زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عمل زیبایی بزرگ کردن چشم

عمل زیبایی بزرگ کردن چشم

داشتن ظاهری زیبا و همچنین چشمان بزرگ برای یک عده از افراد می تواند یک مزیت باشد. که به دنبال چشم های درشت می توان از عمل زیبایی بزرگ کردن چشم بهره بود.

چه دلایلی برای انجام عمل زیبایی بزرگ کردن چشم وجود دارد:

دلایلی که می‌تواند برای عمل زیبایی بزرگ‌کردن چشم از آنها استفاده کرد. برای افرادی است که ساختار چشم و پلک های آنها کوچک هستند و می‌خواهند با استفاده از روش جراحی به بزرگ کردن چشم های خودشان با رفع چین خوردگی های پلک باعث شوند تا چشم ها نرمال و طبیعی تر و درشت تر بدون حالت افتادگی و پف کردگی داشته باشند.

چه درمان هایی میتوان برای عمل زیبایی بزرگ کردن چشم استفاده کرد:

برای عمل زیبایی بزرگ کردن چشم می توان از روش جراحی اپی کانتال چشم بهره برده با استفاده از این روش با برداشتن چین و چروک اضافه و همچنین افتادگی پلک و رفع پوست پلک بالا و کوتاه کردن پلک و همچنین رفع پف پلک باعث می‌شود تا چشمها حالت نرمال و طبیعی داشته باشد و به درشت تر کردن چشم ها کمک شایانی می توان با استفاده از روش اپی کانتال کرد.

چه افرادی می توانند از این روش استفاده کنند:

افرادی که ساختار چشم آن ها کوچک از و یا وراثتی هستند و همچنین پوست پلک که بالای آنها کوتاه‌تر از می توانند از این روش برای رفع مشکلات و بزرگتر کردن و عمل زیبایی بزرگ کردن چشم بهره ببرند.

مزیت های استفاده از روش اپی کانتال برای جراحی عمل زیبایی بزرگ کردن چشم:

برای عمل زیبایی‌بزرگ کردن چشم با استفاده از اپی کانتال می توانید برای نتیجه های بهتر و درخشنده تریک می خواهید بگیرید این روش را با استفاده از روش بلفاروپلاستی انجام دهید تا باعث شود چین و چروکی داخلی پلک نیز برداشته شود و باعث شود تا چشم های شما حالت درست در و قشنگ تری به خود بگیرد.

مراقبت های قبل از انجام روش اپی کانتال:

قبل از انجام عمل زیبایی‌بزرگ کردن چشم توسط ابی کانتال حتماً باید یک پزشک متخصص را برای انجام این روش در نظر بگیرید و به پزشک مورد نظر اعتماد داشته باشید و نسبت به نتایج عمل نگاه واقع بینانه ای داشته باشید و همچنین طبق دستور پزشک خودتان اگر داری خاصی به شما پیشنهاد داده مصرف کنید و از مصرف داروهای دیگر خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام روش اپی کانتال:

برای انجام جراحی عمل زیبایی‌بزرگ کردن چشم توسط ابی کانتار باید بعد از انجام این روش برای رفع کبودی و ورم سر خود را در چند روزه نخست بالا نگه دارید و به هنگام خواب چند بالش زیر سر خود قرار دهید و میتوانید به صورت غیر مستقیم برای رفع ورم و کبودی حدود ۱۰ دقیقه کمپرس یخ بر روی محل های مورد نظر قرار دهید و تا سه روز حمام نروید و تا چند هفته از فعالیت های سنگین خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام عمل زیبایی بزرگ کردن چشم توسط روش اپی کانتال بستگی به حق الزحمه پزشک معالج و همچنین انتخاب کلینیکمورد نظر برای انجام این روش ها می باشد.

نتیجه:

برای داشتن چشم هایی درشت و زیبا می توانید از عمل زیبایی بزرگ کردن چشم توسط روش جراحی اپی کانتال بهره ببرید که با استفاده از این روش می‌توانید به رفع افتادگی پلک و چین و چروک و پف چشم ها و همچنین درشت تر شدن چشمهای خودتان نیز بهره مند شوید شما می توانید روش ابی کانتار را تحت درمان جنابه دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید و از خدمات فوق العاده این روش توسط این دکتر با تجربه و سوابق بالا نیز بهره مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت به همچنین مشاوره شدن توسط کارشناسان کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/v2xf

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.