زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

علت ریزش شدید مو ها چیست؟

علت ریزش شدید مو ها چیست؟

مو یکی از عناصر زیبایی است که بروز این مشکل زمینه‌ نگرانی و استرس را برای فرد به وجود می‌آورد ریزش مو در هر شبانه روز حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو است که کاملاً طبیعی بوده و پس از ریزش تار موی دیگری رشد می کند اما اگر ریزش شدید مو ها به وجود بیاید باعث طاسی و کم مویی فرد می شود.

عوامل و دلایل شناخت علل ریزش شدید مو ها :

افزایش سن و عوامل ژنتیکی مهمترین علل ریزش شدید مو ها است که ممکن است برای هر فرد در هر سنی به وجود بیاید اما بسیاری از افراد به این مشکل اهمیت نمی‌دهند تا جایی که حجم زیادی از موهای خود را از دست بدهند وزیبایی آنها کاهش پیدا کنند اما می‌توانند با شناخت علت ریزش به درمان آن بپردازند.

انواع درمان ریزش شدید مو ها :

روش های درمانی زیادی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد مانند استفاده از روغن های گیاهی یا تغذیه مناسب که می توان با مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین و ویتامین ها از ریزش موها جلوگیری کرد اما به طور قطعی جوابدهی ندارد اما کسانی که دچار ریزش شدید مو ها شده‌اند باید از روشهای درمانی برای جلوگیری از افزایش این ریزش استفاده کنند مانند انجام درمان مزوتراپی در این درمان مواد مغذی مورد نیاز ریشه مو به وسیله سوزن های مخصوص و پس از انجام بی‌حسی موضعی به پوست و ریشه مو تزریق می شوند و باعث افزایش ضخامت و تقویت موها می‌شود و از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام درمان مزوتراپی هستند:

کسانی که دچار ریزش شدید مو ها ،شکنندگی و نازکی مو شده اند یا می‌خواهند موهای خود را تقویت کنند گزینه مناسبی برای انجام درمان مزوتراپی هستند چون در این روش با جلوگیری از ریزش مو و رساندن مواد مغذی به ریشه مو باعث افزایش رشد و ضخامت موها می شود.

مزوتراپی چه مزایا و کاربردی دارد:

درمان مزوتراپی می تواند از ریزش شدید مو ها جلوگیری کرده و ریزش مو را از بین ببرد و باعث تقویت ریشه مو ها شود که این امر باعث:
∆افزایش ضخامت موها
∆افزایش حجم موها
∆رشد دوباره مو
∆رساندن مواد مورد نیاز به ریشه مو
و…..
می شود و هر فردی برای تقویت موهای خود می‌تواند از این روش درمانی ایمن استفاده کند.

مراقبتهای قبل از انجام درمان مزوتراپی:

قبل از انجام درمان مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش شدید مو و پوست سر و موی خود را تمیز کنید چون تا ۴۸ ساعت پس از درمان می توانید حمام کنید،از داروهای منعقد کننده خون مانند آسپیرین استفاده نکنید و مشروبات الکلی و دخانیات را از یک هفته قبل مصرف نکنید.

مراقبتهای پس از انجام درمان مزوتراپی:

پس از انجام درمان مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش شدید مو ها ۴۸ ساعت دوش نگیرید ،به پوست سر فشار وارد نکنید، از خوردن داروها به طور خودسرانه پرهیز کنید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان مزوتراپی با توجه به استفاده از داروهای بی حسی موضعی، حجم موها ،علت ریزش شدید مو ها و مقدار مواد تزریق شده مشخص می‌شود و با توجه به نوسانات روزانه بازار نمی‌توان هزینه مشخصی را تعیین نمود.

نتیجه:

همه افراد در هر سنی ممکن است به هر دلیل دچار ریزش شدید مو ها شوند که این مشکل را نمی توان با استفاده از ماسک های خانگی و داروها از بین برد و شما می توانید از درمان های جدید زیبایی استفاده کنید مانند درمان مزوتراپی ک علاوه بر جلوگیری از ریزش موها باعث تقویت موها نیز می‌شود این درمان کاملا ایمن بوده و توسط پزشک متخصص در مراکز زیبایی انجام می گیرد.
شما می توانید درمان مزوتراپی را با استفاده از تخفیفات ویژه کلینیک بین المللی آراد انجام دهید این درمان در کلینیک آراد تحت نظر پزشک متخصص جناب دکتر علیزاده انجام می گیرد و شما می توانید قبل از انجام درمان از مشاوره رایگان کلینیک نیز بهره مند شوید و اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید و به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/f3al

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.