زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

علت ناگهانی ورم زیر چشم

علت ناگهانی ورم زیر چشم
علت ناگهانی  ورم زیر چشم ،یا ورم  زیر چشم به صورت اتفاقی و ناگهانی بیشترمارا میترساند.در بعضی اوقات چشم ها به دلایل ناگهانی دچار تورم میشوند.چشم های متورم دردناک یا غیردردناک هستند.از جمله علت های که چشم ها به صورت ناگهانی ورم میکند میتوان اشاره کرد به عفونت ها و الرژی ها.
البته باید بگوییم بیشتر افرادبه صورت ارثی و یا با افزایش سن دچار ورم و پف در زیر چشمانشان میشوند.پف زیر چشم باعث میشود که چهره ی فرد خسته تر نشان داده شود.امروزه روش های گوناگونی به بازار امده است که میتواند این پف زیر چشم را از بین ببرد.

علت ناگهانی ورم زیر چشم

علائم ورم زیر چشم

از جمله از واضح ترین علائم ورم زیر چشم تورم و پفی است که در زیر چشم فرد ایجاد میشود.علاوه بر این نیز ممکن است عوامل دیگری باعث پف زیر چشم شوند که علائم متفاوتی از جمله علائم زیر را دارند:ورم کردن،خارش،قرمز شدن چشم ها،سوزش ،عدم توانایی در باز و بسته کردن چشم،حساس شدن چشم ها.

انوع روش های درمانی برای درمان  ورم زیر چشم

درصورتی که ورم زیر چشم فرد ارثی وی  به دلیل افزایش سن باشد ،روش های زیادی برای درمان ان وجود دارد.از جمله این روش ها عبارتند از:استفاده از کرم ها،تزریق ژل ،تزریق بوتاکس،لیزر درمانی و جراحی بلفاروپلاستی.

تزریق فیلر برای درمان ورم چشم

برای درمان ورم چشم از تزریق فیلر استفاده میشود.این روش درمانی باعث میشود که علاوه بر از بین رفتن پف چشم کلاژن سازی نیز انجام شود و دربهبود چین و چروک ها نیز موثر است.

چه افرادی کاندید مناسبی برای درمان ورم زیر چشم  با فیلر اند؟

کاندید های مناسب افرادی هستند که پف چشم انها به دلایل ارثی ایجادشده است و یا با افزیش سن زیر چشمانشان متورم شده است.

تزریق فیلر برای درمان ورم زیر چشم چه کاربردی دارد ؟

انجام دادن روش های درمانی برای این عارضه باعث میشود که این پف از بین برود و همچنین فرد احساس جوانی و زیبایی را داشته باشد.

مراقبت های قبل ازانجام تزریق فیلر برای درمان ورم زیرچشم

درصورتی که یکی از روشهای تهاجمی و یا غیرتهاجمی مثل تزریق بوتاکس و فیلررا انتخاب کردید  باید به توصیه های پزشک مربوطه به خوبی عمل کنید.علاوه بر این باید ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید.قبل از تزریق فیلر از داروهای ضدالتهابی نظیر اسپرین استفاده نکنید و اگر دارای بیماری زمینه ای هستید و یا داروی خاصی را مصرف میکنید با پزشک مربوطسه در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق فیلربرای درمان ورم زیر چشم

انجام دادن مراقبت های که بعد از انجام روش های درمانی به شما توصیه میشود ،رابطه ی مستقیمی با نتیجه ی نهایی دارد.هرچه بیشتر این  مراقبت ها را تحت نظر پزشک انجام دهید،رضایت بیشتری را از نتیجه ی حاصله دارید.درصورتی که بعد از انجام فیلر دچار تورم وکبودی شدید ازکمپرس یخ استفاده کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی استفاده از این روش درمانی بستگی به برند فیلر و همچنین پزشک مربوطه و کلینیک دارد.در کلینیک بین المللی اراد تخفیفات ویژه ای دراختیار مراجعین و زیباجویان ارائه میشود و میتوانند باهزینه ی کمترکارهای زیبایی خودرا با کیفیت بیشتر انجام دهند.

نتیجه

علت ناگهانی ورم زیر چشم درصورتی که فرد جوان بوده و سابقه ی ارثی نداشته باشد اگر به صورت ناگهانی دچار این عارضه شده باشید حاکی از عفونت و یا الرژی است.با افزایش سن در زیر چشم ها پف و تورمی ایجاد میشود که حاکی از پیر شدن صورت است.روشهای درمانی زیادی برای درمان پف زیر چشم ارائه شده است.هزینه ی هر کدام ازاین روشها متفاوت بوده و بستگی به پزشک و همچنین انتخاب روش درمانی دارد.
باید بدانید که انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه گام بسیار مهمی است.باید بگوییم که کلینیک بین المللی اراد مراجعین بسیاری را در سراسر ایران دارد که همه ی انها رضایت کامل را داشته اند.تمامی کارهای زیبایی این کلینیک تحت نظر دکتر محمد علیزاده صورت میگیرد.علاوه بر این پزشک این کلینیک به صورت رایگان به افراد مشاوره ی زیبایی را ارئه میدهد.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/ugr2

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/cs9n

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.