زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 

قیمت دستگاه لیزر موی زائد

لیزر موی زائد یکی از بهترین روش های موثر، مقرون به صرفه و کاملا ایمن برای از بین بردن مو های زائد بخش های مختلف بدن می باشد.  قیمت این روش درمانی جزء موضوعاتی است که برای متقاضیان اهمیت بالایی دارد بنابراین ما در طی این مطلب توضیحاتی در مورد انواع دستگاه های لیزر و تاثیر آن بر هزینه ها برای شما عزیزان ارائه می دهیم . همچنین در طی این مطلب شما را با مراحل از بین بردن مو های زائد با دستگاه های لیزر ، مزایا،  نتایج،  مراقبت ها و عوارضی که ممکن است به همراه داشته باشد  آشنا خواهیم کرد.  پس اگر شما خواستار کسب اطلاعات بیشتری هستید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیزر موی زائد چیست ؟

لیزر مو های زائد جزء مدرن ترین روش برای از بین بردن مو های زائد در بخش های مختلف بدن از قبیل صورت ، سینه،  کمر، بازو ها ،ناحیه شرمگاهی می باشد که بدون محدودیت جنسی انجام می شود . خوشبختانه دستگاه هایی که در این زمینه طراحی شده است برای انواع تیپ های پوستی و مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.  زیرا در سال های گذشته این فرآیند فقط برای پوست های سفید و مو های تیره قابل انجام بود .‌پرتو های دستگاه لیزر،  رنگدانه های مو را تحت تاثیر قرار می دهد و با از بین بردن رنگدانه ها در فولیکول مو از رویش مجدد آن ها جلوگیری می کند.  پرتو ها با گرم کردن فولیکول ها مو های زائد را حذف خواهند کرد.  خوشبختانه این روش بهترین گزینه به جای ابزار های سنتی و قدیمی مانند تیغ ، ژیلت،  وکس و اپیلاسیون می باشد.  چون این روش ها آسیب زیادی به پوست وارد می کند و پس از مدت کوتاهی مجدد رویش مو ها آغاز می‌ شود و درد سر های از بین بردن آن ها را مجدداً باید تحمل کرد.  بنابراین حذف دائمی مو های زائد با تأثیر گذاری بی نظیر این فرآیند را به محبوب ترین روش زیبایی تبدیل کرده است و روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد.

مراحل لیزر موی زائد

قبل از این که برای از بین بردن مو های زائد با دستگاه های لیزر اقدام کنید ابتدا باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که این فرایند روشی کاملاً تخصصی می باشد و در صورت مراجعه به مکان های غیر تخصصی مانند آرایشگاه ها ممکن است عوارض جبران ناپذیری را تجربه کنید.  بنابراین انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر جزء اولین مراحل لیزر مو های زائد می باشد.‌ پس از مراجعه به کلینیک تخصصی پزشک بر اساس حجم مو های زائد ، ناحیه درمان،  رنگ پوست،  سن فرد و رنگ مو ها نوع دستگاه لیزر و تعداد جلسات آن را تعیین می کند سپس جلسات لیزر آغاز می شود.

ابتدا متخصصین ناحیه لیزر را ضد عفونی و بی حس می کنند و برای جلوگیری از آسیب دیدگی چشم ها عینک مخصوصی استفاده می شود . طول موج پرتو های لیزر بر اساس رنگ پوست و مو تعیین خواهد شد.‌ سپس پرتو های پر انرژی لیزر بر  مو ها تابیده می شود تا مو های زائد از بین برود.‌ رنگدانه های مو پرتو های لیزر را جذب کرده و سبب شکستن پیوند بین آن ها خواهد شد.  دستگاه های لیزر به گونه ای طراحی شده است که تا عمق یک میلی متری پوست نفوذ می کند و هیچ آسیبی به بافت ها و پوست پیرامون فولیکول ها وارد نمی کند.  پس از پایان جلسه لیزر متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

مزایا و کاربرد های لیزر موی زائد

 این فرآیند برای همه افرادی که در برخی از بخش های بدن خود پر مو هستند و به دنبال راهی مناسب می گردند تا برای همیشه از شر مو های زائد راحت شوند مناسب است.  از بین بردن مو های زائد با دستگاه لیزر برای مو های بیکینی ، ناحیه تناسلی،  پشت،  قفسه سینه ، شکم و ….قابل انجام است . این فرایند همانند معجزه  نتایجی خوشایند و دلپذیر دارد.

با این فرآیند می توان بهداشت و سلامتی پوست را نیز تضمین کرد .‌زیرا افزایش مو های زائد سبب عرق سوز شدن،  قارچ،  التهاب و مشکلات دیگر پوستی خواهد شد.  با از بین بردن مو ها با این دستگاه های پیشرفته می توان از این مشکلات پیشگیری کرد.

 فرایند  لیزر برای از بین بردن مو های زیر پوستی گزینه مناسبی می باشد.‌ برخی از مو ها در زیر پوست رشد می کنند و سبب التهاب پوست خواهد شد.  با از بین بردن مو های زیر پوستی با لیزر می توان از التهاب و خارش پوست در امان بود.

خوشبختانه این فرایند را می توان برای آقایان در جهت شکل دهی و آنکادر مو های صورت استفاده کرد تا بتوان این ناحیه را مرتب و زیبا جلوه داد.

لیزر موی زائد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیزر موی زائد

بهترین کاندیدای لیزر موی زائد چه کسانی هستند ؟

خوشبختانه لیزر مو های زائد بدون محدودیت جنسی قابل انجام است و برای خانم ها و آقایانی که به دنبال روشی قطعی در جهت متوقف کردن مو های زائد بخش های مختلف بدن خود هستند بسیار موثر می باشد.

 افرادی که می خواهند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند از طرفداران پر و پا قرص این فرایند زیبایی می باشند.

 ورزشکاران حرفه ای نیز برای سهولت در ورزش و پیشگیری از بیماری های پوستی به دلیل تعرق بسیار فرایند لیزر را انجام می دهند . مثلاً دوچرخه سواران به دلیل پوشیدن لباس های تنگ در جهت پیشگیری از التهاب و آزار پوستی مو های زائد خود را لیزر می کنند.  یا شناگران برای سرعت شنای خود این فرایند زیبایی را انتخاب می کنند.

کسانی که از بیماری های پوستی رنج می برند و یا درگیر بیماری های خاص هستند کاندیدای مناسبی برای لیزر نمی باشند و برای  از بین بردن موهای زائد باید روش های دیگر را انتخاب کنند.

 خانم های باردار و شیرده در این دوران نمی‌ توانند مو های زائد خود را با دستگاه های لیزر از بین ببرند و باید این عمل را پس از پشت سر گذاشتن این دوران انجام دهند.

لیزر مو های زائد زیر ۱۸ سال انجام نمی شود زیرا در این سنین هورمون های بدن به تعادل کامل نرسیده اند و نمیتوان نتایج رضایت بخشی حاصل کرد .

عوارض لیزر موی زائد چیست ؟

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی در طراحی انواع دستگاه های لیزر این فرایند جزء ایمن ترین و بی خطر ترین روش های زیبایی محسوب می شود و با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک های معتبر هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نمی شود . دستگاه های پیشرفته لیزر به دلیل دارا بودن به سیستم خنک کننده در حین لیزر پوست را خنک کرده و از ایجاد سوختگی جلوگیری می کند . متخصصین برای پیشگیری از درد متقاضیان در حین لیزر از بی حسی موضعی استفاده می کنند .‌درد این ناحیه مانند نیشگون ریز و یا برخورده کش لاستیکی به پوست می باشد که قابل تحمل است و مشکلی به همراه ندارد.‌ در صورت انتخاب مکان های غیر تخصصی و اپراتور کم تجربه ممکن است با عوارضی مانند سوختگی و التهاب شدید،  عفونت پوست  تاول های پوستی،  تغییر رنگ پوست مواجه شوید.  بنابراین از مراجعه به این مکان ها خودداری کنید زیرا افرادی که در سالن های زیبایی فرایند لیزر را انجام می دهند هیچ آگاهی نسبت به پوست بدن شما ندارند و در این مکان ها از دستگاه های ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده می شود و ممکن است آسیب های بسیار جدی و جبران نا پذیر به همراه داشته باشد.‌ در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مو های زائد بخش های مختلف بدن با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن با برند های جهانی انجام می‌ شود و متخصصین با آگاهی کامل نسبت به عملکرد دستگاه ها بهترین خدمات را برای شما ارائه خواهند داد تا شما بدون تجربه عوارض نا خوشایند پوستی صاف و یکدست را تجربه کنید.

هزینه لیزر موی زائد چقدر است ؟

قبل از اینکه بخواهید در مورد هزینه‌ های این فرآیند اطلاعاتی حاصل کنید بهتر است در مورد عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها و همچنین عملکرد دستگاه های لیزر اطلاعاتی حاصل کنید با کسب اطلاعاتی در این زمینه می توانید انتخابی درست داشته باشید.

در گذشته قیمت لیزر بر اساس شات های دستگاه محاسبه می‌ شد.  اما امروزه هزینه ها بر اساس ناحیه درمان و جنسیت هر فرد مشخص می شود مثلاً هزینه لیزر مو های زائد در زیر بغل خانم ها و آقایان متفاوت است.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها امروزه بر اساس سه عامل مهم تعیین می شود.  نوع دستگاه لیزر ، میزان مهارت و تخصص پزشک و همچنین ناحیه درمان می باشد.‌ دستگاه لیزر و میزان مهارت پزشک،  قیمت پایه لیزر را مشخص می کند و تاثیرات دستگاه و همچنین مهارت کادر درمانی و میزان تاثیر گذاری برای متقاضیان نیز در این موضوع حائز اهمیت است.‌ پس بهتر است در ادامه مطلب با انواع دستگاه لیزر بیشتر آشنا شوید.

امروزه تکنولوژی در تولید دستگاه های لیزر پیشرفت زیادی داشته است هرچه کلینیک تخصصی از دستگاه‌ های مجهز تری برخوردار باشد مطمئنا هزینه بیشتری دریافت می کنند زیرا تاثیر گذاری لیزر بر مو های زائد بیشتر است .

تکنولوژی های دستگاه های لیزر با هم متفاوتند که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از این تکنولوژی بهره مند است.‌ تنوع در تکنولوژی باعث شده که متقاضیان بتوانند با هر رنگ پوستی بهترین و موثرترین خدمات را دریافت کنند.  بنابراین ما در ادامه مطلب دستگاه ها و فناوری های مورد استفاده در کلینیک زیبایی آراد اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

  • لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت جزء سریع ترین و تاثیر گذارترین تکنولوژی های لیزر در دنیا می باشد.‌ از این دستگاه می توان در جهت از بین بردن بخش های وسیع مو های زائد بر پوست استفاده کرد . بیشترین تاثیر گذاری دستگاه الکساندرایت برای مو های نازک و پوست های روشن می باشد.  افرادی که پوست تیره ای دارند اگر از دستگاه الکساندرایت استفاده کنند ممکن است دچار لکه های پوستی شود و اثر کمتری بر مو های زائد آن ها خواهد داشت.

دستگاه الکساندرایت در کلینیک زیبایی آراد اصفهان ساخت شرکت آمریکای کندلا مورد استفاده قرار می گیرد که نام این دستگاه کندلا جنتل پرو می باشد و جزء بهترین دستگاه های الکساندرایت معرفی می شود.

  • لیزر دیود

دستگاه لیزر دیود پرتو های تابشی سریع تری خواهند داشت بنابراین جلسات لیزر با این دستگاه کوتاه تر است. تکنولوژی در این دستگاه با اختلاف کمی از دیگر تکنولوژی ها تاثیر گذار تر است اما عوارض جانبی آن بیشتر و امنیت پایین تری دارد . به دلیل تابش های زود به زود در این دستگاه ممکن است متقاضیان درد بیشتری را احساس کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از دستگاه دیود وکتور ساخت شرکت ساینوژر استفاده می شود که جزء دستگاه های پیشرفته دیود می باشد.

  • لیزر ان دیاگ

از دستگاه ان دیاگ می توان برای انواع رنگ پوست استفاده کرد . اما کسانی که پوست تیره دارند کاندیدای  بهتری هستند . در این دستگاه از طول موج بالایی استفاده می شود و تعداد تابش پرتو های آن برای از بین بردن مو های زائد کمتر است.‌ بنابراین،  از این دستگاه می توان برای از بین بردن مو های زائد مناطق وسیع بدن نیز استفاده کرد.

  • لیزر دکا

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از دستگاه لیزر دکا استفاده می شود که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و دارای طول موج همزمان ان دیاگ و الکساندرایت می باشد.‌ این دستگاه فوق العاده پیشرفته است و جزء محدود دستگاه هایی است که توانایی دو طول موج متفاوت را دارا می باشد.

مهارت و تجربه کادر درمانی

اگر چه تکنولوژی و پیشرفته بودن دستگاه اهمیت زیادی دارد تجربه و تخصص اپراتور و پزشک نیز جزء مهمترین موضوعات برای کسب نتایج عالی و موفقیت آمیز خواهد بود.‌ به یاد داشته باشید که کسی که موهای بدن شما را لیزر می کند متخصصی اپراتور لیزر است.  پس اگر شما متخصصین با تجربه را در این زمینه انتخاب کنید متخصص نیز بهترین دستگاه ها را برای از بین بردن مو های زائد استفاده می کند و در نتیجه شما می توانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید . هر چه اپراتور دستگاه مهارت بیشتری داشته باشد تاثیر گذاری دستگاه لیزر افزایش می یابد و سطح عوارض به حداقل می رسد .  اصولاً کادر درمانی حرفه ای دستمزد بیشتری دریافت می کنند.  بنابراین این موضوع یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در هزینه ها در هر کلینیک خواهد بود.

چرا قیمت لیزر موی زائد متفاوت می باشد ؟

همانطور که گفته شد لیزر مو های زائد به عوامل مختلفی وابسته است  و در هر کلینیک و مراکز درمانی قیمت ها متفاوت ارائه می شود .‌اگر شما در یک روز به چند مرکز زیبایی مراجعه کنید متوجه می شوید که در برخی کلینیک ها قیمت پایین تر و برخی دیگر قیمت بالاتری ارائه می دهند زیرا در این در کلینیک ها دستگاه های لیزری که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است که باعث شده قیمت بالا یا پایین بیش از حد سبب شک شما بشود.

آیا مراکز ارزان قیمت خدمات ضعیف تری دارند ؟

درصورت ارزان بودن بیش از حد خدمات در یک مرکز مطمئناً مشکلی در خدمات آن وجود دارد و یا آن مرکز از نظر مالی متحمل ضرر خواهد بود.  قطعاً این مکان ها برای کسب درآمد دایر شده است پس نمی خواهند که ضرر کنند.  معمولاً در مراکزی که هزینه کمتری دریافت می کنند دستگاه های قدیمی و فرسوده دارند و یا اپراتور آن ها از مهارت کافی برخوردار نیستند.  بنابراین به  دلیل پایین بودن غیر منطقی قیمت ها  از رفتن به این مراکز خودداری کنید زیرا در این شرایط شما نتایج مطلوبی حاصل نمی کنید و فقط وقت و هزینه خود را به هدر داده اید و ممکن است با عوارض نا خوشایند ی مواجه شوید.

در مقابل نیز در برخی از کلینیک ها قیمت های بسیار گزاف و نجومی در کنار تبلیغات غیر واقعی سعی می کنند خدمات خود را ویژه جلوه دهند .‌مثلاً دستگاه های خود را به عنوان دستگاه های پیشرفته و محکم تر معرفی می کنند و ادعا می‌ کنند که در دو تا سه جلسه می تواند همه مو های زائد شما را از بین ببرند .‌در صورتیکه شما نباید فریب این تبلیغات دروغ را بخورید و اول باید در مورد عوارض و معایبی که دستگاه های لیزر دارند اطلاعاتی حاصل کنید . مثلاً بدانید که دستگاه های الکساندرایت با سرعت پایین تاثیر گذاری بالایی دارد و این که اصلا برای پوست های تیره جواب گونه نمی باشد و حتی این موضوع را در نظر بگیرید که همه دستگاه های لیزر حداقل در ۴ تا ۶ جلسه می تواند مو های زائد را از بین ببرند.

هزینه لیزر موی زائد در کلینیک زیبایی آراد اصفهان

بهترین کلینیک لیزر مو های زائد،  باید دارای خدماتی عالی و با کیفیت و قیمتی معقول باشد و به تکنولوژی به روز و پیشرفته مجهز باشد همچنین کادر درمانی این کلینیک در این زمینه تخصص بالایی کسب کرده باشد.  مراکز لیزر مو های زائد باید دارای مجوز های لازم باشد و همه مراحل درمان در زیر نظر متخصص سپری شود.

عوامل مختلفی از قبیل رنگ مو ها، ضخامت آن ها و رنگ پوست،  ناحیه درمان، نوع دستگاه لیزر ، میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

 ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان افتخار داریم که تمام موارد ذکر شده را به خوبی رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات زیبایی را برای شما عزیزان ارائه دهیم .‌پس شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع دستگاه ها و هزینه های لیزر مو های زائد با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما در کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از لیزر موی زائد

  • به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و مطمئن شوید که اپراتور یا پزشک شما در این زمینه مهارت و تجربه کافی دارد.
  •  نسبت به دستگاه های لیزر اطلاعات لازم را حاصل کنید تا بتوانید با خیال آسوده جلسات درمان را پشت سر بگذارید.
  •  پزشک خود را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید .
  • از برنزه کردن،  لایه برداری،  اپیلاسیون و وکس کردن مو ها قبل از آغاز جلسات درمان بپرهیزید .
  • روز قبل از لیزر ، مو های زائد را توسط تیغ یا ژیلت بتراشید و از کندن مو ها خودداری کنید زیرا برای استفاده از دستگاه های لیزر باید فولیکول مو سالم بماند.‌
  •  از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند مرطوب کننده ها،  لوسیون ها ، عطر و… استفاده نکنید.
  •  سعی کنید از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خود داری کنید .
  • هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.
  •  اگر در فاصله زمانی سه هفته قبل از لیزر ،از روش  های زیبایی مانند جوان سازی پوست با تزریق ژل،  تزریق چربی و بوتاکس استفاده کرده  اید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از لیزر موی زائد

  • پس از انجام فرآیند لیزر پوست شما کمی حساس است پس، از خاراندن،  لمس کردن و ماساژ دادن پوست بپرهیزید .
  • برای کاهش دما و التهاب پوست می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  •  تا ۱۲ ساعت سعی کنید از شستشوی ناحیه درمان خود داری کنید .
  • برای شست و شو از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید.
  •  از پوشیدن لباس های زبر و تنگ خود داری کنید و لباس‌ های گشاد و نخی را جایگزین آن کنید .
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.
  •  دوره درمان را کامل کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید.
  •  برای افزایش تاثیرگذاری مایعات زیاد بنوشید.
  • تا سه روز از انجام  فعالیت های که سبب تعرق شما می شود خودداری کنید.
لیزر موی زائد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیزر موی زائد

اثرات و نتایج

همانطور که می‌ دانید از بین بردن مو های زائد با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر راه حلی مناسب برای حذف دائمی مو های زائد می باشد.  با کمک این دستگاه ها می توانید از رویش مجدد آن ها جلوگیری کنید و دیگر مشکلاتی مانند حساسیت های پوستی ، خارش ، جوش ، مو های زیر پوستی و بیماری های دیگر را نخواهید داشت.  فرایند لیزر می تواند ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد را از بین ببرد.  البته عواملی مانند تغییرات هورمونی در این موضوع تاثیر گذار است شما در طی جلسه سوم و چهارم شاهد متوقف شدن رشد ۳۰ تا ۴۰ درصد مو های زائد خود خواهید بود و در جلسات پایانی لیزر متوجه می شوید که ۸۰ تا ۹۰ درصد مو های زائد از بین رفته است .‌نتایجی که از این فرآیند حاصل می شود دائمی و قطعی می باشد زیرا فولیکول مو از بین می رود.

وقتی شما به کلینیک تخصصی در جهت از بین بردن مو های زائد با لیزر مراجعه می کنید نوع دستگاه  طول موج پرتو ها بر اساس حجم مو ها،  رنگ پوست و رنگ مو ها تعیین می ‌شود.  دستگاه هایی که در این زمینه تولید و طراحی شده اند می توانند بالاترین خدمات را ارائه دهند.  بنابراین با انتخابی درست می توانید نتایج عالی و موفقیت آمیزی  حاصل کنید.

دوره نقاهت لیزر موی زائد چقدر است ؟

فرایند لیزر روشی غیر تهاجمی و کاملا پیشرفته می باشد و پس از انجام آن بافت ها و پوست اطراف آن هیچ آسیبی نمی بیند .‌زیرا پرتو های لیزر فقط توسط رنگدانه ها جذب می شود.‌ بنابراین در صورت انتخاب درست در نوع دستگاه لیزر و طول موج معین می توان به بهترین نتایج در این زمینه دست یافت.  متقاضیان پس از پایان جلسات لیزر می توانند کلینیک را ترک کنند و مجدداً فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  البته مراقبت های پس از لیزر جزء توصیه های تأکیدی متخصصین می باشد.  شما می توانید با استفاده از کمپرس سرد،  التهاب و دمای ناحیه درمان را کاهش دهید .‌برای جلوگیری از خارش پوست و حساسیت لباس های راحت و گشاد بپوشید تا از ساییده شدن پوست بپرهیزید.‌ پس از انجام لیزر به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید زیرا اشعه نور خورشید تاثیرات مخربی بر پوست خواهد داشت .نوشیدن مایعات زیاد نیز می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد.

تعداد جلسات لیزر موی زائد چقدر است ؟

تعداد جلسات برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است که بر اساس ناحیه درمان،  رنگ مو ها ، رنگ پوست و سن افراد تعیین می شود. مثلاً تعداد جلسات لیزر مو های صورت با نواحی دیگر بدن متفاوت می باشد. هر چه مو ها نازک تر و روشن تر باشد باید جلسات بیشتری برای متقاضیان ارائه شود.‌ به طور کلی این جلسات از ۸ تا ۱۲ جلسه تعیین خواهد شد که فاصله بین جلسات در حدود ۳ تا ۴ هفته می باشد. انجام لیزر در طی چند جلسه به این دلیل است که پرتو های لیزر می تواند فولیکول‌ های فعال مو را مورد هدف قرار دهد به دلیل اینکه همه مو های زائد از فاز استراحت خارج شوند این فرایند در جلسات متعدد انجام خواهد شد.  بنابراین شما برای کسب نتایج مطلوب و از بین بردن همه مو های زائد باید دوره درمان را کامل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a8%db%8c%da%a9%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%b9%d9%88/

https://clinicarad.com/%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

نتیجه گیری

برای از بین بردن مو های زائد با کمک ابزار های قدیمی باید دردسر های زیادی را تحمل کنید  زیرا در کنار مشکلات پوستی از قبیل بریدگی، حساسیت،  مو های زیر پوستی،  خارش همه مو های زائد از بین می روند و پس از مدت کوتاهی مجددا سر و کله آن ها پیدا می شود . با انتخاب فرایند لیزر می توان برای همیشه از شر ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد راحت شد.  امروزه در کلینیک های تخصصی از دستگاه های پیشرفته با تکنولوژی به روز استفاده می شود و می توانید در طی چند جلسه کوتاه از رویش مجدد آن ها جلوگیری کنید.‌

 متخصصین با تجربه ، نوع دستگاه لیزر و طول موج آن را بر اساس ناحیه درمان،  رنگ مو و پوست  متقاضیان تعیین می کنند.‌ آگاهی نسبت به نوع دستگاه ، طول موج و عملکرد آن ها فقط از عهده متخصصین بر می آید .  پس از انجام این خدمات در مکان های غیر تخصصی خودداری کنید زیرا ممکن است با خطرات و عوارض جبران‌ نا پذیری مواجه شوید.‌ در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین دستگاه های پیشرفته از قبیل الکساندرایت، ان دیاگ ، دیود و دکا مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه ها کاملا پیشرفته با برند های جهانی طراحی شده‌ اند تا متقاضیان بتوانند به نتایج موفقیت آمیز و رضایت بخش دست یابند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/zezi

لینک آپارات: https://aparat.com/v/ZLFJ1

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/fFRgcXnN

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1523941052360630272?s=20&t=yqbdv0CEWzNbZxPAuce7Uw

لینک یوتیوب: https://youtu.be/3TzfaHuWVfM

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.