بین المللی و تخصصی آراد در اصفهان با کادر مجرب اماده مشاوره با زیبا جویان عزیز میباشد.

هزینه لیفت ابرو با صابون
مزایای لیفت ابرو با صابون – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه

هزینه این عمل بستگی به نوع و برند صابون ابرو دارد .

مراقبت قبل از عمل

قبل از لیفت با صابون باید صورت خود را با آب و شوینده بشویید و کاملا خشک کنید .

مراقبت بعد از عمل

اگر پس از اتمام کار دیدید کمی صابون روی ابروها خشک شده و ظاهر بدی به ابروها داده، به آرامی با دستمال مرطوب آن را تمیز کنید

پس از شستن ابروها کمی روغن زیتون یا نارگیل به ابروهایتان بزنید تا از خشک شدن بیش از حد آنها جلوگیری شود لیفت کردن ابرو بسیار راحت بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

اثرات و نتایج

هرچه ابروها توپرتر و کلفت تر باشند، نتیجه زیباتری از لیفت ابروهایتان خواهید گرفت. اما ابروهای نازک را هم ‌می‌توان با صابون لیفت کرد فقط لازم است قبل از آن کمی داخل ابروهایتان را سایه بزنید یا خط‌‌هایی مثل‌‌هاشور ابرو درون آن ایجاد کنید روش های زیادی هست که ‌می‌توانید از آنها کمک بگیرید تا ابروهایتان  را تقویت کنید که در نتیجه بتوانید لیفت ابروی زیباتری داشته باشید.

بهتر است که قبل از هر عمل زیبایی با متخصصین  و مشاورین مشورت فرمایید کلینیک تخصصی و بین المللی اراد در اصفهان با کادر مجرب اماده مشاوره  به زیبا جویان عزیز میباشد.

دوره نقاهت

در این روش دوره نقاهت وجود ندارد.

جلسات

تعداد جلسات بستگی به خودفرد دارد ولی این نکته قابل توجه است که در این روش ممکن است ابرو ها دچار ریزش شوند جهت اطلاع و مشاوره با مشاورین مجرب در کلینیک اراد (به صورت رایگان )تماس حاصل فرمایید

در این مرکز کلیه خدمات مربوط به لیفت ابرو نیز انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله لیفت ابرو با مواد مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد: 09120043630

شعبه اصفهان: 09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/gz49

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/oFblQ3-RckU

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.