زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راه تقویت ابرو

راه تقویت ابرو

یکی از نارضایتی های که بین افراد دیده می‌شود کم پشت بودن ابروهای آنها میباشد. که باید از لوازم آرایشی برای پوشاندن این مسئله کمک بگیرند. که در بعضی افراد ابروهای کشیده و زیبا به صورت ارثی وجود دارد. ولی دیگر نگران نباشید می‌توانید به دنبال راه تقویت ابرو شما نیز از ابروهای پرپشت و زیبایی برخوردار باشید.

راه تقویت ابرو

چند روش خانگی برای تقویت ابرو:

شما می توانید برای داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا ابتدا راه‌های ساده‌ای را برای تقویت ابرو استفاده کنید. که می توان از روش های خانگی برای تقویت ابرو استفاده کرد که یکی از این راه ها استفاده از روغن کرچک برای ابرو ها می باشد که به دلیل اینکه در روغن کرچک اسید ریچینولیک وجود دارد باعث می‌شود تا ابروهای شما پرپشت شود برای استفاده از این روغن برای تقویت ابرو ابتدا یک پنبه را آغشته به روغن کرده و بر روی ابروهای خود بمالید و ۳۰ دقیقه اجازه دهید تا جذب پوست محل ابروهایتان شود و بعد می توانی با آب محل را شستشو دهید. در کنار استفاده از روش‌های خانگی می توانید برای داشتن ابروهایی زیبا و کشیده از روش میکروبلدینگ نیز بهره ببرید.

میکروبلدینگ ابرو چیست و چه مزایایی برای ابرو دارد:

میکروبلدینگ یک روش نیمه دائمی برای فرم دهی و پرپشت شدن ابروها است که در این روش با استفاده از یک قلم که چند سوزن در آن استفاده می شود خطوط خیلی نازک و ریزی شبیه به تارهای مو بر روی ابرو ایجاد می شود.با استفاده از این تکنیک می توانید ابروهای زیبا و پر پشتی را داشته باشید که به دنبال تقویت ابرو بهترین روش برای زیباتر نشان دادن ابروهای شما می باشد.
از مزیت‌های میکروبلدینگ برای ابرو ها این است که به خاطر طبیعی بودنشان ظاهری زیبا به ابروهای شما می دهد و باعث پر شدن و پرپشت بودن ابروها می شود و زیبایی صورت شما را دوچندان برابر می کند.

مراقبت های بعد انجام میکروبلیدینگ:

توصیه هایی که بعد از انجام میکروبلیدینگ به شما می شود این است که بعد از انجام میکروبلیدینگ برای تقویت ابرو.
• می‌توانیدیک پنبه را به سرم نمکی آغشته کرده و محل را به طور منظم پاک کنید.
• با استفاده از کرم هایی که متخصص برای شما تجویز کرده است محل را مرطوب نگه دارید.
• حداکثر یک هفته از انجام فعالیت های ورزشی که باعث ایجاد عرق بر روی پوست شما می‌شود خودداری کنی.
• و همچنین بعد از انجام میکروبلیدینگ نگران تیرگی بیش از حد ابروهای خود نباشید زیرا که پس از انجام میکروبلیدینگ حداقل ۳۰ درصد از این مواد کم رنگ می شود و حالت طبیعی ابروها به مرور زمان برای افراد حاصل میشود.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش میکروبلیدینگ بسته به شهر و همچنین کلینیکی که می خواهید این روش‌ها را در آن انجام بدهید و همچنین علت های دیگر می تواند بر هزینه ها تاثیرگذار باشد .
اطلاع گرفتن از هزینه‌ها شما می‌توانید با کلینیک بین المللی آرا تماس بگیرید و هزینه های مربوط به انجام میکروبلیدینگ برای داشتن ابروهای پرپشت برای خود را جویا شوید همچنین می توانید از تخفیفات فوق العاده این کلینک نیز برای خود برخوردار شوید‌‌‌‌‌‌‌‌.

نتیجه:

به دنبال روشی برای تقویت ابرو می‌توانید از روش‌های پزشکی نظیره میکروبلدینگ بهره ببرید که علاوه بر اینکه ظاهری زیبا برای شما را به دنبال دارد ، می توانید برای انجام خدمات مربوط به میکروبلدینگ با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و علاوه بر مشاوره شدن توسط مشاوران این کلینیک نسبت به رزرو نوبت برای خود اقدام فرمایید در این کلینیک روش میکروبلدینگ توسط جناب دکتر علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام می گیرد.
دوستانه عزیز شماره های زیر برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و برای رزرو نوبت برای خود اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/rm0r

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.