زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد
می‌توانید برای رفع موهای زائد از لیزر به جای استفاده از روش های سنتی نظیر تیغ بهره ببریم. که علاوه بر عوارض لیزر مو های زائد میتواند دارای مزیت های زیادی باشد.

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر چیست:

لیزر نور و رنگ و طول موج است که با با استفاده از این روش می توان به رفع موهای زائد بدن کمک کرد و باعث تخریب سلولهای سازنده مو شد.
هر قدر مو ضخیم تر و مشکی تر باشد ملالنین بیشتری دارد که نور لیزر می تواند آن را بهتر جذب کند و راحت‌تر از بین ببرد یعنی هر چقدر که پوست روشن تر باشد ملانین کمتری دارد و از انرژی کمتری برای رفع موهای زائد توسط لیزر به کار برده می شود که استفاده از لیزر علاوه بر مزیت هایی که دارد می تواند عوارض لیزر موهای زائد را نیز به دنبال داشته باشد.

چه کسانی می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کند:

همه افراد می توانند از لیزر استفاده کنم ولی بیماری ایده آل بیماری است که پوستی روشن و دارای موهای مشکی و ضخیم باشد تا بهتر و مطلوب تر نتیجه بگیرد و همچنین اختلالات هورمونی نداشته باشد. و باید مزیت ها و عوارض لیزر مو را به طور کامل در نظر گرفته باشند.

عوارض لیزر مو چه چیزهایی می تواند باشد:

به عنوان عوارض لیزر مو سوختگی‌های خفیف لک و عفونت می‌تواند باشد که خیلی کم ممکن است این اتفاق ها پیش بیاید و از عوارض نادر لیزرمو می‌باشد.

مزیت‌های استفاده از لیزر:

از مزیت هایی که می‌توان به آن برای رفع موهای زائد در کنار عوارض لیزر مو نامبرد می‌توانند کاهش تعداد موها و کاهش سرعت رشد موها و نازک شدن موها و همچنین کمرنگ شدن موها بعد از انجام لیزر باشد.

مراقبت قبل از لیزر:

قبل از انجام لیزر باید تحت درمان یک پزشک معالج قرار گرفته شده باشید تا از عوارض لیزر مو و مزیتهای لیزر مو برای شما صحبت شده باشد و همچنین به شما بگوید که نباید قبل از انجام لیزر هیچگونه اپیلاسیون و یا پاکسازی صورت جهت رفع مشکلات پوستی بر روی صورت خود استفاده کنید.

مراقبت بعد از لیزر:

با استفاده از لیزر می توانید به رفع موهای زائد خود کمک شایانی کنید که عوارض لیزر مو می تواند به صورت متعادل باعث سوختگی پوست صورت شود که اینها از عوارض نادر و خیلی کم در استفاده از لیزر می باشد که بعد از انجام لیزر سعی کنید از مراقبت های پوست که باعث حساس شدن پوست می‌شود و همچنین امکان وجود مواد الکلی در آنها است خودداری کنید و از قرار گرفتن در زیره نور آفتاب نیز خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش لیزر برای رفع موهای زائد می تواند بستگی به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای رفع موهای زائد برای شما در نظر میگیرد دارد

نتیجه:

برای رفع موهای زائد با لیزر به دنبال عوارض لیزر مو می توان گفت که اگر این درمان را تحت درمان یک متخصص و مجرب و با تجربه انجام ندهید ممکن است باعث سوختگی و مشکلات لک بر روی پوست صورت شما شود
که شما می‌توانید برای جلوگیری از عوارض لیزر مو که سوختگی های نادر و لکه های به وجود آمده بر روی پوست صورت می باشد کلینیک بین المللی و را تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده را انتخاب کنید و از نتایج فوق‌العاده این درمان بر روی پوست صورت خود توسط این دکتر با تجربه و سوابق کاری بالا برخوردار شد.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت در مشاوره شدن با کلینیک بین‌المللی و قراداد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/or4p
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/d9gf
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.