زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

ریزش مو بعد از کرونا

ریزش مو بعد از کرونا

ریزش مو بعد از کرونا

ریزش مو بعد از کرونا : بیشتر از یک سال است که ویروس کرونا همه کشورهای جهان را فرا گرفته و افراد زیادی را مبتلا کرده است. از میان مبتلایان به این بیماری متاسفانه تعدادی جان خود را از دست داده‌ و خوشبختانه تعداد زیادی بهبود یافته‌اند.

مطالعات بر روی بهبودیافتگان کرونا نشان داده است که اثرات این بیماری حتی پس از بهبود کامل نیز باقی خواهد ماند. این اثرات نظیر تاثیر بر ریه‌ها و تنفس و اختلالات بویایی هستند. اما یکی از شایع‌ترین عوارض ابتلا به ویروس COVID-19 ریزش موها است. مشکلی که بسیاری از بهبودیافتگان با آن درگیر هستند و به نظر می‌رسد که خیال برطرف شدن ندارد.

اما سوال اینجا است که چرا کرونا باعث ریزش مو می‌شود و آیا اثرات ناشی از آن تا پایان عمر با افراد باقی می‌ماند؟ آیا راهکاری برای مقابله با این موضوع وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کرونا ویروس چگونه باعث ریزش مو می شود؟

یکی از دلایل عمده ای که می تواند منجر به ریزش مو در بیماران COVID-19 شود ، می تواند استرس شدید مبارزه با بیماری باشد. از نظر علمی این نوع ریزش موقت به نام تلوژن افلوویم”Telogen effluvium” ، زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به دلیل آسیب ، شوک یا بیماری دچار استرس زیادی شود.

با این حال ، با توجه به طبیعت جدید این بیماری مسری ، تشخیص دقیق یک دلیل قطعی برای ریزش مو سخت است. علاوه بر این ریزش مو می تواند به علت کمبود رسیدن مواد مغذی ناشی از اختلال سیستم هضم غذا و از دست دادن اشتها در بیماران باشد. این ویروس همچنین فشار روحی و جسمی زیادی به بدن وارد می کند که می تواند خود منجر به ریزش مو گردد.

لازم به ذکر است که علاوه بر علائم ویروس کرونا مانند تب شدید (که ممکن است باعث ریزش موی بعد از تب شود) ، سطح پایین ویتامین D3 و فریتین نیز ممکن است باعث ریزش موی  بیشتر در بیماران مبتلا به کرونا یا COVID-19  گردد.

آیا ریزش موی بعد از کرونا دائمی است؟

ریزش مو بعد از کرونا از نوع ریزش TE است. این ریزش از انواع ریزش‌های موقتی مو است که پس از 6 تا 9 ماه برطرف می‌شود. درصورتی‌که شخص بعد از بهبودی به موهای خود رسیدگی کند و با استفاده از روش‌های تقویتی ریشه و ساقه موها را تقویت کند، ریزش موها در مدت کوتاه‌تری متوقف می‌شود و رشد آن‌ها نیز پس از مدتی دوباره آغاز خواهد شد.

چه مدت پس از بهبود کرونا ریزش مو اتفاق می‌افتد؟

ریزش موی بعد از کرونا معمولاً چند هفته بعد از ناپدید شدن همه علائم اتفاق می‌افتد. این ریزش معمولا به‌صورت توده‌ای می باشد.

آیا برای ریزش موی بعد از کرونا باید به پزشک مراجعه کرد؟

این ریزش مو معمولا موقتی می باشد و بعد از مدتی برطرف می‌شود. اما برای اینکه مطمئن شوید دلیل اصلی ریزش مو ابتلا به بیماری کرونا می باشد و دلیل دیگری برای این موضوع وجود ندارد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. همچنین برای درمان ریزش موها و برگرداندن موهای از دست رفته نیز بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش مقابله با این موضوع را به شما پیشنهاد دهد.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از راههای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو است که در زمان کوتاه و هزینه نسبتاً کمتری نسبت به کاشت مو دارد مزوتراپی با تزریق مواد مغذی به پوست از جمله انواع پروتئین ها و ویتامین ها و همچنین با تزریق آن، باعث تحریک پوست شده و شروع به تولید کلاژن می‌کند.

کلاژن نوعی پروتئین حیاتی برای درمان ریزش مو است و باعث رشد و ضخامت مو و همچنین درخشندگی آن می گردد که با این روش می توان ارتباط ریزش مو و ویروس کرونا که باعث کم پشت شدن موهای شما شده را از بین برد.

هزینه تزریق مزوتراپی:

هزینه تزریق مزوتراپی بر حسب مقدار مواد مزو، نوع مارک مزو و تعداد جلسات مورد نیاز و تعرفه کلینیک محاسبه می گردد.

شما می‌توانید برای دریافت هزینه ها و تخفیفات ویژه و فوق العاده کلینیک بین المللی و تخصصی آراد با مشاوران حرفه ای و با تجربه این کلینیک تماس حاصل فرمایید.
لازم به ذکر است که در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام مشاوره پوست، مو و زیبایی کاملاً رایگان است.

درمان ریزش مو بعد از کرونا با مزوتراپی
مزایای درمان ریزش مو بعد از کرونا با مزوتراپی – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

اثرات و نتایج تزریق مزوتراپی :

روش های جدید جلوگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی اثربخشی بسیار بالایی دارد اما حدود یک ماه طول می کشد تا پس از اولین تزریق نتایج آن مشخص گردد.
ولی زمانی که پوست تحت تاثیر قرار گرفت نتایج آن به خوبی قابل مشاهده است و شاهد تغییرات فوق العاده عالی در موها خواهید بود.

دوره نقاهت و ریکاوری تزریق مزوتراپی:

مزو تراپی نیاز به استراحت کردن ندارد و پس از اینکه تزریق انجام شد شما می‌توانید با رعایت توصیه های بهداشتی به انجام کارهای روزانه خود بپردازید.

برای مقابله با ریزش مو ناشی از کرونا چه کاری می توانید انجام دهید؟

کارشناسان بر این عقیده اند که ریزش مو به طور عمده “گذرا” است و تمرکز باید بر روی کاهش سطح استرس، خواب خوب و مراقبت از نیازهای تغذیه ای بدن شما باشد. در نهایت همچنین ، سیستم ایمنی بدن و پاسخ بدن شما به ویروس تعیین کننده این است که آیا شما بعد از ابتلا به کرونا دچار ریزش مو می شوید یا خیر.

تعداد جلسات تزریق مزوتراپی به عنوان یکی از روش های جدید جلوگیری از ریزش مو:

مزوتراپی معمولاً در ۶ تا ۸ جلسه درمانی انجام می شود که فاصله تزریق یک ماه می باشد و برای رسیدن به نتایج مطلوب، یک جلسه نمی تواند کافی باشد. پس بهتر است جلسات درمانی خود را کامل کنید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد روش های جلوگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی توسط پزشک عالی و حرفه‌ای جناب دکتر علیزاده انجام می‌شود.

مشاوره پوست و زیبایی به صورت کاملاً رایگان برای شما دوستان و همراهان عزیز در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد.

همچنین در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد ریزش مو در دوران شیردهی نیز انجام می شود که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله ریزش مو در دوران شیردهی مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
https://clinicarad.com/z4e0
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد جلوگیری از ریزش مو در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:
لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/iIRECcv7tQM

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.