زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

علت ریزش ابرو چیست؟

علت ریزش ابرو چیست؟

به دلیل اینکه ابرو ها هم مثل موهای سر می‌تواند نازک شود و ریزش در انها نیز اتفاق افتد. ممکن است ریزش ابرو های خود را در هر سنی تجربه کنید . به دنبال علت ریزش ابرو باید ابتدا دلایل و ریشه های احتمالی ریزش ابرو را شناسایی کنید و به دنبال درمان این مشکل از روش‌های پزشکی می توان استفاده کرد.

علت ریزش ابرو چیست؟

چه دلیل هایی می تواند باعث ریزش ابروها شود:

به دنبال علت ریزش ابرو اگر موهای هر دو ابروی شما نازک شده باشد و یا ریزش کند می تواند علت هایی همچون عفونت و یا تغییرات ژنتیکی و هورمونی باعث این مشکل باشد همچنین کمبود ویتامین ها و یا وجود استرس می‌تواند باعث علت ریزش ابروها باشد . بعضی از بیماری هایی که در بدن هستند می‌تواند باعث ریزش ابروها شود همچنین خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی و یا زایمان هستند ممکن است با ریزش ابرو های خود روبرو شوند.
به دنبال علت های ریزش ابرو می توانید از راه های درمانی که پزشک متخصص شما به شما پیشنهاد می دهد استفاده از روش میکروبلدینگ باشد.

میکروبلدینگ چیست :

میکروبلدینگ یک روش برای زیبایی است که به دنبال علت ریزش ابروها میتوان از این روش بهره برد . برای اصلاح ابروها و رفع نازکی و کم پشتی ابروها به کار گرفته می‌شود.
در این روش با ایجاد هاشور هایی در لابلای ابروها می توان جلوه طبیعی به ابروها داد. از میکروبلدینگ برای آرایش چشم و همچنین صورت نیز استفاده می کنند.

توصیه هایی برای انجام روش میکروبلدینگ :

به دنبال علت ریزش ابرو میتوان از میکرو بلدینگ بهره برد که
استفاده از این روش باعث ایجاد تقارن بین ابروها میشود یکی از توصیه‌های ما به شما این است که حتماً یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص را برای انجام میکروبلدینگ در نظر بگیرید.
شما اگر در دوران بارداری و شیردهی هستید سعی کنید انجام میکروبلیدینگ را به زمان دیگر موکول کند اگر به ترکیباتی که در این روش به کار می‌رود و آلرژی دارید از استفاده کردن از این روش برای پرپشت کردن مو های خود خودداری کنید و همچنین اگر اختلالات تیروئیدی و یا دیابت دارید نیز با پزشک خود مشورت کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش میکروبلدینگ برای به دنبال علت ریزش ابرو و بسته به نوع انتخاب شما از حالت ابرو ها و همچنین کلینیکی که می‌خواهید این روش را در آن انجام دهید و کیفیت رنگ و استریل بودن وسایل می توانند در انجام روش و هزینه های آن تاثیر گذار باشد.
شما می توانید برای اطلاع کامل از هزینه های مربوط به انجام میکروبلدینگ با شماره های زیر که برای شما در نظر گرفته شده است که مختص کلینیک بین المللی اراد است از هزینه‌های این روش اطلاعات کامل را به دست.

نتیجه:

به دنبال علت ریزش ابرو باید راه درمانی برای جلوگیری از ریزش ابروهای خود پیدا کنید که باعث پرپشت شدن ابروها میشود ظاهر زیبا و داشتن ابروهایی پر پشت و زیبا را برای افراد به دنبال داشته باشد میکروبلدینگ است.که باید حتماً در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص انجامگیرد.
پیشنهاد ما به شما برای انجام روش میکروبلدینگ کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده میباشد.
شما می توانید برای مشاوره شدن قبل از انجام این روش توسط مشاوران حرفه ای کلینیک بین المللی آراد که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/64ta

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.