زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

قیمت ژل جالپرو

قیمت ژل جالپرو

قیمت ژل جالپرو

قیمت مزوژل جالپرو نسبت به کاربرد و موارد استفاده متعددی که دارد، تقریبا مقرون به صرفه است و در مقایسه با سایر مزوژل های با کیفیت بالا مانند پروفایلو، ارزان‌تر هم هست.

البته این مسئله هم وجود دارد که قیمت جالپرو با توجه اینکه یک محصول وارداتی به حساب می آید، تابع نوسانات قیمت ارز است و در نتیجه زیاد دستخوش تغییر قیمت است.

از آنجایی که دو نوع ژل جالپرو وجود دارد و کاربرد هر کدام متفاوت است، قیمت آن ها هم متفاوت است، قیمت مزوژل جالپرو کلاسیک و HMW تفاوت زیادی نسبت به هم ندارند.

فقط قیمت جالپرو کلاسیک کمی گران تر از قیمت جالپرو مدل HMW است.

ما در این مقاله ار وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان قصد داریم در مورد قیمت ژل جالپرو توضیحات مختصری بدهیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

جالپرو چیست؟

مزوژل جالپرو ماده تزریقی می‌باشد که کاملاً قابل جذب است و موجب جوانسازی پوست خواهد شد.

این ماده اثرات درمانی فوق العاده ای دارد و موجب از بین رفتن جای جوش و جای آکنه، درمان پوسته پوسته شدن و همچنین لایه برداری پوست می‌شود.

به طور کلی تزریق مزوژل جالپرو را از روش های غیر تهاجمی می‌دانند که باعث آبرسانی و احیای پوست می‌شود و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد دلیل تاثیر مثبتی که بر روی پوست دارد به دلیل وجود آمینواسیدها و هیالورونیک اسیدها است.

✓ترکیبات جالپرو:

مزوژل جالپرو از ترکیبات هیالورونیک اسید ها و آمینو اسیدهای مختلف مانند گلیسین، پرولین ها  لوسین و لیزین تشکیل شده است‌.

در واقع هیالورونیک اسید باعث درمان پوست خشک و نازک می گردد و همچنین خاصیت پرکنندگی که دارد موجب از بین رفتن چین و چروک های عمیق پوست می شود.

البته رطوبت پوست را نیز حفظ خواهد کرد. همچنین آمینو اسید هایی که در آن وجود به عنوان یکی فیبروبلاست مطرح می‌ شود که این فیبروبلاست ها با تحریک کلاژن سازی موجب جوانسازی و بازسازی پوست می گردند.

عوامل موثر در ماندگاری مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جوانسازی پوست است که امروزه بسیاری از مردم به استفاده از آن روی آورده‌اند.

این ژل تزریقی بی نظیر، بسیار طبیعی بوده و از مواد داخل ساختار پوست تشکیل شده است.

زمانی که این ژل به پوست تزریق می‌شود، با افزایش هیالورونیک اسید در پوست به تحریک سلول‌های کلاژن ساز می‌پردازد.

افزایش کلاژن در پوست تأثیر بسیاری در جوانسازی، شادابی و طراوت آن دارد. همانطور که گفته شد ماندگاری مزوژل جالپرو نهایتاً 6 ماه می‌باشد اما این ماندگاری به عوامل بسیاری بستگی دارد. عواملی مانند جنس پوست، سن، شدت آسیب‌ها، میزان مزوژل تزریقی و محل تزریق در میزان ماندگاری این روش مؤثر بوده و می‌توانند مدت زمان ماندگاری را کم یا زیاد کنند.

اما به صورت کلی اگر این تزریق را در یک کلینیک معتبر و در شرایط استاندارد انجام دهید، پس از 6 ماه اثرات آن از بین می‌رود.

نحوه تزریق جالپرو

برای تزریق جالپرو، پزشک ابتدا نواحی دارای آسیب بافت را مشخص و نشانه گذاری می‌کند. سپس با استفاده از داروهای بی‌حس‌کننده موضعی، نواحی نشانه گذاری شده را بی‌حس خواهد کرد.

به دلیل همین بی‌حسی، در زمان تزریق هیچ‌گونه درد یا ناراحتی نخواهید داشت.

بعد از بی‌حسی کامل، پزشک کار تزریق را شروع می‌کند. تزریق مدت زیادی طول نمی‌کشد. بعد از اتمام، پزشک ناحیه تزریق را به آرامی ماساژ می‌دهد.

مدت زمان تزریق جالپرو حدود 30 تا 45 دقیقه است که بیشتر این زمان برای بی‌حسی موضعی صرف می‌شود. میزان ماده تزریق بستگی به وضعیت پوست شما و میزان مشکلات آن دارد و این مقدار را پزشک تعیین می‌کند.

این تزریق هم می‌تواند به صورت عمقی و هم سطحی انجام شود. بعد از تزریق بلافاصله نتایج قابل مشاهده است اما حدود 1 تا 6 ماه بعد از تزریق می‌توان نتیجه کامل تزریق را مشاهده کرد.

اگر شما هم قصد انجام تزریق ژل جالپرو را دارید می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید.

انواع مختلف ژل جالپرو

ژل های جالپرو در دو نوع کلاسیک و با وزن مولکولی بالا (HMW) به بازار عرضه می شوند. آن دسته از افراد جوانی که می خواهند از پیری پوست خود جلوگیری کنند بهتر است به سراغ نوع کلاسیک این محصولات بروند.

در عوض آن هایی که سن بیشتر یا پوست خشک دارند به دلیل درصد بالاتر هیالورونیک اسید در نوع HMW، از این محصول سود بیشتری خواهند برد.

هزینه تزریق مزوژل جالپرو ۱۴۰۱

قیمت تزریق ژل جالپرو را تنها با یک عامل مشخص نمی شود.

عوامل متعددی در تعیین هزینه کلی تزریق این محصول نقش دارند.

این محاسبه قیمت تزریق جالپرو توسط پزشکان متخصص زیبایی انجام می پذیرد؛ پزشک ها هستند که با معاینه و شرایط پوست افراد و شدت مشکلات و نواقص پوست، می توانند میزان هزینه‌ای که باید برای تزریق مزوژل جالپرو پرداخته شود را تعیین کنند.

اما عوامل تعیین کننده قیمت تزریق جالپرو چه چیز هایی هستند؟

در ادامه این عوامل را بررسی می کنیم.

عوامل تعیین کننده قیمت مزوژل جالپرو

همانطور که گفته شد قیمت تزریق جالپرو تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر است. عواملی چون نوع مواد مزوژل، میزان مورد نیاز تزریق، ماندگاری و دوام و در نهایت دستمزد پزشک و خدمات کلینیک.

  • نوع مزوژل:

یکی از عوامل اصلی که در قیمت تزریق جالپرو تاثیر می‌گذارد، نوع این مزوژل است؛

جالپرو با توجه به خاصیت های ویژه ای که دارد با محصولات مشابه خود متفاوت است و می تواند خاصیت پرکنندگی و آبرسانی را برای بیشتر قسمت های بدن داشته باشد.

در نتیجه نوع این مزوژل می‌تواند عاملی تعیین کننده برای تزریق آن باشد.

  • میزان مورد نیاز تزریق:

از عوامل دیگر، مقدار مورد نیاز مزوژلی است که برای جوانسازی پوست و کمک به نواقص زیبایی بدن و صورت باید تزریق شود؛ قطعا آسیب ها و خطوط ایجاد شده روی پوست در بعضی از قسمت‌ها، عمیق‌تر از قسمت‌های دیگر است و برای رفع این آسیب های عمیق تر، مزوژل بیشتری نیاز است، بنابراین هزینه‌ تزریق مزوژل جالپرو در این نواحی باید پرداخته شود، از تزریق مزوژل در سایر قسمت‌های صورت و بدن بیشتر خواهد شد.

  • میزان دوام و ماندگاری:

عامل دیگری که در تعیین قیمت تزریق مزو ژل جالپرو‌ تاثیر گذار است، میزان دوام و ماندگاری مزوژل جالپرواست؛ جالپرو جزء محصولاتی است که تاثیراتی طولانی مدت را در جوانسازی پوست و رفع نواقص بدن و چهره دارد و در طی 1 سال، همچنان دوام و ماندگاری داشته و نیاز به ترمیم نخواهد داشت.

هزینه‌های مورد نیاز برای ترمیم مزوژل تزریقی نیز، می‌تواند عاملی تعیین کننده برای تعیین قیمت تزریق مزوژل جالپرو باشد.

  • دستمزد و خدمات کلینیک:

در آخر نیز دستمزد پزشک متخصص هم تاثیر گذار است، زیرا با توجه به مهارت و تخصص او در انجام این کار متغیر است.

هم چنین خدمات و مکان و اعتبار کلینیک هم می تواند در هزینه تزریق ژل جالپرو تاثیر گذار باشد.

شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع بیشتر از قیمت ژل جالپرو با مشاوران ما در کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان تماس بگیرید تا در این زمینه راهنمایی شوید.

متقاضی مناسب جهت تزریق جالپرو

به صورت کلی زمانی که فرد احساس می‌کند نیاز به تزریق این ژل دارد به پزشک زیبایی مراجعه می‌کند.

پس از مراجعه به پزشک، شرایط مراجعه‌ کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر مراجعه‌کننده صلاحیت لازم جهت انجام تزریق ژل را داشت؛ تزریق انجام می‌شود؛ اما به صورت کلی افرادی با شرایط زیر جهت تزریق ژل جالپرو مراجعه می‌کنند.

  • کسانی که جهت افزایش سن دچار علائم پیری پوست شده‌اند.
  • کسانی که دارای استرچ مارک هستند.
  • کسانی که در تکمیل فرایند زیبایی دیگری مراجعه می‌کنند.
  • کسانی که جراحی انجام داده‌اند.

ممنوعیت‌های جالپرو

به طور کلی اکثر افراد می‌توانند از مزایای حاصل از این محصول زیبایی برخوردار شوند، زیرا به شکل طبیعی در بدن انسان وجود دارد اما برخی از ممنوعیت‌های جالپرو به شرح زیر می‌باشد:

  • افرادی که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برند.
  • افرادی که دچار التهاب یا عفونت پوستی در ناحیه مورد نظر هستند.
  • افرادی که از بیماری خود ایمنی رنج می‌برند.
  • افرادی که حساسیت زیادی به برخی داروهای خاص دارند.

مناسب‌ترین نواحی صورت برای تزریق مزوژل جالپرو

  • خطوط پیشانی به جز خط اخم
  • اطراف چشم
  • اطراف لب خصوصاً برای برطرف کردن خطوط ایجاد شده بر روی لب بالا
  • چانه و گردن

برای تزریق ژل جالپرو به هر نقطه از صورت خود می توانید بدون هیچ گونه ترس و استرس به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید و از نتایج کار لذت ببرید.

اقدامات قبل از تزریق مزو ژل جالپرو

شما می‌توانید با پیروی کردن از نکاتی که در بخش زیر به آنها اشاره می‌کنیم برای تزریق موفقیت ‌آمیز بوستر پوست آماده شوید:

  • تا یک هفته قبل از تزریق از مصرف داروهای رقیق کننده خون و محصولاتی که باعث دفع آب بدن می‌شوند مانند کافئین، جینکو بیلوبا (کُهَن‌دار یا گینکو)، ویتامین ای، چای کوهی، روغن ماهی، روغن پامچال، آسپرین، ایبوپروفن یا محصولات مشابه خودداری کنید زیرا این محصولات می‌‌توانند باعث کبودی، تشکیل توده یا جلوگیری از افزایش حجم ناحیه مورد نظر شوند.
  • تا یک هفته قبل از تزریق از محصولات حاوی ترتینوئین، رتینال، رتینوئید، گلیکولیک اسید، پیلینگ شیمیایی و هر محصولی که باعث حساسیت پوست می‌شود خودداری کنید.
  • به مدت ۷۲ ساعت قبل از تزریق به شدت از مصرف غذاهای فرآوری شده خودداری کنید زیرا باعث دفع شدن آب بدن خواهند شد. در عوض به مصرف خوراکی‌هایی از قبیل اسفناج، کلم و کرفس بپردازید زیرا سطح ویتامین k را افزایش می‌‌دهند.
  • تا ۴۸ ساعت قبل و بعد از درمان مقادیر بسیار زیادی آب بنوشید تا هیالورونیک اسید بتوانند با آب و سایر هیالورونیک اسیدهای موجود در بدن واکنش بدهد.
  • تا ۲۴ ساعت قبل از درمان از مصرف قرص آرنیکا یا هرگونه محصول ضد التهاب اجتناب کنید زیرا باعث کبودی و تورم خواهند شد.
  • به مدت ۲۴ ساعت قبل از درمان از رفتن به سونا خودداری کنید زیرا آب بدن را دفع می‌کند.
  • به مدت ۲۴ ساعت قبل از تزریق از انجام دادن فعالیت جسمانی سنگین خودداری کنید زیرا ژلی که تزریق می‌شود به مقدار بسیار زیادی آب نیاز دارد تا بتواند نتیجه دلخواه شما را به وجود بیاورد به این ترتیب نداشتن فعالیت جسمانی تا ۲۴ ساعت کاملا ضروری است.
ژل جالپرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-ژل جالپرو

مراقبت ‌های پس از تزریق ژل جالپرو

هرچه اطلاعات بیشتری در خصوص فرآیند بهبود و مراقبت‌های پس از تزریق به دست بیاورید راحت تر می‌توانید با مراحل درمان کنار بیایید.

به طور کلی فرآیند بهبود شامل سه مرحله است که در بخش زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

طی مدت ۲ تا ۴ هفته پس از تزریق شما مراحل زیر را تجربه خواهید کرد:

  • بهبودی اولیه سطح پوست و کنترل توده‌های ایجاد شده
  • تغییر شکل و ضخامت پوست
  • کسب نتایج نهایی و پایدار

بروز مقداری کبودی و تورم پس از تزریق طبیعی است و شما شاهد قرمزی، کبودی و تورم، حساسیت یا خارش در اطراف محل تزریق خواهید بود.

از خارش، ماساژ دادن و یا کندن پوسته‌های اطراف محل تزریق خودداری کنید.

همه این موارد طبیعی است و طی مدت چند ساعت تا چند روز به طور کامل برطرف می‌شود.

در صورتی که این علائم پس از سه روز برطرف نشد باید با متخصص پوست در زعفرانیه، ولنجک، مقدس اردبیلی تماس بگیرید.

در صورت نیاز می‌توانید از استامینوفن یا محصولات مشابه برای کاهش درد استفاده کنید. می‌توانید در روزهای بعد از مقداری روغن نارگیل استفاده کنید اما برخی از افراد ترجیح می‌‌دهند از آرنیکا که یک روغن طبیعی است به منظور کاهش تورم در ناحیه مورد نظر استفاده نمایند.

در ۲۴ ساعت اول پس از تزریق از انجام دادن فعالیت ورزشی سنگین و یا قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و گرما و همچنین مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید تا ریسک بروز کبودی، قرمزی یا خارش در ناحیه مورد نظر به حداقل برسد.

در صورت بروز تورم می‌توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید.

به وجود آمدن هرگونه توده یا برجستگی در ناحیه تزریق طبیعی است که به تزریق و تورم ایجاد شده ارتباط دارد و ضرورتاً ارتباطی به محصول تزریق شده ندارد. توده‌های ایجاد شده به طور طبیعی برطرف می‌‌شوند که گاهی اوقات حدود دو هفته طول می‌‌کشد تا به طور کامل از بین بروند.

پس از آنکه تورم از بین رفت اما هنوز توده‌ ای باقی مانده بود می‌توانید به آرامی و با ماساژ خفیف آن را برطرف کنید.

به این ترتیب روزی ۲ تا ۳ مرتبه و به مدت ۱۰ دقیقه به ماساژ دادن آن ناحیه بپردازید تا به تدریج از بین برود.

نباید تصور کنید که نتایج اولیه همان نتایج نهایی حاصل از درمان است.

تعدادی از بیماران هنگامی که نتایج به دست آمده را مشاهده می‌کنند عصبی می‌شوند زیرا شکل و ظاهر بدن آنها طی مدت دو هفته اول پس از تزریق دست خوش تغییرات فراوان می‌شود که این پدیده کاملاً طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ممکن است در مراحل اول درمان متوجه نامتقارن بودن نواحی خاص صورت یا بدن خود شوید که این مشکل طی مدت یک ماه پس از درمان برطرف خواهد شد.

آنچه باید بعد از تزریق ژل از آن خودداری کنید:

  • ناحیه درمان شده را در معرض حرارت و گرمای شدید قرار ندهید ( سولاریم یا سونا )
  • از وارد آوردن فشار در طول چند شب اول بعد از اجرای روند تزریق ژل خودداری کنید. بنابراین بهتر است در هنگام خوابیدن تا حد امکان سعی کنید به پشت بخوابید تا بر روی ناحیه درمان شده در صورت شما فشاری وارد نشود
  • از انجام فعالیت های سنگین به مدت 24 ساعت بعد از تزریق ژل خودداری کنید
  • از مصرف الکل تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل خودداری کنید
  • از AHA، رتینول ها ، درمان با ویتامین C، یا استفاده از لوازم آرایشی که دارای پایه روغنی می باشند در طول 24 ساعت اول بعد از تزریق ژل خودداری کنید.
  • از انجام اقداماتی از قبیل وکس کردن، پیلینگ های AHA یا گلیکولیک،ر IPL یا درمان های بر پایه انرژی یا میکرودرمابراسیون تا دو هفته بعد از درمان خودداری کنید.

لطفاً قبل از قرار گرفتن تحت هر یک از این درمان های صورت در دوره زمانی فوق الذکر، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

  • داروهای مسکن بعد از تزریق ژل

درد تجربه شده در طول دوره بعد از تزریق ژل، معمولاٌ ملایم می باشد. نواحی در صورت وجود دارند که زیباجو ممکن است پس از دریافت تزریق ژل، بیشترین درد را در آن ناحیه تجربه کند. این نواحی شامل چانه و لب ها می باشد.

مصرف داروهای مسکن از قبیل پاراستامول، طبق تجویز پزشک، می تواند به تسکین درد کمک قابل ملاحظه ای نماید.

✓تسکین تورم بعد از تزریق ژل

  • استفاده از کمپرس سرد به مدت 10 دقیقه در هر ساعت در روز درمان می تواند کمک به سزایی در فروکش کردن تورم ایفا نماید. از به کار گیری کمپرس سرد به طور مستقیم بر روی پوست خودداری کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد به طور منظم، در طول 24 ساعت اول بعد از تزریق ژل، می تواند به کاهش مقدار تورم کمک کند. برخی بیماران قبل و بعد از درمان، از آرنیکا استفاده می کنند تا به این ترتیب بتواند میزان تورم تجربه شده در طول دوره بعد از تزریق را کاهش دهند.

✓مراقبت و تسکین کبودی بعد از تزریق ژل

  • زیباجویایی که از آسپرین، روغن ماهی، یا دیگر داروهای مرتبط با افزایش احتمال کبودی استفاده می کنند، بعد از تزریق ژل، کبودی بیشتری را در ناحیه درمان، تجربه می کنند. این افراد در معرض خطر بیشتر تجربه کردن کبودی در ناحیه درمان بعد از تزریق قرار دارند. برای درمان کبودی، برخی داروهای بدون نسخه وجود دارند که بدون نسخه می توانید آنها را از داروخانه ها تهیه کنید. این داروها شامل برودرم و هیرودوئید می باشند.
  • لیزر وسکولار نیز گزینه دیگری است که برای درمان کبودی ایجاد شده در ناحیه درمان بعد از تزریق ژل، می توان مد نظر قرار داد.
  • برخی بیماران از بروملائین به عنوان یک عامل پیشگیری کبودی، استفاده می کنند.

✓ماساژ دادن بعد از تزریق ژل

ماساژ دادن نواحی که تزریق فیلر یا ژل در آنها انجام گرفته است، گاهی توسط برخی پزشکان توصیه می شود.

البته برخی پزشکان نیز این روش را توصیه نمی کنند.

اگر پزشک شما ماساژ دادن بعد از تزریق ژل را به شما توصیه کرد، آن را بعد از فروکش کردن درد و حساس بودن ناحیه درمان، به آرامی و با ملایمت انجام دهید.

✓تب خال و فیلرهای پوستی

  • احتمال اینکه تزریق ژل باعث ایجاد تب خال در زیبا جویان دارای سابقه ابتلا به تب خال شود، کم است.
  • برخی زیبا جویان از لیزین یا داورهای آنتی ویرال ( ضد ویروسی ) برای کمک به کاهش دادن خطر ایجاد تب خال بعد از تزریق ژل، استفاده می کنند.
  • اگر بعد از درمان تزریق ژل، دچار تب خال شدید، باید حتماً به پزشک خود مراجعه نمایید.

کاربردهای جالپرو

تزریق جالپرو یک روش کاملا موثر و بدون خطر است.

این ماده توانایی قدرتمندی در آبرسانی پوست دارد.

تزریق این ژل یک روش چند منظوره هست، از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا برطرف کردن ترک های پوستی (استرچ مارک) و درمان جای جوش ها.

جالپرو را می توان به صورت درمان مکمل با فیلر یا بوتاکس تزریق کرد تا نتیجه آن ها افزایش یابد. به طور کلی ترمیم عملکردهای حیاتی پوست، یک گام مهم و اساسی در درمان چین و چروک و پیری پوست می باشد.

ژل جوانسازی پوست جالپرو، محصولی برای درمان چین و چروک ها و مشکلات پوستی می باشد.

مطالعات علمی نشان داده است که ترکیبات آمینواسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای رفع این مشکلات می باشند.

تزریق جالپرو را می توان در کنار تزریق بوتاکس، پیلینگ کربن و درمان های لیزر انجام داد.

مزایای ژل جالپرو

این ژل با تغذیه و آب رسانی به پوست و اثربخشی فوری، هرگونه مشکل یا عارضه پوستی مانند چین و چروک و یا افتادگی پوست را برطرف ساخته و برای تمامی انواع پوست توصیه می شود.

فرقی نمی کند که چند سال سن دارید یا جنس پوستتان چگونه است، ژل جالپرو تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

این ژل با کاربرد چند منظوره در پر کردن محل چین و چروک های عمیق صورت و از بین بردن جای جوش و استرچ مارک در نوع خود سرآمد شناخته می شود.

مزوژل جالپرو پس از تزریق به خوبی جذب پوست گردیده و با ماندگاری بالا موجب آب رسانی، حجم دهی و تقویت کلاژن سازی در پوست می شود.

آمینو اسیدهای ضروری به کار رفته در این محصول مواد اولیه لازم برای رشد بافت پوست را فراهم آورده و بنابراین موجب بازسازی و از بین رفتن چین و چروک های صورت می گردند. در مواردی که پوست به دلیل آزارهای حاد مانند آفتاب سوختگی دچار آسیب می شود، می توان با استفاده از مزوژل ها قابلیت ترمیم سلولی را افزایش داد.

به علاوه این ژل موجب تحریک فعالیت فیبروبلاست ها در پوست گردیده و تولید کلاژن و الاستین را در این سلول ها افزایش می دهد. تمامی این ترکیبات برای حفظ انسجام و قوام طبیعی پوست ضروری بوده و بنابراین افزایش تولید این مواد توسط مزوژل جالپرو با تقویت ساختمان های درونی پوست موجب توقف و حتی معکوس شدن چرخه پیری می گردد.

از جالپرو می توان در رفع آثار آفتاب سوختگی، جای زخم و آکنه و نیز افزایش حجم لب ها استفاده کرد. کاربردهای این محصول تنها به این موارد محدود نشده و این مزوژل در تمامی نواحی بدن از قبیل صورت، گردن، زیر بغل، بازوها، شکم و پاها دارای اثربخشی فوق العاده شناخته شده است.

اصولاً مزوژل ها به دلیل آن که در ترکیب آن ها هیالورونیک اسید غیر کراس لینک به کار رفته، به عنوان محصولات حجم دهنده در نظر گرفته نمی شوند. اما جالپرو علاوه بر جوان سازی و آب رسانی پوست و کمک به ترمیم آن، در فرم دهی به لب ها نیز نقش داشته و در بسیاری از نقاط بدن به عنوان ماده پرکننده به کار می رود.

عوارض مزوژل جالپرو

این روش عمدتاً بی خطر بوده و با کمترین عوارض جانبی بیشترین فواید را برای پوست شما به ارمغان می آورد، با این حال، تکنیک به کارگیری و استریل بودن تجهیزات عامل مهمی است که باید مد نظر داشته باشید.

اگر می خواهید با تزریق ژل به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید، حتماً در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک متخصص خود تحقیق کافی انجام دهید.

برخی از افراد نسبت به ترکیبات هیالورونیک اسید حساسیت دارند و بنابراین باید حتماً پیش از تزریق در محل مورد نظر، از انجام تست حساسیت به هیالورونات سدیم و دیگر محتویات ژل جالپرو اطمینان حاصل کنید. استفاده از این ترکیبات در خانم های باردار و شیرده ممنوعیت دارد و باید دقت داشته باشید که از مزوژل در محل پروتزهای سیلیکونی استفاده نکنید.

با وجود رعایت این نکات، همچنان برخی از افراد در مصرف این ترکیبات دچار عوارض جانبی اندک می شوند. از جمله این عوارض می توان به خارش، ورم و احساس گرما در محل تزریق اشاره کرد که عمدتاً موقتی بوده و بدون پیامد جدی بهبود می یابند.

رفع عوارض جانبی احتمالی بعد از تزریق جالپرو

  • رفع تورم بعد از تزریق جالپرو

شما می توانید هر یک ساعت یک بار به مدت 10 دقیقه کمپرس یخ را روی پوست خود قرار دهید تا تورم ایجاد شده از بین برود.

استفاده از کمپرس سرد به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق به کاهش تورم ایجاد شده کمک می‌کند،اما برخی از بیماران قبل و بعد از درمان به منظور کاهش تورم از آرنیکا استفاده می‌کنند.

  • رفع کبودی بعد از تزریق جالپرو

افرادی که از آسپرین، روغن ماهی یا سایر داروهایی که باعث افزایش کبودی می‌شوند استفاده می‌نمایند پس از تزریق ژل دچار کبودی پوست خواهند شد که برای رفع این مشکل می‌توانند از محصولات متعددی که در بازار وجود دارد استفاده کنند.

برخی از افراد از لیزر درمانی و برخی دیگر از بروملین به عنوان یک روش پیشگیری از کبودی استفاده می‌‌کنند.

  • ماساژ درمانی توسط پزشک بعد از تزریق ژل جالپرو

ماساژ دادن نواحی تحت درمان توسط پزشک برای بیمار توصیه می‌شود.

در صورتی که ماساژ این نواحی توسط پزشک انجام می‌‌گردد معمولاً باعث کاهش درد و التهاب خواهد شد و برجستگی ایجاد شده در پوست این نواحی به کمک ماساژ از بین می‌رود. شما می‌توانید با پیروی کردن از نکاتی که توسط متخصص پوست و مو گوشزد می‌‌شود و مواردی که در این مقاله معرفی شده است احتمال بروز کبودی را به حداقل برسانید.

تفاوت جالپرو و پروفایلو (Profhilo)

جالپرو و پروفایلو هر دو به عنوان مزوژل به بازار عرضه شده اند و کاربردهای فراوانی در جوانسازی پوست، آب رسانی و ترمیم آن دارند.

با این حال تفاوت هایی بین این دو محصول وجود دارد که در انتخاب می تواند تاثیر داشته باشد.

  • مواد سازنده

یکی از مهم ترین تفاوت های ژل جالپرو با پروفایلو در نوع ترکیبات به کار رفته در آن هاست، مثلا در پروفایلو هیالورونیک اسید به تنهایی در ترکیب این محصول به کار رفته است؛ اما مزوژل‌های جالپرو حاوی انواع اسید آمینه های ضروری برای سلول ها هستند و از این طریق در تغذیه و حفظ شادابی پوست نقش دارند.

جالپرو با تحریک ساخت پروتئین های ساختاری ضروری پوست در رفع ضایعات پوستی همانند جای جوش و زخم و انواع لک و پیس نیز نقش دارد.

  • طول دوره درمان

برای تزریق ژل جالپرو نیاز به سه الی چهار جلسه است که این جلسات در فواصل یک الی دو هفته تنظیم می شوند، اما درمان با پروفایلو در دو نوبت تزریق با فواصل یک ماهه انجام خواهد گرفت.

گاهی اوقات ممکن است بنابر به تشخیص پزشک بین دفعات تزریق پروفایلو به جای یک ماه، سه هفته فاصله انداخته شود.

هزینه‌ تزریق ژل پروفایلو هم باید بررسی و مقایسه شود تا انتخاب بین این دو به بهترین شکل صورت بگیرد.

  • حجم داروی مورد استفاده

یکی از تفاوت های دیگر این دو محصول در حجم ژل مورد استفاده برای مقاصد درمانی است،عموما مقدار ژل جالپرو که در هر نوبت تزریق استفاده می شود، در مقایسه با ژل پروفایلو بیشتر است.

  • ماندگاری جالپرو

میزان ماندگاری مزوژل نیز عامل دیگری است که موجب تمایز برند جالپرو از پروفایلو می شود.

در مواردی که از ژل پروفایلو برای جوان سازی پوست استفاده می شود، اثرات درمانی تا یک سال باقی مانده و تزریق در نقاط کمتری صورت می گیرد.

این در حالی است که تعداد نقاط درمانی در جالپرو بیشتر بوده و دوام آن بسته به فیزیولوژی هر فرد از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر خواهد بود.

آیا متقاضی درمان به جلسات مشاوره نیاز دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است و همه افراد قبل از انجام هرگونه روش درمانی یا زیبایی به مشاوره با پزشک خود نیاز خواهند داشت.

مشاوره با متخصص پوست و مو آراد واقع در اصفهان به بیمار این امکان را می‌دهد ضمن مشاوره با پزشک با برنامه درمان آن آشنا شود و اطلاعات لازم در خصوص مراقبت‌های قبل و بعد از عمل را به دست بیاورد.

به این ترتیب بیمار می‌تواند سوالات احتمالی خود را نیز مطرح کند و پاسخ آنها را بیابد.

اگر شما تصمیم خود را برای تزریق محصولات زیبایی گرفته‌ اید باید زمان کافی به تحقیق و جستجو درباره بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان و محصولات موجود در بازار اختصاص دهید تا در نهایت به انتخاب بهترین روش درمانی بپردازید.

صرف نظر از این که قبلاً سابقه تزریق ژل یا هر گونه محصول دیگری را داشته اید یا برای اولین بار به تزریق ژل می‌‌پردازید مشاوره با پزشک به یک بخش مهم از فرآیند درمان تبدیل خواهد شد.

جلسه مشاوره به بیمار کمک می‌‌کند در خصوص نگرانی‌هایی که دارد با پزشک مشورت کند و پزشک بتواند به ارزیابی سلامت پوست بیمار بپردازد و با توجه به نتایج به دست آمده بهترین روش موجود برای جوان سازی پوست را معرفی کند.

تعداد جلسات تزریق ژل جالپرو

معمولاً فرایند تزریق جالپرو طی مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه انجام می‌‌شود که البته این مسئله به قسمتی که قرار است درمان شود وبه  استفاده یا عدم استفاده از کرم بی حس کننده بستگی دارد.

پس از آن که جالپرو درون پوست تزریق شد، بیمار می‌تواند فوراً نتایج اولیه از قبیل افزایش آبرسانی، افزایش حجم پوست و کاهش علائم پیری را مشاهده کند.

ماندگاری مزوژل جالپرو به چه صورت است؟

با توجه به توضیحات داده شده ممکن است با این سؤال مواجه شده باشید که ماندگاری مزوژل جالپرو به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت از آنجایی که مواد تشکیل دهنده مزوژل جالپرو کاملاً طبیعی هستند، بدن واکنشی نسبت به آن نشان نداده و به راحتی در بدن ترکیب می‌شوند.

نکته قابل توجه درباره روش‌های طبیعی میزان ماندگاری آن‌ها می‌باشد. میزان ماندگاری روش تزریق مزوژل جالپرو نهایتاً 6 ماه می‌باشد.

تزریق این ژل بین 30 تا 45 دقیقه زمان می‌برد اما تعداد جلسات تزریق نسبت به میزان آسیب‌های پوستی مشخص می‌شود.

ژل جالپرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-ژل جالپرو

سوالات درباره قیمت مزوژل جالپرو:

1-هزینه تزریق مزوژل های جالپرو چقدر است؟

هزینه انواع آن متفاوت است و ممکن است در اثر نوسانات قیمت ارز متغییر باشد.

در کلینیک آراد هزینه جالپرو آبی هر دو جلسه 5.500.000 تومان و هزینه تزریق جالپرو صورتی HMW هر جلسه 4.500.000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

2-تزریق جالپرو برای چه قسمت هایی از بدن انجام می‌شود؟

بیشتر قسمت های پوست صورت یا بدن استفاده میشود که این قسمت ها عبارتند از :

گردن، صورت، زیر بغل، دست ها، ران پا، شکم، زانو

3-چه تعداد جلسه برای تزریق جالپرو نیاز است و مدت زمان هر جلسه چقدر است؟

این عمل نسبت به درخواست و شرایط مراجعین در تعداد جلسات متفاوت با زمان های مختلف انجام میشود اما معمولا این کار در 3 جلسه با فاصله زمانی 20 روزه انجام میشود.

مدت زمان انجام هم باز نسبت به شرایط متقاضیان و همچنین ناحیه درخواستی برای تزریق متفاوت است اما این مورد هم معمولا بین 30 دقیقه تا 1 ساعت در هر جلسه زمان نیاز است.

4-مدت زمان تزریق جالپرو چقدر است؟

مدت زمان تزریق جالپرو با توجه به ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد متفاوت می باشد. اما به طور کلی حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه برای این تزریق زمان نیاز است.

5-اثرات و نتایج جالپرو چگونه است؟

افرادی که از مزوژل جالپرو استفاده کرده ‌اند پس از گذشت مدت زمان کوتاهی اثرات و نتایج آن را مشاهده خواهند کرد و به دلیل اثرات بیوژنتیکی که این مزوژل دارد آن را به عنوان یک محصول معجزه گر می شناسند.

جالب است بدانید اثرات تزریق جالپرو دقیقا پس از پایان تزریق مشخص خواهد شد و نتایج آن حدود شش ماه ماندگاری دارد.

6-در کدام ناحیه ژل جالپرو قابل تزریق است؟

این ژل جهت حجم دهی به لب یا زیر چشم مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه مصرف آن در برخی از نواحی بدن امکان پذیر است.

ژل جالپرو را در قسمت های گردن، صورت، زیربغل، دست ها، ران پا، شکم، زانو استفاده کرد.

7-هر چند وقت یکبار نیاز به تزریق جالپرو است؟

در طول یک سال امکان تزریق این ژل ۳ تا ۵ بار وجود دارد.

تعداد دفعات تزریق به خود شما بستگی دارد. هر اندازه که پوست شما آسیب بیشتری دیده باشد؛ نیاز به جلسات بیشتری است. عدد ذکر شده بر اساس میانگین مراجعه کنندگان بیان شده است.

8-آیا تزریق جالپرو دردناک است؟

در صورتی که جالپرو توسط یک پزشک با تجربه تزریق شود سطح درد و ناراحتی به حداقل خواهد رسید.

معمولا پزشک قبل از تزریق از کرم بی حس کننده استفاده می‌کند تا شما دچار درد و ناراحتی نشوید، البته طی مدت یک تا دو ساعت اثر داروی بی حسی از بین می‌‌رود و ممکن است درد خفیفی را احساس کنید که می‌‌توانید برای تسکین درد از قرص مسکن مانند پاراسیتامول استفاده کنید.

9-آیا تزریق جالپرو خطر دارد؟

در صورتی که جالپرو توسط یک پزشک با تجربه انجام شود هیچ گونه خطری سلامت شما را تهدید نخواهد کرد.

در واقع جالپرو یکی از محصولات ایمن در عرصه زیبایی است که مورد تایید مراجع پزشکی می‌باشد.

این محصول بر پایه ترکیبات طبیعی موجود در بدن از قبیل آمینو اسید و هیالورونیک اسید قرار دارد و حاوی مشتقات حیوانی نیست.

10-جالپرو از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

جالپرو حاوی هیالورونات سدیم و انواع مختلفی از آمینو اسیدها است.

هیالورونات سدیم به افزایش آبرسانی پوست کمک می‌‌کند و به این ترتیب با افزایش حجم پوست به رفع چین و چروک و خطوط پوستی کمک خواهد کرد.

آمینو اسیدهای تزریق شده به عنوان محافظ بافت همبند عمل می‌کنند.

این محلول با تحریک تولید کلاژن و محافظت از بافت همبند باعث ترمیم پوست آسیب دیده خواهد شد.

نتیجه گیری

جالپرو یکی از جدیدترین مزو ژل ها است که ترکیب آن کمی متفاوت است.

در ترکیب این مزو ژل از اسید هیالورونیک و آمینو اسیدهای ضروری پوست استفاده شده است.

آمینواسیدهای به کار رفته در تولید این ژل از جمله آمینو اسیدهای بسیار ضروری جهت جوانسازی پوست به شمار می رود.

پس از تزریق این ماده فعالیت سلول‌هایی موسوم به فیبروبلاست‌ها که وظیفه کلاژن‌سازی و تولید الاستین و… را بر عهده دارند افزایش می‌یابد.

این فعالیت باعث افزایش میزان هیالورونیک اسید، الاستین و… پوست که نقش مهمی در جوانسازی و افزایش قوام پوست دارند می‌گردد.

مجموع این عوامل باعث آبرسانی قوی پوست، کاهش چین و چروک‌های ریز پوست و افزایش قوام پوست و در نتیجه معکوس شدن پروسه پیری پوست می‌گردد.

جالپرو نوعی روش غیرتهاجمی و محلولی تزریقی است که برای ساخت آن، به طور اختصاصی از اسیدهای آمینه استفاده شده است و می‌توان از آن برای بهبود بافت پوست و همچنین کاهش چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز پدید آمده بر روی پوست بهره‌ گرفت و صورتی زیبا و شاداب را دوباره نمایان کرد.

این مزوژل به سلول‌های بافت پیوندی زیر پوستی که وظیفه تشکیل کلاژن و ترمیم پوست‌های شکننده و نازک را بر عهده دارند نفوذ کرده و به بازسازی آن‌ها می‌پردازد.

اگر شما هم قصد انجام تزریق ژل جالپرو را دارید می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید.

همچنین در این کلینیک تمامی خدمات پوست و مو صورت می گیرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/7S8abMls

آپارات:https://aparat.com/v/yFaHt

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.