زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عمل بزرگ کردن چشم خانم ها

عمل بزرگ کردن چشم خانم ها

عمل بزرگ کردن چشم در خانم ها بسیار رایج شده است .در عمل کانتوپلاستی یا همان عمل بزرگتر کردن چشم ها فرم گوشه ی چشم ها و افتادگی پلک ها برطرف میشود.عمل بزرگ کردن چشم خانم ها در کشور هایی که چشمانی ریز دارند طرفداران زیادی دارد.

دلایل انجام عمل بزرگ کردن چشم در خانم ها

انجام دادن این عمل دلیل نمیخواهد.بعضی از افراد بخصوص خانم ها از فرم چشمان خود ناراضی اند.انجام دادن این عمل باعث بازگشت اعتماد به نفس میشود.

انواع روش ها برای بزرگ کردن چشم در خانم ها

برای بزرگ تر کردن چشم در خانم ها روش های زیادی وجود دارد از جمله انها میتوان به کانتوپلاستی،بلفاروپلاستی پلک بالا و بلفاروپلاستی پلک پایین اشاره کرد.

روش کانتوپلاستی

در این روش به این گونه است که گوشه ی داخلی چشم را اصلاح و جراحی میکنند.یعنی عضلاتی که مربوط به پلک بالا و پایین هستند،را سفت میکنند.سفت کردن عضلات باعث میشود که چشم خوشش فرم تر شود.در داخل چشم ها نیز شکافت ایجاد میشود.که با انجام این کار چشم ظاهری گربه ای را به خود میگیرد.

چه افرادی کاندید مناسبی برای عمل بزرگ کردن چشم ها یا کانتوپلاستی هستند؟

کسانی که پلکی افتاده دارند و همچنین افرادی که چشمان انها ریز و کوچک است و چشمانشان نیز نیز فاصله ی زیادی با یکدیگر دارند کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستند.

انجام دادن کانتوپلاستی برای این عارضه چه کاربردی دارد ؟

انجام دادن این روش درمان چون برش ها در داخل چشم ها صورت میگیردبنابراین اسکار و جای زخمی باقی نمیماند.همچنین با انجام دادن این عمل فرد چشمانی زیبا و کشیده را تجربه میکند.

مراقبت های قبل ازانجام کانتوپلاستی برای انجام عمل بزرگ کردن چشم خانم ها

قبل از انجام عمل ابتدا با پزشک خود یک جلسه را با عنوان مشاوره داشته باشید.از مصرف الکل دخانیات خودداری کنید.ازداروهای رقیق کننده تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید.انجام دادن این کارها باعث میشود که نتیجه ی نهایی به بهترین نحو باشد.

مراقبت های بعد از انجام کانتوپلاستی برای انجام عمل بزرگ کردن چشم خانم ها

بعد از عمل خم نشوید.سرخود را بالا بگیرید.چشمان خود را ماساژ ندهید.ازدستکاری کردن چشم ها خودداری کنید.تا دو هفته بعد از درمان از انجام دادن فعالیت های سنگین ورزشی پرهیز کنید.تا زمان برداشتن بخیه ها از وسایل ارایشی استفاده نکنید.درصورتی که پزشک انتی بیوتیک برای شما تجویز کرد از انها استفاده کنید و انها را قطع نکنید تا دچار عفونت نشوید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی این عمل  بستگی به جراح و کلینیک و همچنین موارد دیگر دارد.در کلینیک بین المللی اراد ، هرروزه طرح های تخفیفاتی به مراجعین ارائه میشود.علاوه بر این مشاوره ی زیبایی نیز در این کلینیک رایگان است.

نتیجه

عمل بزرگ کردن چشم خانم ها بخصوص در کشورهای که اکثریت چشمانی ریز و با فاصله دارند رایج شده است.انجام دادن این عمل برای افرادی مناسب است که چشمانی ریز و نزدیک بهم را دارند.هزینه ی انجام این عمل بستگی به کلینک مربوطه و جراح دارد.
در کیلینیک بین المللی اراد زیباجویان بسیاری را در سراسر ایران و همچنین خارج از کشور دارد.تمامی این افراد از عملکرد پزشک این کلینیک جناب دکتر علیزاده و همچنین پرسنل این کلینیک رضایت کامل را داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/j9mh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.