زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

رفع چروک دور و زیر چشم با چه روشی بهتر است؟؟

رفع چروک دور و زیر چشم با چه روشی بهتر است؟؟
رفع چین و چروک های دور و زیر چشم دغدغه ی بسیاری از افراد شده است.حتی افراد زیر سی سال.چین و چروک های دور و زیر جشم به دلایل مختلفی ایجاد میشوند.زمانی که سطح الاستیک و کلاژن در پوستبه سطح پایینی برسد،باعث ایجاد چین و چروک ها در صورت میشود.افزایش سن رابطه ی مستقیمی با چین و چروک ها دارد زیرا هرچه فرد پا به سن میگذارد ،کلاژن و الاستیک در بدن فرد کاهش میابد.درنتیجه چین و چروک ها درصورت فرد نمایان میشوند.ابلته با پیشرفت علم روش های برای رفع چین و چروک دور و زیر چشم به میدان امده است.

رفع چروک دور و زیر چشم

دلایل ایجاد چین و چروک  در دور و زیر چشم

از جمله دلایل اصلی چین و چروک های دور و زیر چشم انجام دادن حرکت هایی است که فرد موقع خندیدن و یا لبخند زدن باعث جمع شدن چشم ها میشود.جمع کردن چشم ها یا به عبارتی ریز کردن انها باعث ایجاد چین و چروک های اطراف چشم میشود.زیرا با چین خوردن پوست الاستیسیته پوست تخریب میشود.این تخریب شدن چین و چروک های پوست را ایجاد میکند.علاوه بر این سیگار کشیدن و تغذیه ی نامناسب نیز باعث ایجاد چین و چروک میشود.

انوع روش های درمانی  برای رفع چروک دور و زیر چشم

روش های درمانی برای رفع چروک دور و زیر چشم عبارتند از:تزریق فیلر،بوتاکس،میکرودرم ابریژن،لیزردرمانی.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش های غیرتهاجمی است.میکرودرم دستگاهی است که باعث از بین رفتن پف چشم ها میشود.ساختار ان به گونه ای است که بر روی پف چشم ها تاثیر میگذارد وانرا از بین میبرد.این روش درمانی بدون درد و خونریزی است.

چه افرادی برای درمان رفع چروک دور و زیر چشم  با میکرودرم  مناسب اند؟

افرادی که از چین و چروک های دور چشم خود رنج میبرند ودنبال روش غیرتهاجمی هستند میتوانند از میکرودرم ابریژن استفاده کنند.

انجام دادن میکرودرم ابریژن برای  رفع چروک دور و زیر چشم چه کاربردی دارد ؟

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی است که باعث میشود چین و چروک های اطراف چشم بدون هیچگونه درد و دوره ی نقاهتی درمان شوند.کاربرد ان کوتاه بودن دوره ی نقاهت ان است و بعد از ان میتوانید کارهای روزمره ی خود راانجام دهید.

مراقبت های قبل ازانجام میکرودرم ابریژن

اگر دچار زخم و یا تبخال شده اید بعد از اینکه زخمتان بهبود یافت برای درمان مراجعه کنید.میکروردم ابریژن برای افرادی که دیابت دارند و سیستم ایمنی ضعیفی دارند پیشنهاد نمیشود.روز قبل از میکردرم دوش بگیرید.از کرم های لایه بردار نیز استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام

از کرم های ضد افتاب استفاده کنید.همان روز به حمام نروید.از کمپرس های اب سرد و یا یخ استفاده کنید.از وارد شدن ضربه نیز جلوگیری کنید.از کرم های ارایشی و وسایل ارایشی نیز استفاده نکنید.

هزینه

هزینه ی این روش بستگی به تعداد جلسات مربوطه دارد.علاوه بر این این هزینه ها در کلینیک های مختلف متفاوت است.در کلینیک زیبایی اراد با ارائه ی تخفیفات ویژه به مراجعین در تلاش است که بهترین کیفیت را با کمترین هزینه به افراد هدیه کند.همچنین مشاوره ی زیبایی نیز دراین کلینیک به صورت رایگان انجام میشود.

نتیجه

برای رفع چین و چروک دور چشم رو شهای درمانی زیادی ارائه شده است.از جمله این روش ها میکرودرم ابریژن است که جز روش های غیر تهاجمی است.مزیتی که این روش درمانی دارد این است که دوره ی نقاهتی را ندارد و فرد میتواند کارهای روزمره خود را انجام دهد.هزنیه ی استفاده از این روش بستگی به کلینیک مربوطه و همچنین تعداد جلسات درمانی دارد.
انتخاب پزشک و کلینیک در این زمینه امری مهم است.میتوانید در کلینیک بین المللی اراد از این روش های درمانی استفاده کنید.زیرا این کلینیک مراجعین بسیاری را در سراسر  ایران دارد که همگی از عملکرد پزشک این کیلینیک دکتر علیزاده رضایت کامل را داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/xmj9

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/b7z7

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.