زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

روش درمانی ریزش مو سکه ای

روش درمانی ریزش مو سکه ای

داشتن موهای زیبا و پرپشت آرزوی هر فردی چون یکی از عناصر زیبایی فرد است. که داشتن موهای پرپشت و زیبا باعث زیبایی صورت و شادابی فرد می شود. و اگر فرد دچار ریزش مو شود. اعتماد به نفس نیز کاهش می‌یابد. یکی از علت های ریزش مو روش ریزش سکه‌ای از درمان ریزش موی سکه ای باعث جلوگیری از پیشروی آن می‌شود.

علائم و دلایل درمان ریزش مو سکه ای:

ریزش مو در ۲۴ ساعت شبانه روز حدود ۷۰ تا ۱۰۰ تار مو است. که این ریزش عادی بوده و جای هیچ نگرانی ندارد. اما اگر این ریزش مو زیاد شود فرد دچار کم مویی و طاسی سر میشود علت های زیادی وجود دارد که فرد دچار این مشکلات می شود یکی از علت‌ها ریزش مو به روش سکه ای است که فرد دچار آن می شود این نوع ریزش یک بیماری خود ایمنی  بدن است که بدن به طرز اشتباه به فولیکول‌های مو حمله می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی مو میشود اما امروزه روش درمانی‌ریزش ‌مو سکه ای به وجود آمده که می‌توانید از طاسی سر و ریزش موها جلوگیری کنید.

انواع روش درمانی ریزش مو سکه ای:

شما می توانید برای رفع ریزش سکه ای مو از روش های درمانی ریزش مو‌سکه ای استفاده کنید مانند درمان پی آر پی یا درمان مزوتراپی که باعث تقویت موی سر میشود برای انجام درمان پی آر پی پس از تشخیص پزشک مقداری خون از بدن فرد مراجعه کننده گرفته می‌شود و پس از آزمایشات لازم و غنی کردن آن با انواع پروتئین ها و ویتامین ها و مواد مغذی ریشه مو توسط سوزن های مخصوص به پوست سر و ریشه مو تزریق می شود و مواد مغذی آماده شده به طور مستقیم به ریشه مو می رساند و باعث تحریک پوست شده تا خون بیشتری در زیر پوست جریان پیدا کند استفاده از پی آر پی به عنوان بهترین روش درمانی ریزش مو‌سکه ای روشی موثر برای جلوگیری و قطع ریزش مو از که باعث تقویت موها نیز می شود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام درمان پی آر پی هستند:

درمان پی آر پی برای افرادی که دچار ریزش موی سکه ای شده و افرادی که به طور ارثی ریزش مو دارند یا موهای نازک و شکننده دارند و افرادی که می‌خواهند موهای خود را تقویت کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از بهترین روش درمانی‌ریزش مو سکه ای است.

درمان پی آر پی چه مزایایی دارد:

از مزایای درمان پی آر پی به عنوان بهترین روش درمانی ریزش مو‌سکه ای می توان به رفع این مشکل و تقویت ریشه مو و پوست سر اشاره کرد که باعث تحریک پوست برای افزایش تولید کلاژن و جریان خون در زیر پوست می شود و بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به عمل جراحی انجام می شود که شما می توانید با هزینه مناسب با استفاده از این روش مشکل موهای خود را برطرف کنید.

مراقبت های قبل از انجام درمان پی آر پی:

قبل از انجام درمان پوست سر و موی خود را تمیز کنید و از داروهای که باعث انعقاد خون می شود پرهیز کنید ،اگر از بیماری مزمن رنج می برید یا داروی خاصی مصرف می کنید قبل از انجام درمان به عنوان بهترین روش درمانی ریزش مو سکه ای با پزشک متخصص مشورت کنید.

مراقبت های پس از انجام درمان پی آر پی:

پس از انجام درمان پی آر پی به عنوان بهترین روش درمانی ریزش موی سکه ای به نکات ارائه شده توسط پزشک توجه کنید و داروهای تجویز شده را به طور مرتب مصرف کنید تا از بروز عوارض و مشکلات جلوگیری کنید و بتوانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان بی آر پی به عنوان بهترین روش درمانی ریزش مو سکه ای با توجه به مقدار ریزش موی شما و همچنین نوع ریزش مشخص می‌شود و شما می‌توانید با انجام مشاوره در مراکز زیبایی از هزینه این درمان آگاه شوید.

نتیجه:

بسیاری از افراد به دلیل ژنتیکی و مشکلات بدنی دچار ریزش مو به روش سکه ای می‌شوند که درمان پی آر پی یکی از بهترین روش درمانی ریزش مو سکه ای است و می توانند تحت نظر پزشک متخصص این درمان را انجام داده و از ریزش موها جلوگیری کند همچنین انجام این درمان برای افرادی که دچار شکنندگی و نازکی مو شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر فردی می‌تواند از این درمان برای تقویت موهای خود استفاده کند.
شما میتوانید درمان پی آر پی را به عنوان بهترین روش درمانی ریزش مو سکه ای در کلینیک بین المللی آراد تحت نظر پزشک متخصص جنتب دکتر علیزاده انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید و از ریزش بیشتر موها جلوگیری کنید و با استفاده از مشاوره های رایگان اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید و به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/kl5h

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.