زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل زیبایی بینی گوشتی

به دلیل تاثیرات بی نظیر عمل زیبایی بینی بر چهره و رفع مشکلات تنفسی امروزه این عمل محبوبیت زیادی پیدا کرده است و توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  اما سوالی که در ذهن متقاضیان وجود دارد این است که این عمل بر کدام نوع بینی تاثیرات بهتری خواهد داشت ؟

 بینی در دو نوع می باشد که به بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شود.  عمل زیبایی بینی در هر دو نوع بینی انجام می شود اما باید در این زمینه با متخصصین و جراحان حرفه ای مشورت کنید.

مهم ترین موضوع در انجام عمل زیبایی بینی مراجعه به متخصصین  با تجربه و حرفه ای می باشد تا شما بتوانید به نتایج رضایت بخشی دست یابید . متخصصین در لحظه اول متوجه مشکلات و معایب بینی شما خواهند شد و با بررسی شرایط جسمانی شما تشخیص  خواهد داد که عمل جراحی برای شما مناسب است یا خیر !! پس شما باید قبل از انجام این عمل به توانمندی و مهارت پزشک خود مطمئن شوید.

متخصصین در جلسه مشاوره موارد ی از قبیل نوع بینی،  جنس پوست و مشکلات ساختاری،  مشکلات تیغه بینی و انتظارات شما را مورد بررسی قرار می دهند.  اگر شما از بینی گوشتی برخور دار باشید ساختمان بینی شما دارای استخوان یا غضروفی بسیار ظریف است  که پوستی ضخیم و غده های چربی زیادی دارد.   بینی های گوشتی نیز به دو دسته تقسیم می شوند بینی های معمولی و بینی هایی که از پوست ضخیم برخوردار است.

 متخصصین بر اساس جنس پوست بینی عمل آن را از بینی استخوانی سخت تر و فنی تر می دانند و معمولاً در برخی مواقع توصیه می کنند که روش های غیر جراحی مانند پلاسما جت را انجام دهید.  به دلیل اهمیت این موضوع ما توضیحاتی در مورد بینی های گوشتی برای شما ارائه می دهیم  پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

آیا بینی گوشتی پس از عمل زیبایی به شکل قبل باز می گردد ؟؟

شاید اولین نگرانی متقاضیانی که بینی گوشتی دارند این است که  پس از عمل زیبایی مجدداً حالت بینی آن ها به شکل باز می گردد.  در گذشته به دلیل سنتی بودن این عمل شکل بینی پس از جراحی دچار تغییر می شد اما امروزه با تکنیک ها و متد های جدید معمولاً این حادثه پیش نمی آید و ریسک آن کمتر شده است .

اما متخصصین این جراحی را بسیار سخت می دانند.  ممکن است پزشک  تشخیص دهد که برای نازک کردن بینی شما باید چربی های زیر بینی حذف شود و در صورت بی دقتی و برداشتن بیش از اندازه چربی ها همچنین اختلال در خون رسانی نوک بینی عوارض بسیار بدی به دنبال خواهد داشت.

بنابراین در این زمینه باید مورد معاینه پزشک قرار گیرید.  در عمل زیبایی بینی  گوشتی بیشتر متخصصین مراحل جراحی را بر پره های بینی متمرکز می کنند زیرا،  پس از عمل ، مجدداً سر بینی کمی به سمت پایین متمایل می شود.  البته ، این تغییرات در شش ماهه اول پس از جراحی اتفاق می افتد.  عوارضی از قبیل تورم و کبودی نیز در بینی های گوشتی پس از جراحی  بیشتر از بینی های استخوانی است و متقاضیان باید دوره طولانی مدتی را در  منزل به استراحت بپردازند و روند بهبودی بسیار کند است.

در این شرایط بهتر است که شما به جای عمل جراحی بینی از تکنیک بی نظیر پلاسما جت استفاده کنید.  در ادامه مطلب شما را با این تکنیک زیبایی و نتایج بی نظیر آن بر بینی آشنا خواهیم کرد اما  قبل از آن بهتر است که با ویژگی های بینی های گوشتی آشنا شوید.

انواع جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی با تکنیک های مختلفی مورد جراحی قرار می گیرد که شامل جراحی باز  و بسته خواهد بود.

 در جراحی باز متخصصین با برش های عمیق تری در زیر نوک بینی و بین دو سوراخ راحت‌ تر به ساختار بینی دسترسی دارند و برای تغییرات وسیع بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  در جراحی بسته برش ها در داخل سوراخ بینی ایجاد خواهد شد متخصصین از این تکنیک زمانی استفاده می کنند که بخواهند تغییرات کوچک و جزئی بر روی بینی انجام دهند.

از  مزایای این روش می‌ توان به عدم ایجاد جای زخم و جای بخیه بر سطح بینی اشاره کرد. هر کدام از جراحی ها بر حسب آناتومی بینی زیبا جویان و فرم مورد نظر انتخاب می شود.

بینی گوشتی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-بینی گوشتی

ویژگی های بینی گوشتی

به طور کلی بینی های گوشتی پوستی ضخیم دارند و از لحاظ غضروف و استخوان، ضعیف تر از بینی های استخوانی می باشند. میزان ضخامت این نوع بینی در افراد مختلف و نژاد ها کاملاً متفاوت است از دیگر ویژگی بینی های گوشتی می توان به تعداد زیاد غدد چربی در نوک بینی اشاره کرد که پوست بینی را همیشه چرب و براق می کند.

نشانه های دیگر بینی های گوشتی این است که دارای نوکی پهن و بزرگ هستند و زمانی که از سمت پایین  به ببینی نگاه می کنیم حالتی ذوزنقه و یا نیم دایره دارد.  پوست قسمت بالایی بینی نازک تر از قسمت های پایینی بینی است به همین دلیل غضروف های این نوع بینی را غیر قابل لمس و پیشانی می دانند.  پس به دلیل ضخامت بیش از حد بینی،  نوک بینی افتاده و پهن مشاهده می شود.

به طور کلی از نشانه ها و ویژگی های بینی های گوشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوک بینی افتاده
  • نوک بینی پهن و بزرگ
  • غضروف،  استخوان و ساختار بسیار ضعیف
  • پوست ضخیم و براق
  • دارای غدد فراوان در نوک بینی

پلاسما جت بینی چیست ؟

پلاسمای گازی یونیزه شده است که حرارت بالایی دارد و در جهت بهبود زخم ها  پزشکی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. همچنین این تکنیک برای عمل های زیبایی کاربرد دارد و برای فرم دهی و زیبا سازی بینی گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد حتی  می توان با کمک آن به اصلاح نتایج عمل جراحی پرداخت.

در پلاسما جت بینی، انرژی پلاسما با استفاده از دستگاه مخصوصی به نقاط مختلف بینی تابانده خواهد شد که نقاطی با فاصله نیم میلی متر در ناحیه بینی ایجاد می شود. با نفوذ پلاسما لایه های زیرین پوست و چربی های اضافه سوزانده می شود و سبب جمع شدن و لیفت بینی گوشتی خواهد شد و فرم آن را به شکل دلخواه تغییر می دهد.

نقاطی که به دلیل نفوذ پلاسما بر بینی ایجاد می شود پس از چند روز برطرف می شود و  در ساخت تولید کلاژن و درمان آسیب های پوستی کمک می کند . همچنین این مسئله در انقباض پوست و فرم دهی به بینی تاثیرگذار می باشد.  این فرایند زیبایی در کلینیک های معتبر و توسط پزشکان با تجربه انجام می شود.

مراحل انجام پلاسما جت بینی گوشتی

مراحل انجام پلاسما جت بر عکس عمل جراحی با بی حسی و به صورت سرپایی انجام می شود . در حین انجام این عمل متقاضیان دردی احساس نمی کنند همچنین محل تابش پلاسما با استفاده از کرم های بی حسی،  بی حس خواهد شد.

پلاسما به نقاط مختلف به بینی تابانده خواهد شد با این هدف نقاط ریزی بر بینی ایجاد می شود و ناحیه تابش متفاوت است.  پلاسما جت بینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از آن می توان فعالیت های روزانه را آغاز کرد.

کاندیدای مناسب پلاسما جت بینی گوشتی چه کسانی هستند ؟

مهم ترین موضوع در انجام پلاسما جت بینی سلامت عمومی و جسمانی بدن است پس  کسانی که درگیر بیماری هایی از قبیل خود ایمنی، صرع و سرطان هستند یا با مشکلات انعقاد خون مواجه هستند نمی‌ توانند برای این عمل اقدام کنند.

 افرادی که درگیر بیماری های   غدد هستند نمی توانند از این روش برای فرم دهی بینی خود استفاده کنند.

 افرادی که در قلب خود باتری دارند،  خانم های باردار و شیرده باید از این عمل خودداری کنند . اگر چه تا کنون مضرات این عمل برای جنین ثابت نشده است اما متخصصین برای اطمینان بیشتر از انجام پلاسما جت در دوران بارداری و شیردهی خودداری می کنند.

پلاسما جت برای افراد زیر ۱۸ سال نیز انجام نمی‌ شود زیرا فرم بینی آن ها به طور ثابت شکل نگرفته است و پس از پلاسما جت نمی توانند نتایج مطلوبی حاصل کنند.

همچنین به دلیل عدم تعادل هورمون ها در این سنین ممکن است پس از پلاسما جت نتایج آن تغییر کند.  همچنین برای کسانی که در سنین بالا قرار دارند استفاده از این روش کارساز نخواهد بود زیرا پوست آن ها حالت ارتجاعی خود را از دست داده و تابش انرژی پلاسما تاثیری بر لیفت و کشیدگی پوست بینی آن ها نخواهد داشت.

به جز محدودیت هایی که بیان شد هر فردی که دارای بینی نا متقارنی است و یا از فرم بینی خود رضایت ندارد می تواند با کمک روش غیر تهاجمی پلاسما جت به اصلاح فرم بینی خود بپردازد.

همچنین این  روش را می توان  راه کاری موثر برای اصلاح بینی هایی دانست که از نتیجه عمل جراحی رضایت ندارند و در صورتی که بینی افراد به دلیل ژنتیک یا افزایش سن فرم نا مناسبی پیدا کرده است پلاسما جت بینی  می تواند به آن ها کمک کند.

مزایا و کاربرد های پلاسما جت بینی :

پلاسما جت یکی از روش‌ های غیر تهاجمی است و برخلاف عمل جراحی هیچ برش خونریزی و بخیه بر سطح بینی ایجاد نمی شود.

  در این روش از دستگاه های پیشرفته استفاده می‌ شود و آسیبی به لایه ها و بافت های پوست بینی وارد نخواهد شد.

  این عمل در طی چند جلسه کوتاه و در زمان محدودی انجام خواهد شد و پس از انجام پلاسما جت ، نیاز به دوره نقاهت و بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

 عوارض ناشی از این عمل بسیار خفیف و نا چیز است و در طی چند روز بر طرف خواهد شد .

با انجام پلاسما جت پوست بینی لیفت و کشیده می‌ شود و برای بینی گوشتی  بسیار مناسب است و دیگر نگران افتادگی نوک بینی نخواهید بود.

 هزینه فرایند پلاسما جت نسبت به عمل جراحی بسیار مناسب است و برای کسانی پیشنهاد می شود که توانایی پرداخت هزینه عمل زیبایی بینی را ندارند.

 پلاسما جت در جهت کند کردن فعالیت غدد موجود در نوک بینی تاثیر گذار است بنابراین براقی و چربی پوست بینی را نیز درمان خواهد کرد.

کاربرد ها

  • متقارن شدن بینی
  • لیفت  و سفت شدن بینی
  • جمع شدن پره های باز بینی
  • کاهش و تنظیم فعالیت غدد چربی در پوست نوک بینی
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • تغییر فرم بینی به شکل دلخواه
  • جوان سازی پوست بینی
  •  درمان مشکلات تنفسی

عوارض و معایب پلاسما جت بینی گوشتی چیست ؟

پلاسما جت جزء  روش های کم عارضه و مناسب برای زیبا سازی فرم بینی می باشد که پس از انجام این عمل شما شاهد عوارض جدی و خطرناک نخواهید بود . پلاسما جت عملی بی‌ درد سر می باشد.  از عوارض رایج این تکنیک زیبایی می توان با کمی تورم،  کبودی،  قرمزی و التهاب در بینی اشاره کرد که در طی چند روز بر طرف می شود.

یکی از نگرانی های افراد در حین انجام پلاسما جت باقی ماندن جای زخم بر بینی می باشد زخم های ظریفی که در این ناحیه مشاهده می‌ شود به دلیل تابش انرژی پلاسما خواهد بود این عوارض کاملاً طبیعی است و در طی چند روز برطرف می شود و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

در صورت دستکاری کردن و یا کندن زخم ها ممکن است  جای زخم آن مشاهده شود. یکی از نگرانی های دیگر متقاضیان در این روش سوختن پوست و باقی ماندن جای سوختگی می باشد . این روش با از بین بردن لایه ها ،پوست و چربی های اضافه  انجام می شود و نگرانی که متقاضیان دارند کاملاً طبیعی است.

اما طبق شواهد به دست آمده پس از انجام پلاسما جت هیچ جای سوختگی در بینی مشاهده نخواهد شد زیرا پلاسما لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و آن ها را تبخیر می‌ کند و هیچ سوختگی در سطح پوست بینی ایجاد نخواهد شد.

اکثر افراد تصور می کنند که پلاسما جت  در تنفس ایجاد اختلال خواهد کرد در صورتی که این فرایند هیچ تاثیری بر سیستم تنفسی نخواهد داشت و فقط لایه های زیرین پوست را درگیر می کند . پس احتمال آسیب دیدگی دستگاه تنفسی بسیار پایین است.  البته در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر و انجام پلاسما جت توسط افراد کم تجربه ممکن است این بخش از بینی نیز دچار آسیب شود.

بینی گوشتی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-بینی گوشتی

از عوارض احتمالی پلاسما جت می توان به

  • زخم های عمیق در پوست
  • عفونت
  • تغییر کردن رنگ پوست
  • ایجاد لک بر سطح پوست بینی

اشاره کرد. این عوارض به دلیل انتخاب پزشک کم تجربه و غیر حرفه ای اتفاق می افتد و ممکن است عوارض ناشی از آن تا مدت های طولانی با آن ها همراه باشد.  پس قبل از این که بخواهید برای اصلاح فرم بینی خود از تکنیک بی نظیر پلاسماجت استفاده کنید باید از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی بینی،  بدون جراحی از قبیل تزریق ژل،  تزریق چربی،  لیفت با نخ و پلاسما جت انجام می شود و زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج را در این زمینه حاصل کنند.

هزینه پلاسما جت بینی گوشتی چقدر است ؟

قطعا هزینه پلاسما جت بینی  نسبت به عمل جراحی بسیار کم تر است زیرا شما هزینه ای برای بستری شدن،  مراقبت های ویژه و اتاق عمل پرداخت نخواهید کرد.  هزینه پلاسما جت در هر کلینیک و شهر متفاوت می باشد.  عوامل از قبیل

  • دستمزد پزشک
  • محل جغرافیایی کلینیک
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • ابزار و وسیله های مورد استفاده
  • تعداد جلسات درمان
  • نوع بینی

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . یکی از موضوعات مهم در هزینه ها، تعداد جلسات خواهد بود متخصصین ممکن است قبل از انجام پلاسما جت آزمایش ها لازم را تجویز کنند که باید به لیست هزینه های خود اضافه کنید.  نوع دستگاه پلاسما جت ممکن است هزینه های درمان را دچار تغییر کند.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه انواع خدمات درمانی و زیبایی با تخفیفات ویژه و با تعرفه معقول و استاندارد ارائه می شود. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از پلاسما جت بینی گوشتی :

در جلسه مشاوره شرکت کنید و در مورد فرم بینی مورد دلخواه خود و مشکلات آن با پزشک گفت و گو کنید. و  هر سوالی در ذهن دارید بدون تعارف و ترس از پزشک بپرسید .

حتی می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید.  متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل و بعد از پلاسما جت بینی در اختیار شما قرار می دهند که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد.

اگر به بیماری خاصی مانند آنفولانزا یا سرما خوردگی مبتلا شده اید باید تا زمان بهبودی کامل انجام این فرآیند را به تعویق بیندازید.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتماً پزشک را مطلع کنید.

 اگر قبلاً در ناحیه بینی با شکستگی مواجه شده اید یا ایمپلنت فلزی در این ناحیه دارید حتما از پزشک را با خبر کنید.

 اگر قبلاً  عمل جراحی غیر زیبایی مانند درمان پولیپ یا انحراف بینی انجام داده اید پزشک را مطلع کنید.

 دو هفته قبل از انجام پلاسما جت بینی، باید مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.

 اگر با بیماری ها و حساسیت‌ های پوستی مواجه هستید به پزشک اطلاع دهید.

 اگر پوست آفتاب سوخته ای دارید تا بهبودی کامل پوست صبر کنید.

 از اپیلاسیون و لایه بردای پوست بینی خودداری کنید.

 چند روز قبل از انجام پلاسما جت مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.

مراقبت های پس از پلاسما جت بینی گوشتی :

در حدود یک هفته پس از انجام پلاسما جت بینی به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از خانه پوست بینی خود را حتماً با ضد آفتاب بپوشانید.

 تا یک هفته از محصولات آرایشی و لایه بردار ها استفاده نکنید.

 تا یک هفته تا می توانید از رفتن به حمام خودداری کنید و از مواد شوینده استفاده نکنید.

 تا بهبودی کامل پوست بینی از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و گرفتن دوش آب گرم با فشار بالا بپرهیزید.

 از خاراندن، دستکاری کردن و مالیدن بینی بپرهیزید.

 از کندن زخم های ایجاد شده بر سطح بینی خود داری کنید.

 از رفتن به مکان های پر گرد و غبار و آلوده خودداری کنید.

 در صورت تجویز داروی پزشک حتماً به موقع و با دوز معین مصرف کنید .

در صورت طولانی شدن عوارض و شدت یافتن آن ها حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 تا چند روز از خم شدن و جا به جا کردن اشیای سنگین بپرهیزید.

اثرات و نتایج :

نتایج پلاسما جت بینی گوشتی قطعاً همانند عمل زیبایی جراحی،  دائمی نمی باشد اما اگر شما به توصیه های پزشک به خوبی گوش فرا دهید نتایج آن تا سال ها با شما همراه می باشد.

به طور دقیق نتایج پلاسما جت دو تا سه سال می باشد که می توان برای ترمیم مجدد و افزایش دوره ماندگاری این عمل را مجدداً تکرار کرد. البته، این موضوع به فرم نوع بینی شما بستگی دارد . پس توصیه می شود که نکات ارائه شده را به خوبی رعایت کنید.

 عواملی از قبیل سبک زندگی،  مهارت پزشک و  تکنولوژی دستگاه پلاسما جت زمان ماندگاری درمان را افزایش خواهد داد.

نتایج حاصل از این عمل تا حدودی بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود اما به طول دلیل تورم و التهاب ایجاد شده نتایج قطعی در حدود یک ماه حاصل می شود.  در این مدت کم کم عوارض ناشی از درمان از بین می‌ رود و نتایج بینی تثبیت خواهد شد و فرمی زیبا و طبیعی در بینی شما ایجاد می شود.

همان طور که گفتیم نتایج درمان به نوع بینی و پوست آن بستگی دارد.  معمولاً نتایج این روش در بینی های گوشتی نتایج بهتری دارد زیرا با جمع کردن لایه های زیرین پوست فرمی طبیعی و زیبا به بینی خواهد داد .

اما نمی تواند فرم بینی استخوانی را تغییر دهد. بنابراین اگر بینی شما استخوانی است و می خواهید قوز بینی خود را برطرف کنید باید از پزشک بخواهید که راهکار های درمانی دیگر مانند تزریق ژل را برای شما انجام دهد.

دوره نقاهت پس از پلاسما جت بینی گوشتی چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم پلاسما جت جزء روش های کم تهاجم می  باشد و قطعاً عوارض آن نسبت به عمل جراحی بسیار کم است زیرا،  در این روش هیچ نیازی به ایجاد برش و بخیه در بینی نخواهد بود و فرم بینی با استفاده از تابش  انرژی پلاسما تغییر می کند.

با تابش انرژی پلاسما به لایه های پوست،  چربی ها و بافت های اضافه سوزانده می شود و فرم بینی جمع تر خواهد شد. نقاط کوچکی که پس از درمان با فاصله ۵/. میلی متر بر پوست بینی ایجاد می شود که در طی چند روز برطرف خواهد شد.  در دوره بهبودی سعی کنید از دست کاری کردن نقاط و زخم های ایجاد شده خودداری کنید چون،  ممکن است جای آن ها بر پوست باقی بماند.

در دوره بهبودی پوست بینی نسبت به اشعه نور خورشید بسیار حساس است.  هنگام خارج شدن از منزل حتماً پوست بینی خود را با کرم های ضد آفتاب پوشش دهید.  بهتر است تا چند روز از شست و شوی پوست بینی خود داری کنید و از مواد شوینده استفاده نکنید. تا روند بهبودی پوست سریع تر طی  شود .

متقاضیان پس از انجام پلاسما جت می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند و نیاز به دوره نقاهت نخواهند داشت . عوارض ناشی از این عمل در طی چند روز بر طرف می‌ شود و کم‌ کم تاثیرات و نتایج درمان و فرم بینی قابل مشاهده می باشد.

تعداد جلسات پلاسما جت بینی گوشتی چقدر است ؟

در جلسه مشاوره متخصصین توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام عمل،  عوارض و مراقبت های قبل و پس از آن برای شما ارائه می دهد تا شما بتوانید نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل کنید. همچنین متخصصین تعداد جلسات را بر حسب فرم بینی و آسیب های این ناحیه تعیین می کنند.

معمولاً برای بینی های گوشتی دو تا سه جلسه پلاسما جت با فواصل یک ماهه در نظر گرفته می شود. در هر جلسه شما می‌ توانید به نتایج مطلوبی دست یابید. لیفت بینی با پلاسما جت در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد در صورتی که اگر، بخواهید یک عمل جراحی بسیار ساده در بینی خود انجام دهید.

حداقل دو تا سه ساعت باید در اتاق عمل بمانید و دوره نقاهت و بهبودی طولانی مدتی را سپری کنید.  همچنین بینی های گوشتی به دلیل ویژگی های خاص آن، ممکن است  نتایج مناسب و رضایت بخشی پس از جراحی حاصل نشود.  در برخی مواقع متخصصین فرایند پلاسما جت را برای اصلاح مشکلات بینی پس از جراحی پیشنهاد می کنند تا فرم بینی به شکل دلخواه تبدیل شود.

لیفت بینی گوشتی با نخ

امروزه روش های روش های غیر جراحی برای فرم دهی به بینی محبوبیت بالایی پیدا کرده است. زیرا ، در این روش ها دیگر عوارض پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد  همچنین نتایج حاصل از جراحی برای بینی های گوشتی قابل پیش بینی نمی باشد.  یکی از راه کار های رایج برای فرم دهی به بینی های گوشتی استفاده از نخ های مخصوصی به نام PDO می باشد.

در این روش متخصصین افتادگی نوک بینی  گوشتی را از بین می برند  و با بالا کشیدن نوک بینی  فرم بینی را تغییر می دهند.  نخ هایی که   در این روش مورد استفاده قرار می گیرد سازگاری بالایی با بدن دارد و به مرور زمان در بدن جذب می شوند پس نتایج دائمی ندارد .

ماندگاری این نخ ها در حدود ۱ تا ۳ سال می باشد و پس از پایان تاثیرات آن قابل تمدید خواهد بود. جای گذاری نخ ها  هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت  هزینه آن نسبت به عمل جراحی بینی مناسب تر است . در این روش مراحل درمان با بی حسی موضعی سپری خواهد شد و به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد . متخصصین با کمک نخ بینی های پهن و گوشتی را کوچک تر  و جمع خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%88-%db%8c%d8%a7-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d9%82%d9%88%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری :

خوشبختانه امروزه متخصصین زیبایی در زمینه جراحی و انواع تکنیک های غیر جراحی تجربه و مهارت بالایی کسب کرده اند و متخصصین به راحتی می توانند نوع بینی شما را تشخیص دهند . بینی گوشتی پوستی ضخیم،  منافذی باز و غدد چربی فراوانی دارد و ساختار داخلی آن دارای غضروف و استخوانی بسیار ظریف است. در این نوع بینی معمولاً پره ها باز و بینی پهن مشاهده می شود.

اگر شما با ویژگی های بیان شده مواجه هستید دارای بینی گوشتی هستید . اگر می خواهید برای رفع مشکلات ظاهری بینی خود اقدام کنید باید از متخصصین مجرب و حرفه‌ ای کمک بگیرید تا بتوانید به مدل مورد نظر بینی خود دست یابید.  به دلیل عوارض طولانی مدت پس از عمل جراحی، افتادگی نوک بینی پس از عمل و بازگشت احتمالی فرم بینی به حالت قبل متخصصین فرایند پلاسما جت بینی را راه کاری موثر برای اصلاح فرم بینی های گوشتی می دانند.

در این روش با انرژی پلاسما چربی ها و بافت ها همچنین پوست بینی سوزانده می شود و فرم بینی زیبا و رضایت بخش می شود.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر در زمینه زیبایی پوست و مو می باشد.  در این کلینیک متخصصین با تکیه بر علم و دانش فراوان و پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی  مختلف،  خدمات درمانی و زیبایی زیادی برای  شما ارائه می دهند. پلاسما جت بینی می تواند زیبایی بینی شما را چندین برابر کند و تناسب خاصی در اجزای صورت شما حاصل کند. پس بهتر است که به جای عمل های خطرناک جراحی، روش های غیر تهاجمی را جایگزین کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت بینی با روش های غیر جراحی از قبیل پلاسما جت، لیفت با نخ،  تزریق ژل و تزریق چربی انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند نتایجی عالی حاصل کنند. متخصصین هر کدام از این روش ها را بر اساس مشکلات ظاهری بینی ، اهداف متقاضیان و شرایط بدنی آن ها پیشنهاد خواهند کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/tf9s

لینک آپارات:https://aparat.com/v/Qndoa

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/LAshWCzq

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.