زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر

زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر

زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روش هایی است که افراد برای حذف کردن موهای زائد در تمامی قسمت های بدن از آن استفاده می‌کنند در طی این روش درمانی لیزر موهای زائد نوری منتشر می‌کند که توسط ملانین یا همان رنگدانه‌های موجود در مو جذب می‌شود و باعث می‌شود که از بین برود با توجه به اینکه لیزر موهای زائد باعث رهایی از رفتن به سالن ها و انجام اپیلاسیون ، ژیلت ، کرم های موبر و …… می شود همچنین جوش و موهای زیر پوستی دیگر وجود ندارد تقاضای استفاده از آن در سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته است یکی از رایج ترین سوالات در خصوص لیزر موهای زائد زمان بر میزان ریزش مو بعد از انجام آن است که این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد اگر این سوال جزو سوالاتی است که در ذهن شما وجود دارد پس با ما در این مقاله همراه باشید تا پاسخ دقیقی به شما دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد

زمان و ریزش مو به مسائل گوناگونی از جمله رنگ مو و نوع پوست بستگی دارد که استفاده از لیزر برای موهای زائد در موقعیت‌های مناسب تاثیرگذاری بسزایی دارد اصلی ترین و اساسی ترین نکته در هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد آن است که رنگدانه های مو باید توانایی جذب اشعه لیزر را داشته باشند به عبارت دیگر باید گفت که اشعه می‌بایست فقط به فولیکول ها آسیب وارد کند و از آسیب زدن به پوست فرد جلوگیری کند در نتیجه افرادی که بین رنگ مو و پوست آنها تضاد زیادی است بهترین نتیجه را می توانند از لیزر برای حذف کردن مو موهای زائد به خود بگیرند.

عوامل موثر در ریزش موهای زائد

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی زمان و میزان ریزش موهای زائد بپردازیم باید بدانید که تاثیر لیزر روی بدن هر فرد نسبت به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد برای مثال اثرات لیزر برای اشخاصی که موی ضخیم و تیره دارند بهتر جوابدهی دارد تا افرادی که موهای نازک و بور دارد پس مشخص می‌شود که ریزش مو بعد از انجام لیزر به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

. سن: افراد زیر ۱۸ سال مجاز به استفاده از لیزر نخواهد بود زیرا می‌تواند نتیجه معکوس برای آنها به وجود آورد و حتی ممکن است اختلالاتی برای آنها به همراه داشته باشد.

. ناحیه مورد نظر : برای مثال می‌توان گفت که بیکینی دیرتر از مناطق دیگر ریزش مو را تجربه می کند.

. ضخامت مو : هرچقدر ضخامت مو بیشتر باشد و رنگ موها تیره تر باشد زودتر دچار ریزش خواهند شد.

. وجود اختلالات هورمونی : افرادی که دچار اختلالات هورمونی هستند مانند خانم‌هایی که هورمون های مردانه در بدن آنها بیشتر است دیرتر و کمتر ریزش مو را تجربه می‌کنند.

. دستگاه های لیزر که برای انجام این روش استفاده می‌شود.

. تجربه و مهارت پزشکی که برای لیزر موهای زائد به آن مراجعه می کنید.

زمان شروع ریزش مو بعد از لیزر موهای زائد

افراد بسیاری گمان می کنند که بلافاصله بعد از انجام لیزر موهای زائد آنها دچار ریزش میشود در حالیکه این فکر کاملاً اشتباه است و آنچه در عمل اتفاق می‌افتد کاملاً متفاوت است موها بلافاصله بعد از انجام نیزه نخواهند ریخت بلکه حدود ۱ تا ۳ هفته بعد از انجام اولین جلسه موهای زائد با استفاده از لیزر به آرامی شروع به ریزش می کنند از آنجایی که عملکرد دستگاه های لیزر با هم متفاوت است ممکن است که این زمان نیز کمی متغیر باشد از سوی دیگر حدود ۴۸ ساعت بعد از انجام لیزر موهای زائد به واسطه برخی از دستگاه‌ها باید نواحی لیزر شده را شیو کرد در این در حالی است که در برخی دیگر از دستگاه ها برای آنکه نتیجه بهتر بدست آید باید تا جلسه بعدی که حدود یک ماه است از شیو کردن ناحیه لیزر خودداری کنید مگر در مواقعی که بسیار ضروری باشد.

چرخه ریزش تارهای مو بعد از لیزر موهای زائد

تقریباً سه هفته بعد از انجام لیزر موهای زائد موهای ناحیه مورد نظر شروع به رشد کرده و همزمان با رشد آنها موهای زائد نواحی لیزر شده شروع به ریزش خواهد کرد بعد از ریزش کل موهای نواحی لیزر شده تا مدتی هیچ موی زائدی رشد نمی‌کند و هنگامی که دوباره موهای زائد شروع به رشد می‌کنند مصادف با نوبت بعدی برای انجام لیزر خواهد بود این روند ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که تاثیر لیزر بر روی موهای زائد به طور کامل در نواحی مورد نظر صورت گیرد باید گفت که رنگ موهای رشد کرده باید نسبت به قبل روشن تر و نازک تر باشد در غیر این صورت این موضوع باید به پزشک اطلاع داده شود.

زمان لازم برای ریزش کامل موهای زائد

برای اینکه شاهد ریزش چشمگیر موهای زائد به وسیله لیزر باشیم باید صبور باشید همچنین تعداد جلسات لیزر تعیین شده از سوی پزشک را باید تکمیل کنید زیرا در این صورت شاهد بازگشت موهای زائد دوباره خواهید بود تعداد جلسات به میزان گستردگی موهای زائد ، ضخامت آنها و پاسخ دهی بدن به اشعه ایکس دارد برگزاری جلسات منظم لیزر نیز بستگی به ریزش موهای زائد دارد که معمولاً بین ۸ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز است و بعد از انجام لیزر موهای زائد در خانم‌ها نسبت به آقایان زودتر می تواند به نتیجه برسد چرا که علت آن نیز می‌تواند به وجود دائمی هورمون تستسترون یعنی همان هورمون مردانه در بدن آقایان باشد.

تاثیر آب و هوا در ریزش مو های زائد بعد از لیزر

این حرف از آن دسته حرف‌هایی است که پایه و اساسی ندارد بنابراین اگر از شما خواسته شد که به خاطر شرایط آب و هوایی در جلسات بیشتر لیزر را انجام دهید به حرفه ای بودن و اعتبار کلینیک کنید چراکه اگر ما ممکن است تاثیر بسیار ناچیزی روی موها بگذارد اما آنقدر نیست که نیاز به تعداد جلسات بیشتر داشته باشد تنها مسئله آب و هوا در خصوص لیزر این است که آن دسته از افرادی که می‌خواهند در نواحی بیکینی و زیر بغل لیزر انجام دهند عموماً در فصول سرد سال به انجام این کار می‌پردازند چون در این تصور به علت کاهش تعرق بدن حساسیت پوست کمتر می‌شود.

موقتی و دائمی بودن ریزش موها بعد از لیزر

درپی جلسه لیزر که حدود ۱۵ درصد از فولیکول های مو از بین می‌رود این جلسات تا هنگامی ادامه پیدا می‌کند که همه موهای زائد از بین بروند به همین دلیل است که چندین جلسه برای از بین رفتن موهای زائد نیاز است تقریبا ۹۰% موهای زائد بعد از تکمیل جلسات لیزر به طور کامل و برای همیشه از بین خواهند رفت البته در این میان عواملی نیز وجود دارد که می‌تواند موجب رشد مجدد موهای زائد شود از جمله:

. ارثی بودن

. حاملگی

. اختلالات هورمونی

. مصرف بعضی داروهای خاص

. بیماری های زمینه ای که باعث ایجاد این اثرات می‌شود

. استفاده کردن بیش از اندازه روش های موقت حذف موهای زائد مانند اپلاسیون و کرم ها و …

نکته مهم دیگر این است که بعد از اتمام جلسه نیز باید شارژ های شش ماه یا سالانه را انجام دهید این موارد به مکانیزم بدن شما بستگی دارد اگرچه ماندگاری اثرات لیزر برای موهای زائد ممکن است از چند ماه تا چند سال ادامه پیدا کند ولی نمی‌توان به رفع دائمی موهای زائد برای همیشه اشاره کرد.

مزایای حذف موهای زائد بدن

حذف کردن موهای زائد با استفاده از لیزر مزایای زیادی دارد از جمله اینکه دیگر نیاز نیست از روش های موقت برای حذف موهای زائد استفاده کنید و همچنین دیگر خبری از حساسیت و موهای درون پوستی وجود ندارد و فرد می‌تواند با کمترین درد ، ناراحتی ، بدون خونریزی و طی چند جلسه برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شود شما هم می توانید از مزایای حذف موهای زائد بدن با استفاده از لیزر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی جوانی و نشاط را با خود به همراه داشته باشید.

کاندیدای مناسب حذف موهای زائد با لیزر چه افرادی هستند؟

از گردن موهای زائد با استفاده از لیزر برای تمام افراد می‌تواند نتیجه خوبی را داشته باشد و تمام افراد می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند افرادی که بیماری‌های خاص زمینه ای ندارند می‌توانند از لیزر برای حذف موهای زائد خود استفاده کنند همچنین افرادی که دیگر نمی خواهند از روش‌های موقت برای حذف موهای زائد استفاده کنند و به دنبال راهی موثر ، ایمن و بدون خطر هستند می‌توانند کاندیدای مناسب حذف موهای زائد با لیزر باشند اگر شما هم جزو کاندیداهای مناسب برای حذف موهای زائد با استفاده از لیزر هستید می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از مزایا و نتایج بیشمار این روش درمانی بهره‌مند شوید.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد عوارض زیادی برای فرد در پی ندارد از عوارض معمول این روش درمانی می‌توان کمی قرمزی و التهاب در محل درمان را نام برد که این مشکل نیز طی یک ساعت و حداقل چند روز به طور کامل از بین می‌رود استفاده از لیزر هیچگونه عوارض جانبی ندارد به شرط آنکه توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام گیرد ، هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد لیزر مناسب بسته به نوع پوست و موی شما را برای شما در نظر می‌گیرد و این خود می‌تواند از آسیب رسیدن به پوست و مشکلات و عوارض بعد از انجام لیزر بکاهد شما می‌توانید انجام لیزر موهای زائد را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

هزینه انجام لیزر موهای زائد

هزینه انجام لیزر موهای زائد بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد می تواند هزینه آن متفاوت باشد از جمله انتخاب کلینیک و پزشک متخصص ، تعداد جلسات درمانی ، محل مورد نظر برای انجام لیزر و وسعت آن همگی می‌توانند روی هزینه انجام درمان اثرگذار باشند جهت اطلاع گرفتن از هزینه انجام درمان و تخفیفات ویژه کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا میتوانید با مشاوره حضوری با کارشناسان و مشاوران در خصوص انجام این درمان و هزینه آن اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

ریزش موها بعد از لیزر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش موها بعد از لیزر

مراقبت های قبل از انجام لیزر برای حذف موهای زائد بدن

. اگر قصد دارید از لیزر برای حذف کردن موهای زائد بدن استفاده کنید باید به کلینیکی معتبر و پزشکی با تجربه مراجعه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را به دست آورید.

. حداقل یک ماه قبل از انجام عمل نباید از روش‌های موقتی که باعث می‌شود به فولیکول‌های مو آسیب وارد شود استفاده کنید مانند وکس ، اپلاسیون و …….

. سه روز قبل از انجام لیزر باید موهای زائد منطقه مورد نظر را با استفاده از تیغ شیو کنید.

. هنگام مراجعه به کلینیک نیز باید استحمام کنید و پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد بهداشتی و آرایشی روی منطقه مورد نظر استفاده نکنید.

. قبل از انجام درمان نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرید و از کرم های برنزه کننده و یا سولاریوم استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن

. بعد از استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد شما بلافاصله می‌توانید به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید ولی رعایت به تنها که می تواند از بروز عوارض جلوگیری کند و نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد از جمله آن نکات:

. بعد از انجام درمان از لباس‌های راحت و نخی استفاده کنید و از پوشیدن لباس های چسبان و تنگ خودداری کنید زیرا می‌تواند باعث ایجاد اصطکاک و حساسیت شود.

. از دستکاری و خاراندن محل تحت لیزر خودداری کنید.

. تا ۲۴ ساعت پس از انجام فعالیت های سنگین که باعث تعرق بدن می‌شود خودداری کنید تعرق باعث حساس شدن پوست می‌شود و می‌تواند مشکلات پوستی را برای شما به همراه داشته باشد.

. تا چند ساعت بعد از انجام لیزر از رسیدن آب و بخار آب محل تحت درمان خودداری کنید.

دوره نقاهت استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن

استفاده از لیزر برای حذف کردن موهای زائد بدن یک روش آسان و موثر است که فرد می‌تواند برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود رها شود این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط متخصص توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید و از هرگونه عوارضی نیز در امان باشید البته این را نیز باید در نظر بگیرید که اعتبار کلینیک ، تخصص و تجربه پزشک نیز در نداشتن دوره نقاهت نقش دارد زیرا پزشک با تجربه و حرفه‌ای آسیبی به پوست شما وارد نمی کند پس دوره نقاهتی نیز برای شما رقم نخواهد خورد و شما می توانید لیزر موهای زائد را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هر گونه دوره نقاهت و عوارض در امان باشید.

اثرات و نتایج لیزر موهای زائد بدن

استفاده کردن از لیزر برای حذف کردن موهای زائد بدن نتایج خوب و ماندگاری را می‌تواند برای افراد در پی داشته باشد اگر تعداد جلسات درمانی به طور کامل برگزار شود فرد می تواند برای همیشه حدود ۸۰ الی ۹۰ درصد موهای زائد را از بین ببرد و پوستی زیبا و شفاف داشته باشد و از نتایج آن تا آخر عمر نیز بهره‌مند شود شما هم می توانید از اثرات و نتایج لیزر موهای زائد بدن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

مراحل انجام لیزر موهای زائد بدن

بعد از انتخاب کلینیک و پزشک متخصص و مراجعه به آن پزشک شما را تحت معاینه قرار می‌دهد و بعد از بررسی یک شما و مشاوره با شما اگر لیزر برای حذف موهای زائد بدن شما هیچگونه مشکلی برای شما به وجود نیاورد شما می‌توانید به انجام این درمان بپردازید در روز درمان باید موهای زائد را با استفاده از تیغ شیو کنید اگر این کار را انجام نداده باشید پزشک می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد البته باید چند روز قبل از انجام لیزر این کار را انجام دهید زیرا در هنگام شیو کردن پوست ، چربی پوست از بین می‌رود و زمان نیاز دارد تا دوباره پوست ترمیم شود اگر در هنگام لیزر موهای زائد به شیو بپردازید ممکن است که حساسیت بعد از انجام درمان و خارش برای شما به وجود آید جلسه درمانی برای حذف موهای زائد بدن بستگی به منطقه مورد نظر دارد ولی زمان بسیار کوتاهی نیاز است و اشعه های لیزر به پوست تابیده شود و باعث می شود که به فولیکول های مو آسیب وارد شود و باعث تخریب آنها شود بعد از پایان درمان نیز بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید باید به دقت به این نکات ارائه شده توجه کنید تا از بروز حساسیت و عوارض احتمالی جلوگیری کنید.

ریزش موها بعد از لیزر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش موها بعد از لیزر

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. چه مدت پس از انجام لیزر موهای زائد موها شروع به ریزش می کنند؟

حدود یک هفته الی ۱۰ روز بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد شروع به ریزش خواهند کرد که موها شل شده و تارهای مو زائد می‌ریزند اما این تنها شروع ریزش است و برای رسیدن به نتیجه باید صبور باشید و جلسات در نظر گرفته شده را به اتمام برسانید در غیر اینصورت موهای زائد شما دوباره مجدد  باز خواهد گشت.

. تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یک روش آسان و ایمن است تعداد جلسات استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن بستگی به میزان گستردگی موهای زائد ضخامت موها و پاسخ دهی بدن به اشعه لیزر و همچنین برگزاری منظم جلسات لیزر دارد اما به طور معمول باید گفت که بین ۶ الی ۸ جلسه درمان نیاز است و فرد می‌تواند به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از لیزر برای حذف موهای زائد بدن خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و  زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید در خصوص تعداد جلسات و نکات مهم از پزشک اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

. چه افرادی بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد می‌گیرند؟

افرادی که رنگ موها و پوست انها تضاد زیادی دارد می‌توانند بهترین نتیجه را برای حذف مو های زائد بعد از لیزر بگیرند.

. آب و هوا چقدر در ریزش موها بعد از لیزر موثر است؟

این حرف پایه و اساسی ندارد اگرچه گرما می تواند تاثیر بسیار ناچیزی را روی رشد موهای زائد داشته باشد ولی آنقدر نیست که نیاز باشد به جلسات بیشتری پرداخت شود.

. نوع دستگاه لیزر در نحوه ریزش موهای زائد موثر است؟

پزشک متخصص بر اساس رنگ پوست و موی شما بهترین دستگاه لیزر را برای شما در نظر می گیرد بنابراین برای افراد مختلف دستگاه های مختلف نتیجه متفاوت را می‌تواند داشته باشد ولی روند درمان برای همه به یک شکل است و از یک استاندارد پیروی می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a8%db%8c%da%a9%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%b9%d9%88/

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدار ترین روش هایی است که برای حذف کردن موهای زائد تمام قسمت های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد در طی این روش درمانی موهای زائد توسط لیزر و نوری که منتشر می‌شود به رنگدانه‌های موجود در مو وارد می‌شود و باعث آسیب به فولیکول‌های مو می‌شود و این آسیب باعث می‌شود که موهای زائد شروع به ریزش کنند زمان و میزان ریزش مو نیز به مسائل گوناگونی از جمله رنگ پوست و موی فرد بستگی دارد که در موفقیت‌ های لیزر مو می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند اصلی ترین نکته به هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد این است که رنگدانه های مو باید توانایی جذب اشعه لیزر را داشته باشند به عبارت دیگر باید گفت که فقط به فولیکول‌های مو آسیب برسد و از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری شود در نتیجه افرادی که بین رنگ مو و پوست آنها تضاد زیادی دارد می‌توانند نتیجه خوبی را از این روش درمانی به دست آورند حذف موهای زائد با استفاده از لیزر یکی از بهترین و آسانترین روش هایی است که بدون درد و خونریزی فرد می‌تواند نتایج خوبی را از این روش درمانی به دست آورد البته باید توجه داشته باشید که برای حذف کردن موهای زائد بدن با استفاده از لیزر به کلینیکی معتبر و پزشک با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید شما می توانید برای حذف کردن موهای زائد بدن خود با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید همچنین انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/dyc2

لینک آپارات: https://aparat.com/v/AtdIP

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/HAFzSAJU

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1511585066803240961?s=20&t=q0ancZcAU5HaWqCEZNR6GA

لینک یوتیوب: https://youtu.be/Pdy85rmTCK0

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.