زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

روش پزشکی رفع چین و چروک صورت

روش پزشکی رفع چین و چروک صورت

اولین نشانه های پیری بروز چین و چروک در صورت است. که فرد با دیدن این نشانه ها دچار ناراحتی و استرس می شود. و اعتماد به نفس او کاهش پیدا می کند. اما امروزه روش پزشکی رفع چین و چروک صورت به وجود آمده. که شما می‌توانید برای درمان این مشکل اقدام کنید.

علائم و دلایل انجام روش پزشکی رفع چین و چروک صورت:

با افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کم میشود،کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است. که کاهش آن باعث بروز چین و چروک و افتادگی پوست می شود و شما می توانید برای جلوگیری از این مشکل و کند کردن روند پیری به دنبال راهکار مناسب بگردید امروزه با پیشرفت علم روش پزشکی‌رفع چین و چروک صورت زیاد است و شما می توانید به آسانی به داشتن پوستی زیبا و شاداب و جوان دست پیدا کنید.

انواع درمان برای رفع چین و چروک:

یکی از روش پزشکی رفع چین و چروک درمان لیفت صورت با نخ است که جواب دهی بالایی دارد و افراد زیادی خاستار آن هستند لیفت با نخ پس از تشخیص پزشک و پس از انجام ضدعفونی کردن صورت و استفاده از بی حسی های موضعی و مشخص نمودن نقاط قابل لیفت به وسیله سوزن های مخصوص لیفت به نقاط مشخص شده وارد شده و در جای مخصوص قرار می‌گیرند و با کشیدن آنها باعث چسبیدن به بافت پوست شده و چین و چروک صورت را برطرف میکند و این روش بدون عارضه بوده و حتی می تواند باعث تحریک پوست شده تا باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت صورت هستند:

استفاده از لیفت نخ به عنوان روش پزشکی رفع چین و چروک صورت برای افرادی که دوست دارند هر چه سریعتر و راحت تر از شر چین و چروک صورت رهایی یابند و افرادی که دچار افتادگی و شل شدگی پوست شده‌اند قابل استفاده است.

لیفت صورت چه مزایا و کاربردی دارد:

از مزایای لیفت نخ به عنوان یک روش پزشکی رفع چین و چروک می‌توان به عدم بروز حساسیت و درد و خونریزی اشاره کرد که باعث تحریک پوست نیز می شود تا تولید کلاژن افزایش یابد و نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی‌مدت نیز ندارد و می تواند در کمترین زمان چین و چروک صورت را برطرف کند.

مراقبت های قبل از انجام لیفت صورت:

قبل از انجام لیفت نخ صورت به عنوان روش پزشکی‌رفع چین و چروک آب فراوان بنوشید تا بدن شما آب کافی را دریافت کند، پوست را تمیز کنید چون ممکن است تا چند روز نتوانید دوش بگیرید و از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید چون باعث کمبود آب در بدن می‌شوند.

مراقبت های پس از انجام لیفت صورت:

پس از انجام لیفت نخ صورت به عنوان روش پزشکی رفع چین و چروک داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید،از خوردن مشروبات الکلی و سیگار تا یک هفته پرهیز کنید، در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید چون باعث حساس شدن پوست صورت میشود با رعایت این نکات و نکات ارائه شده توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت نخ به عنوان روش پزشکی رفع چین و چروک صورت برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به مقدار چین و چروک صورت ،نوع برند نخ استفاده شده، تعداد نخ ها،مدت زمان انجام درمان و حق الزحمه کادر پزشکی مشخص میشود.

نتیجه:

از نشانه های پیری بروز چین و چروک در صورت است که همیشه افراد به دنبال راهی برای درمان قطعی آن می‌گردند. روش‌های جدیدی به وجود آمده که شما می توانید از آنها برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده کنید مانند روش پزشکی رفع چین و چروک صورت که انجام لیفت صورت با نخ است که می‌تواند در کوتاه ترین مدت بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.
شما می توانید به روش پزشکی رفع چین و چروک صورت لیفت نخ صورت را در کلینیک بین المللی آراد با استفاده از تخفیفات روزانه و ویژه کلینیک با هزینه مناسب انجام دهید همچنین این کلینیک امکان مشاوره رایگان را برای مراجعه کنندگان به وجود آورده که شما می توانید پس از دریافت اطلاعات کافی از درمان این روش را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و به جوانسازی پوست خود کمک کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/fjsk

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.