زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

فواید میکرونیدلینگ صورت

فواید میکرونیدلینگ صورت

فواید میکرونیدلینگ صورت

احتمالاً شما وقتی که به وارد شدن صد ها سوزن ظریف به پوستتان فکر می‌ کنید احساس ترس و واهمه داشته باشید اما قطعاً می‌ تواند این فرایند بهترین اتفاق برای زیبایی پوست شما باشد.‌ باز سازی و ترمیم ساختار پوست را با تحقیقات مکانیکال را میکرونیدلینگ پوست می گویند. با این روش بافت آسیب دیده پوست را تحریک می کند و ترمیم و بازسازی خواهد شد.

هدف از انجام این فرایند بهبود ظاهر و عملکرد پوست می باشد که در نهایت  به جوان سازی آن ختم خواهد شد . پوست ما میلیون ها میکروکانال در اپیدرم و عقیده با استفاده از سوزن های ریز این فرآیند ایجاد خواهد شد که می تواند تاثیرات بی نظیری بر جوانی و شادابی چهره ایجاد کند.

در طی مطلب پیشرو ما قصد داریم این فرایند زیبایی را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی در مورد فواید و مزایا ، نحوه مراقبت و تاثیرات بی نظیر این فرآیند بر پوست شما گفت و گو کنیم و اگر شما نیز خواستار کسب اطلاعاتی در مورد این فرایند بی نظیر هستید در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ نوعی تحریک اتفاقی و القایی کلاژن سازی پوست معرفی می شود که با استفاده از سوزن های ظریفی و ایجاد زخم های کوچکی بر سطح پوست به صورت نا محسوس شرایط پوست را به شکل مطلوبی تغییر می دهد. شاید شنیدن عملکرد این فرایند برای شما جالب نباشد اما اگر این فرایند بی نظیر توسط متخصصین زیبایی و با تجربه انجام شود بدون درد و نتایج بی‌ نظیری برای شما حاصل خواهد شد .

با تحریک طبیعی پوست نحوه عملکرد سلول ها تغییر می کند و با تولید کلاژن و الاستین بیشتر از پیشروی علائم پیری و پوست جلوگیری خواهد کرد و حتی در از بین بردن آن ها بسیار موثر خواهد بود .می توان گفت که عملکرد میکرونیدلینگ تقریباً همانند فرایند لیزر است اما تفاوت این دو این است که به جای گرما و پرتو های لیزر، جراحت پوست با تحریکات مکانیکی ایجاد می شود.

به دلیل محبوبیت این روش در بین متخصصین و زیبا جویان عزیز این فرآیند به عنوان بزرگترین و بهترین روش ضد پیری معرفی می شود. این فرایند زیبایی به شکل مطلوبی چین و چروک های ظریف و عمیق پوست را از بین می‌ برد و مهمترین علت جذابیت آن توانایی در تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین برای داشتن پوستی جوان و شاداب می باشد. برخی از متخصصین از این روش برای کند کردن روند پیری پوست و پیشگیری از شکل گیری چین و چروک‌ ها و خطوط استفاده می کنند.

در این روش به دلیل توانایی تولید سلول های جدید می توان در طی چند جلسه به شکل قابل توجه و شگفت‌انگیزی خطوط ریز و چین و چروک های عمیق پیشانی را کاهش داد. یکی دیگر از دلایل انجام این فرایند این است که به صورت مکانیسم شفا بخش طبیعی عمل می کند و می‌ توان نتایجی بسیار طبیعی حاصل کرد. این روش به عنوان برطرف کردن نشانه های پیری و جلوگیری از چین و چروک پیشنهاد می شود که برای درمان و از بین بردن چین و چروک ها از سوزنی بزرگتر از ۱.۵ میلی متر استفاده می شود.

میکرونیدلینگ صورت
کلینیک بینن المللی پوست موزیبایی آراد-میکرونیدلینگ صورت

مراحل انجام میکرونیدلینگ

یکی از دلایل مهم کاهش کلاژن در پوست افزایش سن یا جراحات طبیعی پوست می باشد که با تحریک و تشویق پوست برای تولید بافت های جدید ممکن است فرایند کلاژن سازی را در پوست افزایش داد. نحوه انجام این فرایند بر پایه تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر می باشد که راهکاری است که با ایجاد آسیب های جزئی پوست و ارائه واکنش ها توسط ساختار بافت تحریک خواهد شد. بافت جدید به نوعی ساختار یکنواخت نیاز دارد.

متخصصین برای انجام این فرایند از بی حسی موضعی استفاده می کنند تا بتوانند درد را در هنگام ارائه این فرآیند کنترل کنند. فرایند میکرونیدلینگ در حدود یک ساعت طول می‌ کشد. در این روش با استفاده از دستگاه قلمی شکل و یا غلتکی صاف که سوزن های ظریفی بر سر آن وجود دارد مراحل آن آغاز می شود.

با ایجاد صدمات میکروسکوپی یا همان سوراخ های کوچک با فواصل مناسب در بافت سطحی پوست به وجود می‌آورد این زخم ها به قدری ظریف هستند که حتی در برخی مواقع متوجه آن نخواهید شد و بدن برای بهبودی و ترمیم مجدد به بازسازی و افزایش رشد سلول های پوستی، سلول های جدید تری می سازند. سیستم ایمنی نیز برای پیشگیری از بروز عفونت میزان جریان خون را افزایش می دهد تا بتواند بقایا و نا خالصی ها را دفع کند.

بدن نیز با افزایش کلاژن و الاستین به ترمیم و بازسازی بخش های آسیب دیده می پردازد .کلاژن و الاستین دقیقاً پروتئین هایی هستند که وظیفه حالت کششی و ارتجاعی پوست را بر عهده دارند که با تولید آن پوست جوان به نظر می رسد .از آنجایی که سلول های پوستی جدید پس از درمان افزایش می‌ یابد جایگزین سلول‌های مرده و ضعیف سطح پوست خواهد شد. تا بتواند سلامتی و زیبایی پوست را تضمین کند و در نهایت پوستی محکم سفت و جوان به شما هدیه می دهد.

پس از انجام این فرایند چین و چروک های سطحی پوست کاهش می یابد و شاهد بهبود و کیفیت رنگ پوست خود خواهید بود .همچنین با این روش می‌ توانید آسیب هایی ناشی از مشکلات سطحی و نور خورشید را از بین ببرید تا سلامتی کلی پوست خود را حفظ کنید.

اثرات و نتایج

با ایجاد آسیب هایی که توسط میکرونیدلینگ و به پوست ایجاد می شود بلافاصله توانایی درمانی بدن تحریک خواهد شد اما افزایش و رشد سلول های جدید زمان بیشتری نیاز دارد . در طی چند هفته پس از درمان کم کم شاهد بهبود مستمر و کشیدگی و سفتی پوست خود مشاهده می کنید.

این فرایند با تولید سلول های جدید می تواند نتایجی طولانی مدت تا سال‌ ها برای شما ارائه دهد . معمولا برای کسب نتایج بهتر متخصصین توصیه می‌ کنند که این روش زیبایی را در طی چند جلسه با فواصل ۳۰ روزه انجام دهید. با درمان های گاه به گاه این روش می توانید به مرور زمان جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنید .

همان طور که می دانید این روش نیازی به ایجاد برش و تزریق مواد خارجی ندارد و برای همه افراد در سنین مختلف با هر رنگ پوستی انجام می شود . عوارض ناشی از این فرایند خود به خود از بین می رود . این روش کاملا ایمن است و حتی می توان برای اثر بخشی بیشتر آن را با روش های درمانی دیگر مانند لیزر فرکشنال ترکیب کرد که قطعاً نتایجی عالی و طولانی و مدت به همراه دارد.

این فرآیند برای درمان انواع فرورفتگی ها و ناهمواری های سطح پوست ناشی از جای جوش ، جای زخم و آکنه موثر خواهد بود و همچنین آسیب های ناشی از نور خورشید را از بین می برد.  برخی از شواهد به این نتیجه رسیده اند که این فرایند برای مقابله با هایپرپیگمنتیشن نیز موثر خواهد بود و می تواند لکه های تیره که به سختی قابل درمان است را برطرف کرد و برخی دیگر نیز ادعا می کنند که این روش برای درمان ریزش مو و از بین رفتن طاسی زود رس تاثیرات مثبتی دارد.

از تسهیلات دیگر این روش می توان به درمان افتادگی پوست،  افزایش رنگدانه ها ، کاهش جای زخم و اسکار ، درمان چین و چروک ها اشاره کرد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می شود . متخصصین بر اساس شرایط پوستی و اهداف متقاضیان راهکار های درمانی موثر را پیشنهاد می کنند.

 کاربرد های میکرونیدلینگ

  • کاهش چین و چروک های ریز و عمیق

اولین علت محبوبیت این فرایند زیبایی تحریک پوست برای تولید کلاژن می باشد و از نظر متخصصین این فرایند راهکاری برای کند کردن روند پیری پوست و پیشگیری از شکل گرفتن آن ها خواهد بود.  همچنین با تولید سلول های جدید می تواند به شکل قابل توجهی چین و چروک ها و خطوط سطح پوست را از بین ببرد.

  • از بین بردن زخم های قابل رویت

طبق مطالعات انجام شده در سال ۲۰۰۹ که به تاثیرات این فرآیند پرداخته اند متوجه شدند که این فرایند می تواند با درصد بالایی تاثیرات جوش هایی که بیماران داشته اند را از بین ببرد و با درمان جای جوش پوستی صاف و یکدست به ارمغان داشته باشد.  متخصصین نوع سوزن ها را بر اساس میزان اثر جوش ها تعیین می کنند.

برای عمق های کمتر سوزن ها در عمق ۱.۵ میلی متری پوست نفوذ می کند و برای جوش های عمیق تر سوزن های بلند استفاده می شود که می تواند تا ۳ میلی متر باشد که قطعاً تاثیرات آن را دو برابر خواهد کرد و حتی زخم های جوشی که در زیر پوست نیست وجود دارند را برطرف کرد. این فرآیند نسبت به لیزر قابل تحمل‌ تر،  با دوام‌ تر با عوارض کمتر خواهد بود.

  • درمان آسیب های ناشی از نور خورشید و از بین بردن رنگدانه های پوستی

با توجه به کاربرد های این فرایند زیبایی می توان گفت که افزایش تولید کلاژن در بدن سبب بهبود یافتن ظاهر پوست خواهد شد که نتایجی فراتر از کاهش چین و چروک ها ارائه می دهد.‌ با تحریک کلاژن سازی توسط سوزن های این دستگاه آسیب های ناشی از نور خورشید و تغییر رنگ پوست که به دلیل پلاسما حاصل شده است درمان می‌ شود.

طی مطالعات انجام شده در سال ۲۰۱۵ به این نتیجه رسیده اند که این فرآیند به عنوان درمان قطعی در جهت تغییر رنگ پوست و آفتاب سوختگی شدید کاربرد دارد. معمولاً برای درمان این نوع آسیب پوستی از سوزن های ۱ تا ۱.۵ میلیمتری استفاده می شود . متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس تحقیقات خود و بیماران به این نتیجه رسیدند که افرادی که در فصل های گرم سال مانند تابستان زمان زیادی را در زیر نور خورشید قرار می گیرند پس از چند جلسه می توانند پوستی شفاف و درخشنده داشته باشند.

  • پیشگیری از روند پیری پوست

این فرآیند  زیبایی و درمانی می‌ تواند در کنار نرم کردن پوست و بهبود یافتن آسیب های پوستی،  پوست های شل و افتاده را درمان کند. این فرایند برای خانم ها و آقایانی که سن و سالی از آن ها گذشته است مناسب می باشد . همانطور که می دانید با افزایش سن،  تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد .‌

مطالعات انجام شده در این زمینه به این نتیجه رسیده اند که این فرآیند راهی موثر و مدرن برای جوان سازی،  لیفتینگ و بهبود یافتن زخم های پوست می باشد و به عنوان درمانی ساده و موثر برای پیشگیری از پیری پوست معرفی می شود که با کمترین عوارض نتایجی طولانی مدت به همراه دارد. و برای افرادی که با پیری پوست مواجه هستند رژیم غذایی سالم و مناسب می تواند تاثیرات درمان را افزایش دهد تا پوستی شفاف تر داشته باشند.

  • جمع شدن منافذ باز پوست

میکرونیدلینگ می تواند منافذ باز پوست را جمع کند .شاید تصوری که شما از این روش درمانی در ذهن خود دارید این است که این فرآیند باعث بزرگ شدن منافذ پوست شما نمی شود . در صورتی که یکی از کاربرد ها و مزایای بی‌ نظیر این فرایند جمع شدن منافذ باز  پوست خواهد بود.  فرایند کلاژن سازی در اطراف و درون  منافذ باعث می شود که پوست کشیده و سفت شود و منافذ آن کوچکتر شوند.

  • افزایش تاثیرات محصولات مراقبتی پوست

با این روش شما می توانید ۴ الی ۸ درصد تاثیرات سرم ها و محصولات مراقبتی پوست خود را افزایش دهید که جزء مزایای بی نظیر این فرایند محسوب می‌ شود تا بتواند بهبودی پوست شما را افزایش دهد.  با جذب موثر  دارو های موضعی نتایج عالی حاصل می کنید. با ایجاد حفره های غیر قابل مشاهده بر سطح پوست این بخش از بدن را آماده جذب محصولات خواهید کرد.

البته،  اگر منافذ پوست شما بسته باشد این اتفاق نمی‌ افتد و حفره های ریزی که توسط این دستگاه بر سطح پوست ایجاد می‌ شود به محصولات موضعی اجازه می دهد تا سریع تر و بهتر جذب پوست شود.

  • انجام میکرونیدلینگ برای بخش های مختلف بدن

یکی از شگفت ترین مزایا و کاربرد های این فرایند زیبایی و درمانی این است که این روش  فقط مختص به پوست صورت نیست بلکه می تواند برای پوست سر تا سر بدن نیز مورد استفاده قرار داد و می تواند به ترمیم و بازسازی این نواحی بپردازد. حتی بخش هایی که به دلیل کشیدگی و اثرات آکنه مانند پا ها،  قفسه ، سینه،  کمر و باسن در طی ۴ تا ۶ جلسه بهبودی کامل و زیبایی خاص منجر می شود.

میکرونیدلینگ صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-میکرونیدلینگ صورت

بهترین کاندیدای میکرونیدلینگ چه کسانی هستند ؟

همانطور که در طی این مطلب متوجه شدید مهمترین پروتئین موجود در بدن کلاژن است که می‌ تواند در جهت حفظ بافت های همبند پوست،  عضلات،  تاندون ها غضروف و استخوان ها به ما کمک کند.  این پرتو منحصر به فرد همان چیزی است که می تواند دوست ما را جوان و زیبا نگه دارد.

متاسفانه با افزایش سن و پس از ۲۰ سالگی به طور سالیانه این پروتئین ۱ درصد در بدن کاهش می یابد و کم کم استحکام و قوام پوست کم شده و شاهد چین و چروک ها بر سطح پوست خواهید بود .کسانی که از نظر سلامتی در شرایط مساعدی قرار دارند و روش های خانگی مانند لایه برداری یا درمان های سر پایی پیلینگ و روش های دیگر نتایج موثری برای آن ها به همراه نداشته به طور قطع می‌ توانند کاندیدای مناسبی برای درمان چین و چروک ها جای زخم و انواع آسیب های پوستی خود باشید.

متاسفانه در این روش محدودیت های وجود دارد و برخی افراد نمی توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند که شامل موارد زیر می باشد .

  • خانم های باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ ای پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس که در ماه‌ های اخیر برای درمان از رادیو تراپی استفاده کرده اند.
  • کسانی که سابقه زخم های کلوئیدی ، اسکار پوستی و یا زخم باز دارند.
  • برخی افراد ممکن است نسبت به عملکرد و نحوه انجام این روش احساس ترس و واهمه داشته باشند. در صورتی که روند بهبودی پوست با استفاده از سوزن های ظریفی انجام می شود که بر اساس آسیب های پوستی و اندازه آن تعیین می شود. قطعاً برای زخم های عمیق تر به ترمیم و بهبودی طولانی تری نیاز خواهید داشت.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام این فرایند زیبایی شرایط جسمانی و بدن شما را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط شما،  این روش درمانی را با تخصص و مهارت بالا انجام خواهند داد.

عوارض میکرونیدلینگ چیست ؟

این فرایند زیبایی و درمانی به عنوان روشی ایمن و بی خطر برای جوان سازی پوست معرفی می شود و تا کنون عارضه مبنی بر این که فردی دچار عارضه خاصی شده است گزارش نشده است و مشاهده عوارض احتمالی به ندرت اتفاق می افتد . البته ، برخی از عوارض تا ۷۲ ساعت ممکن است در فرد مشاهده شود و پس از پشت سر گذاشتن این دوره زمانی از بین می رود.  در این بخش از مطلب چند مورد از عوارض جانبی این فرایند به شما معرفی خواهیم کرد.

 همان طور که می دانید این روش زیبایی با استفاده از سوزن های بسیار ظریفی انجام می‌ شود که می‌ تواند لایه درم پوست را تحریک کند و با آسیب دیدگی لایه های سطحی لایه های زیرین سعی می کنند که به ترمیم و بازسازی آن بپردازند.  قطعاً با اعمال این روند درمانی کمی قرمزی و تورم پوست مشکل خاصی به همراه ندارد و نباید باعث ترس و نگرانی شما شود . همچنین متخصصین حرفه ای برای کاهش درد در حین آن این عمل از کرم های مخصوص بی حسی استفاده می کنند. عوارض پس از این فرآیند به قدری نا چیز است که شما پس از سه ساعت می توانید به راحتی آرایش کنید.

  • ایجاد آلرژی در افرادی که به فلزات حساسیت دارند.

حساسیت به فلزات یکی دیگر از عوارض رایج این فرایند است که افرادی که به این نوع آلرژی مبتلا هستند می توانند از این روش استفاده کنند. این حساسیت برای آن ها به شکل های مختلفی بروز می کند که البته به راحتی قابل درمان می باشد. نکته مهم در این زمینه این است که قبل از انجام این فرآیند باید شرایط فرد مورد بررسی و معاینه قرار گیرد.

  • پیگمانتاسیون

این عارضه زمانی اتفاق می افتد که سوزن های ظریفی که مورد استفاده قرار می گیرد به پوست فشار زیادی وارد کند و پس از درمان در معرض نور خورشید قرار بگیرید. در این شرایط پوست شما تیره تر خواهد شد و باید چند عامل دست به دست هم دهد که شما این عارضه را تجربه کنید.  سپس می‌ توانید با استفاده از کرم های ضد آفتاب مناسب با spf بالای ۳۰ این عارضه را تجربه نکنید.

 از عوارض احتمالی این فرایند نیز می‌ توان به مواردی از قبیله کبودی ناحیه درمان،  تبخال زدن،  احساس خارش و سوزش در پوست، جوش زدن،  التهاب موقت و ورم خفیف اشاره کرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

متخصصین در هر یک از خدمات درمانی سعی می‌ کنند شما عزیزان با حداقل عوارض بتوانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید. همه خدمات در این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود.

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است ؟

هزینه ها در این روش زیبایی بر اساس اهداف و کاربرد هایی که شما مورد استفاده قرار می گیرید متفاوت خواهد بود عوامل مختلفی از قبیل وسعت پوست،  ناحیه درمان،  تعداد جلسات،  مهارت پزشک و تعرفه کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  همچنین در برخی مواقع اگر شما این روش زیبایی را با راه کار های درمانی دیگر استفاده کنید قطعا هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است .  پس شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک می‌ توانید با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

مراقبت های قبل از انجام میکرونیدلینگ :

یک هفته قبل از درمان این فرایند زیبایی از محصولاتی که باعث افزایش حساسیت پوست می شود استفاده نکنید که شامل رتینوئید ها ،آنتی‌ بیوتیک‌ ها،  لایه بردار ها و اسید هایی که سبب التهاب و خشک شدن پوست می شود.  مصرف دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود و همچنین دارو های ضد التهابی مانند پروفن،  ادویل و موترین خودداری کنید.

 دو هفته قبل از انجام این فرآیند از لیزر کردن مو های زائد،  استفاده از روش آی پی ال و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آفتاب سوختگی بپرهیزید.

 وکس کردن ، لایه برداری ،استفاده از کرم های موبر و الکترولیز  ممنوع می باشد.

 در روز های قبل از انجام این فرآیند از شیو کردن پوست خود بپرهیزید زیرا سبب افزایش التهاب پوست خواهد شد.

 اگر مستعد تبخال هستید بهتر است چند روز قبل از آغاز روند درمان مصرف داروهای ضد ویروسی را آغاز کنید.

 هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید پوست خود را از هر نوع آلودگی پاک سازی کنید . همچنین از مصرف انواع محصولات آرایشی،  لوسیون ها ، کرم پودر،  ضد آفتاب و غیره استفاده نکنید.

 اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا درگیر بیماری خاصی هستید به پزشک اطلاع دهید.

 قبل از آغاز جلسات این فرآیند مایعات زیادی بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید  و تاثیرات درمان را افزایش دهید.

میکرونیدلینگ صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-میکرونیدلینگ صورت

مراقبت های پس از میکرونیدلینگ :

پس از انجام این فرایند زیبایی به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

 پس از انجام این فرآیند از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید .زیرا ممکن است حاوی مواد سمی باشد که به دلیل منافذ ایجاد شده بر سطح پوست سبب  عوارض جدی خواهد شد.

 از مصرف محصولاتی که حاوی ترکیبات فعال است نیز استفاده نکنید. چون ، ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شود و التهاب پوست را افزایش دهد.

 تا ۲۴ساعت پس از این عمل از آرایش کردن خودداری کنید تا پوستتان به راحتی نفس بکشد و سرعت بهبودی افزایش یابد.

 پس از انجام این فرایند می‌ توانید با استفاده از ماسک های خنک کننده و یا کمپرس سرد التهاب و قرمزی پوست را کاهش دهید .

متخصصین استفاده از سرم های حاوی آنتی اکسیدان را در جهت ترمیم و تسکین دهنده پوست تجویز می کنند.

 پس از ۳ روز از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید زیرا،  همراه با عرق کردن شما ، باکتری ها به پوست نفوذ می‌ کند و باعث واکنش های عفونی خواهد شد .‌

مایعات زیاد بنوشید تا بتوانید سرعت جوان سازی را افزایش دهید و پوستتان تسکین  یابد.

 هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم پوست جلوگیری کنید.

 از فشار دادن،  لمس کردن و ماساژ دادن پوست خودداری کنید .

برای شست و شوی پوست از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

تعداد جلسات میکرونیدلینگ چقدر است ؟

همان طور که می دانید این فرایند زیبایی با اهداف و کاربرد های متفاوتی انجام می‌ شود و با توجه به شرایط پوست،  عمق اسکار ها و میزان آکنه‌ ها تعداد جلسات تعیین خواهد شد.‌ شما پس از پایان اولین جلسه درمان شاهد بهبودی پوست خود خواهید بود.  معمولاً این فرایند در طی ۳ جلسه با فواصل سه تا چهار هفته انجام می شود.

در شرایطی که عمق خطوط چروک کم  باشد متخصصین تعداد جلسات را کاهش می دهند و در غیر این صورت با چین و چروک های عمیق به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت.  اگر همه جلسات را به طور مداوم کامل کنید می توانید به نتایج عالی دست یابید . پس از پشت سر گذاشتن هر جلسه می توانید تاثیرات درمان را مشاهده کنید و شاهد پوستی زیبا و شاداب باشید.

میکرونیدلینگ صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی اراد-میکرونیدلینگ صورت

دوره نقاهت پس از انجام میکرونیدلینگ چقدر است ؟

سه تا چند روز پس از انجام این فرآیند،  شاهد پوست ریزی خواهید بود و احساس خشکی پوست به شما دست می دهد این موضوع به تغییراتی که در سلول های پوست ایجاد می شود مرتبط می باشد.  با مشاهده این عارضه از کندن پوسته ها و دستکاری کردن پوست و یا ماساژ دادن ناحیه درمان بپرهیزید و اجازه دهید تا پوست قبلی شما به طور طبیعی جدا شود .

در این شرایط بهتر است از سرم های حاوی هیالورونیک اسید یا محصولاتی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید تا بتوانید پوست خود را مرطوب نگه دارید. در صورت خشکی بیش از حد پوست هر دو ساعت یکبار مصرف آبرسان ها توصیه می شود . پس از بهبود یافتن التهاب پوست شما می توانید از محصولات مراقبتی استفاده کنید.

متقاضیان در طی چند جلسه می توانند شاهد بهبود یافتن مشکلات پوستی خود باشند. متخصصین بر اساس میزان عوارض،  تعداد جلسات را تعیین می کنند. خوشبختانه این فرایند زیبای جزء روش‌ های غیر جراحی است و پس از انجام آن نیاز به گذراندن دوره نقاهت نمی باشد اما در دوره بهبودی و برطرف شدن عوارض جانبی باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید تا بتوانید به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d9%88-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3/

https://clinicarad.com/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%d8%af%d9%84%db%8c%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d8%b1%d9%87/

نتیجه گیری:

میکرونیدلینگ صورت روشی موثر برای القاء کلاژن از طریق پوست می باشد که در برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ توضیحاتی در مورد آن ارائه شده است و در طی سال های بعد این روش مورد تایید قرار گرفته است که در کنار درمان های اصلی این فرایند در جهت بهبود وضعیت ظاهری پوست نیز طراحی شده است.

برای انجام این فرآیند از یک دسته کوچک استفاده می شود که حاوی سوزن های ظریف است که با تحت تاثیر قرار دادن لایه های پوستی زخم های ظریفی ایجاد می کند که سبب بهبودی سریع مدت درمان انواع آسیب های پوستی خواهد شد. در طی این فرایند در مراحل اول خطوط ریز و چین و چروک های صورت مخصوصاً بخش های حساس صورت مانند اطراف لب ، چشم و ابرو ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به عنوان یک درمان تحریک کننده کلاژن معرفی می شود که برای پوست سر تا سر و بدن مفید خواهد بود .

در این روش با تقویت تولید کلاژن می توان چین و چروک‌ ها و خطوط ظریف را از سطح پوست محکم کند و همچنین باعث استحکام و قوام بافت پوست خواهد شد . خوشبختانه این فرایند زیبایی و درمانی را می توان با روش های دیگر ترکیب کرد .مثلا اگر این روش زیبایی در کنار تزریق پلاسمای غنی شده از پلاکت به کار گرفته شود سبب بهبود یافتن چین و چروک ها، کوچک شدن منافذ پوست، از بین بردن بافت اسکار ، رفع خطوط حاصل از کشیده شدن پوست  و بهبود و کیفیت ظاهری آن خواهد شد.

این فرایند با تزریق فاکتور های رشد به جوان سازی پوست و افزایش سطح تولید کلاژن کمک خواهد کرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست از قبیل هایفوتراپی،  لیزر،  میکرودرم آبریژن،  آر اف ، تزریق بوتاکس،  تزریق ژل،  تزریق چربی و موارد بی شمار دیگر توسط متخصصین حرفه ای و کاربلد ارائه می شود .

پس اگر شما برای جوان سازی ، کوچک کردن منافذ پوست ، درمان ترک های پوستی و همچنین درمان جای زخم جای جوش و اسکار از این فرایند زیبایی استفاده کرده‌اید نظرات خود را در این وب سایت بیان کنید و قطعا ما خوشحال می شویم که در مورد نظرات و تجربه شما از انجام این فرایند زیبایی مطلع شویم.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/xuh8

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.