زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

علل ریزش موی سر چیست؟

علل ریزش موی سر چیست؟

در زندگی امروزی ما به دلیل تغییراتی که در رژیم غذایی و همچنین استرس هایی که برای افراد وجود دارد. باعث ایجاد ریزش موی سر می شود. که از علل ریزش موی سر می تواند وجود استرس و رژیم های نادرست در افراد باشد.

علل ریزش موی شدید چه چیزهایی میباشد:

میتوان از علل ریزش موی سر با افزایش سن استرس و نداشتن رژیم های غذایی مناسب کمبود ویتامین و وجود بیماری ها و همچنین درست کار نکردن غده تیروئید و مشکلاتی در هورمون ها می تواند از علل ریزش شدید موها باشد.

چه درمان هایی میتوان برای ریزش مو به کاربرد:

برای ریزش مو به دنبال علل ریزش موی سر می توان از درمان های خانگی و هم درمان های پزشکی نظیره مزوتراپی prp و لیزر ترابی استفاده کرد. که با استفاده از روش prp می‌توان به جلوگیری از ریزش مو خاتمه داد که در این روش پزشک متخصص با استفاده از پلاسمای غنی شده از پلاکت های خون خود فرد که جهت تزریق در رشد موها به لایه میانی پوست تزریق می شود باعث جلوگیری از ریزش مو میشود .

چه کسانی میتوانند از روش پی آر پی برای ریزش مو استفاده کنند:

به دنبال علل ریزش موی سر می توان از روش پی آر پی بهره بود . پی آر پی برای افرادی می باشد که به تازگی دچار ریزش مو شده اند. و در واقع با استفاده از این روش می‌تواند کمک کنند. که از طاسی موی سرشان جلوگیری کند. از پی آر پی نباید افرادی که دچار سرطان و یا عفونت و بیماری های کبد مزمن و بیماری های پوستی مزمن هستند. و یا اختلالات متابولیک دارند استفاده کنند.

استفاده از پی آر پی چه مزیت هایی برای افراد دارد :

در این روش به دلیل اینکه از خون خود شخص پلاسمای آماده برای پی آر پی به دست می‌آید. بدون هیچ گونه حساسیت و عارضه می باشد. و در این روش انجام prp در کمترین زمان انجام می‌گیرد و کمترین درد و عارضه و همچنین هزینه کمی نسبت به روشهای دیگر برای تشخیص و علل ریزش موی سر دارد.

مراقبت های قبل از انجام روش پی آر پی :

قبل از انجام روش prp اگر بیماری ها و یا مشکلات پوستی دارید قبل از انجام این روش به عنوان علل ریزش موی سر حتماً با پزشک متخصص را در جریان قرار دهید و از مصرف ترکیبات رقیق کننده خون و ویتامینهای و تخم کتان و روغن جگر ماهی نیز از ۷ روز قبل از انجام این روش خودداری کنید و در معرض نور یا گرمای بیش از اندازه قبل از انجام این روش قرار نگیرید.

مراقبت های بعد از انجام روش prp :

شما می‌توانید به دنبال علل ریزش موی سر روش پی آر پی را انجام دهید که بعد از انجام روش باید مراقبت هایی از نظیره اینکه بعد از تزریق از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون تان می شود جلوگیری کنید و سعی اگر دردی در سر ، شما می باشد می توانید از استامینوفن جهت تسکین دردهای خودتان استفاده کنید.
اگر پزشک متخصص شما به شما پیشنهاد کمپرسی یخ داد می توانید استفاده کنید در غیر این صورت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی مناطقی که در آن این روش را انجام داده اید خودداری کنید و از قرار گرفتن در زیر نور خورشید و اشعه های زیان آور آن حداقل تا ۷ روز خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش پی ار پی بسته به تعداد جلسات و همچنین دوز داروی مصرفی که برای شما در نظر گرفته می‌شود و همچنین کلینیک و انتخاب پزشک متخصص می‌تواند بر هزینه‌های انجام این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

به دنبال علل ریزش موی سر می توان از روش های خانگی و پزشکی استفاده کرد که یکی از روش‌های پزشکی می‌تواند استفاده از روش prp برای جلوگیری از ریزش موها باشند که در این روش پزشک با استفاده از پلاسمای خون خود شما باعث جلوگیری از ریزش مو های تان می شود.
شما می توانید تمامی خدمات مربوط به انجام پی آر پی را توسط جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید .
هچنین شما میتوانید جهت مشاوره شدن قبل از انجام هر روشی با مشاوران تخصصی بین‌المللی اراد که به صورت کاملا رایگان برای شما در نظر گرفته شده است نیز مشورت نمایید .
دوستانه عزیز شماره های زیر جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن برای شما در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/q243

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.