زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

علل ریزش موی سکه ایی

علل ریزش موی سکه ایی

موها نقش بسزایی در زیبایی و اعتماد به نفس ما دارند. اما در روی کره زمین حدود ۱۴۷ میلیون نفر از جمعیت کل به بیماری آلوپسی آره آتا یا همان ریزش موی سکه ایی مبتلا می‌باشند.

علت ریزش موی سکه ایی چه چیزهایی میباشد:

پزشکان معتقدند که ریزش مو به علت یبیماری آلوپسی آره آتا می تواند یک بیماری خود ایمنی که در آن گلبولهای سفید اشتباه فلیکول های مو را مورد حمله قرار می‌دهند باشد. که این بیماری می تواند به صورت ارثی نیز افزایش پیدا کند. در خانواده درمان قطعی برای این راه وجود ندارد. ولی می‌توان با درمان های پزشکی از روند این بیماری جلوگیری کرد.

چه درمان هایی برای ریزش موی سکه ایی وجود دارد:

برای درمان و پیشگیری از این ریزش موی سکه ایی میتوان از درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی و بیار بی استفاده کنیم. که برای بیماریهای آلوپسی آره آتا از درمان prp بیشتر بهره می برد. در این روش به پزشک معالج با استفاده از پلاسمای غنی شده خون خود فرد با استفاده از سرنگ های خیلی ریز به پوست سر تزریق می کند که باعث جلوگیری و ریزش موها میشود.

استفاده از پی آر پی برای چه کسانی مناسب است و چه کسانی نباید از این روش استفاده کنند:

از p‏pr همه افرادی که در سلامت جسمی مناسبی به سر می‌برند. و از ریزش مو رنج می برند . و بیماری آلوپسی آره آتا یا ریزش سکه ایی دارند می توانند استفاده کنند. ولی افرادی که در دوران بارداری و یا زمان شیردهی هستند. نباید از این درمان استفاده کنند. همچنین افرادی که بیماری‌هایی نظیر سرطان و یا دیابت و بیماری‌های قلبی دارند و از رقیق کننده های خون نیز استفاده می کنند نباید این روش را انجام دهند.

از پی آر پی در چه کارهایی استفاده می شود و مزیت این روش:

از پی آر پی در جوان سازی پوست و همچنین ناراحتی هایی که در لگن و ستون فقرات می باشد و زخم هایی که التیام پیدا نمی کند و جلوگیری از ریزش مو و درمان ریزش مو و ریزش موی سکه ایی استفاده می شود که مهم ترین مزیت استفاده از این روش این است که از خون خود شخص برای انجام این روش استفاده می‌شود و هیچ گونه حساسیت و یا عفونتی را برای شخص به همراه ندارد.

مراقبت های قبل از انجام پی آر پی:

قبل از انجام این روش باید مقدار زیادی آب بنوشید تا پوست شما کاملاً پر از آب شود و قبل از شروع درمان ریزش موی سکه ایی از مصرف دارو های کافئین دار و مصرف چربی نیز خودداری کنید و قبل از شروع درمان اگرمیخواهی مکملی را مصرف کنید حتماً با پزشک متخصص خود مشورت نمایید .

مراقبت های بعد از روش prp:

استفاده از پی ار پی را به عنوان درمان ریزش موی سکه ایی می توان به کار برد که بعد از درمان باید از قرار دادن کمپرس سرد و یا گرم بر روی مناطق که پی آر پی انجام داده اید خودداری کنید و از تماس با نور خورشید تا چند روز اول اجتناب کنید و اگر کبودی و قرمزی روی پوست سر شما به وجود آمد حتما با پزشک متخصص را در جریان قرار دهید .

هزینه :

هزینه های مربوط به انجام روش پی آر پی بسته به تعداد جلسات و همچنین دوز دارویی که پزشک متخصص برای انجام این کار در نظر می‌گیرد متفاوت می باشد شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای ریزش سکه ایی که علت ریزش موی سکه ایی می تواند بیماری به نام آلوپسی آره آتا باشد و برای پیشگیری از روند این بیماری می توان از روش پزشکی پی آر پی بهره برد در آن پزشک متخصص با استفاده از پلاسمای غنی شده باعث رشد و جلوگیری از ریزش مو میشود.
شما می توانید تمام خدمات مربوط به انجام بسیاری را در کلینیک بین المللی اراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق‌العاده‌ای کلینیک نیز برخوردار باشید. دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/bb85

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.