زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راه های درمان پف چشم

راه های درمان پف چشم
راه های درمان پف چشم متفاوت است.پف چشم به دلایل گوناگونی ایجاد میشود.از جمله اصلی ترین دلایل ان پیری است.افزایش سن باعث تورم چشم ها و به خصوص تورم زیر چشم میشود.
ساختارها و عضلاتی که پلک را نگه میدارند با بالارفتن سن و در اثر تحلیل رفتن کلاژن ضعیف میشود.ضعیف شدن باعث میشود که بافت ها شل و پوست افتاده شود.چربی ها به سمت دور چشم حرکت میکنند.جابجایی چربی ها در کنار جمع شدن مایع باعث میشود چشم ها متورم و پف الود شود.

راه های درمان پف چشم

پف چشم چه علائمی را دارد؟

واضح ترین علائم و نشانه ی پف چشم ها ورم و تورم در چشم هاست.علاوه بر این پف چشم اگر به دلایلی مثل عفونت و الرژی ایجاد شود علائمی مثل خارش و قرمزی چشم را نیز دارد.

روش ها و راه های درمان پف چشم

راه های درمانی پف چشم زیاد است.از جمله برخی از این روش ها عبارتند از:

استفاده از کرم:

برای درمان پف چشم کرم های گوناگون و متفاوتی ایجاد شده اند.این روش تا حدودی موثر است.البته اگر تحت نظر پزشک از این کرم ها استفاده کنید.

تزریق ژل:

در بعضی اوقات تزریق ژل در گوشه های چشم میتواند ظاهری همسو را پدید اورد.البته باید با پزشک مشورت کنید.

روش های جراحی:

از جمله جز موثر ترین روش ها برای ازبین بردن پف زیر چشم است.برای این روش چند برش در زیر چشم ایجاد میشود که بافت چربی و اب اضافه را خارج میکنند.انجام دادن این روش به هر کسی توصیه نمیشود.فقط مختص افرادی است که از پف چشمان خود بسیار رنج میبرند.

درمان پف چشم با استفاده از فیلر

تزریق فیلر یکی از رو شهای درمانی برای از بین رفتن پف چشم است.با تزریق فیلر میتوان پف چشم هارا درمان کرد.فیلر ها بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند و  علاوه بر درمان پف چشم باعث از بین رفتن چین و چروک میشود.

افراد متقاضی و کاندید های مناسب برای درمان پف چشم

برای استفاده از راه های درمان پف چشم افرادی میتوانند از انها استافده کنند که از پف چشمانشان رنج میبرند.و کسانی که بیماری زمینه ای یا بیماری پوستی ندارند.

مراقبت های قبل از از درمان پف چشم با استفاده از روش تزریق فیلر

ابتدا باید با یک متخصص در این باره مشورت کنید.درصورتی که از داروهای ضد التهابی استفاده میکنید پزشک را مطلع سازید.اگر دارای بیماری زمینه ای هستید نیز به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از درمان پف چشم با استفاده از روش تزریق فیلر

بعد از درمان ،چشمان شما تا چند روز ممکن است تورم راداشته باشد. برای از بین بردن این تورم و کبودی ا زکمپرس یخ استفاده کنید.همچنین تا جایی که میتوانید دراز نکشید زیرا باعث تورم بیشتر میشود.

هزینه ی درمان پف چشم

هزینه های درمانی برای پف چشم با توجه  برن فیلر استفاده شده متعدد است.همچنین مقدار فیلر مصرفی و کلینک مربوطه نیز تاثیر زیادی را درهزینه ی ان دارد.در کلینک اراد مشاوره زیبایی به صورت رایگان انجام میشود همچنین کلینیک اراد طرح های تخفیفی  بیشماری را به مراجعین عزیز پیشنهاد میکند.تا بتوانند با هزینه ی کمتر به کیفیت عالی دست پیدا کنند.

نتیجه

راه های درمان پف چشم زیاد است.همانگونه که گفته شد پزشک با توجه به شدت و میزان تورم از روش های متفاوتی برای فرد استفاده میکند.هزینه ی هرکدام ازاین روش ها متفاوت است.با استفاده از این روش ها میتوانید از شر پف چشمانتان خلاص شده و زیبایی و جوانی را به سمت خود برگردانید.
انتخبا پزشک متخصص در این باره اهمیت زیادی دارد.میتوانید به کلینیک اراد مراجعه کنید و تمامی کارهای زیبایی خود را به دست دکتر علیزاده بسپارید تا اعتماد به نفس از دست رفته خودرا برگردانید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/24mk

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/cs9n

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.