زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

قیمت هایفو صورت

قیمت هایفو صورت

قیمت هایفو صورت

هایفوتراپی جزء روش های درمانی برای زیبایی و جوانسازی پوست می‌ باشد که با کمک امواج فرا صوت انجام می شود هایفوتراپی جزء روش‌ های غیر تهاجمی است و می‌ تواند سبب لیفتینگ و جوان سازی پوست می شود .همچنین در برطرف کردن چربی های موضعی بدن درمان چین و چروک های پوست کاربرد دارد .‌

عوارض خفیف،  ایمنی و تاثیر گذاری بالا و هزینه مناسب باعث شده که متقاضیان این فرایند زیبایی روز به روز افزایش یابد و به عنوان محبوب‌ ترین روش جوان سازی شناخته شود. یکی از سوالات رایج متقاضیان در مورد این فرایند زیبایی هزینه‌ های آن خواهد بود.

بنابراین در طی این مطلب ما قصد داریم مروری بر این فرآیند داشته باشیم و توضیحاتی در مورد عوامل تاثیر گذار بر هزینه هایفو صورت برای شما ارائه دهیم . پس اگر شما می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید در این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفو صورت چیست ؟

هایفوتراپی واژه ای لاتین  است که معنای آن به امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد. امروزه این فرایند زیبایی جزء بهترین روش ها برای سفت کردن و لیفتینگ پوست معرفی می شود و متقاضیان آن بدون احساس درد،  برش و بخیه می توانند نتایج جراحی با لیفت را حاصل کنند. در طی این فرایند زیبایی لایه های عمیق و زیرین پوست با استفاده از امواج فراصوت و پر قدرت الکترو سوند مورد هدف قرار می‌ گیرد .

امواج این دستگاه همان امواجی است که در دستگاه سونوگرافی وجود دارد و تنها تفاوت آن ها در متمرکز بودن امواج در زمان برخورد به بافت های پوست می باشد .‌زمانی که پرتو های امواج لایه های سطحی پوست را پشت سر می گذارد به منظور استحکام و قوام بافت ها و عضلات بدن در جهت زیبایی و جوانسازی پوست عمل می کند و به تولید کلاژن می پردازد. کلاژن نوعی پروتئین مورد نیاز و ضروری بدن است که نقش مهمی در استحکام بافت های بدن خواهد داشت.

هر چه بدن کلاژن بیشتری تولید کند قطعاً پوستی سفت و بدون چین و چروک خواهید داشت. فرایند هایفو که در کنار زیبایی چهره کاربرد های درمانی نیز دارد و در درمان انواع تومور های سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  هایفوتراپی جزء روش هایی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و نتایج حاصل از این فرایند مورد تایید این سازمان قرار دارد. کسانی که امواج پر قدرت فرا صوت از لایه‌ های سطحی پوست عبور می کند و لایه های عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می دهد.

امواج الکترو سوند عضلات پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد کرد.  این پرتو ها با ایجاد آسیب سلولی باعث تحریک پوست می شود و با تولید کلاژن بیشتر ساختمان طبیعی پوست را تقویت خواهد شد . هایفوتراپی در کنار زیبایی و جوان سازی پوست باعث بهبود و کیفیت رنگ پوست خواهد شد و برخی از آسیب های پوستی مانند منافذ باز پوست را مورد درمان قرار خواهد داد. این فرایند برای درمان غبغب و افتادگی پوست نتایج مفیدی به همراه دارد و سبب زاویه سازی صورت خواهد شد.

مراحل انجام هایفو صورت :

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد چگونگی انجام هایفوتراپی ، تعداد جلسات مورد نیاز ، عوارض،  نتایج و هزینه های این فرایند توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد پس از کسب اطلاعات در این زمینه مراحل درمان آغاز می شود.

زمانی که شما می خواهید برای فرایند هایفو و جوانسازی پوست صورت خود به کلینیک مراجعه کنید از آرایش کردن خود داری کنید و همچنین اگر از محصولات مراقبتی مانند ضد آفتاب و مرطوب کننده ها استفاده کرده اید پوست خود را کاملا پاک سازی کنید . برای انجام هایفوتراپی مراحل زیر سپری خواهد شد.

متخصصین زیبایی در مرحله اول پوست صورت را از هرگونه آلودگی پاک سازی خواهند کرد و برای از بین بردن احساس درد در حین انجام هایفو پوست صورت را بی حس می کنند. برای انجام هایفو تراپی از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می‌ شود. این ژل در هنگام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه دستگاه هایفوتراپی بر سطح پوست صورت قرار می گیرد تا روند درمان آغاز شود . متخصصین با استفاده از مانیتور دستگاه هایفو تراپی شدت امواج فراصوت را تنظیم می کنند. امواج الکترو  سوند به صورت پالس های کوتاه به پوست صورت وارد می شود. پس از عبور از لایه های سطحی پوست لایه های زیرین و عمیق پوست را با انرژی گرمایی تولید شده کشیده و سفت خواهد کرد.

فرایند هایفوتراپی به مدت ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از برداشتن دستگاه و پایان جلسه زیبا جویان عزیز می توانند بدون بستری شدن در بیمارستان و یا گذراندن دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  هنگامی که امواج پر قدرت الکترو سوند به لایه های پوست نفوذ می کند با داغی و یا سوزن سوزن شدن در این ناحیه مواجه خواهید شد. متخصصین برای کاهش استرس زیبا جویان، مصرف دارو های مسکن را پیشنهاد می کنند.

هایفو صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو صورت

کاربرد ها و مزایای هایفو صورت

طبق نتایج حاصل شده از انجمن جراحان پلاستیک فرایند زیبایی هایفو تراپی یکی از گزینه‌ های موثر به جای جراحی لیفت صورت می باشد زیرا، این فرایند به دلیل ایمن بودن و تاثیرات بی نظیر و همچنین هزینه مناسب نسبت به جراحی طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است. هایفوتراپی کاربرد ها و مزایای بی‌ نظیری دارد که به شرح زیر می باشد.

  • لیفتینگ و استحکام پوست
  • حذف چین و چروک های بخش های مختلف صورت مانند اطراف دهان، پیشانی ، گونه ها و  چانه
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست گردن و غبغب
  • لیفت ابرو ، پلک ها و گونه ها
  • زاویه سازی صورت
  • برطرف کردن خط چانه
  • حذف خطوط ایجاد شده بر پوست صورت مانند خطوط سطح پیشانی ، خط اخم ، خط خنده و خطوط پنجه کلاغی
  • مورد استفاده برای انواع پوست ها
  • بهبود شفافیت و کیفیت رنگ پوست
  • افزایش حالت انعطاف پذیری و کششی پوست
  • بستن منافذ باز پوست

مزایا

هایفوتراپی جزء روش های مدرن و غیر جراحی است که متقاضیان با هدف لیفتینگ صورت این عمل زیبایی را انجام می دهند. معمولاً متخصص در طی یک تا سه جلسه می توانند به نتایج عالی و مد نظر خود دست یابند.  جلسات فرایند هایفوتراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌ کشد و نیاز به زمان زیاد نمی باشد .

هایفو تراپی جزء روش های بی درد سر و راحت است بنابراین متقاضیان می توانند پس از پایان جلسه درمانی بدون نیاز در استراحت در خانه فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند .

برای انجام هایفوتراپی هیچ برش،  بخیه و پانسمان بعد تزریقی بر سطح پوست ایجاد نمی شود و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد تاثیرات بالا و ماندگاری طولانی مدت آن باشید . فرآیند هایفو را می توان با روش های دیگر مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد تا نتایج مطلوب‌ تری حاصل کنید .

قیمت هایفوتراپی بر عکس عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود و لازم نیست که هزینه های اتاق عمل و بستری شدن در بیمارستان را پرداخت کنید.

 امواج پرقدرت فرا صوت دستگاه هایفوتراپی با ایمنی بالا و بدون خطر زیبایی و جوانی را به چهره هدیه می دهد نتایج حاصل از این فرایند ماندگاری طولانی مدت دارد و با محافظت از پوست می توانید از نتایج آن تا سال ها لذت ببرید.

بهترین کاندیدای هایفو صورت چه کسانی هستند ؟

معمولاً پس از پشت سر گذاشتن سن ۳۰ سالگی کم کم به دلیل کاهش کلاژن در بدن شاهد علائم پیری بر چهره خواهید بود پس زیر این سن زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.  پس بهتر است که پس از سن ۳۰ سالگی برای کند کردن روند پیری و برطرف کردن چین و چروک های ریز و سطحی در جهت فرآیند هایفو تراپی اقدام کنید .

با این روش می توان پوست اطراف چشم ، سطح پیشانی ، اطراف دهان ، گونه‌ ها و چانه را جوان سازی کرد.  این فرایند زیبایی جزء روش های ایمن و بی درد سر ی است که نتایجی ماندگار و طولانی مدت دارد. بنابراین همه افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند و نمی خواهند عمل جراحی بر صورت خود انجام دهند متقاضی این تکنیک زیبایی خواهند بود .

همچنین به دلیل هزینه مناسب این روش نسبت به جراحی و اثرات بی نظیر آن روز به روز متقاضیان آن افزایش می یابد.  فرایند هایفوتراپی برای افرادی که در سه ماه اخیر روش های جوان سازی دیگر مانند تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و تزریق چربی را انجام داده اند توصیه نمی شود .

 همچنین

  • خانم های باردار و شیرده
  • افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند و یا دچار آفتاب سوختگی شده اند .
  • افرادی که دندان فلزی یا ایمپلنت دارند

 برای انجام هایفو شرایط مناسبی نخواهد داشت. متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه هر خدمات درمانی و جوان سازی پوست ابتدا میزان آسیب های پوستی، شرایط سنی و اهداف متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند و بر حسب این عوامل بهترین تکنیک درمانی را ارائه خواهند داد.  پس شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست مانند هایفوتراپی،  تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ، آر اف فرکشنال،  لیزر و بهره مند شوید.

هایفو صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو صورت

عوارض هایفو صورت چیست ؟

با توجه به ایمن بودن فرایند  هایفوتراپی این تکنیک زیبایی جزء روش های بی خطر و کم عارضه معرفی می شود البته این نکته را باید مورد توجه قرار دهید که همه روش ها جراحی و غیر جراحی با عوارض جانبی همراه می باشد و قطعاً هایفوتراپی نیز با کمی عارضه همراه خواهد بود که از عوارض رایج آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قرمزی پوست پس از انجام هایفوتراپی یکی از عوارض طبیعی و زودگذر است که به دلیل روند واکنش های طبیعی پوست به پرتو های الکترو سوند ایجاد می‌ شود و در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.  قرمزی پوست در حدود چند ساعت مشاهده می شود و ممکن است برای برخی افراد که پوست حساس تری دارند تا دو روز ماندگار می باشد.

 متورم شدن پوست نیز یکی از عوارض نادر هایفوتراپی است که همانند قرمزی عارضه ای زودگذر و موقتی می باشد. پس از انجام هایفوتراپی به دلیل نفوذ امواج پر قدرت این دستگاه شاهد بی حسی پوست خواهید بود. در برخی افراد ممکن است این عارضه تا دو هفته ادامه دار باشد. هایپرپیگمنتیشن یا تیره شدن پوست نیز جزء عوارض نادر  که تا کنون متخصص علت آن را تشخیص نداده اند. متخصصین در جهت کاهش عوارض بیان شده قبل از انجام هایفو تست پچ را انجام خواهند داد.

بنابراین قبل از ارائه خدمات بخش کوچکی از پوست تحت امواج الکترو سوند قرار می گیرد و در صورت عدم واکنش پوست نسبت به امواج مراحل درمان آغاز می شود . برخی افراد ممکن است پس از انجام هایفو به نتایج مطلوبی دست نیاوردند و نتوانند از از این تکنیک زیبایی تاثیرات چندانی حاصل کنند. متاسفانه در برخی افراد اثرات کلاژن سازی بر لایه های سطحی پوست قابل مشاهده نخواهد بود.

 در کلینیک آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو به صورت کاملاً حرفه ای و با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود دستگاه هایی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد دارای برند های جهانی، استاندارد و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد بنابراین با تکیه بر مهارت متخصصین و استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند زیبا جویان شاهد عوارض خاصی پس از این فرآیند خواهند بود و به نتایج عالی و رضایت بخش دست می یابند.

قیمت هایفو صورت در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است ؟

همانطور که در بخش های قبلی بیان کردیم فرایند هایفوتراپی کاربرد های فراوانی دارد . بنابراین هزینه ها ممکن است بر اساس محله مورد درمان متفاوت باشد برای اینکه نسبت به قیمت های این فرایند درک بهتری پیدا کنید توضیحات کاملی در این مطلب ارائه خواهیم داد تا شما بتوانید نتایجی درست حاصل کنید.

هزینه هایفو تراپی در ایران بر اساس موقعیت جغرافیایی کلینیک محدوده مشخصی ندارد مثلاً در شهر های بزرگ هزینه لیفتینگ صورت با استفاده از دستگاه های هایفو بیشتر تعیین می شود اما در شهرستان ها هزینه‌ های درمانی کمتر است چون که تعداد مراجعین در شهرستان ها کمتر است و دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد قطعاً مجهز نمی باشند و همچنین مهارت و تخصص پزشکان شهر های بزرگ را نخواهند داشت و این دو موضوع مهم باعث می شود که فرایند هایفو در شهرهای بزرگ نسبت به شهرستان ها با کیفیت بالاتری ارائه شود.

هزینه دقیق هایفوتراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با توجه با تخفیفات ویژه فصلی تعیین می شود که در جلسه مشاوره و بعد از معاینه پوست شما اعلام می شود . باید به این نکته توجه کنید که فرایند هایفو در این کلینیک توسط متخصصین حاذق و مجرب ارائه می شود در این کلینیک کادر درمانی همواره تلاش می کنند که با ارائه قیمت های معقول و استاندارد بهترین خدمات را برای زیبا جویان ارائه دهند.

برخی از کلینیک ها به دلیل تغییر نام تکنیک های زیبایی سعی می کنند که خدمات خود را متفاوت جلوه دهند تا بتوانند قیمت های خود را افزایش دهند. نام هایی از قبیل هایفو پلاس ، اولترا پلاس،  هایفو لیفت،  لیفت دبلیو و موارد دیگر همان فرایند هایفوتراپی است که با یک نوع تکنولوژی مورد استفاده قرار می گیرد پس حواستان به فریب های تبلیغاتی باشد.

به دلیل افزایش روز افزون طرفداران فرایند هایفوتراپی نگرانی متخصصین نیز افزایش می یابد زیرا ، به دلیل مسائل اقتصادی برخی افراد به صورت غیر تخصصی در کلینیک های نامعتبر خدمات کلینیک های زیبایی را بدون مهارت ارائه می دهند . حتی در برخی از سالن های آرایشگاهی خدماتی مانند لیزر درمانی ، بوتاکس ، لیزر و روش های دیگر انجام می شود در صورتی که در سالن های زیبایی هیچ مجوزی برای ارائه این خدمات وجود ندارد و به عوارض جبران نا پذیر و خطرناک منجر می‌ شود .

همه زیبا جویان دوست دارند که خدمات درمانی را با کمترین هزینه دریافت کنند اما باید به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی و قیمت پایینی بی علت و نگرانی نمی باشد . بلکه ، تا کنون شکایات زیادی در این زمینه شده است که مراجعین به کلینیک ها و مراکزی مراجعه کرده‌اند که مجوز تخصص در ارائه خدمات را ندارند و متقاضیان پس از انجام هر یک از خدمات با عوارض های مانند سوختگی شدید یا فلج شدن عضلات صورت مواجه شده اند.

عوارض ناشی از تکنیک های درمانی به دلیل عدم تسلط درمان گر می باشد و یا اینکه در این مراکز از دستگاه های غیر استاندارد و فرسوده استفاده می شود.

عوامل مختلفی هزینه‌ های هایفوتراپی را تحت تاثیر قرار می دهند. برند ها و شرکت های مختلفی دستگاه های هایفوتراپی را می‌ سازند بنابراین قیمت دستگاه ها در برند های مختلف متفاوت خواهد بود. همچنین در کلینیک های زیبایی خدماتی که ارائه می شود به میزان تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد.‌

برخی از پزشکان بدون گذراندن دوره های آموزشی فرایند هایفو را انجام می دهند بنابراین هزینه ها در مراکز مختلف و متفاوت می باشد. یکی دیگر از دلایل مهم ارائه این مطلب آگاهی شما عزیزان در مورد هزینه های کم و غیر معقول می باشد . هزینه های این فرایند را  نوع دستگاه،  مواد مصرفی ،کارتریج های دستگاه،  ناحیه درمان شرایط پوستی،  سوابق و تجربه پزشک و عوامل دیگر در این زمینه   تعیین خواهند کرد بنابراین قیمت تمام شده این فرآیند نمی تواند بسیار کم باشد  در این صورت مرکزی که خدمات را ارائه می دهد قطعا ضرر می کند بنابراین ما در طی این مطلب تلاش کرده‌ایم که علت تفاوت قیمت ها و تاثیرات آن بر نتایج هایفوتراپی را به شما معرفی کنیم.

مراقبت های قبل از هایفو صورت :

پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره و تعیین جلسه درمان هایفوتراپی هنگام حضور در کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید  حتی از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید .

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبورید برای کنترل بیماری خود دارو مصرف کنید پزشک را با خبر کنید .

اگر دندان فلزی یا ایمپلنت دارید حتما به پزشک اطلاع دهید.

 تا قبل از آغاز جلسات هایفوتراپی از لایه برداری، اپیلاسیون،  برنزه کردن و وکس کردن پوست خودداری کنید. زیرا،  ممکن است پوست شما را در حین درمان حساس کند و شدت عوارض افزایش می یابد.

 اگر در سه ماه اخیر از روش‌ های دیگر جوان سازی مانند تزریق چربی ، تزریق ژل و تزریق بوتاکس استفاده کرده اید حتما به پزشک اطلاع دهید .

دو هفته قبل از انجام هایفوتراپی مصرف غذا ها و دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین ، پروفن ،  روغن ماهی،  ویتامین e،  دارو های گیاهی مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید.

 از استعمال سیگار و قلیان و همچنین مصرف مشروبات الکلی،  کافئین دار و گاز دار خودداری کنید.

 چند روز قبل از انجام فرآیند هایفو به دلیل پیشگیری از حساسیت پوست از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و با نوشیدن آب زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از هایفو صورت

پس از انجام هایفوتراپی تا سه روز از لمس کردن ، ماساژ دادن  و استفاده از کمپرس سرد و خاراندن پوست خودداری کنید.

 تا ۳ روز پس از انجام هایفوتراپی از آرایش کردن پوست صورت بپرهیزید و استفاده از محصولات مراقبتی را کنار بگذارید.

 پس از انجام فرآیند هایفو در معرض نور خورشید و مجاورت هوای سرد و گرم قرار نگیرید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

حتما زمانی که می خواهید از منزل خارج شوید از ضد آفتاب استفاده کنید.

 پس از انجام هایفوتراپی برای شست و شوی پوست از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید .

با نوشیدن مایعات زیاد اثرات درمان را افزایش دهید.

 تغذیه مناسب داشته باشید .

مصرف محصولات نیکوتین دار ، مشروبات الکلی و کافئین دار را کنار بگذارید.

اثرات و نتایج :

هایفو صورت  یکی از روش های مناسب  زیبایی و جوانسازی پوست می باشد که بهترین گزینه به جای جراحی لیفت معرفی می‌ شود. با انجام فرآیند هایفو می‌ توانید نتایجی عالی حاصل کنید و حتی برای بخش های مختلف بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد های این تکنیک زیبایی از لیفت و جوان سازی صورت آغاز می‌ شود و برای فرم دهی ران ها و بازو ها و حتی از بین بردن چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو ها کاربرد دارد .‌

به دلیل ایمن بودن این روش حتی برای بخش های حساس بدن مانند اطراف چشم و دور لب نیز مورد استفاده قرار می گیرد . امواج پر قدرت الکترو سوند نتایج بی نظیری بر پوست خواهد داشت و با تحریک لایه SMAS دقیقاً لایه ای که در فرایند جراحی کشیده و سفت می شود نتایج آن حاصل خواهد شد.

  فرایند هایفوتراپی با تکنیک آر اف مقابله می کند.  لایه های زیرین پوست پس از دریافت امواج الکترو سوند دچار آسیب بافتی می شود و برای ترمیم و بازسازی پوست به تولید کلاژن می پردازد .‌با در نظر گرفتن نتایج بی نظیر هایفوتراپی می توانید بدون جراحی هزینه مناسب  نتایج عالی و مطلوب دست یابید تا پوستتان مجدداً جوانی و سفتی خود را حاصل کند .‌

پس از انجام فرآیند هایفوتراپی در حدود ۲۰ درصد از اثرات درمان را مشاهده خواهید کرد و پس از ۶ تا ۱۲ هفته تاثیرات قطعی این روش زیبایی به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. البته برخی افراد پس از ۶ ماه می تواند شاهد نتایج این تکنیک زیبایی باشند. پس از انجام فرآیند هایفوتراپی پوست مجدداً ترمیم و بازسازی می شود و با افزایش رشته های کلاژن ساز به نتایجی طبیعی و رضایت بخش خواهید رسید .

مدت ماندگاری و تاثیر گذاری فرایند هایفو صورت بر اساس عوامل مختلفی متغیر است مثلاً شدت افتادگی پوست،  سن زیباجویان،  شرایط جسمانی افراد سبک زندگی،  رژیم غذایی و میزان رشته های کلاژن ساز مدت دوام و اثرگذاری این تکنیک را تحت تاثیر قرار می دهند که باعث افزایش یا کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

این که شما پس از چه مدتی می توانید نتایج قطعی هایفوتراپی را بر پوست خود مشاهده کنید بر اساس جلساتی که پزشک برای شما تعیین می کند ، مشخص خواهد شد که متخصصین در جلسه مشاوره و معاینه توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه خواهند داد.

هایفو صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو صورت

دوره نقاهت پس از هایفو صورت چقدر است ؟

کسانی که برای جوان سازی پوست صورت خود فرایند هایفوتراپی را انجام می دهند پس از پایان جلسه درمان می توانند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند و نیازی به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت در منزل بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های دشوار نخواهد داشت .

پس از فرایند هایفو تا حد ممکن در مجاورت هوای سرد و گرم و مرض نور خورشید قرار نگیرید. استفاده از مرطوب کننده ها،  و ضد آفتاب ها با spf مناسب و بر اساس نوع پوست می‌تواند تاثیرات درمان را افزایش دهد . متخصص اعمال مراقبت ها را پس از انجام هایفو برای پیشگیری از آسیب دیدگی و خشک شدن پوست تاکید می کنند. یکی از مراقبت های پس از انجام هایفو نوشیدن مایعات زیاد است. با این عمل می توانید پوست خود را هیدراته کنید تا اثرات درمان افزایش یابد .

تا ۴۸  ساعت پس از انجام هایفوتراپی مصرف نوشیدنی‌ های الکلی،  کافئین‌ دار  و گاز دار را کنار بگذارید. سه روز پس از انجام هایفو می توانید از محصولات آرایشی استفاده کنید زیرا  قبل از زمان تعیین شده تحریک پوست را به همراه خواهد داشت . پس از انجام فرآیند هایفو تراپی تا چند ساعت پوستتان قرمز می شود. البته،  برخی افراد تا دو روز با این مشکل مواجه خواهند بود.

در حین انجام هایفو با احساس گز گز شدن یا بی حسی خفیف مواجه می شوید که عوارض بیان شده نگران کننده نیست و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود . پس از انجام هایفو در صورت شدت یافتن و طولانی شدن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تعداد جلسات هایفو صورت چقدر است ؟

هایفوتراپی یکی از بهترین روش ها برای زیبایی و جوان سازی پوست شناخته می‌ شود که تعداد جلسات آن بر حسب شرایط پوستی،  میزان افتادگی پوست و چین و چروک ها تعیین می‌ شود که متخصصین زیبایی تعداد جلسات را مشخص می کنند. عامل دیگر تعیین جلسات هایفوتراپی شرایط سنی متقاضیان خواهد بود قطعاً برای کسانی که به تازگی شاهد علائم پیری و چهره خود خواهند بود یک جلسه درمان کافی است اما با شدت یافتن علائم و افتادگی بیشتر دو تا چهار جلسه هایفو در نظر گرفته می شود.

هر جلسه هایفوتراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد که مدت زمان آن بر اساس میزان آسیب دیدگی پوست  متفاوت خواهد بود .‌یکی از توصیه های متخصصین برای افزایش اثرات و ماندگاری نتایج هایفو اعمال این عمل به طور سالیانه می باشد. هر چه تعداد جلسات هایفو بیشتر شود قطعاً شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d9%88-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d8%ba%d8%a8%d8%ba%d8%a8/

نتیجه گیری :

واژه هایفو HIFU مخفف عبارت High lntesity Focused Ultrasound به معنی امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد .‌این واژه توصیف یک روش درمانی و یا یک تکنولوژی پیشرفته پزشکی می باشد که با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می شود . برند

ها و شرکت های زیادی به ساخت این دستگاه می‌ پردازند که بر اساس سرعت، دقت،  قدرت و انعطاف پذیری قیمت های متفاوتی دارند .

همچنین در برند های مختلف این دستگاه تولید شده است  برند های مهم اپل و سامسونگ دارای گوشی‌ های هوشمند می باشند. کیفیت و قدرت آن ها نسبت به دستگاه های دیگر بهتر است پس زمانی که به کلینیک ها مراجعه می کنید این موضوع را حتماً مورد توجه قرار دهید .هایفو تراپی با هزینه های متفاوتی ارائه می شود .‌بنابراین قیمت هایفو صورت بر اساس محل استفاده و کاربرد آن متفاوت خواهد بود .

در طی این مطلب برای درک بهتر شما مطالبی در مورد این تکنیک زیبایی ارائه دادیم مثلا اگر شما بخواهید برای درمان افتادگی پلک های خود فرایند هایفو را انجام دهید قطعاً هزینه آن با لیفت غبغب متفاوت خواهد بود .‌در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند هایفوتراپی با استفاده از دستگاه های مجهز با برند های جهانی انجام می شود همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی با تعرفه های استاندارد و معقول ارائه خواهد شد. اگر می خواهید در مورد انواع خدمات زیبایی و تعرفه های کلینیک زیبایی آراد اطلاعات بیشتری حاصل کنید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/xk3p

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.