زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

علت نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

علت نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

علت نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

چرب شدن پوست سر و مو ها امری ضروری است و اگر به مقدار کافی باشد پوست سر همیشه سالم می ماند و مو ها زیبا و خوش حالت می باشند.  اما مسئله ای که باعث نگرانی و ناراحتی برخی افراد است چربی بیش از حد مو ها می باشد که مشکلاتی از قبیل خارش و شوره سر و بد حالت شدن مو ها و حتی ریزش مو خواهد شد.  با ایجاد این مشکل باید به فکر راهکاری مناسب برای درمان چربی پوست سر بود . در ادامه مطلب ما تصمیم داریم شما را با راهکار های موثر برای رفع این مشکل آشنا کنیم .‌پس اگر شما مو های چربی دارید و به دنبال راهکار های درمانی موثر هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

آیا درمان چربی مو امکان پذیر است؟

قبل از این که راهکار های درمان چربی مو ها را به شما معرفی کنیم بهتر است بدانید که چرا مو ها چرب می شوند.  این مشکل بر اثر  عوامل محیطی، ژنتیکی و درونی بدن رخ می دهد که دلایل آن   از این سه عامل نشات می گیرند.

پوست سر برای حفظ کردن رطوبت مو ها و سلامتی دائماً چربی تولید می کنند.  این عمل توسط غدد سوم انجام می شود.  فعالیت غدد سبوم به دلایل مختلفی تغییر می کند که شامل:

  • ژنتیک

در برخی افراد چرب شدن پوست سر ژنتیکی است یا ژن آن ها بر فعالیت غدد چربی و میزان ترشح آن تاثیر گذار می باشد.

  • بیماری های پوستی

برخی از بیماری های پوستی سبب تغییراتی در عملکرد سیستم ایمنی و غده های چربی می شود و باعث می شود فعالیت این غدد افزایش یابد و چربی بیشتری ترشح شود.  در بیماری درماتیت سبورئیک با تحریک شدن پوست،  غده های چربی میزان چربی بیشتری ترشح می کنند و مشکلاتی از قبیل  پوسته پوسته شدن و شوره سر را به همراه دارد.

  • آکنه سر

با گیر کردن  چربی و سلول های پوستی در منافذ پوست سر شرایط برای رشد باکتری ها در منافذ مهیا می شود و با ازدیاد سلول های چربی شاهد آکنه هایی در کف سر خواهید شد.

  • عوامل محیطی

در برخی مواقع عوامل محیطی و آلودگی ها میزا چربی مو ها را تغییر می دهد . زیرا این عوامل باعث تغییرات هورمون ها و تولید چربی بیشتر در پوست سر می شود.  در برخی مواقع عاملی طبیعی ، محیطی یا استفاده از شوینده ها سبب تولید چربی بیش از حد در پوست سر می شود.

  • استرس

استرس یکی از عواملی است که به طور مستقیم هورمون های آندروژن را دچار تغییر می کند.  وظیفه هورمون های آندروژن این است که تولید سبوم را کنترل کرده و چربی مو ها تنظیم شود.  اگر شما استرس داشته باشید باعث اختلال در عملکرد این هورمون ها خواهد شد.

  • شست و شوی بیش از حد مو ها

با شستشوی زیاد مو ها چربی مو ها از بین می رود و پوست سر تحریک می شود.  بنابراین غدد سبوم چربی بیشتری ترشح می کنند و در نهایت به چرب شدن پوست سر منجر می شود.  هنگامی که برای شستشو  از شامپو ها و نرم کننده ها استفاده می کنید باید در هنگام آبکشی دقت زیادی داشته باشید تا از باقی ماندن این مواد در لابه لای مو ها خودداری کنید . چون این مسئله تعادل چربی پوست سر را بر هم می زند و سبب چرب شدن پوست سر می شود.

  • افزایش سن

یکی دیگر از  موضوعاتی که در میزان ترشح چربی غدد سبوم تاثیرگذار است افزایش سن می باشد.  افزایش سن مخصوصاً در آقایان بالا تر از ۵۰ سال باعث افزایش  تولید هورمون dht می شود.  این هورمون با کوچک کردن فولیکول های مو میزان چربی پوست سر را افزایش می دهد .

باید توجه داشته باشید که ترشح چربی ها در سنین بلوغ نیز افزایش می یابد زیرا  در این سنین اندازه غده های چربی افزایش می یابد و چربی بیشتری تولید می کنند.

  • استفاده از برس و شانه کثیف

یکی دیگر از عوامل چرب شدن پوست سر  آلودگی ها، گرد و غبار و ذرات باقیمانده از محصولات آرایشی و مراقبتی مو  که مورد استفاده قرار می گیرد می باشد.  هنگام استفاده از از برس ها و شانه ها به خوبی آن را تمیز کنید‌ زیرا باعث کثیف شدن مو ها و افزایش میزان چربی پوست سر خواهد شد.

درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

چرب شدن پوست سر چه عواقبی به دنبال دارد؟

همان طور که در طی این نوشتار  بیان شد چربی پوست سر ضروری است و برای حفظ سلامتی مو ها و پیشگیری از خشکی مو ها نیاز می باشد.  اگر پس از شستشوی مو ها متوجه شدید که مو های شما  هنوز چرب است باید به دنبال راهی مناسب برای درمان چربی مو و تنظیم مقدار ترشح چربی ها باشید.  زیرا با افزایش چربی مو ها مشکلات زیادی ایجاد می شود که که شامل موارد زیر می باشد.

  • ریزش مو

از عوارض افزایش چربی پوست سر و مو ها، می توان به ریزش مو اشاره کرد.  زیرا با افزایش روغن ها و چربی ها میزان آلودگی ها در پوست سر افزایش می‌ یابد و منافذ پوست بسته می شود و در نهایت مواد مغذی و کافی برای رشد مو ها تامین نخواهد شد و دچار ریزش مو خواهید شد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های درمان ریزش مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌ شود که شامل پی آر پی،  مزوتراپی،  کاشت مو و تجویز دارو ها می باشد .‌ پزشک بر اساس میزان چربی مو ها و شرایط شما و روش درمانی مناسب را انتخاب می کند.

  • شوره

افراد زیادی تصور می کنند که ایجاد شوره سر به خشکی مو ها مربوط است اما این تصور کاملاً غلط است زیرا زمانی شاهدی چرب شدن پوست سر خواهید بود که میزان آلودگی ها در پوست سر افزایش یابد.  با بسته شدن منافذ پوست سر ،  شوره مو حاصل می شود.  با افزایش میزان روغن و چربی ها در ناحیه پوست سر آلودگی ها در پوست افزایش می یابد.

  • چسبندگی و از بین رفتن حالت مو ها

با چرب شدن پوست سر مو ها نیز چرب شده و به همدیگر می چسبند و مو ها به حالت دسته های خشک و بی حالت تبدیل می شوند. با افزایش میزان چربی در پوست سر حالت زیبایی مو ها نیز از بین می رود.

درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

راهکار های خانگی برای درمان چربی مو

هنگامی که از خواب بیدار می شوید و حس می کنید که مو هایتان  درخشنده شده است و می توانید لکه های شبیه به روغن را در لابلای مو ها مشاهده کنید احتمالاً میزان‌چربی مو هایتان افزایش یافته  و  حالت طبیعی مو ها از بین رفته است.  در این شرایط باید به دنبال روشی درمانی مناسب و موثر باشید.  اولین کاری که افراد پس از مشاهده چربی پوست سر می کنند استفاده از راهکار های خانگی می باشد و سعی می کنند میزان چربی های مو های خود را کنترل کنند.  در ادامه مطلب سعی می کنیم شما را با برخی از راهکار های خانگی موثر  آشنا کنیم.

✓ تغییر رژیم غذایی

یکی از راهکار های مناسب برای کنترل ترشح میزان چربی پوست سر بهره گرفتن از  یک رژیم غذایی صحیح و مناسب می باشد.  داشتن رژیم غذایی که مقدار زیادی کربوهیدرات در آن وجود دارد چربی مو ها را به همراه خواهد داشت.  پس باید شما رژیمی را پیگیری کنید که میزان ویتامین ها و پروتئین ها را افزایش دهید.  همچنین در طی این رژیم از مواد معدنی مانند سولفور و زینک استفاده کنید.  زیرا این مواد میزان گردش خون را افزایش می دهند و باعث کنترل چربی پوست سر می شود.

✓ استفاده از روغن جوجوبا

شاید استفاده از روغن برای شما موضوعی عجیب باشد. اما روغن جوجوبا با روغن های دیگر فرق می‌ کند و خاصیت منحصر به فرد دارد. این  روغن می تواند جایگزین چربی های نامناسب که توسط غدد سبوم ترشح‌ می شود  پس این روغن می تواند میزان چربی ها را کنترل کند و از چرب شدن پوست سر جلوگیری کند.

نحوه مصرف این روغن این گونه است که باید روغن بر روی مو ها اسپری شود و مقداری ماساژ دهید و پس از یک ساعت مو های خود را با شامپویی با PH ضعیف بشویید.

✓ تغییر دادن شامپو و نرم کننده

یکی از عوامل اصلی افزایش ترشح چربی در پوست سر نوع شامپو و نرم کننده است که شما استفاده می کنید. اگر شامپو ها حاوی  سولفات یا سیلیکون باشد فولیکول‌های مو را دچار آسیب می کند.  سولفات باعث از بین بردن چربی های فولیکول های مو می شود و میزان فعالیت غدد سبوم را برای  تولید چربی افزایش می دهد.  بنابراین متخصصان توصیه می کنند که برای جلوگیری از چرب شدن پوست سر و مو ها از شامپو هایی که باعث خشکی پوست سر می‌ شود خودداری کنید.

✓ استفاده از آبلیمو

اگر متوجه شدید که پوست سرتان چرب است می‌ توانید برای شستشوی مو ها مرحله دیگر اضافه کنید.  در این حالت پس از این که مو های خود را با شامپو و نرم کننده شستید یک نصف لیوان آب لیمو را با مقداری آب ترکیب کنید و مو های خود را آبکشی کنید.  این کار سبب تنظیم چربی پوست سر و تقویت فولیکول های مو می شود.

✓ استفاده از سرکه سیب

سرکه سیب نوعی پاک کننده قوی و موثر است و می‌ تواند ذرات باقیمانده در لابلای مو ها و آلودگی ها را به طور کامل از بین ببرد و آلودگی هایی که در منافذ پوست در جمع شده است پاکسازی کند.  برای استفاده از سرکه سیب مقداری سرکه سیب را در آب مخلوط کنید و پس از شستشوی مو ها از این محلول استفاده کنید.

✓ شامپوی نعناع

یکی دیگر از راه هایی که می توانید میزان چربی پوست سر خود را کنترل و درمان کنید گیاه نعناع است.  بهتر است این گیاه را با مقداری آب بجوشانید و صبر کنید تا مقداری سرد شود.  سپس مو های خود را با ترکیب به دست آمده شستشو دهید.  برای این که میزان تاثیر آن را افزایش دهید می توانید مقداری سرکه به آن اضافه کنید.

✓ روغن زیتون

روغن زیتون نیز یکی از روغن های مناسب برای جایگزین شدن چربی های نامناسب پوست سر می باشد. این روغن را می‌ توانید به کف دست بمالید و با حرکات دورانی پوست سر خود را ماساژ دهید و پس از یک ساعت مو های خود را بشویید.

✓ استفاده از الوئه ورا

یکی از گیاهانی که می‌ تواند چربی های اضافه در مو ها و پوست سر را از بین ببرد گیاه آلوئه ورا می باشد. همچنین این گیاه مو ها را نرم و لطیف می کند و از ساقه مو محافظت کرده و از ریزش آن ها جلوگیری می کند.  این روش راهکاری مناسب برای درمان چربی مو می‌ باشد.

درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

چگونه از چرب شدن پوست سر جلوگیری کنیم؟

روش های مختلفی برای کاهش چربی مو ها و عوارض پس از آن وجود دارد که در ادامه مطلب برخی از راهکار ها و توصیه‌ ها را برای شما معرفی می کنیم.

  • شست و شوی مو ها به تعداد دفعات کافی

برای داشتن مو های سالم و جلوگیری از چرب شدن  آن ها در  تعداد دفعات شستشوی آن‌ ها دقت کنید. چون با زیاد شستن مو ها چربی مو ها از بین می رود.  بنابراین فعالیت غده های چربی افزایش می‌ یابد و در مقابل آن نیز و با شستشوی کم آلودگی ها در پوست سر افزایش می‌ یابد و منافذ پوست مسدود می شود.  هر دو عامل چربی مو ها را به دنبال دارد.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین روش شستشوی مو ها به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید و در جلسه مشاوره، پزشک شما را راهنمایی خواهد کرد.

  • شستشوی درست مو ها

در کنار  اهمیت تعداد دفعات شستشوی مو،  باید این کار به روش صحیح انجام شود.  شستشوی  نادرست پوست سر و  چربی مو را به همراه دارد.  هنگام شستشو مقداری کمی شامپو به کف سر  و ریشه مو ها بمالید و مقداری صبر کنید تا شامپو قسمت انتهای مو را تمیز کند.  از مالش دادن مو ها جداً خودداری کنید. زیرا با شستشوی زیاد کف مو ها غده های چربی تحریک می شوند.

در هنگام شست و شو از ناخن  استفاده نکنید. زیرا پوست سرتان خراشیده می شود و مشکلاتی از قبیل زخم  و افزایش چربی همراه خواهد بود. طبق تحقیقات به دست آمده  یک بار شستشوی مو در حمام کافی می باشد.

  • از مصرف زیاد نرم کننده ها خودداری کنید.

ترکیباتی که در نرم کننده ها وجود دارد پوست سر شما را چرب می کند پس باید با احتیاط مصرف شود.  از برخورد نرم کننده‌ ها به پوست سر باید خودداری کنید.   از نرم کننده برای انتهای ساقه مو استفاده نکنید همچنین از ماساژ دادن مو ها با نرم کننده بپرهیزید.

  • استفاده از سشوار و اتوی مو را کاهش دهید.

با استفاده مداوم از دستگاه های گرما زا مانند اتوی مو و سشوار غده های چربی تحریک می شود .چون با خشک شدن سریع مو ها و خشکی پوست سر بافت طبیعی پوست از بین می رود و به چربی مو منجر می شود.

  • از دستکاری مو های خود بپرهیزید.

از تاب دادن و دستکاری بیش از حد مو ها خودداری کنید. زیرا این عمل میزان فعالیت غده های چربی را افزایش می دهد همچنین از خاراندن پوست سر خودداری کنید تا پوست سر دچار آسیب نشود زیرا میزان تولید چربی را افزایش می دهد. پس سعی کنید با مو های خود با ملایمت برخورد کنید و از آسیب دیدگی پوست سر اجتناب کنید.

  • پس از تعرق و ورزش کردن مو های خود را بشویید.

با عرق کردن مو ها چرب می شود پس توصیه می شود که پس از هرگونه فعالیت ورزشی و شدید بدنی که باعث تعریق شما می شود باید مو های خود را بشویید؛  همچنین هنگام استفاده از روسری،  سر بند و کلاه مو های خود را بشویید.

  • از حالت کششی و بستن موها به مدت طولانی خودداری کنید.

با بستن مو ها به حالت های کششی مانند دم اسبی و گوجه ای مو ها حالت کششی پیدا کرده و پوست سر چربی بیشتری تولید می کند. بنابراین توصیه می شود که از بستن مو ها به این حالت کششی به مدت طولانی خودداری کنید.

برای پیشگیری از مشکلاتی از قبیل خارش، آکنه، شوره و ریزش مو سریعاً به درمان چربی مو ها بپردازید. یکی از توصیه های کاهش میزان چربی استفاده از راهکارهای  خانگی می باشد البته این راهکارها درمان قطعی محسوب نمی‌ شود و شما بهتر است برای درمان قطعی از راهکار های کلینیکی استفاده کنید.

اگر احساس می کنید که مو هایی چربی دارید حتماً با متخصصین مربوطه مشورت کنید تا علت چربی مو ها را تشخیص داده شود . درمانی مناسب انجام شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان این شرایط برای شما مهیا شده تا با استفاده از راهکارهای درمانی مناسب چربی پوست سر  خود را درمان کنید تا مو هایی سالم و زیبا داشته باشید. کلینیک زیبایی آراد اصفهان روش های مختلفی ازقبیل مثل مزوتراپی فیلر مو پی آر پی و تجویز داروها برای درمان قطعی چربی موها ها انجام می شود که در ادامه مطلب شما را با روش فیلر مو آشنا خواهیم کرد

درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

درمان چربی مو با تزریق فیلر مو

با توجه به شرایط زندگی و عواملی که باعث چرب شدن مو ها می شود باید با راهکار های خانگی چربی مو ها را کنترل کنید  تا از ریزش  آن ها و بروز مشکلات دیگر پیشگیری کنید.  عوامل مختلفی مانند استرس،  استفاده دائم از از دستگاه های گرما زا،  افزایش سن، رعایت نکردن بهداشت و …. باعث چرب شدن مو ها می شود و به ریزش مو ها ختم خواهد شد.  با چرب شدن پوست سر  ری‌شه مو  به خوبی تغذیه نمی شود و املاح و مواد مغذی به ریشه مو منتقل نمی شود.  بنابراین باید به دنبال راهی باشید که سبب تقویت پوست سر و فولیکول مو شود .تزریق فیلر مو یکی از روش های موثر درمان چربی پوست سر و ریزش مو ها می باشد.  در این روش باعث  تقویت و تغذیه فولیکول های مو می شود و راهی مناسب برای احیای مو ها می باشد.

مراحل درمان چربی مو با تزریق فیلر

فیلر ها نوعی پر کننده کانال های مو ها هستند که به صورت تزریقی توسط متخصصین با تجربه در زیر پوست سر تزریق می شوند . همه مراحل این روش با بی حسی موضعی انجام خواهد شد و شما هیچ دردی احساس نمی کنید.  پس از تزریق فیلر ترکیبات آن آزاد شده و به تقویت پوست سر و مو ها می پردازد.  این فرایند باعث تنظیم فعالیت غده های سبوم و کاهش تولید چربی خواهد شد.  با این عمل می توانید از مرگ سلولی پیشگیری کنید و سلامتی و زیبایی مو های خود را تضمین کنید.این فرایند  به شکل عجیبی ریزش مو ها را قطع کرده و با احیای سلول های پوست سر،  گردش خون و  تقویت فولیکول مو ها را به همراه دارد . همچنین این روش رشد مو ها را افزایش می دهد و شما در مدت زمان کوتاهی نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

کاربرد ها و مزایای فیلر مو

فیلر مو حاوی ترکیباتی است که به طور بی نظیری به احیایی سلول‌ های پوست سر می‌ پردازد و فعالیت غدد سبوم را کنترل می‌کند.  این عمل بهترین روش درمان چربی مو می باشد.  همچنین با پر کردن فضای بین فولیکول های مو به بازسازی و ترمیم مو های آسیب دیده می پردازد و در نتیجه مو هایی سالم و شاداب و پرپشت خواهید داشت.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مرغوبترین نوع فیلر استفاده می شود که حاوی  اسید هیالورونیک، پپتیدهای بیومیمتیک ، فاکتور های رشد،  آنزیم ها،  مواد معدنی و پروتئین ها و ویتامین ها می باشد.

مزایا

  • فیلر مو حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک و پپتید ها می‌باشد.
  • در ترکیبات این محلول فاکتور های رشد سبب رشد مو ها می‌ شود و پوست سر و ریشه مو را ترمیم و بازسازی خواهد کرد.
  • فیلر مو اندازه فولیکول های مو را افزایش می دهد و عواملی که باعث چرب شدن مو می شود را مهار می کند.
  • با انجام این فرایند ضخامت تار های مو افزایش می‌ یابد و ریزش مو ها متوقف می شود.
  • در این روش مو های آسیب دیده ترمیم و بازسازی خواهند شد و گردش خون در زیر پوست سر افزایش می یابد.
  • این عمل سبب تقویت و تغذیه مو ها خواهد شد.
  • بر اساس مواد طبیعی فیلر، این روش درمانی جزء بی خطر ترین و ایمن ترین روش های درمانی محسوب می‌ شود و هیچ آسیبی به پوست سر نمی‌زند.
  • نتایج درمان در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد.
درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

بهترین کاندیدای درمان چربی مو تزریق فیلر چه کسانی هستند؟

استفاده از روش فیلر مو  محدودیت جنسی ندارد و برای خانم ها و آقایانی که به دلایل مختلفی پوست سر و مو هایشان چرب شده است توصیه می شود.  کسانی که مو های ضعیف و نازک دارند می‌توانند با این فرآیند به تقویت و تغذیه مو های خود بپردازند.  فیلر مو برای کسانی که رشد مو هایشان کم است و می خواهند حجم مو های خود را افزایش  دهند  توصیه می شود.

کسانی که به دچار آلوپسی آندروژنیک شده‌ اند و موهای نازک و شکننده دارند  می توانند از این روش  از مزایای این روش بهره مند شوند. متخصصان در برخی مواقع برای افزایش اثرات این روش درمانی اقدامات دیگری همراه با تزریق فیلر انجام می دهند.

تزریق فیلر مو برای کسانی که کاشت مو انجام داده اند و می خواهند چرخه عمر کاشت مو خود را افزایش دهند و یا سریع تر نتایج درمان را مشاهده کنند مناسب می باشد.

درمان چربی مو با تزریق فیلر چه عوارضی به همراه دارد؟

استفاده از فیلر مو روشی بدون درد ست که حتی برخی افراد به بی حسی نیاز ندارند.  اگر آستانه درد شما پایین باشد می توانید از پزشک بخواهید تا از بیحسی موضعی استفاده کند.

ممکن است پس از تزریق در ناحیه نفوذ سرنگ مقداری احساس درد موقتی و جزئی داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.  برخی افراد نیز در ناحیه تزریق با مشکلاتی از قبیل تورم،  قرمزی و لخته شدن خون مواجه می‌ شوند که پس از ۷۲ ساعت هیچ اثری از آن‌ ها باقی نمی ماند.  کسانی که به ترکیبات دارویی حساسیت دارند باید در جلسه مشاوره پزشک را در جریان این موضوع قرار دهد. در صورت بروز حساسیت بهتر است به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان مجرب و حرفه ای انجام می‌شود.

شما می‌توانید از خدماتی از قبیل مزوتراپی‌، فیلر مو ، پی آر پی، کاشت مو و دارو درمانی بهره مند شوید. تکنیک ها و  متد های به روز دنیا  در این کلینیک با دستگاه های پیشرفته و مجهز انجام می شود.

درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

هزینه درمان چربی مو با تزریق فیلر چقدر است؟

هزینه های این روش های درمانی و زیبایی برای همه افراد بر اساس شرایط فرد متفاوت می باشد . عوامل مختلفی مانند سن فرد و ویژگی های فردی ، تعداد جلسات،  برند و مارک فیلر و ترکیبات آن  و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک بر میزان هزینه ها موثر خواهد بود. برای کسب آگاهی بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  ارائه مشاوره در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از درمان چربی مو با تزریق فیلر

  • در جلسه مشاوره با پزشک در مورد عوامل چرب شدن مو ها گفت و گو کنید. تا پزشک راه کار های مناسب را را در اختیار شما قرار دهد.
  • اگر نسبت به دارو ها و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک را مطلع کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما پزشک را مطلع کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از مواد آرایشی مو مانند ژل، اسپری،  لوسیون و نرم کننده ها استفاده نکنید.
  • سعی کنید چند روز قبل از تزریق فیلر از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

 مراقبت های پس از درمان چربی مو با تزریق فیلر

  • ممکن است پس از تزریق با مقداری قرمزی و تورم در ناحیه تزریق مواجه شوید که بهتر است با استفاده از کمپرس سرد این عوارضی را از بین ببرید.
  • از لمس کردن و دستکاری ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • تا ۴۸ ساعت پس از تزریق از مصرف دارو هایی از قبیل پروفن و آسپرین و انواع ویتامین ها و مکمل ها خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت از شستشوی مو ها بپرهیزید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه فرا بنفش بپرهیزید .
  • تا بهبودی کامل از رفتن به سولاریوم، استخر و سونا خودداری کنید.
  • با نوشیدن آب زیاد بدن خود را هیدراته کنید.
  • تا دو روز از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید.
درمان چربی مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی مو

اثرات و نتایج

فیلر مو به طور مستقیم در پوست سر تزریق می‌ شود و ترکیبات آن سریعاً آزاد خواهد شد و به مرور درمان چربی مو ها می پردازد.  پس از فعال شدن  ترکیبات فیلر مو فولیکول ها و سلول های مو تحریک می شوند و در نتیجه ریزش آن ها قطع شده و رشد آن ها افزایش می یابد. با تزریق فیلر مو از مرگ سلول ها جلوگیری می کند و گردش خون در پوست سر افزایش می‌ یابد  تا سلامتی پوست سر و مو ها تضمین شود .‌به این دلیل وجود اسید هیالورونیک در ترکیبات فیلر رطوبت ریشه و ساقه مو را تامین می کند و به عنوان یک محافظ در برابر عوامل محیطی،  داخلی و ژنتیکی عمل می کند . اولین نتایج استفاده از فیلر مو را می توانید در یک ماه اول پس از تزریق به وضوح مشاهده کنید.

دوره نقاهت پس از درمان چربی مو با فیلر چقدر است؟

پس از تزریق فیلر مو نیاز به استراحت کردن و گذراندن دوره نقاهت ندارید. متخصصان توصیه می کنند تا چند ساعت از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید تا ترکیبات فیلر به خوبی در پوست سر جذب شود. عوارض جانبی و خفیف ناشی از تزریق پس از از چند ساعت برطرف می شود و هیچ اثری  از آن ها باقی نمی ماند. سعی کنید پس از تزریق فیلر مایعات زیاد بنوشید تا بتوانید اثرات و نتایج درمان را مطلوبتر کنید.  برای کسب نتایج مطلوب باید دوره درمان را کامل کنید و حتماً میوه ها و سبزیجات تازه در برنامه غذایی خود قرار دهید.‌ شما می توانید با به کارگیری راهکار های خانگی در کنار روش های کلینیکی نتایج بی نظیری حاصل کنید تا موهایی زیبا، سالم و پرپشت داشته باشید.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-super-fue/

تعداد جلسات درمان چربی مو با فیلر چقدر است؟

متخصصان بر اساس میزان چربی مو ها و علت آن،  جلسات این روش زیبایی و درمانی را  تعیین می‌کنند که معمولاً در یک دوره چهار مرحله ای هر دو هفته یک بار انجام می شود.‌ تعداد دقیق‌ جلسات در جلسه مشاوره برای شما اعلام می شود و بر اساس میزان چربی و آسیب دیدگی مو ها و دوره درمان تعیین خواهد شد. بنابراین تعداد جلسات و روند درمان توسط پزشک تعیین می شود.  برخی افراد  به ۴ جلسه درمان نیاز دارد تا بتوانند نتایجی مطلوبی حاصل کنند.‌ در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از بهترین برند های فیلر مو استفاده می‌ شود تا چربی پوست سر تنظیم شود و مو هایی سالم و زیبا داشته باشید.

نتیجه گیری

چربی مو ها به دلایل مختلفی اتفاق می‌ افتد و باعث ایجاد مشکلات زیادی در پوست سر و مو ها خواهد شد. در طی این مطلب سعی کردیم بهترین راهکار ها  را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید این مشکل رایج را برطرف کنید.  داشتن رژیم غذایی سالم،  بهره گیری از تجربیات متخصصان در این زمینه می تواند مشکلات شما را برطرف کند و از ریزش مو،  ایجاد شوره سر و آکنه پیشگیری کنید.  فیلر مو یکی از روش های درمانی مناسب می باشد که سلامتی و زیبایی مو های شما را تضمین می کند.  این روش درمانی مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد و با  تزریق انواع پپتید ها و هیالورونیک اسید روند ریزش مو قطع می شود و شما شاهد بازسازی و ترمیم مو ها و پوست سر خود خواهید بود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ujgn

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.