زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

زاویه سازی صورت گرد و چاق

زاویه سازی صورت گرد و چاق
محتوا پنهان

زاویه سازی صورت گرد و چاق :

زاویه سازی صورت گرد یکی از روش های زیبایی پزشکی است که یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای تغییر چهره در چند سال اخیر محسوب می شود.  علت گرایش افراد به این تکنیک زیبایی تعریف انسان ها از زیبایی در دوران مختلف می باشد.

زیرا ، برخلاف گذشته امروزه صورت های گرد و چاق طرفداری ندارد و زیبایی به عنوان چهره های خوش فرم،  زاویه دار زیبا به نظر می رسد.

در ادامه این مطلب ما می‌ خواهیم در مورد زاویه دار کردن صورت و تاثیرات آن بر چهره توضیحاتی ارائه دهیم . پس اگر شما می خواهید با این تکنیک های زیبایی آشنا شوید در طی این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

علت گرایش به زاویه سازی صورت گرد چیست ؟

زاویه سازی صورت گرد ،جذابیت چهره را چندین برابر خواهد کرد . این ویژگی بر زیبایی انسان تاثیر گذار است و سبب می شود که به جزئیات چهره توجه بیشتری شود . البته،  فاکتور های زیبایی در همه فرهنگ ها متفاوت است . مثلاً در کشور های شرقی صورت مستطیلی شکل محبوب تر می باشد اما در کشورهای غربی صورت های V شکل مد نظر خواهند بود.

البته،  به مرور زمان سلیقه ها تغییر می کند . در گذشته های دیرین داشتن صورت های گرد و بدن های قوی چشم های بزرگ ابرو های کمانی جزء زیبایی های چهره معرفی می‌ شد اما در حال حاضر لبخند زیبا ، گونه های بر جسته و زاویه صورت زیبایی چهره را تعریف خواهد کرد.

در بین زاویه  شکل های مختلف صورت زاویه سازی برای صورت های گرد بیشتر انجام می شود .همچنین باعث می‌ شود که چهره لاغر و استخوانی تر به نظر برسد . این تناسب چهره مخصوصاً در خانم ها که دارای اضافه وزن هستند اهمیت بیشتری دارد.

منظور از صورت های گرد چیست ؟

قبل از این که بخواهیم روش های مناسب زاویه سازی صورت گرد را به شما معرفی کنیم ابتدا باید تشخیص دهید که صورت های گرد چه ویژگی هایی دارند و سپس به سراغ تکنیک های زیبایی بروید تا بهتر بتوان تشخیص داد که آیا این تکنیک زیبایی برای شما نیاز است یا خیر؟؟ در صورت های گرد طول و عرض صورت تقریباً یکسان است این افراد با داشتن صورت های گوشتالو  استخوان های چهره آن ها دیده نمی‌ شود.

چانه و گونه های این افراد بزرگ و تو پر است. معمولاً کسانی که صورت های گرد و چاق دارند با غبغب مواجه هستند.  این موضوع سبب می شود که چهره چاق تر به نظر برسد.  بنابراین کسانی که صورت های گرد دارند بیشتر به ایجاد زاویه در صورت گرایش خواهند داشت.

زاویه دار کردن فک چیست ؟

لازم است بدانید که اکثر مراجعه کنند گانی که به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه می کنند می خواهند با اصلاح روابط فکی خود فرم چهره خود را تغییر دهند و معمولاً طرفدار روش‌ های غیر جراحی مانند تزریق انواع فیلر ها می باشند.  در صورتی که توصیه متخصصین به این بیماران اصلاح روابط فکی و صورت آن ها می باشد.

برای زاویه سازی فک برای برخی افراد باید فک آن ها با جایگذاری ایمپلنت های سیلیکونی یا ایمپلنت هایی از جنس پلی اتیلن های متخلخل انجام شود.  قوانین عمل جراحی همیشه با کاهش استخوان ها و عضلات فک همراه نیست در برخی مواقع متخصصین با اضافه کردن ایمپلنت فک چهره افراد را زاویه دار خواهد کرد.

نحوه جایگذاری ایمپلنت ها با بیهوشی عمومی انجام می شود و نیاز به برش و بخیه دارد. برش هایی که  بر این ناحیه ایجاد می‌ شود معمولاً روی خط فک و  زیر آن ایجاد می شود.  بنابراین پس از بهبودی در ظاهر  چهره افراد مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

عوامل تاثیر گذار بر زاویه صورت چیست ؟

عوامل مختلفی زاویه صورت افراد را تحت تاثیر قرار می دهد که مهم ترین آن ژنتیک می باشد که البته هورمون های بدن نیز بر این موضوع تاثیر گذار خواهد بود .

مثلا،  با مصرف هورمون های استروژن یا پروژسترون به تدریج شکل و زاویه صورت دچار تغییر خواهد شد . همچنین ممکن است عوامل دیگری از قبیل افتادگی پوست،  افزایش سن،  تصادفات ، سوختگی و … تغییراتی در زاویه و فرم چهره ایجاد کند.

روش های مناسب برای زاویه سازی صورت گرد :

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه می‌ توان از روش‌ های مختلفی اعم از جراحی و غیر جراحی برای زاویه دار کردن صورت استفاده کرد تا بتوان فرم چهره را از حالت گرد خارج کرد و به فرم مورد نظر تبدیل نمود.‌ در ادامه مطلب ما چند روش موثر را که در کلینیک های زیبایی ارائه می‌ شود را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • زاویه سازی با نخ

با تکنیک زیبایی جای گذاری نخ ها می توان فرم چهره را به شکل مطلوبی تغییر داد.  در این روش از نخ های پلیدیوکساندون استفاده می‌ شود که این نخ ها به مرور زمان در بدن جذب می شود و پس از ۶ تا ۸ ماه تاثیرات آن از بین می رود. لیفت با نخ  ماندگاری چندانی ندارد  و نتایجی موقتی دارد .

متخصصین قبل از جای گذاری نخ ها  تعداد نخ ها و محل عبور سوزن را تعیین می کند و با حداقل عوارض می توان فرم چهره را تغییر داد.  نخ هایی که در زیر پوست جایگذاری می شود قطر بسیار کمی دارد و به هیچ عنوان بر سطح پوست مشاهده نخواهد شد .  این تکنیک زیبایی با ایجاد حالت کششی در پوست باعث جوان سازی پوست نیز خواهد شد و نتایج عالی و طبیعی به همراه دارد.

  • زاویه سازی صورت گرد با تزریق چربی :

تزریق چربی جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی فرم دهی و جوان سازی پوست می‌ باشد . در این روش نیاز به فیلر های مصنوعی نیست و چربی هایی که در صورت تزریق می شود از بخش های مختلف بدن مانند شکم،  پهلو یاران استخراج می شود و پس از فیلتر شدن به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

تزریق چربی به یک تا دو ساعت زمان نیاز دارد و برخلاف آنچه که شما تصور می کنید برداشت چربی ها در این روش با تکنیک لیپوساکشن متفاوت است بنابر این برداشت چربی ها برای تزریق تاثیری بر کاهش یا اضافه وزن نخواهد داشت.

  • زاویه سازی صورت گرد با تزریق ژل :

یکی دیگر از روش های محبوب و پر طرفدار ی که امروزه به راحتی می توان برای بخش های مختلف صورت مورد استفاده قرار داد تزریق فیلر های پوستی می باشد تا بتوان شکل صورت را به فرم دلخواه تبدیل کرد.

اگر شما به دلیل افزایش سن گونه های افتاده و شل دارید و یا حتی برجستگی  آن ها از دست رفته است می توانید با تزریق ژل چهره خود را زاویه دار و زیبا کنید.  زاویه دادن به چانه نیز در این روش با تزریق ژل گزینه مناسبی خواهد بود و می تواند فرم صورت را به حالت v تبدیل کند. این فرایند زیبایی معمولاً در بین زیبا جویان طرفداران زیادی دارد.

در این تکنیک زیبایی از ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید و یا کلسیم درست شده اند استفاده می شود . زیرا ترکیبات آن ها در بدن وجود دارد و با دو روش میکرو کانولا  و یا تزریق سرنگ به نواحی مورد نظر صورت تزریق خواهد شد.

تزریق ژل به صورت به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد.  مدت ماندگاری زاویه دار کردن صورت های که با تزریق فیلر های پوستی انجام می شود  به نوع آن بستگی دارد و تقریباً در حدود ۹ ماه تا یک سال تاثیرات آن ماندگار می باشد.

زاویه سازی صورت گرد با تزریق چربی سوز (آکو آلیکس) :

آکوا آلیکس یکی از ترکیب های جدید تزریقی است که این محصول از خانواده اسید ها می باشد که به تخریب چربی ها در بخش های مختلف بدن می پردازد . ترکیب حاصل شده بر پایه آب است و ترکیبات آن پس از تزریق به دیواره سلول های چربی متصل می شود.

سلول های چربی پس از اتصال به ماده تزریقی منهدم شده و  در آن حل می شود . به عبارت دیگر اسید هایی که در این ماده چربی سوز وجود دارد سلول های چربی را به طور دائم از بین می برد و چربی های آزاد شده را از طریق سیستم لنفاوی بدن،  از بدن تخلیه خواهد کرد.

با تزریق این چربی سوز بر چربی هایی که نسبت به اصلاح رژیم غذایی و ورزش مقاوم  هستند تاثیر بیشتری خواهد داشت.  نکته حائز اهمیت در مورد این روش این است که بر عکس سایر روش ها این تکنیک زیبایی دائمی و غیر قابل بازگشت می باشد و پس از  بین رفتن سلول های چربی شما برای همیشه چربی های ناحیه را حذف خواهید کرد.

  • زاویه سازی صورت با جراحی

معمولا  روش های جراحی و تهاجمی آخرین پیشنهاد متخصصین زیبایی برای زاویه دار کردن صورت می باشد. زیرا همه مراحل این روش تحت بی هوشی عمومی انجام می گیرد و پزشک با برش هایی در زیر فک تغییراتی در این ناحیه ایجاد می‌ کند.  در این روش متخصصین با کمک مته،  وسایل تجهیزات پزشکی تغییرات مورد نیاز را در استخوان فک ایجاد خواهند کرد.

حتی در برخی مواقع  با جای گذاری ایمپلنت انجام می شود بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جراحی باید به مقاله های دیگر مراجعه کنید.

کدام تکنیک زاویه سازی صورت بهتر است ؟

گزینه های ارائه شده در طی این مطلب با تغییر فرم صورت و ایجاد زاویه فرم صورت از حالت گردی خارج شده و حالتی زاویه دار پیدا می کند.  بنابراین اولین قدم برای دستیابی به نتایج مطلوب مشورت با متخصصین زیبایی خواهد بود.

در این شرایط متخصصین بر اساس بررسی ساختار،  زوایا و تناسب صورت شما و همچنین شرایط عمومی پوست بهترین روش درمانی را ارائه می دهند تا به نظرات اهداف شما نزدیک تر باشد.  امروزه تزریق ژل و چربی جزء روش های موثر و مفید است که بدون درد سر می تواند فرم چهره را به شکل مطلوبی تغییر دهد.

به دلیل ماندگار بودن تزریق چربی نسبت به ژل های مصنوعی محبوبیت بیشتری در بین زیبا جویان کسب کرده است.  پس ما در ادامه مطلب به طور اختصاصی به زاویه دار کردن صورت با تزریق چربی می پردازیم و اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی صورت می باشد ؟

زاویه دار کردن چهره فقط مختص  صورت های گرد و چاق نمی باشد بلکه افراد زیادی با ویژگی هایی که در قسمت زیر معرفی می کنیم برای تغییر در فرم صورت خود از روش های مناسب استفاده می کنند. اگر شما نیز با ویژگی های زیر در فرم چهره خود مواجه هستید به طور قطع کاندیدای مناسبی برای زاویه دار کردن صورت خواهید بود.

  • اگر گونه ها و صورت بسیار چاقی دارید.
  • اگر فک شما پهن مربعی شکل است.
  • اگر چانه ای دایره ای شکل دارید.
  • اگر خط فک شما زاویه ندارد.
  • اگر شما خانم هستید و چانه‌ ای با زاویه مردانه دارید.
  • اگر گونه های شما بسیار لاغر است.

 روش دیگری که می توانید تشخیص دهید که زاویه دار کردن صورت برای شما مناسب است قرار دادن دو انگشت بر روی گونه هاست که صورت را طوری بکشید که فرم چهره شما تغییر کند اگر شما تغییر خاصی در چهره خود ایجاد کردید مطمئنا باید به فکر روشی مناسب برای بهبود کانتورینگ و زاویه دار کردن صورت خود باشید.

  در مقابل افرادی که دارای ویژگی های زیر هستند نمی توانند برای زاویه دار کردن چهره خود اقدام کنند.

  • کسانی که صورتی بسیار چاق و یا لاغر دارند.
  • کسانی که افتادگی پوست آن ها شدید است.
  • کسانی که دارای فک پایین بسیار کوچک هستند .
  • کسانی که دارای گونه های کوچک هستند.
  • کسانی که بینی آن ها بسیار بزرگ است.
  • داشتن چانه عقب رفته و گردن بسیار چاق
  • باریک بودن بخش بالایی صورت نسبت به بخش پایینی آن

بنابراین بهتر است قبل از این که بخواهید روشی موثر را برای ایجاد زاویه در چهره خود انتخاب کنید با متخصصین زیبای مشورت کنید تا بر اساس شرایط شما تشخیص دهند که آیا این تکنیک زیبایی برای شما موثر خواهد بود یا خیر ؟؟ و همچنین یکی از گزینه های مناسب را بر اساس فرم چهره شما پیشنهاد کند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با انتخاب روشی موثر قطعاً از هدر رفتن زمان و هزینه های شما جلوگیری خواهند کرد و با ارائه بهترین خدمات شما را به اهداف و نظرات خود نزدیک تر خواهند کرد.

زاویه سازی صورت گرد
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-زاویه سازی صورت گرد

مزایای زاویه سازی صورت چیست ؟

زاویه دار کردن یا بهبود کانتورینگ صورت با روش های تزریق مانند تزریق ژل و چربی جزء روش های بی دردسر و بدون جراحی است که متقاضیان نیاز به گذراندن دوره نقاهت نخواهند داشت .

متخصصین بر اساس فرم چهره مقدار مشخصی  فیلر را تعیین می کند و چهره بر اساس انتظارات و اهداف شما تغییر خواهد کرد .بنابراین شما به نتایجی دست می یابید که همیشه در ذهن خود تصور می کردید .

نتایج حاصل از تزریق ژل و چربی به صورت بسیار طبیعی است و می توانید شاهد تغییرات شگفت‌انگیزی در چهره خود باشید .

تزریق چربی نتایج ماندگارترین نسبت به تزریق ژل خواهد داشت.  متخصصین بر اساس انتظارات و شرایط شما تزریق ژل و چربی را پیشنهاد می دهند.

 روش های غیر جراحی بر خلاف روش های جراحی بدون نیاز به ایمپلنت نتایج عالی به دنبال دارد. پس از جایگذاری ایمپلنت  صورت دیگر قادر به تغییر فرم چهره خود نخواهید بود.

 اگر برای تغییر فرم صورت خود از ژل‌ های تزریقی استفاده کنید و از نتایج آن رضایت نداشته باشید می توانید با کمک آنزیم های مخصوص هیالورونید ژل را استخراج کرد تا فرم چهره خود را به حالت قبل باز گردانید .

تزریق چربی و ژل نسبت به روش‌ های جراحی قطعاً هزینه مقرون به صرفه تر خواهد داشت و دیگر نیاز به مراقبت های دشوار ، تعویض پانسمان و پرهیز از کار های روزمره نخواهید داشت و سریعاً به بهبودی کامل دست خواهید یافت.

زاویه سازی صورت چه معایبی به همراه دارد ؟

اگر فرم چهره را با استفاده از ژل های تزریقی تغییر دهید به نتایجی موقتی دست می یابید.  معمولاً ژل های مصنوعی دو سال ماندگار است و شما پس از پایان دوره ماندگاری باید در جلسات تمدید آن شرکت کنید . البته امروزه با استفاده از فیلر های مخصوص و جدید تر ماندگاری آن ها افزایش یافته است.

تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد و تقریباً روشی برگشت نا پذیر خواهد بود. اما برای تهیه چربی هایی که در صورت تزریق می شود باید از تکنیک لیپوساکشن استفاده کرد بنابراین تزریق چربی جزء روش های نیمه تهاجمی محسوب می‌ شود.

  اما به طور قطع میزان تهاجم آن نسبت به جراحی کمتر است  زیرا ، هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نشده و چربی ها با استفاده از سرنگ‌ های ظریفی به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.

یکی از معایب دیگر تزریق ژل و چربی این است که شاید نتواند تغییراتی که شما خواستار آن هستید در چهره شما ایجاد شود.  اما قطعاً به نتایجی نچرال و طبیعی دست خواهید یافت.

 اگر بخواهید تغییراتی در چهره خود ایجاد کنید باید تزریق ژل را به کار بگیرید که به ژل زیادی نیاز خواهید داشت و قطعاً هزینه های شما را افزایش می دهد.  پس بهتر است که از تزریق چربی استفاده کنید تا نتایجی ماندگار و موثر حاصل کنید.  زیرا ممکن است با تزریق ژل به طور متوالی هزینه تزریق با هزینه جراحی در طی چند سال یکسان شود.

ژل های تزریقی دارای قابلیت انعطاف یا به اصطلاح چکش خواری دارد و می تواند فرم مناسبی در چهره ایجاد کند بنابراین با این ویژگی ژل ها برجستگی مشابه استخوان چانه و ایمپلنت را به همراه نخواهد داشت.

مراحل زاویه سازی صورت با تزریق چربی :

کادر درمانی ما در کلینیک زیبایی آراد با ارائه انواع خدمات درمانی و مدرن زیبایی سعی می کند بهترین فرم صورت و کانتورینگ را برای زیبا جویان عزیز ارائه دهد . در این کلینیک استخراج چربی ها با حداقل عوارض یا تزریق ژل با بهترین برند های معتبر جهانی انجام می شود و شما عزیزان می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج عالی دست یابید .

برای کسب اطلاعات شما در مورد تزریق چربی و زاویه دار کردن صورت توضیحات بیشتری در این زمینه را برای شما ارائه خواهیم داد.

در تزریق چربی برخلاف فیلر های مصنوعی چربی ها از بدن خود شخص تهیه می شود. چربی ها با استفاده از تکنیک لیپوساکشن از بخش های پر حجم بدن مانند شکم،  پهلو یا ران استخراج می شوند. متخصصین در جلسه مشاوره با همفکری شما ناحیه مناسب را برای استخراج چربی ها تعیین خواهند کرد .

پس از بی حسی ناحیه تخلیه چربی برش ظریفی در این ناحیه ایجاد می شود و کانو لای دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی قرار می گیرد . چربی ها با نیروی مکش دستگاه استخراج شده و در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می گیرد.  پس از جدا سازی سلول های چربی توسط سرنگ های ظریفی در بخش های مناسب صورت تزریق خواهد شد.

تزریق چربی در طی یک تا دو ساعت انجام می شود و متقاضیان می توانند پس از پایان جلسه تزریق به منزل باز گردند دوره نقاهت کوتاه مدتی را پشت سر خواهند گذاشت.

مزایای زاویه سازی صورت با تزریق چربی :

با تزریق چربی به بخش های مختلف صورت می توان تقارن و توازن بین اجزای مختلف صورت را حاصل کرد.

 با ایجاد برجستگی در بخش های مختلف صورت جذابیت چهره افزایش می یابد.  با تزریق چربی و ایجاد زاویه در چهره عارضه هایی از قبیل کوتاهی فک پوشانده خواهد شد.

 تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت های گرد و چاق بسیار مناسب خواهد بود،  همچنین با این تکنیک می توان لاغری بیش از حد صورت را برطرف کرد.

 با تزریق چربی شکل ظاهری صورت از نمای نیم رخ  بهبود می یابد و با ایجاد تناسب فک و اجزاء دیگر صورت چهره زیبا و جذاب تر خواهد شد.

برای زاویه سازی صورت تزریق چربی بهتر است یا ژل ؟

هر دو تکنیک زیبایی به صورت سر پایی انجام می شود و اگر بخواهید تصمیم درست بگیرید باید در مورد هر کدام از روش ها اطلاعات کامل حاصل کنید . متخصصین زیبایی بر اساس شرایط شما یکی از گزینه ها را پیشنهاد خواهند کرد. پس تنها کسی که می‌ تواند تشخیص دهد کدام گزینه بهتر است متخصصین با تجربه و حرفه ای خواهد بود .

پس بهتر است این موضوع را بر عهده پزشک قرار دهید تا بتوانید به نتایج عالی بدون عوارض احتمالی دست یابید.

متخصصین تزریق چربی را برای کسانی که به دلیل افزایش سن و یا کاهش وزن و چربی های بخش های مختلف صورت خود را از دست داده اند توصیه می کنند.

 افراد ورزشکار،  لاغر یا کسانی که به تازگی دچار کاهش وزن شده اند کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی خواهند بود و در مقابل تزریق فیلر های مصنوعی برای کاهش شدید حجم صورت پیشنهاد نخواهد شد . برای تزریق ژل ها به ۲ تا ۴ سی سی برای زاویه دار کردن صورت نیاز است .

همچنین برای کسانی که به دنبال برجستگی زیاد در حد ایمپلنت هستند تزریق ژل پیشنهاد می شود.  در برخی مواقع متخصصین برای ایجاد زاویه و کانتورینگ صورت هر دو روش زیبایی را انجام می دهند.

تزریق چربی برای حجم از دست رفته صورت انجام می شود و با تزریق ژل بخش های مختلف صورت فرم می گیرد . پس متخصصین برای کسب نتایج مطلوب هر دو تکنیک را تزریق چربی و ژل را به طور همزمان انجام می دهند.

هزینه زاویه سازی صورت گرد  چقدر است ؟

در حال حاضر به دلیل نوسانات ارزی و قیمت ها نمی توان هزینه مشخصی را برای تکنیک های درمانی و زیبایی اعلام کرد. البته،  هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی با تعرفه خاصی تعیین می شود که عوامل مختلفی از قبیل نوع زاویه سازی صورت،  میزان فیلر های تزریقی،  وسایل و تجهیزات مورد استفاده،  مدت زمان انجام تکنیک زیبایی،  مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است. بنابراین شما می توانید برای کسب اطلاع از هزینه ها و تخفیفات ویژه کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

زاویه سازی صورت گرد
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد -زاویه سازی صورت گرد

مراقبت های قبل از زاویه سازی صورت :

اگر  بخواهید از بهترین تکنیک  زیبایی استفاده کنید باید اطلاعات دقیقی در مورد هر کدام حاصل کنید و در مورد عوارض و معایب آن تحقیق کنید تا بتوانید بهترین نتایج را با حداقل عوارض حاصل کنید.

به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و با پزشک در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو کنید .

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید پزشک را در جریان قرار دهید.

 دو هفته قبل از تزریق ژل یا چربی و یا هر یک از تکنیک های زیبایی از مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده خون از قبیل آسپیرین،  پرو فن،  زعفران،  دارو های گیاهی، ویتامین ها،  روغن ماهی و …. خودداری کنید تا از رقیق شدن خون جلوگیری کنید.

 دو هفته قبل از تزریق ژل و چربی از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید. زیرا باعث افزایش غلظت خون و شدت یافتن عوارض پس از تزریق خواهد شد . بنابراین شما باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید.

زمانی که به کلینیک مراجعه می‌ کنید پوست صورت خود را به خوبی تمیز کنید و از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده نکنید.

 چند روز قبل از تزریق  و زاویه دار کردن صورت مایعات زیاد بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از زاویه سازی صورت گرد :

پس از ترک کلینیک به خوبی استراحت کنید .

هنگام استراحت زیر سر خود را کمی بلندتر از بدن قرار دهید تا از میزان تورم و کبودی پس از تزریق بکاهید.

 از کمپرس سرد استفاده کنید تا التهاب و تورم ایجاد شده را کاهش دهید .

از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید و لباس های یقه گشاد و دکمه دار را جایگزین آن ها قرار دهید تا هنگام تعویض لباس به صورت فشاری وارد نشود.

تا دو روز پس از تزریق از شست و شوی پوست بپرهیزید.

 از لمس کردن و  فشار دادن ناحیه تزریق خودداری کنید زیرا ممکن است فیلر ها در زیر پوست جا به جا شود.

 برای پیشگیری از ایجاد عفونت و بروز درد همچنین کاهش التهاب دارو های تجویز شده را سر وقت و با دوز معین مصرف کنید.

 برای شست و شوی پوست از آب ولرم و شوینده های مناسب و غیر معطر استفاده کنید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی،  جا به جایی اشیا سنگین و خم شدن جلوگیری کنید.

 در صورت شدت یافتن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید تا راه کار های مناسب برای شما ارائه شود.

 پس از تزریق ژل و چربی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی خود داری کنید.

تا بهبودی کامل از رفتن به استخر، سونا، حمام داغ و جکوزی  خود داری کنید.

 تا بهبودی کامل از جویدن غذا های سفت خود داری کنید و چند روزی غذای آبکی بخورید.

 مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید تا تاثیرات آن را افزایش دهید.

اثرات و نتایج :

با مطالعه این مطلب به این نتیجه رسیدیم که زاویه سازی صورت با روش های مختلفی از قبیل جراحی و غیر جراحی امکان پذیر می باشد و زیبا جویان عزیز می توانند برای تغییر فرم صورت و اصلاح کانتورینگ از گزینه مناسبی استفاده کرد .

ماندگاری عمل های جراحی و جایگذاری ایمپلنت دائمی است اما متقاضیان برای مشاهده نتایج قطعی باید چنین ماه صبر کنند و عوارض زیادی به دنبال دارد. با تزریق چربی سوز آکو آلیکس سلول های چربی تخریب شده  و پس از بین رفتن آن ها توسط سیستم لنفاوی دفع خواهد شد و امکان بازگشت سلول های چربی وجود ندارد.

 تزریق ژل مراحلی ساده تر از تزریق چربی خواهد داشت. در این روش با استفاده از ژل های مرغوب با برند های جهانی می توان فرم چهره را به شکل مطلوبی تغییر داد. مدت ماندگاری ژل های تزریقی در حدود دو سال خواهد بود و پس از پایان مدت ماندگاری می توان این تکنیک زیبایی را مجدداً تکرار کرد .‌

برای تزریق ژل به صورت از برند های معتبر ژوویدرم ولوما ،  رستیلین و برند های معتبر دیگر استفاده می شود . برای زاویه دار کردن صورت با تزریق چربی از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود و هیچ ماده خارجی به بدن وارد نخواهد شد .

بنابراین،  سیستم ایمنی بدن هیچ واکنشی نسبت به چربی های تزریق شده نشان نمی دهد. نتایج حاصل از تزریق چربی در طی یک تا سه ماه قابل مشاهده خواهد بود. عوامل مختلفی مدت ماندگاری چربی ها را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل :

  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • ناحیه تخلیه چربی
  • متابولیسم بدن

 می باشد.  برتری تزریق ژل به چربی این است که در صورت عدم رضایت متقاضیان از نتایج تزریق می توان با کمک آنزیم های مخصوص ژل تزریق شده را تخلیه کرد.

با زاویه دار کردن صورت میزان جذابیت چهره افزایش می یابد و با ایجاد کانتورینگ صورت تناسب بین اجزای صورت متعادل خواهد شد و در نهایت به زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس متقاضیان منجر می شود.

روش های ارائه شده برای زاویه دار کردن صورت مخصوصاً روش های غیر جراحی سبب خوش فرمی و زیبایی چهره خواهد شد.  در این روش ها با توجه به سن افراد ، فرم صورت V شکل خواهد شد و در نتیجه صورت لاغر تر به نظر می رسد .

متخصصین می توانند  با کمک روش‌ های غیر جراحی نیز  لپ های پف کرده صورت را کوچکتر کنند و زاویه فک را افزایش دهند تا قسمت بالای گردن مخصوصاً ناحیه غبغب لاغر تر شود و چانه کمی برجسته تر شود.

این روش های درمانی برای افرادی که در کشور های آسیایی زندگی می کنند محبوب تر است . زیرا آن ها به دلایل ژنتیکی صورت هایی گرد دارد همچنین پس از انجام روش های غیر جراحی نیاز به استراحت نمی باشد و این موضوع یکی از مزیت های اصلی روش های غیر جراحی محسوب می شود.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان زاویه سازی صورت گرد با بهترین روش های زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود. متخصصین بر اساس اهداف و نیاز های متقاضیان بهترین گزینه درمانی را ارائه خواهند داد .

اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید ارائه خدمات و مشاوره در این کلینیک کاملاً رایگان خواهد بود.

دوره نقاهت پس از زاویه سازی صورت چقدر است ؟

قطعاً زاویه سازی صورت گرد  با جراحی و جایگذاری ایمپلنت به دو هفته استراحت مطلق در منزل نیاز دارد و دوره بهبودی بیشتر از دو ماه خواهد بود. زیرا،  متخصصین برای ایجاد زاویه در چهره استخوان فک را دچار تغییرات خواهند کرد.

بنابراین متخصصین برای کاهش عوارض روش های غیر جراحی را گزینه مناسب تری می دانند.  تزریق ژل و چربی دو روش سر پایی است که مراحل انجام آن بدون درد سر  و به راحتی سپری می شود . البته،  مراحل تزریق چربی پیچیده‌ تر از تزریق ژل خواهد بود.

 برای تزریق فیلر های مصنوعی نیاز به دستگاه های لیپوساکشن نمی‌ باشد و ژل های انتخاب شده با استفاده از سرنگ های ظریف یا میکروکانولا به نواحی مورد نظر صورت تزریق خواهد شد . تزریق چربی به دلیل استفاده از دستگاه لیپوساکشن روشی نیمه تهاجمی است  و متخصصین پیشنهاد می کنند دو تا سه روز پس از تزریق در منزل استراحت داشته باشید.

البته،  در این دوران می توانید فعالیت های روزانه و سبک خود را نیز انجام دهید و پس از یک هفته به محل کار خود باز گردید.  اعمال مراقبت ها در دوره بهبودی اهمیت ویژه ای دارد . نوشیدن مایعات زیاد،  استفاده از کمپرس سرد و  مصرف به موقع دارو ها روند بهبودی را افزایش می دهد و شما در مدت زمان کوتاهی می توانید نتایج این تکنیک زیبایی را مشاهده کنید.

تعداد جلسات زاویه سازی صورت گرد با تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی معمولاً در طی یک جلسه انجام می‌ شود اما مدت زمان تزریق چربی نسبت به تزریق فیلر های مصنوعی بیشتر خواهد بود زیرا،  در این جلسه تخلیه چربی و فیلتر کردن آن ها زمان بیشتری نیاز دارد.

برای تزریق چربی به صورت حدود دو تا سه ساعت زمان نیاز خواهد بود اما تزریق ژل در زمان کوتاهی و به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد .‌متخصصین بر اساس شرایط متقاضیان ممکن است تزریق چربی را در جلسات دیگر با فاصله ۳ تا ۶ ماه انجام دهند تا متقاضیان به نتایجی پایدار و ثابت دست یابند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b2%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%da%a9-%d9%88-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%b2%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%da%a9-%d9%88-%da%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%b2%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c/

نتیجه گیری :

امروزه داشتن صورتی خوش فرم  و زاویه دار یکی از ویژگی های مهم زیبایی چهره محسوب می شود. اما برخلاف زمان های گذشته صورت های V شکل محبوبیت بیشتری نسبت به صورت های گرد خواهد داشت.

سلیقه افراد به مرور زمان و در طی دوران مختلف  تغییر می کند. با بهبود بخشیدن انحنای کانتور صورت می توان به شکل مطلوبی تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد کرد و مشکلاتی از قبیل ایجاد غبغب و  افتادگی چانه از بین خواهد رفت.  با داشتن چانه ای ظریف و باریک چهره زاویه خاص خواهد داشت و قطعاً مرز بین گردن  و صورت مشخص می شود .

امروزه با روش های مختلفی می توان برای دست یافتن به این زیبایی منحصر به فرد اقدام کرد. روش های جراحی پر درد سر هستند و ممکن است رضایت کافی به همراه نداشته باشد. اما با تزریق ژل و چربی می توانید فرمی زیبا به چهره خود ببخشید.  تزریق ژل و چربی دو روش سر پایی است و نتایج آن در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان زاویه سازی صورت با تکنیک های مختلفی ارائه می شود.  هر یک از این روش های زیبایی با استفاده از تجهیزات مدرن و توسط متخصصین زبردست و ماهر ارائه خواهد شد و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابند.

زاویه سازی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-زاویه سازی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/vepk

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.