زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

ریزش مو در زنان و مردان

ریزش مو در زنان و مردان

داشتن موهای پرپشت و زیبا خواسته هر فردی اگر به هر علتی مو شروع به ریزش کند. فرد دچار نگرانی و استرس می‌شود. و ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. اما همیشه راه حل های مفید برای جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان وجود دارد.

علائم ریزش مو در زنان و مردان:

ریزش مو ممکن است بر اثر دلایل مختلفی مانند افزایش سن و عوامل ژنتیکی به وجود بیاید ریزش مو تا ۱۰۰ تار مو در روز طبیعی بود و تار موی دیگری دوباره در جای آن رشد می کند اما اگر بیشتر از این حد شود ریزش مو درزنان و مردان اتفاق افتاده و باعث کم مویی و طاسی سر میشود که باید تحت درمان قرار گرفته شود.

انواع درمان برای جلوگیری از ریزش مو:

امروز راه های زیادی برای جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان وجود دارد یکی از این درمانها درمان مزوتراپی است مزوتراپی با تزریق مواد مغذی که مو برای رشد و تقویت نیاز دارد به طور مستقیم به پوست سر و ریشه مو باعث قطع ریزش موها و ضخیم شدن تار مو می‌شود که می‌توان گفت یکی از راههای درمان برای جلوگیری از ریزش مو است.

چه کسانی برای استفاده از درمان مزوتراپی مناسب هستند:

این روش برای افرادی که دچار ریزش موی ارثی یا ریزش سکه‌ای شده اند و همچنین کسانی که دچار کم مویی یا ریزش مو شده‌اند روشی مناسب با جواب دهی بالا و هزینه مناسب است که می‌توان به عنوان یکی از بهترین راههای جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان از آن استفاده کرد.

مزوتراپی چیست و چگونه انجام میشود:

مزوتراپی از ریزش مو در زنان و مردان جلوگیری می کند و با رساندن مواد مغذی و انواع پروتئین ها و ویتامین‌ها به ریشه مو آنها را تقویت می کند و مانع از ریزش مو میشود مزوتراپی درمانی آسان و بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت می‌باشد و مواد آماده شده برای تزریق توسط سوزن های مخصوص و با انجام بی‌حسی موضعی به ریشه مو تزریق می‌شود و این درمان عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت.

مراقبت های قبل از انجام درمان مزوتراپی:

آب کافی بنوشید، قبل از انجام تزریق پوست سر را تمیز کنید، حدود یک هفته قبل از انجام درمان از مصرف دخانیات پرهیز کنید، از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید و از قرصهای انعقاد کننده خون مانند آسپیرین استفاده نکنید با انجام رعایت این نکات می توانید نتیجه بهتری را از این درمان برای جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان به دست آورید.

مراقبتهای پس از انجام درمان مزوتراپی:

از مصرف دخانیات پرهیز کنید چون مانع خونرسانی بهتر در پوست میشود، از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید تا بدن دچار کم آبی نشود و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید چون باعث حساس شدن پوست می‌شود و پوست را تحریک می‌کند و با رعایت این نکات می توانید از بروز عوارض برای درمان ریزش مو در زنان و مردان جلوگیری کنید.

هزینه:

هزینه انجام درمان مزوتراپی با توجه به ریزش مو در زنان و مردان متفاوت است چون با توجه به مشخصات فردی مانند مقدار حجم موهای از دست رفته و همچنین مقدار مواد آماده تزریق مشخص می شود و شما می توانید با تماس با مراجعه به کلینیک های معتبر از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

ریزش مو ممکن است در هر سنی و به هر دلیلی برای افراد به وجود بیاید اما راه حل های مناسبی وجود دارد که شما می توانید با انجام این درمان ها از ریزش مو در زنان و مردان جلوگیری کنید و واسه تقویت موهای خود شوید یکی از این درمانها ،درمان مزوتراپی است که شما می توانید تحت نظر پزشک متخصص در کلینیک های معتبر این درمان را انجام دهید و موجب تقویت موهای خود شوید.
اگر به دنبال یکی از معتبرترین مراکز زیبایی برای انجام درمان مزوتراپی هستید ما کلینیک بین المللی آراد را به شما پیشنهاد می کنیم شما می توانید درمان مزوتراپی را برای جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان در این کلینیک و تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین از تخفیفات روزانه کلینیک مطلع شوید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/9tqt

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.