زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

نزدیک به دو سال است که ویروس کرونا همه جهان را درگیر خود کرده است و افراد زیادی را به این بیماری مبتلا کرده است.  در بین مبتلایان به این بیماری افراد زیادی جان خود را از دست داده‌ اند و برخی دیگر با انجام مراقبت های صحیح و نداشتن بیماری های زمینه ای بهبود یافته اند.  علائم و نشانه های این بیماری شبیه به سرماخوردگی است . که در آغاز خفیف است و به تدریج افزایش می یابد.  سرگیجه،  گلو درد،  سر درد،  سرفه،  تب،  درد عضلات  از عوارض رایج و شایع این بیماری می باشد. پس از مبتلا شدن به این بیماری افراد حس چشایی و بویایی خود را از دست می‌ دهند و با مشکلات گوارشی از قبیل اسهال و تهوع مواجه خواهند شد.

اگر این  بیماری شدت پیدا کند برخی افراد ریه های  آن ها نیز درگیر خواهد شد و سیستم تنفسی آن ها دچار اختلال می شود و  حتی این بیماری منجر به مرگ خواهد شد.  متخصصان توصیه می‌ کنند که در صورت مشاهده علائمی همانند درد در قفسه سینه یا فشار در این ناحیه، کبود شدن لب ها، ناخن ها یا صورت،  حالت خواب‌ آلودگی و سر گیجه به بیمارستان مراجعه کنید  تا تست کرونا برای شما انجام شود.  اگر شدت این بیماری خفیف باشد باید در منزل تا مدتی در حالت قرنطینه  باقی بمانید تا دوره بهبودی شما به اتمام برسد.  در صورت مشاهده عوارض شدید در این دوره باید به بیمارستان مراجعه کنید.

طی انجام  تحقیقات و مطالعاتی که بر روی بهبود یافتگان به این نتیجه رسیده اند که این بیماری تاثیرات متفاوتی بر بدن خواهد داشت.  این تاثیرات معمولاً بر سیستم تنفسی و حس بویایی می باشد.  یکی از عوارض شایع مبتلایان ویروس کرونا پس از بهبودی ریزش مو ها می باشد. که افراد زیادی پس از بهبودی با این مشکل مواجه می شوند. و حتی برخی مواقع این قدر شدت آن افزایش می یابد که افراد فکر می کنند تا آخر عمر این مشکل با آن ها همراه است. بنابراین ما در طی این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

آیا ریزش مو یکی از عوارض کرونا است؟

با وجود این که مدتی است از این بیماری گذشته است هنوز عوارض مبهم و ناشناخته آن قابل شناسایی نیست. طبق آمار به دست آمده که در ۶۳ نفر که به COVID 19 مبتلا شده‌ اند و دوران بهبودی را پشت سر می‌گذارند تحقیقاتی انجام شده است.  و طی آن ۲۴/۱ از آن ها به ریزش مو مبتلا شده‌ اند.  پس این مشکل یکی از عوارض احتمالی ویروس کرونا شناخته می شود.

بر اساس مطالعات و تحقیقات به طور میانگین، معمولاً افراد ۵۸ روز پس از بهبودی دچار ریزش مو می شوند.  تقریباً بین ۱۴ شرکت کننده که بر روی آن ها تحقیق شده است .پنج نفر پس از بهبودی ریزش مو های آن ها درمان شده است و نه نفر دیگر ریزش مو های آن ها همچنان ادامه دارد.  این آزمایشات و مطالعات نشان داده است که ریزش مو بعد از کرونا محدودیت جنسی و سنی ندارد و برای خانم ها و آقایان به یک اندازه اتفاق می افتد.  خوشبختانه باید امیدوار بود که این ریزش دائمی نیست و پس از گذراندن دوره ای موقتی برطرف می شود.

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان ریزش مو

چرا کرونا باعث ریزش مو می شود؟

ریزش موی بعد از بیماری  کرونا به در صورت شرایط تلوژن افلوویوم TE می باشد. طبق گزارشات به دست آمده این ریزش مو به صورت ناگهانی و اتفاقی رخ می دهد.  معمولاً این افراد در هنگام شانه کردن مو ها یا حمام کردن توده ی بزرگی از مو های خود را از دست می دهند .افراد زیادی که به این نوع ریزش مو دچار می‌ شوند پس از ۲ تا ۳ ماه پس از یک عامل تحریک کننده متوجه ریزش مو های خود خواهند شد و بخش وسیعی از مو های خود را از دست می دهند.  این روند تقریباً ۶ تا ۹ ماه طول می‌ کشد. پس از پایان این دوره مو ها مجدداً شروع به رشد می کنند و حجم از دست رفته آن ها باز می گردد.‌ دلایل ریزش مو در هنگام مبتلا شدن به بیماری کرونا شامل موارد زیر می باشد:

بالا رفتن دمای بدن یا تب شدید

یکی از دلایل احتمالی ایجاد ریزش مو TE به دلیل ایجاد تب شدید می باشد و همین مسئله نیز دلایل مهم ریزش مو پس از بهبودی می باشد.  بالا رفتن دمای بدن سبب تحریک سلول های  مو و شروع ریزش مو ها می شود.  مبتلایان به ویروس کرونا مخصوصاً کسانی که دچار تب خیلی شدید می شوند،  بدن آن ها در دمای بسیار بالا قرار می‌ گیرد و سلول‌ های مو را تحت تأثیر قرار می ‌دهد و به ریزش آن ها منجر خواهد شد.

نگرانی و استرس

نگرانی و استرس یکی از دلایل مهم  در ریزش مو TE می باشد . معمولاً کسانی که به ویروس کووید ۱۹ مبتلا می شوند دچار استرس و نگرانی بالایی می شوند و دائم نگران شدت یافتن علائم بیماری و عدم بهبودی هستند.  همچنین عدم ارتباط با دیگران و فشار هایی که در قرنطینه تحمل می کنند ، و ترس از این که اعضای خانواده به این بیماری مبتلا شوند شرایط استرس زایی را برای آن ها ایجاد می‌ کند و این مسائل سبب تحریک سلول های مو و ریزش مو ها پس از بهبودی خواهد شد.

معمولاً این نوع  ریزش مو هنگامی رخ می دهد که  یک عامل استرس زا  از رشد مو ها جلوگیری کند و مو ها را در فاز استراحت یا تلوژن قرار می دهد.  این مرحله تقریباً ۲ تا ۳ ماه طول می کشد و برای خارج شدن از آن باید مو ها مجدداً مواد مغذی و قوی دریافت کنند . در دوره‌ ای که به بیماری کرونا مبتلا می شوید بدن ضعیف می شود و پس از بهبودی زمان زیادی طول می کشد تا بدن انرژی و قوای از دست رفته خود را مجدداً به دست بیاورد.  بنابراین باید برای رشد مو ها شرایطی را فراهم کرد تا مو ها از فاز استراحت خارج شوند.

داروی درمان کرونا

تاکنون دارویی موثر و مشخصی برای درمان قطعی کرونا ساخته نشده است و متخصصان دارو های زیادی را در این زمینه مورد استفاده قرار داده اند.  همه دارو ها با عوارضی همراه است که یکی از این عوارض ریزش مو ها می باشد.  ریزش مو که بر اثر مصرف داروی خاصی اتفاق می افتد موقتی و زودگذر است.

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان ریزش مو

راهکارهای خانگی برای درمان ریزش مو بعد از کرونا

برخی از راهکار ها بسیار ساده و کم هزینه است و در درمان ریزش موی بعد از کرونا مورد استفاده قرار می گیرد.  باید توجه داشته باشید که اگر این روش ها به طور همزمان انجام شود نتایج معکوس به همراه دارد و شما نمی توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  قبل از انجام هر کدام از آن ها در این زمینه تحقیق کنید و با پزشک خود مشورت داشته باشید.

تغییر سبک زندگی

مراقبت صحیح از مو ها و داشتن تغذیه مناسب تاثیر زیادی در تامین کردن نیاز های مواد مغذی خواهد داشت. که سبب  بازگشت مو های از دست رفته می شود.  آرایش کردن مو ها به روش های نامناسب یکی از دلایل مهم ریزش مو می باشد. بنابراین در هنگام شانه زدن با مو های خود با ملایمت رفتار کنید و از کشیدن آن ها بپرهیزید.  همچنین از کش های سفت و محکم هنگام بستن مو ها استفاده نکنید . از بستن موها به حالت دم اسبی خودداری کنید. استفاده از مواد تقویت کننده نامناسب و شستشوی مو ها با روغن داغ سبب آسیب دیدگی مو ها خواهد شد و ریزش مو ها را دائمی می کند.

استفاده از ویتامین D

ویتامین D یکی از ضروری ترین مواد مغذی برای رشد مو ها و زیبایی و استحکام آن ها می باشد.  این ویتامین را می‌ توانید در مواد غذایی مختلفی مانند قارچ،  غلات،  شیر کم چرب،  ماهی و آب پرتقال بیابید.  همچنین نور آفتاب منبع مهمی از ویتامین D است که در حفظ سلامت مو ها بسیار موثر می باشد.  ویتامین D سبب تقویت فولیکول مو و افزایش رشد و رویش مجدد مو ها می شود  که به دلیل مبتلا شدن به کووید ۱۹ از بین رفته است.

مصرف آمینو اسید ها

کراتین نوعی پروتئین است که مهم ترین ماده سازنده مو ها می باشد.  آمینو اسید هایی  که سبب تولید کراتین می شوند نقش مهمی در سلامتی مو ها ایفا می کنند. همچنین بدن انسان نمی تواند آمینو اسید تولید کند و این ماده از طریق مواد غذایی مصرفی هر فرد تامین می شود.  آمینو اسید ها  در شیر، مرغ، کلم بروکلی،  سفیده تخم مرغ،  انواع سبزیجات ، جوانه گندم یافت می شود و برای سلامتی مو ها ضروری می باشد.  با تقویت مو ها و تامین مواد مغذی شدت ریزش پس از بیماری کرونا کاهش می یابد.  مصرف روغن ماهی و ماهی در سلامتی مو ها بسیار تاثیر گذار می باشد. با مصرف روغن ماهی که از بافت های بدن ماهی تهیه می شود و حاوی انواع ویتامین ها و اسیدهای چرب می باشد  در سلامتی مو ها بسیار موثر است.  روغن ماهی به صورت خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی می توان آن را برای ماساژ دادن مو ها استفاده کرد.  اگر می خواهید مو های خود را با روغن ماهی ماساژ بدهید و بوی آن سبب اذیت شما می شود و نمی خواهید در طول روز بوی ماهی بدهید این روغن را به صورت خوراکی استفاده کنید.  قبل از مصرف روغن ماهی باید با یک پزشک مشورت کنید.  زیرا استفاده روغن همزمان با مصرف دارو های دیگر  سبب  تداخل می شود.

 استفاده از آب پیاز

یکی از  گیاهانی که می ‌تواند به رشد مو ها کمک کند  پیاز می باشد. پیاز سبب کاهش ریزش موی ناگهانی خواهد شد و  نوعی درمان مفید و موثر برای ریزش موی بعد از بیماری کرونا می باشد.  با مصرف این ماسک میزان درخشندگی مو های شما افزایش می یابد و در جهت عفونت های پوستی نیز بسیار موثر می باشد.  همچنین  سبب سلامتی پوست سر و افزایش رشد مو ها خواهد شد.  هنگام استفاده از آب پیاز بهتر است آب آن را با مقداری روغن نارگیل ترکیب کنید و هر هفته ۱ تا ۲ ساعت آن را به مو های خود بمالید . همچنین ترکیب پیاز و عسل در  جهت تقویت مو ها و افزایش رشد بسیار موثر می باشد و به مانند یک معجون مناسب عمل می کند .

استفاده از روغن رزماری

روغن رزماری به عنوان یکی از راهکار های مفید و مناسب برای تقویت رشد و جلوگیری از ریزش مو ها می باشد. استفاده از این روغن میزان خونرسانی را در پوست سر افزایش می دهد و ریشه مو ها را تقویت می کند و تاثیر بی نظیری در میزان ریزش مو ها خواهد داشت.  این روغن برای مو هایی که پس از بیماری کرونا دچار ریزش شده اند بسیار موثر می باشد.

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان ریزش مو

راهکارهای پزشکی در درمان ریزش مو بعد از بیماری کرونا

استفاده از روش های خانگی نیاز به مدت زمان طولانی دارد تا شما بتوانید نتایج مناسبی را حاصل کنید. برخی افراد دوست دارند که به نتایج سریع تر  دست یابند.  همچنین روش های خانگی برای برخی افراد تاثیر چندانی ندارد .پس بهتر است به درمان های پزشکی بپردازند.  درمان های پزشکی به غیر از اینکه سبب افزایش رشد مو ها می شود. از ریزش آن ها نیز پیشگیری می کند که در ادامه مطلب چند راهکار پزشکی را در درمان ریزش مو برای شما معرفی خواهیم کرد.

درمان دارویی

 ریزش مو با هیرویت

این دارو به صورت خوراکی مصرف می شود و در درمان ریزش مو بسیار موثر خواهد بود.  هیرویت دارای ترکیباتی از قبیل ویتامین B1, B2, B3  می باشد که در جهت رویش مجدد و رشد مو ها الزامی است.  همچنین این دارو حاوی مقدار قابل توجهی آهن است که سبب افزایش خون رسانی و تقویت ریشه و ساقه مو ها می شود.  روی و بیوتین که در این دارو موجود می باشد در جهت افزایش رشد مو ها موثر است و باعث سرعت رشد آن‌ ها  خواهد شد.  مصرف دارو ها برای درمان ریزش مو بعد از بیماری کرونا باید حتماً تحت نظر متخصصان انجام شود.  مصرف این دارو قبل از صبحانه روزی یک بار توصیه می شود همچنین باید با آب زیاد مصرف شود.

دارو های دیگر درمان ریزش مو شامل ماینوکسیدیل، فیناستراید و بیوتین می باشد.  این دارو ها در درمان ریزش مو بسیار مفید است. فیناستراید دارویی است که معمولاً در جهت درمان ریزش موی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.  چون این دارو بر هورمون های مردانه تاثیر خواهد گذاشت و هورمون های خانم ها را دچار اختلال می کند.

داروی ماینوکسیدیل در غلظت های متفاوت 2% و 5%  بدون نسخه به فروش می‌ رسد و برای خانم‌ ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.  میزان غلظت دارو به میزان ریزش مو های هر فرد بستگی دارد.  درست است که این دارو را می توان بدون نسخه پزشک از داروخانه تهیه کرد اما مصرف آن بدون مشورت با پزشک مخصوصاً زمانی که بیماری کرونا را پشت سر گذاشته اید توصیه نمی شود.

مزوتراپی مو

مزوتراپی یکی از راهکار های موثر و مناسب برای درمان ریزش مو می باشد. که برای اکثر افرادی که از این روش استفاده کرده‌ اند اثرات مثبتی به همراه داشته است.  در این روش ترکیبی از مواد مغذی به ناحیه میانی پوست سر تزریق می شود.  این دارو سبب تقویت کردن پیاز و ریشه مو ها  خواهد شد و در جهت رویش و رشد مجدد مو ها اثر گذاری بالایی دارد.  این روش را می توان به عنوان درمانی مستقیم و مکمل درمانی در جهت درمان ریزش مو در نظر گرفت.  مزوتراپی مو روشی کاملا ایمن و موثر در جهت درمان ریزش مو الگوی زنانه و مردانه می باشد و محدودیت سنی ندارد.

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان ریزش مو

مراحل درمان ریزش مو با مزوتراپی

بر اساس دلایل های بیان شده و ایجاد استرس و اضطراب در دوره بیماری کرونا و کمبود مواد مغذی بدن، این افراد  دچار ریزش مو می شوند.  بنابراین مزوتراپی مو یکی از راهکار های موثر در درمان ریزش مو ناشی از بیماری 19 COVID می باشد.  محلولی که برای مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد حاوی:

  • دارو های اتساع دهنده عروق
  • ویتامین هایی از قبیل B 5 ، بیوتین ویتامین C و ویتامین A
  • مواد معدنی مانند مس، روی، سلنیوم و منیزیوم
  • دارو های مغذی
  • دارو های بی حسی
  • دارو های هورمونی
  • کلسی تونین
  • آمینو اسید ها

می باشد.

پس از بررسی شرایط بدنی و وضعیت سلامتی فرد محلول مزوتراپی به صورت دستی و یا با ابزاری به نام مزوگان در لایه میانی پوست سر تزریق می شود . جلسه تزریق مزوتراپی ۳۰ دقیقه طول می کشد و پس از پایان آن شما می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

کاربرد ها و مزایای مزوتراپی مو

  • افزایش گردش خون و بهبود خونرسانی
  • تامین مواد مغذی فولیکول های مو
  • تنظیم چربی پوست سر و کنترل ترشح سبوم
  • رویش مجدد مو های از دست رفته به از بیماری کرونا
  • افزایش رشد مو ها
  • افزایش ضخامت و کیفیت مو ها

مزایا

  • روش درمانی مزوتراپی روشی مناسب، بدون تیغ جراحی ، برش و خونریزی
  • دست یافتن به بهبودی سریع بدون گذراندن دوره نقاهت یا ریکاوری
  • روشی بدون درد و بدون نیاز به بیحسی و بیهوشی
  • عوارض خفیف و روشی ایمن و بی خطر
  • هزینه مناسب و با صرفه
  • تنظیم چربی پوست سر و مناسب برای انواع مو در سنین مختلف بدون محدودیت جنسی
درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان ریزش مو

بهترین کاندیدای مزوتراپی مو

مزوتراپی یکی از روش‌ های درمانی موثر و مناسب برای همه افرادی که به دلایل مختلفی به غیر از آلوپسی آندروژنیک  مواجه شده اند مناسب می باشد.‌ همان طور که می دانید دو تا سه ماه پس از در گیر شدن به بیماری کرونا،  مو ها در شرایط تلوژن افلوویوم قرار می‌گیرد.  همچنین استرس ایجاد شده در دوره بیماری سبب ریزش مو ها به صورت ناگهانی خواهد شد.  مزوتراپی یکی از درمان های موثر برای درمان ریزش مو بعد  از کرونا می باشد.  همچنین این روش درمانی برای کسانی که به مشکلات ساقه مو، آلوپسی آره آتا‌ و  کاهش سرعت رشد مو ها مواجه هستند توصیه می‌ شود.  مزوتراپی برای افرادی که از  بیماری‌ های زمینه‌ ای مانند سفلیس و بیماری های خود ایمنی مانند هپاتیت،  ایدز و.. رنج می برند مناسب نیست .  همچنین اگر نسبت به دارو ها حساسیت دارید قبل از اقدام به انجام این روش درمانی،  پزشکتان را در جریان قرار دهید.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

عوارض ناشی از مزوتراپی نسبت به مزایای بی نظیر و منحصر به فرد آن بسیار خفیف است.

مقداری سوزش،  التهاب و قرمزی در ناحیه نفوذ سرنگ در پوست سر مشاهده می‌ شود که در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد. برخی از افراد پس از تزریق دچار حساسیت می شوند و به صورت برآمدگی بر پوست سر مشاهده خواهد شد. در صورت بروز این عارضه از دست زدن به این ناحیه خودداری کنید و به پزشک مراجعه کنید. تا روش درمانی موثری برای شما در نظر بگیرد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های درمانی ریزش مو از قبیل  مزوتراپی،  پی آر پی،  مصرف دارو ها کاشت مو  توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود . در این کلینیک  انواع روش های درمانی با دستگاه ها و تجهیزات مدرن انجام می‌ شود و شما می‌ توانید تاثیرات بی نظیر آن را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید.

درمان ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان ریزش مو

 هزینه مزوتراپی مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

پس از پایان دوره بهبودی بیماری کرونا،  یکی از روش‌ های درمانی و موثر در درمان ریزش مو  مزوتراپی مو می باشد.  هزینه این روش درمانی در هر کلینیک و مرکز تخصصی متفاوت است و در تعداد جلسات متعددی انجام می شود. تعداد جلسات بر اساس شدت ریزش و حجم مو ها تعیین می‌شود . به طور کلی هزینه ها در این روش به عواملی مانند میزان تزریق محلول،  مدت زمان انجام عمل،  دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده،  مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک بستگی دارد.

برای آگاهی از هزینه ها و تخفیفات روزانه در کلینیک زیبایی و  تخصصی آراد اصفهان می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ ای ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

پس از بهبودی از کرونا و مشاهده ریزش مو شما به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید تا بر اساس شرایط مو های شما روشی موثر و مفید برای شما ارائه شود.  مزوتراپی یکی از روش های بی نظیر در درمان ریزش مو است که به دلایل مختلفی رخ  می دهد.‌در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مزوتراپی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود. در  هنگام ابتلا به کرونا به دلیل استرس، و کمبود مواد مغذی و تب شدید ریزش مو ها اتفاق می افتد.  مزوتراپی یکی از روش های درمانی موثر در درمان ریزش مو می باشد.‌ اما قبل از انجام این عمل باید:

  • دو هفته قبل از درمان از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا به دارو های تزریقی حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • از مواد آرایشی مو مانند اسپری، ژل، انواع لوسیون و نرم کننده ها قبل از مراجعه به کلینیک استفاده نکنید و با مو های تمیز به کلینیک مراجعه کنید.

 مراقبت های پس از درمان ریزش مو با مزوتراپی

  • از لمس کردن، دستکاری و خاراندن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده برآمدگی بر پوست سر به پزشک مراجعه کنید. ممکن است شما به دارو ها حساسیت داشته باشید.
  • تا ۲۴ ساعت از دارو های تقویت کننده و مواد آرایشی مو استفاده نکنید.
  • تا ۸ ساعت از شستشوی مو ها بپرهیزید و هنگام حمام رفتن از بیشتر از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید.
  • تا ۲۴ ساعت از انجام فعالیت هایی که باعث تعرق شما می شود خودداری کنید.
  • از مصرف دارو های که سبب رقیق شدن خون می شود بپرهیزید.

اثرات و نتایج

کسانی که پس از بهبودی بیماری کرونا به ریزش مو مبتلا شده اند و متخصصان مزوتراپی را برای درمان مورد استفاده قرار می دهند.  تقریباً ۹۰ درصد از آن ها در طی جلسه چهارم شاهد‌ قطع ریزش مو های خود  می شوند .  در جلسه سوم میزان چربی پوست سر کاهش می یابد و شما به شستشوی کمتری برای مو ها نیاز دارید. با جذب ترکیبات مزوتراپی توسط فولیکول مو ،  پس از ۳ ماه نتایج قطعی آن قابل مشاهده می باشد.

مزوتراپی بر لایه های مختلف پوست سر تاثیر می گذارد و سبب بهبود گردش خون،  سیستم ایمنی بدن و سیستم عصبی و حسی خواهد شد.  اثرات مزوتراپی شامل موارد زیر می باشد:

با فرمول منحصر به فرد به این محلول و استفاده از دارو های موثر و افزایش دهنده،  میزان گردش خون در پوست سر افزایش می‌ یابد و مواد مغذی،  ویتامین ها و آمینو اسید ها توسط ریشه‌ مو جذب خواهد شد.  این فرایند از تحلیل رفتن فولیکول های مو پیشگیری می کند و باعث افزایش و ضخامت مو ها خواهد شد. همچنین پس از تزریق محلول مزوتراپی مو ها از فاز استراحت خارج شده  و چرخه رشد مو ها مجدد فعال می شود . و شما شاهد رویش و رشد مجدد مو ها خواهید بود

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

ریزش مو
جلوگیری از ریزش مو راهکار های موثر در درمان ریزش مو
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
هزینه معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

دوره نقاهت پس از مزوتراپی مو چقدر است؟

فرآیند  مزوتراپی روشی کاملا ایمن و بی خطر است. و به صورت سرپایی انجام می‌شود.  این فرآیند با چند تزریق ساده در فاصله یک میلیمتری پوست سر انجام می‌ شود و نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارد.  پس از خارج شدن از کلینیک شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  البته تا ۲۴ ساعت باید از انجام فعالیت هایی که سبب تعرق شما می شود خودداری کنید تا محلول تزریق شده به خوبی در پوست سر شما جذب شود.  همچنین تاثیر گذاری بهتری را حاصل کنید.  همچنین از دست زدن به نام ناحیه تزریق اجتناب کنید. زیرا باعث انتقال میکروب ها به این ناحیه خواهد شد.  متخصصان توصیه می کنند پس از تزریق از شستشوی مو ها تا ۲۴ ساعت خودداری کنید.

 تعداد جلسات مزوتراپی مو چقدر است؟

پس از بهبودی از بیماری کرونا و مراجعه به متخصصین و کلینیک های معتبر،  برای تامین مواد مغذی و بازگرداندن مو هایی که دچار ریزش شده اند روش مزوتراپی را پیشنهاد می کنند.  این روش در طی چند جلسه انجام می‌ شود و تعداد جلسات آن به شرایط شما و شدت ریزش مو ها بستگی دارد.  معمولاً این جلسات بین ۸ تا ۱۵ جلسه متغیر است و برنامه درمانی آن،  این گونه است که در ماه اول هفته یک بار،  در ماه های دیگر دو هفته یک بار و در نهایت ماهی یک بار این عمل انجام می شود.  هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه طول می کشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/mqz1

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.