زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت
محتوا پنهان
1 زاویه سازی صورت :
1.1 انواع روش های زاویه سازی صورت کدامند ؟

زاویه سازی صورت :

داشتن صورتی خوش فرم و چهره ای متناسب یکی از دغدغه های روزانه اکثر خانم ها و آقایانی است که از فرم صورت خود رضایت ندارند.  زاویه ها،  فرم سه بعدی و جزئیات ظریف چهره همگی می توانند ظاهری متمایز در افراد ایجاد کنند. از جهت دیگر نیز باید در بین اجزای صورت هماهنگی خاصی برقرار باشد تا بتواند زیبایی هر فرد را کامل کند.

تناسب اجزای صورت ممکن است در مرحله اول به دلیل نقایص مادرزادی ایجاد شود و عوامل دیگری مانند افزایش سن،  بروز برخی از بیماری ها،  عوامل محیطی مانند تصادفات شدت آن را افزایش دهد . بنابراین  امروزه در کلینیک های زیبایی با استفاده از تکنیک‌ های موثر زاویه سازی صورت،  این مشکلات از سر راه برداشته خواهد شد و در حال حاضر بهترین راه کار برای کانتورینگ چهره خواهد بود.

زاویه سازی و کانتورینگ صورت با هدف از بین بردن عیب های ظاهری چهره و جوان سازی پوست صورت انجام می شود . ‌خوشبختانه امروزه می‌ توان از روش‌ های مختلفی برای دست یافتن به این خواسته دوست داشتنی استفاده کرد.  هر یک از روش ها بر اساس انتظارات هر فرد و فرم چهره آن ها تعیین خواهد شد.

برخی از تکنیک ها مانند جراحی تهاجمی است و مراحل دشواری را به همراه دارد. در حالی که روش‌ های غیر جراحی بسیار ساده است و به طور سر پایی می توان تغییرات مورد نظر را در چهره ایجاد کرد. بنابراین ما در طی این مطلب قصد داریم دو روشی که می تواند به صورت غیر تهاجمی فرم زیبایی به چهره شما ببخشد معرفی کنید . در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در مورد این تکنیک زیبایی حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

انواع روش های زاویه سازی صورت کدامند ؟

همانطور که در بخش بالا ذکر کردیم روش های مختلفی برای کانتورینگ صورت ابداع شده است اما این که کدام روش برای شما گزینه مناسب تری است بر عهده پزشک شما خواهد بود .‌متخصصین با تجربه و حرفه ای با در نظر گرفتن فرم صورت و گردن و دیگر ویژگی های چهره یکی از روش ها را انتخاب می کنند. شما باید با در نظر گرفتن ریسک ها و نتایج هر یک از روش ها به صورت آگاهانه بهترین روش زیبایی را انتخاب کنید.

قبل از این که بخواهید برای این فرایند زیبایی اقدامی انجام دهید باید در مورد هر کدام از روش ها اطلاعاتی حاصل کنید. مثلاً اگر بخواهید از تزریق فیلر ها استفاده کنید باید میزان حساسیت بدن خود را مورد بررسی قرار دهید تا به طور ناخواسته درگیر عوارض نا خوشایند ی نشوید.  امروزه برای کانتورینگ صورت روش های زیر انجام می شود.

  • زاویه سازی با تزریق چربی
  • زاویه سازی با تزریق ژل
  • زاویه سازی با نخ
  • زاویه سازی با جایگذاری پروتز به روش جراحی

هر کدام از روش های ذکر شده با مزایا و معایب که خاصی همراه است و بر اساس تهاجمی یا غیر تهاجمی بودن آن ها شدت آن متفاوت می باشد. بنابراین با در نظر گرفتن شرایط خود و نظر پزشک بهترین تکنیک را انتخاب کنید.

در ادامه مطلب ما قصد دارید در مورد دو تکنیک زیبایی و غیر جراحی از قبیل تزریق چربی و ژل گفت‌ و گو کنیم و اطلاعاتی در مورد تفاوت های هر دو در اختیار شما قرار دهیم.  قبل از اینکه در  مورد هر دو تکنیک گفت و گو کنیم باید متوجه شوید که زاویه سازی یا کانتورینگ صورت چیست ؟ چه کسانی باید برای انجام این فرآیند باید اقدام کنند؟؟

زاویه سازی صورت چیست ؟

زاویه سازی صورت  مجموعه ای از اقداماتی است که در جهت بهبود یافتن نا هنجاری های فرم صورت انجام می‌ شود تا سبب زیبایی و خوش فرمی صورت شود. نا هنجاری ها به دلایل مختلفی از قبیل

  • کمبود اسکلت
  • گردی صورت
  • کوتاهی اندازه هندسی فک و نواقص دیگر

 اتفاق می افتد.  با از بین بردن اختلالات مادرزادی و بازگرداندن حجم صورت با هدف زیبایی این عملی شگفت انگیز خواهد بود.

امروزه تغییر فرم صورت با استفاده از روش هایی مانند تزریق ژل و چربی بهترین گزینه خواهد بود. این دو تکنیک کاملاً کم تهاجم است و تاثیرات زیادی بر فرم چهره و جوان سازی پوست خواهد داشت . این دو روش کاملاً کم دردسر هستند و بهترین جایگزین برای عمل های جراحی یا جایگذاری ایمپلنت می باشد .

در این تکنیک ها فیلر های پوستی چربی یا ژل به درون بافت صورت تزریق می‌ شود تا بتوان کمی گونه ها و چانه را برجسته تر کرد . با این تکنیک ها انحنای اجزاء صورت حالتی متعادل پیدا می کند و سبب جبران حجم از دست رفته آن  می گردد تا علائم پیری از چهره برطرف شود.

 فیلر های پوستی می‌ تواند چین و چروک‌ های ایجاد شده بر سطح پوست را مجددا پر کند و مرز بین صورت و گردن مشخص خواهد شد . با کمک این تکنیک های زیبایی مشکلاتی از قبیل افتادگی چانه و یا غبغب مورد درمان قرار می گیرد تا چانه ظریف و باریک تر به نظر برسد.

زاویه سازی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-زاویه سازی

متقاضیان مناسب زاویه سازی صورت چه کسانی هستند ؟

باید به این نکته توجه کنید که زاویه سازی و یا کانتورینگ صورت برای همه افراد مناسب نیست و این که بتوانید از این تکنیک های زیبایی استفاده کنید باید ویژگی های به خصوصی داشته باشید . اگر ویژگی هایی که در زیر بیان می کنیم برای شما  صدق می کند به طور حتم کاندیدای مناسبی برای این فرایند خواهید بود.

  • اگر فکی مربعی شکل و پهن دارید.
  • اگر چانه شما دایره ای شکل است.
  • اگر خط فک شما بدون زاویه است.
  • اگر گونه های بسیار چاقی دارید.
  • اگر شما خانم هستید و زاویه چانه شما مردانه است .
  • اگر گونه های بسیار لاغری دارید.

 راه ساده در دیگری که متوجه شوید که کاندیدای مناسبی برای کانتورینگ صورت هستید یا خیر؟؟ این است که هر دو انگشت خود را بر روی گونه ها به سمت دو طرف صورت تان بکشید اگر باعث بهبود یافتن و زیباتر شدن چهره شما شد می توانید روش های مناسب کانتورینگ صورت را انتخاب کنید.

چه کسانی برای زاویه سازی صورت مناسب نمی باشد ؟

با در نظر گرفتن فاکتور هایی که تعیین می‌ کند شما کاندیدای مناسبی برای کانتورینگ صورت هستید برخی از ویژگی های ظاهری نیز باعث عدم انجام این تکنیک زیبایی خواهد شد.  پس اگر شما دارای ویژگی های زیر هستید اعمال این فرایند برای شما مناسب نخواهد بود.

  • اگر صورتی بسیار لاغر و یا چاق دارید.
  • اگر پوست شما با افتادگی مواجه شده است.
  • اگر فک پایینی شما بسیار کوچک است.
  • اگر گونه های شما کوچک است.
  • اگر بینی شما بسیار بزرگ است .
  • اگر چانه عقب رفته دارید .
  • اگر گردن شما چاق است.
  • اگر بالای صورت نسبت به قسمت پایین باریک تر است.

مزایای زاویه سازی صورت :

کانتورینگ صورت با استفاده از تزریق ژل یا چربی جزء روش‌ های غیر جراحی و بی دردسر است که شما پس از این فرآیند تا نیاز به دوره نقاهت نخواهید داشت و جزء روش های بی خطر محسوب می شود . برای انجام این عمل می توانید مقدار فیلر را تعیین کنید تا دقیقا فرم چهره را بر اساس انتظارات خود تغییر دهید و زاویه صورت خود را طوری طراحی کنید که آرزوی آن را داشته اید .

نتایجی که از تزریق ژل یا چربی به این ناحیه حاصل می‌ شود بسیار ظریف است و طبیعی به نظر می رسد. در عین حال تغییرات شگفت انگیز ی در چهره ایجاد خواهد کرد .

این دو روش تزریقی را می توان به صورت دائمی یا موقتی انجام داد و حق انتخاب با شما خواهد بود.

برخلاف روش‌ های جراحی که با جایگذاری ایمپلنت نتایج دائمی حاصل می کنید و دیگر نمی توانید تغییری در این نوع ایجاد کنید.

اگر برای تغییر فرم صورت از جمله آیا فیلر ها استفاده کنید نتایج حاصل شده قابل بازگشت هستند .پس اگر از نتایج رضایت نداشتید می توانید با استفاده از آنزیم های مناسب فیلر تزریق شده را استخراج کرد تا چهره به حالت قبل بازگردد.

تزریق چربی و ژل روش هایی هستند که از نظر اقتصادی هزینه مناسب تری نسبت به جراحی دارند  همچنین پس از جراحی باید مراقبت های دشواری  از قبیل  تعویض پانسمان و دوری از کار های روزمرگی را انجام دهید تا به بهبودی کامل برسید.

معایب زاویه سازی صورت :

ژل هایی که در جهت کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار می گیرد دو سال ماندگاری دارد یعنی شما اگر بخواهید نتایج آن را حفظ کنید باید در جلسات ترمیمی شرکت کنید و تزریق ژل مجددا انجام شود . البته،  ژل هایی که جدید تر هستند مدت ماندگاری بیشتری دارند و حتی پس از تزریق در زیر چشم تا ده سال ماندگاری خواهند داشت.

 تزریق چربی مانند روش های جراحی نتایجی تقریبا دائمی و بازگشت نا پذیر خواهد داشت . اما برای استخراج چربی ها در این روش از دستگاه های لیپوماتیک یا لیپوساکشن استفاده می ‌شود تا بتوان چربی ها را از یکی از نواحی بدن مانند شکم ، پهلو یا ران استخراج کرد . پس  تزریق چربی روشی نیمه تهاجمی است و میزان تهاجم آن قطعاً از جراحی کمتر است.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی و ژل ممکن است نتواند تغییراتی که شما دوست دارید در چهره ایجاد کند اما  با تزریق چربی جوان سازی نچرال و طبیعی حاصل می شود.

اگر شما می خواهید تغییرات خاصی در چهره خود ایجاد کنید باید برای تزریق  ژل زیادی نیاز داشته باشید پس حتما هزینه های شما افزایش یابد  پس ، بهتر است که در این شرایط تزریق چربی را که نتایج ماندگار و موثری تری دارد را انتخاب کنید. زیرا ، ممکن است با تزریق ژل پی در پی، هزینه تزریق همان  اندازه هزینه جراحی را در طی چند سال محاسبه شود.

پس از تزریق ژل قابلیت انعطافی  یا به اصطلاح چکش خواری ژل ها به ما کمک می‌ کند تا تزریقی دقیق و فرم دهی مناسب با حجم مورد نظر حاصل شود . در صورتی که همین ویژگی منحصر به فرد باعث می شود که ما نتوانیم بر جستگی مشابه استخوان چانه یا ایمپلنت را دقیق تر انجام دهیم.

مراحل زاویه سازی صورت :

کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ارائه  روش های مدرن و بی نظیر ، سعی بر این دارد که بتواند بهترین زاویه سازی و کانتورینگ صورت را برای زیبا جویان عزیز حاصل کند. استفاده از بهترین برند های فیلر ها،  استخراج چربی ها با روش های غیر تهاجمی با حداقل عوارض و دوره نقاهت کوتاه مدت از ویژگی های بی نظیر این فرآیند  زیبایی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با تکنیک های زاویه سازی و کانتورینگ  صورت در ادامه مطلب توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

متخصصین برای کاهش درد و سوزش در حین نفوذ سرنگ حاوی فیلر ابتدا ناحیه مورد نظر را با استفاده  از بی حسی موضعی که دارای لیدوکائین است بی حس خواهند کرد .

بر اساس صلاحدید پزشک و نظر زیبا جویان فیلر مورد نظر چربی یا ژل به این ناحیه تزریق می شود. متخصصین این تکنیک زیبایی را به گونه ای انجام می دهند تا بتوانند با ایجاد زاویه در این روش همه عیب های صورت را از بین ببرند. فیلر ها در زیر پوست و در نواحی مشخص شده ای تزریق خواهند شد.

به طور کلی روش موقتی کانتورینگ صورت با استفاده از ژل ها انجام می شود.  فیلر ها به معنی پر کننده های پوستی هستند که به صورت ژل ها و یا چربی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.  ژل های به صورت مصنوعی ساخته می شوند و چربی ها از بدن خود شخص استخراج خواهد شد.

فیلر های  مشخص شده بر اساس تجربه و تخصص پزشک در قسمت های تحتانی صورت و بخش‌ های کوچکی از گردن تزریق خواهد شد .‌این دو روش زیبایی کاملا بی خطر هستند و می توان در زمان کوتاهی شاهد نتایج آن بود.

دوره نقاهت پس از هر دو تکنیک بسیار کم است و پس از دو تا سه روز تورم و کبودی با شما همراه است.‌ پس از تزریق ژل ها شما محدودیتی برای ادامه فعالیت های روزمره خود نخواهید داشت.

زاویه سازی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-زاویه سازی

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر چه مزایایی به دنبال دارد ؟

زاویه سازی با تزریق فیلر ها مزایای بی نظیری به همراه دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  • ایجاد تقارن و توازن بین اجزاء مختلف صورت
  • برجستگی و جذابیت اجزای مختلف صورت
  • ایجاد کانتورینگ و پوشاندن عارضه هایی از قبیل کوتاهی فک
  • برطرف کردن گردی صورت
  • از بین بردن لاغری بیش از حد صورت
  • بهبود یافتن شکل ظاهری صورت از نمای نیم رخ
  • ایجاد تناسب فک با بخش های دیگر صورت

در ادامه مطلب ما به بررسی ایجاد زاویه با کمک تزریق ژل و چربی می پردازیم و تفاوت های هر دو را بیان خواهیم کرد.

زاویه سازی با تزریق چربی :

یکی از مزیت های بی نظیر تزریق چربی به صورت  برجستگی،  زاویه سازی و تغییر فرم صورت به شکل دلخواه می باشد.  کادر تخصصی کلینیک زیبایی آراد اصفهان برای افزایش زیبایی چهره افراد روش های مناسبی از قبیل زاویه سازی و برجستگی با تزریق چربی طبیعی را انجام می دهند.

زاویه سازی با تزریق چربی یکی از زیبا ترین روش های کانتورینگ صورت می باشد نتایج حاصل از این فرایند کاملاً طبیعی است و زیبایی خاصی به چهره هدیه می دهد.

یکی از ویژگی های ارزنده این روش این است که فیلر هایی که به بدن تزریق می شود با هیچ گونه واکنش حساسیت زایی همراه نخواهد بود و با بدن افراد سازگاری دارد. زیرا،  چربی ها از بدن خود شخص  به طور طبیعی استخراج می شود. این چربی ها معمولاً از شکم ، ران یا پهلو ها استخراج خواهند شد.  ناحیه تخلیه چربی توسط پزشک تعیین خواهد شد.

بنابراین کسانی که بدنشان نسبت به فیلر های مصنوعی با واکنش های آلرژیک مواجه می شود می توانند راحت تر فرم صورت خود را به شکل دلخواه تغییر دهند.

مراحل زاویه سازی صورت با تزریق چربی چگونه است ؟

برای زاویه سازی یا کانتورینگ صورت با استفاده از سلول های چربی از چربی های طبیعی که در بخش های مختلف بدن وجود دارد استفاده می شود . قطعاً در دوران جوانی چربی ها در زیر پوست وجود دارد تا چهره ما زاویه دار برجسته و نرم تر باشد.

با افزایش سن چربی های صورت و بخش های دیگر بدن  کم کم تحلیل می‌ رود و به اصطلاح به سمت پایین حرکت می کند و در نواحی مانند ی شکم و پهلو جمع می شوند . به احتمال زیاد شما با فرایند زیبایی  لیپوساکشن آشنایی دارید.‌

دستگاه لیپوساکشن می تواند چربی های غیر اشباع در بدن را تخلیه کند.  پس از استخراج چربی ها با کمک دستگاه سانتریفیوژ سلول های چربی از ترکیبات دیگر جدا می شود . سانتریفیوژ محفظه ای استوانه ای شکل است که با حرکات چرخشی دانه های سبک تر و اضافی را جدا می کند که کاربرد های زیادی دارد.

متخصصین با استفاده از سرنگ چربی ها را جدا کرده و به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند.  زاویه سازی و کانتورینگ صورت در حدود ۲۰۰ میلی چربی از بدن استخراج خواهد شد که مورد استفاده قرار می گیرد . برای این که درک بهتری از این مطلب حاصل کنید در ادامه مطلب تفاوت تزریق چربی و ژل را برای شما بیان کرده ایم تا بتوانید تصمیمی بهتر بگیرید.

تفاوت های زاویه سازی صورت با تزریق چربی و ژل :

همانطور که می دانید ترکیبات ژل های تزریقی از مواد طبیعی خواهد بود و برخی از آن ها مانند هیالورونیک اسید یا کلسیم هیدروکسی آپاتیت نیز در بدن ساخته می شوند اما به عنوان ماده خارجی محسوب می شوند.

چون ، با راهکار های مهندسی ساختار آن تغییر می کند .‌اما برای تزریق چربی از چربی های  بافت های بدن خود شخص استفاده می شود بنابراین به اصطلاح انتقال چربی اتولوگ گفته می شود. یعنی می توان بافت های چربی را به بخش های دیگر بدن منتقل کرد بدون این که تغییری در آن ها ایجاد شود.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل درد سر های بیشتری دارد. زاویه سازی صورت با تزریق چربی نسبت به تزریق ژل تهاجم بیشتری خواهد داشت زیرا ، برای استخراج چربی ها از فرایند لیپوساکشن استفاده می شود. البته ، به دلیل مقدار کم بافت های چربی به صورت  این عمل جزئی انجام می‌ شود و در حدود ۲۰۰ میلی لیتر چربی برای ناحیه نیاز خواهد بود.

پس از تزریق چربی به  دوره های کوتاه به استراحت نیاز می باشد تا  بتوان نا خوشی های اندکی که پس از لیپوساکشن ایجاد می‌شود را التیام داد . برای برخی افراد حتی لیپوساکشن نیاز به بیهوشی خواهد داشت که در  اتاق عمل انجام می شود . در صورتی که تزریق ژل در مطب انجام می شود و نیاز به گذراندن دوره نقاهت نمی باشد.

به طور کلی تزریق چربی زمانی انتخاب می شود که بخواهید چند بخش از صورت را به طور همزمان تغییر دهید مثلا اگر بخواهید برای زاویه سازی فک و گونه ها استفاده شود تزریق چربی نسبت به تزریق ژل گزینه مناسب تری خواهد بود.  ولی اگر زاویه سازی فقط در ناحیه فک انجام شود به دو سی سی ژل نیاز است و ارزش آن را ندارد که عمل لیپوساکشن را انجام دهید.

در مورد هزینه های این دو روش موضوع  قبلی مجدداً صدق می کند.  به طور کلی برای استخراج و تخلیه چربی ها باید هزینه بیشتری نسبت به تزریق ژل پرداخت شود.  پس اگر بخواهید درمان وسیعی بر سطح پوست صورت انجام دهید تزریق ژل گران تر است و بهتر است فرایند تزریق چربی انجام شود.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل دوام بیشتری دارد . در مورد ژل های حاوی هیالورونیک اسید باید گفت که این ژل ها توسط آنزیم هیالورونید  تجزیه می شود و می توان تغییراتی که در چهره ایجاد شده را به شکل قبل باز گرداند. برای ژل های هیدروکسی آپاتیت آنزیم تجزیه کننده  ای وجود ندارد اما به مرور زمان می تواند در پوست جذب شود و فرم صورت به شکل قبل باز می‌ گردد .

پس تزریق ژل روشی موقتی است و اگر شما از نتایج آن راضی نبودید مطمئناً آزار دهنده نخواهد بود. اما،  تزریق چربی یباً روشی دائمی برای زاویه سازی صورت و برجسته سازی بخش‌ های مختلف آن محسوب می‌ شود و دقیقاً نمی توان گفت که مدت ماندگاری آن چقدر است.  اما مدت ماندگاری آن از تزریق ژل ها بیشتر است و تقریبا می توان گفت روشی دائمی می باشد.

چربی ها فیلر های طبیعی هستند که از بدن تخلیه می شوند. اما  ژل حالت ژلاتینی دارند البته کلسیم هیدروکسی آپاتیت حالتی نیمه جامد دارد . اما قوام چربی ها نسبت به ژل های تزریقی بیشتر است و شبیه کره یا روغن جامد است.

ژل های حاوی هیالورونیک اسید با مشکل انعطاف پذیری مواجه خواهیند بود البته این مسئله در مورد چربی ها نیز وجود دارد چون انعطاف و روان بودن بافت چربی نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید بیشتر است.

تزریق چربی بافتی یکدست و یکنواخت دارد. بافت چربی که به این ناحیه تزریق می شود به خون رسانی نیاز دارد. بنابراین به شکل پراکنده در زیر پوست تزریق می‌ شود. اما،  نمی توان مانند ژل های تزریقی در یک ناحیه از صورت تزریق کنید.

گر حجم زیادی از سلول های چربی را در یک نقطه ثابت تزریق کنید مطمئنا با خطر مرگ سلول‌ های چربی یا نکروز مواجه خواهید شد اما در مورد تزریق ژل این محدودیت وجود ندارد و مقدار زیادی ژل در یک ناحیه خاصی از صورت تزریق می شود بدون اینکه با مشکلی همراه باشد.

افرادی که می خواهند زاویه بازی صورت آن ها مشابه با الگوی خاصی شود تزریق ژل گزینه مناسب تری خواهد بود در مورد تزریق ژل باید گفت که در ناحیه چانه ۲ سی سی ژل به طور دقیق نیاز می باشد. اما،  در مورد تزریق چربی نمی توان میزان تزریق را قطعی اعلام کرد و بر اساس وضعیت سلامتی عمومی تعیین خواهد شد.

زیرا ، تزریق چربی جزء روش های دائمی است و نمی توان نتایج تزریق را پیش بینی کرد.  در برخی مواقع لازم است که تزریق چربی در طی چند جلسه در طول چند ماه انجام شود. بنابراین می توان به مرور زمان تغییرات آن را مورد بررسی قرار داد و پیش بینی بهتری از نتایج آن داشته باشیم.

در نهایت شاید لازم شود برای ایجاد تقارن و رسیدن به زاویه مناسب و ایده آل از تزریق ژل نیز کمک بگیریم چون نتایج حاصل از تزریق ژل مشخص و قابل پیش بینی می باشد.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

ژل ها نوعی فیلر مصنوعی است که ترکیباتی طبیعی دارند. مصنوعی بودن ژل ها این است که در آزمایشگاه ساخته می شود و طبیعی بودن آن ها به دلیل این است که ترکیبات آن در بدن وجود دارد .‌

مثلا یکی از ترکیبات موجود در فیلر ها کلاژن است که در جهت آب رسانی و استحکام پوست در بدن تولید می شود و در میانسالی میزان آن کاهش می یابد. ژل هایی که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس هیالورونیک اسید می باشد. این ژل ها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) قرار گرفته است.

اطلاعاتی که در مورد زاویه سازی صورت با تزریق ژل لازم است بدانید به شرح زیر می باشد.

زاویه سازی یا کانتورینگ صورت با تزریق ژل روشی موقتی است که ژل ها در ناحیه چانه و فک و در قسمت آرواره تاثیر گذار خواهد بود.  بر اساس حجم مورد نیاز پوست صورت در جلسات اول  ۳ تا ۴ سی سی ژل هیالورونیک اسید به این ناحیه تزریق خواهد شد.

این فیلر ها ماندگاری ۹ تا ۱۲ ماه خواهد داشت و سپس به مرور زمان جذب می شود. بهترین زمان برای تمدید مجدد تکنیک پس از ۶ ماه می باشد. البته،  این مدت زمان برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است. بنابراین بهتر است شما در جلسه مشاوره حضور داشته باشید تا پزشک زمان دقیق تری برای تمدید ژل ها در نظر بگیرد و به موقع نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

برای زاویه سازی صورت از چه فیلر هایی استفاده می شود ؟

بهترین فیلر ها برای تعیین خط فک و ایجاد زاویه در صورت فیلر هایی است که حاوی هیالورونیک اسید می باشد.  هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بافت های همبند بدن تولید می شود و سبب حجم دهی به بافت ها خواهد شد .

هیالورونیک اسید می تواند هزار برابر وزن خود آب به سمت خود جذب کند و سبب حجم دهی به ناحیه مورد نظر خواهد شد .‌برای ایجاد زاویه یا کانتورینگ صورت از ژل های مختلفی می توان استفاده کرد اما ژل ژوویدرم ولوما  (Juvederm Volume) تنها فیلر ی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.

میزان ماندگاری این ژل در حدود دو سال است و به مرور زمان در پوست جذب می شود.

فیلر های دیگری که در شرکت ها و برند های مختلفی تولید شده اند مانند رستیلین (Restylane )بلوترو (Belotero) و دیگر ژل های حاوی هیالورونیک اسید داخلی و خارجی است که می تواند در زاویه سازی و کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار  گیرد.‌ این ژل ها معمولاً هزینه کمتری دارند و از نظر بافت،  قوام و ماندگاری نسبت به ژل ژوویدرم ولوما ضعیف تر خواهند بود.

بهترین روش ها برای زاویه سازی صورت با تزریق ژل :

به نظر شما چرا ژل ژوویدرم ولوما در بین ژل های حاوی هیالورونیک اسید برتری بیشتری دارد و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است؟؟  علت انتخاب این ژل این است که توانسته به خوبی شکل خود را حفظ کند.

در بخش های قبلی مطلب ما انواع ژل های تزریقی را معرفی کردیم . ژل ها به دلیل حالت انعطاف پذیری بالا و ژله ای خود به راحتی تغییر شکل می دهند و برای حجم دهی به بخش های مختلف صورت مانند لب ها بسیار مناسب است.‌

اما در جهت بر جسته‌ سازی بخش های استخوانی صورت مانند چانه و خط فک گزینه مناسبی نمی باشد و کار را مشکل می‌ کنند. زیرا می‌ خواهیم ژل ها محکم در جای خود بمانند و حالتی استخوانی پیدا کنند.‌ متخصصین برای زاویه سازی صورت ژل رادیسه را به ژل های دیگر ترجیح می دهند که علت آن حفظ شکل آن ها خواهد بود.

ژل رادیسه از ماده ای به نام کلسیم هیدروکسی آپاتیت ساخته شده است که به طور طبیعی این ماده در استخوان های بدن وجود دارد. قوام و ساختار هیدروکسی آپاتیت نسبت به هیالورونیک اسید محکم تر می باشد. ژل رادیسه بیشتر از این که حالت ژله ای داشته باشد حالت نیمه جامد دارد .بنابراین می تواند شکل ظاهری استخوان های فک و چانه را به شکل مطلوبی تغییر دهد .

کلسیم هیدروکسی آپاتیت مانند هیالورونیک اسید به تدریج در پوست جذب می شود و جزء ژل های موقتی خواهد بود.  مدت ماندگاری این ژل در حدود یک سال یا کمتر می باشد.‌ ژل رادیسه و سایر ژل های ساخته شده از کلسیم هیدروکسی آپاتیت دو مشکل مهم دارند که شامل موارد زیر می باشد.

اگر  نتایج تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید رضایت‌ بخش نباشد متقاضیان می توانند با کمک آنزیم هیالورونید این ژل را استخراج کنند و چهره را به حالت اول باز گردانند.

ولی در مورد ژل های هیدروکسی آپاتیت این امکان وجود ندارد و باید صبر کنید تا ژل تزریق شده به مرور زمان در پوست جمع شود احتمال بروز عوارض جانبی ژل هیدروکسی آپاتیت حدوداً ۳ درصد است و میزان عوارض آن نسبت به ژل های هیالورونیک اسید و یا تزریق چربی بیشتر خواهد بود.

بنابراین متخصصین ترجیح می دهند که برای زاویه سازی و کانتورینگ صورت از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنند. البته،  متخصصین یکی از راه کار هایی که در این زمینه به کار می گیرند مصرف همزمان ژل های هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت می باشد .

در این شرایط هیدروکسی آپاتیت در عمق پوست و روی استخوان تزریق می شود زیرا،  این ژل محکم و قوی تر است سپس لایه نازک از ژل هیالورونیک اسید به طور سطحی تر در پوست تزریق خواهد شد تا به برجستگی سطح پوست کمک کننده باشد.

آخرین نکته‌ ای که در این بخش باید ذکر کنیم این است که سازمان غذا و داروی آمریکا زاویه سازی صورت و برجسته سازی چانه را با استفاده از تزریق سیلیکون های دائمی را مورد تایید قرار نمی دهد. این ترکیبات می توانند عوارض جانبی شدیدی به دنبال داشته باشد و خارج کردن آن در زیر پوست بسیار دشوار می باشد.

تکنیک های مهم تر از ژل ها :

یکی از نکات مهم در مورد این فرایند مهم بودن تکنیک تزریق می باشد که حتی این موضوع مهم تر از جنس و برند ژل می باشد . پس حتی تزریق مرغوب ترین ژل ها باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود در غیر این صورت نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت.  تکنیک تزریق شامل

  • تعیین محل مناسب تزریق ژل
  • نحوه وارد کردن سرنگ به پوست
  • حرکت سوزن یا میکروکانولا
  • فرم دهی و پخش کردن صحیح ژل در زیر پوست
  • تزریق ژل با دوز معین و موارد دیگر

می باشد. نحوه صحیح هر یک از این موارد در جهت رسیدن به نتایج زیبا و شگفت انگیز ضروری می باشد.

امروزه برای به حداقل رساندن میزان درد،  کبودی، تورم و خونریزی تزریق ژل با زاویه مناسب باید انجام شود. تکنیک میکروکانولا تکنولوژی جدید و مدرنی است که امروزه متخصصین برای زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می دهند و تزریق ژل ساده تر انجام خواهد شد. این تکنیک مزایای بی نظیری به همراه دارد که شامل :

  • هیچگونه دردی احساس نمی شود.
  • خونریزی اتفاق نمی افتد و باعث تحریک پوست برای کلاژن سازی خواهد شد و به جوان سازی پوست کمک می کند.
  • تعداد دفعات تزریق را کاهش می دهد.
  • پارگی در مویرگ های زیر پوست اتفاق نمی افتد.

برای زاویه سازی صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

برای تصمیم گیری هر دو روش باید اطلاعاتی در مورد مزایای هر دو حاصل کنید. البته ، شما باید برای انتخاب هر تکنیک از تصمیم پزشک پیروی کنید تا بتوانید هر یک از روش هایی که انتخاب می شود را با خیال راحت به دست پزشکان زبر دست و کار بلد بسپارید .

مزایای تزریق چربی :

برای تزریق چربی ، چربی های مورد نیاز از بدن خود شخص تهیه می شود و چربی های استخراج شده به عنوان فیلر های طبیعی شناخته می شود . چربی هایی که از بدن استخراج می شود کاملا ایمن و بدون واکنش های حساسیت زا خواهند بود .

چربی ها می توانند حجم از دست رفته صورت را مجدداً باز گردانند و سبب جوان سازی پوست خواهد شد.

 نتایج حاصل از این فرایند تا مدت های طولانی ماندگار خواهد بود .

برای تزریق چربی ، چربی ها از قسمت هایی برداشته می‌ شود که تجمع یافته اند و با این کار می توانید چربی های اضافه بدن را تخلیه کنید در نتیجه با یک تیر دو نشان می زنید .

هزینه های تزریق چربی نسبت به تزریق ژل کمتر است زیرا باید پس از چند ماه مجددا تزریق ژل را تکرار کنید اما تزریق چربی نتایج طولانی مدت و ماندگار به همراه دارد.

مزایای تزریق ژل :

ژوویدرم و رستیلین جزء ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشند که از مرغوبیت بالایی برخوردارند و برای زاویه سازی صورت ژل هایی کاملا ایمن و بی‌ خطر هستند ، در نتیجه نتایجی طبیعی حاصل می‌ کنند.

 زمانی که برای تزریق ژل در نظر گرفته می‌ شود بسیار کوتاه است.

مراحل تزریق ژل با بی حسی موضعی طی می شود و در صورت عدم رضایت متقاضیان می توان با استفاده از آنزیم های مخصوص ژل را تخلیه کرد تا چهره به حالت قبل بازگردد.

 هزینه ابتدایی برای تزریق چربی به صورت کمتر از تزریق ژل است.

 پس از تزریق ژل به دوره نقاهت نیاز نیست و می‌ توان شاهد نتایج  اولیه تزریق باشید.

 تزریق ژل نسبت به تزریق چربی برجستگی بیشتری ایجاد می کند اما هر دو روش( تزریق چربی و ژل) می تواند در زیبایی کانتورینگ صورت موثر باشد و در واقع این که کدام روش مناسب تر است به شرایط شما بستگی دارد.

زاویه سازی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-زاویه سازی

تزریق چربی و ژل برای چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

استفاده از فیلر های طبیعی برای کسانی که در بخش‌ های مختلف صورتشان با کاهش حجم چربی ها مواجه شده اند توصیه می ‌شود.  افراد ورزشکار،  افراد لاغر یا کسانی که حجم بدنشان به تازگی کمی افزایش یافته کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی و زاویه سازی صورت می باشند.

در مقابل تزریق ژل برای کسانی مناسب است که با کاهش شدید حجم در صورت خود مواجه نیستند و می توانند با ۲ تا ۴ سی سی زاویه مناسب در چهره خود ایجاد کنند. همچنین اگر شما به دنبال برجستگی در حد ایمپلنت هستید احتمالاً تزریق ژل گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.

در برخی مواقع متخصصین برای کسب نتایج بهتر از هر دو روش برای زاویه سازی و کانتورینگ صورت استفاده می کنند در مرحله اول،  تزریق چربی حجم از دست رفته صورت را جبران می کند و ظاهری جوان و شاداب به چهره هدیه می دهد . سپس با تزریق ژل به بخش های مختلف صورت فرم خواهد داد .برای کسب نتایج ایده آل  زاویه سازی با تزریق ژل و چربی به طور همزمان انجام می شود.

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است ؟

در حال حاضر هزینه انواع خدماتی که در کلینیک های زیبایی ارائه می‌ شود با نوسانات زیادی همراه است که به دلیل ارز و وارداتی بودن ژل های تزریقی می باشد بنابراین نمی توان هزینه ثابتی را اعلام کرد.

عوامل مختلفی هزینه های تزریق چربی و ژل را تحت تاثیر قرار می دهد  که شامل  :

  • انتظارات اهداف متقاضیان
  • میزان تزریق ژل یا چربی
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • مهارت و تخصص پزشک
  • مدت زمان انجام هر تکنیک زیبایی
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 قرار می گیرد. البته در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیفات و هزینه ها در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از زاویه سازی صورت :

قبل از اینکه به کلینیک مرکزی تخصصی مراجعه کنید در مورد مهارت و تخصص پزشک تحقیق کنید در جلسه مشاوره در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنید.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.

 اگر قبلا از روش های دیگر برای جوان سازی و کانتورینگ صورت استفاده کرده به پزشک اطلاع دهید.

 دو هفته قبل از این فرآیند از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپیرین و پرو فن بپرهیزید.

 از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خود داری کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید.

مراقبت های پس از زاویه سازی صورت :

استراحت کافی داشته باشید.

 برای کاهش تورم و التهاب از کمپرس سرد استفاده کنید.

 هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید .

تا دو روز از شست و شوی صورت خود داری کنید .

از فشار دادن،  لمس کردن و دستکاری کردن ناحیه تزریق بپرهیزید.

 دارو های تجویز شده را به موقع و سر وقت مصرف کنید.

 در صورت شدت یافتن عوارض پزشک را در جریان قرار دهید.

 از خم کردن سر  ، انجام فعالیت های شدید بدنی و جا به جایی اشیاء سنگین خود داری کنید.

 از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید .

مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید.

از جویدن غذا های سفت تا بهبودی کامل خود داری کنید.

اثرات و نتایج :

در طی این مطلب شما را با انواع تکنیک های زاویه سازی صورت آشنا کردیم.  تزریق ژل و چربی دو روش غیر جراحی است که نتایج مطلوبی به دنبال دارد.  پس از تزریق ژل شما می توانید بلافاصله شاهد تاثیرات اولیه فرم صورت خود باشید اما نتایج قطعی پس از دو هفته قابل مشاهده خواهد بود .

تزریق چربی با استفاده از چربی های بخش های مختلف بدن انجام می شود و نتایج آن پس از بر طرف شدن عوارض، کبودی و تورم کم کم قابل مشاهده می باشد. نتایج حاصل از تزریق چربی ماندگاری طولانی مدت دارد عوامل مختلفی از قبیل سوخت و ساز بدن ، میزان مهارت و تخصص پزشک و ناحیه تخلیه چربی ماندگاری این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

در صورت نا راضی بودن متقاضیان از نتایج تزریق ژل می توانند با کمک آنزیم هیالورونید ژل ها را تخلیه کنند. اما این امکان برای تزریق چربی وجود ندارد.

 نتایج حاصل از تزریق چربی طبیعی تر از ژل های مصنوعی  خواهد بود و چهره زیبایی منحصر به فردی را حاصل خواهد کرد.  با زاویه سازی و کانتورینگ صورت تناسب بین اعضاء صورت حاصل می‌ شود و باعث جذابیت و اعتماد به نفس متقاضیان خواهد شد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های زیبایی و جوان سازی پوست و زاویه سازی صورت توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود و نتایج عالی به همراه خواهد داشت.

دوره نقاهت پس از زاویه سازی صورت چقدر است ؟

پس از تزریق ژل شما نیاز به دوره نقاهت نخواهید داشت و می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید اما تزریق چربی به دلیل انجام تکنیک فرآیند لیپوساکشن به ۲ تا ۳ روز استراحت نیاز خواهید داشت. البته،  برای تزریق چربی به این ناحیه از صورت لیپوساکشن جزئی انجام می‌ شود و دوره نقاهت طولانی مدتی را نیاز نخواهد داشت .

اعمال مراقبت ها برای کسب نتایج مطلوب  اهمیت بالایی دارد. استراحت کافی،  مصرف دارو های تجویز شده و استفاده از کمپرس سرد می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد و در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج بی نظیر هر دو تکنیک زیبایی باشید.

تعداد جلسات زاویه سازی صورت با تزریق ژل و چربی چقدر است ؟

تزریق ژل روش های یکی از روش های  موقتی است و در طی یک جلسه انجام می شود . مدت زمان تزریق ژل در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود. این تکنیک مراحل ساده تر از تزریق چربی خواهد داشت و میزان ژل تزریق شده با استفاده از سرنگ های ظریف یا میکروکانولا به نواحی مورد نظر تزریق خواهد شد.

تزریق چربی مراحل پیچیده تری دارد و ممکن است برای برخی افراد به جلسات بیشتری نیاز باشد. مدت تزریق چربی به میزان تخلیه چربی ها و فرایند جدا سازی سلول های چربی بستگی دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b2%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%da%a9-%d9%88-%da%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d9%88/

https://clinicarad.com/%d8%b2%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c/

نتیجه گیری :

زاویه سازی صورت با استفاده از راه کار هایی از قبیل تزریق ژل و چربی جزء بهترین روش ها برای بهبود یافتن انحنای سطحی یا کانتور صورت می باشد. این روش ها به صورت کم تهاجمی می تواند تاثیرات بی نظیری بر جوان کردن صورت داشته باشد و شاهد تاثیرات شگفت انگیز ی بر زیبایی چهره خود خواهید بود .

تزریق ژل و چربی روش های کم دردسر است که جایگزین مناسبی به جای روش‌ های پر هزینه و خطرناک جراحی می باشد .‌با انجام این تکنیک ها می توانید تا مدت ها زیبایی چهره خود را حاصل کنید و نتایجی مشابه با جراحی فک یا ایمپلنت چانه حاصل کنید.

در این روش فیلر های پوستی از قبیل چربی ها و یا ژل ها درون بافت نرم صورت تزریق می شود تا بتوان اجزای صورت مانند چانه و گونه ها را برجسته تر کرد. بهبود بخشیدن انحنای صورت تناسب  بین اجزای صورت متعادل شده و حجم از دست رفته بخش های مختلف صورت مجدداً جبران خواهد شد .

با انجام زاویه سازی و کانتورینگ صورت مرز بین صورت و گردن مشخص می‌ شود و مشکلاتی از قبیل غبغب یا افتادگی چانه از بین می رود .در نتیجه شما چانه‌ ای ظریف و باریک با زاویه مناسب خواهید داشت.

اگر می خواهید در مورد انواع تکنیک های زیبایی و جوان سازی پوست اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید مشاوران ما به صورت آنلاین پاسخگوی همه سوالات شما عزیزان خواهند بود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/xw7h

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.